Auction House: Místo pro obchod mezi hráči

auction-house Obchodování v multiplayeru mezi
hráči je vyřešeno. Bude se uskutečňovat v tzv. Auction House, tedy v jakési
aukční síni, kde budou hráči kupovat nové předměty či naopak prodávat
ty své. Zajímavostí je, že bude vedle zlata možné platit také reálnou
měnou, tedy skutečnými penězi. Více informací čtěte zde.

Veškeré informace o Auction House byly zařazeny do nového
stejnojmenného článku, na který
vede odkaz z pravého menu z kategorie Multiplayer. Ta je mimochodem v menu
také nově. Vedle odkazů na Auction House tam byly přidány i odkazy na Battle.net, tedy obecnější informace
o hře více hráčů, nebo na PvP
souboje
.

81 komentářů u „Auction House: Místo pro obchod mezi hráči

  1. Aukční síň vítám, nákup za peníze se mi ale nelíbí. Jednak nejsem žádnej pracháč a jednak ani nemám účet, co je paypal netuším a celé je to pro mě ošemetné. V ideálním případě to ale bude tak, že prostě budu hrát, jak kdyby se ani za peníze nedalo nakupovat/prodávat a budu spokojen. Jen by mě štvalo, kdybych pak našel nějaký super item ;-)

  2. Psychopat: mozno som toto zle pochopil, ja som totiz cital ze budu 2 moznosti:

    • bud specialny battle.net ucet kde budes moct mat peniaze iba virtualne a nemozes ich prevadzat na real money a budes si moct za ne kupovat iba ine veci z bnetu
    • a druha moznost realne peniaze ktore ti budu chodit na bankovy ucet

    tak neviem, kaslem na to zistim az to vydaju

  3. James: to by ma teda zaujimalo ohladom tych pevnych poplatkov aj v pripade ze sa predmet nepreda, ci nejakemu decku moze vzniknut dlh? to znamena nepochopi poriadne o co ide, neodhadne zaujem o svoje itemy a naraz mu z uctu v banke stiahnu… whow!!!! na jednej strane zjednoduchcit hru aby ju mohlo hrat aj 6 rocne decko a na druhej realny obchod ktory moze hraca pripravit o peniaze?

    s tym predajom to pre nas nebude take hot, za prve nepojde predavat z EU do USA, system s realnymi peniazmi nebude vsade, cize u nas isto nie, dalej viete kolko si budu banky uctovat za prevody? aby to niekedy nebolo viac ako cena itemu…

  4. Bashiok o zruseni skillpointu: We’ve been playing the game, we know what skill points were causing, and it was not interesting and unique builds. It was not meaningful customization. It was maxing out a couple skills, and that’s it. It was Diablo II. Je to tak, oni narozdil od nas tu hru hrajou a tudiz vi co je pro hratelnost nejlepsi. Myslim ze vsichni brblalove zmeni nazor jakmile si to zahrajou.

  5. Bartuc: Zrušení talismanů mě osobně nevadí vůbec, aspoň bude více místa na jiné věci, myslím že systém run a itemy samotné budou stačit. Autorozdělování stat pointů bych taky neviděl jako úplnou tragédii, v jiných hrách to takhle taky fungovalo a kustomizaci postavy to neubíralo. S těma skill pointama, to nevím jesi to nechají, přece jen D3 ještě není na pultech, všechno je ve fázi „pokus-omyl“, takže prostor pro změny tu určitě je.

  6. Richard: Me se dost libil system obchodovani v Lineage 2. Zadna aukce, kdy clovek nekam prdne item za mirnej poplatek a jenom ceka az mu prijde mejl ze byl item prodan. V L2 byla krom AH hodne oblibena jakasi forma poulicniho trhu, kdy si clovek sednul na namesti ve velkym meste a zacal nabizet k prodeji vec tak, ze si otevrel privat store a vyvolaval „WTS DEMON´S TUNIC ONLY 60CC““, pak se nekdo zastavil a zacalo se smlouvat. A naopak. Ty si chodil mezi vykrikujicima sedicima postavama a hledal cos potreboval. Bylo to takovy osobni, pekne z ruky do ruky.

  7. Bavil jsem se už s mnoha lidmi.. a všichni máme stejný názor… verze Diabla 3 z roku 2008 byla lepší než ta teď .. byly talismany,traity,body do dovědností,více krve,.. teď to bude nuda,minimum buildů… vyberete si 6 skillů s kterými půjdete celou hru … automatické rozdělení stat pointů,skill pointů…jen online hraní.. Myslím že Diablo 3 měli vydat dříve .. Jsem si jistý že Blizz North by udělal Diablo 3 super hrou tak jako první 2 díly. Tohle bude jen průměrná akční hra …

  8. Garn: OK beru. Jenom k ty odpovedi na to jestli bude nejakej pozadavek na lvl pro vstup do AH. Odpovida ze „Muze byt“ takze zase klasicky neni jisty nic az do dne vydani. Ono stejne ve WOW nema smysl jakozto lowlvl na aukci kupovat vybavu, protoze ji clovek za chvilku preroste a ten crap gear pada nesutale z mobu.

    PS: myslim ze ty ceny za realmoney u nabusenyho gearu budou pekne vysoky. Ocekavam neco ve stylu – set item Helm (req.60lvl) bid 399USD / buyout 999USD. To ale stejne asi nezabrani deckam ukradnout fotrovi kreditku a koupit si to.

  9. Psychopat: Stále tu každý hvorí o vačsine ale nie každý by pral trait body do 2 traitov kludne ich mohol mať aj 20 lenže blizzardu to asi pripadalo noc namáhavé a málo „cool“ a dali tri aby sme sa nemuseli moc namáhať.To teda tú kustomizáciu rozhodne nezlepší.A to číslo je úplne nezmyselné.Zrušenie talizmanu ďalšie ubratie kustomizácie a za pol roka to skončí tak že budú 2 druhy wizardov 3 druhy barbov a tak ďalej a všetci budú vyzerať rovnako a za 2 roky to už nikdo hrať nebude lebo uŽ nebude Čo objavovať. Dúfam Že dostanú rozum alebo aspoň výpoveď.

  10. saesa: Protože sice je pravda, že průměrně hráč používal tak 4–6 skillů, jako to plánují udělat v D3, ale to neznamená, že se nenašel někdo, kdo používal jen 2 (já osobně jsem dost posledních let strávil nejvíc času na jednom jediném skillu, když jsem duelil :D), ale zas byl i někdo, kdo měl nabindovaných 15. A že je to možné a leckdy i užitečné přepínat na paladinovi třeba 15 hotkeyů, to snad nemusím nijak dokazovat.

    Kdežto v D3 ti v podstatě zakázali užívat víc než 6 skillů (a 3 passivy). V D2 asi nikdo nepoužíval víc než 3 passivy, protože je málokterá postava vůbec měla, takže na passivy dejme tomu chápu. Ale omezení skillů na 6 a představa, že výběrem těch 6ti (nebo spíš ještě méně, jak jsem dokázal, protože některé budou povinné) skillů se nějak extrémně postavy odliší, to mi zní jako pohádka.

  11. Psychopat: Víš, co je vyloženě komické na těch počtech? Že v D2 jsi tak mohl mít nějakou miliardu kombinací na skillech na jednu postavu. A když je teď v módě používat 96 miliard a nebo dokonce 2 bilióny (jak jsi napsal :-D), a v D2 bylo dohromady no zhruba tak 3–4 toho, čemu jsme si zvykli říkat buildy (nepočítám šílenosti typu vznikající z nudy), kolik jich tak může být v D3 (na postavu)? Jestli jich bude 50×, nebo 100× tolik, tak by se asi nikdo nezlobil. 300 buildů na postavu.

    Ale mně se zdá, že tím, že se omezil počet skillů na 6, nejenže klesne počet smysluplných buildů, ale že se zároveň budou sobě všechny dost podobat. Tzn. v každém bude třeba teleport a slow time, protože bez nich to dejme tomu půjde jen velmi těžko. A už ti zbývají jen tzv. 4 „unikátní“ skilly… Aby to nakonec neskončilo tak, že ze 3–4 d2 buildů na postavu budou v D3 buildy jen 2. :-P Myslím, že celá ta jejich argumentace, že míň je víc, má sice svůj půvab v zenové tradici buddhismu, ale ne v diablu.

  12. Zdravím všechny,D2 pařím už nějaký ten pátek,ale jsem rád že D3 nebude jen okopírované D2,věřím Blizzardu že i tak to bude hra dovedená k dokonalosti.Jediné co se mi opravdu nelíbí,je kupování za skutečné peníze,i když to nebudu používat,tak spoustu namachrovanců si koupí vše NEJ a budou od začátku hrozně hustýýýýý a to mi vadí..Ale proti gustu…

  13. morte: oni de facto traity nezrušili, vlastně je přejmenovali na pasiv skills s tím že můžeš mít aktivnií pouze 3 pasivní (to zní srandovně :-) ) skilly. Takže z těch 15 pasivních se musíš pro 3 rozhodnout, pokud jsem pochopil systém traitů fungovalo to podobně. Tam si sice mohl dát trait point do každého a mít jich tam víc ale asi to zase stejně všichni cpali jen do několika málo typů. Teď se budeš muset rozhodnout a to je dle Blizzardu prý to těžké a to co tě od ostatních rozliší. Bashiok tam uváděl hezký příklad s magickou střelou zní to docela fajn, taky se mi starý dobrý skill tree moc líbil ale nebráním se novým nápadům pokud to pomůže hře. Jo a taky Bashiok řekl že nikdo respec používat nemusí, postavu si prostě můžete smazat když se Vám nepovede a začít od znovu (věci z postavy před smazáním přesunete do sdílené truhly).

  14. Nechapem ako sa blizzard dopočítal k takému číslu pri zredukovaní počtu skillov a zrušení traitov ktoré boli jedny z pár dobrých nových mechanizmov. Možete mať vždy paťinu skillov danej postavy a iba 3 pasivy z patnástich to je o dosť menej ako v D2 a obhajujú to tím že sa im ňepáči ako to ľudia hrajú , a že to bolo ako v D2 ? Až to týchto noviniek som si hovoril že by blizzard nikdy nič také nespravil a potom toto.Keď zrušili skilltree tak oznámili traity to to vyrovnalo čiže to nebola tak zlá správa , ale teraz zrušilli skillpoity ,traity a dali nám aukcia za peniaze? Ak dajú na komunitu tak myslím že im to neprejde ale zostáva otázka či dajú na fanúšikov.

  15. KUFI: 1) Nemyslel jsem jestli může/nemůžeš, ale ten systém s tím nepracuje. Není to to samé. 2) http://cl1p.com/pro_kufiho/ 4) S tím souhlasím, ale já spíš měl na mysli to, že ve WoW nemůžeš prodat high-end itemy, v Diablu ano. Taky mi to přijde jako dost zásadní rozdíl. Ne co se týká funkčnosti aukce, ale spíš nároků na ni. 6) Ano, ale je rozdíl když máš aukci pro realm, kde je 20K lidí než když děláš aukci pro celej region. 8) Některé quest itemy můžeš prodávat pokud vím, ale narážel jsem třeba na Sunfury Signety na 70 na repku atd… Obecně jsem narážel na skladbu itemů v aukci – v Diablu můžeš přijít a poskládat si tam nejlepší gear ve hře, ve WoWku? Pche, ani prd…

    EDIT: Co jsem chtěl ukázat je to, že vysvětlit pár rozdílů by bylo náročnější než vysvětlit princip. Možná tomu tak není, ale určitě je lepší to vysvětlit separovaně. ^^

  16. je to opět trochu teoretické ale Blizzard spočítal že na jednu postavu připadá 2 285 814 795 264 kombinací. Také vysvětlili proč snížili počet aktivních skillů na 6. Má to co dělat s matematikou a při 6 aktivních skillech je výrazně více možných kombinací než při 7. Jinak Bashiok potvrdil, že jediné co si od bety slibují je zatížení serverů. Připustil že nebude moc prostoru pro vyzkoušení herních mechanismů, na druhou stranu dodává že prvních několik hodin řekne hráčům jak se hra hraje a to je také velmi zajímá. Z prvu bude opravdu jen několik málo šťastlivců, protože chtějí zatížit pouze jeden server, pak by snad mělo množství hráčů narůst. V dalších asi 20 jeho reakcí povětšinou odpovídal na to proč hru takhle zničili. Je pravda, že většina lidí nakonec přiznává že tento systém skillů má své opodstatnění. Pokud ale nebude respec opravdu hodně zpoplatnět také se velmi obávám o znovuhratelnost.

  17. Ehm. Nevím, jestli to už někdo nepsal, ale tady: http://us.blizzard.com/…t/index.html#… je v odstaci o obtížnosti psáno: …harder difficulty modes – Hell and Inferno –… Vypadá to, že máme zaděláno na 4 obtížnosti. A vzhledem k tomu, že je to Blizardí stránka, mělo by to být na 100% legitimní.

    Nevím, jestli není kolem ještě něco zajímavýho, nic jsem zatím nečetl. Byl jsem odkázán přímo na ten odstavec, takže jen předávám dál.

  18. Garn: 1) jak sem psal v jiny diskuzi, i ve WOW je muzes neprimo pouzivat a to tak, ze si je napred smenis za virtualni http://www.guy-game.com/BuyGold.php?… a Blizzard vi kulovy 2) o minimalnim levelu nutnym pro vstup na aukci nikde nic nepisou, pouze predmety budou mit pozadavek na lvl 3) souhlas 4) + 5) vysi cen predmetu si ve WOW hraci urcujou taky samy, staci si zalozit postavy na vic realmech a uvidis ze ty ceny nejsou zdaleka jednotny, ale kolikrat jsou dost velky rozdily. Me se vyplatilo pri jedny free migraci napred navstivit novej realm, skouknout kolik co stoji, porovnat to s cenama na stavajicim realmu a nasledne zbozi s velkym cenovy rozdilem nakoupit ve velkym mnozstvi, provest s nim migraci a to prodat na novym serveru. 6) rozsah obchodu je danej populaci realmu a tu nastavi az po betatestu, az otestujou servery. Podle me to bude plus minus stejny co ve WOW. Vzdyt je to defakto stejna hra akorat v jinym prostredi :) 7) viz 1) 8) primo quest itemy se koupit nedaji, spis jde o prisady, lektvary atd. ve smyslu „prines mi lektvar dexterity“ a dostanes 1000×p + 5G. Protoze hodne tech questovych itemu je soulbound. To sou stejne detaily, kostra AH je ale uplne stejna. Osttane, proc mermomoci vymejslet neco novyho, kdyz mam system kterej skvele funguje a je proverenej.

  19. KUFI: Až na to že: 1) Ve WoW nemůžeš používat reálné peníze 2) Ve WoW můžeš prodávat jakékoli itemy na jakémkoli levelu 3) Aukce ve WoW není anonymní 4) Ve WoW funguje ekonomika na úplně jiném principu 5) Ve WoW docházelo k externí regulaci a zásahu Blizzardu do ekonomiky 6) Ve WoW není aukce tolik rozsáhlá jako plánují zde, řeší mnohem menší počet lidí než bude v Diablu 7) Ve WoW je prodávání goldů za real prachy a naopak zakázané, v Diablu nikoli 8) Ve WoW je naopak žádoucí, aby se tam prodávali některé quest itemy … mám pokračovat? :-D

  20. V článku jsem ještě dodatečně podrobněji rozepsal ty poplatky:

    Fixní nominální transakční poplatek bude stržen z účtu prodejce za každý předmět vložený do aukce. Tento poplatek se bude skládat ze dvou částí:

    • z pevně daného poplatku, který se platí jen pokud je předmět prodán
    • a z dalšího pevně daného poplatku, který se platí v každém případě (i když se předmět neprodá)

    Druhý zmiňovaný poplatek zajistí, že se v aukci budou vyskytovat pouze předměty, o které ostatní hráči stojí. Prodejce si před vložením svého předmětu do aukce musí vedle ceny svého předmětu promyslet také to, zda by o jeho předmět vůbec někdo měl zájem a zda mu stojí za to tento poplatek zaplatit. Výše jednotlivých poplatků a podrobnější informace budou zveřejněny později.

    Poplatek za každý vložený předmět do aukce však prodejce nemusí platit vždycky. Každý hráč má možnost do aukce přidat několik předmětů bez nutnosti placení poplatku. Počet předmětů, které může každý hráč takovýmto způsobem přidat do aukce je však omezený. Pokud se takový předmět prodá, prodejce zaplatí jen poplatek za prodej předmětu.

    Vydělané peníze může hráč převést buď na Battle.net účet, nebo na účet třetí strany (tato možnost bude dostupná jen v některých částech světa a zpočátku bude omezená jen na určité oblasti). Pokud si peníze převede. Peníze však nebude možné převádět mezi Battle.net účtem a účtem služby třetí strany.

    Pokud si hráč peníze převede na Battle.net účet, může je využít různými způsoby. Lze za ně nakupovat jiné předměty, nebo nakupovat digitální produkty na Battle.netu, jako např. předplacená hrací doba World of Warcraftu či další placené služby.

    Oficiální popis toho principu fungování reálných peněz mi přišel docela chaoticky vysvětlený, protože píší, že si reálné peníze můžu nechat poslat převodem na službu třetí strany, hned na to ale vysvětlují, že není možné převádět reálné peníze z Battle.net účtu na účet služby třetí strany. Takže mi z toho vyplynulo, že už při prodeji předmětu (resp. před tím) si někde budu muset nastavit, zda se mi peníze po prodeji připíší na účet na Battle.netu (a můžu je pak využít ke koupi jiných digitálních produktů na Battle.netu), nebo si je rovnou pošlu na účet služby třetí strany.

  21. Lomax: Taky jsem si říkal… Když jsem nad tím přemýšlel a přemýšlel nad tím, jak se hraje D2, tak si říkám, že jestli 90% skilled hráčů pojede grindit HC chary, tak ta real money aukce bude taková… Prostě když by měli možnost hrát za svou vymazlenou postavu, na kterou jsou hrdí a přitom si vydělat nějaký prachy, tak si myslím, že by do toho šlo hodně lidí. Jenže znám dost hardcore D2 hráčů, kteří radši budou grindit HC a nebudou z toho mít ani korunu než aby se královsky nudili za pár usmolených €…

  22. TheWitcher: Blbost, rozhodně jsem 15 h denně nehrál a vždy jsem si byl schopnej opatřit nejlepší věci a měl jsem spousty super věcí. Hlavní jsou znalosti, vědět kam a na co chodit, co je nejefektivnější atd. taky je v tom trochu štěstí, které jsem vždy měl :D. Jak už jsem psal, za real prachy byl prodával fakt jen ty nej věci, jako třeba super rare v d2, za které ti lidi kteří ví o co jde utrhaj ruce :). Nebude mít smysl tam prodávat levnější věci.

  23. To nikdo nečte novinky… Bude to takhle, máte 2 možnosti:

    1. Vydělané peníze si pošlete na svůj účet(paypal…atd)zatím nebyla oznámená jaká služba to bude.
    2. Vydělané peníze se převedou na tzv ebalance, z kterého si můžes koupit cokoliv z blizzstore, avšak tyto kredity nemůžeš využít k nákupu itemů ve hře.

    Toť alespon co bylo zatím řečeno, snad jsem to pochopil spravně :)

  24. Javurek: Ono jde hlavně o to, jestli ti to bude někdo za ty real peníze kupovat. Jak to tak vidím, tak bude realisticky možné za ty peníze prodat jen fakt hodně hodně rare věci. Přeci jen lidi ještě neztratili poslední záchvěvy rozumu.

    Jak to tak odhaduji, tak v praxi si tak budou moci „vydělávat“ jen lidi, který budou schopný hrát stabilně 15+ hodin denně.

  25. O co jde, normálně to pak dám do daňového přiznání ne? :) Já bych to teda rozhodně využil a znám i další lidi, kteří by prodávali za real money. Prodával bych tam ale draze jen nějaké skvosty, klasické věci bych prodával klasicky ingame.

    Určitě to půjde poslat na svůj učet ty peníze, jakej jinej smysl by mělo to zavádět? Jde jim o to aby vyrušili ty jiné prodeje jako jsou v diablu 2.

  26. Sarevok: To je blábol. Já například jsem si hraním různých her vydělával po několik let a v životě mě nenapadlo platit nějaký daně : D A takových je nás spousta. Prostě internet a jeho anonymita dává rozličné možnosti i v této oblasti. Stále se však obávám, zda bude možné ty peníze vybírat nebo zda bude „zabité“ na battle.net accountu.

  27. TheWitcher: ale já v tom pořád nevidím žádnou výhodu pro hráče, proč by to nedal za goldy, ale za tuhle měnu, když by z ní měl zisk pouze blizz a žádná výhoda pro hráče. myslím si, že musí nabídnout hráči něco za to, aby tohle dělal. že si z toho blizz vezme třeba 30% ceny za item.

    chjo, tohle mi dneska nedá spát :-?

  28. Lahváč: Já se obávám, že ty peníze nebude možné vybírat, takže ta „real money měna“ bude ve hře jen kolovat (prodáš item v auction house za „real money měnu“ → získáš tuto měnu → můžeš za ni pouze dál nakupovat v rámci hry bez možnost vybrat ty peníze na paypal nebo kamkoli jinam). Ale pokud by to bylo možné, tak by to byla paráda.

  29. tusim ze si mozes vybrat ci ches obchodovat za realne peniaze. a samozrejme to pojde pretoze z kazdeho prijmu si blizzard stiahne. napriklad predas shako :-D za 5 dolarov. blizzardu z toho pojde napr. dolar a tebe zvysne 4. byznis je byznis. akoze ja keby som bol majitelom blizzardu tak chlapika ktory toto vymyslel povysim na riaditela obchodneho oddelenia, lebo je to napad ako hrom a blizzard bude na tomto neskutocne ryzovat. zrejme viac ako na hre samotnej.

    zaujimalo by ma ci budu bany ako boli v d2. a ked v d3 niekto dostane ban a hrat bez online sa neda lebo vsetky postavy budu vytvarat instancie na servery aby bola kontrola predmetov? to znamena ban = zahodit krabicu d3 do kosa? alebo mu dowloadnu nejaky SP only patch? to by bolo fajn hned by som sa nechal zabanovat :)

  30. Pokud jsem to dobře pochopil, tak bude možnost si za reálné peníze „nabít“ virtuální účet na battle.netu a za tyto peníze nakoupit jakousi „speciální měnu“, za kterou bude možné kupovat věci. Pokud ale bude hráč prodávat itemy za tuto „real money měnu“, tak de facto získá pouze tuto virtuální měnu, kterou bude moci použít zase jen pro nákup věcí. Z toho vyplývá, že se nejedná o prodávání za reálné peníze, ale pouze za tuto speciální měnu. Tedy pokud nebude možnost z battle.net účtu ty peníze zase vybírat zpět (např pomocí paypalu). O tom ale docela pochybuji.

  31. „Pro obchodování v aukční síni není nutné používat reálné peníze. Ty lze prodejem předmětů vydělat a později je využít k nákupu jiných předmětů.“

    možná, že se z peněž, co do toho někdo vrazí stanou kredity, které v té hře budou kolovat? jestli jsem tohle teď dobře pochopil?

Napsat komentář