Každý druhý by navštívil BlizzCon + nový skill Witch Doctora

blizzcon-logo Kdyby se BlizzCon, oslava herních sérií Diablo, Starcraft a
Warcraft, konala v Evropě, každý druhý fanoušek by se tam vydal. Tedy
alespoň takový je výsledek vyhodnocené ankety, které se zúčastnilo celkem
1000 respondentů. Devatenáct procent dotázaných by BlizzCon „určitě“
navštívilo.

„Asi ano“ odpovědělo 28% hlasujících, „spíše ne“ 27% a
„určitě ne“ 26% lidí. Sečteno a podtrženo, 47% by na BlizzCon šlo, 53%
nikoli. Anketa byla přidána do archivu
k ostatním vyhodnoceným anketám. Nová anketa bude uvedena později.

Na oficiálním fóru se řešilo, jestli nebude ve hře čtvrtá
obtížnost
, ve které by byly všechny akty stejně obtížné.
Taková obtížnost by byla určena především postavám na vysokém levelu.
Reakce od vývojářů však byla jednoduchá: „To není zrovna nejlepší
řešení, které by hru učinilo zajímavější.“

Druhá věc z Battle.net fóra je zajímavější, jde o nový skill Witch Doctora. Jeden z fanoušků
nejdříve navrhl zbraň pro Witch Doctora: foukačku (ang. blowgun),
tedy předmět, který se nabíjí šipkami a střílí se fouknutím.
Oficiální reakce na tento návrh pak ale zněla možná i překvapivě:
„Dobrý tip. Witch Doctorovi jsme přidali nový skill Poison
Dart
, který funguje v podstatě na stejném principu.“


09.08.2010, 16:15 hod. – aktualizace
Tento web brzy projde menšími změnami, o kterých byla řeč již před
několika dny na našem fóru. Chtěl
bych tímto zveřejnit zatím jakousi „beta“ verzi těchto změn:

http://www.diablo3.cz/index.php?…

Vítán je jakýkoli komentář, obzvláště v případě nesprávného
zobrazení některé z částí webu.
Pro návrat na nynější verzi webu použijte tento odkaz:

http://www.diablo3.cz/index.php?…

Předem díky za jakékoli nahlášení nepřesností.

74 komentářů u „Každý druhý by navštívil BlizzCon + nový skill Witch Doctora

  1. Psychopat: Až skončí Lupa tak se tam vrátí reklama, tak jak to bylo předtím, případně to bude kombinované s nějakými ostatními bannery (různé akce, zvýraznění některých událostí/článků apod. – možností je hodně). Ani tento banner nemá s Gamescomem nic společného. Co se písma týče, když jsi se o tom problému zmínil, tak jsem narychlo ještě něco změnil a zřejmě to pomohlo, takže to není Tvá chyba. ;-) Důležité je, že je už všechno tak, jak má být – až na to vyhledávání, nevím co na jeho místo.

    Mato: Zvětšení a rozšíření byl jeden z hlavních důvodů proč vlastně k těmto změnám došlo. Doby, kdy rozlišení 1024×768 bylo nejčastější, jsou pryč, takže proč to nepřizpůsobit větším rozlišením (i když nutno dodat, že člověk s rozlišením 1024×768 si pořád web bez problému prohlédne, až na „useknuté“ strany webu).

    Co se „diablovosti“ týče, asi je to tím zjednodušením obsahové části webu, kde je spíše místo pro text, a ne pro nějaké zkrášlující grafické prvky. Snažil jsem se to vykompenzovat doladěním loga webu a také přidáním nenápadného Fallena do pravého spodního rohu. Svíčka v menu je samozřejmě dočasná – momentálně není, co tam dát. Kdyby byly nějaké ikonky questů (viz D2 web), tak bych tam dal třeba ty. Uvidíme, třeba už na Gamescomu budou nějaké nové obrázky ze hry, tak si jimi zkrášlíme web.

    K vyhledávání – Deckard Cain je dobrý kandidát. Zkusím. ;-)

  2. Ako pozerám tak aj šípka zmizlaa je to také všetko ako keby prizoomované lepšie sa to číta, vďaka pozadiu je to také viditelnejšie ale podľa mňa je to menej diabloidné:D. A ten search ja neviem, možno troľku ztemniť, hodiť nejaký pekný obrázok napríklad Dc. Caina, on je taký že všetko vie kde je :)

    *šípka je len to nevyzerá ako šípka tak beriem späť:)

  3. vidíš plácám kraviny, myslím ten odkaz na Lupu, už si nějak nepamatuji co tam bylo když tam toto nebylo:)…vedle toho je to vyhledávání. Problém s písmem také vyřešen, bylo to nepatrně jiným přiblížením na web, používám lehce zmenšené a ten tvůj odkaz vedl na stránky kde byla ta velikost větší takže i podruhé má chyba..už teda mlčím :-D

  4. jak říkám tyhle předělávky dle mého na vývoji až tak nezabírají nejvíc trvá prostřředí, monstra, animace, předměty, runy, kouzla a další věci a na to jsou specializované skupiny a ty jedou bez ohledu na to že si skupinka pařanů v jednom kuse předělává „interface“ :-) mění to aby to pomohlo hratelnosti a to je to co by nás mělo zajímat. Tenhle systém který ovlivňuje samotné hraní respektive taktiku se mi moc líbí a postavy zase dále odliší, jen tak dále…

  5. @Majob: Info je z pcgames.de. Je to napsané na BlizzBlues v tom postu.

    Jinak za týden se chystám vyrazit na GamesCom 2010 do Kolína díky kolegům z Gamepark.cz (musím jim trošku udělat reklamu) Takže doufám, že po návratu splácám co nejobsáhlejší „hands-on“. Podle mých informací bychom se měli zůčastnit i té tiskovky, takže kdyby řekli nějaké důležité informace, tak to zkusím přes mobil hodit na Twitter. Takže sledujte náš web. ;-) :-)

  6. já bych to tak černě neviděl systém se vyvíjí a to jestli byly u barbara tři koule a teď je jedna je v podstatě to stejné na venek to možná vypadá jako velké změny ale tahle geneze je vždycky a při všem jen se to nedostane na světlo. Teď musí modelovat celé prostředí což zabere dalece více času. Souhlasím s tím že jejich hry jsou precizní a dlouhý betatest dává tušit i tomu že s tím rokem 2011 to dle mého vypadá čím dál tím hůře

  7. http://www.blizzblues.com/…8720904.html

    „Diablo 3 will be playable at gamescom 2010. Its uncertain if Diablo 3 is still going to ship in 2011 or rather 2012-Blizzard maybe is going to comment on that at gamescom. The press conference with game director Jay Wilson also includes half an hour of Q&A, during which we ll try to get our hands on as much information as possible.“ … celkom zaujímavé info no neviem či pochádza priamo od blizzardu, no dúfam, že sa to dozvieme aspoň ten rok :-? …

  8. Richard:

    „Jinak přátelé řeknu vám jedno .. docela mě zaráží, jak z Blizzardu dělají božský tým, ale popravdě. Žádná z jejich her nevyšla dokonale vylazená, každá se pořád patchuje a pořád se nějak piluje, protože to není ono. I SC2 má mouchy.“

    Je rozdíl mezi týmem betatesterů a milionem lidí. Je rozdíl testovat hru pár měsíců a 5 let. Žádná hra nemůže vyjít od začátku dokonale vyladěná, to je snad lehce pochopitelné. Na druhou stranu vycházejí hry (a není jich moc), které se masivně hrají spoustu let po vydání. Patří k nim většina her od Blizzardu. Kdo si myslí, že délka vývoje s tímto nesouvisí a souvisí jen s laděním bugů, ať zvedne ruku.

  9. ach jo ja proste nechapu proc je Diablo na poslednim miste Starcraft to je ulne stejna splaska jako pred 12? asi lety akorat lepsi grafika ale jako jo beru prodalo se toho hodne tak proc si to nepriponenout ale ze i datak ci co to ma vyjit k SC2 vyjde driv nez D3 hrozny,WoWko na to se stejne za rok vsichni vyserou protoze vyjde Guild Wars 2 ktery nastoly totalni revoluci v MMORPG a bez poplatku ale Diablo milovany Diablo ktery jeste nikdo neprekonal ktery zna kazdej spravnej hrac ne to proste ne ja nechapu proc vubec Diablo 3 oznamovali ze vyjde dle me to meli oznamit tak v 50% vyvoje aby to do 6 let stihli ale tohle?!fakt vysvetle te mi nekdo prosim proc je to takhle zarizeny proc muselo vyjit SC driv nez D stejne je to uplne to samy ja Warcraft akorat s ufounama tak proc? PS:vim ze co sem napsal vas totalne na..re tak prosim budte zchovyvavi k blaznovi

  10. to Ara:nemyslím to zle,ale možnost že bude v D3 4 akt bych nebral za samozřejmost,vzhledem k tomu že současná grafika zabírá dost kapacity(xGb),viz starcraft II 12gb,tak bych 4 akt viděl spíš na datadisk,nebo alesponˇ osobně jsem neslyšel nic o 4 aktu,možná mě to uniklo,v tom případě se omlouvám ;-)

  11. Dosud nikdo z Blizzardu nerek ani priblizny datum vydani, takze nejaky scestny dedukce Bonuswebu o roku 2012 me nechavaji chladnym. A za druhy uz od zacatku tvrdim, ze driv nez 2012–13 se D3 nedockame, takze by me to ani neprekvapilo. Ted je na řade expanse pro WOW, pak bude nasledovat Heart of the swarm pro SC2 a az rok po té mozna vyjde konecne D3 (kazdy rok jedna Blizz hra). Kdyz Satan dá.

  12. Já jsem si už před nějakou dobou vnutil, že to vyjde v roce 2013 a tím pádem to bude pro mne jen překvapení, když to vyjde dříve. Doporučil bych to takhle všem. Dejme tomu, že je tu šance, že by to stihli (a marketingově zařadili) do roku 2012, ale 2011 je podle mne utopie…tenhle rok teprve uvidíme všechny classy a možná kus třetího aktu, ale chybí jim pak 4.akt, mraky práce na pozdějším vylaďování hry do posledního puntíku a nakonec testování (které pokud bude zdlouhavé jako u SC2, tak to bude síla)…datum vydání je pak logicky neoznámené…prostě nechápu jak někdo může věřit v 2011, je to jen zbytečné sebetrýznění lidi ;-)

  13. Vzhledem k mému názoru na autory toho „článku“ radši nebudu reagovat. A co se týká data vydání…mohli by na těch veletrzích povolovat save, abychom si mohli na BlizzConu rozehrát hru, na GamesComu dohrát první akt a další rok pokračovat. :-D Než by D3 vyšlo, tak bych tu hru dohrál. :-P

  14. Jamesi, já vím. Díval jsem se i na BlizzBlues, protože mě zajímalo, kde tu informaci na BW vzali. Každopádně bych řekl, že to bylo vytaženo docela trefně. Jestli teprve oznámí vydání na 2012, kdy můžeme čekat ještě rok odklad kvůli testování a vychytávání .. tak mi to už přijde moc :o) ale máš pravdu v tom, že to bohužel není nic nového ..

  15. no to si snad delaj prdel D3 az v roce 2012 tak to je uzasny takze si vubec nezahrajeme protoze bude konec sveta me muzou nasrat kvuli Starcraftu a WoWku by se mohli zvencnout ale aby nam vidalu hru po tisici letech tak to ne to snad chtej z Diabla udela MMORPG to by vysvetlilo tu rychlost nebo D3 vyviji asi 5 lidi ikdyz jak znam Blizzardaky tak to bude spis kvuli konkurenci pac v roce 2011 vyjde Torchlight 2 a Dungeon Siege 3

  16. Richard: Ten úryvek vychází jen z „dovětku“, který Bashiok dodal ještě k těm obtížnostem, o kterých je psáno v tomto článku. Je přeci logické a jasné, že se na hře pracuje postupně a žádné fixní datum vydání ještě oficiálně nebylo stanoveno. Oficiální zatím je, že to bude nejdříve r. 2011, ale to neznamená že to v ten rok skutečně vyjde. Podle mého názoru ten úryvek nepřináší žádnou novou zprávu a je postaven na něčem, co bylo vytrženo z kontextu (tj. obtížnost v pozdní fázi hry, respektive její zakončení). Možná má akorát odradit některé optimističtější pohledy na datum vydání v roce 2011.

  17. Jeden článek co jsem dnes našel:

    Miliony fanoušků čekající na třetí díl nejpopulárnějšího akčního RPG všech dob si zřejmě ještě chvíli počkají. Jeden z komunitních manažerů Blizzardu v internetových fórech naznačil, že vývoj se ještě zdaleka nechýlí ke konci.

    *„Největší část práce na pozdějších fázích hry ještě vůbec nezačala. V první řadě stále pracujeme hlavně na herním zážitku, tedy prostředí, monstrach či dungeonech.“ * Dosud se přitom mělo za to, že Diablo 3 vyjde v roce 2011. Tím pádem by Blizzard měl už jen 16 měsíců času. Toto vývojářské studio je přitom pověstné tím, že vše piluje do posledního detailu a ani za nic by nevydalo nevybroušenou hru.

    Z tohoto pohledu se jeví jako málo pravděpodobné, že by Diablo 3 příští rok vyšlo. Pravděpodobnější je rok 2012. Více se možná za pár týdnů dozvíme na Gamescomu v Kolíně nebo na Blizzconu v Kalifornii.

    jinak přátelé řeknu vám jedno .. docela mě zaráží, jak z Blizzardu dělají božský tým, ale popravdě. Žádná z jejich her nevyšla dokonale vylazená, každá se pořád patchuje a pořád se nějak piluje, protože to není ono. I SC2 má mouchy. Přijde mi fakt zajímavé, jak dlouho jim to trvá .. podobně jako ten patch na D2, rok ho vytvářeli a na konec ani nedotvořili .. jestli Diablo 3 budou chystat ještě dva roky, tak to je fakt špatné :-?

  18. Můžeme jen hádat, co zveřejní. 5. postava bude asi na Blizzconu, nejsem si teď ale jistý, jestli to někde potvrdili. Na GamesComu bude na 90% hratelné demo, což by mohl být vcelku trhák, když si vezmete, že pomalu rok ta hra nebyla hratelná na žádné akci. Jsem zvědavý na nový resource systém apod. Na Blizzconu by mohli odhalit i datum vydání. I když teď začíná SC2 a Cataclysm mánie, takže doufám, že se na D3 nezapomene.

Napsat komentář