Kosmetické úpravy „nahé“ Wizardky

wizard Ženská podoba Wizarda prošla změnami. Podle oficiálních
informací nemá jít o žádné radikální změny, ale spíše o kosmetické
úpravy. Hlavní důraz byl přitom kladen na „nahou“ verzi Wizardky, aby se
údajně zvětšil rozdíl mezi dobře vybavenou podobou Wizarda a tou, kdy
nemá žádné brnění.

Kdyby totiž nebyla vidět kvalitní výbava a to, že tedy má na sobě
pořádné brnění, systém předmětů a vybavení by ztrácel na svém
smyslu. Tolik k Wizardovi. Na oficiálním fóru se kromě toho opět řešily
pušky. Někteří fanoušci se totiž stále nemohou smířit s tím, že
pušky do světa Diabla nepatří. Komunitní manažer Bashiok
tak opět musel předvést své slohové dovednosti a vysvětlit, že Diablo
není „vědecké“ (scientific), ale „kouzelné“ (magic) a že pušky
v něm nemají co dělat.

Další žhavé téma na oficiálním fóru se týká předmětů, které po zabití nepřítele projektilem
mimo obrazovku zůstanou ležet na zemi a hráč si jich tak
ani nemusí všimnout. Podle oficiálního vyjádření ale momentálně
projektily mimo obrazovku (tedy mimo oblast, kterou hráč přímo vidí)
nezpůsobují žádné poškození.

59 komentářů u „Kosmetické úpravy „nahé“ Wizardky

  1. já jsem přes zkouškový pařil tak či tak… to se prostě bez PC vydržet nedá. Ještě, že nevyšlo D3 letos, jinak bych nedal ani jednu zkoušku. :-D

    Jinak co se tak dívám, na diablo3.com byla poslední novinka 26.9.2009… to mi smrdí pořádným suchem, měli by tam něco přidat, třeba fotku Jaye v plavkách, hlavně ať se na jejich stránkách něco děje. :-D :-D

  2. a co se tyka rozliseni tak myslim ze min jak 800×600 nastavit nepujde takze problemy s dohledem pri nisim res by byt nemeli ale to jsou jen dedukce uvidime jak to nakonec bude aby to neudelali jeste na enginu videosmackeru(treba nejak upravenyho) tak jak to bylo v S1,D1 a D2 :-D :-D bych celkem hledel 8-O 8-)

  3. Zajímavé… podle nich je tedy v tom případě wowko „vědecké“ a ne „kouzelné“, ačkoliv tam má jasně navrch magie. Podle mě to měli trochu jinak formulovat, třeba: „Diablo není „wowkařské“ ani „warhammerské“, ale „diablovské“ = tzn. žádný pušký či náznak moderních technologií typu vzducholodí atd. Trpaslíci a goblini jsou „viníky“ těchle pokročilých pimprlátek (ne že by člověk byl primitiv :-D ), ale protože v diablo světě zakrslíci nejsou, tak není potřeba do diabla cpát střelný zbraně. Maximálně bych povolil třeba střelný prach, jakožto „tajemnou esenci“, kterou studují a zkoumají mágové, ale nesměl by se dostat do rukou armády. :-D Pak víme, jak by to dopadlo… :-?

  4. V tom Bashikově příspěvku na Blizzblues mi není jasná jedna věc – když se tam zmiňuje, že i female monk dostála určitých změn a v dalším odstavci říká, že ji brzy uvidíme, tak mluví o female monkovi, nebo reaguje na původní příspěvek, kde se autor ptá, jestli nám ukáží nový vzhled kouzelnice?

  5. …ještě se vrátím k problému rozlišení a nezpůsobováná zranění za hranicí obrazovky. Tento problém je ještě radikálnější v multiplayer PvP. Př. Hráč I má rozlišení 1024X768, hraje za lučišnici a utíka před kouzelnicí (bez teleportu, jo :-D) na kterou střílí. Hráč kouzelnice (hráč II, rozlišení 640X480) se snaží dohonit lučištnici a střílí po ní fireball. Avšak ten za hranici 640X480 už nepůsobí zranění, takže lučistnice je v pohodě a kouzelnici za cvhíli ustřílí. Aleluja…

  6. Tiez hravam vecsinou za zenske stym ze zenske stvarnenie pre ten dany char je otrasne…tak zatial je to vsetko s diablom v pohode az na to ze mi nejde do hlavy monk/mnich/ to zenska bude mniska ? 😀

    Inac som pozeral znova neake gameplay a viac som si vsimal detaily iba som viac a viac navnadeny na Diabla. Pozrel som si ten 12 min gameplay monka diablo bude mat rating 18 ? lebo tam lietalo maso na kazdu stranu dufam ze kvoli 12 rocnym detom to neokresaju …

  7. líbí se mi příspěvek mota, nevím sice jaký bude rating pro D3 a v tomhle směru mají v americe dost zastaralé názory ale nějaké super kouzelné brnění co by na ní nebylo vidět a byla by tudíž pouze v růžovém sexy negližé by neblo k zahození, zajímala by mě anketa jestli bude hrát víc chlapů za wizárdku či za wizarda :-)

  8. díky jamesi a locki teď už to pochopím i já :-)omlouvám se je pátek a už mi to nemyslí. No myslím že toto bylo lepší v D2 přeci jen svět je i tam za hranicí obrazovky a když ten šíp vyletí tak s přeci jen tak nezastaví. Ano můžete ho minou to je v pořádku ale nikdy se netrefit? Dejme tomu fireball, vybouchne na hranici obrazovky toto tedy způsobí že nezemřou? No nevím to že si nikdo nevšimne nějaké věci je přeci spíše jeho problém. já žvdycky ještě chvíli všude pobíhal a hledal jestli jsem něco nepřehlédl. K puškám…nechápu že to někteří hráči myslí vážně. To james: ještě jednou díky.

  9. Mirda: Oficiální obrázky nebyly zveřejněny, avšak nebylo vyloučeno, že v blízké budoucnosti se nějaké obrázky objeví. Jelikož je to ale Blizzard, nemá smysl se o nějaké „blízké budoucnosti“ bavit. Však všichni víme proč. Až něco bude, tak bude. Zatím nic není.

  10. Psychopat a Thief SK: To slovo „projektil“, které jsem použil v druhé části posledního odstavce souvisí s první částí odstavce, kde je řeč o zabitých monstrech mimo obrazovku. Teď už jsem tam dopsal spojení „po zabití nepřítele projektilem“, takže by to mělo dávat lepší smysl. Omlouvám se za nedorozumění, měl jsem si to po sobě ještě jednou přečíst.

  11. joj chlapi… sak je to jasne… rec je o range utokoch (kuzla, luky a tak), ktore v D2 sposobovali damage aj ked sa dostali za hranicu obrazovky…priklad vystrelili stesip na fallena, ktory vybehol z obrazovky, a za hranicou vasho zorneho pola ste hoeste stihli skosit… teraz sa vam to nepodari, lebo podla vsetkeho, ked vami vystreleny sip vyleti mimo zobrazeneho pola, automaticky je to miss…

  12. Ahoj jamesi a díky za příspěvek, jen jsem asi trochu nepochopil ten poslendí odstavec v jeho první části se hovoří o itemch ale v jeho druhé o projektilech ale přitom mi to příjde jako by to mělo navazovat na tu předchozí část. Asi jsem jediný kdo to nepochopil tak jestli bys to pro mě mohl do komentáře přeslohovat díky moc

Napsat komentář