Integrace Facebooku do nového Battle.netu

battlenet Blizzard Entertainment představil integraci
Facebooku do nové verze Battle.netu, která by se měla poprvé objevit
v připravované strategii StarCraft II. Integrace jedné
z nejpopulárnějších sociálních sítí by měla podpořit rozrůstání
herní komunity okolo nejnovějších titulů Blizzardu.

První titul s novou verzí Battle.netu, StarCraft II: Wings of Liberty,
přitom vyjde už letos, konkrétně 27. července 2010. Podrobnější
informace o integraci Facebooku budou poskytnuty později.

46 komentářů u „Integrace Facebooku do nového Battle.netu

  1. no říkal že by to nemělo mít nic společné s světelným rádiusem, takže bych řekl že spíš vlezeš za kousek skály a za ní nic neuvidíš dokud tam nevykoukneš, myslím že tu mlhu myslel spíše jako přirovnání ale mohu se mílit jemu rozumět je děs obdivuji jamese jak to vždy pochopí

  2. Psychopat: Taky jsem to četl, ale nějak jsem nepochopil, jestli tou fog of war myslí tak, jak to bývá ve strategiích, tedy že jednotky v mlze vůbec nevidíte, anebo jako to bylo u Diabla 2, kde se člověk postavil za kámen a za ním se objevil dlouhý černý pruh, ve kterém sice bylo hůře vidět, ale stačilo tam najet myší a monstrum, na které jste ukázali, se vysvítilo.

  3. dnes jsem se dočetl, že Bashiok mluvil o tom že si pár lidí stěžovalo na to že nepřátelé jsou vidět i když jsou pro postavu neviditelné (např. za zavřenými dveřmi) Bashiok říkal že to tak zatím je ale že se snaží přijít s něčím co by skrylo nepřátele pokud by pro postavu asi nebylo reálně možné je vidět nazývá to válečná mlha ;-) dle mého je to podobný mechanismus jaký byl již dříve, takže ani moc nechápu proč o tom mluví :-)

  4. abych také trochju přispěl, snad to již james nepřipravuje do nějaké novinky ale co jem se dočetl tak se někdo ptal ohledně toho jestli by nebylo lepší delší testování hry hlavně z pohledu PvP a až pak vydání celého kompletu. Bashiok na to že nelze hru hned na začátku vybalancovat a že chvíli potrvá nežli lidé vytovří dostatečné množství charakterů. Asi až pak bude možné vydat patch pro srovnání sil. Taky s ohledem na to říká že stejně většine nějaký ten pátek zabere než rpozkoumají jak nové skily fungují takže by asi bylo zbytečné hru pozdržovat jen kvůli balancování v PvP. Opět se ho někdo ptal na oživenní hardcore charakteru například za peníze. Bashiok na to že jemu se ten nápad líbí, ale on je malý pán. Takže to že se líbí jemu neznamená že to tam bude. Dle mého by oživení za peníze mohlo být kdyby ale byla postava více hardcore něco jako se připravuje pro nový fallout, pak ano pokud to bude ale podobné jako v D2 myslím že by to pak ztratilo ten nádech hardcore. To je asi vše, někdo tam zase řešil datum vydání na čež mu Bashiok řekl že to není asi pro Diablo 3 :-) To je asi vše hold nic moc zajímavého bohužel.

  5. Mě na D2 štvalo spíše to že orpavdovou motivaci hrát měl člověk dle mého do cca 40 levelu. To už si posbíral skily jaké potřeboval a pak už se postava až tak moc nezlepšovala. Bylo by fajn třeba roztáhnout pole skilů na větší rozsah levelu či něco podobného. Je jasné že nyní onu motivaci podpořily významným vlivem run na podobu kouzel takže by měla mít každý zájem na tom hledat ty nejlepší runy. V klasických RPG byl třeba 40lv maximum a teprve na něm člověk získal poslední dovednost co potřeboval. Pamatuji se na Baldurs gate hrál jsem oba díly s oběma datadisky a až těsně před koncem posledního datadisku jsem získal poslední důležité kouzlo. Což zde až tak moc nefungoval, tím nezlehčuji desítky jiných předností.

  6. to Johny Dee: omg hlavně tady nenaříkej nad členy týmu, kteří odešli a že nové diablo už nebude pro „staré dobré hardcore hráče D2“ a kdesi cosi… dyť to tak chodí, prostě dnešní hráči už nejsou schopni hrát složitější hry, všechno je tomu uzpůsobeno a vyvojáři dělají hry aby se prodaly, ne proto, aby uspokojili malé procento hráčů, kteří chtějí starou dobrou klasiku… teď nemluvím jenom o diablu, ale taky o falloutu, stačí se podívat na madbrahmin.cz jak tam nadávají na všechno na co se jen podívala Bethesda… hry prostě musí jít s dobou a v dneší době hraje hry mnohem více lidí než dříve, takže logicky pokud poskytuješ nějakou věc více lidem, tak kvalita upadá, už to není věc malé elitní skupinky co ráda hraje, ale masová záležitost

  7. Myslím že to že bude diablo na facebooku ještě neznamená že to bude hra špatná. To že to nedělá původní tým lidí také ještě nic hrozného znamenat nemusí. Ze svého pohledu musím říct že opravdu kromě rozdělování atributů se mi zatím vše libí. Z grafiky jsem nadšený, s runami do skilů mě dostali stejně jako nové postavy a nová klasická kouzla pro kouzelníka. Takže bych řekl že zatím mají dobře nakročeno. No a to že chtějí uspět u co největšího spektra lidí, to jim nemůžemít nikdo za zlé přeci jen stále jsou firma která chce vykázat co nejvyšší zisk a na tom se už kdy těžko něco změní.

  8. D3 bude pravděpodobně velkej sux pro old school hráče – každopádně nová generace fandů jsi zaručeně příde na své a blizzard nešlápne vedle(to ani neumí)..od té doby co se na vývoji D3 přestal podílet Blizz.North a vůbec vetsina old school týmu přestal sem mí osobně o nové diablo vůbec zájem 😀

  9. Řekl bych, že vzhledem k nedávnu proběhnuvší konferenci, kde Blizzard odsouhlasil beta testing WoW expansion a my stále nevíme (budeme vědět na Blizzconu) 5. postavu a neni udělán act 3+4, asi D3 bude až 2012, s trochou štěstí koncem 2011, ale moc tomu nevěřim. ontopic: Beru to pozitivně, FB+B.net určitě neni špatnej nápad, uškodit to nemůže.

Napsat komentář