BlizzCon 2010: Demon Hunter, PvP arény, Traits, skill runy a talisman

blizzcon-logo 24.10.2010, 14:35 hod. –
aktualizováno

K hlavním novinkám BlizzConu patří ohlášení 5. postavy, kterou se stal
Demon Hunter, a představení PvP arén, tedy prostředí, kde se
budou odehrávat souboje. Dále byly objasněny pasivní skilly (tzv. Traits), skill
runy
a funkce talismanu.


Zde je kompletní on-line pokrytí BlizzConu 2010:


Program BlizzConu 2010

Čas Akce Popis
První den BlizzConu
22.10. 20:00 – 20:30 hod. Zahajovací ceremoniál Úvod
22.10. 21:00 – 22:00 hod. Diablo III: Gameplay Aktuální novinky ve vývoji hry
23.10. 03:00 – 05:30 hod. Soutěže Kostýmy, zpěv a tanec
Druhý den BlizzConu
23.10. 19:30 – 20:30 hod. Diablo III: Crafting Charaktery, monstra, příběh…
24.10. 00:00 – 01:00 hod. Diablo III: Open Q&A Otázky a odpovědi
24.10. 03:30 – 05:30 hod. Závěrečný ceremoniál Zakončení + koncert

  • Červeně označené události se
    týkají výhradně Diabla 3.
  • Zobrazit
    původní podobu programu BlizzConu 2010 v plné velikosti.
  • Všechny časy uvedené v tabulce odpovídají středoevropskému letnímu
    času (SELČ).
  • Program BlizzConu s převedenými časovými údaji si můžete stáhnout pro
    Microsoft Excel.

Porovnání času v místě konání a
v ČR

Místo Aktuální čas
Anaheim, California, USA
 
hod.
Praha, Česká republika

Shrnutí prvního dne BlizzConu:

Shrnutí druhého dne BlizzConu:

  • Příběh bude více o akci než o povídání s NPC postavami.
  • Ve hře se budou vyskytovat události (events) – např. ze země se
    vynoří monstrum. Některé takové události by měly být propojené také
    s příběhem.
  • Výskyt nepřátel ve hře bude různorodý – budou skupinky jak monster
    bojujících zblízka, tak monster střílejících zdálky.
  • Stejně jako v Diablu 2, i v Diablu 3 se budou předměty postupně
    během hry zlepšovat. Budou pokročilejšího typu a budou silnější. Jejich
    vzhled tomu bude odpovídat.
  • Vzhled předmětů na vyšších obtížnostech nebude vypadat stejně, ale
    bude odpovídat místu nálezu. Myšleno tak, že nekvalitně vypadající
    předmět bude mít odpovídající vlastnosti.
  • Některým předmětům bude možné změnit barevný odstín.
  • Runová slova, tak jako jsou v Diablu 2, nejsou v plánu. Nahradit by je
    měli řemeslníci a všeobecně možnost Craftingu.
  • PvP arény budou kompletně oddělené od běžné hry.
  • Některá monstra budou mít resistance (odolnosti).
  • Gem na Diablo 2 Battle.net Chatu nám odpoví na to, zda se do Diabla
    3 vrátí Cow Level.

305 komentářů u „BlizzCon 2010: Demon Hunter, PvP arény, Traits, skill runy a talisman

  1. No já doufám, že to bude jako se Starcraftem 2 – vydání tři roky a pár měsíců po ohlášení, takže kdyby D3 vydali zhruba za rok, bylo by to taky tak.. Kdyby mělo vyjít až někdy v roce 12 a na dalším BlizzConu by jsme viděli jen ukázku dalších „super cool stuff“, asi bych zemřel.. 😀

  2. Problém je, že to ohlášení přišlo potom, co „oficiálně ohlásili“ dvě nové hry – World of Jersey shore a Glee-aiblo … Ale když si teď pouštím to video znovu, tak bych tomu i věřil. Každopádně, pokud to je pravda a teď ohlásili betu a do konce roku ji rozjedou, tak příští prázdniny strávíme u Diabla III. :-)

  3. Na battle.net fóru se rozjela zajímavá diskuze o tom, jestli to ohlášení beta klíčů byl joke nebo ne. Po tom, co jsem to slyšel mi to přišlo seriózní, ale když jsem si přečetl commenty k tomu, tak bych řekl, že to byl jen vtip. Na druhou stranu je na battle.netu spousta lidí, kteří věří, že to je pravda. Blizzard ovšem mlčí. Tak uvidíme asi časem. :-)

  4. To byl ďábel, no. :-D Bylo tam ale hodně dobrých otázek, akorát některý mě přišli takový, že jsem si říkal „omg, na co se ptá, však toto kdyby do té hry dali, tak tu hru zničí“. Ale aspoň mě to ujistilo, že Blizzardi to mají v hlavě v pořádku. Krásný příklad je to WASD.

  5. KUFI, na konzoli bych asi zapomněl. Koukal jsem na ty Q&A, a tam se někdo ptal na WSAD ovládání. Jay řekl, že je to horší než myš a proto není důvod dělat něco, co funguje hůř. 8-) Tady jsou ty Q/A:

    1 – http://www.youtube.com/watch?… 2– http://www.youtube.com/watch?… 3 – http://www.youtube.com/watch?… 4 – http://www.youtube.com/watch?…

    Některý dotazy jsou fakt idiotský… :-D

  6. @KUFI: Omezení postav na účtu bude, Jay jen říkal, že to bude hodně a že se nebudou mazat postavy. Nevím ale jestli narážel na reset ladderu nebo co…

    @Jelena: Když se přihlásíš na Diablo Universe, tak to máš na Diablo II a Diablo III, když si dáš Warcraft universe, tak to máš na Warcraft III i World of Warcraft. Samozřejmě pokud by dělali betu na třeba Warcraft IV…

    EDIT: Aha, už to vidím, napsal jsem to špatně, sorry, nemá tam být ta římská 3. :)

  7. Prosim vas, hovorilo sa niekde ze kolko bude mat account maximalne characterov? Lebo som zachytili akurat ze uz nebude ziadne expirovanie postav, co ma trochu prekvapilo a to hlavne preto ze expirovanim sa aspon obnovili MENA, ktore uz teraz horko tazko vymysliet v d2, kdez v d3 to bude zrejme este horsie ak to nejako nevymyslia

  8. @ Hegemon: „So i am happy to announce that a thousand of you will be randomly selected to receive free beta keys for diablo 3.“ „Would you guys believe that it was Jay ………. Would you? No?“

    Souhlas. Řekl, že tisíc náhodně vybraných lidí obdrží zdarma beta klíč / volný beta klíč. Dává to lepší smysl, než že každý z 1000 náhodně vybraných lidí dostane 3 klíče. Jen pořádně nerozumím té druhé větě, kde sou ty tečky. Jestli si třeba jen nedělal srandu, aby dostal ty lidi do varu.

  9. Já vím, jak to řekl, probralo mě to totiž ze spánku. Nechápu ale, co to má znamenat. Přišel na pódium, řekl, že tato tři slova si přál říct už dlouho, zařval: „free beta keys !!!“, pak řekl to co jsi napsal a odešel z pódia. Neřekl jak se to bude vybírat, jesti si jenom dělá srandu, kdy Beta začne ani nic dalšího, takže wtf? Na incgamers o tom nic není ani na BlizzBlues…

  10. Všechny 4 části Sanctuary Crafting panelu:

    Part 1 – http://www.youtube.com/watch?…

    Part 2 – http://www.youtube.com/watch?…

    Part 3 – http://www.youtube.com/watch?…

    Part 4 – http://www.youtube.com/watch?…

    Nejlepší je ten týpek na konci, jak naráží na to, že chtějí, aby postavy působily awesome a epicky. V prvním Diablu to bylo prý obráceně, postava byla spíš v ohrožení a co by vzkázal hráčům, kteří to tak chtějí. A Jay Wilson:

    „We gonna kick the crap out of you, dont worry…“

    lol

  11. demon hunter me moc nevzal. Pripomina mi az moc assasinku z LODu, kterazto mi prisla jako nejnudnejsi postava. Skoda ze se nevyplnily rumours o vikingovi jako paty postave. Mohli ho udelat jako mix paladina (kouzla typu Thor hammer – bleskovy kladiva, nebo tak) a range classu (kopi, luky).

  12. Každopádně musím tvůrce pochválit za systém arén a z toho plynoucích odměn. Bravo. Opravdu bych si přál být do d3 zapálený jako většina lidí tady. Bohužel jsem se hraním Diablo 2 namlsal tak, že Diablo 3 je pro mne zatím velikým zklamáním. Opravdu doufám, že vývojáři ještě hru od základu pozmění a hra se pro mě stane více atraktivní než doposud.

  13. Démon hunter. Na jednu stranu nadšení na druhou zklamání. Čekal jsem, že bude ovládat i zbraně na blízko(viz amazonka štít+jawelin). Jawazon a skele nekromant byly pro mne nejzábavnější charaktery v D2. Vypadá to, že s výběrem postav v D3 budu mít veliký problém. Až na demon huntera mne žádná z postav nijak nezaujala a i u té mi chybí kombinovaný boj zblízka/na dálku.

  14. Pro ty, kteří to nestihli včera v noci, tak Jay Wilson v rozhovoru řekl, že Diablo 3 NEBUDE mít demo, že Betu mít BUDE, a že Beta bude cca 6 měsíců před vydáním hry samotné. Takže termín jaro 2011 je zabitý. Pokud do konce roku stihnou zahájit Betu, tak se můžeme modlit za 28. červen, a pokud ne, tak nejdříve Q3/Q4 2011.

  15. chtěl bych se zeptat místních informovaných, je zde možnost, že ve hře budou cutscenes? jako ty uváděcí videa, kdy to kamera zabere hezky 3D a pak se vrátí zpět do hry, takovej stylovej nástup diabla si žádá svý, rozumíme si, samo že bych předpokládal, že to bude odkliknout a jít rovnou na věc

  16. Mě se HO v aréně hodně líbí. Je to další taktickej prvek. Např se mě hodně líbilo (už to tu někdo psal) jak ten witch doctor měl málo HP a běžel pro ten orb a ta čarodějka mu ho vyžrala. 😀 to bylo moc pěkný.

    Myslim že s ohledem na to že ten orb doplní jen 25% a navíc to doplňuje docela pomalu, to spíš zábavu přidává než ubírá. Nepude jen o to soupeře umlátit ale i držet ho od těch orbů. Doufám že to tam nechaj.

  17. ohledně pvp, se divim, že se vzrušujete nějakym uzdravovánim, podle mého skromného názoru to budou bitky bum bum a je vymalováno, pochybuju, že to vyladí tak (zvýšení životů, snížení poškození, aby z toho vznikla regulérní bojovka ps za nápad areny jednoznačný plus, upřímně, ono vyběhnout za město, to nebylo ono :-D

  18. Jinak k těm HO v aréně … můj osobní názor je ten ,že budou 1× za arénu aby nějak zkomplikovali nebo potvrdili vítězství daného teamu :P Budou teamy s nárazovým dmg … a když to prostě přežiješ sebereš HO a oni budou v … pokud nebudou sehrani :P (přirovnám s WoW omlouvám se anti-wowkařum) když jde např 2× pompyro proti heal+dmg … tak se stane že 2× pompyro sundaj jednoho jak nic ale když oni vyházej CD a druhej team to přežije … tak oni už nic neudělaj :) dočasně a to je tvoje chvíle jak můžeš obrátit výsledek … a třeba k tomu budou sloužit ty orby … a pokud budeš „noob“ tak ti je vemou a tím si jenom potvrdí výsledek …

  19. sem-tam som aj ja mal stastie na fair hracov, ktory nepili pocas boja, ale tych mozem naratat na prstoch jednej ruky. battle.net je proste plny deti, s ktorymi sa nedohodnes. a ked uz nepiju health tak minimalne manu, lebo to nik nevidi… preto som dufal ze tuto dilemu v d3 vyriesia lebo je to jednoduche.

    mozno si nakoniec zvyknem a bude to dobry takticky prvok ako hovori klaun a garn. zatial sa tesim aspon z toho ze sa to paci vam… :-D

  20. No já nevím ale vem si ,že v té aréně stratíš čas tím že bežiš pro HO … mezitím nepřátelé vysolí všechny CD do tvého spoluhráče a ten to neustojí :P takže HO můžou být + i – :P jen musíš vědět kdy je vzít a kdy ne :P Když má třeba jeden málo a druhej mu jde pro orb tak je jasné že se pokusíš ten HO jim vzít a tvuj spoluhráč snad toho co má málo už doklepe :) Je to o tom kdo to lépe vychytá :P

  21. ja som videl len ten suboj co tam ten red team healoval ako divi, a to ma dost rozcarovalo. s healovacimi skillmi problem nemam lebo moc silne nebudu, a ak ano urcite to bude na ukor bodov ktore by isli na utocenie, takze zasa je to vyvazene. psychopat >>> to je moj sukomny nazor ze ak sa tam bude dat healovat takymto sposobom tak mi to nebude pasovat. ak by to ale bolo len ako nahodne spestrenie ktore nebude niekolko krat v kazdom dueli tak to mozno prezijem ;-) uvidime, budem dufat, ze to vynechaju uplne. myslim ze nebudem jediny kto si mysli ze to nema s fair bojom nic spolocne. do vydania hry sa to moze nejako upravit, zeby trieda HC subojov kde by ziaden healing nefungoval? tak ci onak zatial som z tejto jednej veci dost smutny lebo mi to pripomina hltanie flasiek pri subojoch z d2.

  22. a v jiných RPG co jsem hrál kde nebyly protokoly pro arény pevně dané jsem se domluvil a řekli si těď budou 2v2 a léčit se nesmí atd. Dalo se bezproblému dohodnout na tom jestli se léčení používat bude či ne takže i kdyby to někomu vadilo a nedalo se to nastavit jinak v což pochybuji stále je zde možnost domluvy.

  23. to Sarevok, mrkni se prosímtě na to cca 4 minutové video kde uvidíš že se pouze v jednom z 5 duelů dostali k HO, většinou to opravdu nabralo rychlého spádu. A hlavně určitě bude více typů soubojů takže zas kvůli takové drobnosti hned říkat soudy že to není pro mě mi příjde trochu přitáhlé za vlasy.

  24. Máš pravdu, ale zase si uvědom, že to do toho boje dává jiný rozměr a to ten, že záleží na tom kde stojíš. Nestačí ti jen oponenta jednoduše sundat, ale musíš i sledovat kde je. Navíc bylo řečeno, že většina postav bude mít nějaké slabší healovací skilly, takže bych v healování se neviděl až takový problém. Je jasné, že jestli se tam ty orby budou objevovat každou minutu, tak to tu hru zničí, ale pokud se tam objeví třeba jen jednou po minutě boje, tak s tím osobně problém nemám.

  25. Mne to proste nepride fair. Nemal by som ani z vitaztva dobry pocit ked by som videl ze protihrac je jasne lepsi a dal som mu dole len polovicu zivota a on mne skoro cely a naraz mam stastie zozrat nejaky potion/orb a vyhram tak ze mame onaja skoro cele orby prazdne, cize on mi zobral skoro 2× tolko zivota ako ja jemu a napriek tomu prehral. to je potom skill v zbierani orbov a nie v boji. proste sa chcem sustredit na suboj ani nie na zbieranie orbov. to by nejako pvp suboju uskodilo keby tam neboli tieto podvody a kazdy by skapal ked mu regulerne dojde zivot?

  26. Ty HO jsou sdílené pro oba týmy a vypadá to, že se tam objevují po určité době. Je to jen další taktický prvek do PvP. Nejde o to, že by se pořád healoval HO a ty by jsi s tím nemohl nic dělat. Můžeš ho odtáhnout od středu arény, vyžrat mu orby apod. A ještě je dobré vědět, že ty HO doplňují HP over time a jeden ti dá 25%, takže to bys musel být jó noob, aby jsi ho nechal sežrat 4 orby a ještě počkal, až se mu to doplní…

  27. Tento web je naozaj najlepsi. Super praca… Tak posledna postava ma maximalne potesila. Konecne nieco co som si isty budem hrat od zaciatku. Vsetky najnovsie novinky sa mi pacili, no to by nebol blizzard aby nieco nedodrbal (aspon podla mna). Tak som sa tesil na to pvp ze konecne bude koniec hltacom flasticiek a zacnem to hravat, a co nevidim oni tam drbli HO, tak zasa nic pre mna. Co je zabavne na tom ked je niekto totalna lama a uz nema vobec zivot a naraz si ho cely doplni? To je nejaky skill? Absolutny podvod a lamerstvo. Som si bol isty ze v arenach v D3 sa healovat potionmi a podobnymi chujovinami nebude dat… Tak zasa pvp nebude pre mna, ako nebolo ani v D2 a pritom vyzera tak skvelo…

  28. „tomorrow we have whole hour of open Q&A for Diablo 3 we also have another panel, where we cover lot of new concept as well including art, design, programing. We show new areas from the part of the game that is never been seen before and a lot of more stuff on characters specifically armor and armor systems.“(zkáceně to znamená: Zítra se v panelu craftingu „23.10. 19:30 – 20:30 hod.“ dozvíme o nových lokacích a postavách ⇒ hlavně o vybavení)  – slova jay wilsona on zítřejším programu – Mirda: takže dokonce pře tím než bude vůbec bude Q&A se budeš moci dozvědět věci po kterých toužíš…A aji „já“ se možná konečně uspokojí

  29. Všminul jse si, že v popisu huntera chybí dovednost Fan of Knives. Jinak kloubouk dolů, rychlost zpracování novinek byla skoro stejně rychlá jako u zahraničních webů, kde na tom pracují desítky lidí.

    Doufám, že se během Q&A lidem podaří z Jaye ještě něco dostat. Získali jsme sice dost nových informací, ale o příběhu, prostředí a monstrech zatím nic.

  30. Naprosto zbytečná otázka. Samozřejmně že se to nebude jen jedna.

    Jinak tenhle rok se Blizzard fakt překonal. Ty charmy, traits, a skill runy jsou fakt pěkně vymakaný. Děkuji taky všem z redace že máme tak pěkný info o tom co se děje.

    Jinak demon hunter – dalo se to čekat. I když v prvním momentu co sem viděl jen zbroj a ještě ze zadu sem si už myslel že to je paladin :D. Mno ale myslím že se povedla. I když v tom videu sem žádnou šálu neviděl. A to pvp vypadá fakt taky dobře.

  31. Beta key se dostává na Battle.netu. Situace v Česku je vzhledem k Blizzardu ovšem taková, že budeme rádi, když Beta kay dostane aspoň jeden člověk z redakce. V Americe se klíče zase rozdávají skoro na ulici. Na Battle.netu je funkce „přihlásit se do beta testingu“. Doporučuji se tam přihlásit. Část klíčů se prý vybíra podle majitele accountu (novináři, obchodníci) a část se dává podle konfigurace PC a státu, aby měli nějaký vzorek různých druhů PC, kvality připojení k BN apod.

  32. Už teď mě štve že dostaneme dnes/zítra nějaké to info… a co pak ? Pak bude min do Vánoc ticho po pěšině … nevím jestli když už řeší dělají pvp systém tak toho mají tolik hotové že by vyšlo o Vanocích beta a před velkýma prázkama by jsme už začali tavit D3 … a nebo naopak že toho mají málo a D3 bude bůhvi kdy…

    Jinak jak je to s beta verzí u blizzardu? Tu si můžou zahrát všichni a nebo jen někteří vybraní co dostanou beta key ?

  33. @Garn: jojo tomu jsem se taky smál 😀 Jen jsem se divil (předpokládám že ten spell by měl fungovat když funguje ten port nb barbarův skok) proč když byl WD v nebezpečí proč se nehodil do spiritwalk… + WD mě pobavil tím že hodil fear kdykoliv když tam nikdo nebyl 😀

  34. Jinak zbůsob HO se mi opravdu zamlouvá … nahradil totálně healery kteří jsou v jiných hrách :) To jak to tam healuje všechno co je ve vaší partě to je fakt úžasný :P

    Jinak ve videu jde vidět (nevím jestli se mi to jenom zdá) že jestli bude mít každej vlastní drop tak peněz se to týkat nebude

  35. Hej jo, že. :-D Ta jejich taktika je někdy fakt divná. Nejlepší jak jednu arénu jednou jako dvakrát 1v1, ten barb toho svýho zabije a pak jdou 2v1, to je taktika „jak stehno“:-D

    Docela mě zaujala ta čísla. Týpek má 800 HP a Disintegrate crituje za 22 ? Největší crit jsem tam viděl 124 tuším. Docela zajímavé. :-)

    EDIT:@Tiberian: To taky netuším. A podle toho, jak Jay včera mluvil, tak asi oni taky ne.

    Ten rozhovor byl skoro lepší než ten panel. Určitě toho řekl víc a to jsem si toho všiml 5 minut před koncem. Zavedou stejný systém jako v GW (který je i částečně ve WoW 😀 ), že některé skilly mají jiný PvP a PvE účinek. Většinou to bývají nějaké ultimátní věci typu „vysaješ mu 1/4 many a dáš dmg podle vzorce vysátá mana x 3“. Cultistovi dáš IKčko, ale bohužel třeba i hráči.

  36. Psychopat: „na konci toho videa je souboj v aréně, no nevím kdo jsou modří protože dostávaj pořádně na budku “

    Se divíš když jim ti červení vyžrali všechny HO 😀 … jinak se divím že ten modrej barbar tam pořád honil wizarda místo aby pomohl WD s barbarem červenym 😀 ten výbuch summonů od WD dává asi nehorázné šlehy.. jak jde vidět … a ještě jsem nějak nepochopil že ikdyž byli v te bublině co spomaluje čas… tak sekal m. barbar toho mága hlava nehlava :/ jestli to je na pvp nějak snížené protože v PvE chodili příšerky opravdu pomalu :) hlavní jde vidět že každý class má něco na absorb… wizard na dmg … barbar na spelly (to immune) a WD ma fear :P …

    Fakt paráda :) Už se těším na dnešek :P

  37. Jistěže to musíš brát s rezervou. V Borderlands taky říkali, že generátor jim vyhodil 30 miliard různých zbraní, do hry implementovali 300 000 a z toho za hru najdeš tak 20 použitelných. :-D Ale s těma 3 buildama zase nesouhlasím. Můžeme jet stejný build skillů, třeba u DH na to zpomalení + bombu, jenže já si třeba víc nabuším zpomalení, pojedu do HPček a na výdrž a další skill si k tomu dám ten její port. Ty si víc nabušíš ten výbuch, na port kašleš a jelikož jsi útočný sebevrah, tak další skill si k tomu dáš granáty například. Toto mě na té hře láká, i kdyby jsi měl co já vím 10 buildů na postavu, tak si můžeš i ten jeden z těch deseti potunit svým způsobem. Osobně si myslím, že styl hry je mnohem důležitější než síla postavy. Zatím to vypadá, že v tomto mi Blizzard vyhoví. :-)

  38. S tím průběžným placením nevím, jestli bych do toho šel…doufám, že zvolí metodu jedné platby. Jinak když opominu grafickou stránku hry( která se mně osobně moc nelíbí ), novinky co oznámili činí tuto hru velice zajímavou. Jen ještě k těm 98 miliardám kombinací na postavu…samozřejmě marketingovej blábol jako stehno. Stejně to skončí na třech buildech od každého classu :-D Ale musí se nechat, že je to teoretické číslo docela impozantní…

  39. Měsíční poplatky bývají v řádech od 150 do 400 Kč měsíčně v závislosti na hře. Diablo jelikož není MMO, tak by se mohlo pohybovat spíš v té nižší cenové kategorii. Hlavním důvodem poplatků je většinou nutnost aktualizovat hru poměrně často a údržba serverů – obojí je například u WoW dost zásadní, proto tam jsou ty poplatky vyšší. U Diabla bude asi potřeba aktualizací vysoká, ale Blizzard ji tradičně dělat nebude a na servery nebudou asi moc velké nároky.

    EDIT: Ještě když hrají v rodině 2, tak musí oba platit. Platíš za účet, kde může být lognutý pouze jeden člověk. Leda byste se střídali, ale vzhledem k dost dobře vypadající kooperaci v MP to asi nehrozí. :)

  40. Ten online přenos stál za prd, padalo jim to i dneska nad ránem a HD kvalita byla neprůchodná. V tom contestu o nejlepší kostým bylo více postav z Diabla – Dark Wanderer, Amazonka, Monk male i female, Witch doctor male i female. Ama, Wanderer a Monk male byli slabší, zbytek byl hodně cool.

  41. 23.10.2010, 01:41 hod. Padla otázka na způsob placení. Jay tvrdí, že každý region/oblast/stát má svůj unikátní pohled na platu her. Kupříkladu je známé, že Američané radši platí měsíční poplatky. Evropané zase kupují hry, za které potom neplatí. Ještě se nerozhodli, kterým způsobem bude financování jejich hry uskutečněno.

    Hmm tak to by mě pekně naštavali kdyby to dali placené jak wow…

  42. Souhlas s Psychopatem… sakra to je nick :) Opravdu spousty skvělých novinek, vše skvělé, pátá postava překvapila… ranger byl jasný, ale nebylo jasný v jakým podání, ale to bych tu opakoval ostatní…

    Já jsem zatím mile překvapen a rozhodně mám své mozkové hemisféry v pořádku 8-)

  43. Je mi jedno pokud se někomu něco z toho nelíbilo já jsem opravdu nadšen znovu jsem si pročítal celé shrnutí Bashioka a opravdu toho prozradili hodně a hlavně jsou to všechno výborné věci. Ta customizace postavy bude opravdu obrovská a možností jak se odlišit nespočet. Nová postava vypadá také velmi zajímavě i když já již svého favorita mám. Talisman je přesně takový jak jsem jej očekával a vynahradí práci se staty takže taky velké plus. Sečteno podtrženo myslím že letos opravdu nezklamali a pokud vezmeme v úvahu že některé věci stále ještě tají bude to zážitek na který se nezapomíná.

  44. Helljovany: dík za video a k těm kuším. Když je hunterka vytahuje, první nabije a druhou už má nabitou. Pak vystřelí a ty šípy se rozprsknou do nepřátel… Mno ale pak střílí a střílí a jako repeat crossbow to nevypadá. Já proti kuším nic nemám, je to jako mít 2 bambitky (např v torchlight)… Taky stejnej paradox, já tyhle ranged dual nemusím.

  45. Komentáře nejsou koncipovány jako diskuzní fórum, takže odpověď je – není to v plánu. Naopak je snaha přesunout diskuzi co nejvíce na fórum, bohužel nám v tom trochu brání technika a phpBB kód. V komentářích nejsou moderátoři určení jen pro tento účel, kteří jsou ochotni se s některými uživateli hádat o blbostech, a také komentáře neumožňují pokročilé funkce, které fórum nabízí, jako například moderování, editace, registrace, regulace uživatelů apod.

  46. Upozorňuji poměrně důrazně některé lidi typu Stan a Jelena, že trolling v commentech nebudeme tolerovat stejně jako navážení se do ostatních hráčů a pouhopouhé brečení nad Blizzardem. Na kritce není nic špatného, ale konstruktivní, ty vaše emotivní výlevy si nechte od cesty.

  47. Haha… 2je rukavice :DD Dobře ty! No hele 2 kuše, 2 toulce na šipky. Takže z jedný bych mohl střílet ledový šipky a z druhý ohnivý, pokud by to ještě plánovali takhle rozdělit… Nebo počkat, to zase budou ty vobyč toulce? Myslíš, že ten její šátek bude místo necku?! 8-)

  48. To jura: tak já si nic nevysvětluji, ale když už na to narážíš. Tak nechat rozpadnout šíp hned po výstřelu by snad ještě nějak šlo. Nadruhou stranu uznej, že v každé ruce jedna kuš… to je přeci hloupost. Jo a myslim, že slovo logika jsem nepoužil. To by totiž nešlo, ve fantasy je jen málo logických věcí a zde jich je ještě míň :). To quek: jestli narážíš na mě… tak to se ani nebudu vyjadřovat :). Raději :).

  49. Hmm, zajímavé. „Já“ díky ti. Docela jsi mě svým příspěvkem pobavil. Ještě pořád se tomu směju. A vlastně ani neřeším jestli máš pravdu. Je mi to nějak jedno. To protože já jsem čekal asi něco jiného. Tedy rozumějte, ohledně té hunterky. No myslím, že pokud jí pude dát luk, tak bych ty super mega ničivý šípy, které zabijí sto nepřátel najednou mohl přeží :). Není-liž pravda?

  50. Omlouvám se všem nadšencům, ale ty dvě kuše… to si snad dělají srandu ne? To je trošku nemožný i ve fantasy světech, ale z dálky to je fuk, že jo. Nicméně v traileru mohli doladit alespoň to, když už po technické stránce stojí za prd. Takhle tam nabije jednu šipku a pak střílí a střílí a střílí… a pořád střílí. Nebo to je tak schváleně? V tom případě asi někdo nepřemejšlí. Jenomže ona stále střílí… :) No nic, jenom se musím smát.

  51. koho zajímají nějaký zmaty na x-tý způsob ohledně nějakých, charmů atd – to si rovnou můžu zahrát soccer manager s mnohem více tabulkami…mě zajímají itemy, zbraně, gameplay, monstra, vizuální zpracování s pokročilou destrukcí a místo toho vidím stále ten samý low poly přebarvený a sterilní hnus, jaký na nás vysypali před dvěmi lety, jen teď nám řekly pár nudných tabulkových informací a ukázaly technicky ubohý trailer – fakt užasné info

  52. Já vám nevím, ale nalákal lidi na D3 a pak tam pořád lejt omáčku o tom, co je to za postavu. To se na mě nezlobte, ale zase sosaj peníze ze hráčů. A jestli to bude pokračovat tímhle tempem a tak LOW a SUX tak podle mě přijdou o dost fandů na další blizzcony co se týče D3, pokud to ještě nevydaj. Opravdu směšné, jak na asi 5ti slidech se objevuje „DARK, RANGED TYPE, MYSTERIOUS…“ Musim se smát, jak jsou ubozí.

Napsat komentář