Stejně
jako tomu bylo u Barbara, i nyní proběhla aktualizace dovedností.
Tentokrát však u Witch Doctora.
Všechny informace o jeho skillech nyní odpovídají hratelné verzi Diabla
III, která byla před několika dny představena na BlizzConu
2009. I v případě Witch Doctora jde celkem o 35 dovedností.
Ne všechny skilly ale byly na BlizzConu k vyzkoušení. Některé z nich
buď nebyly dokončené, nebo šlo o dovednosti z posledních tierů (tedy
z tierů V a VI).
Nyní ale už k dovednostním stromům, tedy Skill Trees. Ty prošly stejnou
změnou, o které byla řeč už při aktualizaci dovedností Barbara – tzn.
že jsou všechny zobrazené na jedné stránce vedle sebe. Každý strom má
potom tři větve (tedy ne 5 větví, jak bylo původně představeno při
prvním uvedení Diabla III v Paříži v roce 2008). No a v případě
letošního BlizzConu šlo celkem o 6 tierů, které byly k dispozici.
Další způsoby fungování a vztahy mezi jednotlivými dovednostmi jsou
stejné či podobné Barbarovi.
To je asi vše k popisu vzhledu jednotlivých Skill Trees. Witch Doctor má
tedy tyto tři dovedností stromy:
Spirit Skill Tree nyní obsahuje 12 popsaných skillů, zatímco Voodoo a
Zombie Skill Trees mají po 11 skillech. Každý strom obsahuje šest tierů.
Řeč je samozřejmě o skillech popsaných zde na tomto webu.
to Mutman: proc by nemel byt??? je to aktivni skill jako kazdej jinej a proto by mel mis slot na runu.
„Blizzard Entertainment před 5-ti hodinami potvrdil účast na veletrhu PAX, který se koná 4.-6. září ve Washingtonu. Bude tam hratelná verze Diabla III i s Monkem. Yaaaaaahoooooooo.“
Monk byl hratelný už na BlizzConu.
loyf: sorry
hm :-d:-D tak bohuzel… pokazil jsi mi ji

loyf: no nechci ti kazit naladu, ale mozna ze u kobylek slot na runu nebude
Me se na WD libej kobylky xDxDxD a multistrike runa tam hmmm
to nebude na obrazovnce nic jinyho 
a bdue to vypadat jak najezdy kobylek v africe
a vsadim se ze diky tem kobylkam a jejich recyklacni likvidaci nepratel to bude no.1 u clenu Greenpeace 

jo u me vede WD, hlavne se mi libi jeho skill skull of flame, jak na ni dali multistrike runu, jak to bylo jak kobercovej nalet
Mě zase Monk. Mám rád Asii, líbí se mi, jak je udělaný, a když už boj, tak dynamický a rychlý. Epilepsie ftw.
U mě zatím jasní favoriti barbar a witch doctor …
u me to je jasnej barbar ftw
Ten monk je zvláštní a těžko říct jakej z něj mám vlastně pocit, ale rozhodně to vypadá na solidního řezníka…ten chlív, co po sobě zanechává, je úchvatnej:D:D:D
já v d2 hrál jen za paladina, wizarda a necra jinak nic, takže zatím až na barba jsem spokojen:)
Richard: tak to si kup novou myš
protože tuhle na Monkovi odděláš 


Já to mám zatím dobré, barb, WD i wiz se mi líbí uplně na 100% po všech stránkách .. a s monkem to mám takové nahnuté, ale nevylučuji, že si za něj jako za poslední char taky nezahraji a třeba to bude fajn ..
Pravda, nikdo z vás nemusí žrát všechny postavy
Třeba v D2 sjem nikdy nehrál ani nezkusil hrát za paladina nebo barbara
A monk a barbar v D3 to samí
ale libi se mi jak jsou ty chary udelany, akorat to neni muj styl hrani 
To je pravda. Kdo to tu psal, že na BN accountu má 6 Socek a nic jiného?
Však to je na Diablo serii krásné. Každý si najde alespoň jeden char který se mu líbí. Nneí řečeno že musíš „žrát“ všechny. Co ty víš za nějakou dobu můžeš monka milovat
me se nelibi takovej ten cinskej styl, pride mi to jako kung fu deda co je silne verici a dokaze rozmetat stovky nepratel najednou
já jsem mnichem nadšenej, z prvu jsem si říkal že je to děs ale jen co jsme ho viděl v akci se mi zalíbil
Salamuus: musis napsat v cem se ti nezamlouva
z hlediska síly vůči ostatním, z hlediska příběhu atd. podme vo tom diskutovat 
panove ten web jenom vzkveta.Monk se me ale vubec nezamnlouva x( teda aspon co sem videl tak ne
Ne, nezareagovali…nicméně je 2.září, takže před začátkem PAXu už bychom měli jet na novým.
Jinak od PAXu nic moc nečekejte, spíš bych řekl, že oproti BlizzConu udělali jen kosmetické úpravy, jde jen o to, aby si to zahráli lidi i na východním pobřeží USA a nejen zažraní fanoušci Blizzardu 
takže další výpadek před další akcí kde bude ke hraní demo:) je tu nějaká souvislot co mi uniká?
každopádně přeji ať se přechod podaří, napsali Vám nakonec nějaké vyjádření?
Během dneška se přechází na nový hosting, který James zařídil. Nejsem si jistý, ale myslím, že je zahraniční. Nicméně je tisíckrát spolehlivější a jakýmkoli čechem nedotknutelný, takže ať byla příčina BlizzCon výpadku jakákoli, tak bude vyřešena.
Je možné, že při přechodu nebude web chvíli dostupný, tak s tím počítejte. Nevím ale, jak to má James vymyšlené a i kdyby, tak to bude snad výpadek poslední. 
já bych tipoval že to bude zase 10 h předtím, takže někdy v pátek kolem 10:00
až bude probíhat PAX, vypnete zase stránky D3?
podle mého nic prostě jen další prezentace
jasne to ja vsechno vim, ja si delal srandu, ale co nam chteji rict tak duleziteho?
Souhlas s psychopatem. Jasně taky říkali, že další postavu ohlásej až za rok, ne? Takže nejdříve v létě 2010 máme šanci se dozvědět i možné datum vydání někdy na rok 2011…tak bych to viděl.
myslím že opravdu nemá smysl tady psát pořád o tom že to ještě výjde tenhle rok, je to hloupost snad každý musí vidět jak málo toho mají hotového
treba ohlasi dalsi postavu a diablo vyjde 09/09/09/
super Garne tak šup všechno nám to sem naházej, beztak jsem čekal víc rozhovorů po blizkonu no škoda že zase tak mlčí
Blizzard Entertainment před 5-ti hodinami potvrdil účast na veletrhu PAX, který se koná 4.-6. září ve Washingtonu. Bude tam hratelná verze Diabla III i s Monkem. Yaaaaaahoooooooo.
Jo, přehlédli, díky za upozornění. Čekání na Wizarda si můžete ukrátit pročtením interview z BlizzConu, jehož shrnutí by se tu mělo objevit zítra…
Wizard je na diii.net od vcerejska.. ja jen kdyby jste to prehledli
http://www.diii.net/…skill-trees/
Ano, až se objeví na diii.net
Btw: Jsou v plánu i aktualizovaný skilly wizarda ?
xDxDxD no když sjem viděl to zpomalování času
od wizarda(ky), tak rpvní co mě napadlo bylo matrix, wanted a chuck norris 
a podle me by mel byt imunni… stejne jako je wizardka nezranitelna kdyz se portuje a nebo barbar když skáče 
no ohledně stěn jsem si myslel že se jakoby rozestoupí a při „přeletání“ propadlých částí jsem nevěděl co s tím. Tvé vysvětlení se mi zdá lepší zaprvé to dobře spadá do sekce „spirit“ a za druhé to vyřeší oba způsoby přepravy, zdí projde jako duch a propast přeletí jako duch
by mě zajímalo co se stane když ho bude chtít někdo seknout teoreticky by v této podobě měl být i imuní vůči zásahu
něco jako dvojčata v metrixu reloaded 
psychopat: taky si to myslim
jen by me zajimalo jak to udelaj aby to nevypadalo jako teleport u wizarda… možná se změní na ducha, a bude moct projít zdí a přeletět díry v mostech atd 

jura podle mě je jeho teleport ten skill ve spirit, procházení skrze stěny
Zajímalo by mě jaký bude mít wd „teleport“ (říkali onehdy nechte se překvapit) btw: na zlepšení reakční doby mám zlatý usb konektor.
No s tema pasivnima skillama to je jasny to je aj tak u jinejch her, na tom neni nic zahadneho
A k tem runam, sak jsem rikal ze to tak je 😀 Hlavne nemuzes dat runu do kazdeho skillu tkze to mnozstvi kombinaci je docela bezpredmetne… pak jak uz rikal Garn tak nekery meni jen „cisla“ tkze tolik na zmenu toho zas neni … tkze bez toho ze bys mohl dat vic run by to bylo uz dost chudy
já mám sadu od logitechu MX5500, myška používá laser tam nevím jak je to s dpi jestli se to i tak převádí, nicméně tahle myška má fantastický scrolovací kolečko, když jste třeba v dokumentu a rychle ho rozjedete má setrvačník a přejede vám třeba 20 stránek je to fajn:) ale nevím jestli to bude nějak v D3 podporováno:)
Standard je myslím 600dpi, to máte docela slušný myšky…nicméně já valím na 2000dpi
Garn: já mam taky optickou, bezdrátovou, a zbytek jako ty
akorát mi pak ve škole dělá problémy používat tu jejich 800 dpi myš :-d:-D to je hrozny
to než se někam posune to abych přejel celej stůl 
Nezapomeň na switchování 2 skillů na pravým myšítku.
Jinak já mám dvoutlačitkovou progamingovou myšku s kolečkem, co má dvě přidaná tlačítka na změnu citlivosti „in action“…jestli tě to zajímá. Nejsem fanda mnohotlačítkových myší, snižuje to reakční dobu. 
Garn: newim jak ty, ale já mám na myši 8 cudliku
(Ale samozřejmě blizzard pčítá jenom se dvěma)
runy a pasivni spely budou mit taky vliv v d2 to takove zastani nemelo
no snad to tak bude doufám že u některých ještě zvednou třeba maximální rank tím by to zase mohli více rozlišit. no pak už mi jen příjde že jsou tam dost malé hodnoty u damage ale pokud budou mít i potvůrky málo života asi to bude fajn rozhodně se to bude lépe počítat než když byly hodnoty kolem 1000 a více. Díky garne za objasnění. ještě k těm runám, pokud ale půjde dát runu i do pasivního skilu který podporuje aktivní skil a do něho půjde dát také runu tak se zase ty efekty mezi sebou kobinují a počty narůstají, myslím že ty runy hodně prodlužují vývoj.
Je to analogie s D2. Tam jsi měl max ve skillu 20 bodů, takže na 100. lvlu jsi mohl maxnout těch 4–5 skillů, z čehož jsi tak 2–4 používal a zbytek byly synergie. Jenže v D3 mají skilly 5 ranků, takže na 100. lvlu budeš moct mít namaxovaných 20 skillů…vzhledem k tomu, že Hotbar + myšítka dají dohromady 8 aktivních skillů, tak zbydou body na asi 12 passivních. Je to to samé jako v D2, ale chtějí hráče donutit k více „synergiím“ (passivní skilly) a chtějí, aby hráč používal více skillů…
EDIT by Garn: Čímž dost podpoří customizaci charu – i když budete mít stejný build (třeba WW Barb), tak se můžete lišit passive skillama…jeden si dá třeba body do nějakýho zvednutí armor, druhý místo toho do dropování Orbů, třetí si místo defenzivních skillů vezme ofenzivní, třeba zvýšenou šanci na kritický zásah, atd.
díky garne mě tam zaráželo to nesmí být použit vícekrát, to zní spíše jako že to ty nemůžeš použít vícekrát a né že se to samo omezí, ale super teď už to chápu, díky moc. Ještě jedna věc pokud jsem to dobře spočítal je nyní cca potřeba 55 skill bodů do všech pasivních skilů, to by znamenalo že bezproblémů všechny postavy nad určitým levelem budou mít již pasivní skily namaxovány to mi příjde trochu divné. Ikdyž se vydáte jakoukoli cestou vždy se dostanete k tomu stejnému konci, alespoň mě to tak příjde. ikdyby ještě přidali 5 pasivních skilu bude to dohromady 75 bodů, pokud bude každý používat tak 7 aktivních věcí je to 110 bodů, dá se předpokládat že za jedno dohrání dostanete zase tak 3 skily tedy 9 za dohrání na hel to máte při 99levelu 108 skill bodů, to by znamenalo že na tomto levelu bude hodně postav stejných, alespoň co se pasivních skilů týče
Mno, tak myslím, že to Garn teďka rozlousknul.
Ne, passivní skill je něco jako synergie v D2 nebo Mastery u Barba. Mění to nějak tvoji postavu, ale není to skill, který můžeš mít na hotbaru nebo myši. Tento konkrétní skill se automaticky aktivuje, jakmile se dostaneš pod hranici 10% HP, ale má tzv. „hidden cooldown“, že tento efekt dostneš maximálně každých 60 sekund. To znamená, že se dostaneš pod 10% HP, na 5s jsi nesmrtelný a potom, co to vyprchá musíš 60s počkat, než se ti to aktivuje podruhé.
to znamená že ikdyž je to pasivní skil tak i tak tu pasivitu musíte nějak vyvolat pokud tomu dobře rozumím. Myslel jsem si že zde pasivní skily budou fungovat jako třeba aury u paladina sice jakoby aktivované být musí ale nemusíte se o ně starat, pokud to bude tak že do nich dáte body a o nic se nestaráte je to fajn.
Walhall: že jo…
Psychopat: Snad ta druhá, ne?
shark: no, rekni mi kolik by jsi jich chtel
na prvnim levelu si muzes vybrat ze 6 schopnosti…
co by jsi jeste chtel 
Každá postava má asi 7–8 aktivních skillů na Tier, to je asi 20–24 (zaokrouhleno) skillů na postavu. Run je sice 5, ale 2 nemění vzhled skillu, byla to myslím runa na mana-cost a na % zesílení efektu skillu. Takže to máš asi 60 kombinací skillů. Nicméně Blizzardi říkali, že půjde kombinovat více run u jednoho skillu…ale víc k tomu zatím neřekli.
Takhle by to nakonci melo vypadat ? nebo tam bude vice skillu ?? (kestli v Tier 1 budou vzdy jen 2 skilly)
psychopat: pasivní skill je zřejmě ten, který nelze aktivně používat (tzn. skill, který pasivně vylepšuje nějakou věc postavě, aniž by se o to hráč musel starat – aktivovat ho)
První?
tuším že říkali že je 5 základních druhů run ale vkládá se jen jedna. i tak jestli je to pravda a jde vloži do každého skilu je to už tak cca 250 různých výsledků pro jednu postavu (při 50 skilech)a to to ještě stále mění
mám asi totálně debilní dotaz ale je zde pasivní skil myšlen jako v d2 tedy že si jej hodíte na druhé tlačítko myši a v tu chvíli je jakoby aktivní a nebo automaticky pokud dáte body do pasivních skilů tak se berou že je máte? díky
tak už jsem to našel, omlouvám se je to ta první varianta:)
No tak pět run to si trochu přehnal…to by se zbláznily to by bylo kombinací že to by vyšlo tak 2111, myslím že runu budeš moct dávat jen jednu!
Koukam ze tam ma WD opravdu sirou radku summonu
, mno hlavne ze je tam zombie wall, ta se mi fakt libi
a pak este spirit walk
zombie sou zatim nejlepsi tak uvidime co se vyklube
no proti armadama si budou silnejsi kobylky
no ale uvidime 
2Jim Raynor: myslim ze uz se to tu nekde psalo a to ze muzes do 1 skillu zasadit az 5 run… nvm ovsem jestli vsechny najednou nebo vybrat jen jednu
A ktomu Firebats, bude to tim ze je to castecne AoE tim padem zasahne ranec priser a da se to dobre vyuzit, proti jednomu nebo dvou nepratelum to asi nepouzijes ale treba na tu armadku fallenu ktera byla v gameplay se to bude sakra hodit
Firebats mají takovou mana cost, protože jsou hodně účinní ( aspoň byli na Blizzconu ) a B. nechtěli hráčům dát do ruky už od relativního startu tak silnou hračku.
skilly zní dobře, snad ještě nějaké aktivní přibydou ..
no k šamanovi bych řek že je nejlepší zombie co jsem zatim četl tak zombie je pro mně jasná volba…
To jo ale nesmis zapominat na skill runy ty tomu dodaji stavu.BTW zminili se nekdo z Blzzardu kolik druhu a stupnu bude???
ono stejně je asi v celku jedno jaká je tam teď nastavená hodnota, to se do vydání hry ještě x-krát změní ..
Sigurn: mrkl jsem na ten odkaz, a tam se autor taky divi
takze nejsem jedinej komu to je podezrely… a muze bejt i jedno jak to bdue s manou
kdyz si vezme ze za stejnou manu muzes udelat nekolikrat vic skody
a kdyz bude vic many nebo se rychlejs dopnovat, tak to stejne znamena i vic many rpo ty levnejsi kouzla
al ekdyz vidim ty skody tak mi to prijde docela zajimavy 
4–9 skod…
atd
a v D2 to bylo v radech stovek 

tjn
LOYF> ale nevis jestli se ti nebude mana nejak rychleji doplnovat nez v DII…mozna tam chybu maji ale treba je to jinak vyresene s manou
Sigurn: tak tam maj možná chybu
protože s emi to nezdá v porovnání s ostatními hodnotami
protoze to radsi usetrim za jednu sekundu 120 many a nekolikrat pouziju jiny poskozujici kouzlo
protoze 120 many za 10 damage…
to neni fer obchod 
to vipada super konecne neco o shamanovi

nejlip vypada Skill Tree Zombie
mám dotaz pokud je tedy 6 tierů dá se předpokládát že abyste dosáhli na poslední tedy šestou úroveň je potřeba mimálně 26 levelů? Samozřejmě že asi budou questové skily takže to půjde rychleji. Díky
LOYF> informace jsou z diii.net a tam je opravdu 120 za sekundu
no konecne neco o mym milovanym WD. tim nemyslim onecne neco od vas, ale od Blizzardu
jte si jsity ze Firebats stoji 120 many za sekundu ? nemelo by tam bejt 12?