Různorodost prostředí 2. aktu a absence střídání dne a noci

dum Hlavní náplní vývojářů Diabla 3 bylo v posledních dnech
prostředí druhého aktu. V souvislosti s tím jsme se dozvěděli, že prostředí, ve kterém se Diablo III bude odehrávat,
bude podobné tomu z Diabla 2, takže podobně by tomu mělo
být i u jednotlivých lokací.

Druhý akt by ale neměl být jen o písečných dunách a nekonečných
pouštích. Měly by se tam prý objevit i nějaké další lokace.
S prostředím dále souvisí i střídání dne a noci, které tam zřejmě
nebude: „Samotné střídání cyklu den/noc tam
není
.“

Jakási obdoba cyklu den/noc však v Diablu III bude. V některých
exteriérech by tedy mohlo svítit slunce, v některých by
naopak mohlo být šero. Podle oficiálního vyjádření
k této věci se tak lépe kontrolují jednotlivé lokace a také atmosféra,
kterou by dané prostředí mělo navozovat.

Poslední stručná zpráva se týká dovedností. Vylepšením prošly dva
skilly, a to Witch Dotorův Acid Cloud a Wizardův
Magic Missile. V obou případech byly vylepšeny efekty. Pro
lepší představu o tom, o jaké skilly jde, z jakého tieru pocházejí a
ze kterých dovednostních stromů jsou, poslouží následující tabulka:

Character Class Skill Tree Tier Skill
Witch Doctor Voodoo Tier V Acid Cloud
Wizard Arcane Tier I Magic Missle

19 komentářů u „Různorodost prostředí 2. aktu a absence střídání dne a noci

  1. to ze pocasie pridava na atmosfere to je pravda…len zase mat v nejakej lokacii tak tri druhy pocasia…pre niekoho by to bolo trosku uz okukane…a super hmla…super vecer…super sero…a zase hmla?…mne celkom vyhovovalo to ako to bolo v D2…ale samozrejme by sa patrilo tam pridat nejake efekty pocasia…napriklad ze blesk udrie do stromu vedla vas a ten vam spadne do cesty..kedze tam uz bude prostredie na rozbitie:)…

  2. Já jsem teda měl na mysli střídání dne/noci/počasí ne za reálného času alá WoW-štyl, ale tak jak tomu bylo v DII – třeba v I.aktu, jednou pršelo, podruhý bylo sucho, bylo šero nebo tma atp. Dokážu si živě představit například v nějaké močálové lokaci jak noc tak i den, kdy svítí slunce (samozřejmě, vše by bylo zahaleno do neprostupné mlhy, takže by slunečné počasí vypadalo jako jeden z těch depresivních podzimních dní). Tudíž sluníčko by nenavazovalo „radostnou“ atmosféru, ale „pochmurnou“. Stejně tak i v poušti může jednou za hooodně dlouhý čas spadnou pár kapek a nepokazit zážitek. Jedna lokace by tak působila velmi variabilně.

  3. podle mě je střídán dne a noci u diabla naprostá zbytečnost – až blbost…..atmosféra by se měla navazovat lokálně, nikoliv globálně…..bohatě by mi stačilo kdyby jako v D2 v tristramu pršelo, v poušti pražilo slunce, v džungli byly bouřky a na severu sněžilo. Mě uchvacuje představa, že jdete kurastskou džunglí v bouřce, koleb nějakíé ty zbytky rozbořených chrámů a najednou děsivý výkřik, zableskne se, udeří hrom a najednou ze všech koutů začnou vylézat krvelačná monstra…takovouhle atmosféru by jste skutečně při plném slunečním svitu neudělali xD

  4. Hmm ja bych tam stridani dne a noci ala wowko nedaval, prece jen dost lidi chodi pozde z prace, nez se naveceri apod. tak uz je minimalne 8 hodin, to by si toho denniho svetla uzili jen o vikendu?A navic, stejne by tam dochazelo k casovemu posunu nebo myslite ze bude tolik serveru jak pro wow?

  5. Takze za 1. Ve Wowu je furt stejné svetlo a zavisí to pouze a jen na lokaci. 2.DIII zatím nemá podobnou grafiku jako wow 3. Kdo vůbec řekl, že v nějaké lokaci bude tma jak v noci? Píše se tam akorát, že někde bude šero a to kvůli atmosféře..(př. jdeš pouštní lokací svíti slunce atd. vejdeš do nějakého vyvražděného města a obloha se zatáhne a nebude tam, už také stejné světlo, když pak vyjdeš z5 na poušt oslní tě sluneční svit)

Napsat komentář