Aplikace Horadric Cube pro smartphone

horadric-cube-appUrčitě si mnoho z vás vzpomíná
na Horadric Cube
z Diabla 2, kde se daly kombinovat runy, gemy nebo se dalo craftovat. Nyní
mohou mít majitelé smartphonů stejné potěšení, Blizzard totiž
představil aplikaci
Horadric Cube
, tedy aplikaci kombinující nejrůznější přísady
s možnostmi vytváření nových produktů.

Samozřejmě se jedná o aprílový žertík, ale i tak je to velmi
zajímavé a co víc, zábavné. O co jde? Můžete si pomocí jednoduché
aplikace vytvářet své vlastní produkty, kombinací je 40. Dokážete je
najít všechny? Například zkombinováním Visagebook a CatchDotCom dostanete
Soulmatch. S tím zkombinované Agro Town Vám vyhodí FruitBook. A dále pak
kombinace Fruitbooku a Angry Imps vytvoří Yawp.

horadric-cube-app-nahled

Náhled na Horadric Cube App z oficiálního webu Diabla 3.

Většinu názvů poznáte, jedná se o různé sociální sítě či
další frekventovaná místa internetu (např. Farmville = Agro Town,
Visagebook = Facebook apod). Aplikaci najdete na oficiální stránce Diabla 3.

55 komentářů u „Aplikace Horadric Cube pro smartphone

  1. LOYF: Garn a Sigurnto vyjádřili asi tak, jak jsem to myslel. Nicméně ty opravdu nevíš o čem mluvíš 😀 Kdybys u CSka nemyslel tak bys to hrál asi jako kdybys v např. v OpenTTD (Trasport Tycoon delux) prostě náhodně spojoval baráčky silničkama a doufal že se jednou trefíš na něco co bude fungovat (asi jako Ropný vrt – R. rafinerie) ;-)

    Btw Starcraft sem hrál dost dlouho, sám, po netu, po kabelu s kamarádama, HOMAMy mám dohraný všechny ty, co se daly hrát (1–4).

    Takže promiň, ale pokud chceš plácat s prominutím sračky tak si nejdřív promysli co mi hodláš sdělit ;-)

    (adminům se omlouvám za spam + flame)

  2. Jednak to je Daikatana a druhak ta hra vyšla před 11 lety, to byly hry a herní průmysl úplně někde jinde. Dneska se udělá Call of Duty, recenzenti tomu naperou devítky a desítky, hraješ to na 5 let starým enginu, recyklovanej příběh, herní doba 3,5 hodiny a recyklovanej multiplayer a koupí si to 14 mega lidí. Tomu se říká hype. Podobně dopadl Fallout 3, ta hra byla úspěšná jen proto, že si ji koupili hardcore fans F2, jinak šlo prakticky o mód na Oblivion. A podobně může dopadnout i Diablo 3.

    EDIT: Myslím si, že v dnešní době mediálních masáží si hráči kupují i hry, které se jim nelíbí.

  3. Garn: Přehypovaná byla i Diakatana a úspěch rozhodně neměla. Lidi nejsou zase tak hloupí, aby si nepočkali na to jaká ta hra ve skutečnosti bude. Pravda, bude spousta lidí kteří do diabla půjdou bezhlavě, ale pokud to bude průšvih a bude se o tom vědět už před vydáním, tak do toho lidi nepůjdou ;) Toť můj názor.

  4. BlighTTrauma: Podle obrázků co jsem z DS3 viděl tak už mi to zavání spíše stylem ala two worlds, risen, gothic apd. Ale uvidíme až to vyjde, spíše jsem zvědav jak si povede například proti Mythos a Drakensang online. Mythos jsem teď zkoušel evropskou betu a cítil jsem z toho staré dobré diablo (staty, skill tree i lahvičky zůstali) :) Každopádně si myslím, že diablo 3 to bude mít teď rozhodně těžší než kdyby vyšlo před půl rokem.

  5. mato: Ivos: Sigurn:jasny,ja nerikam zkoncit s tema hrama co maj,to ani nahodou 😀 v tom co delaj jsou dobri (krom WoW pro me teda) jen at pokracujou dal tak jak makaj… je mi jasny ze jiny firmy vydavaj hry jako na bezisim pase a 80% z nich stoji za starou belu..bud to u nich nekdo zabali hned ze zacatku,nebo u konce nebo to dohraje jen tak z hecu… Jasny ze blizzard to co dela, dela dobre,protoze si na tom da zalezet a makaj na tom dlouho… Ale prave bych moc rad videl neco uplne novyho,jinyho nez delaj ted..samozrejme na tom budou delat opet 5–8 let,klidne..ale rad bych videl co novyho by vymysleli…:)

  6. Ivos: podle tech komentu je stone ve veku, kdy ho jest hodne dlouho deti zajimat nebudou xD ani ten zpusob, ktery vede k jejich porizeni (volani capu)

    Stone: ty chces po blizardu neco novyho.. ymslis ze tobude supr, protoze blizzardi maj supr hry… to je jako by jsi chtel po kucharovi, ktery vari vyborna jidla, aby ti namaloval Mona Lisu

  7. @Stone: Mozna je to dobre, ze se Blizzard drzi sveho kopyta. Kazdy, at dela to, co mu jde, v cem je dobry a mozna ho to i bavi. Kdyby experimentovali s necim novym, treba by to byl propadak, utrpela by tim cela firma a treba i nase stary->novy oblibeny tituly. A navic.. koukni jak dlouho delaj Diablo, kde uz maj pribliznou predstavu, co a jak. Predstav si, ze by meli vymyslet neco novyho, tak se toho nedockaj ani nase deti 😀

  8. Garn: njn,tak jestli tam nejsou..ok..ale tak aspon se mohli zminit..nekdo na tom s nema musel spolupracovat..mi nerikej,ze nikdo kdo ted v blizzardu je,s D2 nema vubec nic spolecnyho..

    No tak Titan je neprimo potvrzen..nikdo ale nevi vubec o co go,o cem to bude,jestli tam bude zase ta jejich blba malovana grafika z WoW.. vyjde to stejne podle me az nekdy v roce 2016…ale jinac nic jinyho nevymysleli..uz 15 let (nevim kolik presne,ale +/- to bude sedet) a valej furt jen jen warcraft,starcraft, a ted WoW.. (a jeste D3,ikdyz teda jak rikas,nikdo s D2 nema nic spolecnyho).. nejakej se jim do tech novych veci vuebc nechce.. rad bych videl jinou hru od nich.. (hlavne ne zadny MMO,jako je WoW nebo za X let Titan)

  9. ja jen furt nechapu,proc v tom jejich vyrocnim vodejku neni zadna zminka o diablu 2 😮 an jedna..kecaj tam o vsem,ale d2 nic :-/ tim me fakt docela stvou..

    a taky jsem prisel na to, ze blizzard uz hooodne dlooouho neprisel s nejakou novou hrou.. stale jen rozsirujou dalsima dilama warcraft,starcraft a ted diablo… ale,kolik to tak uz je? 15 let? a zadna nova hra..stale se jen toci to same dokola… podle me maj strach vytvorit neco novyho, ze by to mohl byt propadak a tak se stale drzi tech nejlepsich titulu a zadna nova hra se nekona.. a mslim ze se hodne dlouho niceho novyho nedockame..podle me po D3 budou makat na warcraftu 4…

  10. Stone, pises zoldaci v D2 na prd .. mam na mercovi eth forti, infinity dava auru 12 conviction, koukni se co to dela za prasecinu, dream helma auru holy shock, , zmrazuje soupere, merc muze i lecit, pridavat dmg, v parte mu leze dmg na 18k a k tomu 40% CB, to je tank ktery to kolem sebe kosi a bude mne hodne chybet.

  11. Bastions keep, zajímavé :)… já chci džungli a hromadu smradlavých fetišů :D… Jinak, já mám merce rád, myslím, že je to do DII neodmyslitelná věc… resp., otevírá to zcela nové možnosti… Především pro své aury a sílu, když hraju sorcku na jeden strom, on kilí to co nedám, podporuje mě aurou insight např., nebo dává lower resist atp. Mě to docela mrzí, mě se pomocníci moc líbily v DII, ikdyž je fakt, že sou tam velké mezery a jak píše Garn, asi by to byla zbytečná komplikace :(

  12. Stone: To podle mě ukážou brzy a jak říkám, asi budeš moci vytvářet portály do nových území s minibossy. Rozhodně se na to těším.

    Trochu mě znérvózňuje, že neukázaly byť jediný screen z ostatních aktů, máme tu jen ten, kde je New Tristram (1. akt, nvm jak se jmenuje) a pak pouště, Borderlands (?) – zbývají ještě dva. Pokud na nich už dělají, slušelo by se nám ukázat aspoň jeden screen. ;-)

  13. Zoldaci v D2 byli teda pro me uplne na prd..vubec jsem je nepouzival..a kdyz uz jsem je mel,veci jsem jim daval jen obcas..takze mi vubec nevadi ze v D nebudou…

    Ale zajimalo by me,co zamysli u te Transokace – jak to tam maj napsany,ze brzy bude pravy potencial horadricke kostky ukazan – jestli treba se ta aplikace za nejaky cas zaktualizuje a neco nam to pak ukaze – napr nejaky screen,videjko nebo datum vydani (aspon bety)

  14. Nepřítomnost pomocníků je pro mne velká škoda. Dalo se s nimi jako s nosiči aur zajímavě experimentovat, ale uvidíme čím to vyváží.

    Před chvílí jsem se dostal teprve k aprílovému příspěvku. Jak ve mně postupně pěnil adrenalin, to se nedá popsat. Došlo mně to až při automatickém přidělování skilů, to se mně ulevilo. ;-)

  15. Nemyslím si, že v D2 jsou mercenaries něco převratného. Na druhou stranu je to místo pro exploity a bugy a určitě by to dělalo problémy při balancování, protože buď bude pomocník na nic a nebo to zabije sám, něco mezi si tak nějak nedokážu představit. A uměle zvýšený dmg do merců mi přijde jako docela divné řešení boss fightů.

  16. LOL, co se píše úplně dole na té stránce:

    1. Blizzard Entertainment shall not be held responsible for any damages resulting from improper use of the Horadric Cube application („the app“) including, but not limited to, headaches, sleeplessness, rashes, hauntings, curses, dismemberment, disembowelment, evisceration, conflagration, immolation, insanity, demonic possession, or athlete’s foot, nor shall Blizzard Entertainment be held responsible for any loss of souls or property damage caused by monsters, the undead, demons, or any other type of Lesser or Prime Evil. Contact Blizzard Entertainment support in case of unholy auras, ghostly visitations, or other paranormal phenomena.
    2. LEMARCHAND CONFIGURATION: In case the app was placed within itself, step through the resulting portal with your phone, proceed to the Hellforge, and use the Hellforge Hammer to destroy your phone (Hellforge Hammer sold separately).
      :-D :-D

  17. Garn: Žoldnéři tak jak je známe z D2 tu hru rozhodně okořenili. Nevím, jestli je zrovna dobrý nápad úplně odstranit pomocníky ze hry.Možná si to ještě Blizzardi rozmyslí, času na to mají habaděj :-D

    Jinak od posledního Blizzconu se po Diablu docela slehla zem a až na pár „drobností“ Blizzard neuvolnil nějaké zásadní informace,videa,screenshoty, takže je docela dost možné, že hra spěje do fáze beta testování. Alespoň doufám, jinak si to informační embargo nedovedu vysvětlit.

  18. Fuf, konečně mohu vložit koment. Stálo by za to i říct, že (pokud se nejedná o aprílovej žertík, ale to už asi ne :P), že Horadrická kostka bude mít kromě schopnosti Transmutace i Translokaci. Zřejmě se bude jednat o vytvoření portálu do nejhlubších Pekel, kde podle mě budou k nalezení celkem vzácné předměty. A kde jsou vzácné předměty, tam musí být alespoň miniboss (no, spíš by se to slušelo říct obráceně – kde je miniboss, tam musí být i vzácné předměty :P). Jak říkám, může to být jen další apríl, ale mně to zní docela logicky. A jak známe Blizzard, ten určitě nezůstane jen u „staré“ Horadrické kostky.:)

  19. Hlavně že tady všichni ví kdo maká na Diablu a kdo dělal tohle, třeba se na diablu dělá pořád a tohle dělali jiní lidi… nebo jedna skupina na něco čeká a mezitím si pohrají s tímhle… má někdo vůbec zkušenosti s prací na projektu ve skupině? Nebo to je jenom žvatlání?

Napsat komentář