Uniklé obrázky a krátke video z bety

aaa-diablo3-logo-beta Dnes sa
na internete objavili veľmi zaujímavé materiály ohľadom bety Diabla 3. Tie
pozostávajú zo sady screenshotov a jedného krátkeho videa, ktoré ukazuje
všetky postavy a ich pohlavia. Množili sa dohady odkiaľ alebo skôr od koho
sa tieto média dostali na internet ale už bolo potvrdené, že za nimi stojí
bývalý
zamestnanec Blizzardu.

Na sérii obrázkov sú vyobrazené priestory mesta New Tristram a dialógy medzi NPC postavou blacksmith (kováč) a hráčovou
postavou, v tomto prípade ide o wizarda, ako aj zopár ukážok samotného
dungeonu nazvaného Cellar of the Damned (Pivnica
zatratených). Všetky pojednávajú o queste zvanom Crown of Mad
Leoric
, pri ktorom si máte pohovoriť s kováčom a následne
vyčistiť spomínaný dungeon od infikovaných dedinčanov, medzi ktorými sa
nachádza aj žena práve toho kováča, ktorý Vás touto cestou požiadal
o pomoc. Okrem týchto vyobrazení sa medzi obrázkami nachádza aj zopár
snímok ukazujúcich vytváranie, načítavanie a pripájanie do hry ako aj
výber typu hry a obrazovku výberu už založenej postavy.

Výber niekoľkých spomínaných obrázkov:

obrazek obrazek obrazek obrazek obrazek obrazek obrazek obrazek obrazek obrazek obrazek obrazek

a samozrejme video s prehľadom herných postáv:

Odkazy na video a obrázky vložili užívatelia na oficiálne fóra novej komunitnej
stránky Diablo 3.

292 komentářů u „Uniklé obrázky a krátke video z bety

  1. Víte ten „problém“ diskuse vs fórum je v tom že vaše dost často i zajímavé věci a nápady skončí pohřbené společne s diskusí … zatímco na fóru své názory zachováte a můžete dále rozvíjet. Pokud tu ovšem dlouhodobě chcete nadále zůstávat a diskutovat k tématu tak můžete. ;-) Příspěvky k tématu rozhodně mazat nebudu 8-)

  2. lu-xXx-us: NO co jsem koukal na videa jinejch monků, tak to davali docela solidně, používali jiný spelly, jo ten první spell Fists of Thunder(6 spirit za hit + šance na zrušení enemi atack) na generaci spiritu je jasnej i když Exploding Palm a další jsou též dobré, a k tem spellum cost spirit tak tam je dost dobrej Lashing Tail Kick, ale to tu řešit nebudeme, omlouvám se moderátorum za spam. :)

  3. No mě se zdá, že jen ti lidi neumí za monka hrát, protože některé spelly jsou dost silné, v tom videu které tu bylo postnuté, tak tam používá základní ukot pěstí či co to je to přidává spirit a druhý spell je něco jako charge, čiže jenom přiběhne a nic moc neudělá, ten další je heal nebo tak něco toť můj názor.

  4. Psychopat: To jo, mohlo by to zranit, ale na druhou stranu by tak tyhle vychytávky asi málo kdo používal a upadlo by to v zapomnění a to by byla škoda :-) Mě tedy zatím nejvíc vadí to schovávání zbraně / štítu během kouzlení + trošku zmatené ukládání zbraně Templáře během hry. Přímo v dungu při pobíhání často schová kopí na záda třeba na půl vteřiny než se znovu rozeběhne. Jindy ho ale během zastavení nechá v ruce. Je vidět, že tenhle systém ještě ladí .. v jednom videu jsem si téhož všimnul i u kouzelnice. Na moment měla štít na zádech při běhu (nekouzlila) .. jakoby se dala do „in town“ modu. Ale věřím, že tohle ještě vychytají.

  5. Ten nový systém run by skill systém udělal vlastně naprosto geniálním. Člověk by byl nucen požívat ty skilly, které má vymazlené, ale stále by měl možnost, v případě například vysokých rezistencí potvor, změnit za něco jinýho. To by sice nedávalo zdaleka takovou damage, ale měl by proti nim šanci, oproti takovému D2, kde často nezbývala jiná možnost, než jim prostě zdrhnout. (dokud si člověk nenajde/nenakoupí tunu high level run)

    Psychopat: No pokud se ruy nebudou lockovat, tak se stejně budou moci skilly měnit jak člověk chce, jen to zabere o pár sekund víc. Pokud teda vydělání runy nebude stát pořádnej balík zlata.

    Sloučen doublepost AJey :-)

  6. Spector: ať to dopadne jakkoli systém run skilly tak změní že bude hromada buildů používající různé taktiky. Sice je možnost kombinací několik miliard ale reálně bude třeba 50 variant jak sestavit 6 skillů tak aby byla postava použitelná. Myslím, že spousta lidí se už po tomto co viděli uklidnili a něco tak důležité jako jsou skilly určitě Blizzard nepokazí. Už vím čeho jsem si všiml co mi vadí, vadí mi že třeba padající stěna samu postavu nezraní to mi příjde trochu nefér.

  7. K tomu ještě není dobré zapomínat na equip. Je to spekulace, ale je možné, že jeden equip bude více nahrávat konkrétnímu skillu (a tedy v podstatě vytvoří build) .. jiný equip zase jinému, takže nakonec se třeba skutečně vyplatí mít více postav a budildů .. nejen kvůli runám, ale i kvůli equip.

  8. TheWitcher: Maximální volnost je nejlepší systém? Uh. Pokud to tak cítíte a asi i Blizzard, tak ok. Já jako jeden se podřídím, ale se vší úctou, je to blbost. Ze začátku to bude sice super, ale časem to člověka omrzí. Sám jsem kdysi zkoušel hrát s odemčenými všemi skilly pomocí Hero editoru (je to tak naprosto stejný jako v D3 → všechny skilly odemčený, ale jen pár na hot keys, který si můžu kdykoliv přehodit) a ze začátku to byla bomba, ale postupem času se z toho stala nuda jak pes, právě proto, že si můžeš dělat co chceš. Nevidím, jak to tady může dopadnout jinak :-( Snad se pletu.

  9. Je mi jasné, že ne všichni hru sledujete tak bedlivě ale když vidím že i stálí fanoušci občas píší takové nepřesnosti tak mě mrazí. Tak jsem se pokusil shrnout co jste zde řešili a trochu to urovnat. Neříkám že vše tak bude i ve finální hře ale jsou to informace které buď byly řečeny a nebo jsem vypozoroval (viděl jsem dohrání bety od začátku do konce za všechny postavy).

    Truhla je společná tedy komplet se vším všudy co do ní dáte. V jednom streamu bylo vidět že jedna postava vytvořila nějaký palcát hodila ho do truhly a pak se přepla za barbara a hrála s ním. Tolik k tomuto.

    Druhá věc jsou artisani. Již dříve bylo řečeno že budou společní. Jaký by mělo význam aby nebyly když si stejně vytvořenou věc můžete přes truhlu jiné postavě přehodit. Naopak dostat artisany na maximální level má prý být otázka několika měsíců a vysokého finačního obnosu. Měl by to být (pokud se to nezměnilo) další z end game obsahů.

    Co se týče levelu postav. Nezáleží vůbec na věcích co měla ale i zde je přeci možné lokace procházet znovu. Dokonce lze znovu nastavit do kterého questu se chcete vrátit takže se může dostat na hodně vysoký level tím že bude stále dokola procházet tu stejnou oblast. Plus jsem viděl i shrine které zase přidávaly velké bonusy na zkušenosti.

    Co se týče menu bylo řečeno že jeho podoba a hlavně nastavení jsou jen pro betu originálně jich bude mnohem více.

    A co se týče skillů a jejich změny. Je jasné že to všichni mění aby si skilly ošahaly a podívali se na ně. Pokud bude vázání run které bylo předběžně oznámeno tak se tak jednoduše měnit nebudou. Takže toho bych se nebal, každopádně i tenhle systém vypadá dobře.

    Tak doufám že jsem trochu urovnal ty nesrovnalosti.

  10. Jak na to teď koukám, tak jsem si uvědomil, že buildy (co se týče skillů) v D3 prostě nebudou :-( Jak to lidi hrajou teď, je že si před nějakou speciální událostí (unikátní potvory, Leoric a ve fullce samozřejmě každej další boss) jednoduše přemění skilly podle toho, co je na tu chvíli potřeba… Moje víra v tenhle skill systém mě pomalu opouští :-( Doufal jsem v nějaké omezení, ale fakt si to můžu měnit jak a kdy chci. Hero Editor forever…

  11. Richard: To je tak, když někdo nečtě příspěvky pořádně, že? ;-) Psal jsem: „předměty s +x% do expů prý nejsou, nebo alepoň ne takhle brzo ve hře. Co padá je zatím jen statické +1, +2,… do expů s každým zabitím.“

    To znamená, že bonus do expů !!!ZATÍM!!! není v procentech, ale je statický. Pokud to tak bude i v pozdních čátech hry, už se těším na pčedměty +1648 to xp :-D

  12. beznadejny: Já nějak nerozumím jeho řeči asi. Každopádně to, co jsi napsal je samozřejmé. Měl jsem to na mysli ve větě „uvidíme, jestli se to vyplatí“. Tím jsem odkazoval na fakt, že je možné, že se ta potenciální úspora zlata a časové nároky (tedy i náklady obětované příležitosti) zcela vykrátí, potom by to nemělo smysl, respektive racionální důvod. Smysl třeba ano :-)

    beznadejny: Na tyhle prekérky je teď ještě brzo. Uvidíme, jak bude ten systém nastaven. Osobně se mi líbí, že každá postava bude mít ty artisany zvlášť. Přeci jen .. kdyby se to udělalo dohromady, bylo by to jen další usnadnění. Takhle se třeba vyplatí mít na každé postavě vymaxovaného toho nejdůležitějšího a o zbylé se dělit pomocí truhly a přehazování itemů.

    Spíše si ale myslím, že ty náklady na artisany nebudou tak velké. Takže postava na 30. lvlu si je bude moci stejně dovolit všechny a všechny tyhle starosti odpadnou. Ale třeba ne, to je jen můj názor :-)

  13. Richard: Podle mne by meli byt artisans taky spolecni pro vsechny postavy, stejne jako materials. Kdyz uz jednou chteji, aby odpadlo spekulovani, prehazovani predmetu a prepinani mezi postavami. Coz ale stejne neodpadne… protoze ted uplne vidim situaci jak najdeme v parte gem shrine a to bude spekulaci, kdo ma na jake postave nasocketovany jaky gem a rychle schaneni goldu na odstraneni socketu… to budou prekerky…

  14. Richard: Bobule si mysli, ze zlata bude ve hre hodne. Coz si ja osobne nemyslim. Bude i hraci urceny pohyblivy kurz zlata k dolaru, takze precijen ti nebude jedno kolik zlata utratis. Ovsem pokud bude zlata ve hre opravdu moc, tak se stane zbytecnym pri aukcich a vse lepsi se bude prodavat za real money… jsem docela zvedavy, jak se tato ekonomika diabla vyvine, ale urcite tam jsou chytre hlavy, kteri to nastavi nejak rozumne…

  15. Bobule: Utocne skills zasadne na mys. Mam dotaz, truhla je pro postavy spolecna, zlato je pro postavy spolecne… a co materials from salvaged items? a co level artisans? a veci spojene s tim, ze nebudu muset prehazovat item na postavu, kde uz mam artisans vymazlene. Protoze jestli bude spolecne jen truhla a zlato, tak se bude stejne porad spekulovat s prehazovanim a prepinanim postav… uz i to, ze jsou predmety se slevou na opraveni predmetu. To by se pak vyplatilo si udelat jednu postavu, ktera bude ciste na opravovani itemu – protoze pri par smrtich se oprava predmetu na vysokem levelu nebude pohybovat v nizkych sumach…

  16. Crazy_CZ: Předpokládám, že ty okna nastavení jsou jen dočasné, protože jsou prostě designově strašné :-D Absolutně nerespektují zákony přehledného UI a ani samotná grafika je chabá (ohraničené černé pozadí a rozmázlá tlačítka s obyčejným times fontem, hrubě červený rámeček výběru nastavení jako někdy v roce 1998,…) Tohle Blizzard do plné verze nepustí.

  17. Tak jsem skouknul ty interface screeny a nejak mi tam nesedi styl pisma v tech nastavovacich oknech, doufam ze na to jeste hodne zapracuji… kdyz srovnam obrazovku s nastavenim treba se SC 2 tak musi udelat jeste velky kus prace… ale jinak hra samotna vypada perfekte, atmosfera perfektni, mel jsem strach z neprehlednosti kdyz vsichni zacnou spamovat kouzla, ale vsechny obavy jsou pryc, takze az na to menu jsem nadsen :-D

  18. Sakra, jak je to s legendary items? Já jsem myslel, že fungujou stejně jako v D2, teda že jsou pokaždý stejný, ale teď borec našel GrissEdge (2 to max damage, 2–4 fire damage), ale ve videu co tady kdosi dával měl staty ÚPLNĚ jiný. 8-O Žeby i legendary byly nějak náhodný? Nebo ty staty změlil patch?

  19. Jsem rád, že změnili přihlašovací obrazovku. Sice se mi zdála na pohled hezčí ta stará, ale chyběla jí nějaká animace (mraky se mohly pohybovat, ten vodopád mohl opravdu padat,…), což vypadalo docela amatérsky. Tady by to pozadí snad mělo být stejně animované, jako to při výběru postavy.

  20. A co se týče té změny úvodní obrazovky..Nebránil bych se tomu kdyby byla pro každej Akt jiná..Tahle nová se přece jenom hodí líp k prvnímu aktu a ta původní je zase jak vyšitá pro druhej akt :-) Ten zelenej ukazatel je hned vedle resource koule, jak sou ty ikonky pro questy, stats, inventář apod.. Teď je zelenej, ale už sem ho viděl i žlutej, tak by mě zajímalo jestli o tom někdo něco neví..

  21. Psychopat: Ještě, že sem před 14-ti dnama koupil novej PC..Teď by mi D3 mělo jet na High detailech a na starym bych byl rád, když bych to spustil :-) Jinak koukám na dnešní streamy a těch kosmetických změn je tam docela dost. Drobet pozměněný lokace (rudá žáře z puklin v zemi) nové okno při přepínání skillů a pod. …A i kurzor se mi zdá jinej.. :-)

  22. tak a máme tu první patch :) a změnu úvodní obrazovky. To mě docela překvapilo jelikož se mi líbila i ta původní. Někdo spekuloval že se to bude měnit dle nějakého centrálního času ale to je asi nepravděpodobné nicméně zde ten zmíněný odkaz. http://diablo.incgamers.com/…2-0-3-0-7318

    Je docela zajímavé jak moc věcí se opravuje, přitom z těch videí jsem nepostřehl ani jednu z těchto věcí. Také se mi zdá zajímavé jakto že na tyto chyby při dřívějším testování již nenarazili. Na podobné téma se Blizzard vyjádřil ve stylu že některé chyby mají větší prioritu nežli jiné. V tomto případě tak asi opravuji co nejvíc věci aby se beta líbila.

    Zde je pak info na které čekali majitelé především pomalých strojů (jako já) a moc nadšený z něj nejsem :-)

    http://diablo.incgamers.com/…ecs-released

  23. Protože tu z toho děláte chat někdo mohl přehlédnout (vaše odkazy) :

    v tomhle videu najde típek legendární swordu http://sk.twitch.tv/…/b/294464934
    fajn stream s HD obrazom..len nejak divný zvuk je tam http://sk.twitch.tv/…/b/294465781
    partička v čele s barbarem http://www.youtube.com/watch?…
    WD http://www.youtube.com/watch?…
    DH http://www.youtube.com/watch?…
    DH http://www.youtube.com/watch?…
    live stream http://diablo.incgamers.com/…-underground

    Na fóru jsou dávány linky na steam : http://forum.diablo3.cz/viewtopic.php?…

  24. A první level toho kováře stál tuším 1000 goldíků takže tam budou penízky padat asi taky slušně. Jinak už jsem viděl toho „společníka“ něco jako mouchu ale běhalo to po zemi (aspoň se mi to tak zdálo) a pak něco jako kočku ale to zase mělo divnou hlavu :-) jinak viděl jsem asi 40minutové video wizardky a ta prostě běží háže blesky a všichni umírají, v jedené lokaci dostala bonus za 27 mrtvých (v nějakém čase) a v druhé za 8 mrtvých na jedno kouzlo :-)

  25. No už jen první rozšíření stash tě příjde na 2500 zlata a moc ho nepadá … jinak d3 bude narozdíl od d3 více o taktice. Nebude to tak čistý clickfest. Ty skilly jsou na taktickou hru krásně udělané ! ( samozřejmě akce bude šílena ale možností je odost více než v d2)

  26. videl som dnes pomerne dosť … v žiadnom prípade sa nejedná o wow klon..s wow to má spoločné len to,že je je to určené pre PC :) atmosféra je od začiatku skvelá..grafika správne temná … maximálná spokojnosť !!! som zvedavý na další postup v hre po skeleton kingovi…máme na na čo tešiť :)

    btw: fajn stream s HD obrazom..len nejak divný zvuk je tam http://sk.twitch.tv/…/b/294465781

  27. ač nebyl DH můj favorit na tom videu to vypadá opravdu jako zábava :-) nevíte na co jsou ty dvě lahvičky které pije? jedna byla žlutá a jedna bílá. Něco mu to přidává ale nepostřehl jsem co. Myslím že prostředí vypadá tak jak by mělo. V jednom videu jsem taky viděl malého hada, myslím že pomáhal sbírat peníze. O tom jsem také do teď neslyšel. No překvapení tu máme docela dost :-)

  28. Já někde četl, že beta bude nastavena tak, aby chary byly „overpowered“ a ten průběh byl tedy rychlý – tedy je možné, že i resource se doplňují rychleji. Ale kdo ví .. třeba je to nesmysl. Jinak to vypadá skvěle .. dokonce bych řekl, že to vypadá víc jako demo než beta :-D Vše působí hotově ..

  29. Nedavno tu probíhala diskuze o zveřejňování videí a screenů z bety..Že prý to Blizz zakazuje..To je ale omyl..Tohle postoval někdo z Blizzu na foru. To by vysvětlovalo tolik uniklých věcí za poslední dobu..

    If you have a beta license, you are free to show, share, or talk about any portion of the beta content to which you have access, as this beta test is not confidential.

  30. Javurek: Hlavně Blizzardí hry se stahují tak, že si stáhnete ~10MB downloader a potom přes P2P stáhnete objemný soubor přes secured protocol. Diablo III bude pracovat na client-server principu, což znamená, že i kdybyste někde sosli client část bety, tak vám bude nanic, protože polovinu informací mít nebudete. Nedoporučuji proto cokoli stahovat.

  31. Pro Vaši informaci, nechceme tu vidět žádné diskuze o nelegálním stahování a už vůbec ne odkazy. Kdo to bude porušovat může se dočkat že bude zablokován na pěkně dlouho. Něco takového bude možné, pouze až to blizzard oznámí. A opravdu Vám nedoporučuju nic stahovat zatím, protože se taky můžete dočkat blokace battle net účtu nebo že si do PC pustíte nějakou havěť.

  32. nasson: no jelikož Blizzard hodlá vše sledovat a dávat bany třeba na fórech za porušování pravidel, řekl bych že pro ně nebude problém sledovat jména postav, pokud tedy bude chtít. Určitě se vyplatí jejich rozhodnutí (ať bude jakékoli) respektovat jinak by mohl přijít tvrdý postih. Já zase používám slova odvozená z latinských názvů takže také věřím, že to bude v pořádku. :-)

  33. Psychopat: No, vlastně je to zajímavá otázka. Nejsou zakázaná jen sprostá slova. Např. mé oblíbené jméno je Pontiak. A už jsem zažil, že bylo v zakázaných slovech. O vzdání se pojmenovávání postav Pope ani nemluvím, toto slovo je tabu velmi často. Více než polovinu svých postav v hrách pojmenovávám indiánskými jmény, auta ani náboženství mě osobně nezajímají. Chtěl jsem tím jenom říct, že lze narazit na zakázaná slova a přitom se nesnažit pobouřit okolí ani mluvit jako dlaždič.

  34. TheWitcher: Bohužel, dnes je v americe nějaký velký svátek (Labor Day) takže si prý spousta lidí bere na několik dní dovolené (asi i zaměstnanci), to je i prý důvod proč Bizzard spustil tu „rodinnou“ betu. Na Inc gamers předpokládají že by mohla koncem týdne zase uniknout nějak informace od nějakého nezodpovědného člena :-) Předpokládají, že celé toto malé testování má vyzkoušet jestli je vše připraveno pro hlavní Beta test. Úvahy jsou takové že dříve jak příští týden beta nezačně to nám dává rozptyl cca 7–25 dnů než se bety najisto dočkáme. Všechno jsou to spekulace, které přejímám od zasvěcenějších. O tom, že je ale interní testování v plném proudu nasvědčují i informace, které již unikly a také chybová hlášení která se již objevila na Beta forum. Nezbývá než čekat.

    Dejte si také pozor na podvodné maily, které se prý u několika fanoušků objevily. Blizzard NIKDY nevyžaduje abyste jim sdělili svá hesla. Dejte si prosím na tyto maily pozor.

  35. BlackLight: Bashiok tuto informaci probíral asi před 14 dni. Prý moc nechtějí jména s čísly nebo obecně znaky a chtějí dát každému hráči možnost aby si vybral to své oblíbené jméno bez ohledu na to že jej již někdo používá. Ale jako u spousty informací i zde sdělil, že se v tomto směru ještě definitivně nerozhodli. ;-)

  36. Nicméně necháme se překvapit ;-) Vzhled menu je plně dostačující, ale menší animace by určitě na škodu nebyla :) počet postav zaplnim asi hned ze začátku aby mi nikdo nezabral nicky které používám což by měl asi udělat každý fajnšmekr… neni to nic moc když máš pak za jménem čísla nebo ti zkrátka nejde co chceš a přitom ti na jménu záleží :) co někdy vidíš za jména na jiných MMO.. nevíš jestli se smát nebo ho litovat…

  37. Kufi : Ale kdepak, v SC2 máš minihry kde proti sobě stojí 3vs3 atd, každý vysílá obrovské množství jednotek, efektů je při tom hafec a že bych zpomaloval hru mi to napsalo jen párkrát… což se tam děje běžně každému… nebo WOW, na max detaily a vše zaplé, jede i v raidu se 20ti-35ti lidma, každý má své efekty, boss ma efekty, šrumec je to jako blázen a na žádné slidehow to nevypadá ani náhodou. Sekání se nedočkám, takže toho, že by D3 mělo vyšší požadavky než vytváří akce které sem popsal :-D se vůbec nebojim… 8-)

  38. Psychopat: Ano, s tím naprosto souhlasím… Ale výběr postav v DII nebylo nic přeplácaného, bylo to naprosto geniálně udělaný a krásný, myslím, že si to každého muselo získat… prostě nevidět jen názvy, ale k nim přímo i postavu, která když si jí vyzval k boji proti Diablovi se ještě nějak hezky projevila ve své zvyklosti…

  39. Tib3rian: Určitě by to vyřešit šlo. Třeba první obrazovka by byl panoramatický záběr na tábořiště. Jak bys kliknul na stan, tak tam by barbarka míchala polívku, barbar leštil sekeru a do stanu nakukoval monk. Když bys kliknul na ohniště, tak by u něj chrápal wizard a witch doctor prováděl nějaké rituály. Jak bys kliknul na šeré křoví, tak by tam dováděl demon hunter s wizardkou… A tak podobně. ;)

  40. Rafider: mě se výběr postav líbí, je to takové čisté a příjemné. Mám raději strohá menu než nějaká extra přeplácaná. Proto se mi celá grafika všech nastavení a oken velmi líbí. Nemyslím si že by pro Betu dělaly jiný výběr postav než pro plnou hru, každopádně i tento dle mého nikoho neurazí. Je ale pravda, že Necro při výběru postav v D2 byl opravdu hezký ;-)

  41. No taky doufám, že výběr postav bude ve full verzi na způsob předchozího dílu… Protože tě hra měla v malíčku, ještě než si jí spustil jen díky tomu… nikdy jsem neviděl lepší výběr postavy… Alespoň já to tak cítím, také jsem překlikával a vybíral, no prostě paráda :). Tak snad je to jen beta režim. Po očku jsem prolítl komentáře a koukal jsem, že tu byla zas vášnivá debata na téma BETA!=DEMO :). To je předem prohraný boj… Nicméně, je tu možnost, pro méně anglicky zdatné, kteří by chtěli podávat info blizzu, že by jim s překladem web D3.CZ pomohl? ;-)

  42. Tak hra podľa screenov vyzerá o dosť lepšie ako na začiatku ,vo videách v ktorých ukazovali skilly mali postavy zbrane na chrbtoch ,myslím že to tak bude aj vo finálnej hre, tá obrazovka vyberu postavy sa asi zmení lebo takto vyzerá dosť amatérsky .Inak načítacia obrazovka je super.

  43. Jak jsem si prohlížel ty screeny, tak mě úplně přejel takovej ten příjemnej mrazík po zádech, úplně: „Tohle chcu tady a teď!“ :-D :-D Jak říkám, Blizzard prostě neumí udělat špatnou hru. A i když pár lidí fňuká, že bude jinak to nebo tamto, tak většina si D3 určitě zahraje a spadnou do toho po bradu. Škoda jen, že mám letos státnice a bakalajdu, jinak bych se D3 plně oddal. :-D

  44. Psychopat: Ještě bych rád dodal, že můj koment nebyl mířen směrem „chci si zahrát a nechci pomoct“ .. naopak. Jen vím, že beta pro spoustu znamená „možnost vidět to live“ a to je to podstatné. A nikdo jim to nemůže brát. To jsem tím chtěl zejména říct .. a výkřiky do tmy jako „beta není demo“ apod. jsou sice pravdivé, ale k ničemu .. :-) Rád bych, aby tohle bylo zřejmé. 8-)

  45. to že se někdo na betu těší a chce si hru „osahat“ neznamená že po tom co si jí po páté dohraje se za odměnu nevrhne na sepisování chyb a pomoci vývojářům. Myslím že se to nevylučuje. Pro ty co se ke hře nedostanou mám dobrou zprávu. Spousta webů co jsem četl již přislíbila že budou nahrávat videa o celém průběhu bety za každou postavu takže alespoň tímto způsobem si hru ošaháme všichni. A už se nehádejte.

  46. Pseudopes: tak je tolik nežer. Oni si to chcou prostě zahrát. Jsou to lidi kteří kejvnou na všechno, jen aby si to mohli zahrát. Jsou to lidi, kteří ani nečtou smlouvu, protože kdyby četli, tak by se na to tolik netěšili. Na stranu druhou je chápu, protože dřív bych taky dělal jen vše, jen abych si zahrál. Pamatuju si na betu HoN, kdy všichni okolo mě chtěli poslat key jen aby si mohli zahrát, přičemž když jsem ji ho už poslal tak jen nadávali že jsou tam chyby, že buguje to a to a tamto.

    Nezbude ti nic jiného, než je jen chvíli ignorovat, však až bude beta, oni ztichnout., jsi velkej kanec. Ranec,…mazec…pěvec…límec…konec…..zvonec… Zdarec palec, jsi velkej kanec.

  47. Richard: Bože, promiň, ale teď tě nazvu člověkem, co kváká blbosti a nechce se poučit. Smiř se s tím, je to tak.

    Beta test je jedna z posledních důležitých fází vývoje, kdy se testuje hra jako taková, servery apod. Klíčové slovo je TESTUJE. Z bety se většinou posílají reporty o nalezených chybách a ty slouží vývojářům, jako pomoc při opravování. Naproti tomu demo je okleštěná fáze hry, která slouží k tomu, aby si člověk hru osahal a zjistil, zda si jí koupí.

    Vidí každý ten rozdíl? Když jsi chceš zahrát betu, abys zjistil, zda ta hra bude dobrá a nějaké reporty ještě ke všemu v angličtině (fůůj že?) „nestihnul“, tak to sory, ale kiss ur ass goodbai

  48. Pseudopes: A promiň, ale už je úplně ale úplně jedno, co se o tom píše na wiki :-D Je vždycky fajn džouk, když se někdo snaží argumentovat a háže odkazy na wiki. Teď to zase neber osobně Ty, ale je to směšné. Žádný odkaz na světě Ti nevyvrátí důvody, proč si kdo chce zahrát betu …

    Sorry za doublepost a zbytečný offtopic. Myslím, že tímto se může debata na téma „kdo, co a PROČ?!“ ukončit.

  49. Pseudopes: Možná zase nechápeš Ty mě. Já nemluvím o tom „o čem to objektivně je“, ani čemu nebo komu to slouží k jakým účelům. Mluvím o tom, co je to pro mnoho z těch, kteří se na tu hru (betu) těší .. „konečně možnost zažít to na živo“. Rozumíš? A je úplně jedno jestli se to nazve alfa, beta nebo rhó verzí.

  50. Psychopat: Většina těhle downloaderů (btw můj osobní názor na ně je sprostý) je takhle malých. Většina řve jako šílená a stahuje jak se jí zachce bez možnosti přepnutí – torrenty nebo direct co na tom sejde? V jednom případě zalaguješ internet všem ostatním, ale co, to je Blizzu u **** ;-) Prostě tyhle downloadery nesnáším… nic to neusnadní a ještě to něco po****re.

  51. a tohle asi není potřeba překládat Here’s the important thing. Earlier tonight I heard from a guy who is (allegedly) in a top WoW guild, who knows some Blizzard employees through it. The word from them is that the Friends and Family Beta test has just begun. It’s fairly limited in number, no more than 5 invites per Blizzard employee, and it’s meant to break in the B.net servers in preparation for the full beta test, when vastly more testers will be invited in. (I don’t have any numbers on the F&F Beta, but since there are thousands of Blizzard employees, 5 invites each could be quite a few people.)

Napsat komentář