Report z PvP dema z BlizzConu: Witch Doctor

witch-doctor-female Na
IncGamers se objevil report týkající se dema Diabla 3 na BlizzConu.
Hratelná verze představovala arénu a mód Team Deathmatch. Uživatel na
IncGamers Adivirgi hrál za Witch
Doctora
a napsal několik postřehů a hodnocení jeho skillů. Postupně
přibydou články i o jiných postavách.

Začneme popisem a hodnocením jednotlivých skillů:

poison-dart

Vystřelí otrávenou šipku s Poison
poškozením za 100 % poškození zbraně a dalších 80% za sekundu po dobu
2 sekund.

poison-dart-indigo

Vystřelí 5 šipek s Poison poškozením za
60 % poškození zbraně.

Líbily se mi možnosti tohoto skillu. Je to velmi rychlý skill, takže
je možné trefit většinu cílů, pokud se nepohybují velmi rychle. Uděluje
také ucházející zranění, ale přišel jsem na to, že Witch Doctor
postrádá takovou palebnou sílu, jakou mají ostatní postavy. Největší
nevýhoda skillu je, že neprostřelí skrze zdi (jak by taky šipka mohla
prostřelit zeď že?), přičemž v tomhle je Spirit Barrage
perfektní.

spirit-barage

Střela ze spirituálního světa
s poškozením za 125 % poškození zbraně.

spirit-barage-crimson

25 % poškození je obdrženo jako
HP.

Vím, že oficiální stránka říká, že dává 25 % zranění
zpátky, ale myslím si, že to bylo 40 % v demu na BlizzConu. Stránka
ukazuje runy na 4 levlu, ale v demu byly na 7 levlu. Tento skill byl
pomalejší než Poison Dart, ale obrovská výhoda byla, že pokud si někoho
zacílil, střela sledovala cíl dokud ho nezasáhla. Další obrovská
výhoda – střílení skrze zdi. Bylo skvělé být schovaný za zdí a
střílet po nepřátelích. Vracení 40 % zranění jako HP bylo skvělý
bonus, ale zjistil jsem, že Poison Dart dává mnohem víc zranění (300 %
šipky, v porovnání se 125 % baráže)

grasp-of-the-dead

V cílové oblasti vyrazí na povrch ruce
nemrtvých a budou zpomalovat pohyb nepřátel o 50% a způsobovat poškození
za 50 % poškození zbraně po dobu 8 sekund.

grasp-of-the-dead-obsidian

Navyšuje zpomalení pohybu na 58 %.

Znovu vím, že na stránkách je 58 % (což je docela slabé, protože
navýšení je pouze o 8 %), ale jsem si docela jistý, že to bylo 64 %
v demu. Abilita byla docela zábavná na sesílání a zacílení nepřátel.
Oblast účinku není moc velká, takže to nemělo takový dopad na
zpomalování nepřátel, protože v oblasti moc dlouho nestáli. Zranění,
které navíc uděluje, není velké. Byla to ale vážně sranda, seslat to na
skupinku hráčů.

Používal jsem ho také na zpomalení hráčů, kteří pronásledovali
mé spoluhráče. Skill je také učinný v malých oblastech, kde jsou lidé
docunení projít jím. Preferoval bych spíše, aby tam byla crimson runa na
navýšení damage. Celkově je to tedy zábavný skill, který požaduje abys
byl rychlý – abys byl schopen seslat ho před soupeře a tak ho
zpomalit.

hex

Vyvolá Fetish šamana na 8 sekund, který
promění nepřátele ve slepice. Takto očarovaní nepřátelé nejsou schopni
útočit a obdrží navíc dodatečně 25 % poškození.

hex-jinx

Dodatečné poškození proměněným
nepřátelům je navýšeno na 60 %.

*Další runový efekt, který je lepší, než ten napsaný na netu. Často
jsem na tuhle abilitu zapomínal, ale je velmi účinná a udělala z barbarů
snadné cíle, když na mě nabíhali. Nejúčinnější bylo seslat ho hned jak
se objevil nepřítel, protože to pak dávalo prostor vymyslet, jaké skilly se
dají použít. Jsem si celkem jistý, že jsem viděl pouze jednu proměnu po
seslání. Skill se jeví jako čistá PvP abilita. Navýšení zranění je
navíc výborné a dává skvělou výhodu nad nepřítelem.

spirit-walk

Postava vstoupí do spirituálního světa na
dobu 3 sekund. V tomto světě je postava pro nepřátele neviditelná, ale
propojení se spirituálním světem se zruší, pokud je zakouzlena nějaká
schopnost, nebo je HP sníženo pod 50 %.

spirit-walk-alabaster

Dokud je schopnost aktivní, každou sekundu je
zregenerováno 10 % HP.

Tenhle skill je úžasný, podle mě nejlepší abilita WD a nedovedu si
představit jakýkoliv PvP build bez tohoto skillu a runy. Kdykoliv nastaly
potíže, seslal jsem ho a odběhl k health orbu. Regenerace životů byla taky
zajímavá, navíc mi skoro vždycky kompletně doplnila životy. Cooldown je
15 sekund, takže jsem se snažil držet si odstup s pomocí Poison Dartu a
Spirit Barage, dokud jsem nevěděl, že byl skill připraven. Zjistil jsem, že
pomocí této ability jsem byl naživu déle než mí spolubojovníci. Možná
je trošku přesílený, ale uvidíme po vydání hry.

soul-harvest

Vysaje životní sílu až 5 nepřátel
v okruhu 15 yardů. Za každého ovlivněného nepřítele postava obdrží
+126 bodů k hodnotě útoku. Schopnost vydrží 30 sekund.

soul-harvest-alabaster

Ovlivnění nepřátelé obdrží také
poškození za 205 %.

Tohle je naprosto úžasný kouzlo, který umožňuje zranit víc
nepřátel najednou a ještě ti dá dobrý posílení. Nevýhodou však je jeho
malý dosah, takže musíš skoro dojít doprostřed skupinky a tam to seslat.
Zjistil jsem, že jsem ho málokdy používal, teda pokud jsem neměl Spirit
Walk připravený, v opačném případě bych byl mrtvý dříve, než bych
řekl „Diablo je žena“ (což může být dost cool, pokud to
tak bude).

Pasivní skilly měl tyto:

spiritual-attunement

Maximální množství Many je navýšeno
o 20 % a regenerace Many je 2 % za sekundu.

pierce-the-veil

Veškeré poškození je zvýšeno o 20 %,
ale cena Many je také navýšena o 30 %.

rush-of-essence

Spirituální schopnosti Haunt, Horrify, Soul
Harvest, Spirit Barage a Spirit Walk navracejí 200 % ceny many za
10 sekund.

Skoro pořád jsem byl bez many a proto jsem poté přepínal na Spirit
Barrage, protože jsem pak obdržel 200 % many z ceny skillu. Celkově jsem si
hraní za Witch Doctora užil a těším se, až si vytvořím vlastního
v plné hře. Navíc jsme se s dalšími hráči shodli, že WD byl na tomto
i minulém BlizzConu nejlepší postavou v PvP.

Zdroj: http://diablo.incgamers.com/…octor-report

29 komentářů u „Report z PvP dema z BlizzConu: Witch Doctor

  1. Ezechiell: To nejhorší, co by Blizz mohl udělat, je, aby se snažil vybalancovat PvP. Nejde jim to, jak už dokázali ve WoWu, a hlavně naprosto nemají prostředky, aby vyhověly herní úrovni statisíců hráčů. Jakmile co nejvíc vyhoví průměru, tak zas odepíšou ty nejlepší a atd. Ideální bude, když to zas nechají na komunitách. Pokud se tak nestane, d3 pvp bude velký propadák.

    Jinak TDM je ohlášený už skoro rok. A je to tím pádem jediný mód, který je ohlášený. Obyčejné Last man standing bylo zavrženo.

  2. Neměli bychom zapomínat, že hra ještě není vydaná, je na ní ještě spousty práce a Blizzard bude určitě vydávat opravné patche, kde se může objevit jak změna animace skillů u DH, tak úprava skillů samotných. Když jsem se díval na to video musím říct, že to nebylo špatné, odsýpalo to vcelku dost rychle a o tom PvP je. 90% animací bylo vynikajících, zbylých 10% se snad nějak upraví nebo změní (DH). To že Spirit Barrage umí tolik věcí je následkem toho že ho daný uživatel zkombinoval s runami a passivními skilly a přesně to blizzard chtěl, abychom si ty skilly udělali víceméně sami a aby každá postava byla něčím unikátní. Každý preferuje něco jiného, z toho vyplývá že počet kombinací skillů, které ve hře budou, bude nespočet. Závěrem bych chtěl říct, že Blizzard se bude určitě snažit všechny postavy v PvP co nejvíce vyrovnat, záleží na každém z nás, co nám bude vyhovovat, jaký styl hraní nás baví a proto si myslím, že WD není OP, ale je velmi lehký na hraní, ti co byli na Blizzconu říkají, že je dobrý na PvP, protože hru hrají poprvé nebo podruhé v rámci PvP. WD bude jednoduchý char co jen běhá a háže šipky, když má málo HP schová se, doplní si a jde znovu flusat, neříkám že je špatnej to vůbec ne, ale například mě takový styl hraní vyhovovat nebude, protože já se chci bavit a ne jen dělat něco konzervativního. BTW Blizzard WD obohatil skilly, kde jsou žáby, pavouci, psy, zombíci co lezou po sobě proto, aby ho udělali zábavnějším jinak by byl opravdu nudný. Toť můj názor, klidně reagujte :-)

  3. Nevim no.. Docela jsem zklamanej z toho TDM. D3 PvP jsem si představoval jako arenu, kde se bude hrát na vítězství jako ve WoW (klidně i na více vítězství jako např. v Bloodline Champions), ale prostě klasickým systémem „na jednu smrt“.. klidně i 4v4, proč ne, ale prostě TDM je blbost.. TDM je jen přežitek pro „zábavu“ a pokud tohle bude jediná možnost PvP, tak to Blizzard nemůže s D3 myslet vážně co se PvP týče… Ve výsledku to dopadne asi tak, jak již tady někdo psal: Jednou za den si zahrajeme TDM pro odreagovani a pak hurá zase na PvE..

    Ale věřím, že si Blizzard hratelnost i toho stupidního TDM pojistí zajímavými rewardy v podobě titulů a bův ví čeho.. škoda, první moje zklamání před vydáním D3 muselo někdy přijít ;)

  4. Škoda, že furt přesunuje tu kameru místo aby něco hrál :) Jinak monka předvádí asi nejslušněji, i když to jeho hraní spočívá v přepínání 2 tlačítek, comba užívá zřídka. WDoctora úplně přestřelil, tam je vidět, že je zatím ztracený. Na barbovi má aspoň pár kill streaků, ale s odřenýma ušima (každou chvíli survivaly :/). Celkově je to takové hurá hraní, které je tím současným systémem deathmatche podporováno. Ale to, co se hýbe na té obrazovce, má i v tomhlenctom podání slušné tempo, takže se asi dočkáme v budoucnosti (krátce po vydání) bleskových a špičkových pvp videí.

  5. jsem si to myslel…diky.. Ale jak tak na to koukam,tak ty jeho projektily se mi teda moc nelibi… ta cerna v tom nevypada vubec dobre.. Jsem si vsiml,ze DH ma hodne takovych skillu,kde ma cernou barvu: ale takovou divnou a pripada mi to,jako by byli nedodelany,nebo blbly textury,nebo tak… Asi to tak ma byt,ale uz jsem si toho vsiml pred nejakou dobou a myslel jsem,ze tu animaci zmeni a ono nic..Fakt mi to pripada jako z nejake stare hry,kdyz na to jeste nemate dostatecne silnyho kompa tak ty textury blbnou..:(

  6. Takze kombinace skillu Rush of essence a Spirit barrage umi toto:

    • Zrani nepritele
    • Je navadena na cil
    • Prochazi zdi
    • Doplnuje manu
    • Doplnuje zivoty
    • V pripade potreby opravi rozbitou televizi

    Je sice hezky, ze to vybalancujou cislama, ale tohle uz je stejny, jako kdyz pejsek a kocicka pekli dort. Trochu cokolady, trochu jablek, trochu spekacku.. vsechno smichame dohromady a je to. Uz si nepamatuju, kdo jim ten dort v tom vecernicku sezral, ale vim, ze mu po tom bylo blbe.

Napsat komentář