Změna fungování skillu Revenge, náhodné předměty a další drobnosti

barbarV poslední době je opět okurková sezóna a tak
jsme rádi za každou novou informaci. Naštěstí se objevilo nemalé množstí
odpovědí na otázky od natěšných fanoušků a na světlo světa vyplavalo
pár dalších střípků do mozaiky celé hry. První informace se týká
Barbarovy schopnosti Revenge.

Revenge pomáhá Barbarovi v léčení – za každého
zasaženého nepřítele v nejbližším okolí získá určité procento
z maximálního počtu životů. Původně Revenge fungovala tak, že hráč
musel sledovat hot bar, aby nejprve zjistil, zda je skill dostupný. To nebylo
zrovna nejlepší řešení, a proto byla tato dovednost upravena. Nyní bude
mít hráč procentuální šanci na aktivaci tohoto skillu pokaždé, kdy bude
zasažen nepřítelem. Nejde tedy ani o aktivní skill, ani o pasivní, ale
o tzv. proc.

Další zpráva se týká vypadlých předmětů. Šance na
vypadnutí pro typ vaší postavy bude náhodná – v praxi
to znamená, že se opět setkáme se situací, kdy hrajete za čaroděje a
padají vám předměty pouze pro barbara. Blizzard to okomentoval tak, že to
podpoří herní ekonomiku. Obchod ve hře je stále ve vývoji
a Blizzard hledá způsob, jak vyřešit komunikaci mezi nabízejícím a
poptávajícím.

Dále se můžeme těšit na počasí, jež bude fungovat obdobně
jako v minulém díle, tedy v některých oblastech můžeme čekat sníh,
jinde zase déšť, někde třeba nic, vše samozřejmě bude záležet na dané
oblasti.

Blizzard potvrdil, že nás před vydáním hry seznámí ještě s malým
množstvím obrázků brnění a zbroje, ovšem na zbytek
předmětů budeme muset počkat, abychom to měli jako
překvapení.

Zajímavá je také informace, že pokud budete hrát hardcore a umřete
aréně, vaše postava
zůstane mrtvá, i když váš tým vyhraje.
Tento mechanizmus je ale stále ve vývoji a lze čekat úpravy.

Pro příznivce Town portalů (svitků, jež vám otevřou
bránu do města) dobrá zpráva. I když byly Town portaly ze hry téměř
odstraněny, vývojáři připustili, že by se mohly vrátit. Portály by měly
být výrazně omezeny oproti druhému dílu. Opět se ale
můžeme dočkat změn.

No a opět bylo potvrzeno, že potkáme krále Leorica a
prý se máme na co těšit. On prý své nadšení skrývat také
nebude. 😉

85 komentářů u „Změna fungování skillu Revenge, náhodné předměty a další drobnosti

  1. LOYF: S tím musím jen souhlasit. Moje chyba. To ovšem nic nemění na tom, že se BlighTTrauma nejspíš pokoušel o předčasný aprílový žertík:-) Myslím, že i když by Blizzard oficiálně nevyhlásil spuštění closed bety, tak bychom se to dozvěděli z jiných zdrojů a mohli se teď kochat postnutými gameplay videi na youtube:-)

  2. Nádor: třeba closed beta u Heroes of Newerth měla asi 50 000 beta klíčů… pak, asi měsíc po tom co jsem ho dostal vydaly dalších několik tisíc, nevím kde se zastavilo konečný číslo… odhadl bych to na 200 000 (40 000 lidi online neustále)… ale to jsem trochu odbočil xD… closed beta by to byla, i kdyby rozdali 1 000 000 beta klíčů… jak píše ramm… dokud by si to nemohl stáhnout každý (rozuměje omezení počtu kopií ze strany distributora) byla by to closed beta ;-)

  3. Tak jsem zkusil ten Darkspore (Open beta) a teda poměrně se mi to líbilo :) I kdyby byla D3 Beta jen tohle zasazené do fantasy prostředí jak jsme viděli v gameplayích (místo editoru máme inventář :D) tak by to bylo dosti dobré. A jak známe Blizzard, dosti dobré je málo 😀 Darkspore Beta docela nadchl :)

  4. aj ja som si zahral open betu dark sporu a fakt tie orby tam pekne funguju aj ked mozno len vdaka tomu ze ma clovek hrdinov a ked zobere orb tak mu to doplni na vsetkych inac len tak mimochodom odporucam si zahrat na diablo 3 to nema ale je tam zopar mehcanizmov rovnakych alebo podobnych takze si mozte skratit cakanie a zaroven aj nieco pocvicit na diablo 3 :-D

  5. Tak pretaktizovania by som sa nebal, skor vidim problem v tom systeme liecenia v kombinacii s tym ze nas chcu hnat vpred. Aj ked som sa davnejsie vyjadroval ze v tomto nie je problem, na zaklade videi musim povedat ze som sa mylil. Neustale pobehovanie a cakanie na prisun health orbov nie je idealne spracovane. Blizzardi to vsak nakoniec vybalancuju. To je ich silna stranka.

  6. Bubba: Me to pripomina Diablo2 Act1 Barbarian. Ty plane, rozpadly a vyhorely baraky…zombie…..akorat ve slabsim grafickym kabatu D3. Asi to bude stat za zkousku, pokud to vyjde pred D3…mohlo by to zkratit cekani…i kdyz pokud vyjde Dungeon Siege 3 drive, tak nevim nevim, vzhledem k tomu, ze toto je teprve v pre-alpha verzi.

    BTW me ta hlava co strili modry blesky pripada jak ta cervena litajici jednooka svine v Doomovi :)

  7. .: Jen se trochu obávám, aby toho taktizování nebylo moc a nevypadalo tak, že člověk bude muset kolem té potvory pořád kroužit dokola, zabíhat za roh atd. a nakonec to bude jenom hru zdržovat. Jako třeba takové ty vybuchující potvory z 5. aktu, bylo to fajn zpestření, ale když už tam byly moc často, tak bylo obtěžující pořád odbíhat. Protože ono popravdě, ve hře jako je Diablo, moc možností pro zajímavější taktizování vymyslet nelze. Hrál jsem vždy melee charaktery, kouzelníci a další to můžou vidět jinak.

  8. Tak ke zjednodušení dochází očividně z hlediska osekání systému věcí a zrušení potřeby lahvičkové ekonomie… Na druhou stranu doufám, že si opravdu tak vyhrají s potvorami jak slibují, aby člověk musel určitým způsobem taktizovat a ne jenom sázet ničivá kouzla do valící se masy těl.

  9. Nádor: Ale zase se objevují hry, které jsou jsou nad očekávání dobré (myslím že Two Worlds II) a nebo přinejmenším splňují co si předsevzali (assassins creed brotherhood), ono vždycky se najde něco lepšího a něco horšího. Nicméně s tebou souhlasím, a doufám, že D3 bude přinejmenším alespoň takové jaké se očekává. Třeba SC2 u mě jednoznačně má očekávání splnil, tak doufám, že blizz nepoleví :)

  10. Drobec: Jak to jen slušně napsat, abych někoho neurazil. Diablo 3 nebude nejlepší RPG a fyzika by tam vůbec být nemusela. Osobně by mi stačilo, když by Diablo 3 nebylo další zklamání a zachovalo si kvalitu Diabla 2 v lepším případě bylo ještě lepší. V poslední době hráči zažívají jedno zklamání za druhým ať už v podobě absence DX10 a DX11 v PC verzi Crysis 2, Lineárnosti a zjednodušení u Dragon Age 2, či celkového zklamání Z Mafie 2 v porovnání s prvním dílem. Doufám, že nic podobného nám Blizzard nepřipravuje a Diablo 3 bude tak dobré, jak od něj všichni fanoušci série Diablo očekávají.

  11. Akože tá hra oproti diablo 3 ani nemá fyziku vojak tymy nohami priam lieta a prepracovanosť celkovo pohybov a útokov je dosť slabučká. Graficky celkom vpohode a aj hratelnosť vyzerá dobre. Ale ajtak sa tešte Blizzard vie prečo Diablo 3 vyrába tak dlho môžte sa tešiť na najlepšie RPG všetkých čias. A potom keď ju vydajú im poďakujete že ste tak dlho čakali lebo sa to oplatilo. Uvidíte. :-)

  12. Na DIABLO 3 se velmi tesim, ale asi si jeste nejakou dobu pockame.

    Dopurucuji vsem sledovat novinky ohledne nove pripravovane online diablovky DRAKENSANG: ONLINE.

    Mela by to byt pekna bomba a navic de facto zadarmo, hratelna v prohlizeci (browser game). Grafika zatim vypada perfektne, herni system taky. Hra samozrejme jeste nevysla, ale mela by to byt otazka maximalne nekolika tydnu.

  13. Tak jsou ted celkem 4 knihy a ty jsou prelozeny a nasel jsem je v ebook podobe.. takze pokud by si je nekdo chtel precist..

    http://www.ulozto.cz/…6/diknih-rar

    ta trilogie jeste bohuzel neni prelozena,ale ten kdo ji cetl anglicky,tak rikal ze je nejlepsi ze vsech:)

    ramm: uz jsem to na abc hledal,a nic tam neni.je tam jen zminka o tom,ze se to boji odevzdat tento rok kvuli 2 hram…a je to zprava asi 3 mesice stara..takze tu kdosi nasel tuto zpravu,o ktere uz vime nejakou dobu..:)

  14. Stone: Podle me akorat ABC zaspalo a vychazi z oznameni Activision, kde do prijmu pro letosni rok nepocitaji s prijmy z D3. Coz pak blizzardi dementovali s tim, ze jejich cilem je vydat hru letos, pokud to pujde. O nicem jinym to nejspis nebude.

    Pochybuju, ze ABC by melo nejaky prevratny informace a zbytek sveta o nicem nevedel :DDDD

  15. Tomasino: to bylo samozrejme vsecko ironicky,co psal.. 😀

    AlieN: No to snad nemysli vazne,hodil by se link nebo neco podobnyho,abych to taky mohl omrknout:)

    Doufam ze ta trilogie Sin Wars bude brzo prelozena,moc rad bych si ji totiz precetl…

    Jo a nevite prosim neco o tom Caldeum ? v 2 dile diabla tam o tom nic nebylo,tak nevite co to je? souvislost s D3 je jasna ze nejaka bude,ale nevite jaka? o co se jedna? :)

  16. Aaaa, Blizzardi vypustili novou lavinu informaci:

    – potkame Leorika, to uz vime jak dlouho.. rok, dva?
    – budou townportaly.. wauuu!
    – HC postava umre a bude mrtva.. neslychane!
    – z potvor budou padat ruzne predmety.. neverim!
    – jeste nam ukazou brneni
    – a ted bomba na zaver, bude tam prset! To jeste nikde nebylo. No vlastne mozna v Dungeon Masteru 2. Ale i tak to je narez.

    No dobre, je to trochu prehnane zjednoduseny, ale i tak mi to prijde, ze nam Blizzove hodili uz 10× prezvejkanou kost.

  17. SightGuess: Však vždyť i po zničení worldstone, můžeš diabla a baala a všechny kilit dokola, tak co ti na tom příde divného?

    Coyd: Na to jsem taky vážně zvědav, mě bavila hodně 1 i 2, akorát v 1 to zkazili tou technickou částí, ble fuj tfuj, TS je tím zkažený už od začátku…

    Silblade: Přesně tak a to má právě své kouzlo, já jen doufám, že na novém BN opravdu nebudou cheaty, boti a spamy… To je pak o ničem, pustit si na týden bota, mít 99lvl a skvělý předměty, mezitím co si v práci, ve škole, v hospodě atp., vážně nechápu, jak si někdo může takhle kazit tak výbornou hru… Těším se zítra na reset, ale předpokládám že do večera max. druhého dne to bude skoro tam kde to bylo :(

  18. Jinak, je dobře, že předměty budou pro jakoukoliv postavu padat náhodně, člověk si potom mnohem více váží toho, co mu padlo a když padne nějaký fakt kunštovní kousek zrovna pro vaši postavu, tak pomalu otevíráte šampaňský. Kdyby to bylo jinak, tak řeknete „jo, to se hodí“, ale postrádá to tu euforickou radost. Aneb v tom je jedna z krás Diabla, nevíte co vám padne, ale víte, že na výběr toho máte nepřeberné množství (takže nespočet různých kombinací) a z každého nového kousku, který se vám hodí do arzenálu, jásáte.:)

  19. ja jsem teda opravdu zvedavej co z diabla vyleze za hru… je toho urcite hrozne moc co nam ani nerekli a zakomponovali to do hry..se tesim az se to vsecko objevi..:)

    ale nelibi se mi vzdycky tyto slova,kdyz ctu novinky – vývojáři připustili…je ale stále ve vývoji…Blizzard by chtěl… apod.. to pak vzdycky zacnu pochybovat ze to vyleze jeste tento rok:(

Napsat komentář