Blizzard nám konečně ukázal
první obrázky mužské verze Demon
Huntera. A aby tomuto velikému oznámení dodal na epičnosti, Jason
Bender (designer) a Christian Lichtner (vedoucí umělecké tvorby) se rozhodli
poskytnout rozhovor stránce Diablofans.com na téma Demon Hunter.
Konečně jsme se tedy dočkali a můžeme si prohlédnout protějšek
ženské Demon Hunterky:

Rozhovor mezi Diablofans.com a designéry Diabla 3:
DiabloFans: Máte v týmu nějaké ženy, které hodnotily
vzhled mužské varianty Demon Huntera?
Christian Lichtner: Ano, skutečně máme a skutečně ho
hodnotily, protože náš tým je složen z mužů a žen a tady v Blizzardu
nás zajímá názor každého jednotlivce. Získali jsme tak mnoho různých
názorů od všech umělců, designerů a programátorů, protože každý
může říci svůj pohled na danou věc, zvláště když se jedná o design
herních charakterů. Je pro nás opravdu důležité, aby se charaktery líbily
širokému spektru fanoušků a komunitě samé. Chceme si být jisti, že jsme
vytvořili něco nového a zároveň se drželi příběhu a pozadí každého
charakteru. Máme zde postavu bojující z dálky, která umí bojovat
i jinými způsoby, spíše něco jako postava bojující z dálky s něčím
navíc. Takže ano, názor žen v našem týmu je velmi důležitý.
DiabloFans: Odkud jste čerpali inspiraci při tvorbě
mužské verze Demon Huntera?
Christian Lichtner: Tato otázka nám již byla mnohokrát
kladena a těžko se na ní odpovídá. Je jasné, že mnoho věcí se od
konceptu Demon Huntera automaticky předpokládá, myslím tím něco jako:
všichni jsme fanoušci tohoto univerza, hrajeme počítačové hry, čteme
komixy, sledujeme filmy a televizní pořady, dokonce máme rádi knihy
o umění a podobné věci. A všechny tyto věci nám dávají jistý náhled
na tuto postavu v různých formách. Ale u Demon Huntera bylo
nejdůležitější, že je to postava bojující z dálky. V důsledku jsme
ho pak udělali trochu více houževnatého, hubenějšího, dost možná
podobného typu Trenta Reznora nebo Clinta Eastwooda, něco jako zloduch, který
není tak tělesně stavěný. Chtěli jsme si být jisti, že to lidé pochopí
tak, jak jsme to vytvořili, tak aby po pár minutách hraní řekli: „Jasně,
o tomhle ta postava je.“ Také jsme chtěli, aby bylo jasné, že se jedná
o postavu se dvěma kušemi, mnoha „udělátky“ ve stylu Van Helsinga nebo
Kate Beckinsale z Underworldu. Jde o to, že tohle byl jen původní námět a
my se opravdu snažili, abychom vytvořili něco nového a jedinečného tak,
aby se nestalo, že přijdete a řeknete, „Jasně, tohle vzali
odtamtud.“
DiabloFans: Jak už jsme se dříve dozvěděli, mužská
verze Demon Huntera byla vrácena zpět k animátorům k přepracování.
Můžete říci něco více o tom, s čím jste nebyli spokojeni?
Christian Lichtner: To je dobrá otázka. Povím vám o tom
trochu více. Pokaždé, když vytváříme nový charakter, snažíme se o to,
abychom vyplnili díru. Myslím tím to, že jsem opravdu potěšen a šťasten,
když slyším lidi říkat například „Mým favoritem je Monk.“ nebo
„Já mám rád Barbara.“. Jestliže se lidé nemohou shodnout na tom, která
postava je pro ně nejzajímavější, pak je to jedině dobře, protože pak
jsme naši práci odvedli dobře. Různí lidé mají rádi různé postavy
z různých důvodů. Opravdu jsme chtěli, aby byl Demon Hunter temnou
postavou, aby se pohyboval na hranici dobra a zla. Stále je to samozřejmě
hrdina, ale už loví démony tak dlouho a už tak dlouho je ponořený v tomto
prostředí, že převzal některé démonské charakteristiky. Jednotlivé
charaktery by měly mít vlastní atmosféru a jsme velice rádi, když víme,
že každému se líbí jiná postava. Jedním z našich cílů je vytvořit
takový charakter, aby na každého působil trochu jinak. V případě Demon
Huntera byly animace hotové až zbytečně příliš brzy. Byly dobré a
vypadaly skvěle, ale neseděly nám moc k temné povaze postavy. Takže
ještě jednou, toto je postava, u které jsme se chtěli vrátit trochu zpět
k Necromancerovi, jen o něco temnějšímu. Také jsme chtěli, aby tato
postava věděla vždy o něco více než ostatní. Ví, že se blíží
démoni a kde se schyluje k bitvě. Prostě jsme potřebovali animace, které
by to podpořily.
Christian Lichtner: (doplněno k rozhovoru až po jeho
dokončení – pozn. red.) Během rozhovoru jsme špatně pochopili
otázku ohledně animací Demon Huntera a rádi bychom to upřesnili. Zrovna
jsme dokončili přípravu charakteru k oznámení na www.diablo3.com a samozřejmě jsme kvůli
tomu museli přizpůsobit úhel kamery při natáčení, což bylo nesmírně
obtížné. Postava je na tom aktuálně velice dobře. Demon Hunter má jedny
z nejzajímavějších schopností, které jsme dosud vytvořili, a tak jsme si
na jejich animacích dali hodně záležet. Nemůžeme se dočkat, až je
uvidíte v akci.
DiabloFans: Jak daleko je Demon Hunter ve vývoji
v porovnání s ostatními postavami?
Jason Bender: Tahle postava přišla samozřejmě o něco
později, protože jednotlivé postavy jsme vytvářeli postupně. Ale mnoho
skillů je hotových a funkčních a stále testujeme jejich vzájemnou
součinnost a tato práce nás opravdu baví a snažíme se nalézt nejlepší
způsob, jak je skloubit dohromady. V tuto chvíli je již mnoho věcí
v hodně pokročilé fázi, takže jsme schopni hrát a trávit mnoho času
s Demon Hunterem, což je také důvod, proč nás to tolik baví.
DiabloFans: Bude Demon Hunter bojovat spíše ze zadní
linie vzadu společně s Wizardem a Witch Doctorem, nebo spíše v té
přední s Monkem a Barbarem?
Jason Bender: Demon Hunter má několik schopností na
krátkou vzdálenost, ale jinak je určitě považován za postavu bojující
z větší vzdálenosti a Wizard s Witch Doctorem bojují o něco blíže
k nepříteli. Takže většinu času budete za Demon Huntera vzadu, ale kvůli
povaze některých skillů (které nejsou zaměřeny na lučišnictví a ani
k nim nepotřebujete dvoje kuše), jako jsou pasti a různá mechanická
udělátka, se dostanete i blíže do boje nebo je použijete k útěku. Demon
Hunter má tedy několik zajímavých schopností, které mu dovolují utéci
z boje – například pomocí pasti. Skvělé je na tom to, že je to
kombinace Wizarda (boj z dálky) a Monka (pohyblivost). Pokud jste tedy dobří
taktici a stratégové, pravděpodobně budete bojovat na obou frontách (jak
zblízka, tak zdálky). Ale samozřejmě díky střelným zbraním budete
většinu času opodál.
DiabloFans: Má tato postava nějaké schopnosti pro boj
zblízka?
Jason Bender: Ona je spíše zaměřená na luky a kuše,
vždyť její primární zbraň je užívaná na dálku, ale vzhledem k jejím
„udělátkům“ se pohybuje v různých vzdálenostech od boje. Není to
tak, že by vzala kladivo a někoho jím praštila, ale spíše tak, že
položí past na zem a pokusí se do ní nalákat nepřítele. Jde spíše
o ovládnutí bojiště než přímém boji zblízka.
DiabloFans: Dočkáme se kromě Multishotu ještě
nějakých starých známých schopností? Něco jako Guided Arrow (naváděná
střela)?
Jason Bender: Multishot nebude fungovat tak, jako fungoval
v Diablu 2. Rozhodně jsme se znovu podívali na střelbu v Diablu 2 a
snažili jsme se ji nějak zakomponovat do Diabla 3. Jak upravit Multishot?
A jak Guided Arrow? Chceme to důkladně zvážit, přehodnotit a zakomponovat
do Demon Huntera. Existuje hodně fanoušků těchto schopností a i my sami je
máme rádi, takže chceme zajistit, aby ve trojce v nějaké podobě byly.
Chceme docílit toho, že vezmeme dobré věci z Diabla 2, přidáme k nim
nové nápady a vložíme je do Diabla 3.
DiabloFans: Bude Demon Hunter používat k boji i jiné
elementy než je oheň? Nebo nám je dají až použité runy?
Jason Bender: Povím vám něco o herní stránce tohoto
problému a Christian rozebere umělecké zpracování. My chápeme Wizarda jako
postavu, která je založená na bleskové, mrazivé a ohnivé magii. Demon
Hunter je spíše takový podlý, používající různá „udělátka“. Co
vlastně myslíme pod pojmem „udělátka“? Různá ostří, ostny nebo
střely, ale zároveň ovládání chování démonů a schopnosti blízké
stínové magii. Oheň jsme použili proto, že je poměrně běžný, vyskytuje
se přirozeně, a pak tu je právě stínová magie, která je Demon Hunterovi
mnohem bližší než například Wizardovi.
Christian Lichtner: Ano, z uměleckého hlediska jsme se
snažili podpořit přesně tyto elementy. Co tím chci říci je, že jsme se
snažili, aby každý charakter a jeho schopnosti byly odlišné od ostatních.
Minimálně v PvP je to důležité, abyste mohli okamžitě poznat, proti komu
stojíte, jestli to je Monk, Barbar nebo někdo jiný. To je samozřejmě hodně
náročné a složité s přibývajícím množstvím skillů. Nelze prostě
udělat jednu schopnost jen červenou a druhou jen modrou. Je nutné udělat
zdravý mix všeho dohromady. Zkrátka se snažíme tyto věci od sebe odlišit
co nejvíce. Například u Demon Huntera se snažíme, aby vypadal více temně
než ostatní. Temně fialová, červená a podobné barvy, které si každý
spojí s démonickými věcmi.
Jason Bender: Ano, pokud například past vypadá jako
dynamo a měla by vysílat blesky, potom použijeme blesky. Ale rozhodně se
nestane, že by přivolala mraky, hromy a blesky. Takže pokud vypadá jako
dynamo, mělo by vám dát elektrickou ránu, je to tedy více materiální
záležitost.
DiabloFans: Když už jsme u toho, jak budou vypadat pasti
v PvP? Uvidí je nepřátelé?
Jason Bender: No, pojem past je jen naše pracovní
označení, je to spíše takové udělátko. Pokud hodíte na zem věc, která
bude střílet blesky, pak to opravdu uvidíte. Stejně tak jako uvidíte
Wizardův skill Hydra. Máme ale také pasti, které jsou neviditelné, zatím
se ale snažíme je do hry nějak vhodně zakomponovat. Musíme se rozhodnout,
jestli něco takového ve hře chceme, nebo ne. Jak už jsme ale říkali, jsou
to spíše taková udělátka, která rozmístíte po bojišti. Monstra si jich
nebudou všímat, vběhnou do nich a hráč tak bude moci před nimi utéci.
Což je skvělé, v PvP se ale bude muset hráč rozhodnout, jestli proběhne
místem plným otáčejících se ostří, nebo proběhnout kolem Hydry.
DiabloFans: Můžete nám říci něco více o tom, jak
funguje skill Sentry?
Jason Bender: Sentry by měla být taková standardní past,
podobně jako je Hydra. A pomocí run změníte její fungování. Nechci nyní
zacházet příliš do podrobností, protože je to stále ve fázi vývoje. Ale
už jste viděli, co runy dokážou s wizardovými skilly a co konkrétně
provede s Hydrou, ale v případě Demon Huntera si můžeme dovolit udělat
mnohem šílenější věci, zvláště když máme zkušenosti z tvorby run
pro Wizarda. Mnoho z nich hodláme využít právě u Sentry skillu. Je tu ale
mnoho dalších pastí, které střílejí rozličné věci, když na ně
šlápnete. Takže základní verze Sentry bude dělat přesně to, co od ní
čekáte – bude střílet šípy.
Ve zbytku rozhovoru se čtenář dozví, že resource systém Demon Huntera
je stále ve vývoji a že Demon Hunter může používat obouruční kuše a
luky, a že tu možná také ještě bude možnost kuše v jedné ruce a
v druhé toulec se střelivem (šípy apod.).
Celý rozhovor je k dispozici na http://www.diablofans.com/…emon-hunter/?…
IllussioN: Je to pravda. .: Počet znaků není nic moc, ale Twitter mi přijde přehlednější.
KUFI: No, ale zas se bude jediný štvát s manou, jak to tak vidím a to summonění ze začátku taky asi nebude nic moc. Vidím podobný zážitek jak za necra – nejdřív strašně slabý a později pekelně mocný. Aspoň že teď bude mít snad od začátku nějaká silnější útočná kouzla, než byly pošahané Zuby.
Prý Diablo 3 nebude mat podporu LAN,je to pravda?
Neovius: zajimavy bude jak tenhle skill zmeni runy. Jedna by udajne mela z fetishu udelat kostry, jina zase sebevrazedny fetishe co vybuchujou pri kontaktu s nepritelem. Kazdopadne doktor bude asi zabijak – zombie psiska, gargantuana, fetishe, obrovskou zabu (ktera je ale bohuzel nepohybliva) – to uz vyda na slusnou amradu.
Mno, to jo, ale není lepší mít vlastní kanál, navíc neomezený opravdu malým počtem znaků?
Kdyby nekoho zajimalo, tak na diablofans foru sem nasel jak vypada/vypadal fetish army skill u WD… http://www.youtube.com/watch?… je to ten zelenej kruh co casti
No a není? No možná ne lepší, ale je to v zásadě RSS.
Twitter takové lepší RSS? A já myslel, že se u ranního kafe nezasměju.
@Kufi: Tak zkus Twitter, já osobně ho používám jako takové lepší RSS a ty zprávy jsou tam taky. Nebo si myslíš, že bychom těm Aktualitám měli věnovat větší prostor?
Stone: to sem netusil ze existuje hrac co nezna takovou legendu…Do dneska sjizdim soundtrack od Taylora http://www.youtube.com/watch?…
Garn: kolem D3 je podtstany uplne vsechno, i co mel Jay k obedu. To bys mel jako spravnej fanda davno vedet
FB se snazim vyhejbat, tyhlety socialni site nesnasim.
Většinu těchto střípků píšu na FB a objevuje se to na webu dole v sekci Aktuality. Ale třeba ty skilly a typy zbraní, to mi nepřišlo vůbec zajímavé ani podstatné.
Xar: jak sucho…to mozna tady
Ale jinak se skoro denne dozvidas neco novyho. Tuhle rozebirali treasure seekera, obsirne se venovali dodge, zmene run, provazanosti skillu na typy zbrani, upresnily tiery setu, a doktorovo gargantuan je prej natolik „cool“, az je ho temer skoda na class skill
Konecne taky finisujou se skillama a vsechny akty maji hratelny od zacatku do konce. A taky se objevily pekny artworky ranny verze DH, ktery me osobne se libi mnohem vic nez jeho finalni podoba.
mozna tisknou obaly na betu /
, si dela pr.del
Dost velke informacni sucho zavladlo… Anketa je tak vyrovnana, krom „pockam az vyjde“, ze se nam to zaokrouhlilo na krasnych 99% celkem
ja si myslim ze to letos vyjde-ke konci roku…:) rekneme 28.11 😀
No kdyby to vydali jeste letos,vubec bych se nezlobil
stone ma pravdu nemozu to by sme tu mali do par mesiacov 20 nevybalancovanych napodobenin presnych 😀
Honza: myslis ze ti vsecko ukazou?? ano nahodou,asi 70% si nechaj pro sebe aby jsi pak cucel..proto i to demo bylo stejny jako pred 2 letama… neprozradi ti prece vsechno..takhle budes napnutej,budes se vic tesit a budes pak prekvapenej jak to dopadlo.. premyslej,to prece nemuzou udelat-vsecko ukazat…:)
Sááákra. Proč nám neukáží nejnovější videa sákra? To mám ten sákra Blizzard prosit na kolenou, aby mi ukázal jak se hrou pokročil? To je ale sákra pech.
Tomasino: Neboj v den vydania tu uz bude sekcia Questy a NPC
pro mě bude nejhorší v D3 pochopit co po mě chcou postavy při úkolech,jakožto neangličtináři,to bude mor
díky kluci
Tomasino: http://www.google.com . Diablo 3 ako aj každá iná hra sa nakoniec preloží do češtiny nejakými fanúšikmi. Čiže je to viac menej zbytočné to vydávať v češtine.
Tomasino: Oficiální: http://www.facebook.com/Diablo a naše: http://www.facebook.com/Diablo3.cz
hodil by mě sem někdo odkaz na stránky Diabla 3 na FB? díky
Hippo: ta portvůrka byla ve Gameplay s DH
Psychopat: Podle všeho tou lokalizací myslel český obal na CD, v druhém příspěvku se nezmiňuje že by obal nemohl být v češtině, jen psal, že není český dabing a ani titulky ve hře. Prostě a jednoduše tiskárna (nebo jak se ta cipovina co dělá obaly jmenuje) dostala za úkol vyrobit obal na diablo 3. Mimochodem pamatujete na tu aférku se SC2, kdy se taky tak měsíc před vydáním na net dostali fotky (a myslim že i video) balení nějaké edice SC2? Tak tohle by mohlo být něco podobného.
Už jste videli ten novy art na FB…? Docela dost zajimavy napad s tou potvorou…
„A právě jim přišla objednávka na Diablo 3 s českou lokalizací.“
…
Sordahon: asi je to tím že je pátek ale prvně jsi napsal že dělají českou lokalizaci a teď jen píšeš že dělají obal který nebude v češtině? Proč tedy potom nepoužijí ten univerzální co bude? nevím ale všechno se mi to zdá těžko k uvěření.
Psychopat: Nebude tam český jazyk ,titulky taky ne aspoň myslím..Jen vím že dělají cd obal.
Garn: Teď jde o to jestli nedošlo k nedorozumění v komunikaci, pokud je to celé pravda nemohl mít namysli pouze český přebal hry? Či i toto automaticky spadá pod lokalizaci?
To co tu pisete som este v zivote nepocul. Ze by Blizzard North nebol sucastou Blizzardu? Technicky to bola vetva Blizzardu, ale pamatam si, ze mnohi ludia povazovali Blizz za naj firmu hlavne preto ze vytvorili seriu Diablo a o nejaku pobocku sa nezaujimali. Takze to ked EA Canada vytvori NHL tak to je ich hra a nie hra EA? Ved EA Sports = seria NHL. To znamena ze Diablo nepatri ani northu ani sillicone and synapse ale blizzardu. Maju na tu znacku odjakziva prava? Maju. Tak potom je to ich. To nie je situacia typu westwood a prava na C&C kupene firmou EA.
A když i EA, kteří měli spoustu her lokalizovaných do češtiny, oznámili, že s českými lokalizacemi končí, tak proč by měl Blizzard začínat xD
Jo, jenže tu měl na svědomí český distributor, kterým byl v té době tuším CD Projekt, který dělal lokalizace do mnoha her. Nyní je distributor ADC Data, což je firma, která se primárně zaměřuje na distribuci IT hardwaru a distribuci her od Blizzardu má jako „bokovku“.
Sordahon: Beru tě za slovo. Stejně Blizzard už před pár lety potvrdil, že lokalizace do dalších jazyků nebudou a pochybuju, že ABC Data se o to budou starat.
to Garn: Warcraft III jí měl pokud se nemýlím ne?
Garn: Uvidíme kdo má pravdu.Jen si počkej až to vyjde 😀
Českou lokalizací? Tak to tvůj kamarád asi dělá na Marsu, protože Blizzard ještě nikdy nevydal lokalizaci v zemi, kde nemá zastoupení. Což v ČR nemá a nikdy mít nebude.
Můj kámoš dělá ve firmě kde dělají cd obaly her.A právě jim přišla objednávka na Diablo 3 s českou lokalizací.Nevím kde sem to měl napsat tak píšu na tuhle stránku.Myslím že to znamená že Diablo vyjde ještě tenhle rok.
Krásně vysvětleno… Northu je škoda, mám k nim vztah vzhledem k DI,DII, ale Blizz D3 vzal taky za správný konec, takže hlavní že to pokračuje dobrou cestou
tak je to +/- tak jak jsem si myslel.. diablo neni Blizzadruv vytvor.. ja si to myslel vzdycky.. Takze oni to vlastne slohli a jelikoz do toho vkladali prostredky tak na to maj pravo jako jedini oni a ted na tom budou bohatnout.. 😀
Můžu ti to říct už ve chvíli, kdy vyjde beta.
Garne,promiň že se pořád ptám ale mám pokazenej PC tak ti píšu přez mobil…teď mě napadla taková věc že když D3 vyjde budeš mi moct podle požadavek na 100% říct,či mi to bude fakčit? … dík za odpověď.
Jana
Byly to dva rozdílné vývojářské týmy. Silicon & Synapse a Condor. Silicon & Synapse se poté přejmenovali na Blizzard. Potom za nimi přišli tehdy Condor s nápadem na tahové RPG (Diablo). Blizzard je najal jako celý tým a poskytl jim prostředky a technologie. A tak vznikl „podtým“ (technicky zaměstnanci) pod jménem Blizzard North.
Co se týká té prezentace, tak toto video bylo o historii Blizzardu jako takového. Blizz North jsou přeci jen větev Blizzardu. Skoro nikdo z nich už u Blizzu nedělá, tak s kým by jsi chtěl dělat interview?

Tib3rian: jak nepatri blizzardu north? dyt oni udelali D1 a D2 a soucasny blizzdard si to ted vzal na starost… pritom nebyt Blizz.north tak D2 neni a neni nejlepsi RPG hra minulosti a si myslim ze i soucasnosti a tak to bude i do budoucna…
Ale stale nechapu jedno,blizzard a blizzdard north byli uplne jine skupiny ne? jiny spolecnosti?? nebo to nebyla nahoda ze meli stejne jmeno skoro??
Jasne asi mate pravdu ja nepoznam historiu Blizzardu tak dobre, ale preco ignoruju vlastnu hru pri pohlade do vlastnej historie? Ta hra nepatri byvalim clenom Blizzardu North ale im. Pre ziveho boha ved robia pokracovanie dvojky a nie jednotky. Nadvazuju na nu pribehom, preberaju z nej herne mechanizmi, to je nejake divne podanie veci. Takto sa hype na dalsi diel serie nerobi.
Co si myslíte o Dragon Age 2?
Silicon & Synapse = Blizzard Entertainment
Condor = Blizzard North (a ten tam zmiňovali)
Jen pro pořádek.
Tib3rian: já teda nevím ale vždy jsem žil v dojmu že silicion a synapse je to stejné jako BLizzard akorát s původním názvem a přesně tak je to tam i prezentováno. Nedíval ses na jiné video?
Blizzard North ignoruju a sami tam hovoria o firme Silicon & Synapse, ktora ma z Blizzom spolocne velke h… Toto vobec nechapem co to ma byt za nezmysel. D2 je ich najlepsia hra, je to stale ich znacka, vydavaju na nu patche, staraju sa o nu a ani sa tam o nej nezmienia? To musi byt nejaky fail.
LOYF: řekl bych že to tak nebude, sami tam mluví o BLizzard nort jako o podivné separované skupině:) proto se o D2 dle mého vůbec nezmiňují, rád bych se pletl.
Rafider: video k 20. výročí Blizzardu je… má asi 48 minut.. ale o Diablu 2 tam není ani zmínka… takže si asi něco nechávají a bude nějaké překvapení.. to je můj odhad, ne info od Blizzu, tak to ber s rezervou…
wowko jsem nikdy nehrál ale občas si rád přečtu nějaké zprávičky, dost mě zaujalo a pobavilo když jsem se dočetl o té epidemii ve wowku, kterou se nyní zabývají i vědci
No a já pojem Titan vidím poprvé
… to musím jít popátrat, o co jde… A co to video na 20th ani., bude nebude? 
Říkali, že nechtějí, aby Titan nahradil WoWko. Že to bude trochu jiný styl hry. mín soutěživý.
Titan ma predsa vyjst na konci roku 2014, co to sem pre boha tahate. D3 vyjde bud tento rok, alebo do konca marca 2012 alebo v najhorsom v lete 2012(tomu by som dal tak 15% sancu). To je absolutne iste na 100%. Blizzard to uz potvrdil. Pesimizmus je jedna vec, iracionalna panika druha. A ja uz som myslel ze s takymito nezmyslami je pokoj.
A ten Titan má být to nové MMO jak se říká že to nahradí WoWko?? Mně je už celkem jedno kdy D3 vyjde, hlavně ať to není před zkouškovým, to by nedopadlo dobře
Ach ten můj věčný pesimismus. Doufám, že D3 vyjde co nejdřív, jinak se taky může stát, že se na pár let opět odloží díky megalomanskému projektu Titan. Blizzard začal stahovat veškeré volné síly, které se podílely na WoW právě pro zmiňovaný projekt o kterém tvrdí, že to bude to „nej“ z jejich dílny.
Nejspíš ne, v rozpise je jen Starcraft 2.
zdravim myslíte že bude diablo 3 V patek na výstavě PAX East 2011
.: by ty animace dělali ještě teď
To by se u výroby Blizzardi asi bavili – nejdřív by postavičku ohýbali pro různé animace a pak by jí vyhodili do vzduchy petardou, aby měli animaci zmasakrování. 😀
Ondra: je jasný, že by to bylo skvělý.. přece jen by to bylo od Blizzardu
, ale díky bohu, že to zrušili 
náhodou kvalitní řežba v plastelíně by musela bejt skvělá
Hele, jestli se nepletu, tak cinematics v Duke Nukem 3D byly taky loutkové, ne? A stěžoval si někdo?
Caldeum: a me ma dneska prijit z xzone… ale vic nez na DA2 se tesim na HOMaM 6
Garn: aha 😀 😀 😀 tak to jeste ze to tak neudelali,to by jsme pak nemeli co parit a D2 by snad ani nevyslo a nemeli by jsme se ted na co tesit-ze vyjde d3 😀
Takže,Dragon Age 2 dohráno,jsem smutný že to byla taká krátka hra… deset hodin a dohral jsem to… Diablo 3 bude o hodně lepší hra…
@Stone: http://www.hardcoregaming101.net/…erhood-5.jpg
Garn: ve stylu neverhood znamena co?
Psychopat: hm tak neviem no vcera ( resp dnes o 01:03 som mal na facebooku ze pribudlo nove video , a podtym priblizne pred hodinou ) , od zaciatku tam bolo len to prve myslim
LOYF: Dane sme aj my brali minulý týždeň a rovno som na tej hodine spomínal na časy keď sme sundávali Diabla my dvaja a ako nás stále väznil :D. No od kolovky sa dostať k tomu čo je Diablo teraz. Mali dlhú cestu alebo niečo fajného húlili. Alebo boli inteligentí a nesedelo im niečo s takým potenciálom.
Garn: Tak to díky bohu, že to nedopadlo
tahový Diablo? Fail 
Jo, Blizz North původně zamýšlel Diablo ve stylu Neverhood. Další pecka je, že to mělo být tahové RPG.
BoB: diablo melo byt puvodne claymation hra, jeslti ti to nic nerika, tak chobotnice z druheho patra bude vystiznejsi
ale udelali to v 3d… libil s ejim koncept a zrovna zacli v 3d, tak se do toho pustili… a taky byli strasne pysny na trailer k diablu 1… ale o diablu 2 sjem nic nepostrehl.. a to jsem koukal 48 minut misto prednasky o danich xD
Garn: Já u toho videa usnul, můžeš říct prosím ten zajímavej fakt?
Bude k tomu videu nějaká newska?
Koukal jsem na to, hodně zajímavé. Doporučuji shlédnout. Je tam toho sice o Diablu málo, ale zato jeden docela zajímavý fakt.
helljovany: aha to 48minutové to je zajímavé ráno jsem ho tam neměl, ale je to možné protože jim zlobilo i fórum. Už se na něj těším, díky za info
Garn: To jo, ale včera jsem to nainstaloval, jsem ještě v prvním aktu na normál.
Psychopat: Je tam fakt nový video, který přidali v noci..jestli si ho měl přístupný už od začátku, tak to bude nějakej fail ne
U barba problém s manou můžeš vyřešit na 1000 způsobů počínaje craftama nebo socketnutím perf. skull a konče někde u merce, kdy mu hodíš rw Insight do zbraně. To je genialita Diabla.
Vy s tím naděláte. Náhodou třeba relentless až wrathful hadry vypadaly drsně, zejména ve hře rozpohybované a když jste si zneviditelnili u některých helmu.
Ale přidávám se k tomu, co tu už kdysi psal Garn. Víc by mi do D3 sedly méně přehnané hadry, menší náramenníky apod. I když jak se dívám na obludnou masku witch doca… Ale ten asi holt má být obludný.
OT otázka: Co si myslíte o fury? Jsou lepší semaforové kuličky, nebo kontinuální baňka s tekutinou, ke které se zas vrátili? Osobně se mi pro disproporčnost semafor moc nelíbil, tak jsem rád, že je baňka zpátky. A celkově fury hodnotím kladně, teď jsem zas nainstalovat po letech D2 a jediné, co mě občas u barbara štve, je mana. Když člověk delší dobu bije např. double swingem, tak je pak pořád na nule a nemůže si ani zařvat nebo poskočit, takže musí kupovat modré lahvičky nebo dávat body do energy (věci s kradením many mi ještě nepadly).
Taky jsem si teď jen tak mimochodem uvědomil, že M DH je první char, který má na D3.COM v animovaném zobrazení zbraně, nepočítáme li tedy Monka, který má jako zbraně veškeré svě končetiny:D
ne JE ale NEBO
Garn: votres… wowko nesnasim a kdyz jsem videl ty obrazky,tak me to v tom jen ujistilo ze celkove ce na nej neda divat… jen doufam ze D3 nebude podobny,je si jaye najdu a vlastnorucne ho uskrtim :-/
Garn: No to je tedy hnus velebnosti, vždyť vypadají jak pokémoni… Doufám že to s DII nemá nic společného…
Deef: toto video je tam již téměř od začátku, bohužel tedy nic nového nepřibylo.
mozte mi potom povedat priblizne kde je zmienka o diablo 2 lod ? mozno som si nedal pauzu ked som si siel po popcorn
na 20 Year Anniversary je nove video
Neni to tak špatný.. Wotlk Season sety jsou mnohem horší
Garn: WoW přestalo být hezké už od 2.4.3 ty sety prostě, už mi připadaly všechny na jedno brdo… Já jenom doufám že v D3 si s těmi sety a celkovým vhledem itemů vyhrajou
rogue = male wizard
doufám, že prozraděj nějaký nový info 
no, ty sety raději lépe nekomentovat
rofl no ja tam podobnost nevidim ale dufam ze diablo 3 sety nepripodobnia tymto
Pro zajímavost Blizzard zveřejnil sety do nejnovější PvP season ve WoWku. Je mi jasné, že někteří tam zase uvidí podobnost s D3, ale hodlám to risknout, protože ty sety jsou něco fakt otřesného.
Enjoy http://wowfan.cz/…0_Models.jpg
.: Vidím to stejně 😀
Kde je dilema, tam dám průchod nadrženosti a zvolím ženskou variantu. 😀 Resp. jen u barbara a witch doca ne, protože se mi nelíbí svalnaté ani staré ženy.
Ty postavy na sobě maj věcy který spolu seděj, takhle nebudeš vypadat od začátku a musíš brát i to že tu postavu uvidíš 10× menší
Zdravím místní fans Diabla 3 a rozšířím vaše řady.Dívám se na ofic, stránkách na postavy v muž. a žen. provedení a musím uznat,že některá z obou variant vypadá vždycky o něco lépe.Je to možná dáno věcima co mají na sobě,takže na začátku v 1 levelu takhle určitě nevypadají.Např Witch doktor se mě v ženském provedení líbí víc,naopak barbar jako chlap je zase lepší.Jediný dilema mám jak to rozjedu v kouzelníkovy a hantrovi.Jinak jsem stejně ,, nadrženej“ na trojku jako vy.
Haha , no jo… 😀 Podle jeho slov musí být to Diablo perfektní. Prosinec-dátum vydání,alespoň podle mně 😀
Alebo mu napíš že spíš s jeho ženou a keď chce aby to prestalo nech upne terajšiu verziu Diabla
.
A nebo mu napiš, že automaticky generované odpovědi jsou neslušné.

napiš mu že jsi člen hráčské komunity z čr, že jim fandíme a pošli jim odkaz na tyto stránky
uškodit to nemůže
Caldeum: napiš mu ještě něco, zkamaraď se s ním a pak od něj vyžebrej beta keye pro diablo3.cz
Tak,zkusil jsem štestí a napsal sem taky jemu na FB.Mike Morhaime mi napsal:„Thanks Peter,you will love Diablo 3“.Na dátum vydání jsem se ho raději neptal .:D
Garn: jak říkám třeba ty záběry na mnicha jak ukazuje svá komba nebo na kouzelnici jsem neviděl. Každopádně je tam i hezká ukázka z darkspore
Je to mix B-roll footage z BlizzConu 2010 a samotné prezentace na BC.
posílám odkaz na replay, kolem třetí minuty je tam chvilka o diablu a záběry které jsem já osobně neviděl.
http://games.tiscali.cz/…e-play-55120
Donar: Jj videli. Tesne pred ohlásením Lord of Destruction.
9. ledna jsem to dával na Facebook.
Nevím, jestli jste to viděli: http://diablo3.herniweb.cz/…lo-3-vypadat
Myslíš, že je nutné oživovat týden starý flame?
Kdo nepozna rozdil mezi 30 a 60fps je na tom hodne blbe http://www.boallen.com/…compare.html Kazdej konzolista vam rekne jak je 60fps dulezity v zavodnich hrach, bojovkach typu MK a skakackach jako je Ratchet.
Zdravím, dnes mi prišiel mail z Zarkspore s 3 betakey-mi. Ja som si už betu zahrál a tak by som chcel dať aj možnosť ostatným. Ak to chcete skúsiť tak mi napíšte mail na wato15@azet.sk. Pokúsim sa vám dnes večer odpísať a ospravedlňujem sa za off-topic.
Caldeum: testují 😀
Já jsem se ho zeptal jestli vyjde letos Diablo,on na to že mi to říct nemůže
..Ale pak napsal že hra je už dokončená a už ji jen tetují…takže nic nového ale je celkem fajn si přečíst zprávu od někoho kdo dělá Diablo 😀
Caldeum: no tak ty jsi taky knouba,tak napis snad co naspal ne 😀 tady navnadis a pak nic??? jedem jedem,pis pis!!
Caldeum: no a řekneš nám o čem jsi mluvil a co napsal on?
Včera jsem si dělal srandu … napsal jsem na facebooku Jay-ovi Wilsonovi ,a představte si,přišla mi od něj zpráva ! 😀 Nevěřil jsem že to je skutečne on,ale v přátelích má lidi jako ROb Pardo,Mike Morhaime 😀
nejlepsi jes tejne vyvolat si miniona asnazit se ustrelit palici tomu smejdovi lukem nebo kouzlem, zatim co tvuj minik ho laka na sebe
LOYF: Ja mám zase označenie Heavy Mage. Heavy armor, BFH (big fuu hammer) a kúzla.
čarodějka v plate armor je špatná pokud používá lightning xD jinak v kažym rpg, pokud to jde, jedu za bojovyho maga.. armor + kouzla, nebo zbrane + armor z kouzel… nestane se pak ze mate jen led a ta svinucha ma cold resist XD
Ty nový artworky Tristramu jsou nemálo pěkný
Uvidíme… nechme se překvapit, já Blizzardu věřím, ale prostě odjakživa mají různé rasy a povolání své pevné charakterové rysy… jako např. Gandalf, Gimli atp., čarodějové, trpaslíci, chodec atp. Samozřejmě to by se do takové hry nehodilo, ale přesto by se k tomu tak dle mě mělo přihlížet. Třeba barbar je prostě udělaný skvěle i v DII, lépe bych si ho nepředstavil, ale třeba vidět kouzelnici v plné plátové je pro mě nepředstavitelné :D. Ale je fakt, že v DII vlastně měla taky celku objemnou zbroj a přesto to vypadalo dobře, tak jak píše Bubba, charakter to dost odlišilo od ostatních, zároveň to vypadalo dobře… no vlastně s vámi souhlasím, ze zhora to bude jistě nakonec vypadat v pohodě, tak se omlouvám za flame
. Na všem je něco—
BTW: Mangu absolutně nesnáším, neznám větší error grafiky :D!
Tenhle problém nevkusně velkých kusů brnění už se jednou řešil, konkrétně šlo tuším o hlemy. Jestli si dobře pamatuju, tak tehdy někde zaznělo, že to Blizzardi dělají kvůli tomu, aby bylo na první pohled ve hře rozeznat, o jaký charakter se jedná. A myslím, že na tom něco bude. Ve hře bude ta postava tak 10× menší než na tom obrázku, takže věřim, že to nakonec nebude tak výrazné a opravdu to poslouží jen jako rozlišovací prvek.
Mne osobne sa „čačané“ zbroje celkom páčia. Vo WoWku a niektorých MMO je to síce už dosť prehnané ale napríklad v TES také daedrické brnenie bolo cool
. Diablo sa našťastie drží pri zemi. Ako písal LOYF je tam akýsi kompromis aby si to zachovalo „vážnu“ tvár a aby to bolo epic.
v Africe jsou rádi, že maj vodu xD a teď tam padá jedna diktatura za druhou… takže D3 je to poslední co je bude zajímat xD a je pravda, že se nelze zavděčit všem… vemte si na jak velký trh (ano pořád je to firma a ta musí myslet na ostatní a nejen na opravdové fandy), takže to co zatím vidíme je jakýsi kompromis mezi wowkem a lineage 2… mám na mysli velikost zbraní a armorů a ne grafiku atp… a já nemám důvod pochybovat o tom, že to bude fungovat skvěle
Josef: Tak jsem se teď schválně mrknul na stránku s charaktery na d3.com a nezdá se mi že by všichni byli okovaní
Příjde mi že to jejich brnění k nim celkem pasuje. Každopádně to cos psal ohledně velkých kusů brnění, tak někdy to vypadá komicky, někdy blbě a někdy to celkem sedne, je to kus od kusu, názor od názoru … Mně osobně třeba ty velký nárameníky nijak nevadí
Asi jsem už jsem si zvykl. Víš jak prostě nejde se zavděčit všem. V zemích východně od nás a jejich manga stylem jsou zvyklí na úplně jiný vzhled zbroje, jinak se na to budou dívat v africe, americe …
U nás, kde středověk hrál velkou roli a všude okolo nás dýchá ještě spousta gotické atmosféry, je takové fantazy zvětšování zbroje poněkud nepředstavitelné, jelikož si to dokážeme představit, že křehká postava takovou věc prostě neunese a nebo se v ní nepohne. Ale to bysme zase zabředli do diskuze o obouručním luku apd. 
Bubba: Něco pravdy na tom co píšeš je, ale přesto, všechno má své meze… Pokud se chceš odlišit, je fakt, že to uděláš jen vybavením, ale prostě křehká schránka nemůže pojmout tak těžké brnění s kterým má i barbar problém… a mít na rameni kus plechu, kterej tě při každém pohyvu přetně tětivu nebo rovnou setne hlavu z krku, to už je moc daleko… lepší by bylo pro kouzelnici udělat nějakou pěknou róbu se znaky run, zajímavým zpracováním, barevností… i takhle by to šlo a nevypadalo by to tak blbě dle mě… Ale chápu co chceš říct a asi to tak je… nicméně šlo by to lépe, dle mě by se měli trochu orientovat povoláním a charakterem… nemusí mít každý cáry plechu a všechno plech… je to pak i dost jednotvárné
Josef: Záleží z jakého úhlu se na to díváš. Představ si že tvoříš epického hrdinu, jak uděláš aby vypadal jinak než obyčejný člověk? Musíš mu dát nějaké prvky, které ho odlišují od ostatních. Musí budit respekt a odstrašovat nepřítele a většinou právě barvy a velikost výzbroje v tobě vyvolají pocit té výjimečnosti. Funguje to tak i v realném životě, že i nepraktické věci dokáží už jen svým vzhledem odstrašit nepřítele, třeba za doby Napoleona apd. taky by měli větší úspěch s luky, ale přesto používali pušky které byly pomalé, ale za to hlučné, nosili rudé oblečení, aby všichni viděli kolik jich je a odstrašili už jen pohledem na jejich množství
To, že blizzard vzal tyto reálie a ještě je trochu nafoukl, už je pak čistě věcí vkusu. Některým se to líbí a připadají si tak výjimečnější, druhým se to nelíbí a chtěli by něco střídmějšího, kompromis v tomhle asi neuděláš 
Caldeum: je pravda že toho letos výjde hodně a už mě to také napadlo že i z tohoto titulu si počkají na únor, březen. Co se týče armoru, já být kouzelních tak si pro větší bezpečí také vezmu plnou plátovou. Teoreticky pokud to člověk vezme na pohyb, byl by vlastně jediný kouzelník kdo by mohl bez problému nosit plnou plátovou
skoro pořád jen stojí a šmrdlá rukama v tom by ho moc neomezovala, rozhodně méně nežli Barbara v boji. Mrkněte na statečné srdce, to byly barbaři a žádného jsem neviděl v ničem jiném než sukni. 
Josef: souhlas,neco podobneho uz jsem psal-ze maj vsichni ty nesmyslny 2krat vetsi brneni nez by meli byt..a podobne…
Někdo na abcgames.cz psal že Blizzard se bojí vydat Diablo letos protože vyjde Dragon Age 2 a Dungeon Siege 3…
Co si vůbec myslíte o třídách brnění a jejich použitelnosti charaktery? (Systém DrD,D&D) Hry zakládající se na těchto systémech to tak mají a mě to příde dobré… Těžko si představit křehkou sorceresku s ANCIENT armorem jen díky vytažení strange bodů… Stejně tak bych viděl DH spíše v pěkném koženo látkovém, hnědo zeleném… ikdyž tady to spíše není hraničár, ale démonický lovec, tak budiž jiné barvy, ale pořád by to měla být postava obratná a lehce oděná… Čím dál více mi vadí ty nesmyslné a obří cáry plechu na remení, rukavicích atp. Je to moc přearmorované, těžké, neobratné, překážející a i nositeli nebezpečné… Jak by DH byl hezký bez těch cárů a s méně oplechováním… i v animaci na D3.com mu to rameno překáží s kuší… Naprostá zbytečnost dle mě… Cesta blizzardu v D3 se mi zatím líbí, jen tohle mi vadí, vše zbytečně moc robusní armory s nesmyslnými prvky a to i u křehkých postav… Kouzelnice by přeci jen měla míst spíše kožené rukavice a róbu, nemyslíte? Sem zvědav na vaše názory a ani to není tolik OT
chybička se vloudila
Mutman: Koncom roku 2010? dobre

Tib3rian: Na konci toho článku to máš krásně rozepsané.
Co teda znamena technicky dokonceny? Pretoze z toho clanku mi to nie je jasne.
Odpoledne to už bylo na FB.
pro nepříliš zdatné angličtináře: Liberation.fr se ptá jestli by jim Mike Morhaime a Frank Pearce v nedávném interview mohli říct datum vydání DIII odpověd: Bohužel ne. Jen že se snačíme hru dodělat tento rok. Vývoj je technicky dokončený, pokračujeme v dalším testování. ANO, MÁ HODNĚ ŠANCÍ DOSTAT SE NA PULTY KONCEM ROKU 2010, to vám teď ale nemůžeme plně zaručit. trochu sem to zkrátil
No nezni to vubec zle! skoro jako by D3 snad i fakt vyslo… neuveritelne
Vypadá to že vývoj Diabla 3 se posunul do alpha verze viz http://diablo.incgamers.com/…y-completed/ !!! To znamená, že beta nebude daleko:)))
Jaksepatří: Že od blizzconu nejsou žádné nové screeny?
Podle mě jich je docela dost.. možná kdyby jsi občas zašel na Diablo 3 FB, tak bys věděl..
Jaksepatří: kiežby si mal pravdu…
Ať se snažím sebevíc, tak nemůžu najít žádné nové obrázky ani videa(ingame nebo gameplay). Poslední jsou z Blizzconu 2010 a od té doby se po Diablu 3 slehla zem:-( Buď si tvůrci uvědomili, že zahájili „hype“ moc brzy a trochu zbrzdili, nebo naopak finishují a chystají veliké překvapení:-)
Mimochodem, jestli to jeste nekdo nezaregistroval: http://us.blizzard.com/…onhunter.xml
@franzkfk: A argumenty?
EDIT: Asi jsi přeskočil slova „Mám zkušenost, že…“.
Ty jo, znám další dva ajťáky lukostřelce… To nemůže být náhoda. Co ti ajťáci na lukostřelbě vidí? Nebo lukostřelci na počítačích?
Garn: Prostě a jednoduše – kecáš blbosti.
Garn: Moje přítelkyně není ajťák a chápe to…samozřejmě až na ty malý vtípky v kanceláři.
„Oficiální datum vydání Diabla 3 zatím ještě nebylo oznámeno. Podobně tomu je u beta verze Diabla 3.“
čau,chcu sa zeptat ,jestli už d3 vyšlo,dik
Ta cast k chytrym hochum hezky holky, to keby mysleli vazne, tak to by bola az nebezpecna myslienka. Keby to naozaj vypli, tak ich banky „zozeru zaziva“. Ak si toto dovolia, tak klobuk dole pred ich odvahou.
Heh, kde to mám podškrtnout?
Akorát s IT Crowd se moc netrefil. Mám zkušenost, že mimo ajťáků to nikdo nechápe, takže si spíš děláme srandu sami ze sebe. 
Trosicku hodne veliky OT,vetsi snad ani pro tento web neni, ale kdyz tu vsichni cekame na diablo,tak se to nas taky tyka,kdyz by jsme v budoucnu chteli parit D3 pres Battle.net … ale o to se s Vami musim podelit 😀
http://www.extravert.cz/…ypiname.html
Jak rekl Izer v jedne nezapomenutelne scence – Budte radi ze je to barevne, hybe se to a je to na pokracovani
njn,lidi se nudi pri cekani na Dcko 😀 jde to poznat,uz se vymysli blbosti,jen aby bylo o cem psat 😀
jinac u hry to jde poznat jesli tam je 30 nebo 60 fps – jde to pak plynuleji a jde to videt..nejde o snimky,ale proste to jde plynule pak:) a u monitoru to jde taky poznat – kdyz mate 30Hz tak to na vas blika a boli vas z toho oci,ale kdyz uz mate vic jak 60 tak to uz nepoznate jestli mate 100 nebo treba 10000Hz,a nad 60 uz vas oci neboli…;-)
podle mě jsou to stejné nesmysly jako když nědo tvrdí že rozezná 16 milionů barev ale nechme toto téma být myslím že bylo vyčerpáno
tak jako nechcu nic rikat ale kazdej vidi jinak nevim jak je to presne s fps ale 25 u hry neni good jako jinak mam kamosa co proste pozna od pohledu 5 milisekundovej monitor fakt ze jo tak nevim proc by nekdo nemohl poznat rozdil mezi 30 a 60 fps jeste je rozdil jestli analog nebo digital analog 25 fps musi blikat snad kazdymu
Zrovna nedávno jsem o tom četl i na MovieZone. Až se doblbne s 3D, tak další technická sranda na řadě bude natáčení a promítání v 60 fps – motá se kolem toho sám Cameron.
ja sem hraval Q3 locklej na 130fps kvuli circle jumpum a lepsimu aimu. A mezi 130 a treba 100fps byl sakra rozdil. A takhle vypadali bezny matche s botem na Nightmare obtiznost 1vs1 http://www.abload.de/…magekmki.jpg
schvalne: vzhledem k tomu, ze utube prehrava vsechny videa s 29,9fps tak nevim co jsi tim chtel rict. Ale opet te nepotesim, prave tu prede mnou lezi dekadickej citac, kterej mi multiplexuje vstupy do 7segment displeju, pri 40 a 50Hz displej dela co? Bliká. Blikani uz je temer neznatelne, kdyz displej spoustim pri vetsi frekvenci jak 60hz. Teprve tehdy do toho vstupuje setrvacnost oka. Jestli by sis nemel zajit k ocari ty
Kto z hracov ma oci v poriadku?
schvalne: Myslim ze to spise usvedcuje Tebe a nemas oci v poradku jestli to nevidis… Nebo nejsi dost „pařan“…
Hm, já bych řekl, že vám za chvilku dojde denní příděl příspěvků a přeruší tak vaši pravidelnou dávku emocí.
Lunreal: A teď vyvedu z omylu já tebe
http://www.youtube.com/watch?…
schvalne:Presne jak pisou kolegove, bez synchronizace ti je 25fps k nicemu, neni to plynule a u filmu se s tim setkavas vpodstate denne, prestoze jsou nataceny s 25fps. V drivejsi counterstrike dobe nikdo dobrej na min jak 85fps nehral, povetsinou jim stacilo nad 100+fps a kdybys takovemu hraci tenkrat rekl, ze nepozna rozdil mezi 60fps a 100fps tak by se ti vysmal a rychle vyvedl z omylu
@ schvalne
To máš jako kdysi s natáčením televize na kameru. Oko sice zachytí třeba 24 fps a na obrazovce ti jede 25 fps, ale ty zobrazení a vnímání se přesně nekryjí, takže občas vidíš (podvědomě) jen černou obrazovku a to ruší. Mimochodem je to poznat i na filmech.
Ohledně těch vašich očí… problém je pouze v nemožnosti synchronizace 25snímků z GK a 60(nebo více) snímky na monitoru. Pokud docílíme na GK více snímků než je obnovovací frekvence monitoru, většinou žádné problémy nepozorujeme. Samozřejmě nejlepší by bylo srovnat frekvenci monitoru a počet snímků z GK + zapnout vertikální synchronizaci. Každý člověk na světě vidí trošku jinak, ale myslet si, že rozeznám 25hz,50hz,100hz,600hz je bláhové až naivní.
já: Tak s tím jdi k doktorovi, že máš vyvynutější zrak než zbytek lidstva a až o tobě uvidím nějakou reportáž v novinách „Čech má nejlepší zrak na světě a jeho oči dokážou stíhat 60 snímků za sekundu“ tak se ti tu klidně veřejně omluvím.. do tý doby raději šoupej nohama a mlč, když tomu nerozumíš
já: no nevím jak je to přesně u her ale všechny filmy jedou klasicky na 25FPS protože oko více snímků za vteřinu nedokáže vnímat. Je pravda že u hry se to pak nezdá plynulé asi z jiných důvodů než je počet snímků ale po biologické stránce má pravdu schvalne.
schvalne: a ty si zopakuj fyziku základní školy…nejsem jediný, kdo vidí znatelný rozdíl, mezi 30 a 60fps…navíc jse spoutsta joudů, kteří se dokonce nechali marketingem překecat a uvěřit lži, že 30fps(u konzolových her často 22!) je pro oko naprosto plynulé..gratuluju..si další z nich
já: Co tu píšeš je blbost, protože rozdíl mezi 25 a 60 fps nepoznáš ani kdyby jsi chtěl
jestli mi nevěříš, vrať se do školy a uč se biologii člověka, konkrétně oči 
Njn problém D2 enginu bol v tom, že pôvodne nebol stavaný na 800×600 (čo bola chyba, pretože pri tomto rozlíšení mal hráč problém vnímať vzhľad a detaily creepov- čo napríklad u Ancient Horadrimov bola veľká škoda) a patche, ktoré znásobovali počet nepriateľov (na lokáciu) oproti pôvodným počtom. Vrcholom všetkého bola hellfire torch, pri ktorej napr. zeal paladinovi šiel firestorm skoro neustále. Výsledok- engine, v ktorom sa strácajú hardwarovo náročné detaily. Mimochodom podľa mňa je dobré, že D3 vyvíjajú iní tvorcovia- stačí prihliadnuť na výsledok práce niekdajšieho Blizzard North → fail (príkladom je Hellgate London alebo nedokončený Mythos). Torchlight je vďaka úšpesnému klonovianiu Diablo 1 (a hudbe Mata Uelmena) výnimka
.
Caldeum: Skôr ani vyjsť nemôže, pretože o bete budeme počuť najskôr v máji (a ani to nie je zárukou toho, že ju spustia). Teda pokiaľ neveríš konšpiračným teóriam typu „utajená beta“
.
Osobně doufám že Diablo vyjde až na konci roku…
diablo 2 se vždy seká…protože snímkování bylo bravůrně nastaveno napevno..a to na ubohých 25FPS..kvůli animacím..v té době to byl technologický odpad, který mi snižoval samotnou hratelnost…kdyby ale diablo 2 jelo na hladkých 60FPS, tak do dnes nehraju nic jiného, ale tohle mě odradilo
Pamatuju kdy jsem začínal s D2, spustil jsem hru a ty dveře se otevíraly 30 minut, takže jsem si počkal a pak hrál celé odpoledne, tehdy jsem měl ještě vytáčené připojení takže jsem hrál sám
Psychopat: Já si pamatuju, že když jsem zkoušel na své hodně staré sestavě pustit D2, tak menu bylo totálně rozhašené, všelijak barevné a naprosto nečitelné. Nakonec jsem se ale proklikal až do hry a ta byla úplně v pohodě a nesekala se. Musel jsem se tak naučit přesně kam kliknout po paměti abych pokračoval v rozehrané hře.
Tož SC2 jsem rozjel na celkem slušné detaily, občas se to zpomalilo, ale nikdy vyloženě neseklo. Hrát to šlo v pohodě, přesto mi neustále vyskakovalo okno, že bych možná měl ubrat. 😀 Doufám, že bude D3 nanejvýš na téhle náročnosti, radši snad trochu níže. Přeci jen u SC2 nešlo o tak zběsilá a dynamická jatka, jakými má D3 být.
Male DH vypada super jeho animace se mi libi asi ze vseh nejvic.. Jinak kdyby nekdo chtel mit vsechny animace postav z offic stranky pohromade v pc tak jsem je nahral tady http://www.ulozto.cz/…diablo-3-rar prehrat se daji normalne ve windows media playeru nebo ve vasem internetovem prohlizeci
Jana: podla mna nepôjde ale nechcem ty kaziť radosť… skús si zapnút sacred2 ak ti pôjde všetko dobre na strednom nadstavený tak potom by aj diablo maj fachčit
Tá animácia male DH vyzerá fakt dosť dobre.Len ten náremenník mu trochu moc trčí.
konecne je na diablo3.com animace male DH
otázka: Dobrý den. Na PS3 bude urcite na BD
Tak multiplayer byl horší no, to je fakt, když si necomancer pořídil moc velkou školku, nebo se sešly sorcky co měly moc nabušený firewall atp., tak to potom bylo obrázkové čtení
Já mám 8 let starou sestavu a věřím, že mi to pojede bez problémů, BLIZZ pro to udělá vše
… ale to je zas OT.
Doufám, že po tomto nebude moc dlouhé informační sucho… je to fakt na umření, když se dlouho neobjevuje nic dalšího
. Ještě nevyšlo ani DIII a já už se těším na datadisky a jsem zvědav, co mají za esa v rukávu, jaké nové postavy atp.
Can i run it ? … kto sa pyta na min konfiguraciu dajte si do system req. ( can i run it ) Starcraft2 a ako bolo povedane malo byt to byt o kusok mensie … tymto by sme tento ot skoncili a teraz podme s5 k diablovi … inak 1.3.2010 je reset ladderu na AHG tak kym d3 vyjde stihnem spravit aspon mf sorcu a.i
este som sa nevyjadril k male DH vyzera dobre taky nabuseny 😀 bude to moja druha postava hned po barbarovi ktory je podla mna najviac epic husto husty starec , milasik
je to tak, na 400mhz celeronu s integrovanou grafarnou se to sice dalo hrat, ale multak byl nechutne trhanej, bylo to narocny. Kdo rika ze ne tak to hral asi pozdeji nebo mel nadupanej comp.
Tib3rian: musím souhlasit pamatuji se že jsem měl dva roky starý počítač a za nekromancera jsem si tenkrát moc nezahrál
Ludia, Diablo 2 bol v case vydania velmi narocny, o tom ma nikto nepresvedci ze nebol, lebo viem co sa vtedy hovorilo, pamatam si ze na 1 a pol roka starych zostavach to sekalo, hlavne vo 4 akte. Ja mam zostavu staru skoro 3 roky a Diablo 3 mi pojde absolutne plynule.
nevěř předvolbením slibům! 😀
Bloodwer//*RonD*: hlavně že Garn mi řekl na icq že to rozjedu…i kdyz na nizky detialy
HW budú ako SC 2. Možno trochu menšie.
tak na dosavadní vizuál by měla zákonitě stačit geforce MX440 .. ale známe to, že…
Intel® GMA to je grafická do kancelárie
a všetci pochopte že ešte nikto neviem aký HW treba na diabla v blli. teraz pracujú na hre a nie na optimalizácií… to bude známe až pri koncových prácach
tak blizzard, když už vydával D2, tak to bylo dělaný na low-mid sestavy, nemyslim, že D3 bude náročný
Jana: ale no tak, ten notas je stezi na praci, urcite ne na hry.
Přestaňte tady už prudit s těma konfiguracema
Mám orig jak D1, tak DII, tak DII LOD, tak třeba se dostanu na betu
ale tak když blizzard psal ze chteji aby si to zahrali i majitele slabsich PC… tak by mi to snad melo jit na noťasu neni tak slabej..
Ne, pravděpodobně ti to stačit nebude. Vzhledem k požadavkům Darkspore.
Dobrý den,ptám se jestli mi tenhle notebook bude stačit nato abych hru rozjela:Pamet:3072MB,Procesor:Intel® Pentium® Processor T4500 (1M Cache, 2.30 GHz, 800 MHz FSB),Grafika:Embedded Intel® GMA X4500M,znacka ASUS,Pevny disk 320GB dík za odpoved.
TO Garn: Další možnost jak se dostat ke klíči k darkspore je pokusit se ho někde vyhrát. Mně se to takhle povedlo jak se SC2, tak i teď v darkspore. Co se týče Darkspore tak celkem legrace, akorát mi vadí to množství hrdinů, nemám k nim pak takový osobní vztah
K tématu, male DH vypadá přesně tak jako DH ženská, museli udělat taky nějakýho frikulína i pro ženský 😀 Osobně ještě nevim co budu hrát, většinou se můj výběr odvíjí od toho co si vyberou kámoši, ať máme každej něco jinýho. Ale zatím asi wizard
a další v pořadí monk 😀
Pokud na té stránce máš vlevo vypsanou konfiguraci svého počítače, tak ano.
Garne, ja sem udelal presne vsechno podle tveho postupu a kliknul sem na update preferences s tim, ze jsem zaskrtnul Diablo universe, staci to?
Pokud mluvíš o Darkspore, tak jednotlivý vlny rozesílání jsou od čtvrtku od 6 do pátku do 6 a beta je puštěná jen o víkendu. A myslím, že ti klíč přijde, testuje to strašně málo lidí na to aby měli nějaký feedback.
EDIT: A kdyby ti přišel key, tak mi tu napiš vzkaz, mohli bychom zapařit. =)
Co se týká výběru hráčů, tak každá firma má jiný algoritmus výběru podle preferencí. Klíče se rozdávají po vlnách. Ve Starcraftu 2 jsem byl přihlášený jako obyčejný smrtelník, co nemá koupený Starcraft 1 a má nabušený comp a dostal jsem se na řadu měsíc před koncem tuším 4 nebo 5-ti měsícové bety. Takže i obyčejný smrtelník má šance dobré bych řekl.
OT: rozmyslam ze kupim d2:lod bestseller ( najviac ma zaujima ci to este hra tolko ludi na to aby sa pretahovali postavi, hlavne cesi a slovaci [ kto hral na bnete alebo realme vie o com pisem ] ) tak sa da nabuchat 85 aj viac s gearom za tyzden hrania inak ma to uz nebavi
musim proste hrat nejaku diablovku a tq,torch. som presiel davno , sacred nechcem nepaci sa mi to a na tu spaceoidnu diablovku mi este nedosiel mail s betou hraval som asi pol roka na Hellgate , a bavilo ma to, bud sa chodili ballruny alebo mf ba dokonca tam mali vlastny mod na hellfire torch a anihilus ci ako sa vola ten modry kamienok 😀
Tib3rian: random
A to len tak normalne ta mozu vybrat do betatestingu? Aku ma vlastne normalny hrac sancu aby ho vybrali?
Mám samozřejmě Diablo II orig, takže jsem o této podmínce nevěděl, alespoň jsem si rozšířil obzory.
Sospita: byl jsi rychlejsi 😀
Garn: jo to co rikas to je sice pravda, ze do beta testingu se takto prihlasis – taky jsem to chtel udelat hned po blizzconu,udelal jsem si account,ale beta testovat nemuzu… Protoze musis mit aspon jednu hru od blizzardu na battlenetu registrovanou a ja nemam ani jednu,takze se nemuzu prihlasit a pokud pekna22: taky nema zadnou reglou,tak se taky neprihalsi…
a uz prestante s tema 2ma lukama a kusema,3 dny nebo jak dlouho se tu o tom hadate 😀
Jen je tu jedna podmínka:
Unable to Continue You must have at least one full version of a Blizzard Entertainment game attached to this Battle.net account in order to set up your beta profile.
Takže kdo od nich nic (legálního) nemá, tak má smůlu.
Přihlaš se/vytvoř si Battle.net account. Záložka Account. Vpravo dole odkaz Beta profile settings. Stáhneš si prográmek, který ti analyzuje počítač a odešle informace a zaškrtneš, která universa chceš testovat. Pak čekáš.
ale na Diablo3 mi bude stačit nie?… a da sa ten beta testing este?
pekna22: dobra nieje , prihlasit sa da , poskladaj si pc amd/ati do 600e a mas na 5 rokov pokoj
Deef takže je dobrá?…a dá sa ešte prihlásiť do beta testingu?
pekna22: presne s touto integrovanou grafikou som sa prihlasil do beta testingu
verim ze ma uz len koli nej vyberu
ale d3 si zahram na hd5770 to je jasna vec
dobrý den, nemúžu zistit či je tahle grafika dobrá a kolik má MB: Embedded Intel® GMA X4500M,kdo by mi pomohl budu mu vděčná,a taky bych se zeptala jestli by to stačilo na požadavky D3 díky za odpoveď.
Jana
franzkfk: Robin Hood by to podle mého dokázal
..souhlasím s uzavřením této absurdní diskuze…
schvalne: Ze dvou luků se nedá střílet. Z technického hlediska by to asi šlo. Ovšem není správná otázka, jestli se z nich dá střílet, ale jestli je to efektivní. Inteligentní si odpoví sami. Pkud se tu bavíte jen o tomhle, tak je mi vás líto.
Abych uzavřel tuto diskuzi.. sice nejde aby měl v každý ruce jeden luk, ale ze dvou luků najednou lze střílet. Každý aspoň trochu chytrý člověk který myslí hlavou si dokáže vytvořit ze dřeva či ze železa nějaká spoj mezi luky, tzn. díky tomuto spoji, který by oba luky držel dohromady, by Vám stačilo chytnout jen jeden luk a natáhnout 2 tětivy najednou by už neměl být problém, jediný problém by byl potom v nabíjení, ale jsem si jist, že po chvíli přemýšlení, by si DH vytvořil nějaký ten zásobník i pro luk
kusi asi nabiji telekyneticky xD nerejpejme se v detailech je to asi tak stejne realne jako multiple shot atd a nikdo si nikd v D2 nestezoval
Ivos: na sorcku mi moc nešahej
Pravda, na NOX jsem zapomněl… A s tím zbytkem souhlasím, myslím, žes to vystihl.
@Garn: Vzpominas na hru NOX (diablovka)? Postava Conjurer mohla pouzivat luky a kuse. Po vystrelu z kuse jsi musel asi na 2 vteriny zastavit, aby mohl nabit. Ovsem vystrel z kuse zpusoboval ohromna zraneni.
@DH .. : Cinska verze opakovaci kuse Chu ko nu (zname z D2) ma podstatne vetsi kadenci nez „pistolova kuse – (DH)“, je silnejsi a podstatne presnejsi (dve ruce). Proc teda DH pouziva nesmyslne 2 minikuse? Protoze to je COOL. Lidi to zerou. Proc ma DH na rameni blatnik z bourany Felicie? Protoze to lidi zerou. A proc nema tu klasickou past, co sklapne a utrhne nohu, ale misto toho hazi pultunovy monstrum plny rotujicich britu a ozubenych kol? Lidi to totiz zerou. Nikoho nezajima bojeschopnost postavy, ale jenom jeji image. Hlavne si nejak drsne obliknout tu svoji Barbinku a vyrazit do boje.
Zatim bych to videl takto: Barbari luxuxsni, monk a bambusak v pohode, sorcka nic moc a DH vyhrava zlateho hamburgera za image.
Mirda: Spíš mě překvapuje ten pohyb pánví
to tu porad resite strileni ze dvou luku najendou xD i kdyz v clanku je napsany obourucni a ne dva xDepic fail ve fantasy ? i v realu by to slo… tedy pokud nechces rict ze siamsky dvojcata nemzuou strilet z luku najednou
tak proc ne ve fantasy 
Geoffrey: Hele sorry, prehnal jsem to a napsal neco co sem nemnel, byl sem totalne vytocenej, nebylo to z me strany adekvatni.
Isaaca Clarka prestali bavit chapadla tak prisiel do Sanctuary
jj. v pohodě, ale na tom že 2 luky jsou za hranicí absurdity i ve hře se shodnem ne ?
Já taky střílel ze spousty luků a kuší a to hodně různých, a je mi úplně putna, jestli bude DH střílet ze 4 kuší zároveň, protože prostě neporovnávám hru s realitou.
No podle mě každej, kdo to s tím střílením ze 2 luků myslí vážně je IDIOT a argument, že je to fantasy je mu na pytel. I kdyby tu animaci nějak vymysleli, byl by to největší epic fail ve fantasy všeh dob. poznamka pro rejpaly: střílel jsem z různých typů luků i z velké a malé kuše a mám co dělat abych ve hře akceptoval ty dvě maly kuše, ale snad by to nějak šlo i v realu takže budiž
jj ale musel by lezat na bruchu aby mohol z toho druheho streilat rukami
Imo by mel demon hunter strilet z luku nejak takto: http://26.media.tumblr.com/…hzo1_400.png
sorry za doublepost ale s mirdom sme to postli skoro naraz
mne sa ta kusa nerozpada a vyzera to pekne takez asi chyba na tvojej strane
no ja som animaciu strielania z 2 lukov naraz videl ale bolo to pri 4 rukej meduze cize ak by si demon hunter vedel pricarovat dalsi parruk tak kludne ale ak nie tak ma smolu a kusu co sa sama nabija som tiez videl a nie vo filme ani v hre ale v dokumente cize pls stop rozoberaniu co je realne a co nie ked je snad kazdemu rozumnemu cloveku jasne ze 2 kuse realne su ale 2 luky ani omylom
Koukali jste na tu animaci na oficiálních stránkách? Taky se vám tam rozpadá ta horní kuše, nebo je chyba na mojí straně? Ale i bez toho to vypadá dost prapodivně… Je vidět, že to prostě není designované na pohled z blízka.
Preboha čo sa tu zas hecujete
? Keď ste sa na cca 30 poste zhodli, že je to blbosť tak načo na 83 riešite, že je to ešte väčšia blbosť? Mimochodom, koncept boja DH ako taký je dosť nereálny, ale dva luky- ak si to niekto skutočne myslí nech sa prosím odfotí a pošle svoju fotku (takého ehm človeka som ešte nevidel)
. Mám pocit akoby ľudia zle čítali posty ostatných (poprípade ich nečítali vôbec) a prišli si sem miesto toho dráždiť testosterónové žľazy
.
otázka: dotaz: Pokiaľ na oficiálnej stránke nenájdete žiadne údaje, ktoré hľadáte (v súvislosti s Vašimi otázkami) miestna populácia fóra (napriek tomu, že je rozumovo a vedomostne zdatná) vám nemá ako na 100% odpovedať.
Geoffrey: Nenut ma prehlasit nieco o iq pod 100. V skutocnosti si mozes nabit jednu kusu, potom druhu obidve chytit a vystrelit naraz. Vo fantasy zanre je to normalne. Ale 2 luky naraz nenatiahnes. V hre z hladiska designu je strielanie z 2 lukov naraz nemozne. Nie som programator ani designer, ale napad pouzivat 2 luky naraz vznikol len v tejto diskusii a dufam ze tu aj zanikne. Boze vacsiu blbost som za 20 rokov co hram hry este nepocul.
4 dotaz: Oficialne poziadavky na d3 zatial neboli zverejnene cize na 100% ti nikto neodpovie ale blizard kdesi povedal ze chcu aby d3 potiahli aj sllabsie pc cize ja osobne typujem ze to stacit bude / ale je to len moj osobny nazor /
Tib3rian: Ani jedno není reálné, zkus si natáhnout kuši a pak luk. Lukem je to mnohem snažší. A mimochodem, tohle je Diablo, ne Archery Simulator 2011
No, tak si to preberme. U luku musi DH manualne natiahnut sip na tetivi 2 lukov naraz. Musel by cely ten proces previest magickou cestou – vzduchom si prelozit 2 sipi k lukom, natiahnut ich na tetivu a pustit, to vsetko magicky. Kdezto u kusii staci iba magicky vlozit sip a manualne potiahnut spust. Z hladiska animacie je pouzivanie 2 lukov naraz neriesitelne. Rozmyslajte ludia a potom piste.
Garn: A to co jsi postnul byla jesna z těch lehčích kuší. Měl jsem možnost mít v ruce těžkou historickou kuši a ta byla tak těžká, že se těžce nesla i na ramenu, nemluvě o míření a tichém pohybu po lese při lovu. Navíc nikdo z nás nebyl schopen natáhnout tětivu. Takže jak říkáš, mluvit o realističnosti v Diablu je mimo…
Garn: na hře Mount and Blade jsi musíš nabíjat kuši
a je to akční RPG 
bude mi prosím vás stačit tenhle noťas:Procesor: Intel® Pentium® Processor T4500 (1M Cache, 2.30 GHz, 800 MHz FSB)
Grafika: Embedded Intel® GMA X4500M
Pamäť: 3072 (23072MB on board) MB DDRII 800
Pevný disk: 320GB (5400rpm) SATA
Optická mechanika: DVD Super Multi DL (5.25″, 12.7mm)
dík za dpoveď.
Ne…kuše se přebíjí takto: http://www.youtube.com/watch?…
Garn: Mount and Blade ??
Neeeee, to už se tu řešilo. Pro některé lidi magie je reálná, takže to bych radši neřešil.
@mato: Jo, půl-milisekundová animace…tu kuši asi nabíjel malíčkem.
Z toho by ta šipka nedoletěla ani 2 metry.
Ano dvě kuše někomu přijdou nereálné, ale zatímco wizard střílí z ruky blesky a metá ohnivé koule do všech stran, to se děje na každém kroku…
Garn: Morrowind?:D
Ne, já říkám to, že je hloupost přemýšlet o nereálné animaci přebíjení dvou kuší, když je v takovéto hře nereálné udělat animaci přebíjení i té jedné kuše.
Garn: no tak jsem řekl že to je nerealný mít 2 kuše najednou vy to tu zas budete řešit jako bych řekl bůh ví co omg.
Normální kuše s velkým K se nabíjí oběma rukama tak 2 vteřiny. Až mi ukážeš hru, kde bude kuše, a po každým výstřelu tam bude 1s animace, jak se zastavíš, dáš kuši na zem, natáhneš tětivu a jdeš střílet, A zároveň ta hra bude „akční“ RPG (asi by teda moc akční nebylo), tak mi laskavě řekni, díky.
Rafider:Jo, ale kuš jde natáhnout ještě hůř než ten luka bez prázný ruky to asi nezvládne.Nejspíš bude muset mít nejakýho pomocníka který to za ní udělá.
Je to presne tak ako pise Rafider, sa spamatajte – v kazdej ruke drzat jednu kusu je realne ale strielat z dvoch lukov naraz nejde. To si neviem predstavit tu animaciu.
Co to tu zase řešíte? Říkat obouruční luk je asi stejně zbytečné jako o 2 metrovým meči říkat, že je obouruční, a stejně se to dělá. Dual kuše jsou fajn, je to způsob jak alespoň trochu reálně střelci vnutit dual wield. Nevím proč máte potřebu řešit tu takový zbytečnosti. Až hra vyjde, tak bude každýmu putna, jestli nosí DH 1, 2 nebo 3 kuše naráz. A ukažte mi toho mimoňe, kterej začal mluvit o dvou lucích…
Authan: Jo, ale všimni si, že to jsou JEDNOruční kuše, né DVOUruční kuše, čili jsou tako takové malé samostříly, které je reálné držet v jedné ruce, kdežto třeba OBOUruční dlouhý luk těžko… Kuš se dá držet v jedné ruce a i pomocí spouště vystřelit, u luku potřebuješ natáhnout tětivu
Rafider: Povídej.
Vždyť je to Diablo .. když dokážeš vystřelit 20 šípů najednou … tak nedokážeš střílet s troma lukama v ruce? : D Vezměte si např. skill Guided Arrow…kdo dokáže vystřelit šíp aby pronasledoval nepřítele? Myslím že v Diablovi je možné vše…
tak jako u luku je jasný že potřebuješ dvě ruce, asi si holt vymyslel nějaký udělátko na kuše a proto může nosit v každé ruce jednu… mě to taky nepřijde moc reálný ale dejme tomu že to je tak
Rafider: Jo, ale i když bude mít 1 obouručný luk tak je trapný že může mít 2 kuše.
Možno bude mať spell ktorý mu umožní strielať z dvoch lukov naraz (ako z jedného).
Rafider: přesně, to si myslíte že pořád drží luk v obou rukách? A jak s nim Chodí? to by se mu protivníci vysmáli. Jinak se mi ale tenhle DH moc nelíbí, je sice hezkej záměr vývojářů s pocitama ale já budu radši hrát za ženskou
Nechápu, kde pořád berete to, že by měl držet obouruční luk v jedné ruce? Obouruční neznamená jednoruční. Pochopit se dá třeba obouruční měč v jedné ruce barbara, ten proto má předpoklady, oproti jiným, ale v případě luků je to nesmysl.
Stejně tak nechápu ty dotazy tady, to si někdo dělá srandu ne? 😀 Uvidíme, až hra vyjde, bude tam napsaná min. a max. konfigurace
Olalá: Doudám, že bude skutečně vidět podobně jako v DII i když bude zrovna v ruce, aby byla ve stínu, prostě všude, jinak je to hnus, jak píšeš
.: Chceč-li to vidět takto omezeně, rádoby vtipně, proč ne, ale má to větší hloubku
Abemon: Diablo není jednička, ale trojka!
Stranger: Diablo totiž vede ve všem
je to prostě jednička.
Bloodwer//*RonD*: Obouruční luk je klasický luk … je to stejný pojem jako obouruční meč … to taky neznamená že držíš dva meče, takže co je na tom nejasného?
Prostě budou nosit jednoruční kuše a obouruční kuše a luky.
No konečne! Vzhľadom k tomu, že vizuálny rozdiel medzi mužskou a ženskou verziou DH je zatiaľ spomedzi všetkých postáv asi najmenší, nechápem to maturovanie zo strany Blizzardu
. Takže už máme oficiálne všetky postavy, až do bety bude Blizzard sušiť
. Btw, D3 zatiaľ vedie v projektoch od Blizzardu čo sa týka dĺžky vývoja od ohlásenia až po release.
Udelej si jednoduchy test, nainstaluj si starcraft 2 a zkus si ho zahrat, diablo bude narocnosti zhruba na teto nebo trochu vyssi urovni.
Dobrý den,ptám se jestli mi tenhle notebook bude stačit nato abych hru rozjel:Pamet:3072MB,Procesor:Intel® Pentium® Processor T4500 (1M Cache, 2.30 GHz, 800 MHz FSB),Grafika:Embedded Intel® GMA X4500M,znacka ASUS,Pevny disk 320GB dík za odpoved.
nedá sa my neopýtať ako vyzerajú obojručné luky ?? teda osobne si nedokážem predstaviť človeka čo striela z dvoch lukov naraz….. teda okrem gora ale ten je vraj kompletne nahradený DH
Rafider: Tětiva bude (teda jestli to tak myslíš); jak se tam na těch obrázcích povalují luky po zemi tak jde jasně vidět že ji mají. (děsně by mě nas*alo kdyby nebyla jako u TL)
Rafider: Vykreslení postav? Zbrklý barbar to nedal, sorcka je schovaná za sloupem a zdraví palacha, co se zrovna vrátil z toalety, amazonka se ne a ne odhodlat zaútočit a jediný necro se snaží? 😀
.:
Zuby nehty 😀 to bude natahovat
Jsem nevedel, ze notas ma disketovku 😀
otázka: Jaro kúp si radšej zberateľskú edíciu. Tá bude na disketách.
na FB se objevily další obrázky: http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/…221553_n.jpg http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/…983058_n.jpg http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/…624119_n.jpg http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/…291789_n.jpg http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/…759820_n.jpg
otázka: jaro my nevieme kedy bude D3 ale na CD nebude určite na Dvd bude určite a Br skorej nie ako áno…..
Dobře díky.
ahoj chtel bych se zeptat jestli D3 bude na CD,DVD,BlueRay,2-vrstvak prosim poradte.2-vrstvak mi nenacita mechanika na notebooku. dik za odpoved.
jaro
BTW: Ten odkaz na wallpaper mi nefunguje, který to byl? Mě nejlepší z DII příde tento: http://wallbase.net/…paper/806640, ta scéna je naprosto dokonalá, vykreslení postav přesné, tak jak si ty dané chary představuji, no není co dodat, z toho jsem prostě na měko
.
Otázka: Tato otázka je předčasná, ale určitě to vydají na běžně používaném médiu, při nejhorším se to bude dát i oficiálně stáhnout
Dobrý den,chtěl bych se zeptat či Diablo3 bude na CD,DVD,BlueRay,nebo 2-vrstváku.Bojím se že bude na 2-vrstváku a to mi notebook nespracuje musel bych vymenit mechaniku pokud nekdo ví napište do komentú díky za odpoved budu vdecnej.
Skvělý článek/překlad, za který mockrát děkuji! Myslím že se DH fakt povedl a že si dávají hodně záležet… Škoda že takového parádní rozhovory neposkytují pořád, já jsem to hltal víc než večeři
.
Kdy už také poskytnout rozhovor webu diablo3.cz? Znáte někdo lepšího adepta? Já ne
Škoda, že se nezeptali na tětivu, ta u mě hraje dost roli. Jinak nevím co máte za problém s tím nabíjením kuší, DH oplývá magií, tak jako každý Diablo charakter, ať už více, či méně… takže si tam ty šípy může jednoduše vy/při/čarovat atp. Nevím kde kdo našel, že by měl nosit dva luky? To je blbost a já se to nikde nedočetl
. Stejně tak je jasné, že penalizace za smrt budou. Mě dost zajímá, jestli bude směr jasný, 2 kuše = nejlepší build a nebo jestli udělají i zajímavé stromy pro luky/obouruč/kuše.
Ještě jednou díky za překlad, fakt super, nemohu se dočkat. Já musím říct, že určitě ozkouším všechny charaktery, každý bude mít hodně do sebe a kdo řekne, že něco hrát nebude, je hlupák, když to ani nezkusí. Jistě každý něco preferujeme, ale je dobré zkusit vše, ikdyž to třeba nebude nejhranější postava, jistě to bude kvalitní zážitek při jejím hraním
K0ka: jeden uživatel fóra se ptal, jestli hráč příde o XP a zlato, tak Bashiok řekl, že ne, ale řekl, že tam nějaké penalizace určitě budou
Mutman Reagovat 21.02.2011, 19:53 hod.
Bashiok řekl, že když hráč umře, tak nepříjde ani o zlato a ani zkušenosti
To snad ne ! Takze kdyz umres tak se ti vlastně nic nestane? To nedava smysl
Uz je z5 a ma pres 600.000 fans, takze neco bude
Zmizela z facebooku stránka Diabla 3 od blizzardu jenom mně nebo i někomu dalšímu?
Zdravím, Demon Hunter se povedl, určitě to mohlo dopadnout hůře. Pročítal jsem si originál a možná by do českého překladu bylo dobré dopsat, že Blizzard nevyloučil přidání nějaké malé mršky (v originále „companion“) Demon Hunterovi, ačkoli se ještě neví jestli bude dočasný nebo permanentní. Přijde mi to jako docela „cool-feature“ o kterou bych jako český čtenář nerad přišel
Už se těším na animaci na official stránkách.:P
Jak se tu mluvilo o těch kuší, myslím, že to budou takový mini kuše co se vejdou do jedné ruky a nabíjet se budou automaticky.
Hned ako som videl male DH, povedal som si – necromancer. Fakt mi ho pripomina a je super.
Deef: trailer nebude
Budú,možno ešte lepšiu.
Myslíte že budou mít Cinematic videa v Diablo 3 takovou kvalitu jako ve dvojce?
ako pocitam s tym ze kazda postava za kazde pohlavie bude mat svoj trailer ci nie ? Ved ked si vezmem Barbar female nebudem pozerat trailer wizarda 😀 * alebo nebudem vidiet ziadny trailer ?* nieee
Chudák DH i jedna kuš se težce nabíjí jak chce nabít dvě.
Bashiok řekl, že když hráč umře, tak nepříjde ani o zlato a ani zkušenosti
@Klaunik: Jo, TOHLE už vypadá jako Diablo. 😀
snad to bude i jako varianta ve stylu rouga :DD z wowka 😀
Klaunik: dík, tohle se stalo mým novým wallpaperem..
Zdravím fanoušky našel jsem včera moc pěknej artwork tak jsem se prisel podělit http://wallbase.net/…paper/942416
Caldeum: Nepředpokládám že nějaký trailer výjde. V některém z rozhovorů uvedli že trailery připravovali jen pro nově ohlašované postavy tudíž witch doktor a barbar asi žádné takové videa mít nebudou.
Ja první postavu si určitě rozehraju WD a nechapu někdo řekl že WD nepasuje do Diabla 3 jak to někdo vůbec molh říct asi nerhal Diablo 2. Jinak DH se mi libí jak stilizovaný ale chýbí mi tam něco jak říkal to tajemnosti.
mě příjde divný na tom obrázku, že při pohledu ze předu má DH na levym rameni větší nárameník a při pohledu zezadu ho má zase na pravym…8-o Asi to bude mistr iluzí jako Kaprfíld
Kde udělali kapitalisti z USA chybu? 
Podle mě je temnější Witch Doctor … škoda že ještě nevyšel trailer, ale rozhodně to je nejtemnější postava … Male DH mi připomíná bratrstvo z Assassins Creed ..
Tak, a je to, uz vim za koho budu hrat!
Butal: píšou tam obouruční luky…myslím že každý luk je obouruční ne? to neznamená že bude držet dva.
Heh, no, dva luky, to bude asi natahovat zubama. 😀
Me by starsne zajimalo, jestli treba za Demon Huntera muzu nosit MEC, tak jako v D2 mohla az na par vyjimek kazda postava nosit cokoliv.. nebo me to proste nepusti..
jak dva luky??to zase trochu přehánějí ne??jako dvě kuše člověk ještě trochu akceptuje(i když to nabíjení nevím nevím…ale nejsem Demon Hunter žéé
) ,ale dva luky???

Tak male mě velice sklamala
vypadá spíš jako typické hadry z pouště. Moc temná mi nepřipadá ale co nadělám.Teď k tomu co řekl Caldeum. Na PvPmi DH nepřipadá jako nej postava ano bude sní problém vypořádat ale pro wizarda nikoli. Hodi bublinu na čas a hned bude……….
Vůbec netuším co říct na ty pasti doufám že me to nezklame… Dále by mě zajímalo co bude s multi-shotem
doufám že bude protože na hodně nepřátel se to hodí.
KUFI mi mluví 100% z duše.
Postavy alá Solomon Kane mám sice rád, ale v D3 bude tolik jiných zajímavých povolání, že v mých prioritách skončí asi na posledním místě. Vivat neurotický witch doctor a Blizzardi by mu měli honem dodělat trailer, nebo mě naštvou. 
btw Jak řekl, že když se lidé neshodnou na tom, která postava je lepší, tak to znamená, že odvedli dobrou práci, s tím souhlasím.
jinak samozřejmě pěkný překlad
KUFI: přesně je to tak že ve vývoji byla o něco déle myslím že říkali že měli nějaké problémy s annimacemi této postavy proto se její vývoj o hodně protáhl…
Caldeum: no jestli fakt budou videt jeho nakladeny pasti tak moc ne
Doufam, ze stejne jako u huntera ve WOW budou pro nepratelskyho hrace neviditelny dokud na ni nevstoupi.
Prijde mi ze si trochu protireci. Kdesi rikaly, ze DH byl prvni vytvorenou postavou a ted tvrdi, ze „prisla samozrejme o neco pozdeji“. Tak jak to s nim teda vlastne je?
Ja jsem od zacatku pro WD male. Hrozne se mi libi jak se mu klepe leva ruka v klidovym postoji
a taky animace fire bomby. Je to takovej voodoo bastard kterej jako by vypad z videoklipu k albu Roots od Sepultury. Puvodne jsem byl rozhodnutej pro voodoo vetev se specializaci na fire bombu, ale kdyz ten skill tab uz nekolikrat prekopali tak se uvidi az ve finale jak ho rozjedu.
Caldeum: no jedna z pěti nejlepších určitě xD
GW! Díky! Jen tak dál!
Škoda že sa Jason volá Jason a nie Gonzáles. A škoda že je to jeho krstné meno.
Ale k veci. Celkom dosť zaujímavé. Vyzerá ten male lepšie ako som očakával. Vidieť že si dajú záležať. A rozhovory takéhoto typu by mohli poskytovať častejšie.
Ja to vidim v poradi – Monk, Barbar, a pak nevim koho driv jestli DH nebo wizarda,to se uvidi… ale kazdopadne za WD nikdy hrat nebudu …
Demon Hunter… určitě to bude jedna z nejlepších postav na PvP
Zajímavý rozhovor.. Good work.