Přehlídka postav 5/6 – Male Wizard

wizard-male Máme tu čaroděje, tedy mužskou
podobu Wizarda. Stejně jako tomu bylo
u ženské verze, resp. u čarodějky, i tady je
poměrně vysoká helma. Další části brnění jsou tentokrát v odstínech
chladivé modré barvy. Na rozdíl od šamanky je postava ale
teple oblečená – kromě obličeje není vidět žádná holá kůže.

Zde je obrázek v plné velikosti:

wiz-male

Male Wizard


Přehled obrázků postav
Datum zveřejnění Herní postava Náhled
30.09.2010 Male Witch Doctor witch-doctor-male
05.10.2010 Female Wizard wizard-female
07.10.2010 Female Barbarian barbar-female02
13.10.2010 Female Witch Doctor witch-doctor-female02
14.10.2010 Male Wizard wizard-male
19.10.2010 Male Barbarian barbar-male

Příště bude na řadě mužská podoba Barbara. Očekávejte v úterý
19. října.

164 komentářů u „Přehlídka postav 5/6 – Male Wizard

  1. To se dalo i na Wotlk, ale musel jsi to trochu umět. Balancování těchto her je velký problém, ale myslím, že Diablo III bude hratelné dobře, i když to demo moc vybalancované nebylo. Já osobně moc na PvP nesázím, takže mě ten balanc moc netrápí. Určitě nedopadnou tak špatně jako Bioware s Dragon Age. :-D

  2. S WoWkem bych byl opatrný. Tam se classy hodně liší s patchema. Navíc když hraješ arénky na určité úrovni, tak se hraje na combo + skill a na classe nezáleží, všichni to potom musí umět a rozdíly mezi classama se ztrácí. Ve WoWku se hodně střídají období, třeba na patchi 1.0.12 nehorázný boom rogue, následně nerfnutí, že dalších 5 patchů za něj nikdo nehrál. Na patchi 3.0.1 krásný boom tzv. bladestorm-I-am-gonna-own-your-face-warriorů apod. Funguje to na principu, který jsem popsal. Na 3.2.2 když se potkal začínající warr a začínající paladin 1v1, tak warr neměl žádnou šanci, když byli oba hráči zkušení, tak to byl vyrovnaný duel.

  3. JUra: tak s tím bych nesouhlasil :P má sice méně spellu než warrior ale s ním používáš tak 50% (ještě na TBC) a v arénach se nezastavíš :) má sice třeba seal … který můžeš mít 1 nahozený a právě ty musíš dobře kombinovat takže takovy skill/noob se docela pozná :P

  4. Garn: přesně to mě stvalo v D2 třeba necromancer vs barbar … to že bylo par příšerek na konci hry imuní vůči „magic“ bylo dost nahovno když 90% procent hry to necro prořezával jak nic … a já to tam „pižlil“ po jednom s barbarem… + když jsme hrávali na /players 8 … tak měli takovej armor/hp že jsem jim tam ubíral po milimetrech a kamoš to si tma kropil jako by se nic nedělo

  5. Blizzard většinou s vyvážením nemá problém. Respektive všechny classy jsou si na určité úrovni rovny. Problém Blizzardu ve WoWku a balancování vůbec je ten, že za některé classy potřebují hráči méně zkušeností a dovedností, aby se vyrovnali ostatním. Toho se vcelku bojím, protože to způsobuje, že některé classy jsou víc hrané a já kupříkladu pojedu za Barba, budu tam leapovat jak blázen, mlátit hlavou do klávesnice a pak přijde nějakej Wizard, kterej to projede jedním Disintegratem a všechno lehne.

  6. Přesně tak, já si myslím, že to vyváží a bude to taky dost o náhodě… dyť on celý život je o náhodě/štěstí… někdy to může díky robům být hladší, někdy zas drsnější… asi to tak bude, nedokážu si totiž představit, jaký mechanismus by to propočítával tak, aby to bylo natolik vyvážené ;)

  7. No tak lehka alibisticka obrana vuci adminum nemuze nikdy uskodit :-D ale tak jako jasny… vubec nechci nic srovnavat nebo tak… (btw. jazz jackrabbit nejvic :-D) jen se proste bojim o tu vyvazenost… kazda postava bude hrou postupovat trosku jinak rychle, bude jinak silna a pak tu hrozi jiz mnou zminovany „zevlovani“ nebo naopak prehrsel orbu, ktery eventuelne povede az ke smesne hladkymu prujezdu hrou… na druhou stranu ale neverim, ze by blizzard udelal preslap zrovna v tomhle smeru, takze se necham preskvapit 8-)

  8. Hele, hry nějak začaly a nějak se vyvíjejí… v každé hře je něco z základu, je otázka, co se použije a dle mě je nesmysl říkat… to je jak z… Protože to bys mohl říct snad u všeho. Nemyslím že by nějak vadilo OT, ona se ta diskuze prostě vždy vytváří v poslední novince :)

  9. No to vybalancovani bude hodne dulezity… Jestli nebude moznost doplneni „tekutin“ ve meste jako v D2, napr. u Akary, (a nebo bude pri absenci town portalu pristup do mesta slozitejsi), pak celkem realne hrozi dlouhy zevlovani, nez se mi nejak dobijou zivoty, v pripade, kdy proste orb nevypadne… Mimo toho je to fakt trochu jak z jazz jackrabbit, ale to uz se tu jednou resilo a je trosku OT…

  10. Ty orby padají tak hodně, protože to v tom videu chtějí ukázat… jsem si jistý, že to vybalancují, aby to nepostrádalo smysl a hlavně je to skvělý nápad, jak už to někdo psal… udělá to hru zas více rozmanitou, nebudeme se přechlastávat lektvary, ale budeme doufat… Těším se na to! Co se týče videí, tak tam bych se nebál.. všechny videa ke hrám od Blizzardu mi vždy braly dech a přesně jsem si říkal, proč kurňa neudělají film. Dodnes mám ve své složce videí videa z W3 a žasnu nad tím, jak je to udělaný, dokonale graficky, pohyby atd. atd. atd. Nemohu se dočkat dalších. Takže absolutně nemám strach a tyhle debaty a zbytečné narázky na D3 jsou podle mě plýtvání časem :)

  11. Věřím v tým, co dělá na diablu a doufám, že udělaj intro podobný kvality jako jejich kolegové :“) Spíš ať nepodělaj hru. Můj kámoš říkal, že ta hra je dělaná spíš pro děcka, ale to si nemyslím.. myslím si, že ta hra bude mnohem složitější jak dvojka.. hlavně na hell. TO si lidi budou říkat, jestli z týhle příšery nespadne health orb, tak jsem mrtvej.. Že lidi nebudou jen chodit, kosit jednoho po druhým a chlastat lahvičky.

  12. To video sice není žádný next-gen, ale zase je to v enginu hry a ten na takovéto animace, kde jsou postavy vidět zblízka, není dělaný. Když k tomuhle přihlédnu, tak mi to přijde dostačující. Nicméně tak jako tak, Diablo 3 nemá obsahovat takovéto in-game animace, takže milovníci kvalitních in-game filmečků můžou být v klidu. Tohle bylo vytvořeno jen k ohlášení classu. Blizzard to vůbec nemusel dělat. Imho zbytečná práce.

  13. Tib3rian: Ano to video je obsahově prima, ovšem technicky je to docela brak. Ono videa v herním enginu většinou nestojí za moc. Tohle by taky mohlo probrat jedince, kteří tvrdí, že postavy stejně nebudou vidět tolik z blízka. Mě teda nejvíc trhá oči ten bruslařskej styl chůze. Zase na druhou stranu… video je už trošku pamětník, tak doufejme, že Blizz nahradí tuto hrůzu kvalitními videi, jak jsme u této společnosti zvyklí. Však uvidíme na blizzconu.

  14. rad bych se timto vysmal vsem co nadavaj na vzhled postav… za prvy jak nekdo rikal z ty klasicky diablo perspektivy stejne nebude videt jak vypada v obliceji, za druhy a to je celkem podstatnejsi – dobra hra (aspon pro me) neni dobra kvuli grafice, ale kvuli hratelnosti… napriklad assassins creed 2 nebo TES 4: Oblivion maj grafiku asi tisickrat lepsi nez dio 2, kde carodejka pobiha s na hlavu narazenym hnedym kondomem a paladinovi se mezi nohama houpe rucnik, ale pro me je diablo z tech 3 nejlepsi, protoze je pro me zajimavejsi, at je to tim ze je skoro nemozny najit vsechny nejlepsi veci, nebo tim ze vyber herniho stylu nekonci vyberem postavy… proste pokud dio 3 zachova hratelnost a atmosferu 2ky tak grafika je pro me skoro nepodstatna

  15. Klaun – nevim proč se zase do mě navážíš, já to řešit nezačal, po několika komentářích na toto téma jsem jen napsal „diablo bez diabla, to by byl slušnej vtip.“

    Nevim jestli si to nepochopil nebo jen špatně přečetl, ale spíše to první, zmínka o marketingu je na místě, myslíš, že by ta hra měla takovou pozornost kdyby ji Blizzard od začátku vyvíjel pod jiným jménem, asi těžko, proto píšu že změna názvu u týhle hry kvůli nepřítomnosti Diabla asi hrozí jen těžko a byl by to z pohledu reklamy, marketingu atd. opravdu hloupej krok, proto je na místě tam Diabla nechat, jinak bude z mýho pohledu situace u hry Diablo bez ústřední záporné postavy podle které se hra jmenuje fakt komicky tragická jako u zmíněných příkladů. Diablo se jmenuje podle ústřední záporné postavy, neznamená to peklo, ani supr auto, ani spolek motorkářů, je to prostě označení pána pekel, Diabla.

    Mimochodem, husy jsem s tebou nepásl, tak si odpusť ten vulgární projev, než si přišel, bylo vše slušné bez osobních útoků.

  16. Stan: Název hry Diablo nemuselo být převzato z bosse diabla … může to být prostě myšleno jako nějaký ďábel peklo nebo tak něco … a to si myslím že to tam určitě obsaženo je :)

    Takže si myslím že tvůj „bezmarketingový“ postup změnit hře jméno by byl zbytečný :P

  17. Pak bych změnil název hry, ale to už by zase uškodilo marketingu, takže to nehrozí, já osobně se na to zkrátka dívám tak jako by barbar Conan byl bez Conana, jako by Kmotr byl bez kmotra, jako by Vetřelci byli bez vetřelců, Predátor bez Predátora atd. atd., u všech těch příkladů by absence toho charakteru v názvu působila dost debilně abych tak řekl.

  18. Jasně hra se jmenuje Diablo, ale kolik her začalo prvním dílem, zabili finálního bose a ve druhém díle se posunuli dál a jinam. Jen proto že se jmenovali třeba Baldurs Gate to nemusí nic znamenat. Já bych byl i rád kdyby hra byla třeba někde jinde, pokud bude mít příběh logiku v pohodě ale pokud se bude nějakým způsobem uměle lepit jen proto aby se vrátil Diablo tak to bych moc rád nebyl, přeci jen možností na finální a zajímavé bosse je zde až až.

  19. Na stránkách BlizzConu se objevila vylepšená verze prohlížeče pro majitele Virtual Ticketu. Její součástí je integrovaný Facebook a Twitter, stejně jako program akce. Můžete si vyzkoušet přepínání mezi Stage a podívat se na ukázková videa v kvalitě pozdějšího přenosu. Také je k dispozici možnost podívat se na některé záběry víckrát, protože obraz se vám zaznamenává. Příjemná je také možnost přepínat mezi několika pohledy kamer na Main Stage. Více na http://blizzcon.rayv.com/default.aspx

  20. Lunreal: Che, tak teď si mě dostal :)… ty jo, to byly časy, rád vzpomínám a ještě teď koukám na mrtvý nový web… škoda že není ten starý, to byly měsíce práce, fotek a všeho možného… Bylo to fajn, rád bych to zopákl, ale už není co bejvalo… ach jo… zrovna nedávno jsem ronil slzu a teď ty takovouhle podpásovku… a to jsem si myslel, že na Rafidera už všichni zapomněl… a přitom sem pro D komunitu už taky dost udělal 8-)

  21. Vypadá to čím dál líp. Keep up the good work Blizz. Ta helma je trochu zvláštní, nicméně jak psal Bashiok, to je do dané míry způsobeno tím, že modely nejsou designovány na tento pohled kamery. Větší helmy a nárameníky jsou nejen designovým prvkem, ale i účelem. Jde o to, aby z pohledu zhora bylo vše dokonale rozlišitelné. Jinak co se týče vzhledu Wizarda (věk, tvář, atd.), tak ten plně odpovídá lore Diabla 3. Tudíž mladý, nadějný a arogantní čarodějíček z východu.

  22. tehdy to jedno více či méně bylo, rozlišení ani neumožňovalo nějak řešit detaily, uplynulo 10 let, rozlišení už je jinde, kvalita také, takže obličej bude více viditelný, kromě toho byl to černoch, logicky tedy nebyl tak dobře viditelný, na to si nešlo a ani nejde stěžovat, takže bych to ani nesrovnával.

  23. Tak za 1) si nemyslím, že by vypadal mladě, dle mě vypadá úplně s jistotou na 20+ minimálně, rysy ostřejší má, takže je vidět, že někdo víc blábolí než kouká… Zbroj je opravdu povedená, je tam sice zas ten trčivej nesmysl na rameni, ale to spíš dodává k vznešenému výrazu zbroje… Helma je něčím zajímavá, ale na můj vkus se mi nelíbí, ale to neznamená že je špatná, spíš mám radši jiný styl a hlavně, já stejěn vždycky hraju za ženský, tak je mi to jedno 8-) Nicméně si myslím, že Blizzardi opět odvádí perfektní kus práce, vypadá to skvěle a především je to opět originální, není to jako 100 jiných RPG, jak je tomu u konkurence, ale je to originální, jako tomu bylo u předchozích dílů, za mě rozhodně palec nahoru ;)

  24. ach jo mor na vás.. :-) samozřejmě se objevili různé reakce i na netu a co na to osoba pomazaná. Je potřeba si uvědomint několik věcí. Oni se na všechny postavy dívají v hracím režimu, takto je nikdy nikdo neuvidí a oni postavy designují pro hrací režim. Proto se občas některé prvky mohou zdát přehnané ale v pohybu a ve zmenšené verzi jsou těžko postřehnutelné. Druhá věc již mají všechny sety, věci jakkoli chcete na wizarda i wizardku hotové a nic měnit nechtějí stejně je vidět že někomu se nikdy nezavděčí a někomu ano. Další věcí je to že všechno co nám ukázaly jsou věci ze začátku, říkal že chtějí aby bylo oblečení zcela pochopitelně postupem hrou lepší a kvalitnější proto nám ukázaly ty jedny z nejhorších. Také je potřeba si připomenout že barevnou variantu si budete moci uzpůsobit. No nevím co byste ještě chtěli, myslím že odvedli kus dobré práce. Ahoj

  25. jee, nestihl jsem ani witchku v predchozim clanku, hodne prace a fakt zupa, witchka vypada jak vyndana z dzungle, nejspis tech masek bue hodne, no a kdyz koukam na tohodle wizka s dalsim neuveritelnym vymyslem na hlave tak zacinam mit dojem, ze to bude fakt unikatni brutalita ta hra, prvni tri postavy si zahraju jen tak abych se porozhlid 😀 po vsech predmetech, koutech hry, uz vidim jak budu 5lvlu(3 v D3) trpet na bojisti jen proto ze tahle plejtka ma hezkej odstin :)

  26. Najviac sa mi paci Wizardka / a helma je super … potom barbarka a samanka na rovnako … Skoda ze su neni aj sety aj monka …

    K diskusii po precitani vsetkych prispevkoch k setom mam pocit ako keby kazdy iba remcal su tu ludia co sa im to paci /tak ako mne/

    diablo 1 som hraval na strednej… diablo II od vydania asi 2 roky v kuse. a na 3 sa tesim neskutocne. A nemozem pochopit ako stale sa vam nepaci tamto a tamto a este tamto ale zapametajte si vsetci co nato nadavate budete PRVI v obchode vo fronte !!!

    No tesim sa na blizzcon na nove info /zvedavy som kolko prognos sa stane skutocnych stychto stranok o 5 postave/ dufam ze uvidime novy act … neakeho toho bosa … troska s pribehu … a neake tie lahodky co spominali ze je volne miesto v inventari …

    PS na zaver : Pisete ze ako by mal vyzerat wizard /male aj famale/ hlavne male oslahany stary s fuzom az po zem najlepsie v bielom … su to iba keci nic ine. Spomente si na pribehi ktore uvadzali charakteri do sveta … Spominate si ze to bola mlada carodejka ktora zacala experimentovat s zakazanou magiiou ? tak preco by mal byt male wizard ako Gandalf ? hmm ?

    Uz ma stoho remcania boli hlava normalne tipicky europania ty by remcali aj na cukrik ze nema taku chut ako si predstavovali …

  27. Zatím nejlepší z celé přehlídky, helma by mohla být menší, ale ten zbytek je fakt paráda, palec nahoru za originalitu, čím dýl se na to dívám, tím víc se mi líbí, a že vypadá mladě je fuk, to ve hře nikdo řešit nebude a nebude to ani vidět. Ale kdyby měl aspoň bradku, byl by dokonalej :-). Díky Blizzardi

  28. Netvrdim, že má vypadat jako děda ve starym hubertusu, ale jako jeho mladší varianta, kolem 40, vyšší než většina ostatních, zralej, aby měl zkušenosti, řezaný přísný rysy, výrazný obočí, celkově výrazný hubenější obličej kterej budí respekt, zbroj mixovaná z textilu, kroužkový zbroje, kožených věcí, pláty jen výjimečně u dobrých kousků a v decentním podání.

    Tohle je něco jako když se řekne upír a máte tu dva druhy, jeden klasickej ze starších horrorových filmů či knížek a druhej typ z teen sragor typu twilight, a já mám celkem jasno co splňuje představu upíra. Blizzard se s tim prostě nemaže, je to takovej teen kouzelníček aby to líp prodávalo aby se s tim dnešní mladá generace líp ztotožnila, obličeje jak u ženský tak chlapa jsou snad totožný, výškově Blizzard taky žádný rozdíly nedělá, je to prostě odfláknutý, takovej je můj názor.

  29. Fakt nechápu co všichni mají za problém. Mě se to zdá pěkné. Někteří holt nebudou spokojeni s ničím. Pochopte už konečně že ta postava stejně bude vidět z dálky a když budou takovéto helmy, alespoň se pozná co kdo zrovna má za set… Jediné co se mi na těch setech nelíbí je with doctor, prostě se tak nějak nehodí do Diabla podle mě. Ale to je spíš o postavě než o tom jak vypadá set.

  30. Jako nechci tím říct že by to bylo škaredé … ale nemůžu si nějak zvyknout na ty zajímavé helmy :) ale je to zase o zvyku

    Jinak kdyby to vypadalo jako ten váš „gandalf bílý“ tak by zas každej říkal že to je udělanej mage z WoW nebo okopírovaný mage kdoví odkud … tady máte prostě unikátnho wizarda 😀

  31. kouzelníka pro dnešní dny si představuju takhle, decentní železo, spíš textil, kroužková zbroj či kožený věci jako v D1, musí budit respekt, musí být vidět že má nějaké životní zkušenosti a zná kouzla http://diablo1.ovh.org/…sorcerer.gif

    klasickej kouzelník vypadá nějak takhle http://www.bergoiata.org/…n_wizard.jpg http://www.mag-mor.de/…SORCERER.GIF

    jenže by to nebylo pro dnešní mládež moc cool hrát za takovýho dědu či jeho trochu mladší decentnější verzi, ten by to moc neprodával, dnešní kouzleník se sotva holí,zteží 18 let, mix mezi holkou a klukem kdy se ztěží hledá rozdíl a navíc trochu emo a jako bonus je říznutej elfem, protože elfové už hodně dlouhou dobu frčej.

    Je mi to celkem jedno, hraju jen barbara, ale je skoro zločin něco takovýho nazývat titulem „wizard, mage, sorcerer“ apod.

  32. Když si někdo stěžuje na kovové helmy u wizardů, proč si rovnou nestěžuje na celej set, kterej je složen z róby a zbytek je taky z kovu.. Když pryč helmu tak rovnou vše kovové co má na sobě.. mě se to celkem líbí, působí to docela i vznešeně a je to aspoň neobvyklé oproti každým fantasy mágům, kteří nosí jen látku.

  33. M.o.r.t. – jj dobrý postřeh, vážně to vypadá, že se soustředí dost na masky, u witch doctora to beru, tam to má logiku, ale jen mi nejde dost dobře do hlavy, proč musí mít wizard (F i M) na hlavě helmu jako od Conana…Co jsem četl o charakteru Wizarda, tak by to měla být drzá, mladá, sebevědomá postava a k takové by mi více stylově i logicky sedělo, kdyby měli na hlavě jen nějaký diadém nb něco ve stylu Tiary z D2…

Napsat komentář