Informace o betě již brzy, artwork, motiv pro Windows 7 a další střípky

aaa-diablo3-logo Nejprve několik stručných faktů
o resource systémech, obtížnosti Normal a traitech, dále pak nový artwork
(vlastně se jedná o mučící nástroj), sada nástrojů a pozadí na téma
Diablo III pro uživatele Windows 7 a čtvrtletní konference Activision
Blizzardu, která přinese nové zprávy o beta testu. A nyní
podrobně…

Fanoušci na naší facebookovské stránce měli
možnost se dočíst v průběhu posledních dvou týdnů několik
stručných zpráv
. Některé z nich ještě nepadly v žádném
z předchozích článků na hlavní stránce tohoto webu, a tak je potřeba to
napravit. Tady jsou:

torture-device-nahled
  • resource systémy jsou u všech postav téměř
    dokončeny
  • první obtížnost Normal půjde prý dohrát téměř
    s jakýmkoli skillem
  • pomocí traitů bude možné vylepšit bonusy
    u zbraní,
    zvětšit rychlost pohybu a zajistit resource

Na oficiální Facebook stránce Diabla se pak objevil nový artwork. Má
jít o mučící nástroj. Obrázek byl přidán do zdejší
galerie.

Web Diii.net informoval o Diablo III motivu pro
Windows 7
. Obsahuje přes 30 obrázků pro vaši plochu, Diablo ikony,
zvuky ze hry a také podobně ďábelský kurzor, jako máme tady u nás na
webu. Motiv můžete stahovat na adrese http://www.facebook.com/VikiTech?…
po kliknutí na tlačítko „To se mi líbí“ (Like), nebo na tomto webu
v sekci Download –
Ostatní
.

První čtvrtletí roku 2011 se blíží a s tím také konference
Activision Blizzardu. Na tomto setkání nejvyšších představitelů
společností Activision a Blizzard Entertainment by měly být odhaleny nové
informace o beta testu Diabla 3, jak již oficiální zdroje
několikrát uváděly. Čtvrtletní konference se bude konat 9. května
2011. Beta verze Diabla 3 bude zpřístupňovat jen malou část hry, potvrdil
Blizzard.

Dosud jsme viděli jen několik ukázek z prvních třech aktů Diabla
3. A vývojáři nemají v plánu před vydáním hry ukazovat její
další části
, alespoň tak zní vyjádření komunitního manažera
Bashioka. Zdůraznil, že si chtějí nechat pro hráče nějaká překvapení,
která budou hráči moci odhalit až když si hru poprvé zahrají po jejím
vydání. Dodal však, že ještě mají několik informací k zveřejnění co
se herního systému týče.

73 komentářů u „Informace o betě již brzy, artwork, motiv pro Windows 7 a další střípky

  1. Nevím no, pokud to nějak propojíte… Fórum je pěkná věc, ale pro mě je přirozenější a příjemnější si tady něco napsat a diskutovat přímo k novince, než se přesunout na fórum a tam o něčem debatit… Tak uvidíme, co na nás přichystáte… nicméně doufám, že já tu neplkám do tmy a přesto mi někdy ty 2 komentáře nestačí, jeden jsem napsal včera večer, druhý dnes ráno, pak vyjde novinka a já musím čekat min. do večera, nebo dalšího dne, abych mohl reagovat, to mě štve, přes to, že chápu vaše důvody, vše je to jen o lidech :)

  2. Spíše to vidím na spojení komentářů s fórem. Komentářů se bude moct psát neomezeně, ale bude nutná registrace na fóru. Moderování bude mnohem snažší, ti, co budou mít zájem psát, nebudou omezováni a ti, kteří přispívají jen někdy a v podobě „výkřiků do tmy“, si budou muset rozmyslet, zda jim to za to stojí.

  3. Já si tu vyprosil 4, ale zanedlouho to bylo vráceno zpět.. Musím říct, že mě taky dost otravuje čekat, než mohu reagovat na článek, když jsou třeba dva za den atp., ale chápu to, nicméně by se to mohlo ještě vypilovat třeba na dva v jedné novince, nebo tak něco… či by mohl někdo schopný nabídnout moderování ;)

  4. Ted je dobra hororvka od tech co delali Penumbru (myslim) Amnesia: The Dark Descent… sice jsem to hral jen chvilu, protoze mi chcip komp, ale zatim dobry (taky beze zbrani)

    Psychopat: bylo to asi tak pred deseti lety no +-, to jsem to jeste hral na PS1 :) (ale mozna si ani nepamatuju jestli jsem se bal, protoze jsem to dohral jen jednou)

    PS: to s tim limitem komentaru jsem snad videl jen tady 8-O

  5. Díky Butcherovi jsem ve svých 7mi letech zažil uklikávací teror když jsem před ním utíkal a nakonec sem v tom zoufalství rozbil myš :-D vzpomínám si jako by to bylo včera ,jak jsem ten den nemohl usnout 8-O ovšem hra za mariňáka v AVP to už bylo moc na moje nervy,to sem neměl šanci dohrát :-D Každopádně souhlasím že D1 atmosféru jen tak něco nepřekoná :-)

  6. Největší šoky jsem měl při své bohaté hráčské kariéře od Atari, Didaktiku, přes 286, první AMD až po současnost u hry Alien vs. Predator (být mariňák, a když mi na hlavu skočil alien, tak jsem zničil koncovku myši trhnutím). Samozřejmě je nutností tma, sluchátka a ticho v místnosti

  7. Tak abyste se báli, je třeba hrát to v noci, zatáhnout žaluzie, zavřít se, dát si sluchátka na uši, nejlíp předtím zkouknout nějakej horor…:D U Dooma 3 si pamatuju level, kdy na začátku zhasla všechna světla a slyšeli jste jen zombií skřeky a stény. To se přiznám jsem začal ječet a řvát, aby šli ode mě pryč, že mě se nedotknou, takže jsem vystřílel veškerou munici do prostoru a na zombáky mi zbyla jen pistolka… jako v pravým hororu.:D F.E.A.R. snad ani nepotřebuje komentář, tam dělá napnutou atmosféru i skvělá hudba. Condemned je celkem zajímavá hra, nepachtí se po vás zombíci ani duchové, ale vyšinutí zločinci a násilníci, čekající na vás za rohem nebo jako manekýni v polozporadlém, tmavém obchoďáku (zkuste si to jen představit :D). Penumbra – hra bez zbraní, to je jak noční můra – můžete se jen schovávat a doufat, že si vás nepřítel nevšimne. A pak jsem viděl i japonský počin, Fatal Frame, kde se snažíte fotit duchy. Byl jsem zpocenej na prdeli už jen z traileru.:D D1 si už tak moc nepamatuju, pač jsem ho hrál jen chvílu a jen jako malej capart (v tý době jsem neměl kompl, chodíval jsem hrát ke kamarádům a když jsem dostal svůj první PC, tak v té době byl hitem právě D2).

  8. K4H1: Tak zrovna u Dooma 3 jsem nebál vůbec. Ty naskriptovaný lekací scény (viz. otevřu dveře a za nimi zloduch na 100 způsobů…) u mě prostě neměli šanci a všechno to působilo tak nepřirozeně a uměle. A vůbec, ta hra mi celkově přišla jako děsnej brak (na to měl asi vliv skvělej HL2, kterej jsem v té době taky hrál). Holt každej je vystrašenej z něčeho jinýho. Já jem byl u butchera v D1 tak podělanej (bylo mi myslím 7 nebo 8), že jsem k němu našel cestu až o několik let později :-)

  9. Tak já hrál D1 až po D2 takže pro mě to tak strašidelný nebylo, ale stejně ta atmosféra tam byla hutná. U mě jasně vede Doom 3 kde sem se fakt bál jít za roh abych to náhodou neschytal. Nejhorší bylo když sem nic neviděl a jenom slyšel miliony malejch pavoučích nožiček blížících se odněkud. Klasika

  10. Tak mě hlavně příde jako nesmysl to srovnávat s filmy, horory, nebo hororovýma hrama… Tam nešlo o tuny krve, nějaké nechutnosti či tak něco, prostě ta atmosféra z toho všeho sálala… DII na tom je taky dobře, ale D1 tam to prostě člověk cítil v těle… ať obrazem, nebo muzikou… prostě celkově to bylo naprosto dokonalý, to se ani nedá popsat, na to by mi netačila A4 :)

  11. Diablo 1 nebylo ani tak strasidelny, jako atmosfericky. Zmar mesta, ktery ztratilo svou byvalou slavu, ted je tam jen jedna hospoda, lecitel, kovar, blazen a opilec a v lesich vedle carodejka. A na polich par zbidacenych krav. To cele s neustalym vyhledem na rozpadlou katedrau. A postupovani niz a niz po patrech, obevovani udalsoti.. A k tomu proste bozi hudba a zvuky. Jen malo her to takhle zvladlo. Nejatmosferictejsi je sice Planescape torment, ale diablo je taky na spici.

  12. Silblade: souhlas… nebylo nic strasidelnejsiho nez hrat za marinaka AvP a poslouchat kdy ti zacne pipat radar xD fear to samy… porad na tebe bafala Alma, DOom3 tma to bylos trasidelny zezacatku, kd yna tebe litali zombici ze sachet nebo tak… ale zapomnel jsi na jednu hru s hororovou atmosferou, tkera neni ani taks tara.. dead space… :)

  13. dost také záleží jestli Vám bylo 10, ale Diablo jste hráli před 14 lety nebo jste ho hráli když Vám bylo deset ale před rokem. Když Diablo vyšlo, teprve se sem dostávali i nějaké ty krváky v televizi a lidé ještě nebyly tak všemu přivyklý. Tehdá to působylo rozhodně hororověji než cokoliv co výjde v současnosti.

  14. Nepříjde vám to strašidelný, protože v dnešní době už sou lidi otrkanější, já D1 hrál když mi bylo cca 9–10roků a v tý době mi to přišlo strašidelný až až… Taky si myslim, že k tomu přispíval pomalej pohyb, kdy člověk skoro pošpičkách pomaličku přistupoval ke dveřim a jen se obával co za potvoru na něj vyběhne…pak akorát zaznělo…uaa, Fresh meat…a už sem pomalu mačkal town portal 😀

  15. S těma animacema by neměl být problém, na takovou alternativu si teď vzpomínám u Jedi Knights: Jedi Academy, kde vás čapl obří Ragnarok (bo jak se jmenuje ta zrůda z ep VI, která chtěla sežrat Luka Skywalkera) a pokud jste se nestačili vymanit či pokud jste měli málo životů, sežral vás.:D Jinak, jsem sice fanoušek Diablo série, ale podle mě nejlepší atmosféru a příběh, co kdy mělo, tak byl Vampire the Masquarade: Redemption. Na tu dobu naprosto skvěle udělaná hra a ten příběh mě do té hry vtáhl tak, jako žádná jiná. Jinak co se týče hororového žánru, tak bych jmenoval samozřejmě Fear, Penumbra, Condemned, Resident Evil, Doom 3, AvP, z RPG teda určitě D1, zmíněnej VtM… na další si teď nemůžu vzpomenout.:P

  16. schvalne: Naskriptovaná byla ta past na konci kde WD a Barb zamrzli a na pomoc jim přišli jejich ženský podoby…Říkali, že ve hře se nemůže stát aby tě něco takovýmhle způsobem úplně zmrazilo..

    A co se týče těch soubojů s bossama- Každý větší boss by měl mít nějakou speciélní animaci jak pro jeho smrt, tak i pro naší :-) Takhle to říkali na začátku a nikde sem nezaregistroval, že by to změnili…

  17. schvalne: Zdá sa mi že o tomto práveže aj čosi hovorili, budú to ako keby naskriptované smrti alebo aj také „fatality“ ale týkať sa to bude len špeciálnych bossov, takže napr. ked už budete mať minimum života a je jasné že ďalším úderom by vás boss skolil, tak namiesto obyčajného zabitia úderom alebo tak, si vás takto „vychutná“…neviem ale čo je na tom pravdy v súčasnom builde hry a vôbec či sa to dostane do finálnej verzie ale spomínam si fakt že toto po odhalení D3 spomínali čosi takého…

  18. Diablo 3 může mít nevím jakou grafiku,skilly..vylepšení… ale nebude to mít Diablo 1 horrorovej feel,už žádná hra to nebude mít.. Když vejdete do kostela a bojíte se otevřít každé dveře…k tomu hudba… Nikdy nezapomenu když sem se strachem utíkal před Butcherem… toto se mi v Diablo 3 nestane.. neříkam že to nebude dobrá hra,bude to pecka.. jenže Diablo 1 je a bude nejlepší hra na světe vůbec..

  19. A nebylo náhodou pár dnů po zveřejnění toho gameplaye s bossem (což vlastně bylo v den ohlášení celého Diabla, jestli se nemýlím) řečeno, že ten kill, že ho vzal do ruky a rozpulil ho (nebo ukousl horní část těla? nechce se mi na to video teď koukat :-D ), tak že to bylo speciálně nascriptováno pro účel natočení toho videa a ve hře to nebude? Myslím, že něco takového bylo řečeno, ale přesněji to asi bude vědět Garn, či někdo jiný..

  20. Víte co se mi na sérii DIablo nejvíc líbí? Není nic lepší než když si zapněte hru a vidíte svoje postavy ,jaký mají lvl,a co mají na sobě… Napr. v Dragon Age také nic není ,jen si vyberete soubor se svojí postavou… Po dohrání hry z toho nic nemáte… A v Diablovi vidíte na svoji postavě co ste dokázali … :)

Napsat komentář