Vlastnosti předmětů, shrines (svatyně), drop předmětů i zlata a další drobnosti

battlenet Vývojáři v průběhu posledních několika dní
reagovali na různé dotazy od fanoušků. Řešily se výpočty bonusů
u vlastností předmětů, shrines (svatyně), šance na drop zlata
i předmětů, smrt hráče během souboje s bossem a následně zisk
zkušeností či dropu, beta test Diabla 3, ale nechybělo ani řešení
nutnosti být stále online.

Nyní podrobněji.

Pokud dává brnění bonus +100 k obraně, pak to
platí pro všechny postavy stejně. Pomocí pasivních skillů
však mohou některé postavy získávat větší bonusy z vlastností.
Například barbarův pasivní skill Tough As Nails zvyšuje obranu o 100%.

V Diablu 3 budou shrines
(svatyně) stejně jako byly v Diablu 2. V případě hry více hráčů se
budou bonusy z experience shrine uplatňovat i na ostatní
hráče v družině, kteří se pohybují v blízkosti zdroje.

Ať už bude hráč ve hře sám nebo s několika hráči, šance na
drop zlata i předmětů bude stejná
. Když jeden z hráčů ve
skupině v souboji s bossem zemře a ostatní hráči mezitím bosse zabijí,
mrtvý hráč pak nedostane žádné dropnuté předměty, ani zkušenosti.
Nový mechanismus ve hře však zajistí, že spoluhráči mohou kliknout na
mrtvolu hráče a tím ho vzkřísit rovnou na místě, kde zemřel.

A ještě jedna novinka ve hře více hráčů. Diablo 3 dokáže
vyhledat hry, ve kterých hrají hráči, co zrovna plní stejný
quest
jako vy, takže by pro vás mělo být jednodušší připojit se
do hry s někým, kdo je na stejné úrovni jako vy.

Beta Diabla 3 bude nejpozději
do konce září
, potvrdili vývojáři. Podle spekulací však beta
nezačne dříve než právě v září. Bude zřejmě opravdu krátká, zato
rychlá a bude v ní hodně hráčů (tedy přístup k betě dostane zřejmě
opravdu hodně hráčů). Vývojáři chtějí otestovat své servery, aby
věděli, co vydrží.

No a na závěr ještě jedna reakce na nutnost být online při hraní
Diabla 3. Na oficiálním Diablo Twitteru uživatel Neotericity napsal, že
s nutností být online končí možnost single playeru. Podobné názory se
mimochodem objevily i v komentářích na tomto webu. Reakce vývojářů byla
následující: „To, že si zahrajete jen pokud jste online
neznamená, že si nemůžete zahrát sami
. Je to dokonce výchozí
nastavení.“

134 komentářů u „Vlastnosti předmětů, shrines (svatyně), drop předmětů i zlata a další drobnosti

  1. kralyk: Zase je tu otázka, jestli by se třeba toho hraní v osmi nedalo nějak zneužít / využít. (Teď nevím, jen přemýšlím) .. prostě podle mě je vždycky problém, že když něco umožním, tak musím počítat s tisícem možných efektů, které to může mít i mimo tu věc samotnou. Kdyby bylo D III čistě single (žádný Bnet, žádné žebříčky a tak), tak by to šlo .. ale takhle, když je to založeno de facto na soutěživosti, tak je to problém.

  2. Richard: Jasný, plně chápu jak to myslíš, řekl bych ale, že se to navzájem nevylučuje. Blizzard může klidně hru optimalizovat pro co-op 4 hráčů, s tím, že 8 hráčů je ‚na vlastní riziko‘. Samozřejmě je pak problém, že to některý trubky nepochopí a budou si stěžovat, že se jim hra v 8 nelíbí. Pro takový případy by tam třeba mohl být velký červený nápis „POZOR! OPTIMALIZOVÁNO PRO 4 HRÁČE“ (s trochou nadsázky) :-)

  3. kralyk: není to irelevantní. Irelevantní by to bylo tehdy, pokud by na tom optimalizace hry vůbec nezáležela. Ale vzhledem k tomu, že žijeme v realitě, kde je pro co-op hraní nutná určitá dávka herní optimalizace, je právě použitelnost / vhodnost / hratelnost atd. atd. tím nejpádnějším argumentem. Na to nezapomínej. Jedna věc je „dát volnost“ .. druhá věc je „realizace“. A jsme opět u mého příkladu. Chci hrát D3 na iPadu a chci, aby mi dali volnost! Abych ho nemusel hrát jen na svém PC .. proč mi tu možnost nedají? Odpovídat asi už nemusím .. stejné je to multiplayerem.

  4. Garn: No tak to v 8 hráčích nehraj, tak to hraj ve 4 hráčích :-D Co ti brání? NIC :-D :-D Panebože… :-D

    Jinak k tomu ještě poznámku: Pro postavy, který maj diablo hotový na hell a maj všecky možný i nemožný skilly to samozřejmě v 8 hráčích nemusí být to pravý vočechový – zvláště ve stísněných prostorách. Na druhou stranu pro začátečníky někde v nightmaru se může hodit se semknout do větší bandy, zvlášť v otevřeným prostranství s kupou nepřátel.

    O Uber bossech nemluvě…

    Ale to není pointa, pointa je v tom, že já jsem pro, aby _hráči_měli_možnost_se_rozhodnout_, už to chápete?!? Nebavim se o tom, jestli je lepší hrát v 8, v 6 ve 4, ve 2 nebo v X hráčích! Ať si každý hraje v tolika, v kolika mu vyhovuje v dané fázi hry! Když bude max nastaveno na 8, omezuje vás to snad hrát ve 4 nebo ve 3 nebo ve 2? Nomezuje! :-D Takže není absolutně žádný důvod se vztekat a argumentovat tím, že „ve 4 to je lepší“ – protože to je naprosto irelevantní argument :-D

  5. Pseudopes: Já pořád nevim, co řešíš. Řsešíš neexistující problém. Jestli tě nebaví hrát v 8 lidech, tak v osmi lidech prostě nehraj. Jestli tě baví víc hrát ve 4 lidech, domluv se stejně smýšlejícíma a hraj ve 4. Co je na tom za problém? A proč kvůli tomu omezovat ostatní, kteří třeba v 8 hrát chtějí? Já tvůj názor plně respektuju, ale proč ho vnucuješ ostatním?

  6. Garn: s poctem hracu obtiznost stoupala pokud se nepletu (kdo zkusil tahnout cele BH sam a za nim staly lamy tak moc o easy a pohode to nebylo :) az na vyjimky samozrejme) a co-op docela probihala na nizsich lvl.. ani jeden z nas nevi jak bude prochazet hrou ctverice namaxovanych postav v top eqipu v d3 takze se neni zatim moc o cem bavit

  7. coyd: Bože, pořád nechápeš o čem mluvim. Jde o to, že jestli dokážeš nazvat d2 jako balancovanou hru, tak je to katastrofa. 1 vteřinu 1. vlnu, diníky tak 15… hm to je teda kurva co-op… Ne, nejde o to, aby to trvalo 15× déle… ani tomu by se nedalo říkat co-op, ale jde o to, aby byla potřeba spolupráce, což teda v D2 opravdu nebyla. Podržel jsi jedno tlačítko a přidal jsi trošku dmg do těch ohromných overkillů co způsobilo dmg 8 lidí…

  8. mi osobne 4 hraci nejak nevadi ale nevadil mi ani pocet v d2 treba plna hra kdy kazdy mel jeste merca plus nejakou tu valkyru, shadow warrior nebo necro s kostma to byl potom panecku mumraj jak na mravenisti :) ale taky se to dalo v poho stihat. ikdyz ted podle videi kdy ma leckdy postava efekt kouzla pres pul obrazovky uz bych si to ale predstavit nedokazal to je fakt takze myslim ze vzhledem k celkove koncepci to udelali spravne

  9. Bubu: „Diskuse jde očividně do srač*k, opakují se argumenty a nikam to nevede(tvůj poslední příspěvek nepovažuji za argument, ale za hovadinu), tak bych to ukončil.“

    Ty si prosim precitaj aspon par clankou na tomto webu kym zacnes pisat znovu do dalsej diskusie. Uz bol dovod na odstranenie single playeru offline v asi 2 dalsich clankoch vysvetleny. A prestan uz trollovat.

  10. bunkerman: treba na zive.cz ty vlakna v komentarich funguji (i s hodnocenim). zalezi na tom, jak se berou komentare pod clankem, jestli je to „diskuze ke clanku“ (takze tam budou lide reagovat i na ostatni nazory – tady je cleneni na „vlakna“ logicky), nebo jen „nazor na clanek“ (=tj kazdej uzivatel ma jeden post a nikdo mu na to nebude odpovidat). jinde jsem videl, ze to resili propojenim s forem – tj. co clanek to jeden topic na foru (pod clankem byl jen odkaz na topic)

  11. James: nez omezovani poctu komentaru na cloveka (to by podle me vedlo jen k tomu, ze ti co budou chtit diskutovat, tak si zalozi nekolik uctu, budou pristupovat z ruznych ip atd.), bych zvolil system vlaken. defafulne by byla vsechna vlakna zabalena a clovek by si tak mohl rozbalit a precist jen ta, ktera ho zajimaji (tady by asi daval smysl omezovat pocet zalozenych vlaken na jednoho uzivatele). taky by asi nebylo spatne mit nejak oznaceny prectene komentare a moznost rychle prejet na prvni neprecteny

  12. anketa na incgamers:

    What do you think of D3’s online-only play requirement?

    1. It’s fine. I’m always online anyway. (40%, 2,745 Votes)
    2. Dislike. I’m buying a game, not renting it. (23%, 1,565 Votes)
    3. Hate it. Will cripple my play opportunities. (18%, 1,244 Votes)
    4. It’s okay if it stops piracy/hacking. (16%, 1,101 Votes)
    5. Not sure/no opinion. (3%, 161 Votes)

  13. Schmitty: Web se postupně vyvíjí. Před pár měsíci byl tento web propojen s fórem, čímž se zjednodušila správa a kontrola nad jednotlivými uživateli a komentáři. Uvedené změny, jako je nárůst počtu komentářů či rychlejší průběh anket, vnímáme. Jak jsem v komentářích nedávno zmiňoval, chystáme omezení co do počtu komentářů, který bude každý uživatel moci napsat. Hodnocení komentářů také pravděpodobně bude. V anketě budou moci hlasovat časem jen registrovaní uživatelé, ale to až opravdu později. V tuto chvíli není ten okruh aktivních uživatelů zas tak velký (tipuji max. 200 uživatelů). Do ankety by to chtělo minimálně takových 500 hlasů.

  14. Zdravím.. dal bych to na forum, ale týká se to spíš novinek. Jak vývoj Dibla 3 plyne, tak se čas podepsal i na tomto webu. Nejen kvalitou zpracování a obsahu (díky správcům), ale i značným nárustem české a slovenské komunity. Rozhodně je to skvělá zpráva, ale má to i negativní dopad na přehlednost v komentářích novinek, resp. jejich narůstajícím počtu a anketou, která než se stačí rozkoukat, tak zmizí :) Varianta, která by mohla pomoct je, že by se dalo jednotlivé komentáře ohodnotit ze strany registrovaných uživ. (např. „palec nahoru/dolu“). Po dosažení určité hranice negativního hodnocení by došlo ke skrytí textu komentáře. Zda chci mít viditelné i ty negativní by muselo jít někde zvolit (třeba rozkliknutím daného komentáře nebo volbou „zobrazit všechny“). Otázkou zůstává, jak moc velký zásah by to do aktuální struktury komentářů byl? Variant řešení je samozřejmě více.

  15. Já měl pocit, že se Wilson vyjadřoval k délce trvání bety v jiném smyslu. Mluvil o délce toho samotného hraní .. že bude rychlá (skilly a equip je trošku overpowered) a krátká (jen kus prvního aktu). Aneb za dvě hodiny dohráno. Ale nevím, jestli se vyjadřoval i o délce trvání bety obecně .. o tom jsou podle mě jen neurčité zprávy.

  16. Já nevím proč řešíte jak dlouhá beta bude a co řekl Wilson, on to řekl v době kdy neměl tušení jak to bude vypadat ve finishy, ale musel něco říct, když po tom každej šel jak hladovej vlk. Navíc nedávno řekli že hra ja hotová jen doladit detaily :) takže je v celku jedno jak dlouho bude beta trvat, buďte rádi, že se to brzy odstartuje :)

  17. Mysterious Stranger: Pokud mne pamet neklame, tak nikde nerikali ze public beta bude trvat 5–6 mesicu. Co pouze zminili bylo, ze beta vyjde cca 6 mesicu pre vydanim (interni beta treba + public dohromady).

    Dalsi vec co rekli, ze na bete chteji otestovat battle.net2 a ne hru jako celek. Tomu navic odpovida velikost bety (1/3 prvniho aktu). Takze o balancu tu nemuze byt ani rec. Zkus vzpomenout, co se dalo vybalancovat v D2 v 1. tretine 1. aktu :)..nic :).

  18. Tib3rian: dle mého tím bylo myšleno celé testování, kdyby ne těžko by znovu potvrdili že se snaží o termín vydání do Vánoc. Na základě cca již 3 měsíční interní bety již zjistili, že ten systém skillů není takový jak by chtěli mít. Nikdo snad nečekal že bude v betě k dispozici celá hra? O balancování jsou si dle mého schopni postarat sami plus jakmile hra vyjde do pár týdnů na základě milionu hráčů vytvořit takové úpravy že bude vše v pořádku.

  19. To jak se tady řešilo, že si SC2 nezahrajete offline je hovadina století. Když máte originál hru a zrovna jste někde, kde není internet tak při spouštění kliknete na „Play offline“ a hrajete normálně off :-? De hrát vs AI a kampaň. Tak nevím co tady zas melete… Nevím jestli to tak bude i v D3, ale tipl bych si, že ne, protože tam je problém právě s tím aby si tam někteří chtráci nenacheatovali itemy apod.

  20. Pseudopes: Asi si pozrone nečítal môj post ;-). Spomínal som koniec augusta, začiatok septembra (takže vrátane septembra) to máme september, október, november, čiže tri mesiace. K tvojej druhej pripomienke, súdil som tak na základe Bashiokovho postu na oficiálnom fóre: „We’re preparing ourselves for an extremely limited, and extremely rough beta. The number of people let in will simply be dependent on concurrency of active players (we want to keep it full), and rough because we expect many issues as we’re trying out a lot of new hardware and systems all at the same time. We’ll get it ironed out before release of course, but while most of our other game tests have been of seemingly releasable products, we’re preparing for this one to be a true beta.“ Áno, o balancu hry tam síce nič nehovorí, ale predpokladal som (čiže ja, hovorím o svojom názore, keď už musím hovoriť polopatisticky), že súčasťou bety bude aj balanc skillov, čiže vrátane rún (nerobia betu len aby testovali hardware nároky na ich produkt).

  21. Divné. Najprv Jay Wilson na Blizzcone povie, že beta bude mať cca 5 až 6 mesiacov a teraz sa hovorí o veľmi krátkej bete (ak počítame, že beta sa začne niekedy koncom augusta/začiatok septembra a hru chcú vydať ešte v tomto roku, čiže beta sa skončí cca mesiac pred vydaním- ergo vychádza to na cca 3 mesiace betatestingu). K tomu pripočítať fakt, že v bete bude len jedna tretina prvého aktu, čiže runy (ktoré zrejme z hľadiska balancu pve a pvp je jeden z najdôležitejších prvkov hry) sa zrejme vôbec nebudú v tomto betatestingu testovať (hovorím a public bete samozrejme)… divné, veľmi divné.

  22. Raahk: Jiste, ofic se neda rovnat s emu. Pokud ale mas diablo, ktere by clovek mohl hrat i sam offline, tak verim, ze se najdou takovi, kteri si raci pul roku pockaji na emu, aby mohli hrat i na mistech, kde nemaji internet (a budou se bavit, ikdyz ten emu bude mit mouchy – precejen v singlu se to moc resit nemusi).

    Me osobne ten online-only model zase tolik nevadi, ale chapu, ze nekomu muze.

    Uz aby to vyslo :-D

  23. Jáj, to je zase flamewar… Herp derp! :-D :-D

    No ale spíš než nutnost bejt online bych řešil to omezení na 4 hráče, to je mnohem horší. V každé slušné (i neslušné) online hře je omezení na velikost party minimálně 8 nebo víc… 4 je opravdu málo.

    Ještě stále toto platí? Nechtějí s tím něco udělat?

  24. Wow nema singl, je to stale multi jen si tam sám, kdyz si uděláš server doma přes emu… spousta serverů který vidíš na netu jsou ponechaný na mangosu a blizz je je nechá jen proto, že máš na stránkách uvedeno něco ve smyslu- zde si hru můžete vyzkoušet, ale pokud si ji chcete zahrát plnohodnotně, jděte na oficiální server… spoustě lidí co vím co nepropagovali blizz, zablokovali stránky, rozeslali varování atd.. nemyslete si že tohle taky nemá blizz pod palcem..

  25. Ja s bubom súhlasím čo sa tíka online-only hrania ,dá sa to spraviť aby bol sp oddelený ale blizz nechce, lebo blizard zabudol na fanúšikov a robí iba to čo chce on a môže si to dovoliť lebo vie že aj keď naštval veľa fanúšikov tak si to aj tak kúpia. A to vysvetlenie čo dal je úplná blbosť je to hlavne kvôli pirátstvu. Ale už s tím nič nenarobíme a nič iné ako kúpiť si to nám neostáva keď sme už tak dlho čakali.

    ramm: Myslim že ak ide singleplayer wow tak by sa malo dať spraviť aj diablo.

  26. Bubu: Nejde ani o to tahání důležitých dat z netu ale o to že Server bude řídit chod hry jako tomu je ve WoW, Jasně bylo řečeno že použijí systém z WoW Klient-Server. Výhod to má dost. budu to moct hrát na jakýmkoli počítači na světě co bude připojený k netu aniž bych musel sebou tahat instalačku a savy. :-)

  27. Jsem moc rád, že se konečně svatyně budou dělit mezi hráče, jako např. exp shrine, dobrý tah. Ještě by je nemusely rušit kletby nepřátel, na HELL si v DII nemělo ani smysl svatyni brát :). Vyhledávání her zabývajících se stejným questem je naprosto dokonalý nápad. Předejde se tím i tomu, že se člověk připojí do hry „ACT1 Start“ a po připojení jsou všichni už v ACTV např., opravdu fajn nápad. Oživování spoluhráče na místě, to si myslím, že je taky dobré, ikdyž si nejsem zcela jist. Ale info o betě mi udělalo radost. Aby prubli zatížení serverů, potřebují co nejvíc hráčů, tzn. šance na získání bety rapidně vzrostla a možná si jí zaslouží každý majitel originálky. Doufám, že to stihnou do konce tohoto měsíce už se moc těším! No a s nutností online už to začíná být jak s podobností k WOW, prostě se pere akorát spousta nesmyslů… Dle mě je to fajn nápad a může se hrát jak single, tak multi 8-)

  28. Reakce na dřívější posty: SP dle poslední věty znamená, že si hru na b netu založíš sám a nikdo pokud to nepovolíš se k tobě nebude moci připojit, tak bych to pochopil ja, a ne že si to budeš syslit nekde na chatě bez netu A díky tomu že jsou postavy jinde než u tebe na disku blzz zabrání dohadum – mám postavu na 60, sám sem jí na chatě vypiplal, proč se mi s ní nejde připojit?! A předměty atd kerý si tam lidi dali pomocí Atmy a podobných programů už by nikdo neřešil? konec s timhle a to je dobře 8-O K čemu by tam pak byla aukce, že…

  29. Juuu už se zase řeší nutnost být online 😀

    Prostě až to vyjde tak se na to někde mrkněte, zvažte všechna pro a proti a buď si to kupte, nebo ne. Jednoduché. Hotovo. Já bych z toho nedělal vědu. Furt se tu dohadovat a nadávat si. Se sejděte někde na půl cesty a tam to řešte. Když to nepůjde jinak tak si dejte třeba do úst no. Nebo si najděte babu a ona vás ta sranda přejde. Případně chlapa. Jsou-li zde hráčky (jsou?) nebo 4% hráči. A teď nemyslím ty bez netu -ty tu někdo odhadl na 5%.

    Kupříkladu já si to nekoupím. Bohužel brzy budu doufám bydlet mimo město a nebudu mít net a i kdybych chtěl net honit přes mobil, jako že nechci, tak tam je hodně špatný signál. Ano taková místa opravdu ještě v ČR jsou a já jsem tomu rád. Konečně snad bude od všeho a všech klid :) Škoda, dle mého je to zbytečné vyžadovat u hry jako D3 nonstop připojení, ale nejsem majitel Blizzardu abych to změnil a věšet se kvůli tomu nehodlám. O jednoho fandu míň, no a? Svět se kvůli tomu točit nepřestane. Min tedy do 21.12.2012 určitě ;)

  30. Vinz Clortho: j, aukce za RM je taky zajímavej nápad, i když pak někdo může protestovat, že to ten druhej má koupený, proti tomu já nic nemám, když si chce platit za další vymoženosti, je to jeho věc, já měl třeba výbornej pocit, když mi dropnula dobrá věc :-D vem si třeba farmville, jednoduchá free hra a neskutečné prachy co do toho lidé dávají, toho si blizz určitě všimnul

  31. Bubu: Bubu ale to se šeredně mýlíš! Ty nemáš právo si hrát jak chceš. Potvrdil jsi EULA (nebo potvrdíš) a tam je jasně řečeno, že tyhle věci který si tu vymejšlíš prostě nebudou a tečka. Jakýkoli obcházení EULA je nezákonný. Jasně, s hrou kterou sis koupil si dělej co chceš, třeba si to CDčko strč do prdele když budeš chtít. Ale pokud chceš používat ten software musíš souhlasit s EULA (takovéto Accept, I have read this license…), kde jsou tyhle tvé trolol postupy zakázané. Kiss you ass, good bye.

  32. Bubu: jediný kdo tady třepe blbosti si ty, buďto přijmeš fakt, že budeš online při hraní a koupíš si to, nebo se ti to nelíbí a nekoupíš si to, nikdo tě nenutí to hrát, když nebudeš chtít. (stejný jak třeba s grafikou, příběhem, žánrem hry – nelíbí se ti to, nebudeš si to kupovat) už není doba před deseti lety, kdy internet měli dva lidi z padesáti. já tenhle nápad 100% podporuju, nelegální kopie jsou problém a doufám, že blizz to tímhle způsobem dokáže vyřešit a jestli se to povede, další společnosti v tomhle budou určitě pokračovat

  33. Bubu: Pokud si za svoje peníze koupíš hru, kde je uvedeno, že v requirements je připojení on-line, tak je to na tobě jestli ji koupíš nebo ne? A tvůj systém SP off a MP on je pro Blizz nevyhovující, už jen ze dvou důvodů a tím jsou automatické hotfixy a kontrola cheatů (hrát půl roku na SP s postavou a pak si ji jít vyzkoušet do MP je přeci dobrej nápad, ne?). A jak tu už někdo psal, Blizz mají právo to udělat on-line only..

  34. TheWitcher: Furt říkám, proč bych se musel přispůsobovat, když to jde jinak? Proč prostě neudělat SP a MP. SP bez netu, MP s netem… jeto tak těžké? Vždy to tak bylo a takový systém je dokonalý. Řekni mi důvod proč to měnit, kromě kontroly uživatelů Blizzardem(a jestli mi řekneš, že tohle ti vyhovuje, tak se nemáme o čem bavit). Madus: A já mám právo si s koupenou hrou dělat co chci ne? Když jsem si ji koupil, tak by snad měla být moje a neměl bych být omezován.

  35. Smiřte se s tim, že budete muset být online. Normální člověk když hraje, tak hraje doma. Normální člověk nehraje hry na chatě/ve vlaku/v hotelu…a kdoví kde ještě. Čili oněm normálním lidem tato nutnost být online nevadí – naopak, vítají to jako plus, protože to (snad) zabrání cheatování a podobným „zloduchostem“.

  36. Bubu: To sice není, to máš pravdu. Ale přijde mi to dobré a myslím, že to má výhody (jak už taky bylo níže řečeno). No každopádně .. jestli je jedinou překážkou, že si D3 nezahraješ v letadle, ve vlaku a na zahradě , tak zauvažuj nad tím, že se třeba budeš o to víc těšit ze zahrady domů na Diablo :-)

  37. Nevím co tu furt mektáte vždyť uš je takovejch her ke kterejm potřebujete internet a diky steamu to teď je skoro každá nová hra a to že si to stáhnete a de to bez připojení je věc druhá. A když vám nepude net tak si zahrajete něco jinýho. Třeba já se těšim na Torch2. To je jasná volba po vypadnuti B-netu nebo internetu. ;-)

  38. smurfiik: Na Skyrim se taky těším! Teď jak uniklo to skoro 40ti minutové video, se docela nemůžu dočkat 11. 11. :-)

    Bubu: No jak už bylo několikrát rečeno, online se budou tahat důležitá data .. a to prostě bez netu nejde. Aby to bez netu šlo, musela by být koncepce hry jiná. A to je problém .. jak už jsem jednou napsal, to bych to pak mohl chtít hrát na iPadu ..

  39. Problém být připojený on-line se už docela dost řešil v minulé diskuzi, takže už je to trochu zbytečné:) Stejně s tím nikdo nic nenadělá a hrát to tak nakonec budem stejně všichni. Navíc dle mě převážej pozitiva, tzn. automatické hotfixy, ochrana proti cheaterům, okamžitá aukce a přehled o friends, kteří jsou on-line (+ další věci, co mě teď nenapadají).

    Jinak, na zkrácení času jsem opět rozjel D2: LOD za amazonku, ale při vědomí, jak vypadaj videa a screenshoty z D3, tak už to nebylo úplně ono, a Skyrim je taky ještě daleko 😀

  40. Adams158: Není pravda že internet má každý, ale je co je důležitější, internet nemám vždy. Když cestuju, v zahraničí, u babičky(no, zrovna obě moje babičky net mají, ale to je jen detail :) ). Hlavně se mi hnusí, že já si koupim SP hru za 1200,–(cena z předprodeje) a tvůrce mě nutí platit ještě za internet(argument že bych internet platil tak i tak neberu + mi budou internet spomalovat(byť jen minimálně)). To není imo fér jednání.

  41. Ono to uz tak funguje i v SC2, tam je taky potreba byt online a po spusteni hry se zalogovat na bnet i kdyz clovek hraje pouze singl.

    Bubu: Crackne, stejne jako SC2 :)

    Jinak me to je celkem jedno, vetsina lidi ma dneska stejne pevny pripojeni a jsou online po celou dobu co PC jede…A na modemu to nepujde hrat uz z principu, takze problem solved :)

  42. Takové řeči vypouštím na veřejnost málokdy a dělám to nerad(kvůli lásce k Diablo sérii), ale doufám, že DIII někdo brzy po vydání crackne, ne kvůli tomu abych si to mohl stáhnout zadarmo, ale abych mohl hrát off-line, protože být pořád on-line mi vadí z principu(o technické stránce věci nemluvě).

  43. Inak neviem kto vymyslel, ze si hrac bude musiet zakodovat hru. Bude uplne normalny, plnohodnotny singel player, koho to nebude zaujimat, nemusi ani vediet, ze tam nejaky multiplayer je. Iba bude nutnost byt online. V SC2 hravam obcas scenare a skrimish proti AI, ktore su iba v online mode a v zivote som ziadny multak nehral. V D3 sa clovek proste naloguje, zalozi si postavu a moze hrat singelplayer az kym nenastane vypadok battle.netu. A to sa stava tak raz za par mesiacov.

  44. James: Aha dik za osvetu to je pro mne novinka.. nicmene asi bude stale platit ze char bude na jejich servru nikoli na tvem pc.. Nicmene je to pro mne porad jakesi zamotane. Nechapu totiz potom vyznam takoveho SP jelikoz stale neodpada nutnost byt online respektive jaky je rozdil mezi jak pises „oddelenym“ sp a zaheslovanou hrou ve ktere budu sam..

  45. Nejlepsi moznost pro to resnuti bych videl takovou, pokud na hrace kliknes aby si ho resnul tak to bude trvat treba 10s nez se ressne a kdyz hrace ktery ozivuje cokoli vyrusi tak to zase muzi delat znovu, tim by se zarucilo ze by zbytek party musel bosse treba odlakat atd. a taky samozrejme nejaky cooldown .

  46. To mi chcete říct, že si nezahraju když nebudu připojený? To mi přijde jako pěkná kravina, sice jsem většinu času online, ale třeba když pojedu do zahraničí, kde nebudou mít wi-fi, tak mám na výběr mezi nehraním a placením kur*vsky vysokých poplatků za pomalý net? To mi přijde jako těžká zrada… Jinak s tím ressem si myslím, že tam bude buď cooldown + málo HP/Many nebo to bude podobně jako třeba ve WoWku, že byste to nemohli udělat když jste v „comabatu“(v DIII by to mohlo být pořešené třeba blízkostí nepřátel…)

  47. LGarou: tj, vyhodit v průměru 4500,– :XXX ooOOOOooOoOooo To online: nemá cenu to řešit, pač oni to stejně nezmění. Už bych tu o tom nevytvářel spam. Všichni víme, koho to štve, komu to uškodí a… end of story To revive: třeba půjde revivnout jen u bossů (tzn. ne kdekoliv v průběhu hry) a zároveň třeba musíš být out of combat, což se ti nemůže stát do té doby, dokud nezničíš bosse. Takže ten čtvrtý hráč nemusí ani ty 3 revivnout, pač umře třeba taky :X. A souhlasím s názorem, že nebudeš mít full hp & manu a navíc možná dostaneš nějaké omezení (např –50% do zbroje a pod) např na 5 min.

  48. Doufám ale že u ressování postav pomocí klikání budou nějaké penalizace, protože to by potom bylo strašně primitivní. Parta 4 lidí, 3 lidi umřou, ten poslední na ně pokliká a vuala, jsou živí a mlátí vesele dál do bosse jako by se nic nestalo. S tím online připojením to Blizzard trefil, třeba si už lidi nebudou plést pojmy „nutnost připojení“, „Single player“ a „Multi player“.

  49. Jednoduché – SP bude, ale prostě kvůli všem antihackům a achievům (esli budou) budeš muset bejt online… tak bych to pobral já. Nevím teď, jestli postavy takto na SP půjdou hrát i po netu, možné to je, někde jsem to četl. Prostě zahraju si ze začátku SP, zjistím co mě nejvíce baví, a jakmile budu mít postavu co mě baví (WD apod…) budu s ní rovnou moct hrát na MP… Tak bych to pochopil / udělal já :)

Napsat komentář