Přepínat skilly bude možné jen ve městě + početnější týmy v PvP

pvp-areny Během BlizzConu jsme se kromě jiných věcí
dozvěděli i několik změn v oblasti samotné hry (tedy gameplay). Jedná se
změny
v oblasti skillů
, konkrétně tedy (ne)možnosti přepínání skillů
během boje, a dále o menší zásahy
do PvP systému
, kde byl rozšířen počet hráčů na 4 proti
4. Popišme si obě změny podrobněji.

Přepínat skilly bude možné jen ve městě

Tento podtitulek mluví sám za sebe. Přepínat skilly (skill swapping) bude
možné jen ve městě. Důvod? Vývojáři zjistili, že hráči stále
častěji nechávali otevřená uživatelská rozhraní (UI) skillů, a to
i přesto, že se zrovna nacházeli uprostřed boje. Během zabíjení monster
opakovaně přepínali mezi skilly. A právě to vedlo k dalším problémům.
Nejenže okno se skilly zabíralo místo na obrazovce, ale také
odvádělo pozornost hráče od vlastní postavy a od možnosti
vcítit se plně do role herní postavy.

Vývojáři tedy nyní testují možnost přepínání skillů jen ve
městě. Přední vývojář Diabla 3 Jay Wilson však s tímto řešením
není dvakrát nadšený a otevřeně přiznává, že tímto směrem
ideální cesta nevede
. Pokud tento systém fungovat nebude, vyzkouší
vývojáři ještě přepínání skillů mimo boj. Hráč by v tomto
případě nesměl být uprostřed boje, pokud by si chtěl přepnout své
skilly. Toto řešení by však vyžadovalo větší zásah do hry a bylo by
z hlediska vývoje hry náročnější.

V PvP budou větší týmy

Systém PvP arén sice neprošel v posledních týdnech mnoha změnami,
ovšem je tu jedna věc, která změnami prošla. Je to mód pro hru v týmech,
tzv. Team Deathmatch. Původně měly být v každém týmu 3 hráči, toto
číslo se však změnilo a momentálně mohou do každého týmu až
4 hráči. Během soubojů navíc nebude možné přepínat skilly, takže ve
hře vznikne více prostoru pro využití strategie, taktiky a
plánování.

Team Deathmatch tedy funguje v tuto chvíli
následovně:

  • hraje se 10 minut
  • 4 hráči proti 4
  • tým, který zabije nejvíce nepřátel, vyhrává
  • během souboje není možné přepínat skilly
  • pro souboje je možné použít PVE postavu

Vše nejlépe shrne následující obrázek:

pvp-team-deathmatch-nahled

Zdroj: http://www.diablofans.com/…house-panel/

69 komentářů u „Přepínat skilly bude možné jen ve městě + početnější týmy v PvP

  1. Vy totiž vůbec netušíte co za maníka ten saesa je :-D Ten pro D2 pvp dýchá… Navíc jeho znalosti D2 mechaniky byly uplne mimo rozsah toho, co tady z vas kdo kdy o diablu vedel a vedet bude. Kdysi jsem proti jeho pvp postavám zkoušel bojovat jeste v xchat mistnosti ( jestli nekdo pamatuje) a mel hodne mych uší :)

  2. saesa: BLC = BloodLine Champions? :-D Sahat ti nikam nebudu, ale jeden addict na BLC ti stačit nebude. BLC už jen z principu musí být mnohem víc balanced než D2 PvP. Ale je to sranda…většinou jsem já ten fanboy, kterej hájí Blizzard až za hrob. :-D Každopádně když budu chtít challenging PvP, tak určitě nesáhnu po D3 ani D2. 8-)

  3. Jaký BLC? Neznám. Vůbec nevím, o čem mluvíš. Každopádně s tím d2 pvp jsi trochu ustřelil, ale nehodlám Ti to nijak dokazovat, musíš si sáhnout do svědomí. Naživo možná zažiješ D3 turnaje, když seženeš počítače. :-D

    Bloodline rozhodně nejsou ani z tisíciny tak vyrovnané a challenging jako d2 pvp. Vím to, protože znám addicta na Bloodlinech a ten nedokáže kromě WSAD nic!

  4. No jste tak trochu mimo mísu … Je to jako v Guild Wars ;-) Musíte složit co nejlepší „all round“ build v random arénách který obstojí a bude vám vyhrávat a v tom je ta krása nemožnosti výměny skillů. Jen se obávám že narozdíl od GW kde když se najde build co vše drtí je ihned upraven aby to nutilo lidi stále vymíšet nové buildy tak v D3 tomu tak nebude … U HC pvp jde vyřešit velice jednoduše a to jako duely v Line age 2 kde system zajistí že poslední rána nezabije a ukončí dulel pokleknutím postavy (vzdává se).

  5. Takto k PvP. Videl/cital som tusim vsetky rozhovory s blizzardom a vyjadrili sa takto. Obmedzeny pocet skillov a ich nemenenie pocas boja je kvoli rozmanitosti buildov. Predsa len to je lepsie, ked sa clovek musi rozhodnut aj nad buildom skillov(ktore vyhovuju jeho gearu, viac sedia jeho gameplayu). Vo wowku mas moznost vsetkych skillov a kazdy hra tu postavu rovnako, chce rovnaky gear. Toto obmedzenie nie je obmedzenie, ale praveze zlepsenie rozmanitosti postav. Co sa tyka aren. Jednoznacne povedali, ze skryty rating tam bude. Cast skryteho ratingu bude zalezat na geari, ale bude sa menit aj v zavislosti od vyhier/prehier. Ohladom nejakeho visible ratingu neviem, ale pravdepodobne tam bude tiez. Duely jednoznacne pridaju. HC PvP chcu zaviest, ale este nevedia akym sposobom, kedze PvP team je proti definitivnemu zabitiu postavy v PvP. Pravdepodobne ho pridaju nejakou inou formou(o goldy, o itemy – len moj nazor).

  6. Ja dufam, ze tam bude pre hraca nejaka previazanost skillov s konkretnym gearom a hlavne s runami. Lebo keby to bolo uplne volne, tak si proste vytvorim jedneho Demon Huntera a jedina znovuhratelnost za neho by bola po Inferno. Naco by som si zakladal dalsieho, ked za toho prveho si budem moct vyskusat vsetky skilly, ich kombinacie a teda vsetky buildy budem moct hrat s jednou a tou istou postavou. To predsa takmer uplne vymaze znovuhratelnost.

  7. Pánové..ještě nedávno tu každej řval, že zjednodušování hry je nepřípustný a teď by chtěl každej možnost kdykoli změnit všechny skilly?? A taky berte v potaz, že na vyšších lvl budou skilly bez skillrun slabý a změna skillruny už bude nějakym způsobem limitovaná (aspoň doufám)…

  8. mě osobně to takhle vyhovuje možná by stačilo aby dali cd 5s na skill který sem si zrovna vytáhnul do baru měnit skill jak se mi zachce je blbost bylo by to jen o tom kdo bude rychleji měnit skilly navic by sel udělat nejaky bot který by to dělal za vás a měli by jste hned všechny skilly

  9. hany: nechapu jak muže bejt 6 slotu jedna dovednost.. u toho nekra máš pravdu že se toho využívalo víc, u jiných postav výjimečně – namátkou mý SP postavy d2lod co dokončily hell: Amazon (LF/PJ) – 5 skillů, Assassin (LS/DS) – 6 skillů, Sorceress (ME/FO) – 5 skillů.. nevidim v tom problem

  10. AJey: To si povíme až to vydaj zda mi blizz vzal šanci k dobrému pvp .)

    To že tam nedaj ladder mě ale docela mrzí. naopak by to byla super věc, že si najdeš podle žebříčku protivníka a vyzveš ho na duel třeba .) Sice to půjde i tak že asi uvidíš, že má někdo achievment 1000× vyhraný duel/arénu, ale v žebříčku by to bylo hezky přehledné. A kdyby tam bylo nahrávání jako v SC2, to by byla krása .)

  11. AJey: *hráč co bude využívát všechny skilly na tom bude lépe než hráč co bude držet stále jeden build o 6 skillech – Tady si myslim, ze to tak nemysleli, ze se stale bavili jen o tech 6 skillech, ze hraci co sice budou mit 6 skillu, ale budou pozivat jen dva hlavni na dmg, budou lehce porazeni nekym, kdo vyuziva vsechny sve skilly … ale to uz je jen takove slovickareni

    PvP myslim uz vysvetlili jasne, zadny e-sport, zadny velky support a balance, zadny viditelny rating, zadny ladder, jen mody vice mene pro zabavu, ale pochopitelne s tim, ze kdyz se nejaky web rozhodne ( myslim, ze uz ste o tom i mluvili Vy, ze mate chut udelat nejake turnaje/ligu ) tak nikdo nikomu nebrani to brat vazne, delat statistiky, záznamy atd..

    Duel.. proste duel, tady a ted, nejspis kdekoliv na mape, bez predem danych aren/lokaci

  12. PvP je od 10 lvl … ale jak chces dělat pvp se 3 skilly s jedním pasivem to opravdu nevím. A neřešte stále blbosti. Vše bylo jasně řečené.

    *pvp od 10 lvl
    *duely budou dle vašeho výběru
    *pvp bude 4fun – žadný balanc od blizzu nebude
    *žebříček pvp hráčů nebude
    *hřáči v random pvp k sobě budou dáváni dle gearu takže to bude hlavně o skillu a né o výbavě

    *hráč co bude využívát všechny skilly na tom bude lépe než hráč co bude držet stále jeden build o 6 skillech

    a vůbec myslím že včerejší stream to vysvětlil jasně a Javore nevím kde pořad bereš že ti Blizz nedá šanci udělat ligu jak chceš ty … protože tak to není !!!

  13. BlackLight: Aha, nechce se jim dělat balanc tak na to kašlou… proboha, vždyť je to jedno, stejně řekli že nebudou pvp nějak balancovat. Diablo II taky nebylo vybalancovaný, lidi si udělali různá pravidla podle lvl, omezení na výbavu skilly atd. Perfektní balanc není třeba to si udělaj lidi zase sami. Jen k tomu musí blizz dát příležitost.

  14. Javurku tak zkus wowko tam mas na low lvl pvp dost :P . Pokud vim tak blizz recenzoval ze low lvl pvp v D3 balanc by trval dlouho, pokud by to vubec slo vzhledem k tomu ze bys musel fightit jen se stejnym lvlem kdyz maji byt rozdily znatelne po postupu na lvl a na to si myslim nehodlaji plytvat penezi, takze chces nemozne …

  15. S tím přepínáním skillů to zní divně, na jednu stranu sami tvrdí, že hra je udělaná tak, že budou zvýhodnění hráči, kteří používají více abilit a najednou se dají přepínat jen ve městě. Může mi někdo vysvětlit jaká je v tom logika, protože mě to příde jako protichůdný postoj.

  16. Javurek: tak oni maju este na vypiplanie PvP dost casu. ked vyjde hra, tak vsetci budu aj tak hrat PvM a v podstate az vo faze, ked ludia budu na 60-ke a budu mat nafarmeny nejaky ten gear v inferne, tak zacnu hrat PvP. to potrva aj mesiac-dva. a to ani nehovorim o tom, ze sa mu budu venovat viac, kedze s pribudajucim casom bude PvP hrat viac ludi.

  17. Garn: Já nic nevytahuju reagoval jsem tu na příspěvek .)

    AlterEgo: v čem je problém pro mě jsem napsal, to co ukázali mi nevyhovuje, je to jen tak for fun. Ať si lidi hrajou klidně 4v4 to je mi fuk, já chci to co jsem psal, nebudu se opakovat. A jejich řeči o tom že to tam možná bude, mě nezajímají dokud to neuvidím .) Od minula se mi zdá ten systém pvp ještě horší, podle toho co s tím udělali.

  18. Javurek: v cem je problem, kdyz to hry 4v4 vleze plny pocet lidi, kteri se mezi sebou domluvi, ze bojuji proti sobe 2 lidi a ostatni nezasahuji? Navic pokud vidim, tak se pise, ze pocet hracu byl rozsiren na 4v4, coz znamena, ze tam muze byt klidne 1v1,2v2,3v3 a 4v4 Tak jak muzes zalozit PvM, ktere si treba zaheslujes a joinou jen lidi co znaji heslo, tak to nejspis pude i v PvP a nejaky ten rating bude spis pro nejake random areny do kterych se budes chtit pripojit a ktere se ti zobrazi. V D2 si treba taky pug hry videl podle toho jaky mela postava lvl, tak pro ucely aren to chteji nejspis zobrazovat podle ratingu a mozna pokud tam bude nejaky nesmyslny ladder, tak nejspis pro ucely tohoto jeste bude ten rating urcovat v jakem poradi se v nem umistis.

  19. A nespomianli nieco o PvP s vecsim poctom hracou?

    Predsa len, kto hral niekedy random areny v Guild Wars, tak vie ze je dost velka pravdepodobnost ze skoncite v teame s ludmi typu „hej, nevies co tu mam robit?, prave som si tento accu kupil“. Okrem toho random teamy sa ani nedali porovnavat s normalnymi organizovanymi teamami a cim mensi team, tym je to horsie ked niekto nevie co ma robit. Pri vecsich bitkach sa jedna-dve lamy v tom dave schovaju.

    Okrem toho v Diable nie su ani guildy ci nejake ine pod. zdruzenia kde by sa dali zhanat ludia do organizovanych tymov (jedina sanca je mozno tu na fore)

    Viem ze mnozstvo hardcore pvp hracov si neda na areny dopustit, ale predsa by mohli myselt aj na tych menej zdatnejsich softcore pvp hracov (kde aj ja bohuzial patrim)

  20. Skilly by sa podla mna nemali dat v boji menit. Je pravda, ze v D2 si mohol pouzivat vsetky skilly, ale to si zasa nemal naucene vsetky. takze vo vseobecnosti budes v D3 pouzivat vacsi pocet skillov ako v D2. Respec by ale mohol byt povoleny aj mimo mesta, ale s nejakym postihom. Asi najlepsie je dat respecu casting time(interuptable), aby si ich nemohol menit pocas boja alebo pridat mensi poplatok, aby to ludia nezneuzivali. Predsa len by bolo aspon rpe mna osobne lepsie, kebyze si na bossa alebo tazky pack mozem zmenit skilly. Ved ked ho dokazem zabit, tak je jedno s akymi skillmi.

  21. lu-xXx-us: Problém je v tom, že skill systémy sou tak rozdílný, že se srovnávat moc nedají. V D2 si mohl měnit pouze skilly, ve kterých si měl nějakej investovanej bod, v D3 může postava používat všechny, ale může jich mít pouze 6 aktivních (myslim). Těch 6 můžeš v boji měnit jak chceš. Takže příklad – používám nějakých 6 skillů, který v boji kombinuju a když sem vě městě, tak můžu těchhle 6 skillů vyměnit za úplně jiný skilly.

  22. saesa: To video nie je v pravych farbach. Ale v podstate mas pravdu, Diablo 3 obcas pripomina nejake tie fantasy/sci-fi filmy jako ja nevie trebars Underworld. Ak sa ti Diablo 3 nepaci, mozes hrat Torchlight 2, ktory vyzera priam uzasne. Alebo Titan Quest, kde trva hadam viac ako sekundu, nez postava zareaguje, to je este vacsia bomba. Will Wright by ti mozno doporucil DarkSpore, alebo si chod pozerat Star Wars a Dialovi daj pokoj. Keby si ty hodnotil tieto hry, tak to uz by si mohol vystupovat na stanici Fox.

  23. Taky je na prd těch 10 postav na acc, když budu chtít hrát pvp na úrovni tak to sežere těch 10 slotů jen pvp. Možná někdo namítne, že si můžu měnit skilly na postavě, ale fakt nebudu vždy překopávat všechny skilly, a výbavu kvuli pvm nebo pvp. Jen doufam že dokupování těch dalších slotů půjde a bude to levné. Možnost by byla v založení dalšího účtu, jenže jsem chtěl mít všechny achievmenty a ratting na hlavním accountu.

    Proč by měl být ratting skrytej fakt nechápu. Nejlepší by bylo vybírat si soupeře podle rattingu individuálně. Proti automatickému výběru nic nemám když tam bude i manuální možnost.

  24. Javurek: souhlasim pokud to bude scela nahodne tak to nebude mit cenu aspon nějaky rating jak ve wowku zavest at nechta člověk nejake skillery

    Akorat nechapu ty ten dodatek že bude člověk moct hrat z pve postavou. ono bude nějaky rozdil v tom jestli jsi udělam pve nebo pvp postavou? nebo bude jine vybaveni nebo jak to mysli?

    Sloučen doublepost AJey :-(

Napsat komentář