132 komentářů u „První Gameplay video z bety Diabla 3 [HD]

  1. Nemožem si pomocť ale súhlasím so sarevokom , iba to volenie 6 skillov mi zas také zlé nepríde ale zrušenie traitov a nahradenie ich 3 passivmi , hovadiny so zmenami run to ma fakt štve z toho zjednodušovania im už asi drbe a tie odvovodnenia su znožka nezmyslov za chvíľu z toho fakt bude arpg.A predaj vecí za peniaza z daňou pre blizzard je naozaj hnus.Hráč si má voliť skilly a štýl hrania podľa svojho úsudku a nie podľa bandy idiotov ktorím sa štýl hrania ľudí pri testovaní nepáči a chcu ho zmeniť dúfam že sa s tej choroby vyliečia a dajú to zasa naspať.

  2. Chtěl bych podotknout, že stejně je to i u talentů, kde ze začátku vaší postavy máte například jen 1 nebo 2 body do talent trees a je vám to upřímně k prdu, protože kouzlo vám to skoro vůbec nedá a že vám to heal zvětší o 1%? K prdu… talenty nemaj skoro žádnej smysl a vyplatí se pouze na vyšších levelech.

  3. Tib3rian: Vidíš, to jsem si vůbec neuvědomil. Automatické levelování všech skillů je rozhodně zajímavým krokem, který rozhodně donutí důkladněji volit skilly, zajistí jejich používání a přitom ti dává částečnou volnost. Volnost v čem? Já jsem vždycky ve hrách, kde je hrozně velká volnost volby skillů trpěl. Víte proč? Měl jsem obavy, že jeden drahocenný skill získaný za level po 3 hodinovém expení investuji do špatného kouzla a už to nepůjde zpět. To mne částečně sužovalo, neboť tehdá v d2 respec nebyl. Uznejte, že když volíte samostatné kouzlo, je to jednodušší a hlavně pohodlnější, než rozdělování 99 bodů do 30 a více skillů (bo kolik jich máte na postavu). Kdyby to bylo v D2 vyrovnanější a mělo by cenu mít skill třeba i jen na levelu 5 tak nic neřeknu a s tou postavou to prostě nějak dohraju. Ale jak všichni víme, ten build se musí dobře složit a body dobře investovat, jinak je postava k prdu… Takže mi tahle změna tak nějak nevadí…

  4. ahoj všichni, souhlasim co napsali Sarevok a Lykantrop,hral jsem oba díly diabla a na třetí díl jsem se hodně těšil od doby co ho blizzard představil v Paříži, ale po dnešku už tomu tak není… a věřím že blizzard za to co dneska uveřejnil dostane pořádnou čočku, protože peníze ve hrách nemaj co dělat, ve wowku proti tomu bojujou od žačátku a tady to hodí rovnou do aukce, to je fakt nechutný a opravdu blizzard nechápu a pokud to bude ve full tak tím u mě blizz hodně klesnul…

  5. Tib3rian: kam by som tie body daval? zeby do dalsich skillov ked usudim ze by sa mi to hodilo? namiesto 6× maxnuty skill by som mohol mat 4× max + 4× do polovice max? ale toto by uz bolo moc nechat hraca rozmyslat, vsak? a co keby to nejaky 11 rocny nedajboze popri tom rozmyslani pokazil a rozdelil body zle, to by mohli mat nespokojneho zakaznika lebo by nemohol dohrat hru na hell a to sa predsa dnes nerobi… proste z mojho pohladu hnus. nepomozem si. dlho som sa krotil aj ked sa mi to nepacilo, no uz to prekrocilo vsetky medze ktore som bol ochotny tolerovat. takuto hru si urcite nekupim.

  6. Sarevok: Ono to mozno vyzera ako katastrofa, ale naco by boli dobre skillpointy, ked uz je dlhsie jasne, ze si budes moct vybrat 7(teraz uz len 6) skillov, jeden z kazdeho tieru. Povedali, ze hrac bude mat kombinaciu stredne silnych a ultimatnych skillov, uz to je predurcenie sposobu rozdelovania skill pointov a to ze sa to bude automaticky rozdelovat, je len kozmeticka uprava a zaistuje, aby sa vyuzivalo vsetkych 6 skillov rovnomerne. Inak kam by si aj tie body daval, ak nie do tych 6 skillov.

  7. Vypadá to pěkně, oproti druhému dílu se mi zdá že vůbec neútočí basic attackem, ale skillama, oproti třeba barbarovi, medvědovi a vlkovi, assassince apod. z D2, což se mi líbí víc. Co se mi ale krutě nelíbí je, jak ta potvora blikne když ji střelí třeba hunterka. To mi přijde jako arkády z 90. let.

  8. Sarevok: Pokud to bereš tak tak mezi SC a Diablo je jeden malej rozdíl. Starcraftu vyšel teprve druhý díl a pokud to porovnáme s Diablem, tak jeho druhý díl by vlastně podobným rozšířením jeho prvního dílu, jako je druhý díl starcraftu k tomu jeho. Pravda je, že Diablo potřebovalo osvěžit, stejnou hru už jsme hráli dost dlouho a ikdyž je skvělá, proč je nezkusit udělat trochu jinak ještě trochu líp. Dozvíme se snad už kolem Vánoc.

  9. jeeej, blizzard vymyslel novy typ hier: ARPG = automatic role playing game. gratulujem. no aspon nezabijem dlhe hodiny pred monitorom. to je tak ked ludia ktori nerobili predchadzajuce diely a ani ich len nevedia hrat sa snazia za kazdu cenu urobit nieco co sa bude odlisovat. len nechapem preco sc2 zostalo na rovnakych principoch a nie su z toho piskorky alebo clovece nezlob se. darmo im ludia ktori vedia RPG hrat vysvetlovali ze automaticke staty a dalsie ich vyplody su blbost, nakoniec sa do tych svojich volovin zaplietli natolko ze im nic okrem totalnej automatiky nefunguje. esteze maju dost zaslepenych followers ktory im aplauduju na vsetky sprostosti ktore navrhnu. su to rovnake typy hracov ako bashiok ktory si spomina ze raz mal neskutocne nabuchanu postavu na lvl 74 :-D no a takyto „znalci“ potom diskutuju ako sa da diablo urobit lepsie. staci ze to vedia „rozumne odovodnit“. njn proste toto v nasej hre nefunguje :-D hlavna vec ze doteraz to v kazdej RPG fungovalo. bude to fungovat aj ked tam budu iba 2 tlacitka: start, stop a vsetko ostatne bude robit PC. na daslie diablo som sa tesil, no teraz je mi na zvracanie z tejto hry, z ludi co ju vyvyjaju, z ich famozneho odovodnovania preco by to nefungovalo a je mi na zvracania z ludi co im bez rozmyslu tlieskaju. ja serem na taketo diablo, nastastie dvojka bude fungovat nadalej.

  10. franzkfk: Kutí úplně novej systém run. Neví ještě, jak to bude fungovat a zda se to dostane do hry, ale zní to hodně cool. Jde o to, že runy budou padat „neidentifikované“ (nemůžu najít to správný slovo) ale budou mít předem daný level (1–7). Jejich schopnosti se utvoří až po vložení do skillu. Například do vložení do Magic Missile runa získá Magic Missile splitting efekt. Ale to není všechno. Runa tím taky získá náhodné affixy (klasika +10 do něčeho atd…). Tím se z run stane vlastně klasický loot, kdy bude člověk řešit, zda si ji nechat, nebo prodat (jakmile je jedou runa vložena do skillu, může být jakkoliv vytahována a vkládána zpět ale pouze v rámci daného skillu). To plus mínus ten systém. Navíc je možnost dalších vychytávek, jako že Mystic bude moci za poplatek vymazat efekt runy a udělat z ní zase „neidentifikovanou“ atd…

  11. Hledal jsem na fóru vhodná témata pro své myšlenky, ale bohužel jsem žádná nenašel a vytvářet nové se mi zdálo zbytečné, takže to šoupnu sem, pač tady se to řeší taky obecně:

    Jak byste reagovali na systém výměny itemů mezi hráči bez aukční síně? Jednoduše prodáte item obchodníkovi, který tento prodaný item (a spolu s ním i spoustu dalších) zobrazí někomu jinému v jiné hře. Představte si 1000 prodaných itemů a obchodník náhodně vybere například 10 itemů, které začne nabízet v nově založené hře (například pod kartou Player Items za kartami Weapons, Armor, Magic, Misc etc.). Docházelo by tak k výměně předmětů mezi hráči netradičním způsobem a odměny za prodávané itemy by mohly být značně odlišné od dnešních odměn. Nebo by se tyto hráčem prodané itemy mohly prodávat taktéž u gamblera.

    A propo, když už jsme u těch odměn za itemy… Proč by třeba obchodník nemohl nabízet místo peněz jinou alternativu. Nebo proč by nemohl nabídnout obojí. Budete chtít prodat meč s vlastností „poškození ohněm +2“ a obchodník vám nabídne buď zlaťáky, nebo například obyčejný rubín… Toto by samozřejmě ovlivnilo i případný prodej předmětů v aukci, protože si každý může vybrat odměnu za prodej právě koupeného předmětu.

    I když se tyto dva nápady týkají her všeobecně, myslím si, že by se někteří z vás mohli zamyslet nad jejich použitím a třeba i nad vměstnáním přímo do nového diabla 3.

  12. Ethy: V podstatě žádnou, protože časem si stejně budeš moci nakupovat postavy v aukci, takže že teď ty cresty zastupují roli nějakého ukazatele postupu, nebude hrát v blízké budoucnosti velkou roli. Teď jak postupuješ hrou, tak se ti ten crest různě přizdobuje a ukazuje, jak si vedeš v soubojích a splněných achievementech atd.

  13. blazen: Ze by ma Diablo 3 nebavilo, o to strach nemam. Predsa tu nehovorime o nejakej hre za 1500 korun, ale o legende, ktora bude hratelnejsia nez cokolvek ine. Ked mozem vyhodit 70 euro len za blbu NHLku, tak preco nie za Diablo. To ale hovorim len o sebe, je mi jasne aka ekonomicka situacia je v postkomunistickych statoch a vzdy som pirateniu tak trochu drzal palce, aj ked vyuzivanie ilegalnej verzie ako dema piratstvo nie je, ze.

    Co sa tyka aukcie za realne peniaze, bavil som sa pred chvilou o tom s kamaratom a dosli sme k tomu ze to az taka katastrofa nie je. Ved clovek, co dotiahne postavu na vysoke levely asi nebude prilezitostny hrac ani lama a na druhej strane, preco by ti co si nekupia naj predmety za realne peniaze, nemohli tieto najst priamo v hre, alebo si ich kupit za zlato? Mne osobne teda vobec nevadi tento system ale chapem, ze mnohym inym to vadi. Kaslem na cely trade system, len nech to uz mam konecne doma.

  14. Počkám si, až moderátoři přeloží článek z diablofans, ale ještě před hodinou jsem si myslel, že Diablo III převálcuje Torch Light II… A heleme se, zdání klame (jen z části).

    Systém aukce uvítám v každé hře. Dnes je to (řekl bych) standard, který podporuje ekonomiku hry. Lepší je item s náhodně vygenerovanými staty nabídnout hráčům, než ho jen smutně prodat u prodejce. Avšak vytvořit aukci, ve které se platí za real money? Pánové a popřípadě i dámy, to je hnus. Připomíná mi to F2P MMORPG hry, které chtějí vytřískat nějaký prachy obchůdkem, který zobrazíte kliknutím na zlatou minci v levém spodním rohu UI panelu. Nelze to sice srovnávat, neboť tyto obchody nabízejí například boosty na xp, ale z mého pohledu lze očekávat 2 skupiny hráčů v jednom táboře. Ti, kteří zaplatí reálným cashem a ti, kteří si na to raději vydělají v zlaťácích. Kam to povede a jak moc to ovlivní blizzard (případné změny vhodné pro plátce reálných peněz, či naopak), to je ve hvězdách. Doufejme, že dobré itemy nebudou vkládány do aukce (se zlaťáky) za příliš vysoké ceny, neboť jejich vlastník může usoudit, že za realcash item nikdo nekoupí a tak ho raději hodí do té druhé aukce s vyšší vyvolávací cenou… Přesto si myslím, že existuje spousta hráčů po světě i zde mezi námi, kteří budou mít stejně jako já radost z prodeje za přijatelnou cenu s vědomím, že jsem někomu pomohl získat lepší vybavení.

    PS: Je to jen náhoda, nebo účel, že tento článek má číslo 200 a předešlý článek má číslo 198 v url…?

  15. Co to jako je za skill? Jak může někdo odsouhlasit čtyři zombíky, co si vylezou na záda, pak spadnou a tím udělají poškození? Kristepane, to vymýšlelo nějaký dítě. Mno, jinak to vypadá…nevim…nemám z toho dobrej pocit. A nutnost být on-line? Nejsmutnější na tom je, že důvody, které uvádějí pro nutnost stálého připojení, jsou všem ukradený. Nemaj na to koule nám říct, že jde jen o neustálou autorizaci kopie;).

  16. Spector: Každou lokaci/dungeon jsem čistil komplet ;-) , ale je možný že je chyba v mé paměti :-P

    už aby tu byla plná a konec všem spekulacím/flemeům apod od chytráků kteří se vyjadřují jakoby to už dohráli 3×. Ale přecijen mě to nahlodalo a začínám uvažovat, že před koupí nejdřív vyzkouším „demo“ :-D

  17. To je nápad ! Už vím jak rozhodnu moje dilema ohledně prvního charu :-D. Nechám se inspirovat postem o pár postů dole a nechám slečnu vybrat mezi pěti papírama se jmény postav :D. Byl jsem přesvědčenej o WD, ale je mi jasný, že ho pojede každej, tak se mi začala dost líbit Wizardka :-P, kočka jedna :-D

  18. Jinak co se týče toho pouze online hraní, myslím, že si tímhle Blizzard hodně říká o pirátění D3. Rozhodně nepochybuju, že se časem podaří hru prolomit a offline pak nelegálně hrát půjde. Poměrně často jsem mimo připojení (podporovat naše operátory jejich připojením, mi připadne jako podporovat komunismus) a ikdyž si hru koupím, budu si ji asi muset i stáhnout.

  19. blazen: pokud jsem to konečně pochopil tak je to proto že třeba do 12 levelu se ti magická střela zdá použitelná tak si jí vybereš a používáš, ale na 60 levelu se ti osvědčilo jiné kouzlo takže pomocí respecu si magickou střelu zrušíš a vybereš kouzlo jiné. Tak nějak to asi má fungovat. Nikdo to zatím moc nechápe dokonce ani ti co dělali ty rozhovory. :-)

  20. V D2 ta možnost nebyla a nikomu to nevadilo, co jsem nenašel jsem neměl. Teď jsem dostal možnost si to za nashromážděné goldíky koupit. A co se týče PvP budeš prostě nejlepší na té své úrovni, ale to je stejné jako se vším. Pokud jsi bohatý a nemusíš chodit do práce máš čas na to abys Diablo hrál pořád a budeš na tom líp nežli já protože musím chodit do práce. Vždycky ti tam vstupuje nějaký faktor který ovlivní to že je někdo úspěšný a někdo méně. To tak bohužel je všude a vždycky musíš něco obětovat (čas, peníze apod). Také máš možnost hrát hardcore turnaje. Hardcore postavy budou moci nakupovat jen za zlato získané ve hře, takže žádné reálné peníze tam roli hrát nebudou.

  21. Pratele, zase tu grafickou stranku prilis nereste, vzpomente si jak vypadala beta u diabla II a jak pak vypadala finalni hra.. rozdil byl skutecne markantni.. tahle faze testovani, skutecne slouzi k tomu, aby se overila funkcnost a zabavnost hernich mechanismu. A myslim, ze tahle zmena v systemu skillu asi nenastala jen tak pro nic za nic… proste stary system se v D3 neosvedcil.. byla to urcite kolektivni domluva.

  22. Psychopat: Ne každej má tolik času na hraní, ale i on chtěl by si užít nějakou super zbroj. AH je super nápad, kdy si takhle člověk může za ušetřený zlato koupit něco, co se mu najít v omezeným čase prostě nepodaří najít. Ale vzhledem k tomu, že je přímo ve hře konkurent kde se vydělávají peníze, budou ty slušný věci právě tam.. Tohle přece do hry nepatří.

  23. morte: Garn to řekl již několikrát a já to zopakuji, přečtěte si co o tom řekli a pochopíte jejich důvody. Nebudu zde vše vypisovat, ale důvod proč chtějí hodně používaných skillů je to že systém hry tak je prý nastaven. Také tomu úplně nerozumím a četl jsem to 2×, ale hodně o tom přemýšlí a snaží se najít tu nejlepší volbu. Jinak co se týče té aukční síně, nikdo a nic Vás nenutí kupovat si věci za peníze. Vlastně si kupovat nemusíte vůbec nic. PvP bude rozděleno podle síly hráče/skupiny takže mezi ty „top“ hráče které vybavení stálo 1000 dolarů se v PvP prostě nedostanete. Takže proč utrácet? Já mám chuť si všechny věci sám hezky najít jako ve starém D2.

  24. Spector: 10 postav mi nepříde nějak málo, pokud bude kvalitní end game obsah jak říkají a s dohranou postavou bude ještě hodně práce a zábavy..V D2 měl taky většinou každej pár oblíbených postav, pak postavy určený na určitou věc (Smiter na UT, Java na Cow, apod.) a jinak to byli jenom muly na věci. A to v D3 bude řešit shared stash, takže nevidim problém v 10-ti postavách..

    Ale ty aukce za real prachy mě štvou a to fakt hodně!!!!!!!!

  25. Garn: Stále si nejsem úplně jistý, že právě systém auto levelování tenhle problém řeší. Ale tohle je zrovna případ jako stvořený pro betu, která to vyřeší.

    Větší problém mi dělají ty real money AH a omezení na 10 ehm… hrdinů. Přes to se, pokud to nezmění, budu přenášet jen hodně těžko.

  26. Spector: Jenže to tě pořád nedonutí rozdělit si skill pointy třeba 10 – 10 – 10 – 10 – 10 do pěti skillů. Vždycky bude mít člověk tendenci maxovat co nejmenší počet skillů. To jaký skilly používáš je druhej problém, ale i když to bude asi jak říkáš – resisty, mana cost, cooldowny, … – tak to pořád neovlivní to rozdělení skill pointů. Stejně si radši jeden skill namaxuješ a budeš ho používat prioritně. :-D Takto budeš mít skilly podobně silné a budeš je používat podle toho, co ten skill dělá a jak je pro tebe užitečný.

  27. Garn: No ale já nevídím, jak tohle ten „2 skillovej“ problém řeší. Nikdo teď nikomu nebrání si kdokoliv vybrat 2 skilly z těch šesti, který bude používat a na ostatní bude prďet.

    Přece není problém donutit hráče používat více skillů jinak (a věřím, že to co teď bude následovat, vD3 existuje) tzn: cooldown, resistence, nároky na manu atd atd… není přece důvod hráče takto uměle ochuzovat i, jak jsi řekl, o malou možnost customizace.

  28. Garn: jak to tak procitam tak dochazim k zaveru ze zpusob boje bude podstatne akcnejsi … nebudes furt kastit blizzard na jedno misto ale budes mit v podstate moznost taktizovat… ano sice nebudes mit nabusenej buid… ale budes mit moznost si vymazlit bojovej a herni styl… v podstate nebude sila postavy spocivat v rozhazeni stromu ale v hraci :-)

  29. Spector: Podoba tam je, ale stejné to není. V D2 když maxuješ pár skillů, tak to spočívá v tom, že si ten skill vymaxuješ nebo ne. To je jako 0 a 1 – ano nebo ne. Neviděl jsem nikoho, kdo by hrál postavu, kde by používal dva útočné skilly a měl v nich třeba 12 a v druhém 17 pointů a v synergii třeba 13 (až na speciality samozřejmě). Chůzi ani způsob zabití monstra nemůžeš zobecnit na to jestli to uděláš nebo ne, ale D2 je dnes ve fázi kdy si vybereš jeden skill, přidáš k němu synergie a máš 60 bodů v háji, zbytek dáš buď do druhýho živlu, aury, pasivky atd… Tak to prostě je. A pokud Blizzard chce, aby hráč používal 6 abilit, tak to prostě jinak neuděláš. Říká to v tom rozhovoru – nechtějí aby hráč používal 2 ability namaxovaný a jinak to zřejmě nejde. A určitě vítám 6 abilit vs. 1–2 ability a nepřijde mi to jako osekání gameplay ani interakce, spíš naopak.

  30. Garn: To samé to není. Podobně bys mohl říct (jak už jsem jednou psal), že nepotřebuješ ovládání cháze, když je stejně jasný, jak budeš postupovat: Zabiju → oberu → jdu za questem. Nevím, proč ubírají na interakci. Je to hra a tak ji mám hrát, ne sledovat, jak se něco dělá samo. Od toho jsou tady filmy.

  31. morte: Tady budeš mít všechny skilly. Popisuje to právě v tom rozhovoru – jim nejde o to aby člověk 20× zmáčknul tlačítko a tím si ho vymaxoval, jim jde o to, aby si ten skill vybral → a v důsledku je to to samé. Je teoreticky jedno jestli si vybereš skill tak, že ho přetáhneš do lišty a nebo tak, že do něj narveš 20 skill pointů.

  32. morte: V D2 jsi měl jen 2 skilly a žádnou passivku u 1/2 buildů. :-D Ideálně jsi nabušil jeden skill, pasivní auru a zbytek napral do synergií…děkuju pěkně za takový systém. A zhrnutí si nečti, musíš si to přečíst celé. Ve zhrnutí se dozvíš jen že zrušili skilly, v tom rozhovoru se dozvíš i proč a fakt to dává smysl docela. :-)

  33. Prečítal som len zhrnutie ale mám strašný pocit že je to 1. apríl.Takto zničiŤ hrné mechanizmy som ešte nevidel ak to bude tak ako to napísali tak bude D3 asi jediná zlá hra od blizzardu také idiotské zlednudušenia – zrušenie skill pointov , iba 6 aktívnych skillov, iba tri traity naraz !!!? Už im v tom blizzarde drbe alebo čo:?: Ešte tomu dajú rating od 6 rokov a vydajú to ako hru na facebook aby to bolo prístupnejšie??

    :-x

  34. Ethy: Ne, aukce mají být oddělené. Crazy_CZ: Pokud jsem to správně pochopil, tak to bdue fungovat stejně jako v Guild Wars, že se ti budou s levelem odemykat ability a zároveň „sloty“. Takže do 6. levelu budeš mít 2 sloty a třeba 4 ability, potom se ti odemkne další slot atd… Nakonci budeš mít všech těch nevím kolik 15 skillů, ze kterých si vybereš 6 a pokaždé ve městě si to budeš moci změnit… Tak jsem to teda pochopil já, možná je to špatně, čtu ten odstavec už potřetí a pořád mi to přijde vysvětlený nějak zmateně. :-D

  35. Zajímá mě jedna jediná věc: Bude aukce společná pro € a goldy ? Příklad: staffka bude stát 20€, bude stejná staffka od stejnýho člověka i v aukci určené pro goldy ? Zkrátka, půjde kompletně stejná věc koupit za goldy místo za € ?

    Jestli ne, tak to zruinuje herní ekonomiku a epic věci budou jen na € aukci, kde člověk z těžce získaného looru bude chtít logicky vytřískat pouze €…

  36. Když se na scéně objevil monk, tak bych ho vůbec nerozlišil od wizarda, kdybych si ho neodpočítal jako poslední postavu – samý blesky a zlatý tornáda, čekal jsem nějaký kung-fu alias Seven Sided Strike, ale nedočkal jsem se.:( A souhlasím, že se s tím Monk hrozně mazal. Narozdíl od takovýho barba, kterej zabíjí jen pohledem, tak to je od shaolina slabota. Budu doufat, že to byl nějakej na nízkým lvlu s blbě postaveným buildem.:D Jinak lahoda, to se musí nechat. Witch doctor je super – to kouzlo, jak vybuduje věž z nemrtvých, která se převrátí, to nemá chybu.:D

  37. a vite co … me to vyhovuje .. jsem nadsenej… jediny co by me zklamat mohlo je obtiznost… doufam ze to neskonci jako prihlouple jednoducha blbina jako vetsina dnesnich rpg tohoto razeni (DS 3 je pruser…) ale nadruhou stranu … dia bylo vzdycky o drceni tun nepratel a pritom nikdy nebylo „jednoduchy“ … hlavne verim tomu ze blizz si svoji uroven drzi a zaklada si na ni ^^

  38. Tak vyzerá to dobre, to automatické rozdelovanie skillov je blbosť, a grafická stránka hry my pripadá o dosť lepšia ako na začiatku , ukázali nové spelly alebo aspon kombináciu s runami ale naozaj sa mi zdá že tie potvory zabíjajú všetci okrem monka moc rýchlo.ALe mohli ukázať aj HUD.

  39. Ale ty hvezdice u demon huntera, to bude v PvP naprosto nepolapitelna postava, zvlaste pro Barbara.. Jinak me zklamalo herni prostredi, prijde mi strasne puste a prazdne na to jak to dlouho delaji… A witch doctor – to podle vseho bude suverene nejhravejsi a nejkreativnejsi postava. Tesim se :)

  40. Ten Monk se mi zdá taky strašně slabý, ale toto si Blizz nedovolí, takto to ve he těžko bude vypadat. ;-)

    O skillech nic potvrzeno nebylo a to hledám info už nějakou tu hodinku. Stejně tak co se týká rozdělování klíčů. Ten leak ze včera zčásti pravdivý byl, ale to neznamená, že si tam někdo něco nedopsal. Info se tu asi objeví trošku později, chceme to důkladněji probrat, abychom pak nemuseli informace zpětně mazat/opravovat. :-)

Napsat komentář