Screenshot bety Diabla 3

aaa-diablo3-logo-beta Mezi
obrázky na Twitteru od GKStevena se objevil screenshot beta verze Diabla 3. Že
se jedná o obrázek bety lze poznat podle velkého nápisu „Gratulujeme,
dokončili jste betu Diabla 3.“ Ze screenshotu lze také vyčíst, že se
jedná o lokaci, kde se nachází Skeleton King, alespoň tak tomu bylo na
loňském BlizzConu.

Ukázka bety Diabla 3:

beta-screen2-nahled

Autor screenshotu na Twitteru uvedl,
že prý dokončil betu se 3 postavami a chystá se o tom v úterý napsat na
nizozemském webu Gamekings. O zprávě
informovali také na Diii.net.

Beta Diabla 3 bude zřejmě brzy spuštěna. Podle některých zdrojů je
první nejpravděpodobnější datum spuštění bety 3. srpna, nicméně
oficiálně nic potvrzeno nebylo. Zájemci o betu se mohou přihlásit do beta
testu pomocí nedávno zveřejněného
návodu
, kde jsou i podrobnější informace o betě.

164 komentářů u „Screenshot bety Diabla 3

  1. Sem hrac EvE, tam se take pohybuji realne prachy, to mi nevadi, vadi mi ze ta hra neni na realne prachy stavena, hrac v ni o sve vybaveni s nejvetsi pravdepodobnosti nikdy nepřijde pokud ho vylozene nezahodi, vzdyt diablo neni mmo aby mohlo mit svou ekonomiku, ale prachy mi na tech zpravach tak nevadi jako nutnost pripojeni k internetu a uz starsi zprava chybjejici lan funkce a respect povolani, vzdyt uz ten samotny respec skillu jde proti ekonomice hry, vsadim boty ze respec bude nakonec za prachy xD

  2. Garn: Slovo znovuhratelnost tady mám už ve 3 příspěvcích…

    Co se týče věštění, tak kéž bych to uměl. Já jen často vyjadřuju svů názor a nebojím se toho. Nejsem zvyklej držet ústa, když jsem přesvědčen (stále jsem a nedovedu zatím představit, jak by se to mohlo změnit) že tohle není dobře. To, že někdo testuje a testuje bohužel neznamená, že nedělá chyby, to by pak bylo všechno dokonalé. Já vím, že tady tomu nepomůžu, jen jsem vyjadřoval svůj názor, ale pokud by se vyskytla petice proti AH a 10, podepíšu (nedělám to často a s peticí proti designu jsem nesouhlasil)

  3. Spector: Slovo „znovuhratelnost“ jsi nezmínil ani jednou? :-D Nesnáším věštění z kříšťálové koule o tom, jak ta hra bude strašně špatná, na základě 10 řádků rozhovoru vytrhnutých z kontextu, thats all.

    Tu hru hrají denně desítky hráčů, Blizzard z toho má kamióny feedbacku a já si fakt nemyslím, že ty nebo kdokoli jiný jste o tolik moudřejší a zkušenější než jejich vývojářský tým. Možná na to teď máš jiný názor, ale třeba kdyby jsi viděl ta fakta a tu hru hrál, tak by ses rozhodl stejně. Taky bych tam rád viděl nějaký věci jinak, ale pokud to podloží docela solidními argumenty, tak proč ne…

  4. Anonymous: kdyby sis přečetl vše co k tomu Jay řekl možná bys mluvil jinak, nikdo z nás netvrdí že se nám to líbí nebo ne. Říkáme jen tolik, že víme že to Blizzard změnil docela nedávno, protože se hra nechovala jak měla, to znamená že proto asi byl nějaký důvod. Jestli to nakonec bude dobře nebo ne těžko kdokoli z nás nyní může posoudit. Jen si myslím, že je na nějaké soudy dost brzy.

  5. právě jsem dočetl rozhovor s Jayem. Tyhle změny provedly nedávno, protože se herní mechanismy nechovaly tak jak plánovali. Zatím nemáme dost informací abychom mohli usoudit co to všechno v konečném důsledku znamená. Ještě bych chvíli počkal s tím než vyneseme rozsudek :-)

  6. Spector: musíš prodávat za zlato když chceš hrát hardcore, už z tohoto důvodu zlato v oběhu bude. Další věcí je, že né každý to za peníze bude chtít koupit takže tě to bude nutit za zlato také prodávat. Pokud budeš hrát single tak rozhodně nějaké super připojení potřebovat nebudeš. Před 8 lety jsem hrál hru která jela celá online a hrál jsem to na připojení které jelo maximálně 4KB/s a stačilo to. Pro někoho by bylo snazší postavu smazat a hrát od znovu než si zbytečně platit za respec, pokud tam tedy tato volba bude.

  7. Psychopat: Za zlato nikdo prodávat nebude. To je ten problém. Pokud máš dva systémy, který se snaží o stejnou věc, vedle sebe, zvolíš si ten, který bude výhodnější a to jsou pro naprostou většinu peníe. Tohle je prostě strašně špatně!

    Není pravda. Lidi cestujou, nesedí jen doma na zadeli a na cestách často net nemáš a i přesto si chceš zahrát. Co třeba zapadlé vesnice? Internet tam třeba bude, ale pomalej a nestabilní. Za to by si Blizz zasloužil facku.

    Nebude důvot nic mazat, když je respec… Proto jen 10 postav. Tím padá znovuhratelnost.

    To, co se dnes ohlásilo je katastrofa.

  8. Spector: ty peníze mi nevadí protože je možnost prodávat za zlato, být stále online je sice zvláštní ale v téhle době asi úplně nepodstatné, neznám už nikoho kdo by nebyl stále u internetu. Co se týče množství postav, je to další nástroj jak peníze z oběhu dostat. Předpokládám, že nepovedené postavy bude možné smazat takže 10 není až zas tak málo. Ohledně skill tree jsem zatím nikde nic neviděl.

  9. No prijde mi ze aprilovy zertik Archivar mel realnejsi skilly nez soucasny WD a DH :-D … a doufam ze ta novinka se skill pointama a traitama co je napadla (nejspis nekdy pozde v nejake hospode) se ve finalni hre neobevi…mely by to vydat co nejdriv, protoze toho zjednodusovani hernich mechanismu zacina byt nejak moc :(

  10. Mimochodem jsem hodně zklamanej… Všechno, o čem se mluvilo je pravda (skill pointy pryč, věc za reálná peníze,…) navíc hra bude online only, omezení jen na 10!!! postav s odůvodněním, že není potřeba víc, když si respecem můžu postavu kdykoliv předělat. Takhle hra ztrácí na znovuhratelnosti… Už teď je všude hodně hněvu a i Bashiok už měkne.

  11. Spector: ono je vidět že to tam doplnili posléze takže jsi to vidět nemohl. Přiznám že u těch obrázků mám také pochybnosti hlavně kvůli stylu písma na druhou stranu nevěřím že by někoho ten „totem“ takto napadl a musím říct že je to super nápad a je jedno čí:) Podezřelé se mi na těch informacích zdá to že jsou to vlastně všechno informace, které víme (když pominu ty peníze a resource u DH) nebo které bylo možné vydedukovat z těch „pravých“ rozhovorů. Taky se mi zdá dost divné, že by se jakoby náhodou a potají dostali ven informace několik hodin před tím než by měli vyjít oficiální cestou. Jinak ještě k tomu přerozdělování atributů. Třeba tam bude něco ve stylu, že vám zvýšení skillu umožní až na nějakém vyšším levelu ale nemyslím si že vám to k danému skillu ten skill point samo přiřadí. Dovedu si představit že Vám hra řekne kdy další bod můžete v daném kouzle investovat ale rozhodně by Vám ten bod sama neměla použít tomu nevěřím.

  12. Spector: já jen opět upřesním že jsou to nepodložené informace a spousta lidí se shodla na tom, že to opět může být podvod! Viz třeba ta část kde se píše o prodeji věcí za reálné peníze, které by ale šlo mimo Blizzard, který by z toho měl jen určitou formu poplatků. Tomu prostě nemohu a nechci věřit. Také dvojitý resource systém u DH je trochu zvláštní. Proto vše do oficiálního potvrzení doporučuji brát s rezervou.

  13. kojot: Já ten automat chápu spíš tak, že ty vlastně vložíš do skillu pouze jeden bod (aktivuješ ho) a pak se ti bude sám s levelem postavy zvyšovat. Né všechny skilly, jen ty, co si „koupíš“. Ale stejně se mi to nelíbí. A argument jako že si do svých skillů budeš stejně rvát body až do maxima neberu. S touhle logikou bysme to mohli dotáhnout až k automatické chůzi, protože stejně jdeš vlastně pořád dopředu od questu ke questu, tak proč mačkat tlačítka, když postava tam může dojít sama… Uvidíme, stejně to nemusí být vůbec pravda.

  14. To s tím automatickým rozdělováním skill pointů je, s prominutím, naprostá hovadina… To by pak na každou postavu byl jenom 1 build (3 když by to bylo rozdělený podle skill trees). Což mě děsí víc než Sauron a Paroubek dohromady :-D A navíc to de úplně proti základním principům Diabla.

    To zas vypustil nějak borec co se hodně nudil a chtěl vidět jak z toho budou všichni fans vyplesklí.

  15. KUFI: Ja si skor myslim ak to spravia tak to nebude automaticky ale bude to za zlatky a maju dlasiu vec na vyuzitie zlata … cize si budes dalsii level skillu po dosiahnuty potrebnej urovne kupovat u trenera za zlatky … iba domnenka ziadny fakt ani podlozena informacia.

    Som zastanca skill pointov a aj stat pointov ale co som si tu poprecitaval veci tak mi pride kupovanie ranku skillu zavyslej od urvone znacne lepsie ako sislit body a zabijat to autoattakom a uz je nakazdom ako si ten build postavy.

  16. Schvalne: Myslim si, ze z toho systemu kterej je ve WOW budou nejspis vychazet, ale vytuni si ho podle svyho.

    Sarevok: no prave, kdo by ho maxoval? Nidko. Nikdo by si ten skill nedal a radsi by syslil body na kouzla z vyssich tieru. A tomu se Blizzardi chteji vyhnout prave onim zrusenim skillpointu.

  17. KUFI: Ono to je taky o tom, že ten systém tam je od začátku WoW, takže nikdo neví jaké by to bylo, kdyby si to každý hráč rozhazoval sám. Ale samozřejmě s tebou souhlasím a i s těmi skilly, že 1. rank si můžeš dát na lvlu 5 a další rank až na lvl 10, avšak je v tom jedna drobnost, která tento systém vlastně vylučuje → Skill tree a tzv. Skill tiery. Při takovémto systému by totiž byl problém s tím, že by sis musel skill pointy šetřit na další levly kdy se ti odemkně další rank, protože se chceš zaměřovat jen na určitý typ kouzel a přitom sám Blizzard řekl, že se snaží o to aby každý nový lvl byl hodně znát a tím pádem aby člověk musel hned nový skill point utratit. A taky by tento systém naprosto schodil rozmanitost postav, při takovémto systému bys na lvlu 60 skončil tak, že všichni hráči se stejnou classou mají stejně rozházené skill pointy.

  18. Zruseni skill bodu mi prijde celkem nutny v ramci zachovani hratelnosti a hlavne vyvazenosti hry. A moc bych nedal za to, ze to nahrani system z WOW. Kdy je vam dovoleno zvysit rank kouzla pouze na predem urcenych levelech. Dam priklad – Fireball ziskate rekneme na patym levelu a ma 1 rank (jak jinak). Druhej rank toho kouzla dostanete na levelu 12, dalsi na 24, 36…az posledni 5 rank ziskate na levelu 60. Jenom priklad. Je to urcite lepsi system, nez kdyz si vymaxujete pomoci vlastniho rozdelovani skillpointu utocny kouzlo z prvniho tieru hned zezacatku. Zatimco arcane missile 5 ranku bude imba kouzlo na 20 levelu a kazda mrcha lehne na jednu bombu, tak na 60 bude k nicemu. Protoze bude davat stejnou dmg jako kdyz jste meli ten dvacatej level.

  19. Garn: Spector mal pravdu v tom čo tam píšu o zrušení skill pointov ale vychádza z toho to že by si mal tých skillov a automaticky by sa úrovňami zvyšovali ale určite je to blbosť lebo 1. ten chlap odmieta postnúť link. 2. dúfam že by niečo také blizzard neurobyl.

    Každopádne dik spectorovy za link, navyše hned v prvom podse povedal že len kolujú zvesti.

  20. Spector: Víš, my tady nehrajeme na to, co si závisláci na incgamers vymyslí při ranním kafi. Dokud to není modrý, tak to neexistuje. Takže v tomto ohledu ti klidně naložím i já. Jestli zruší skilly a traity (což pochybuju, protože je to bullshit), tak to musí něčím nahradit. Nevíš čím, takže diskuze je bezpředmětná.

  21. Javurek: Psychopat: „spector plácá nesmysly, někde se znovu dočetl že budou automaticky nastavitelné atributy a teď z toho udělal tohle. Možná by občas bylo rozumné se nad tím co někde čtu zamyslet.“

    Bezdůvodný shazování od červeňáka… Co jsem z toho udělal? Ještě jsem tam psal: „pokud by to byla pravda“. Ego ať si zvyšuje na jiných.

  22. Spector: Nějak tě nechápu. Skill pointy nikdy neměli být automatické. Co se týče statů rozhodně jsem proti automatickému rozdělování. Nebo jinak, aťt to tam klidně je, ale ať se tá dá zapínat a vypína a každý udělá postavu jakou chce. Diablo II tak dlopuho vydrželo, protože tam má člověk spousty možností, můžeš si udělat postavu na PK, dát vše do energy, jet na max block, vykašlat se na block atd atd. Prostě skoro nekonečné možnosti z toho dělají hru která se hraje ještě po 10 letech.

    Kde jsi to slyšel/ četl, já jsem nikde nic takového nezaznamenal. Navíc se mi zdá divnéže takhle před betou by měnili něco zásadního.

  23. Javurek: javurek >>> ved toto je presne co mi vadi od oznamenia vyvoja, ten pocit ze oni dost kaslu na to co sa fanusikom paci a co si myslia. akoby robili hru pre seba. absolutny suhlas s tebou o paladinovi. je to jednoznacne najprepracovanejsia postava v d2. kazda aura umoznovala ulne iny build, nehovoriac o kombinovani s roznymi typmi utokov. aury ako take bola jedna z naj cool veci v diable2 a to nie len na paladinovi samotnom, ale aj na nejakom iteme, ktory mohola mat equipnuta hocijaka postava. no im sa tento princip nepaci, srat na to ze hracom ano, rovnako ako s dalsimi vecami… tim nechcem povedat ze d3 nebude dobra hra, koniec koncov za par tyzdnov sa tato zalezitos vyriesi a vsetci budeme moct vyjadrit na hru svoj nazor.

  24. franzkfk: No nevím, princip se jim nelíbí, jenže ráčům myslím ano, v diablu II je to jedna z nejvariabilnějších postav, je na něj spousta buildů atd. Monk je spíš variace na assassin než paladina. Rozhodně bych raději viděl paladina s různejma aurama, než necromancera. Necromancer je podlě mě rozdělen do witch doctora a wizarda. Oba mají něcoz něj.

  25. Je to zléé, mám 2 offline týdny v kuse :( První teď končí, druhý zítra začíná 😀 Je to zlé…

    Nicméně dalo mi to novou perpektivu, kdy chytám net na náměstích a čtu hot news na mobilu a… co třeba ****mobilní verzi**** d3.cz? Přemýšleli jste nad tím „vy co jste napsáni červeně“?

  26. iNstinkt: Víš proč to tak udělali v SC2? Protože SC2 je o tom aby hráči hráli proti sobě. V D3 jsou PvP arény a celé PvP až na druhém místě..

    AJey: je to rozmazaný ;-)

    Plzino: Právě že Blizzard známe a když už řeknou „chceme aby to vyšlo ještě letos“ tak si piš že se o to budou snažit, jinak by řekli jejich klasický „hra výjde až bude hotová“

    Bloodwer: lokaci kterou neznáme odfotit nemůžou, protože beta žádnou takovou lokaci obsahovat nebude, Blizzard už dááávno sám řekl že beta bude obsahovat to samé co dema na blizzconu, akorád to bude nejnovější verze se všemi herními mechanismy

  27. Mirda: Měla by to být pravda. Ten obrázek tady je na 99% z té akce. Někdo na jednom Diablo foru rozluštil nápis (asi ten vlevo nahoře, nevím přesně), ze kterého vyčetl, že bylo demo promítáno projektorem (proto fotka a ne screenshot) a demo bylo předčasně ukončeno (proto ta gratulace) aby si mohli všichni vyzkoušet více postav.

  28. „Blizz had a press event on Friday where everyone was allowed to play the beta client.“

    Tohle jsem právě našel na Path of Exile fóru. Může mi to někdo potvrdit? Psal to Novozélanďan, takže pátek znamená v USA čtvrtek. Taky by se tím vysvětlilo, proč je to vyfocené jen foťákem.

  29. Jako sorry ale tieto debaty o datume vydania ma strasne otravuju. To uz by som radsej prijal 10 prispevkov od ludi ako boli Ja ci Motyl nez toto. Samozrejme ze vsetcii poznaju Blizzard a ich prietahy, ale je priatelnejsie predpokladat ze hra vyjde tento rok a potom sa aj tak posunie na buduci, nez pocuvat stale presviedcanie, aky su Blizzardi mudri a tadsej balancuju nez by mali vydat polotovar, ze to nemozu vydat inokedy nez v tradicny datum 29.6. a dalsie, niekedy az katastroficke scenare. Toto fakt nicomu nepomaha.

  30. ja tomu teda neverím má to doma a jediné čo posunie dalej je fotka s otrasnou kvalitou… aspon keby odfotil lokáciu čo nepoznáme tak už by som tomu skorej uveril…

    mimochodom dneska som bol v jednom obchode sa pítat či robia predpredaje odpovedali my že údajne D3 najskôr víde v marci 2012 …mal to na nejakej stránke kde údajne majú vždy pravdu…a nikdy sa nesekli

  31. Na první pohled se mi zdálo, že je to fake, ale když jsem porovnával UI z Blizzconu 2008 a 2010, tak je na soše anděla jasně vidět, že tohle je nová verze. Jenže na Blizzconu 2010 šlo hrát pouze 2. akt, takže bitvu s Leoricem tam nikdo vyfotit nemohl. A ty ikonky inventáře, statů atd. vypadají úplně jinak, neodpovídají žádnému z dosud uveřejněných gameplayí. Nicméně taky nechápu, proč to nevyfotil print screenem :rolleyes:

  32. Já si myslim, že nějaký balancování PvP nebude..Dokonce to i říkali, že balancování PvP se moc nevěnujou, takže to bude nejspíš podobný jako v D2, kde si to vybalancovali hráči pomocí nejakých PvP pravidel…Podle mě bude beta aby vyzkoušeli BN, uspokojili fanoušky a taky udělali nějakou tu reklamu…

Napsat komentář