>19:20< Sunday Evening on Carpinus | beta patch 8, původní vzhled Diabla III

Stream bude dneska z technických důvodů opožděn asi o 15-20 minut. Doufáme, že nám toto zdržení odpustíte a naoplátku jsme si pro vás připravili podrobnosti o beta patchi číslo 8, mrkneme krátkou slideshow o původní verzi Diabla III ještě se krátce pobavíme o minulém rozhovoru. (uff) Dále se budeme chvilku věnovat projektu Carpinus a tomu, co jsme vám přinesli na novém webu.

44 komentářů u „>19:20< Sunday Evening on Carpinus | beta patch 8, původní vzhled Diabla III

  1. Pointa byla v tom ze v hratelny bete bylo proste 5 slotu vzdy pro vsechno 🙂 Ten 5 slot vyhrazeny jen pro item byl naposledy nekdy kolem 2009 na gamescomu. Na gamescomu 2010 to uz bylo zmeneny..

    http://www.youtube.com/watch?v=cR9kmIRtCAo

    Kazdopadne je videt jak Blizzard vsechno vypiplava dokud neni se vsim 100% spokojen. Pokud bych to mel srovnat napriklad s UI u Skyrimu, tak se musim divit jakej paskvil jsou ostatni firmy schopny v dnesni dobe vydat …

  2. Zajimalo by me jaky je system ve jmenech postav. Muzu pouzit jmeno na postavu, treba APLLE, i kdyz ho jiz nekdo pouziva (ze by se to resilo pomoci ACC, ID nebo novymy BattleTagy)? Nebo je to jak u DII ze na realmu muze byt pouze jedna postava se jmenem APPLE.

    A jeste by me zajimalo jak vypadaji ve hre ty BattleTags jestli jde videt ciste nick a nebo i to čtyřčíslí za nim priklad nick#1234

  3. Jde se portovat od bosse pryč z boje? nebo když jednou k bossovi vlezu, tak už se od něj nedostanu, pokud jeden z nás nezemře? 

    Při streamech jsem si toho nevšiml, ale taky se monstra opakují v silnějších variantách (příklad z D2: Fallen -> carver -> devilkin -> dark one) nebo jsou to vždycky úplně nová monstra? Jestli můžeme čekat větší rozmanitost monster…

  4. zdravim, mam 2 otazky

    • zabíjí se monstra i navzájem mezi sebou (v diablu1 se mi do sebe občas pustli zombií, kdy jedna sekla druhou a už byly v sobě), nemyslím tedka Grotesque, který při svém umrtí zabije i ty okolo.
    • při úmrtí i na obtížnost hell a nightmare se sníží pouze durability o 10%, nebo se bude snižovat i XP postavy na danem levelu…(před umrtim napr lvl 55 +38% v XpBaru, po umrtí 55lvl + 20% v XpBaru)

Napsat komentář