Letní vzhled webu a automatické zobrazení názvů předmětů

fallen Od tmavě modrých studených barev se vracíme zpět
k těm teplým a pekelně červeným. V horní části webu se na planině
objevily květiny a led, který byl ještě nedávno přimrznutý ke spodní
části webu, roztál. Jednadvacátého března začíná jaro, a proto se zde
na tomto webu mění vzhled.

Tradice tohoto webu byla dodržena i letos, ovšem stále ještě
bez Diabla 3
. To se může příští zimu změnit, protože je zde
reálná šance, že Diablo 3 vyjde už letos, tedy v roce 2011. I když oba
předchozí díly, tedy jak Diablo 2, tak datadisk Lord of Destruction, byly
vydány v červnu, první díl Diablo vyšel 30. listopadu 1996. Kdo ví, zda
se vývojáři nepokusí vydat třetí titul série právě v tento den, kdy to
bude přesně 15 let od vydání prvního dílu Diabla.

Dost už spekulací. Vraťme se zpět k faktům. Na oficiálním Diablo
Twitteru se za posledních několik dní objevilo několik drobností.
O některých z nich padla zmínka už na našem Facebooku. První se
týkala zobrazování předmětů ležících na zemi po zabití nepřítele. Ve
hře bude totiž standardně nastaveno, aby se názvy předmětů
automaticky zobrazily
hned po vypadnutí na zem a poté po chvilce
nápisy zmizí. Pokud je bude chtít hráč znovu zobrazit, učiní tak pomocí
klávesy ALT, tedy stejným způsobem jako tomu bylo v Diablu 2. Možnost, kdy
by byly názvy všech předmětů stále zobrazeny, ve hře nebude. Nebylo by to
přehledné.

Další věc se týká sledování PvP soubojů z pohledu
diváka
, vývojářů se na to ptal jeden z fanoušků. V tuto
chvíli to ve hře není, ale je to něco, o čem se stále uvažuje. Takže
kdo ví, možná se taková možnost ve hře nakonec objeví.

Nedávno zemřel britský herec Michael Gough. Někteří
fanoušci se proto vyděsili, že zemřel člověk, který propůjčil hlas
Deckardovi Cainovi. Ten se totiž jmenuje také Michael Gough. Ovšem v tomto
případě šlo o jiného Michaela Gougha. Člověk s hlasem Deckarda Caina
tedy stále žije. Před několika měsíci navíc vystupoval na BlizzConu 2010.

53 komentářů u „Letní vzhled webu a automatické zobrazení názvů předmětů

  1. Nádor: Honza: : chrlit s.acku za s.ackou muzes v pripade CoD, NHL, FIFA a podobny „konzumni“ hry…Pokud chceme u D3 ales travit aspon 10 let jak tomu je u D2LoD, tak to proste za 3–4 roky nestihnou.

    Opakuju ostatni, ale D3 neni ve vyvoji 10 let. Pri oznameni v pulce roku 2008 bylo receno, ze je D3 vevyvoji 3 roky. Tzn od roku 2005. Ted to mame teda 6 let. Predtim na D3 pracovalo studio Blizzard North, ale po jejich rozpusteni slo vsechno k ledu a zacalo se znova. Takze zadnych 10 let…

    Jinak muzu vsechny ujistit, ze vyvoj SW muze klidne trvat 10 let…..v extremnim pripade…DNF je ale extrem :)

  2. Nádor: Honza: nepište tu hlouposti :-D Diablo 3 bylo oznámeno v roce 2008 v srpnu, to máš 2,5 roku z5, před oznámením se na tom mohlo pracovat 2–3 roky, dýl ne.. vždyť když se to oznámilo, tak sami řekli, že mají hotový jen 1. akt a připravený měli jen 2 herní postavy + samozřejmě nějaký ty herní mechanismy. Ke všem ostatním měli jen koncepty nebo to měli již rozpracovný. Sečteno, podtrženo.. Diablo 3 se dělá 4,5–5,5 roků, což je v podstatě půlka těch vašich 10 let..

  3. Ziadne nove napady nie su, hra je uz v stadiu testovania a nerobi sa na nej 10 rokov ale 6(necelych) a cakame na nu 3 roky. Nepiste tu bl*osti o dalsich 4 rokoch vyvoja, o hack`n slash hre za 3 roky ked Blizz pracuje na 3 dalsich projektoch a ine vizie, jak keby ste boli v hybernacii od Jula 2010 :-)

  4. Nádor: Nehledě na to, že mezi vydáním Diabla 1 a 2 uběhly 4 roky. Od dvojky nás dělí teď už 11 let a termín vydání stále v nedohlednu. Co když se hotové Diablo 3 válí rok či dva někde v zaprášeném šuplíku u některého z pohlavárů a to co nám vývojáři předkládají jako „zatím“ hotový koncept je jen šaškárna? Kdo ví?:-)

  5. 10 let vývoje Diabla 3 už může směle konkurovat takovému nekonečnému příběhu jako je Duke nukem forever :-D Teď vážně. Nejsem ani člověk z branže a nikdy jsem nebyl členem podobného týmu, ale 10 let je až moc na vývoj jakékoliv softwarové aplikace natož hry typu fantasy hack´n slash. Zajímalo by mě, kolik má vývojový tým Diabla 3 členů a kolik funkcí každý jednotlivec zastává. S dostatkem lidí by takový projekt měl zabrat průměrně 3 a maximálně 4 roky,nikoliv 10! Jen pevně doufám, že hru vydají už letos, jelikož by oněch neuvěřitelných 10 let přešlo v ještě neuvěřitelnějších 11.

  6. Tib3rian: koncept jeste neznamena nic. Oni urcite koncept meli, ale na papire je vsechno jednodussi. Jakmile to uvedli do praxe, zjistili ze to neni uplne ono…tak to zmenili (nekolikrat)…coz je ta dobra zprava…Z vlastni zkusenosti vim, ze nekde to totiz funguje tak, ze se udela koncept a kolem se vytvori bastl, kterej se pak preda a ve finale to neni ani podle konceptu, ani podle predstav zakaznika (uzivatele). Takze toto Blizzardu pouze schvaluji. Mozna je to i duvod, proc nevydavaji kravsky hry nebo i jen hry s dobrou myslenkou ale zaroven nedotazeny do konce…a taky to je urcite jeden z duvodu, proc nedodrzuji terminy a jejich heslem je „when it’s done“. Coz je smer, kterym by se mel tento svet ubirat a ne chrlit s.acku za s.ackou, aby si „manageri“ rekli ze „jsme dodrzeli termin“. :)

  7. Aj mne sa zda ze nemali koncept ale postupne sa im ukazal. Teraz ide len o to aby tie veci fungovali spolu co je predsa napln betatestovania a balancovania. Jasne je, ze zdrzat vydanie hry moze len toto, ze uz ziadne nove prvky typu artisani ci traity vymyslat nebudu.

    Na hry Blizzardu sa caka dlho ale nikdy to nie je 10 rokov ani 7(od ohlasenia). Niekedy proste tie napady stopnut musia, co urobili a zacina sa testovanie.

  8. WeakDeath: je to zvláštní ale minulý rok byl docela kritický pro spoustu blogů i webů. Jak se teď znova rozhlížím po webech, kam jsem chodívala, a nejen po těch ďábelských, zjišťuju, že minulý rok buď zanikly nebo tak v půlce roku začal útlum. Možná je to důsledek toho, že se spousta lidí přesunula na facebook či twitter (brrr) …

    U ďábelských webů to může být i úmava z toho , že „furt nic“. Teď jsem zrovna dodělala takový přehled toho, co se událo v d3 za minulý rok a výsledek? jedna nová postava a všechno znova překopané – což může být fajn – hoši mají spoustu nových myšlenek, nebo to ukazuje na to, že chybí koncepce, a tak se pořád zkouší, což nakonec povede k tomu, že letos zas nic, a pokud jo, bude to nevyvážený nedodělek

  9. Hrozně se mi líbí, jak tady občas potkám staré známé tváře ještě z dob, kdy jsme se scházeli na XChatu, měli klany a hráli :)… krásné to časy, tímto zdravím SuE.

    Jinak mě přijde muzika v DII naprosto dokonalá, jak se prolíná, ve všech lokalitách naprosto trefná, prostě mám jí hlasitěji jak zvuky a moc si jí užívám, tak doufám, že stejně skvělého hudebního zážitku se dočkám v D3 podobně jako v předchozích dílech, sic to bude dělat někdo jiný…

  10. Tak to jsem rád, stejně by použili snad již nahrané samply… nedokážu si představit, že by mi někdo řekl „stay while and listen“ jiným hlasem:D

    Nevíte, kdo dělá muziku do D3? Doufám, že stejný borec jako do DII, protože ta je vskutku dokonalá…

    Jinak web perfektní a viděl bych to na souvislost s D1;).

Napsat komentář