Přehlídka postav 6/6 – Male Barbarian

barbar-male Přehlídka postav je kompletní.
Právě byla totiž zveřejněna poslední zbývající postava této sbírky
obrázků: Male Barbarian, tedy mužská podoba barbara. Samozřejmě ale ještě zbývají
obě pohlaví Monka a také obrázky páté,
zatím neznámé, postavy. Věřme, že je spatříme na blížícím se BlizzConu.

Zde je obrázek v plné velikosti:

barb-male

Male Barbarian


Přehled obrázků postav
Datum zveřejnění Herní postava Náhled
30.09.2010 Male Witch Doctor witch-doctor-male
05.10.2010 Female Wizard wizard-female
07.10.2010 Female Barbarian barbar-female02
13.10.2010 Female Witch Doctor witch-doctor-female02
14.10.2010 Male Wizard wizard-male
19.10.2010 Male Barbarian barbar-male

A zde všechny postavy pohromadě:

wd-wiz-barb-nahled

Zleva: Witch Doctor (F+M), Wizard (F+M) a Barbarian (F+M)


A směřujme k BlizzConu 2010. Jaká jsou vaše
očekávání? Co všechno byste se rádi dozvěděli? Na co byste se rádi
zeptali vývojářů? Je něco konkrétního, co vás zajímá a chtěli byste
na to znát odpověď? Dotazy pište do komentářů
níže. Některé z nich mohou být pak vybrány a předány těm, kteří se
na ně pokusí získat odpovědi přímo na BlizzConu.

BlizzCon začíná už tento pátek 22. října v 19:00 hod.
našeho času.

146 komentářů u „Přehlídka postav 6/6 – Male Barbarian

  1. Mně se naopak ty koncepty líbí tím, že jsou takové ve fantasy světě neotřelé (mluvím teď o witch docovi a monkovi). Zejména taková fúze „ruského hypnotického drsnokněze“ s „posvátným bojovníkem“ a „obratným koncentrovaným bijcem“ tu ještě asi nebyla. :) A witch doc je taky parádní – v jiných hrách je většinou šaman spíš toho indiánského typu – klidný, rozvážný, mudrující od svého ohniště, kde pálí vonné byliny – vedle toho tady je witch doc pravý indonéský šaman, u kterého nevíme, jestli je v posvátném transu, záchvatu neurotického šílení nebo jen totálně sjetý svými „pomůckami“ a spíš než dobrou radu věnuje svému okolí dýku do ledvin, hroznou smrt voodoo nebo dýmějový mor. :) Asi si nejdřív udělám witch doca jménem Jimmorrison, pak barbara (nemůžu jako skalní howardovec odolat, holt úlitba osobním modlám) a monk se bude vzápětí jmenovat Rasputin. Než tyhle tři projedu na Hell, tak už určitě bude datáč, tak potom rozvážím další postup. 😀

  2. Boha, vy jste fakt pomatený… co by jste chtěli za podobu z reálného světa v tomto žánru kurňa? Copak z vás někdo ví, jak vypadali mágové atp. před tísíci let, když jsme tu ještě nebyli? Neví :-D

    Jinak, co otázka ohledně questů? Jestli to bude, zabij a přines, nebo třeba doprovoď a zjisti? Jaká tam bude rozmanitost? Kolik jich bude?

  3. Mne sa Paladin pacil viac nez teraz Monk a naozaj tento Mnich nie je az tak podobny knazovi, knaz v Icewind Dale je napriklad viac knazoidny. :-) Chcem povedat len tolko, ze Monk naozaj nie je prilis podobny ani saolinovi ani „inkvizitorovi“ ci exorcistovi, dokonca ani stredovekemu mnichovi. Je viac taky fantasy, nez ze by sa podobal nejakej predlohe z realneho sveta.

  4. to Ňouma: Sry, ale trochu si to pleteš – mnich, alespoň v tom východním pojetí, je i zároveň knězem. Všichni šaolinští mniši jsou vlastně kněží, ale ne takový jak je chápeme v západním pojetí. Tedy potom: kněze v D3 máš, a to v postavě monka, coby kněze naplněnýho vírou a zároveň energií čchi.:) Kněz co se umí modlit a zároveň bojovat holýma rukama jako Bas Ruten. 😀

  5. Gladiátor není špatný nápad, stejně jako hraničář, myslím si, že hraničář by mohla být právě obdoba rangera, to by se mi moc líbilo, hraničáře mám rád a rád za něj hraju, myslím, že by to Diablu sedlo, podobná změna jako v případě monka, což je opravdu skvělý nápad, jinak duševně založený charakter, podobně jako je tomu i witch doctora, opět skvělý nápad jak udělat něco více než necromancera… No nemohu se dočkat novinek, za chvilku vám tu ten web všichni vykoukáme :D! Počítadlo zabitých monster je taky skvělý nápad! Dobré by bylo, kdyby třeba po tisícátem zabití před tebou slabší monstra zas utíkali, že by měli respekt… trochu reputace mezi stranou zla 😀 Snad to všechno zachovají a obohatí, bylo by to fajn! No nemohu se dočkat novinek, já snad ani nebudu spát!!!

  6. Stan – Jsem kapánek přehlédnul. 😀 Ale vím aspoň, že to začíná zétra. 😀

    Rasputin, lol. Kde na to chodíte? 😀 Myslím, že to tu už někoho napadlo, ale bylo by zajímavé, kdyby 5. postavou byl třeba obrácenej démon, padlý anděl bo něco takovýho.:D Sice z teologického hlediska to je blbost, pač jsou padlí andělé natolik pyšní, že svých hříchů nelitují a proto nemůžou být obráceni, ale pokud se pohybujeme ve fantasy, tak by něco takovýho mohlo být možné.:)

    Jako jistí si můžeme být tím, že to bude ranger… v jaké podobě, to už jsou spekulace, kterým odbývá pomalu 24 hodin než se spekulace obrátí v realitu.:)

  7. Ve hre je uz hruba sila, rychlost, kouzelnici …, proste urcita obdoba D2. Chybi mne obdoba paladina, jeho stylu boje a napadnul me gladiator. Trojzubce, kopi, site, mece, stity, zlate brneni, meli pekne narameniky … , vzhledem by pripominal Rimana, ale dodrzi si myslim zasadu obecne postavy. Luk mohou pouzivat v podstate vsechny postavy. Nabehne potvora imune magic a kouzelnik je v riti a co ted, vezme dvourucak nebo sekeru? Pouzije luk. Ve hre muze byt obdoba IM a hned je dalsi duvod. Ja jsem ujetej na palu a prani je byt otcem myslenky, neco jako gladiator by byl muj favorit, tak me nenadavejte ;-)

  8. Stan – poskozena cast brneni se musela nahradit identickou casti, protoze deravy plech kovarskym kladivem nevyvaris :) A vymenovat za jine (lepsi) taky nejde, protoze treba shouldery z jednoho brneni ti NIKDY nesednou na jine (tvar, rozmery, upinani), stejne tak nektere brneni prechazi v limec, coz vyzaduje rozsirenou helmu, atd. A to Blizzardi jsou jeste specialisti na kombinovani chain, splint, scale, plate… v ramci jedne postavy. Technicky nemozne a totalne neprakticke.. ale cim vic itemsu, tim vic Adidas :)

  9. Silblade – no to snad ne 😀 a co tohle?

    „BlizzCon začíná už tento pátek 22. října v 19:00 hod. našeho času.“

    koukám, že mám štěstí, že mně se líbili vždycky jen válečníci, takže barbar je pro mě jedinou zajímavou postavou v každém rpg, takovej mág v D1 mě sice taky hodně bavil, ale vzhledem k tomu jak zdegeneroval v podobě kouzelnice v D2 a teď toho wizarda v D3, tak už mě nezajímá ani on.

  10. Sice neznáme ještě 5.postavu, ale v tuto chvíli je pro mě monk číslo jedna – prostě mnich v rouše shaolinském, tomu se nedá odolat! Vždycky jsem si tak v duchu představoval, jaké by to bylo, kdyby takovej fantasy záporňák, nějakej ten démon nebo nekromant, se setkal s někým, kdo místo mečů, štítů, kopí, luků, fireballů, zombie atd. používá pěsti a nohy na styl MMA nebo kung-fu (jsem odchovanej starýma kung-fu klasikama jako 36.komnata shaolin atd. :D). V D2 tohle místo částečně nahrazovala assa, ale to pořád nebylo ono, byla to pořád moc klasická „fantasy postava“. A to mi D3 konečně splnilo. Ještě, když zveřejnili trailer s monkem, tak jsem u toho PC upe poskakoval, mával rukama a lezl po stropě, jak ten monk dával démonovi pořádný pěstní sady, styl alá Bruce Lee.:D To uznejte, že nějakej ohranej, neoriginální a trapnej (odpusťe, ale nepomohu si) paladin s nezajímavýma aurama nesahá takové Bojové smršti ani po kolena.;)

    Jinak, dotaz trochu mimo: v kolik Blizzcon začíná u nás? V našem časovém pásmu, chcete-li…:P

  11. jj palachovia su asi najohovranejsou classov vo vecsine hier mne staci ze tu je barb a monk vyzera celkom zaujimavo tiez ale ten zvysok ma moc nezaujima bo mco na casterov niesom holt ale aj tych treba pre inych ludi tak nech tam su a k tomu stylu ano necro mal styl aj palach ho trochu mal ale doctor neni zly a monk a podla man o dost lepsi styl jak palach sak uvidime co nam zajtra a pozajtre povedia blizzaci

  12. Zajímavé, že podle mnoha anket je Witch Doc asi nejzajímavější a nejoblíbenější postava. Lidem se asi holt hippies křovák zamlouvá. Necro měl styl, ale Witch doc ho má taky. A určitě vítám víc monka než paladina. Už jen proto, jak se o paladinech ve wowku a taky v D2 mluví s despektem.

  13. V Diablu 2 je shapeshifter + caster + summoner, tak nevím, co tě tak vzrušuje. Taky nemluvíš o tom, že vlk summonuje medvědy a střílí firebally. Prostě hraničář na dýky, co střílí z luku a může se proměnit ve vlkodlaka nebo nějaká taková ptákovina…není na tom nic bizarního. Na každou část budeš mít jinou větev, nemusíš dělat všechno naráz.

  14. Mam navrh na otazku na blizzcon: Bude v D3 system jako v D1, co se pocitadla zabitych monster daneho typu tyce a vzavislosti na tom podrobnosti o nich? priklad: zabiju 2 falleny, je to pro me temer neznama prisera. Zabiju jich 100, uz mi to ukazuje jejich rozsah hp, zabiju jich 1000 a uz mam v popisu i jejich rezisty. Dal bych to jen do pozadi, je jasny ze uprostred boje to nikoho nezajima, ale nekde v zalozce deniku by to bylo super, minimalne to pocitadlo. Kdyz to slo uz v D1 a bylo to skvely..

  15. Mam navrh na otazku na blizzcon: Bude v D3 system jako v D1, co se pocitadla zabitych monster daneho typu tyce a vzavislosti na tom podrobnosti o nich? priklad: zabiju 2 falleny, je to pro me temer neznama prisera. Zabiju jich 100, uz mi to ukazuje jejich rozsah hp, zabiju jich 1000 a uz mam v popisu i jejich rezisty. DAl bych to jen do pozadi, je jasny ze uprostred boje to nikoho nezajima, le nekde v zalozce deniky by to bylo super, minimalne to pocitadlo. Kdyz to slo uz v D1 a bylo to skvely..

  16. Asi zabudate na to, ze ked budete po 2 ci 3 rokoch uz vediet naspamat vsetky itemy tak vyjde datadisk a hura mame mozno 2 krat tolko itemov . Boh vie , ale mozno ze blizzard urobi aj treti a mozno dalsi a dalsi. Preco nie ked na tom wowku ich vyslo vela(nikdy som to nehral cize neviem presne kolko)

  17. Jen takova pripominka pro ty teoretiky kolem realnych zbroji :) Zbroj se neoblekala jako nejaka kombineza, ale oblekalo se to postupne = zvlast jeden rukav, druhy rukav, zvlast nohavice, kyrys (chesta) postupne a spojovalo se to reminkama. Pod plechama samozrejme nebylo obyc obleceni, ale jeste prosivane. Nekdo tam psal nejakou poznamku ohledne nejakeho „upgrade“ zbroje, ze si jako necha na zbroj prikovat lepsi platy, coz je nesmysl. Jedina situace, kdy se pouzival nejaky takovy doplnek byl rytirsky turnaj, kde se pridaval jeste jeden zesileny kyrys a ochrana krku, ale je nutne si uvedomit, ze dotycny sedel na koni, protoze kdyby v tom mel chodit normalne pesky, tak by to moc dlouho nevydrzel. To by pak logicky meli pridavat vetsi a vetsi postihy na rychlost pohybu, nutnost postavy odpocivat, omezit nektere specialni utoky, nebo treba i skakani, protoze treba neni v plne zbroji takova volnost pohybu jako v nejake kozene zbroji apod. Ta poznamka s nejakym pridavanim dalsich slotu pro doplnky pri pouziti lepsi zbroje je zbytecna komplikace. Nevidim jediny duvod, proc by to tak melo byt. To uz by mohl Blizzard udelat spesl sloty pro kazdou classu zvlast. U carodeje by to mohly byt ke zbroji treba nejake specialni sloty na ruzne magicke napisy, kteryma si popise zbroj, nejake amulety apod. U witch doctora zase nejake sloty na ruzne woodoo panenky apod. U monka treba spesl slot na nejaky ruzenec, kadidlo a nevim co jeste a u nejake obdoby ranged classy treba spesl slot na specialni tetivu na luk/kus atd., jinak receno by to bylo moc komplikovane jak na to kolik ruznych itemu by muselo padat a na balancovani hry.

  18. Taky si vemte, že Blizzard už od začátku říká, že se snaží o to, aby každá postava byla originální a tím, že je možnost nosit víc zbroje se ta originalita postav ještě víc zvětši a možnost na to, že na battle.netu najdete hráče s identickou postavou jako máte vy se rapidně zmenší. Takže je to jedině velké + tahle vymoženost nosti tolik itemů na sobě.

  19. Blizzard to vyváží, že si každý najde to své… mě třeba vybavování baví, stejně tak jako kombinování výbavy, takže já si v tom městu rád sednu na špalek, budu leštit a sestavovat co nejlépe fungující a vypadající zbroj… Oni to nepřeženou, ale zároveň ani neošiděj, zas to bude vyvážená akce, jak už jsem několikrát zmínil, všechny debaty jsou zbytečné, protože Blizzard nás zas nezklame :-P

  20. V diable 2 neboli ani nohavice ani náramníky a bolo to OK. Pridním dalších druhov zbroje sa len zvýši čas strávený v meste. Už pridaním remeselníkov v meste ktorý majú dosť velké možnosti vytvárania zbroje a kombinácie rún do skillov zaberie nejaký čas, a nevidím význam pridanim dalšej zbroje na postavu ako doležitý prvok ktorý by hru bohatil. V D2 mi uplne stačila zbroj ktorú postavala mohla na seba nosiť.(prstene,amulet,helma,armor,to­pánky,opasok,rukavice) To je podla Vás málo??

  21. Garn – jj, je to pro Diablo moc složitý, respektive na ten jeho koncept a to proč ho lidi hrajou. Obávám se, že by to chtělo novou značku, protože se to nehodí ani do těch jiných her, kde je to ještě horší co se týče předmětů. Problém Diabla u mě je v tom, že po nějaké době člověk zná z paměti všechny předměty, jejich parametry atd., tohle by posunulo hru trochu dál a i po dlouhý době by člověk narazil na nový věci a možnosti.

    Mato – přesně, taky mě hrozně baví vychytávat postavu ve všech aspektech tzn. i vybavení a tunit si vše unikátní cestou.

  22. @Stan: Hlavně Diablo pracuje úplně na jiném principu. Toto je systém tak do Dragon Age nebo TES. Navíc Blizzard pořád k rozhovorech opakuje a dělá vše pro to, aby udrželi hráče co nejdéle v akci a nejméně ve městě. Toto by jen způsobilo to, že budu půl hodiny sedět a počítat vzorce a rozhodovat se mezi plátem 10×10 cm z mědi nebo oceli. Myslím, že už s gemama a skillama strávíme nějakou tu hodinku nad kalkulačkou. Mě osobně to nevadí, ale všechno má své hranice. Jednou jsem strávil u WoWka 5 hodin v GraphMakeru počítáním, jestli se pro mého shadow priesta ještě vyplácí gemy na haste nebo jestli mám dávat spell power… :-D

  23. Arts: Hezké, taky to podobně cejtím, stejně jako u DII… Co se týče té plné plátové zbroje, tak sama tato zbroj je vlastně něco jako „set“. Je to více dílů, k sobě svázaných, ale dělaných tak, že to k sobě pasuje a jde přidělat, nikdy se to nekombinovalo s jinými díly… Takže asi tak k tomu co jsem psal níže. Co tu píše Stan je také pravda, šlo by to, předělávat, upravit si právě tyto díly právě pro tuto zbroj a zas jí vylepšit a udělat si unikát… To vše by bylo pro některé zábavné, ale pro většinu asi moc složité a rozhodně se toho nedočkáme, nicméně nápad zajímavý, pak by to šlo, ale jinak si myslím, tak jak jsem říkal já :)

  24. Garn – v principu ano, přiděláváš na zbroj něco co jí vylepšuje, ale má to víc výhod, kromě gemů tu budou i jiné věci kterými vylepšit zbroj, takže více možností a ne jen gemy, a hlavně, má to hlavu a patu, místo strkání kamínků do brnění tu zbroj skutečně vylepšíš jako v reálu změnou materiálu, změnou nárameníků na plátovce, tam kde nárameníky nejsou by mohla být možnost je přidělat, změnit části plátové zbroje atd. Další nespornou výhodou bude téměř 100% unikátnost každého hráče, který dostane možnost mít svého hrdinu unikátního a i zbroje, které budou v základu pro všechny stejné potunit a udělat z ní unikátně vypadající a fungující zbroj. To samé platí ale pro další předměty, ne jen zbroj. V D2 a dalších hrách máš stovky, tisíce hráčů co vypadají úplně stejně, pocit z vlastnění unikátního hrdiny je fuč. Líbí se mi třeba možnost, že si na chain mail nebo breast plate hodim do dalšího slotu nárameníky, zatímco když ta plátovka už nárameníky mít bude a nemůžu použít další v určeném slotu, dám je u kováře odstranit za cenu ztráty nějakých bonusů, ale zase dostanu možnost použít ty jiné, kvalitnější ve slotu pro ně určených. Takových myšlenek mám tuny, ale je mi jasný, že Diablo neni tou hrou kde tohle vše realizovat, protože už by to Diablo dělalo zase složitější a už by to asi nebylo po chuti hráčům, kteří od Diabla očekávají něco jiného, ale já osobně bych se nezlobil.

  25. Já DOUFÁM, že demo nebude, protože bych se už pak netěšil na to první zapnutí diabla, bez omezení.. a zkazil bych si tím celoživotní zážitek. Ale myslím to vážně (možná sem fanatik), až vyjde D3 a dojde mi domů original, už sem smířil přítelkyni i kámoše, že si koupím drahé šamaňské a bouchnu ho a ten okamžik zapnutí si užiju jako pravý blázen do Diabla.. (A to přitom vesměs nejsem pařan her).. Odpusť mi bůh to srovnání, ale bude to podobný pocit, jak při narození dítěte.

  26. @Stan: To co říkáš má stejný výsledný efekt jako gemy + enchanty – měníš vlastnosti itemu částečně k obrazu svému, liší se to jen konceptem. Nebo jsi to myslel jinak?

    @all: I když máte plátovou zbroj a navléká se naráz, tak jsou tam jednotlivé díly zvlášť a pospojované většinou koženými řemínky, co jsem viděl.

  27. Přesně tak, souhlas se Stanem a Garnem, je v tom větší rozmanitost a systém. Na druhou stranu bych udělal třeba to, že full plátová zbroj obsahuje více prvků brnění, tzn. pokud si vezmu full plate mail, tak se mi znepřístupní slot pro nátepníky atp. Takže v závislosti na tom, co je to za zbroj a co obsahuje, by se dalo doplňovat, nebo nikoliv… aby to bylo prostě reálné :) Když si vemu jen hrudní plát, je logické, že ostatní mohu doplňovat, ale při plné plátové zbroji nikoliv :) Co dát tohle jako dotaz? 8-)

  28. Mně to vadilo a to hodně, a to i tenkrát když to byl první díl a jedno z prvních RPG celkově co jsem hrál, už tehdy jsem si řekl, že toho je fakt sakra málo.

    Já osobně bych to hnal ještě dál a dokážu si představit tak 2, možná tři sloty navíc v inventáři, možnost u kováře měnit některé části zbroje, vylepšovat je, měnit třeba druh kovu, přibíjet lepší odolnější pláty atd. to v žádný hře snad ještě nebylo, bohužel už je to ale na koncept Diabla moc složitý.

  29. Nene, ale vzpomente na D1? Armor byl jen neden a nikomu to nevadilo. A bylo to i logicke. Kdyz si koupim brneni, tak komplet. Napr. tezke brneni neni hromada nahodnych plechu. Jednotlive dily musi do sebe zapadat, jinak se budto nehnete nebo si kejchnete a vsechno z vas opada. Je pravda, ze to hledani dilku je nedilnou soucasti Diabla, ale tady bych spis uvital rozvinutejsi systen runovych slov a gemu.

  30. Potítko si přes nátepníky těžko vezmeš. Jinak podle tvojí teorie by bylo ideální, kdyby v Diablu III byl jeden item, ketrý by se jmenoval Armor a zahrnoval by celé brnění? Více druhů itemů ti hlavně umožňuje nemít brnění +50, ale mít shouldery + 20% crit, chestku + 20 armor a headku + 15 strength. Přidávání slotů je všechno, jen ne umělé natahování hry.

    EDIT: Stan byl rychlejší.

  31. nesouhlasim, rozhodně je plus mít více částí, mít více kombinací, rozmýšlet co si nechat a co ne, kombinovat efekty předmětů, bude těžší dostat dobré rezisty a zároveň nepřijít o ostatní bonusy atd., takhle sebrat zbroj, která ti zařídí najednou třeba půlku či skoro maximum z rezistence je trochu nuda a eliminuje se tim potřeba zbytku předmětů, který se pak stanou zbytečný, nehledě na to, že to kazí gameplay kdy si na sebe z truhly vemu zbroj co jsem někde našel s 50 a více rezisty a šel proti ohnivýmu bossovi, byl skoro immuní a po boji si jí zase sundal a jel dál, takhle to prostě fungovat nesmí.

  32. Pridavani dalsich casti zbroje je nesmysl. S kazdym dilem zbroje prichazi do hry akorat dalsi magicky efekt (rezistence, boost vlastnosti…) a zaroven se snizuje jejich sila, aby se hra vyvazila. Takze namisto „gothic plate +50 fire resist“ <D1> ted bude „chest+5, shoulder+5, belt+5, boots+5, gloves+5, wrists+5, socks+5… tim se akorat umele natahuje hra, protoze kazdej bude hledat od vseho nejakou setku nebo unikatku. Doufam, ze si nikdo z Blizzardu nevsiml toho, ze na kazdy prst by se vesel jeden prsten.. nebo dva :) A co treba potitko? Huh?

  33. to Mario: To že přidali víc předmětů oproti D2 je podle mě jedině dobře. Já si rác s těma statistikama a ostatníma číslama rád pohraju. Co se týče obrázku tak se mi to fakt líbí, ale na druhou stranu nemůžu si pomoct něco mi tam chybí. Když se podívám na starýho D2 barbara s IK setem (vim že neni nejlepší, ale vypadá sakra cool) a porovnám ho s timhle tak nevim nevim.

    1. Jak daleko jste s vývojem D3?
    2. Hodláte před vydáním D3 vydat její beta?
    3. Když jsem viděl různé názory na grafické zpracování itemů ,bude tady možnost fce v nastavení display „show/hide helm“?

    Jinak něco k obrázku barbara: HELL YEAH!! Jinak bíle vousy a vlasy má pořád tak třeba tak mladej nebude :)

  34. Problem bude asi v tom, ze Blizzard zavedl dalsi prvek a tim jsou narameniky. Udelaji pri pocitani postavy hru jiste zajimavejsi, musi byt ve hre videt a pritom jsou omezeni rozlisenim a musi zachovat pomer postavy. Pokud by mel baba normalni prilbu, tak bude hlava mezi narameniky zase smesne mala. Vemte si babu z D2, s prilbou s kridelky a zvecte ho, dopadlo by to stejne a nikomu to nevadi. Vubec je nepodezirám, ze by neumeli namalovat hezci obrazek.

  35. tak mě napadá, bylo někde řečeno zda budou všechny zbroje na každém charakteru vypadat stejně nebo to bude jako v D2 kde tam ta samá zbroj na každém vypadala jinak? To mě vždycky celkem iritovalo, jeden předmět na každém jiný. Helmy se to hádám týkat nebude a bude unikátní.

  36. přiznám se, že jsem si jich nevšiml, ale jak jsem se na to zaměřil tak nestačim žasnout, v tomhle jsou prostě mimo nebo jedou na dobrym materiálu a míchaj barvy jak je napadne. Jako bych si vzal bílý ponožky, zelený boty, fialový kalhoty, žlutý triko a dělal jako že to ladí.

Napsat komentář