Popis obtížností, výroby předmětů, truhly a tipování data vydání

Levé menu se postupně rozrůstá. Články, které byly na starém webu, se nyní postupně vracejí v upravené formě. Prvním novým odkazem v menu jsou Obtížnosti. Tento článek se spíše než obtížnostmi zabývá čtvrtou obtížností Inferno, která bude v Diablu 3 oproti předchozímu dílu úplnou novinkou.

Nejvíce odkazů bylo zařazeno k předmětům. Konkrétně se jedná o čláky Crafting, Gemy a runy a Truhla. První článek se zaobírá všeobecnou výrobou předmětů (tedy tzv. craftingem) a popisuje dva specifické předměty, a to Cauldron of Jordan a Nephalem Cube.

Diablo 3 runy

Článek Gemy a runy popisuje runy (viz obrázek výše) a gemy a poslední nový článek Truhla rozebírá vlastnosti a funkce truhly v Diablu 3. Nezapomeňme, že v Diablu 3 je nově sdílená truhla.

No a na závěr dobrá zpráva pro sázkaře. Ti, kteří si rádi tipují, mají možnost si tipnout datum vydání, tedy pokud tak už neučinili. Na tento web se totiž vrací tipovačka, která běží už od července tohoto roku. V databázi je už přes 200 tipů. Nutno dodat, že každý uživatel smí hlasovat jen jednou.

25 komentářů u „Popis obtížností, výroby předmětů, truhly a tipování data vydání

  1. někde jsem tuším četl, že runy po vložení budou vázané na skill (ale jestli to změnili nebo jsem si to s něčím zaměnil, tak na to neberte ohled), tzn. i kdyby jsi změnil skilly, které se více hodí do dané situace, tak by pořád byly slabší, protože by jsi do nich neměl runy…mít runy pro všechny skilly by bylo prakticky nemožné. 

    osobně by se mi tenhle systém řešení run líbil asi nejvíc, ale uvidíme, jak se to vyvine… 

  2. kING: runy jsou zatim velka neznama, klidne to muze dopadnout tak, ze kdyz runu vyndas ze skillu tak se znici (coz je velka ztrata pokud to bude runa na vyssim levelu)…myslim si ze zatim nema cenu diskutovat nad necim takto nejasnym, urcite se priklanim k nazoru ze specializace postav by byla zadouci ale jak jsem rekl, zatim to je velka neznama

  3. nemam nic proti meneni skillu, ale pokud uz delam nejaky build, tak bych mel zvladnout s tim projit celou hru. klidne at je povoleno prehazovani skillu kdekoliv (pokud nejste prave v boji) treba i pred bossem, ale rozhodne ne runy!!! proste by melo byt neco trvaleho co se da nazvat vyvoj postavy a co nejde jen tak zmenit. vyberu si svych 6 skillu do kterych si budu davat runy a kdyz se nahodou rozhodnu pouzit pro danou situaci skill ve kterem nemam runu, tak by to na tezsich obtiznostech melo byt hodne znat na sile a pouzitelnosti toho skillu   …..  pokud pujdou runy prehazovat libovolne bez nejake znatelne penalizace, tak v podstate vsichni budou umet vse a pujde cokoliv pouzit kdekoliv 😀 coz je u rpg hry docela problem a jedina odlisnost bude jen to co ma dana postava prave na sobe a nezbyva nez doufat, ze tech moznozsti, ktere predmety nabizeji budou skutecne zarucovat nejakou ruznorodost. ja stale doufam, ze nejvetsi rozdil bude tvorit volba skillu a run a jejich sila, protoze to me prijde na D3 to nejzajimavejsi a to co me nejvice laka. pokud bude hlavni vaha v predmetech a jejich vlastnostech, tak stejne bude jeden atribut, ktery je pro danou tridu nejlepsi a do toho se bude cpat vse. stejne jako ve wowku 😀 ktere opravdu nejde nezminit, protoze ta podobnost je obrovska

  4. a zajimalo by jak to bude s barvou craft itemu… v Game Guide maji ZLUTOU jako RARE predmety. Myslim, ze by si zaslouzili urcite jinou barvu. Mit predmet, ktery ma nevycislitelnou cenu a ma stejnou barvu jako „obycejny“ RARE mi neprijde zrovna „blizzardovske“.

    (Sigurn kdyz uz si to ty taky vpozmnel:D muzem klidne zahrat… (kdyztak PM poslu ti xf) nehral jsem to ani nepamatuju)

  5. Po precteni Vasich komentu se musim vyjadrit: DIII neni DII, je to jina hra, s odlisnym systemem, presto (ci prave proto) se Blizz snazi aby byla variabilnejsi nez predchozi titul, to se tyka itemu, buildu, vseho. Nazor ze to bude hra delana ciste pro zisk-nepoznas to ale ruku na srdce, proc by vyvijeli hru za kterou by nechteli mit zisk?

    kING: pises ze prijdes k bossovi a budes si menit skilly aby sis je vzapeti zmenil zpatky? popremyslej jestli je tohle lepsi nebo horsi nez scenar, kdy dojdes na xx level a pak celou hru pouzivas jeden jediny skill a ostatni nepouzijes…protoze ke konci sveho komentu pises ze pokud se bude zjednodusovat tak DIII bude jen hloupa hra

    Blizzard nekolikrat zminil ze nechce runy (nabehy na mephista apod) jako v DII, proto tam je crafting, ty nejlepsi veci si budete muset vycraftit (nebo koupit) takze dalsi plus oproti dvojce (kde byly runy dosti monotoni ale clovek je pro dobre veci delat musel)

    kdyz uz dejavu zminil COD2…hral jsem pomernou dobu, mas naprostou pravdu ze kdyz jsi zacatecnik tak nehorazne dostavas a skiller se fakt pozna, uvedom si ze pokud v Diablu 3 potkas cloveka s nabusenym inventarem a runama tak to ziskal budto za tezke goldy v aukci (na coz musel dost setrit) nebo si item sam vycraftil ale napr skill runu 7.lvl muzes najit jen v Infernu coz podle me nebude nic snadneho takze podle meho – zkusene hrace poznas

  6. no to neni taky uplne pravda… ten crafting ti na nejvyssi urovni vytvori treba staffku ktera ma 6 random property coz je velmi zajimave a nejaky legendary (unique) predmet strci do kapsy. Ale udelat takovy predmet to chce cas a taky stesti. To mas jak ve DII craft amulet +2 soso skill +20 FCR (+ resisty + staty). Navic muzes mit vic aktivnich spellu coz v DII bylo reseno celkem neohrabane. A na ten svuj build si prave budes snazit vycraftit predmety nebo dalsi zpusob jak je ziskat bude aukce… Je to spis neco noveho na co si musime zvyknout… pokrok nezastavis. Na Diablo II nedam dopustit, ale me se to osobne libi a myslim, ze ve hre uplne stejny build potkas malo kdy (pokud to teda bude vybalancove jak napr. rasy ve StarCraftu II) ne jak v DII porad Hammer Paladin. To s tim, ze to delaji pro velkou masu lidi s tebou souhlasim (spis je to uplna samozrejmost). Proste se vsechno dela tak, aby nebyly citit rozdily, vsechni se maji stejne (skryty komunismus, statni maturity, EU…). Jestli si nekdy hral treba COD2 tak tam je to opravdu o skillu a proto to nema takovou hracskou zakladnu. Maly kluk co tu hru zapne dostava hned na … a musi u toho stravit urcity cas, aby se jim trochu vyrovnal (CS je vyjimka coz je pozitivni). Doufam, ze tomu pomuze Inferno, na ktere se osobne velice tesim. Dnes chce kazdy vsechno umet hned ted a nic tomu nevenuje (neni mireno ani tak na hry jako na real zivot sry za OT :D).


    Slušně !!!! A.Jey

  7. priznam se, ze treba o tech gemech a velkem vlivu itemu na staty sem netusil. pokud to tak bude, tak je to skutecne jedine dobre, protoze to je dasli vec co prida hracum dalsi moznosti. ALE porad se nemuzu zbavit pocitu, ze je to malo a hlavne, ze to bylo v DII udelano daleko lepe. hlavni duvod je, ze prave wowko hraji a vadi me, ze vse je jen o itemech. mate sice talenty a par glyphu, ale ty sou udelany tak, ze stejne nemate moc na vyber a prijit s necim jinym v podstate ani nejde pokud blizzard nezmeni balanc a tak jedine co resite je equip a kazda trida ma stejny tier set a stejnou zbran po ktere touzi a vedi z jakeho bosse jim vse vypadne a jina moznost opet neni. doufal sem, ze toto v DIII prave nikdy nebude, ale jak se zda tak k tomu vse smeruje. chapu, ze blizzard nedela hru pro hrace, ale az v prvni rade pro zisk a tak to mame: vice nutnych itemu = vice rmah = vice penez, presto to slo postavit na vetsi voble hracu a zachovani vyvoje postavy jako v DII a ne jen o itemech

     

  8. 2King: to neni vubec pravda… mas tam spoustu jinych aspektu. Postava se muze listi ve spouste veci, ne jen efektem ktery propujci runa urcitemu skillu… Muzes hrat napr. Wizarda na Critical Hit (coz mi prijde uplne skvele) v Diablu II byl CS pokud se nepletu pasivni skill pouze u Amazon a pak ho meli nektere predmety (melee). Atributy mas nahrazeny gemy (kazdy ti neco dava a ne zrovna malo Attack, Precision, Vitality nebo Defense…) a je jen na tobe jestli das prednost Precision pred Vitalitou nebo to nejak promichas. Podivej se na Game Guide na officialnich strankach. Mas tam „enchant“ dalsi atributy navic a nejen atributy… muzes si udelat postavu presne podle toho jak chces (HP, Block, DMG, Crit a mnoho dalsich). V Diablu II mel nejaky predmet napr. 4 vlastnosti ale na tvuj build se hodily jen 2… tady si udelas predmet presne jaky chces zabere to, ale spoustu casu (nasbirani gemu, goldu, crafting atd.) takze mi to nijak lehke neprijde spis u toho musis jeste vic premyslet, aby si mel opravdu build ktery prevysuje ostatni. Navic predmety maji neuveritelny boost atributu taky! Je tam toho spousta. V Diablu II si pouzival max 2 skilly jeden AoE napr. Blizzard + Ice Blast na tuhe monstra = BOSS. To mi prijde celkem racionalni, ze kdyz prijdes pred samotneho Diabla tak zmenis styl hrani a budes pouzivat spelly tomu odpovidajici. To by pak byl Diablo pouze dalsi monstrum ktere se lisi jen svym jedinecnym designem. Blizzard ma jeste jednu hru a ta se jmenuje World of Warcraft a musel jsem ji odinstalovat protoze me uplne pohltila (muj real life byl nulovy :D) a tam runy ani rozdelovani atributu (v dobe kdy jsem to hral ja) neni. Nerikam ze hra bude takova hned po vydani ale patche ji na takovou uroven urcite dostanou. Myslim ze ten system z Diabla II to strci do kapsy… ale atmosferu hratelnost a zazitky, ktere mam z Diabla II to uz je neco jineho. 

  9. kING: ve streamech i všude jinde se už řešilo hodněkrát, že největší vliv na různorodost postav budou mít stejně věci, které se rozhodneš používat, jestli dáš přednost attack a dmg před defence a +life atp.

    moc si nemyslím, že znovuhratelnost D2 stála zrovna na rozdělovatelných statech, i když hraju za jednu postavu a používám naprosto jiný build, tak mám víceméně stejně staty většinou (kvůli věcí) Mrkající

  10. me runy a  „neznamo“ kolem jejich pouzivani prave docela desi 🙂 je to jedina vec, kterou muzou hraci v ramci vyvoje sve postavy ovlivnit a odlisit se tak od od ostatnich hracu se stejnou tridou. predstava, ze dobehnu pred bosse a zmenim si skilly z aoe na single target, do toho narvu runy s efektama, ktere me vyhovuji na tohoto bosse a po fightu si zase vse zmenim, je pro me primo nocni mura. vyvoj postavy rozdelovani bodiku do atributu a skillu pro me byl jeden z hlavnich duvodu znovuhratelnosti DII. pokud blizzard v ramci zjednodusovani vseho zrusi efekt jedinecnosti a unikatnosti kazde postavy, tak z DIII zustane jen hloupa hra ve ktere bude zalezet na rychlosti klikani a pouzivani skillu …. ja bych rad jen vedel zda si kupuju akcni rpg, nebo jen akcni hru, drive nez si ji koupim

Napsat komentář