Zpracování nových informací, screenshotů a artworků

monk Čerstvé novinky pomalu chladnou a tak přišel
čas, aby se nové informace rozdělily do příslušných sekcí zde na tomto
webu a doplnily tak celkové informace o Diablu 3. Zatímco nová herní
postava, tedy Monk, byla přidána do sekce
Charaktery, nové prostředí, konkrétně Borderlands, bylo přidáno do sekce Prostředí.

Aktualizace proběhla také ve zdejší galerii. Bylo tam totiž přidáno
hned několik nových screenshotů a artworků.

Do sekce Základní info pak byla doplněna
zmínka o tom, že datum vydání Diabla 3 bude nejdříve v roce
2011. V hlavním menu byl také odstraněn odkaz na článek s podrobnými
informacemi týkající se BlizzConu a v horní liště se na místo
odpočítávadla vrátilo heslo „And The Heavens Shall Tremble.“

Po BlizzConu se kromě informací objevilo také několik rozhovorů. Z nich
se sice nic závratného vyčíst nedá, ale někdy se v nich objeví
zajímavé informace. A SuE
se pokusila některé z drobností vybrat. Mezi nimi je například věc
týkající se kouzel. Ta totiž nebudou omezena prostředím, takže, jak SuE
uvádí, bude možné zakouzlit meteor i v jeskyni.

Dalším nemilým, avšak neoficiálním, střípkem je datum odhalení
další herní postavy. To by totiž mohlo být až příští rok. Poslední
drobnost se týká respecu a gemů. Má jít totiž o velmi drahé
záležitosti a pravděpodobně budou stát spousty zlata.

Tím tedy asi období BlizzConu 2009 končí. Chtěl bych poděkovat
Garnovi, Hannibalovi a Sigurnovi, kteří stojí za tím, že se tu hned po
skončení BlizzConu a zprovoznění webu objevilo to, co mělo – novinky ve
vývoji Diabla 3. Díky také všem, kteří přežili třídenní
výpadek tohoto webu.

56 komentářů u „Zpracování nových informací, screenshotů a artworků

  1. Mato – „ano aury bola prehnana vec ale len jeden efekt “ dovolím si nesouhlasit a nebudu to rozebírat, bylo by to na dlouho. Pouze konstatuji, že každý si našel v D2 to svoje a já mám obavu, aby z D3 neudělali „rubačku“, ale jak vidím, tyhle starosti mohu odložit na delší dobu. :-D

  2. neviem ja osobne som za paladina nehralval tak dlho alebo vela…ale rozhodne mi prisli barbarove vykriky lepsie ako aury…ano aury bola prehnana vec ale len jeden efekt ?..radsej som za to ze velky tankista pride do stredu par krat zaziape a mozu na dalsich x sekund/minut bojovat…i ked je trosku problem s fury :)

  3. no nevím jestli přímo aury ale už i v tomto gameplay bylo viděť jak ostatní těží z kouzel druhých, kouzelníkovo spomalení času, ta mnichova aura jak se k němu nemůžou přiblížit a další, a jelikž je i spousta pasivních skilů myslím že to bude fungovat podobně jako v D2

  4. Koukal jsem na ten Barb skill tree a jako dost to osekali. Z 55 skillů jen 35. Hodně passivů ubylo, třeba specializace na two-hand, shield, zvýšení efektivity STR do damage. Nasra*i mě jako. Začíná mi to už připadat spíš jako arkáda než h&s RPG se všema těma health a fury orbama a ještě navíc ruší pasivy a staví hlavně na aktiv skillech.

  5. Mno a když už se tu řeší ta příští postava – ano, vše napovídá tomu, že to bude bojovník na dálku..nevim proč by to ale měla být rogue…pojmenovat to koneckonců beztak můžou jak chtěj…šaman by zněl wowkově, tak vznikl witch doctor:), atd…hraničář by možná taky zněl moc wowkově, takže by to mohl být nějaký pošuk z lesa či něco takového…..někdo, kdo by používal luk, dále pak třeba pasti a nějaká přírodní kouzla by mohl mít…

  6. Mě se zdá, že Blizz říkal, že chce u každého charakeru nějaký třeba 8 aktivních skillů, které se budou různě kombinovat .. a co je zbytek, kdo ví :o) U WD těch +/- 8 aktivních vidíme .. možní jich je i maličko víc, ale těžko říct, kam se poděl zbytek .. nějakou část zaberou pasivní skilly, které nevidíme .. ale řekl bych, že pasivních nebude více než aktivních? Co myslíte?

  7. no mohlo by tam být automaticky generovaná postava a pro hráče co si chtějí postavu trochu vymazlit by to šlo, asi to do diabla moc nepatří ale jestli vás s postavou opravdu něco sblíží tak to že si ji trochu customizujete, v NWN jste si vybrali a hlas a každý tak měl jedinečné hlášky, stejně tak jste třeba mohli veškerou zbroj sami obarvit takže byl každý jiný, někdx hráči strávili hodiny jen tím že si blbly s barvami aby vypadali hezky nebylo to vůbec špatné

  8. mně by se líbilo něco ála TQ, kdy na začátku, než hru spustíte, je vaše postava ve velkém a můžete ji prozkoumat ze všech stran (: Pro mě osobně by to bylo příjemnější, než plakát, který by byl definovaný a nebyl by třeba podle mojich představ. Na druhou stranu to pro hodně lidí může by pěkný dárek (:

  9. Přišlo mi to jako skvělý nápad, zvlášť v D3, kde budou high level postavy vypadat ještě víc odlišně než ve WoWku. Byl to plakát na voskovém papíře, formát A1, byl tam detail na obličej a hlavně byly vidět shouldery a myslím že tam byl napsaný nick, guilda, server a specializace. Staty možná taky, ale to si nejsem jistý, ostatně tím zbytkem taky moc ne, bylo to jen na chvilku v tom videu.

    EDIT: Oprava, napsal jsem to tak, že by to mohlo vypadat, že to v D3 už je, ale zatím není…nechci vás mystifikovat…nicméně by to bylo fajn to tam zavést. :-)

  10. Říkali, že to zrušili, ale to je hodně stará zpráva. Idůvodnili to tím, že je to zbytečné a jen to vytahuje z děje. Nicméně ti, kteří si chtěli prohlédnout svého hrdinu zblízka, tak nemusí zoufat. Ve WoWku zavedli takovou službu, že si můžete nechat udělat plakát se svojí postavou, viděl jsem to mezi Panelama na letošním BlizzConu, vypadalo to slušně :-) Mohli by to zavést časem i pro D3 :-)

  11. V jednom rozhovoru s vývojářema bylo, jestli se rozmýšleli jakou postavu letos na Blizzconu oznámí. Odpověděli něco v tom stylu, že zatim byla ohlášena jenom jedna meele postava (barbar) a proto se rozhodli oznámit meele postavu…z toho sem tak nějak pochopil, že pátá postava bude bojovník na dálku, a když prej bude pátá postava tak trochu převzatá z D2, tak mi z toho vychází Amazonka..:-)

  12. Mě je jedno kdo to plácl :o) Mě osobně by se postava severského bojovníka zase s trošku jiným stylem boje v Diablu líbila, i by mi tam tak nějak pasoval, jestli se bude jmenovat Viking nebo nějak jinak, to je mi upřímně úplně jedno, to přece není podstatné.., že? Ale jestli tam bude, to uvidíme za rok …

  13. jestli je pravda to s tím vikingem, tak to ten zdroj udělal pípovinu, protože už se netěším na nový char, jak na předchozí, když vím, co to bude.

    Jestli se to nepotvrdí a je to jenom kachna, tak jenom dobře. Pokud to pravda je, tak se snad blizzard rozhodně udělat kulišárnu a char změní (((:

  14. Dalsi postava bude takovy maly fiskus, co potaji pozoroval zbyle 4 charaktery, obcihl od nich ty nejlepsi kombicka a spelly a vydal se ukoncit to trapeni… Zatim se mi libi ze vsech postav nejvic, ma nejlepsi lore k postave.. Abd al Hazir o nem pise toto: „Pri me posledni navsteve Lut Goleinu jsem byl svedkem prazvlastni udalosti. Vse se udalo jeden srpnovy vecer tesne pred zavrenim mestske brany a nastoupeni nocnich hlidek na straz. Spechal jsem do Greedovy krcmy naslouchat vypraveni starych paladinu o prazvlastnich bytostech, se kterymi se na svych uzasnych setkali, kdyz jsem si vsiml podivne zahalene postavy opirajici se o roh palace. Z pod sibalsky nasazene cepice se na mne divala dve jiskriva oka a ja si uvedomil s kym mam tu cest – byl to Fiskus, mistr kopirovani. A hned jsem byl take svetkem jeho umeni.. Ztemnelou ulici se zaclo ozyvavat podivne praskani a traskani- ostre jako prasknuti bicem, ale take protahle jako bzuceni komara – zase jedna kouzelnice porusuje zakony mesta a pouziva teleport primo ve meste, moc dobre vi, ze ted v noci ji nikdo nepozna… Avsak ja jsem svou pozornost nevenoval kouzelnici nybrz jsem se plne soustredil na Fiskuse. Nikdy jsem nevidel, tak koncentrovaneho a soustrdeneho cloveka, uprene ziral na kouzelnici a vryval do sve mimoradne pameti i ten sebemensi detail jejiho pohybu, kazdy zachvev rtu, kazde gesto…nebylo nic, co by mu mohlo uniknout – jeho soustredenost byla, jakoby z jineho sveta a jeho vnitrni klid se prenasle i na me. Me telo zaplavila koncentrovana harmonie – naprosto dokonale jsem si zacal uvedomovat sebe i okolni svet, bylo to jako by mi nekdo sundal cernocerne bryle z mych starych oci.. Kdyz kouzelnice zmizela, tento eforicky pocit zmizel a Fiskus vytahl ze sve brasny novy papyrovy svitek, – vuni papyru, mne tak duverne znamou, jsem ucitil pres celou ulici. Po par minutach, kdyz Fiskus dopsal sve poznatky z pozorovani, slozil papyrus do brasny a dlouze se zadival na nebe. „Bude prset!“ Najednou vykrikl primo na mne.
    „Myslim, ze je nejvyssi cas najit si v tomhle meste utulny pokoj na prespani priteli a kdovi, mozna se jeste neco zajimveho naucim!“ Sibalsky se na mne usmal a odteleportoval se pryc! Jeho teleporty byly precizni, presne a prodlevy mezi jednotlivymi kouzly jsem nedokazal vnimat – lecktera zkusena kouzelnice muze blednout zavisti, pred dokonalosti Fiskusova teleportu… Tak to bylo me prvni setkani s Fiskusem, kralem kopirovani… verim, ze ne posledni.. Abd al Hazir ;-)

  15. aha.. tak v tom případě to je lepší spekulace?:o) Vtipné :-D

    Oni ti teenage američani na ofic fóře určitě „vedia viac“, viď Oto?:o) jinak se obávám, že na další rok nám nic jiného než spekulovat o vývoji nezbyde .. a je jedno jestli počátek bude na ofic fórech, Bonuswebu nebo kdekoli jinde …

Napsat komentář