Přichází Witch Doctor a jeho dovednosti

witch-doctor-female Stejně
jako tomu bylo u Barbara, i nyní proběhla aktualizace dovedností.
Tentokrát však u Witch Doctora.
Všechny informace o jeho skillech nyní odpovídají hratelné verzi Diabla
III, která byla před několika dny představena na BlizzConu
2009. I v případě Witch Doctora jde celkem o 35 dovedností.

Ne všechny skilly ale byly na BlizzConu k vyzkoušení. Některé z nich
buď nebyly dokončené, nebo šlo o dovednosti z posledních tierů (tedy
z tierů V a VI).

Nyní ale už k dovednostním stromům, tedy Skill Trees. Ty prošly stejnou
změnou, o které byla řeč už při aktualizaci dovedností Barbara – tzn.
že jsou všechny zobrazené na jedné stránce vedle sebe. Každý strom má
potom tři větve (tedy ne 5 větví, jak bylo původně představeno při
prvním uvedení Diabla III v Paříži v roce 2008). No a v případě
letošního BlizzConu šlo celkem o 6 tierů, které byly k dispozici.
Další způsoby fungování a vztahy mezi jednotlivými dovednostmi jsou
stejné či podobné Barbarovi.

To je asi vše k popisu vzhledu jednotlivých Skill Trees. Witch Doctor má
tedy tyto tři dovedností stromy:

Spirit Skill Tree nyní obsahuje 12 popsaných skillů, zatímco Voodoo a
Zombie Skill Trees mají po 11 skillech. Každý strom obsahuje šest tierů.
Řeč je samozřejmě o skillech popsaných zde na tomto webu.

Zdroj: http://www.diii.net/…ctor-skills/

81 komentářů u „Přichází Witch Doctor a jeho dovednosti

  1. Ne, nezareagovali…nicméně je 2.září, takže před začátkem PAXu už bychom měli jet na novým. :-) Jinak od PAXu nic moc nečekejte, spíš bych řekl, že oproti BlizzConu udělali jen kosmetické úpravy, jde jen o to, aby si to zahráli lidi i na východním pobřeží USA a nejen zažraní fanoušci Blizzardu ;-)

  2. Během dneška se přechází na nový hosting, který James zařídil. Nejsem si jistý, ale myslím, že je zahraniční. Nicméně je tisíckrát spolehlivější a jakýmkoli čechem nedotknutelný, takže ať byla příčina BlizzCon výpadku jakákoli, tak bude vyřešena. 8-) Je možné, že při přechodu nebude web chvíli dostupný, tak s tím počítejte. Nevím ale, jak to má James vymyšlené a i kdyby, tak to bude snad výpadek poslední. ;-)

  3. no ohledně stěn jsem si myslel že se jakoby rozestoupí a při „přeletání“ propadlých částí jsem nevěděl co s tím. Tvé vysvětlení se mi zdá lepší zaprvé to dobře spadá do sekce „spirit“ a za druhé to vyřeší oba způsoby přepravy, zdí projde jako duch a propast přeletí jako duch :-) by mě zajímalo co se stane když ho bude chtít někdo seknout teoreticky by v této podobě měl být i imuní vůči zásahu :) něco jako dvojčata v metrixu reloaded :-D

  4. No s tema pasivnima skillama to je jasny to je aj tak u jinejch her, na tom neni nic zahadneho :)

    A k tem runam, sak jsem rikal ze to tak je 😀 Hlavne nemuzes dat runu do kazdeho skillu tkze to mnozstvi kombinaci je docela bezpredmetne… pak jak uz rikal Garn tak nekery meni jen „cisla“ tkze tolik na zmenu toho zas neni … tkze bez toho ze bys mohl dat vic run by to bylo uz dost chudy

  5. já mám sadu od logitechu MX5500, myška používá laser tam nevím jak je to s dpi jestli se to i tak převádí, nicméně tahle myška má fantastický scrolovací kolečko, když jste třeba v dokumentu a rychle ho rozjedete má setrvačník a přejede vám třeba 20 stránek je to fajn:) ale nevím jestli to bude nějak v D3 podporováno:)

  6. Nezapomeň na switchování 2 skillů na pravým myšítku. :-) Jinak já mám dvoutlačitkovou progamingovou myšku s kolečkem, co má dvě přidaná tlačítka na změnu citlivosti „in action“…jestli tě to zajímá. Nejsem fanda mnohotlačítkových myší, snižuje to reakční dobu. :-)

  7. no snad to tak bude doufám že u některých ještě zvednou třeba maximální rank tím by to zase mohli více rozlišit. no pak už mi jen příjde že jsou tam dost malé hodnoty u damage ale pokud budou mít i potvůrky málo života asi to bude fajn rozhodně se to bude lépe počítat než když byly hodnoty kolem 1000 a více. Díky garne za objasnění. ještě k těm runám, pokud ale půjde dát runu i do pasivního skilu který podporuje aktivní skil a do něho půjde dát také runu tak se zase ty efekty mezi sebou kobinují a počty narůstají, myslím že ty runy hodně prodlužují vývoj.

  8. Je to analogie s D2. Tam jsi měl max ve skillu 20 bodů, takže na 100. lvlu jsi mohl maxnout těch 4–5 skillů, z čehož jsi tak 2–4 používal a zbytek byly synergie. Jenže v D3 mají skilly 5 ranků, takže na 100. lvlu budeš moct mít namaxovaných 20 skillů…vzhledem k tomu, že Hotbar + myšítka dají dohromady 8 aktivních skillů, tak zbydou body na asi 12 passivních. Je to to samé jako v D2, ale chtějí hráče donutit k více „synergiím“ (passivní skilly) a chtějí, aby hráč používal více skillů…

    EDIT by Garn: Čímž dost podpoří customizaci charu – i když budete mít stejný build (třeba WW Barb), tak se můžete lišit passive skillama…jeden si dá třeba body do nějakýho zvednutí armor, druhý místo toho do dropování Orbů, třetí si místo defenzivních skillů vezme ofenzivní, třeba zvýšenou šanci na kritický zásah, atd.

  9. díky garne mě tam zaráželo to nesmí být použit vícekrát, to zní spíše jako že to ty nemůžeš použít vícekrát a né že se to samo omezí, ale super teď už to chápu, díky moc. Ještě jedna věc pokud jsem to dobře spočítal je nyní cca potřeba 55 skill bodů do všech pasivních skilů, to by znamenalo že bezproblémů všechny postavy nad určitým levelem budou mít již pasivní skily namaxovány to mi příjde trochu divné. Ikdyž se vydáte jakoukoli cestou vždy se dostanete k tomu stejnému konci, alespoň mě to tak příjde. ikdyby ještě přidali 5 pasivních skilu bude to dohromady 75 bodů, pokud bude každý používat tak 7 aktivních věcí je to 110 bodů, dá se předpokládat že za jedno dohrání dostanete zase tak 3 skily tedy 9 za dohrání na hel to máte při 99levelu 108 skill bodů, to by znamenalo že na tomto levelu bude hodně postav stejných, alespoň co se pasivních skilů týče :-?

  10. Ne, passivní skill je něco jako synergie v D2 nebo Mastery u Barba. Mění to nějak tvoji postavu, ale není to skill, který můžeš mít na hotbaru nebo myši. Tento konkrétní skill se automaticky aktivuje, jakmile se dostaneš pod hranici 10% HP, ale má tzv. „hidden cooldown“, že tento efekt dostneš maximálně každých 60 sekund. To znamená, že se dostaneš pod 10% HP, na 5s jsi nesmrtelný a potom, co to vyprchá musíš 60s počkat, než se ti to aktivuje podruhé.

  11. Ale třeba u death Pact je napsáno toto
    Typ: pasivní
    Popis: Kdykoli se životy Witch Doctora dostanou na hranici 10% maximálního počtu životů, stane se imunní vůči nepřátelskému útoku. Trvá 5 sekund. Nesmí být použito víckrát než jednou za 60 sekund. Rank 0/5.

    to znamená že ikdyž je to pasivní skil tak i tak tu pasivitu musíte nějak vyvolat pokud tomu dobře rozumím. Myslel jsem si že zde pasivní skily budou fungovat jako třeba aury u paladina sice jakoby aktivované být musí ale nemusíte se o ně starat, pokud to bude tak že do nich dáte body a o nic se nestaráte je to fajn.

  12. Každá postava má asi 7–8 aktivních skillů na Tier, to je asi 20–24 (zaokrouhleno) skillů na postavu. Run je sice 5, ale 2 nemění vzhled skillu, byla to myslím runa na mana-cost a na % zesílení efektu skillu. Takže to máš asi 60 kombinací skillů. Nicméně Blizzardi říkali, že půjde kombinovat více run u jednoho skillu…ale víc k tomu zatím neřekli.

  13. tuším že říkali že je 5 základních druhů run ale vkládá se jen jedna. i tak jestli je to pravda a jde vloži do každého skilu je to už tak cca 250 různých výsledků pro jednu postavu (při 50 skilech)a to to ještě stále mění

    mám asi totálně debilní dotaz ale je zde pasivní skil myšlen jako v d2 tedy že si jej hodíte na druhé tlačítko myši a v tu chvíli je jakoby aktivní a nebo automaticky pokud dáte body do pasivních skilů tak se berou že je máte? díky

    tak už jsem to našel, omlouvám se je to ta první varianta:)

  14. 2Jim Raynor: myslim ze uz se to tu nekde psalo a to ze muzes do 1 skillu zasadit az 5 run… nvm ovsem jestli vsechny najednou nebo vybrat jen jednu :-D

    A ktomu Firebats, bude to tim ze je to castecne AoE tim padem zasahne ranec priser a da se to dobre vyuzit, proti jednomu nebo dvou nepratelum to asi nepouzijes ale treba na tu armadku fallenu ktera byla v gameplay se to bude sakra hodit

  15. Sigurn: mrkl jsem na ten odkaz, a tam se autor taky divi ;-) takze nejsem jedinej komu to je podezrely… a muze bejt i jedno jak to bdue s manou ;-) kdyz si vezme ze za stejnou manu muzes udelat nekolikrat vic skody :-) a kdyz bude vic many nebo se rychlejs dopnovat, tak to stejne znamena i vic many rpo ty levnejsi kouzla :-) al ekdyz vidim ty skody tak mi to prijde docela zajimavy :-D:-D4–9 skod… :-D atd :-D a v D2 to bylo v radech stovek :-D:-D

Napsat komentář