Followers v Nightmare, Hell a Inferno

Followers (společníci) jsou unikátní postavy, které Vás budou doprovázet na cestách ve světě Sanctuary a bojovat na vaší straně. Ovšem pouze pokud budete hrát sami, tedy single player (vyjímku tvoří questy, týkající se právě těchto společníků, při kterých se vyskytují Followers i v multiplayeru). Další omezení se týkalo obtížností, jelikož původně měli být Followers pouze na Normal.

Poté co Blizzard zveřejnil tuto novinku, velké množství hráčů si přálo, aby je Followers mohli doprovázet i na ostatních obtížnostech (Nightmare, Hell, Inferno). Na BlizzConu oznámili, že na tom začali pracovat.

 Před pár dny se s námi podělili o detaily, týkající se této změny.

„Mnoho z nás také chtělo, aby byli Followers dostupní v celé hře. Souhlasíme, že ještě více umocňují požitek ze hry. K tomuto rozhodnutí nás vedlo především to, že by single player hráči byli znevýhodněni vůči co-op hře při hraní na Nightmare, Hell a Inferno. Ke konci jsme hru udělali brutálně obtížnou a uvědomujeme si, že by hráči chtěli pomoc ve formě Followerů.

Některým hráčům se nezamlouvali Mercenaries (žoldáci) v Diablu 2, od nich se ovšem v klíčových věcech společníci liší. Zaprvé, jejich oživování nestojí žádné peníze. Zadruhé, když „zemřou“, tak se jednoduše za pár vteřin sami vrátí do bitvy. Nechceme aby se kvůli nim museli hráči stále vracet do města.

Stále vylaďujeme některé mechanismy, včetně skillů a balancování v konečné fázi hry. Naším cílem je, aby single player hráči shledávali Followers jako užitečné pomocníky.“

Více o Followers najdete v článku NPC postavy.

29 komentářů u „Followers v Nightmare, Hell a Inferno

  1. Taky jsem zvědavý. Vůbec si nedovedu představit jak bude vypadat konec Inferna, jestli to fakt bude tak mega difficult. Jestli to půjde vůbec na hardcore projít nebo to bude chtět hodně zkušeností opakováním lokací a tak…

    Jo a mercenaries v D2- dovedete si představit sorcku bez merca s insight/infinity ? Já ani náhodou 🙂

  2. Hej, jen ať dělají svoji práci, ať ji dělají důkladně. Jako vývojář bych se taky snažil být precizní, aby potom, jak hra vyjde, se nespamovalo fórum: „Omg, to je balanc jak sviňa, tady bug, tady bug, měli na tom ještě dělat a ne vydat nedodělanou hru…“ Jak dopadají takové hry, víme (viz Heroes 6) – nevzpomíná se na ně v dobrém a ze hry s dobrým potenciálem se stane ostuda, na kterou budou pamatovat ještě vaší pravnuci.Usmívající se

  3. Mikro: Healne celou partu, to myslíš dva lidi, tedy hráče a followera…:)

    Spíš se teď snaží vybalancovat followery tak, aby nebyl větší bitkař než sám hráč a aby bylo znát, že ve společnosti má větší váhu hráč než follower.
    Mimochodem, jak to je, když zemře hráč? Follower taky „padne do bezvědomí“ nebo na vás bude čekat ve městě?

  4. Tak u barbara je to možná jedno i když taková čarodějka která z dálky metá kouzla mu asi pomůže víc než templář  u DH nebo wizarda bude templář asi nejlepší přece jen jsou to postavy které si budou snažit udržet nepřítele od těla. Ale jsou to spekulace nejlíp se to pozná až ve hře. I když živím kamarádům se ti pomocnici asi nevyrovnají.

Napsat komentář