Na oficiálních fórech se hodně
diskutuje o velkých rozdílech mezi jednotlivými zdroji sil pro každou
postavu. Fanouškům se zejména nelíbí možnost Wizarda používat jedno kouzlo za druhým
a pouze sledovat množství many, zatímco Barbar musí svoje fury získávat
zabíjením nepřátel a teprve potom může používat skilly.
Zástupce Blizzardu na Battle.net fóru Bashiok uvedl, že ne
všechny Barbarovy skilly potřebují k používání fury, některé
z nich je dokonce vytvářejí. Bylo by opravdu nepraktické vejít s Barbarem
do arény a být prvních 15 vteřin nepoužitelný jen proto, že autoatakem
získáváte fury k používání skillů.
Pro upřesnění Barbarovo fury je získáváno nejen tím,
že způsobuje poškození, ale také tím, že poškození dostává.
Používání skillů fury spotřebovává, pokud skillem způsobí damage
určitá část fury se vrátí, pokud je tento damage značně velký, je
možné, že se mu vrátí více fury než použitý skill stál.
Jeden fanoušek se zmínil o tom, že Monkův spirit (viz
obrázek níže) vypadá spíše jako koule naplněná mlékem a měl by vypadat
více jako plyn a možná i jinak barevný (např. modrá by vypadala lépe).
Zatím byl uveřejněn pouze screenshot, ale Bashiok ujišťoval, že látka má
částečně plynný charakter. Nemusíme se tedy bát, že Monk bude pro své skilly spotřebovávat
mléko. Spirit by neměl ubývat a přibýval by pouze ničením nepřátel jak
normálním útokem, tak i používáním skillů. Dále bylo zmíněno, že
interface nebude mít žádný prvek, který by pomáhal sledovat nabývání
Monkových komb. Celkem jsou 3 úrovně. Zdůvodňoval to tím, že pokud jste
ve hře a důkladně sledujete úrovně komba a používáte tu nejvyšší, tak
vám to pomůže v boji maximalizovat damage ze skillů. Pokud to neděláte
tak stejně budete ničit jako o život. Komba jsou velice různorodá
s útočnou, obrannou a jinou specializací z různých úrovní komb, ale
mají stále stejnou vlastnost. Pokud tedy máte skill, který má v první
úrovni dash (uskočení), tak v třetí úrovni bude dash také. Pokud je
kombo nabité na nějaké úrovni, mělo by po chvíli dojít k resetu a
úroveň spadne na 0, prý jde však o dobrý kus času.

Monkova Spirit na obrázku z BlizzConu 2010.
Balanc postav je určitě důležitý aspekt hry pro
každého. Blizzard už dávno oznámil, že postavy v Diablu 3 budou
vybalancované. Jde však jen o balanc damage. Nedočkáme se tankovacího Witch Doctora. Bashiok se zmínil,
že různorodost traitů pro každou postavu je obrovská a vytvořit
tankovacího Witch Doctora je možné. Oproti tankovacímu Barbarovi by však
nic nevydržel. Každá postava je čistě demon-killer DPS charakter. Blizzard
nemá v úmyslu vytvořit tanka nebo healera. Všechny postavy se budou hrát
jiným způsobem. Některá může vydržet větší poškození, ale to
rozhodně nebude určovat její roli v partě. Všichni by měli nakopávat
démony stejně.
Tak mě naopak začátky vždycky bavily nejvíce… mám rád tvorbu charakteru, ikdyž po těch letech bylo fakt těžké rozhodnout se za co hrát, když jsem tam měl vše 10×, ale mě ty začátky prostě děsně baví… a taky vyzkouším v D3 vše, ale první bude určitě kouzelnice, pak DH a pak asi monk… Začátky jsou děsně fajn a pak si člověk užívá i středu, kdy konečně má skilly na nějakém lvlu, trochu to padá a tak, ale v D3 bude vše jinak a zábavnější, nepůjde jen o to mít 30lvl a konečně skill na 30lvl, nebyl-li na nižším lepší skill jako např. blizz atp., tady to dovedli k dokonalosti a proto zase musím smeknout
U vacsiny RPG vratane Diabla 2 bol pre mna vyber resp. vytvaranie charakteru naozaj dost otravne a zdlhave. Ktovie preco z D3 mam iny pocit, ale mozno je to len iluzia.
Lolli-Lee: Jn na D2 jsem měl main char Duida
Ale všechny postavy budou stát za to takže asi rozjedu všechny a pak jen podle nálady budu hrát tu, kterou chci 
ScreaM: taky jsem pro něj byla stopro rozhodnutá, jelikož je to mix mých nejoblíbenějších postav z dvojky, nekromanta a druida, za kterého hraju nejraději.. ale jak si tak pročítám ty charakteristiky, projíždím videa z gameplayů, tak nevíím nevíím

Tib3rian: Jojo, taky to mám ráda ale protivné na tom je to polemizování.. budu sedět a přemýšlet, rozhodovat se stráášně dlouho, než se dostanu k samotné hře
Lolli-Lee: Já to mám jasný : MONK !!! Ale určitě si po čase vyzkouším všechny postavy, ale ta první je jasná
Lolli-Lee: Protivny zacatek?! Nie, to je to na co sa v hre najviac tesim, a urcite nie som sam.
Postavy mají den ode dne nová a nová vylepšení… Jakmile se první disk s diablem III objeví v obchodech, bude můj
Lidi moc řeší, no a, že monkův spirit vypada jak mléko, hlavní je, že víme o co go!
Nejhorší na hře bude ten protivný začátek, kdy si člověk zvolí postavu, budu hodiny polemizovat, který charakter si vybrat 
Garn:
Rafider: Tak mezi námi a Blizzardem není v tomto zas takový rozdíl. Taky nechceme plašit dopředu a potom lidi zklamat.
Ty už jsi jak Blizzardi Garne, něco naštípneš a pak si dáváš na čas a my nedočkavci trpíme
Už se ale těším, co to zas bude za vychytávku 
zumik: ee
EDIT: Dám sem spoiler až to bude hotový a budu o tom připravovat článek. ^^
Garn: A spoiler nebude?
nová anketa, jelikož ta stará už má přes 1000, začne beta 29.6.? ANo/Ne
Tib3rian: E je správně!
(ankety spravuje James ^^ ) Já teď řeším ohledně webu jinou věcičku, kterou za cca 14 dní uvidíte sami a mohla by se vám líbit. 
posledna moznost – je v puberte
Anketa: Preco este Garn nestopol anketu: a) oblial si klavesnicu spiritom b) venuje sa inej cinnosti produkujucej spirit c) pije mlieko d) natiera si paty indulonou.
Anketa: Mnichův zdroj je podoben, 1) mléku, 2) spermatu, 3) plynu, 4) masti, 5) vymáčknutému hnisu z beďára. Děkovat nemusíte. B)
Nezopakujeme si anketu s dátumom vydania?
Nápad hezký, reálnost ale jako u Pseudopsa

Helljovany: Dovedu si představit jejich reakci: „Where the hell is CZ and SK?! We don’t care what some Asians from Southern Arabia think…“ 😀
trochu OT: Tak mě napadlo. Až bude beta, mohl by se tu udělat nějakej formulář nebo něco takovýho, do kterýho by lidi psali svoje připomínky ke hře a případně nalezený chyby a pak to poslat Blizzu všechno najednou za CZ/SK komunitu…Třeba někdo z nás kápne na něco zajímavýho a Blizz si nás možná začne trochu víc všímat..??..vim, že trochu naivní, ale což…:-)
Tak to je zajímavá informace, ale to nebude jen tak, jsem zvědav jak to zašmodrchají
. Anketa už je za tisícovkou, ale ať přemýšlím, jak přemýšlím, asi nemám to správný střevo, nedokážu prostě vymyslet nic co by se podobalo kvalitě vašich anket 
morte: Ale budou nějak omezený a ještě z hoto co říkal Bashiok mám takovej pocit, že kujou nějakou kulišárnu co se TP týče:-) ..Jinak sem rád, že tam budou, protože sem si to bez nich nějak neuměl představit. A co se týče scrolls of wealth, tak jenom doufám, že to nenahradí nějaký tím domácím mazlíčkem jako v jedné nejmenované hře
morte: tak vymysli nějakou novou anketu
V D3 budú town portály .D3 začína vyzerať čím ďalej tím lepšie.
Hodila by sa nová anketa.
morte:
Samael: k mamince xD
Já si šetřím dovolenou až na ostrý provoz. Ještě naspořit a poslat přítulku na týden někam na výlet 😀
Až to za měsíc vypustí tu betu, tak nevylezu týden z baráku
Ale stejně to ještě protáhnout, to by nebyl Blizzard 
opravdu už začínám být velice nervózní :/
Boha… 😀 Já vím že bohužel nic není a že se všichni třeseme na betu, pak se roztrhne pytel se vším… ale už je to vážně k nevydržení a to se ještě bojím, že tu betu oddálí..
Samael: Nebo ty tečky na monkově čele jsou ve skutečnosti ekzém a v baňce má mastičku.
Betu by mala byť asi za mesiac ale niesom si istý či to do vtedy vydržíme, chcelo by to nejakú novinku napr. že mana bude modrá alebo tak niečo
.
Možná je to nehašené vápno. Při pohybu se jemné částečky uvolňují a výří v té kouli. Monk to používá k zasypávání mrtvol, aby nedošlo k rozšíření nákaz, jako např. mor apod. …
Ne vážně už by to měli vydat, nebo postupně skončíme v blázinci u doktora Chocholouška 😀
Rafider: Teď bohužel žádné nové info není. Všichni čekají na beta verzi
Já myslím, že už moc vymýšlíte kraviny, chtělo by to nějakou další novinku, tohle číst to už je docela náročný
A nebo by tomu andělovi mohli upadávat zuby a nebo naopak dorůstat. Bylo by to stylový, čím víc by měl spiritu, tím mín by dostával na držku a od toho by měl míň vyraženejch zubů 😀
Schvalne: nie na prstoch ale na pierkach kridel
ScreaM: nebo třeba že by počet spiritu ukazoval ten anděl na prstech?
Třeba nějaký předpotopní manometr
DarkGenius: A jsi si jistý že se nějaký manometr hodí do hry jako je Diablo III?
Schvalne: To je docela jednoduché. Na kouli se spiritem by byl vedle napojený manometr
Mamut: graficky by to možná pěkné bylo, ale kdo by měl z toho luštit kolik má spiritu?
Taky by docela hezky mohlo vypadat třeba zpracování, kde by spirit byl obsažen v celé kouli napořád, ale měnila by se jeho intenzita (průhlednost, hustota jak chcete) v závislosti na hladině. Tohle řešení by ale bylo opravdu spíše grafické než praktické
nj, taky sem takhle cernym spiritem naplnil celej strop obyvaku… to kdyz sme kdysi davno este nemeli mikrovlnku sem si dal na plotnu ohrat mliko a sel koukat na hromkocky… 😀
bunkerman:
Ivos: no mne sa to uz tiez parkrat stalo ale ten spirit bol cierny 😀 z toho by som ais vycastil tak maximalne nejake temne skilly tak som radsej necastil vo vlastnom dome 😀
Ivos: A vycastil si z toho nějaky skilly ? Když už si měl toho spiritu tolik ?
Secondface: Hezkej napad s tim obracenym orbem. Vzpominam si, ze jsem jednou rozpejkal rohlik v mikrovlnce, nejak jsem ho tam zapomnel a vsimnul jsem si toho, az kdyz jsem mel po celym baraku plno „spiritu“, co se tahnul po strope 😀
dostal som chut na mlieko 😀 btw. diki za clanok
kojot: NEPODSTATNÉ … někam si to napiš abys věděl jak se to píše, protože jses to tu pokusil napsat 2× a ani jednou dobře a taky nějak nechápu proč sem tohle slovo vůbec dáváš.. Mikolkator: Kdyby bylo informační sucho tak bych ti dokázal rozebrat i Maria
sorry nepodstanté se píš takhle. To c mi tam uklouzlo kvůli tomu „zasvěcuje“ a měl sem v hlavě, že se c píše místo ds
JUra: S tímto máš možná pravdu. To však nic nemění na tom, že tady tento princip mi přijde jako (nechci se nikoho doknout) naprostá zhovadilost. Řadil bych to nastejnou úroveň jako nápad, dát do Diabla pistole…
Jinak Nepoctatné se píše tahle…
Diablo 3 je dokonale. No dokazali by ste inu hru takto rozoberať ?
(všetko to mlieko, plyny, kvapaliny a dokonca aj trochu fyziky) 
kojot: Když si trošku přečteš lore, tak zjistíš, že mnichové z DIII zasvědsují svůj život k dokončení nějakého posvátného tetování…
To že to vypadá jako mlíko je jen tím, že to je statický… až to bdue v pohybu a uvidíme, že se to hýbe.. místy to světlá a místy je to sytější… tak bude jasnější, že je to plyn …
No… barvu bych klidně nechal… ale aby se to nepletlo mohli by tu kouli s plynem třeba obrátit.. a plyn by se držel nahoře… pak by nikdo nemohl říct že je to mlíko… myslím že by si to ani nikdo nepletl… jestli má plynu málo nebo hodně
Tak skladani gemu napomuze obchodni system, vzdycky si treba 2 ze 3 poskladas, ten treti si koupis na burze a slozis si jeden vyssi urovne. Pokud najdes nepotrebny typ, prodas ho tem co ho chteji a tak se tim prokouses snaze k tem nejlepsim.. i kdyz budou stat balik, ale zas farmari na tom vydelaji jmeni
Ale to se vsecko uvidi az za behu..
No to abys sebou tahal trezor strýčka skrblíka jen s gemama
DarkGenius: To jo, ale už to nezní tak nemožně jak předtím.
Garn: I tak je to 2187 gemů ranku 7, což zabere mraky herního času než to člověk poskládá.
kojot: No a prave proto existuje treba Google, kde si muzes vyhledat stovky obrazku potetovanych Shaolinskych mnichu.
Ivos: Chtěl bych vidět mnicha s tetováním 😀 Tole by mi fakt do Diabla moc nesedělo…
DarkGenius: Už psali že to upravili, říkali že budou padat i vyšší úrovně gemů (psali tuším do 7. ranku).
Me by se treba libil system tetovani (neco jako ten, co byl v Planescape: Torment). Proste nejdriv je potreba splnit nejakej quest a potom je mozno si v salonu nechat za nechutny penize udelat tematicky (ke questu) zamereny tetovani.. tzn, kdyz nekoho ochranite, tak si muzete nechat udelat tetovani ochrany (napr +5% armor). Takze treba za zachranu Caina bych dal tetovani, ktery kazdych 5 minut identifikuje nahodnej item z inventare, atd.
No, jako uvědomme si, že mnich nejspíš žije v celibátu, tudíž se mu to sperma v koulích (resp. v jedné kouli, v druhé má krev) prostě hromadí…
Tiez si nemyslim, ze pridaju dalsie predmety na socketovanie. Zda sa mi ale pravdepodobne, ze v datadisku pridaju gemove slova. Vtedy budu mat ludia uz viac sinych gemov, takze to bude idealne. Ked sa totiz na Blzzcone jeden fanusik spytoval na moznost zavedenia gemwords, tak mu Jay povedal, ze to maju na zozname ale ze momentalne sa tym nezaoberaju. Takato na pomery Blizzardu jasna odpoved musi nieco znamenat.
ScreaM: O tom socketování pro 60 lvl pochybuji. Když si vezmeš 14 lvl gemů, přičemž ti může padnout nejlepší 5 lvl, tak těch nejlepších budeš potřebovat 19683 abys poskládal jeden nejlepší Radiant Star. A v itemu může být i šest socketů. Já osobně pochybuji že do max lvl poskládá člověk vůbec jeden Radiant Star, takže si myslím, že Blizzard se nebude obtěžovat s dalším druhem socketů.
ScreaM: docela bych řekl, že je pravděpodobné, že se dočkáš
LOYF: Jj to je jasný, artisani budou enchantit a socketovat. Ale čekal bych i něco jiného než jen gemy na socketování. Nějakou speciální vychytávku třeba pro high lvly
ScreaM: upgradován zbraní bude i pomocí salvage systemu, jako v Hellgate: London… rozebereš krámy co nepotřebuješ… což se pak dělá se vším co je obyčejný, nebo lepší, ale né zas tak dobrý… a vylepšíš si to co nosíš
Možná přijde něco na styl aukce, kde se budou prodávat itemy. Taky bych neřekl, že Blizzard bude spoléhat pouze na upgradování zbraní pomocí gemů a přidá něco nového, ale nezlobil bych se kdyby zůstali u gemů. O Artisanech by taky mohlo přijít nějaké nové info. Např nějaké speciality o kterých ví jen Blizzard
Nemohu se dočkat no, je jasné že v betě ti neotevřou celou hru, ale jen např. první akt, nebo jen část questů… ale nemohu se dočkat na ten příval informací a videí, které nás zabaví doufám na dost dlouhou domu, než vyjde plná verze… souhlasím s tím, že to bude epické, protože už teď je toho tolik a ještě to stále není všechno… očekávám nějakou nápaditost i v questech, předpokládám že tam pro nás taky mají připraveno něco neokoukaného
Schvalne: Epické to bude. Určitě mají ještě několik velkých es v záloze
Už aby je začali trousit! 
Richard: Však už víme o followers, o artisanech, o skill runách, o orbech, o gemech, o nephalem cube, o mobovi, který všude trousí zlato; o questech, o náhodných eventech, o arenách,… oni tam snad ještě něco mají?
mno prostě to bude epická hra se vším všudy 
Schvalne: Asi tak nějak no.
Schvalne: Měl jsem tu samou informaci jako Garn. Řekli, že odhalí všechny herní mechanismy .. no a vzhledem k tomu, že zároveň tvrdili, že doposud jsou některé, o kterých ani netušíme, tak předpokládám, že to bude tolik nových informací (a hlavně tuny nových videí z hraní), že to opravdu vystačí na dlouhou dobu. Podotýkám, že slovo „nekončeno“ jsem s dobrou vírou v jeho nedoslovné pochopení
Garn: Takže jsem měl ale z půlky pravdu
bude to vypadat tak, že ta beta bude obsahovat jen pár lokací o kterých se ví z gameplay videí a z blizzcon dema ne? Nebude to tak, že zapnou betu a projdou si od začátku do konce celý první, druhý, třetí a čtvrtý akt ne?
Schvalne: Říkali, že před vydáním bety budou známy všechny herní mechanismy, ale že během bety chtějí odhalit minimum příběhu.
(pokud mě paměť neklame samozřejmě
)
Richard: Ale samozřejmě netvrdím, že žádné nové informace nebudou
rozhodně to vydá na pěkných pár článků 
Richard: nekonečně mnoho informací? já bych ani neřekl.. beta bude spíš jak demo co je na blizzconu, protože už dávno řekli, že vývojáři před vydáním hry nechtějí zveřejňovat většinu hry a všechny herní systémy (ikdyž s těmy systémy to asi nebude tak horký) a tím pádem to nejspíš nebude ani v betě..
Kéž by už vyšla ta beta = nekonečně mnoho nových informací = přestane se řešit fyzika a mléko
Ukazoval jsem to ještě několika lidem (kteří nebyli ovlivněni tím že někdo někde řekl že jde o mléko) a nikdo neřekl že mu to mléko připomíná, dokonce většinou převládal názor že je to něco plynného. Na obrázku je vidět že to má místy i jiný odstín to znamená i jinou hustotu a tudíž to kapalina být ani nemůže. Vůbec nechápu o jaké blbosti se tu zase bavíme
Mutman: no jediný co mi na tom přišlo zajímavý je počet buildů na class… 96 886 969 344… počítají stupně run, druhy run, spelly..t akže ano.. takové číslo vychází xD
http://www.youtube.com/watch?… je tam demon hunter a některý jeho skilly
franzkfk: Aji lidi z Diablo3.cc – hodně lidí spekuluje s betou na 1. srpna.
Stejně je to fuk. Mléko, cigaretový kouř, nebo třeba látka pro oplodnění ženy. Ať je to cokoliv Monk bude stejně imba
Nemá cenu se hádat (diskutovat
co bude používat na skilly 
Jen poznámka pro ty, co se tak diví a štěkají co mají všichni s tím mlíkem..příště si přečtěte lépe článek, je v něm napsáno, že jeden z fanoušků se vyjádřil, že monkův spirit vypadá jak mléko atd. atd. Když to ten fanoušek tak hezky jednoslovně přirovnal, přeci ve svých postech nebudem psát o „monkově bílém zdroji pro své ability“
Schvalne: Já myslel, že by se třeba lehce vypařovala
By vypadalo nezvykle krute 
Neovius: +1 Krásně si vyřešil problematiku téhle debaty 😀 ;D
Lidi z diablofans.com dostali od Blizzardu pozvánku na 27. července. Budou se blíže „seznamovat“ s betou D3.
Ok… neni to mliko, ale cigaretovy kour :d http://www.youtube.com/watch?…
ScreaM: lehce rozmazaný jsou nahoře všechny resource, včetně healu
Javurek: kdo se tu hádá? tohle je normální diskuze.. je to úplně stejný jako kdybych napsal „ten ďábel nahoře vypadá jak Diablo za mlada“ a někdo zas „ne, vypadá jak Satan“ a další „ne, vypadá jak obyčejný chrlič“.. jsou to prostě názory, prostě většině lidem, a nejen tady na tomhle webu, příjde že Monk používá mlíko a že je to kapalina.. žádnou hádku tady v tom nevidím.. a ještě k tomu je to k tématu článku
Fight: To, co pises, plati pro moderni hry, ktere kvuli originalite tak trochu ohybaji stara dobra pravidla vsech dungeonu/rpg. Rogue je stejne jako warrior bojovnikem, jen neni tolik specializovanej na boj, ale zas umi neco jinyho. Oba zacinaji boj s plnou silou a oba postupne oslabuje unava, takze zadne kolisani (energy) nahoru a dolu. Nas..t se (fury) umi stejne rogue jako war, jenom warrovi svaly ze vzteku dokazou vytezit vic. Taky je na hlavu postaveny, aby koncentrovany bojovnik (no fury) nezvladl nejakou techniku (napr whirlwind), ale rozbesneny ji zvladl.. a navic ta technika ho uvede zpatky do „klidu“, kdyz spotrebuje cast vzteku.
Ja bych rek, ze system zalozeny na fury je dobrej do wowka, ale v Diablu, kde neni problem zemrit behem vterinky, kde je potreba rychle reagovat a potrebujete „manu“ ted a tady, je to docela handicap..
Fight: Nepleteš se. Je to monk tak je to prostě koncentrovaná svatá energie a jestli je plynná nebo tekutá si každý může domyslet sám.
vubec nejlepsi by bylo kdyby to melo skupenstvi pevne… stejne se pri tech svych kombech pohybuje rychlosti naspeedovany veverky tak proc by nemoh bejt zavislej na kostkovym cukru? 😀 jinak Schvalne +1 za spenat 😀
A už tu máme fyziku. 😀
Pseudopes: btw Jestli se nepletu, „tekutina“ je plyn i kapalina.
Pseudopes: Džíz, prostě to měla být očividně těkavá kapalina; kapalina velmi řídká, nahoře se vypařující.
Pseudopes: Jak myslíš.
Plyn má takovou úžasnou vlastnost, že na něj blbě působí gravitace, protože toho moc neváží. Tudíž se plyn ve skleněnné kouli rozprostře mnohem více, než tekutina, která zůstane na dně. Bude mít tendenci alespoň slabě vyplňovat celý prostor, tudíž baňka nebude úplně průsvitná jako na obrázku, ale lehce zakalená… Na obrázku máme údajný plyn přitáhnutý na dno baňky. Ten zbytek co tam je vidět více nahoře spíš podporuje doměnku, že to mlíko ztéká po stranách té baňky dolů, aby se spojilo se zbytkem. Ani na plyn těžší než vzduch to nebude, protože ten by prostě za a) nebyl tak neprůhledný, za b) by měl jakési rozmezí hranice, né 1 pevnou linku. Vím, že to není 1 linka ale 2 na obrázku – viz povrchová vzlínavost vody
… Stačí to jako vysvětlení? Když se na tohle člověk podívá, uvědomí si vše co je napsané výše, je to tekutina. Psal jsem to subjektivně, tohle vychází z poměrně prosté fyziky, když k tomu dodáš, že v baňce je vakuum (kromě toho mlíka tam neni přítomno nic jiného), tak je to snad ještě více nevysvětlitelné než to co jsem nevysvětlil výše.
Ako jasne ze to vyzera na prvy pohlad ako mlieko, ale je to predsa resource energia, teda tekutina s magickou mocou. Je v tom nieco tajomne. A mlieko mi teda tajomne nepripada. Ludom co v tom budu vzdy vidiet mlieko chyba schopnost rozlisovat jemne nuancie. Aby to neviznelo urazlivo, pomohol som si citatom z HP ked Snape nieco take vravel Harrymu. Chce to proste trochu fantasie.
Není to jedno? Tekuté netekuté, ve hře to bude úplně jedno, je zbytečné se o tom hádat.
Hodně záleží na tom, jak to bude vypadat ingame. Dle mě je to určitě oživení. Na té vrchní hladině jde vidět, že je ta látka rozmazaná, takže to určitě bude lehce plyn
Ale koho by zajímalo jak to vypadá. Hlavně, aby byl Monk největší drtič 
Pseudopes: Ne, myslím jak můžeš z obrázku poznat, jestli je něco tekuté?
Mě to připadá jak bílý písek (nahoře trochu rozvířený) , asi nějaká drpga
Rozlišení „rage“ a „energy“ ve wow mi přijde jako velmi dobré, protože věrně vystihuje rozdíl mezi podstatou warriora a rogua: rogue přichází do boje koncentrovaný a soustředěný na první zásah, takže zaútočí se vší silou a vším co umí, čímž se však vyčerpá a vyvede z rovnováhy, kterou pak musí zas nabírat. Vedle toho warrior je z počátku nejdřív zaskočen, ale pak se postupně rozběsňuje, aby v pozdější fázi boje využil své vášně pro boj k heroickému převrácení jazýčků vah (ale může se také rozběsňovat uměle – např. zuřivým útokem či pokřikem). Tady to vidím stejně, akorát tedy mnich žádnou energii nemá (tj. jako by jí měl nekonečno) a počítá jen combo body. Rozdíl mezi witch doctorem a wizardem se mi taky zdá dobrý: witch doctor je starý a zkušený, spíše svou manu šetří, vedle toho wizard ve svém mládí a furiantství vysází hned co může a rychle se tak vysílí.
Já jsem taky rád za různorodost barev a také to na mě působí spíš alchymisticky než dojením, to je klasická nesmyslná mela kolem grafiky D3, vypadá to parádně a jsem rád za to, že to nebude stejný, perfektní nápad, stejně jako s barbarem, který dostává Fury i zraněním, to má svou logiku a čím více krve jeho, tím více krve nepřátel… za mě prostě palec nahoru a těším se na další novinky,nebo betu!
Garn: fakt je to tekutý, když se na to podíváš, vypadá to i že tam jsou vlny
Garn: sry ale troll jsi tu ty… – „(dle mého) dost tekuté“ Pseudopes:
Pseudopes: Na obrázku je to tekuté? Trochu trolling, ne ?
Mě to teda jako mléko připadá a to hodně
Hippo mě asi zabije, ale jako plyn to nevypadá, na obrázku je to opravdu (dle mého) dost tekuté… A někdo se ptal jak se to dá asociovat.. kouknu na to, jžš, nějaká bílá tekutina… hm, mlíko.
Ale když si to vezmete Monk the Milky Man
Dobrý titul, bych si nechal líbit toto 😀
vavik: Já jsem zastánce toho, že vletím do davu, počkám až budu mít 10%HP (fury na max.) a potom v závalu adrenalinu začnu krájet
„Barbarovo fury je získáváno nejen tím, že způsobuje poškození, ale také tím, že poškození dostává“
to beru, barb bude dead, zato s plnym fury!

sorry za ten pravopis a navic kdyz parim tak mi zalezi jenom na tom aby toho bylo dost a ne na barve
asi tak me je jedno na barve mi nezalezi hlavne at uz vijde
Psychopat: Presne si to vystihol, tiez sa mi to tak zda.
Mě to tedy připomíná takové ty alchymistické baňky nad kterými se vznáší takový ten bílý kouř. Dle mého je to pěkné.
Garn: Ne, ne, ne.. jdeme na to špatně.. pořádný bojovník by měl mít špenát..
Co vsichni mate s tim mlíkem? Vypadá to zajimave, aspon nejaka zmena ze nema kazda postava stejnou kouli.
Richard: No ja jak jsem to hned uvidel, tak me jako prvni napadlo mliko :d
Ivos: Nemyslim si, ze na 1920×1080 budu mit s vyhledem nejakej problem
Farlah: Však jistě, hlavně pro melee „brute force“ bojovníka je rage/fury/wtf úplně parádní a zábavný koncept.
Samael: A nechceš mu dát třeba manu? he? D3 Barbar má fury, wow warrior má rage. Řekni nám, co by podle tebe měl asi tak mít? kofolu?
Mě se ta bílá líbí, je to alespoň změna oproti klasické červené a modré. Vypadá to dobře. A nechápu, jak se vám s tím asociuje mléko
. Já to prostě beru jako „bílou“. Kdyby to bylo třeba fialové, tak řeknete, že je to borůvkový jogurt Jogobella?
Jestli to mlíko bude zkažený proč ne
Nedá mi si nerýpnout: takže D3 barbar s jeho fury je vlastně WOW warrior a jeho rage že?

Mliko, mana, chi nebo mogul.. rek bych, ze by to meli vypustit do obehu, protoze lidi uz z nudy nevedi kudy kam. Spis bych uvital moznost prepnout interface do uspornejsi podoby. Andel a demon s barevnejma koulema vypadaj sice luxusne, ale radsi bych si uzival vyhled na plochu.
Srandovní, spíš jako hodnotná informace v tomto příspěvku mi přijde spotřeba/získávání zdroje a my tady debatujem o druhé části příspěvku – monkově mlíku
Jsem zvědavý jestli budou k mání lahvičky s plno/polo/nízkotučným..a mončice bude mít třeba vlastní výrobu..:)) Každopádně taky díky za nové info, zas nové téma na úvahy..
Hehe, čarování z mléka… konečně zas novinka ,děkuji… Těším se na výsledek a líbí se mi odlišování i v tomto… opravdu tento projekt nemá konkurenci, pomalu vychází různé tituly a člověk vidí jako jsou daleko od DIII, jak jsou otřesné a nedokonalé, bez nápadu, bez čehokoli a to vše proti pouhé bublině informací, hra ještě nevyšla, ani beta nevyšla a už z toho všeho co blizzard prozradil a že to zatím není vše je jasné, že to nemá konkurenci a že to co teď vychází smete bez sebemenšího boje, to je alespoň můj pocit po testu několika právě vydaných her
Doslovný překlad vysvětlení Monkové bílé many od Bashioka: No, nechci nic prozrazovat, ale jen podotknu pokud jste viděli film Vetřelec, androidí krev je mléčně bílá látka. takže… víte co.
Na fóru bylo taky podotknuto, že ta bílá látka je více jako ektoplasma, která vyplňovala oblek Johanna Krause v Hellboyovi 2
Vypadá to trochu jako sperma. Monk si zaonanuje a může castit, než zas na něj přijde potřeba.
Wizrad bude mít Arcane Power, Barbarian má Fury, Witch Doctor má Mana. Demon Hunter měl nějaký to Hatred+Discipline, ale pr to změnili.
Tak ty komba se alespon dle slovniho popisu nebudou nijak zvlast odlisovat od assasincinych kicku, tj. nic uplne novyho a co se tyce spiritu, muze bejt treba fialovej s puntikama, hlavne at uz spustej betu
akorat me tak napada, ty zbyly dva resource systemy nezverejnili, ze?