Diablo 3 zdaleka není u konce. Změny takového rozsahu čekal asi málokdo. Odstranění svitků identifikace, artisana Mystica, Cauldron of Jordan i Nephalem Cube, vyhrazení pátého slotu pro elixíry, přejmenování Stone of Recall na Town Portal a dokonce také předělávka atributů herních postav. Toť jen stručný výpis všech změn, které vývojáři představili včera večer na oficiálním webu Diabla 3. A co víc, prý to ještě není všechno.
Pojďme se nyní podívat na jednotlivé změny podrobněji.
První změnou je odstranění svitků identifikace (Scrolls of Identification) ze hry. Neidentifikované předměty však ve hře zůstanou a také samotný proces identifikace ve hře zůstane. Od nynějška se budou neidentifikované předměty identifikovat kliknutím pravým tlačítkem myši.
Dále byl vyhrazen pátý slot pro elixíry (potions). Vývojáři došli k závěru, že hráči v krizových situacích potřebují rychlý přístup k něčemu, co jim doplní životy kromě Health Orbů. V Diablu 3 sice nebude možné rychle vypít několik elixírů za sebou tak jak to bylo možné v Diablu 2, nicméně potions jsou v nouzi opravdu užitečné.
Vývojářům se prý nepodařilo do Diabla 3 zakomponovat všechny své nápady, a tak byl ze hry odstraněn jeden z artisanů, a to Mystic (kouzelník). Podle Jaye Wilsona, vedoucího vývoje Diabla 3, tento řemeslník nebyl pro hru přínosem z hlediska přizpůsobení. Zlepšování (enhancement) bylo jen jiné označení pro ozdobování předmětů a gemy a navíc by prý oddálilo vydání hry. Vývojáři však mají v plánu se k Mysticovi někdy v budoucnu vrátit.
Jelikož chtějí vývojáři věci označovat pravými jmény, rozhodli se přejmenovat Stone of Recall na Town Portal. Svitek sloužící k výrobě portálu do města se tedy bude jednoduše jmenovat Portál do města. Nově je Town Portal také zabudován na dolní liště hned vedle skillů (viz obrázek níže).
Ikona Town Portalu na liště skillů.
V Diablu 3 dále končí Cauldron of Jordan a také Nephalem Cube. Původně měli sloužit k recyklaci (salvaging) a prodeji předmětů bez nutnosti návratu do města k obchodníkům. Jelikož se nyní mohou hráči rychle vrátit do města přes Town Portal, přišlo vývojářům zbytečné obírat hráče o možnost návratu do města, kde mohou prodávat (sell), recyklovat (salvage) nebo vyrábět (craft) předměty, případně komunikovat s obyvateli města. Navíc si vývojáři myslí, že je dobré dát si chvíli pauzu od boje, aby si hráči mohli prohlédnout svou výbavu a předměty.
Vzhledem k tomu, že došlo k odstranění této kostky, funkci Nephalem Cube nyní převezme Blacksmith (kovář), jeden ze dvou zbývajících artisanů, kteří zůstali ve hře (viz obrázek níže).
Recyklaci předmětů (salvage) bude od nynějška nabízet kovář (Blacksmith).
Recyklace předmětů doznala ještě další změny. Normální předměty již nebude možné recyklovat. Důvodem je prý posun v základním významu předmětů. Původně si vývojáři mysleli, že by každý předmět, na který hráč narazí, měl být svým způsobem užitečný. Ať už vylepšením atributů, nebo recyklací a následnám ziskem materiálu. Během testování hry ale vývojáři došli k závěru, že bude lepší systém z Diabla 2, kde většina předmětů nestojí ani za sebrání.
Výše uvedené změny vedly k dalším, tentokrát v oblasti herních postav. V Diablu 3 budou mít herní postavy nové atributy, a to Strength (síla), Dexterity (obratnost), Intellect (intelekt) a Vitality (vitalita). Zde jsou vypsány vlastnosti, které jednotlivé atributy přinášejí:
Strength (síla)
+ Barbarian damage (zvyšuje poškození Barbara)
+ Armor (obrana)
Dexterity (obratnost)
+ Demon Hunter damage (zvyšuje poškození Demon Huntera)
+ Monk damage (zvyšuje poškození Monka)
+ Dodge (vyhýbání nepřátelským útokům)
Intellect (intelekt)
+ Wizard damage (zvyšuje poškození Wizarda)
+ Witch Doctor damage (zvyšuje poškození Witch Doctora)
+ Health from globes (zvyšuje množství životů získané z Health Globes)
Vitality (vitalita)
+ Health (zvyšuje životy)
Zrušeny byly tedy atributy Defense, Attack a Precision. Armor bude plnit funkci Defense, Physical Resist pak přebere funkci Armoru a Chance to Crit (šance na kritický zásah) bude místo Precision. Vývojáři zdůraznili, že tyto změny u atributů souvisí s předměty a řeší problémy, které se u předmětů během testování objevily. Také dali jasně najevo, že některé předměty se zkrátka nevyplatí vůbec sbírat. Jen tak se může dostavit velké překvapení a nadšení, když hráč po delší době hraní narazí na kvalitnější předmět, který se od ostatních předmětů výraznějším způsobem liší. Celý proces hledání předmětů by měl navíc být zpestřen díky většímu množství přípon a předpon (affixů), které budou ovlivňovat vlastnosti předmětu.
Protože došlo k odstranění Cauldron of Jordan, Nephalem Cube a Town Portal byl přesunut na lištu se skilly, atributy a statistiky postavy se budou nyní nově zobrazovat rovnou s inventářem. Když hráč otevře inventář a bude zkoušet různé předměty na svojí postavě, hned uvidí, jak se to projeví u jednotlivých atributů a jak se budou hýbat čísla v tabulkách.
A je to vše. Takové jsou novinky v Diablu 3. Jak Jay Wilson na oficiálním webu uvedl, všechny tyto změny se brzy projeví v probíhajícím beta testu. No a zdá se, že to ještě o změnách není všechno. Wilson totiž řekl, že „je toho ještě hodně, co nám zbývá dokončit.“ V zápětí ale uzavřel, „chceme, aby když vyjde Diablo 3, bylo tou nejlepší hrou.“
Jaký je váš názor na tyto změny? Hlasujte v nové anketě:
Co říkáte na velké změny v Diablu 3? |
O těchto změnách se již od včerejšího večera diskutuje také na našem fóru, a to v tématu JAY WILSON – prohlášení o změnách.
Odstranění svitků identifikace mi vubec nevadi, vlastne to i docela vitam. Magicke predmety se dropuji neidentifikovane, aby hrac nevedel, jaky konkretni magicky predmet sbira. Pri identifikaci predmetu pak vznika napeti pri doufani v odkryti nejakeho kvalitniho predmetu. Vetsinou se bude jednat pouze o odpad, ale ta nadeje vam neda a predmet pro jistotu stejne seberete, juknete na nej a v pripade odhaleni kvalitniho predmetu se dostavi pocit radosti. Pro fungovani tohoto principu je scroll of identity zbytecnost. Ja jsem v D2 stejne mel vzdy po ruce dost scrollu a dokupovani bylo jen otravnou rutinou. Navic kniha zabirala 2 sloty uz tak maleho inventare. Jako reseni se mi to libi i z pohledu „domysleni“ – sebrani predmetu a prohlidnuti (right click) predmetu pro identifikaci mi prijde logictejsi nez nutnost precist sroll (ktery jste navic cetli uz nespocetnekrat) a odrikat z nej na predmet modlitbicku: „predmete, predmete, vyzrad mi sve tajemstvi.“ 🙂
V te souvislosti maji ve hre sve misto i bezcenne bile predmety, ktere tvori odpad, pro vetsi oceneni magickeho predmetu. Pokud by ve hre nebyly bile predmety, odpadem by byly bezne magicke predmety. Jen me trochu mrzi, ze jsou skutecne k nicemu. V D2 nasly lepsi bile predmety male uplatneni v porovnani s horsimi magickymi z predchozich aktu, kde damage zbrane hralo u melee charu casto i dulezitejsi roli nez par magickych bonusu, protoze bonusy z fyzickych skillu vychazeli z celkoveho fyzickeho damage, ktere lepsi nemagicka zbran zvedla vice nez horsi magicka zbran s neofenznimi mag. bonusy.
pátý slot pro elixíry – demo jsem nehral, takze nevim presne jaky slot to ma byt, ale pokud to nahradi slot, do ktereho se mohl nabinadovat aktivni skill, pak se mi zasadne nelibi uz z principu, ze je vzdy lepsi veci umoznovat nez zakazovat. Vysvetleni, ze tak lidem cpou posledni zachranu pri nouzi o zivot mi prijde rozumna do te doby, nez se rozhodnu jet skilly s runama doplnujici zivoty a teba v pripade monk healer buildu je to proste zbytecne zapajcnuti slotu. Pokud to chapu spatne, prosim o dopresneni.
odstraněn jeden z artisanů, a to Mystic – beru to jako kompromis data vydani s tim, ze do hry nechteji pridat kompromisni funkcnost mystic enchantu, kde by predelani, odladeni a vybalancovani zabralo jeste spoustu castu a tak radeji mysctica prozatim vynechaji a pridaji ho v nekterem z patchu ci DLC, kdy budou mit na vyvoj vice casu.
prejmenovani Stone of Recall na Town Portal – kosmetika 🙂 Asi si uvedomili, ze zazity pojem se jevi vice intuitivni.
Cauldron of Jordan a také Nephalem Cube – Myslim, ze maji pravdu v tom, ze by se takto hraci mohli snaze presytit stereotypem z neustaleho bojoveho gameplaye a v tom si myslim, ze absence CoJ a NC, jejichz funkce zastanou NPC ve meste a s tim spojena zmena prostredi, trosku pomuze.
Normální předměty již nebude možné recyklovat – V zacatcich hry aspon trochu pomohou k vydelani penez. Jinak me trochu mrzi, ze jsou pozdeji skutecne na nic. Tak trochu doufam,z e se jedna o otevrena vratka pro budouci nasazeni mystica.
nové atributy + automaticke zvysovani statu. Mam z toho dst rozporuplne pocity. Kazda postava tim padem bude mit presne vyranene itemy, kterych se bude snazit docilit, resp. magicke bonusy. Do jiste miry to nahrazuje z D2 bonusy typu „+[X] to [char] skill points“ a ve finale tak muze byt vice top predmetu se stejnym +char statem, ktere ale pridavaji ruzne magicke bonusy (magicke rezisty, jine staty, aj. magicke bonusy), ktere se budou moci doplnovat s passivkama a myslim, ze nakonec by to nemuselo byt uplne k nicemu. Automaticke zvysovani statu mne ale trochu mrzi. Pokdu pojedu nejaky build, ktery bude mit urcitou silnou nebo slabou stranku, chtel bych se sam rozhodnout, zda posilit silnou stranku, nebo zmirnit tu slabou.
atributy a statistiky postavy se budou nyní nově zobrazovat rovnou s inventářem – Urcite to povazuju za prakticke zlepseni a zprehledneni.
Cauldron of Jordan a také Nephalem Cube – inevtar bude vetsi, takze i bez CoJ a NC to je jednoznacne zmena k lepsimu.
Mne to už príde riadne trapné…..Chcú aby hra bola čo najdokonalejšia a vypáli to tak že nebude dosahovat ani spolovice taku predajnost ako D2ka.NIekto ako ,,JA´´ napr. si kupi Limit.ediciu len aby ju mal…Ale ako tak nato pozerám neviem či ju budem hrat a ešte aj po sieti.Nie všade kde sa pohybujem je wifi a v dostatočnej kvalite.Ano teším sa na nu ale to podstatné z očakavania D3 už opadlo asi pred pol rokom.
A dám ruku do ohňa že predajne rekordy a uspechy predaja to lámať nebude,ludia sa bud vratia k D2ke, alebo budu nespokojní a očakavat neaký datadisk čo len trocha nakusne neaké lepšie zmeny a nič.
To ze Diablo III bude buh vi kdy z toho radost nemam ale ty zmeny na druhou stranu mne tesi… Kdyz se o Diablu III pred lety uz zaclo mluvit tak jsem doufal ze to bude jako II s par drobnyma opravama v novem kabate 🙂 Diablo II se hralo a hraje tak proc to nejak zasadne menit? Tot muj nazor panove…
Moc dobré změny, nutí mně přemýšlet jestli D3 má vůbec cenu kupovat…
Odstranění svitků identifikace – jednoduše demence. Proč jsou vůbec neidintifikované když stačí jedno stisknutí tlačítka a je to? Nechtějí celou hru udělat na jedno stisknutí tlačítka? Zabít Diabla? Ano/Ne…
Town Portal, Stone of Recall a další věcis nad ani neřešit…
Mno, na jednu stranu mas pravdu, nevime jak velky mnozstvi materialu z bilejch veci bylo potreba pro lategame, ale zase na druhou stranu si myslim, ze kdyz Blizzard zrusil rozebirani bilejch itemu, asi taky snizil pozadavky na materialy…
Zheiko: Už jsem tě pochopil 😀 tak sry. Lidem hlavně vadí, že nyní už nemají bílý předměty význam. Chápu i tvůj argument, že by v pozdější fázi hry neměli stejně. Podle mě to tvrzení ale nejde doložit. Nevíme jakej materiál a kolik ho bylo potřeba i pro end game předměty.
JokerLuk: ty jo nepovidej, prave to byla reakce na to ze rozbijet nepujdou a spoustu lidi flambovalo nad tim, ze je to spatnej krok – tudiz moje vysvetleni, ze do late game to bude uplne jedno
Zaujímavé, Mystic, Nephalem Cube, Cauldron of Jordan zrušené, ale na oficiálnej stránke vysia stále. Blizz zrejme potrebuje len týždeň na to, aby ďalej nepoužívaný content stiahol zo svojej stránky. Ale v pohode, majú čas…
Zheiko, Hrashek: Bílé věci rozbíjet nepůjdou 😉
Presne jak pise Hrasek, rozbijeni bilejch veci ma podle me cenu tak zacatku actu 1, pak to bude uplne useless, a ty veci co z bilejch veci budou padat, budou taky tak useless, a podle toho taky bude cena na AH, takze si opravdu nemyslim ze by to byl spatnej napad.
Zruseni moznosti prodavat/rozebirat veci hned na bojisti, no trosku me to zamrzelo, z Bety se mi ta moznost docela libila, a prvnich 6lvlu v bete, kdy ta moznost neni byla docela otravna, no ale jelikoz budou porty zadarmo, no tak co… Inventar se tady nebude plnit tak rychle jako v D2, takze si myslim ze clovek vydrzi mnohem dyl rubat protivniky, protoze nebude muset mit rezervovany misto pro 2biliony healtpotu+manapotu, takze vic mista pro itemy, a kdyz se clovek jednou za hodinu musi vratit do mesta aby rozprodal inventar, no budiz. Navic si myslim ze se tem lidem ten inventar bude plnit tak nejak stejnou rychlosti, vzhledem k tomu ze kazdej hrac ma jinej loot
Vyhrazeni tlacitka jen pro potionky? mno, tezko rict, jak se s tim bude hrat, v Bete jsme meli jen maximalne 3 sloty na spelly a do patyho jsem ten potionek stejne daval automaticky, takze nevidim takovej problem. Precejen si myslim, ze ten potionek je dost dulezitej na baru a i kdyby to nebylo primo pro to vyhrazeny, tak by to asi vetsina lidi stejne mela vyhozeny tam…(pokud to tak melo 90% betatesteru v lategame, tak se nedivim takovymu rozhodnuti)
A zmena atributu? no vzhledem k tomu, ze je hraci rucne nerozdavaj ale prirazujou se automaticky, a jediny co hrac muze ovlivnit, tak jsou veci co mu padnou, tak v tom taky nevidim takovej problem a verim v tomhle Blizzardu ze ma duvody proc to zmenil… ackoliv me to taky trosku mrzi, verim ze Blizzard vi co dela, precejen oni toho vedi ponekud vice o ty hre samotny, nez my vsichni dohromady, takze rozhodne vedi jestli je to zmena k lepsimu ci k horsimu…
Co me na tomhle updatu stve, je fakt, ze je FAKT velkej, coz oddali datum vydani, a vzhledem k tomu ze beta byla docela dlouho bez updatu, asi jsem nebyl jedinej kdo si myslel ze vyjde brzo, tohle uplne zhatilo moje predstavy o datumu vydani, a pokud byl tohle posledni update, a vsechno vyjde jak ma, mame tu vydani nejdriv v kvetnu, jenze to urcite posledni update nebude, takze konec Q2 zacatek Q3 by mooozna vypadal realne, ale spis konec roku…
Změny docela podstatné… Bílé itemy,pryč s nima… Stejně je budu nosit jen chvíly… Rozbíjet je nemá cenu… Proč?? Nic pořádného z nich stejně neudělám… Svitek identifikace?? Moooc místa v invu… Kotlík a kostka mohly být zajímavé… Škoda jich… Mystic… Nu což… Nějak už se bez něj obejdu… Že uvidím změny statu v invu,SUPER!! V D2 jsem to nesnášel… Najdu věc,chci si ji vyzkoušt a porovnat… Otevřu tedy inv,otevřu staty a …. Umírám… Proč?? Protože mam přes celý monitor otevřená okna… No,necháme se překvapit,jak to celé dopadne… Myslim,že blizz si dá pozor na to,aby ta hra byla dotažená do konce…
Fraxinus: Jak to chces ututlat, když to testují v betě?
Nechápu. Hráči se to vždycky dozví. Mrzí mě, že se vrací k tomu co tam původně nechtěli, pač toužili po inovaci, vypadalo to na bombu a teď zůstávají jen věci, které obsahuje každé RPG tohoto typu. Odlišnost bude minimální. Doufám, že to ještě 5krát změní a dostanou se tam co začali. Beztak to bude procházet změnama během patchování…
Ne vazne sleduju od 2008 kazdou zmenu a tohle neni ani 10% hry… staty str,dex,vit,int obsahuje kazde velke rpg od,,, (kdo najde prvni ma u me Habr nebo male pivo de chuti… NC a CoJ miluju a byt jen nevyhodne a nefungujici na blilej odpad(nejsem rasista…) ale at je volba /v Torchlíght (ex 80%+ blizz north) se do mesta na prodej vracel pet +- 1min casu co hrac mohl expit ci neco jineho) doufam ze nebudou zadne boss runy a exp ci runeruny nebudou jak slibovali to neni hra to zvlada bot …. a ze blizz radejí zamaka na ranomeventech (ty se mi v D3 libi moc) na co sem si zvykal mnohem hur a do dnes mi nesedi sou skill points a tree … soucasna beta 9 je pecka 10 snad bude jen kosmetika //diabo neni omalovanka jak tu nekdo tvrdil// mystic fakt stal za habr …
Ale blizz nam neda spatnou hru … a na offic foru i nejakou radu zvazi tak nedrzte pusu kdyz to nebude jen habrovina…
Ano, geniální. Po nadšeném a nekončícím obhajování nového systému se stejně vracejí k tomu z D2. 😀 Změna to je vítáná, ale celé to stojí za pousmání.
Mimochodem, „afix“ není „přípona“. „Afix“ je souhrnným označením pro předpony („prefixy“) a přípony („sufixy“).
ramm: přesně tak to je :D. Cílem je dokonalé načasování. Bohužel do vánoc opravdu nestíhali (těsně). Time to must have is important. And this time is close. Jinak, změny brzy posoudí beta testeři. Řekl bych, že budou mít spíš pozitivní ohlasy
.
Moc se mi to nezamlouvá, Cauldron of Jordan a Nephalem Cube bylo celkem zpříjemnění a mohlo klidně zůstat. Já osobně se co nejméně vracím do města, takže by bylo užitečné si hromadit a recyklovat předměty. A odstaranění svitků identifikace je také zvláštní. Takhle se to ale nedá hodnotit, musí se to zahrát.
kludne tam mohli ten cauldron of jordan nechat s tym ze by sa to nim predavalo za napr. polku ceny ako u vendora v meste… tym by doslo k tomu, ze ludia co chcu ist do mesta pojdu a ti co nie nemusia – takto mi zrusili tuto moznost 🙁 ak by som mal vymyslat nieco konspiracne tak si myslim, ze ten RMAH daju na tvrdo niakej NPC v meste este a cele to „odpocivanie“ bude na podporu predaja v nom…
StoneCZE: Blizzard je soucasti Activision Blizzard, takze s vydanim by tlacili sami na sebe :). Jinak Blizzard (jako jedno z mala, nebo snad jedine studio uz) ma jasne ve smlouve dano, ze Activision jim nebude do her kecat a nebude jim kecat ani kdy co vydat.
DarkGenius prober se ty kamo.. vis vubec co zanemna slovo diskuse ? A pokud ne tak tady nepis neni to povinne.. nejvic o nicem prispevek je prave ten tvuj netyka se hry ani z 1%
Když u minulých novinek byla zablokována diskuze, myslel jsem si že AJey našel novou hračku. Teď si ale myslím že u tohoto článku by měla být zablokována určitě. Většina příspěvků není objektivních a celkově je to jen snůška nesmyslů. Dokud neuvidíme jak hra nyní pracuje (osobně, popřípadě alespoň zprostředkovaně z habru) pak jsou všechny negativní, ale i pozitivní komentáře úplně k ničemu. Jak si někdo dovolí vůbec napsat, že mu bude chybět ve hře to a to, když hru ještě nikdy nehrál (případně její novou verzi) a tím pádem nemá s čím srovnávat. Lidi proberte se. Jak můžete srovnávat funkčnost staré a nové verze, když ani jednu z nich jste neměli možnost okusit na vlastní kůži.
Domluvil jsem, teď mě suďte.
zaeraal souhlas myslim ze salvaging absolutne nepotrebnych (bilych a jinych crap) itemu bylo primo z inventare pohodlne a nezdrzujici od hry. Takhle pokud nekdo chce opravdu sbirat vse a prodavat nebo ziskavat suroviny tak musi litat do mesta jak idiot.. Osobne mi ani tak nevadi jestli to udelaji tak nebo tak vadi mi to nesmyslne predelavani kdy jedno reseni je za 18 a druhe bez dvou za dvacet
Pre tych, co zastavaju odstranenie Cauldron of Jordan a Nephalem Cube:
Neviem ci ste hrali D2 multiplayer ale pre mna osobne UPLNE najhorsia vec bola chodit do mesta predavat itemy. Nielenze to znechutilo speed-runy tym ze mi cela grupa medzitym odbehla a ja som nedostal ani exp, ale niekedy sa to ani nedalo ked trebalo splnit nejaku questovu zalezitost a potom som nemohol zobrat nieco od bossa. V nizsich leveloch sa to este akosi dalo, ale uz na hell som chodil s tak plnym inventarom, ze som dal 1-3 itemy a mohol som ist do mesta ich predat. Predaval som z jednoducheho dovodu – peniaze na opravy, revive pomocnika, potiony, popripade gamble. (tie wandky pre sorcku a armory zvecsa sli na max kolko obchodnici davali) Nijak inak sa tam prakticky nedali zohnat peniaze.
Tu je to este zhorsene tym, ze portal ma CASTING TIME, pretoze blizardaci boli priliz lenivy aby ho zakazali v combate. Viem ze veci su „mensie“, cize ich mozem viacej dat do inventara, ale aj tak by som ich rad zbieral a predaval/rozoberal aby som mal dost surovin resp. penazi do aukcie. Lebo v takom stave v akom to je teraz, si musim vybrat bud expy a plynulu hru alebo peniaze/suroviny a neustale odbiehanie do mesta.
no si myslim ze na ne uz zacinaj tlacit i vydavatele,prece jen maj uz spozdeni jako prase a uz toho naslibovali tolik ze i vydavatele jsou z nich paf
Fraxinus: vytrubovat každičkej detail je součást marketingu Blizzardu. Je třeba pořádně nažhavit fanoušky vpodstatě zadarmo. I fanoušek, který teď nadává že hra ještě není si hru stejně koupí :D. Stejně tak uzavřená beta i nevyslovení data vydání je součást reklamy před vydáním hry :D. Blizzard nepotřebuje drahou reklamu. Stačí když se o něm píše v časopisech a na internetu v pozitivech, ale i v „negativech :D“. Hlavně info (rozuměj reklama) nesmí být všední a musí upoutat. Blizzard má jméno a kvalitu her a zdánlivě nepotřebuje reklamu, ale není tomu tak. Reklamu potřebuje každá hra. Když ji nemá, nemá ani masivní prodeje. ONI NEJSOU V TLAKU CO SE TÝČE HRY, V TLAKU JSOU FANOUŠCI a to je účelem blizzreklamy:D.
podle me v bete budeme testovat jako ovce UPLNE neco JINEHO a za vydaji hru,tak bdue vypadat UPLNE jinac jak Beta po poslednim patchu…. system se jeste zmeni a implementuji jeste par jinych novych veci,par jich jeste odeberou a to vsechno uvidime az ve finalni verzi
Nečetl jsem všechny komentáře, jen asi 4-5 posledních, ale zde je mé stanovisko:
Blizzard udělal velkou chybu v tom, že do světa vytrubuje každičkej detail, jak ta hra bude vypadat. Takže se sami dostávají pod ohromný tlak a bude čelit vlně souhlasných i nesouhlasných reakcí. Trocha informačního embarga by neuškodila ani trochu…stejně se počítá to, co a jak bude fungovat, až ta hra bude konečně venku.
milaczech: Jenze skill system se docka vyraznejsich zmen, stejne jako se jeste porad pracuje na rune systemu….takze to ve finale muze fungovat uplne jinak jeste 🙂
No sir, I don’t like it!
Zmenu statov, to čo pred rokom zmenili na univerzálny koncept pre každého zrušia a vrátia pôvodnú verziu. Takže teraz sú ich vlastné argumenty, ktoré vtedy použili bezcenné? Zdanlivo triviálna záležitosť zmení buildy itemov- Barbar bude overboostovať strengh, monk a DH dexterity… takže pekne poďme grindovať špecifické itemy, čo dáva širší priestor pre aukciu (pretože to čo by doteraz bolo dobré pre každého už neplatí a tak šup s tým do aukcie, nech je aspoň nejaký zisk) a v konečnom dôsledku ziskov Blizzu. Miesto jednoduchosti to pre hráčov komplikujú a umelo spomalujú postup hrou- navyše sa tým vracajú k jednej z najväčších chýb itemov D2. Nemôžem si pomôcť, ale príde mi to ako zmena nie pre dobro hry ale pre dobro ich ziskov. Výsledok- môj záujem o hru ako zákazník stále klesá.
Muj nazor je ze od vydani bety proslo cele D3 takovyma zmenama jako by to byly pomalu tri rozdilne hry.. takhle muzou upravovat,opravovat,predelavat,vymyslet do nekonecna a konce se nikdy nedoberou.. prijde mi to docela imbecilni od blizzu a navic si myslim ze to vubec nikam nevede protoze nam je docela jedno jak se jmenuje town portal a nebo jak se zrovna ted jmenuje atribut ktery zvysuje dmg protoze to je cele jenom o prejmenovavavi stejnych veci a zbytecne oddalovani vydani. Tot mu nazor soudruzi
A to sem si myslel že D3 budem hrát ještě na starém PC ale podle techto zmen vidim že než D3 vyjde tak si stihnou poskládat i tři nové komply. Jak Bashiok zminil : datum vydáni oznámíme 2 mesice před vydáním hry, tudiž to znamená, že jestli by to mnelo byt už v prvém čtvrtletí tak bychom se mneli datum vydání dozvědet najneskur koncem tehoto měsíce. Co se tyče odstranění prodeje a recyklace itemu primo na bojišti si myslim že je změna k lepšímu, hra alespon nebude natolik zjednodušení. Ten hráč který toto neuznává si osobně myslim že je moc línej se pro nějakou věc trochu snažit i když vim že neustále portování do města je občas otrava třeba jak ve WOWku ale budiš. Jestli ale pořád budou delat taketo změny tak si stejne myslim že neni nutné oddalovat datum vydání už jen kvuli temu že stále tu je možnost Patchu, už jakeby sem to viděl jak na dlani nakreslené že když hru nakonec nainstaluju a budu ji chtít spustit stejně mi nakonec vyskočí tabulka Blizzard Patcher, stejně temu tak bylo u SC2 který sem obdržal len den po vydaní.
Alicz: souhlasim s tebou:) to zobrazeni atributu v inventari se mi opravdu taky nelibi.. jestli se mi na diablo nekdy neco OPRAVDU HODNE nelibilo,tak je to toto.. Zbytek se i da,ale v inventari nemaj staty co delat…!!!
A prodavani na bojisti ze zrusili? me to neva,ja si rad zajdu do mesta,nikdy mi to nevadilo a ani nebude..no rozepisovat to nebudu,zrovna jsem se o tom rozepsal na foru:)
Já bych se chtěl zeptat, zda ty staty v inventáři budou stále, nebo jen po najetí na item, protože to vypadá hnusně až odpudivě, pokud jen po najetí na item tak proti tomu nic nemám.
Nejvíc mě vadí zrušení svitků, to pak můžou zrušit celou identifikaci předmětů, jsou to sice detaily, ale já jsem zastáncem jak portálové knihy tak knihy identifikací. Zrušení prodávání věci na bojišti velmi vítám, nikdy sem se s tím neztotožnil a bylo to podle mě absolutně neracionální.
K prodeji má sloužit vendor a né to prodávat do jakéhosi blbince na bojišti. to pak nemusím vůbec ani do města, proč bych tam také chodil když nepotřebuju lahve ani prodávat itemy že? Takže jsem rád že Blizzard na to přišel také.
No co se týče změn, tak něco je asi k lepšímu, něco je jedno a něco mě trochu zklamalo. Co se mi zdá jako kladné je identifikování předmětů. Co je mi v podstatě jedno je Mystic, pokud ho něměli propracovaného, tak je vlastně jedno, že zde nebude a na datadisku se třeba objeví opravdu v kvalitní podobě. To, že nejde „rozkládat“ obyčejné (bílé) předměty je asi také vcelku jedno, určitě by se to nijak zvlášť nevyplácelo. A atributy těžko soudit jak se to podaří vyvážit, a jak to bylo vyvážené dosud. Co mě zklamalo je Cauldron of Jordan a Nephalem Cube, na jednu stranu dokážu pochopit, že asi nechtějí autoři hry, aby jsme sbírali úplně vše a obratem to prodávali a rozkládali, ale pokud bude fungovat aukční síň a bude hra „náročnější“ jak neustále opakují, tak hráči budou stejně muset všechny cennější předměty prodávat a rozkládat a akorát je tedy bude neustále zdržovat a obtěžovat cestování do města (neustálé bezmyšlenkovité cestování tam a zpět dle mého opravdu hráči nijak v „užívání si příběhu“ nebo „spolupracování s městem“).
Některé aspekty, ale stejně mohu jen těžko posuzovat protože nemám Beta verzi, takže to berte hodně s rezervou.
Tak ze zacatku ve me D3 vzbuzovalo totalni nadseni a prestoze se mi tyhle zmeny docela zamlouvaj, zustava uz jen totalni lhostejnost. Vyvoj nebere konce, zmeny, ktere nas potesily nebo jsme si museli zvyknout, tak ty uz neplatej nebo zitra nebudou..
Kdyz uz jsme si zvykli na to, ze se sila kouzel nebo monkovych kopu pocita ze sily zbrane, tak uz zpusob identifikace nehraje roli.
Zbytečné řešit datum vydání. Výše uvedené změny jsou shodné co Blizz udělal i s nástupem cata ve World of Warcraftu, nic méně nejde o to že by to nefakalo jde o to že tenhle systém je jednodušší. A veškeré info co teď chrlí na scénu už beztak mají hotově jen odvádějí Lidi od takových blbostí jako je vymyšlené datum vydání a jeho odpočet na Dig. hodinách….
Viděl jsem video kde ujišťují Korejce že hra je hotová a brzy výjde, tak bych kolem oddalování vydání nedělal zbytečnou paniku.
Ten 5 slot mi bude u DH chybět
, chodit do města mi nevadí.
Hodne prekvapenej a sklamanej z dalsiho oddaleni datumu vydani, ale zmeny tech statu jsem opravdu necekal, caludron a cube mohli nechat (klidne za poplatek, jak nekdo nize uvedl), to ze nejdou „spálit“ bílí itemy je mozna dobre. Vzdycky musi padat nejakej ten trash 😀 Ty staty asi nefungovali jak si predstavovali tak se vratili k overenemu modelu z D2, myslím si ze tlak ze strany fanousku na datum vydani uz jim leze na mozek i v Blizzu 🙂
Takato panika nie je na mieste. Pamatate si, co sa dialo ked Blizzard zrusil skill pointy. Ak sme rozdychyli to, tak rozdychame vsetko. Dovodom negativnych komentarov je podla mna hlavne dalsie oddialenie vydania.
Změny doufám udělali na základě používání hráčů ve hře a projevů na forech. Já jsem diablo 3 ještě nehrál tak můj názor na tyto změny by byl asi ze 3/4 k ničemu, jediní co mají k tomu blíže jsou ti co hrají betu.
Doufám že to do neděle změní, ať si vyslechnu spíše váš názor, než některých tady ,,chytrých“ komentů.
Kojot: Tyto změny samozřejmě koncem minulého roku měly vliv na datum vydání, ale od začátku ledna již žádný vliv nemají ba naopak. Podařilo se díky nim zjednodušit systém a tím pádem i doladění hry….
Jsem rád, že se „habrování“ ujalo, už to tu používá víc lidí, diskuze vypadá trochu kultivovaněji, když tu nelétají hospodářská zvíčata a dámská pohlavní ústrojí. (citace mého učitele biologie, pana dr. Jelínka, nyní vysloužilého odborníka v důchodu 🙂 )
By the way Blizzard posunul vydání patche na pondělí, takže se streamem máme habr… teda útrum. Takže tento týden teoreticky, příští týden praxe. 😉
Samozřejmě, že to má vliv na datum vydání. To, že už tyto změny mají hotový nemění nic na tom, že jim zabraly nějakej čas. Kdyby je nedělali tak by už třeba ohlásili datum vydání (o čemž stejně pochybuju).
taky si myslim že na datum vydání to nemá vliv, páč jak už tu někdo psal, spíš toto byla informace o tom co za poslední dobu dělali…..
už aby to ale bylo a mohl sem si to stáhnout
TYTO ZMENY NEMAJI VLIV NA DATUM VYDANI 🙂
D2 sem miloval a i kdyz zHabrujou D3 stejne si ji koupim jako fail DN Fornever, ale…
a) identifikace mi neva, stone of receal neva, zadna zmena v hratelnosti mozna i +…
b) mystic , podle me uplne nejmene epic postava kterou podle me meli predelat… nekreativni lamka co delala vlastne jen urcene veci fuuujjj korejskejRandom je lepsi
c) Ncube a Coj me mrzi, kdyby to bylo za poplatek cí nevyhodne melo to zustat (do mesta klidne rad zadju v D2 sem to delal porad a nevadilo mi to a blile veci sou a budou odpad i kdyz v D2 i bile armory meli fajn cenu 🙂 )
d) staty me stvou, sice to prida dlouhohratelnosti neb wizz schani jine nez barbar, ale i tak se to da kousnout neb se zmenilo jen malo /at si rika kdo chce co
e)Jay W. me zacina opravdu iritovat neb to asi opravdu nema v hlave ok … viz zvast o hereckach 😛
f) chci dokonale Diablo 3 ale ne za cenu mazanice …. a doufal sem 25.3 nebo 28.6 a doufam dal neb zmeny nejsou tak zasadni (jadro hry se nemeni) snad nezmeni engin 3-4x jako u DNF to by 2013 bylo malo 😛
Snad mluvim k veci (po 12 pivech aby ne 🙂 dobrou a at si z D3 nenadelame vredy a neurozu
KUFI: Porad to muze vyjit v Q1 2012 ( nebo early 2012 ). Podle Bashioka jsou uz tydle veci primo ve hre a novej patch bety bude vetsinu obsahovat. Tadle zprave hlavne rika, co posledni dobou delali, ne to co se chystaj udelat.
Jeste nekdo porad veri prvnimu ctvrteleti? Asi jsem se unahlil, kdyz jsem tipoval letni prazdniny, protoze to vypada spis na vanoce..Predelavaji samy klicovy veci a pokud by to melo vyjit v tom prvnim ctvrtleti, tak by to muselo jit nejpozdejs za mesic do lisoven. A to urcite nehrozi.
Je to celý nějaký divný. Nemám z toho dobrej pocit. Těšim se, ale negraduje to. Obdivuju redakci stránek, že dokáže informovat o něčem, co vlastně jakoby není a zachová si objektivitu a nestrannost. Jestli někdo udělal fakt kus práce, tak ste to vy. Zůstávám čumět na jaký úrovni ste schopný držet tyhle stránky, takovou dobu. Vzhledem k historii a úspěšnosti série to chápu, ale co se týče D3, tak za ten vývoj by si ta hra zasloužila nějakej blogísek s aktualizací jednou za měsíc. Klobouk dolů.
Ja osobne, Diablo moje srdcovka objednavku bych nezrusil i kdyby oholil vsechno
tjn všichni nadávaj jaky přišli katastrofalni změny a ruší objednávky D3 ale všichni si to pak stejne koupí a budou pařit jak o život 😀
Klid lidi, sou tu zbytecny valky. Nakonec to tam blizzard stejne prida pomoci patchu 🙂
Moc to resite, moc to hrotite… vse se jeste bude nejspis menit a upravovat a dost mozna i po vydani cele hry. Jak jsem to pochopil ja, vse je pri starem, jen misto krabice budu chodit ke kovari a nebudu moci rozbit kazdou kravinu co mi spadne na zem. A kvuli toho tolik silnych slov??? Nebo to vam vazne TAK MOC chybi NPC mystik? Rikam si, ze bych si mel udelat seznam lidi co tak desne nadavaji a po vydani hry, tak po cca. 1-2 mesicich se zde podivat, kolik lidi co nadavalo to ted o5 chvali. :)))
omg to bolo prve co ma napadlo ked som vidle tie zmeny jedine co sa mi zda pozitivne je zrusenie scroll of identify, zrusenie mystica mi nevadi ten sa mi od zaciatku moc nepacil, ale locknutie slotu ma dost prekvapilo kedze hovorili ako vsetko pojde prestavit atd aby kazdy mohol ovladat ako mu to vyhovuje a zrazu locknuty 1 slot ale aj to b sa dalo prezit, vratenie sa v statoch k diablo 2 je pre mna sokom ale co uz aspon mam jasne ktory stat budem za mojho barba chciet ale co ma dorazilo bolo odstranenie nephalen cube a cauldron of jordan ked som hral hry kde bolo nieco podobne vzdy sa mi to pacilo tak som sa tesil ze ma aj v diable usetria behania po meste jak debil ale nie blizz si povedal ze naco by hracovi setrili cas nech len pekne beha po meste a klika ako sialeny uz len cakam kedy oznamia ze salvaging aj cez blacksmitha isiel prilis rychlo a preto to prerobia tak ze clovek musi zobrat prehdmet dat ho blacksmithovi potom kliknut na tlacitko salvage a nakoniec si hodit suroviny spet do batohu proste hnus uprimne dufam ze oznamia ze jay wilson si pomylil datum a spravil si z nas aprila predcasne
Sorry ale 1.Dubna není tak ANKETA 2: Snat to ne po píííp .
Popravde receno, uz me dost vytacely ty jejich anniversary, DLC… Ale tohle, co udelali? Vytocili me tim nejvic! IMHP znechutili me natolik, ze jsem si zrusil predobjednavku D3 (ano, takto me …) a uz o nich nechci nejakou dobu slyslet…
Nechapu, co blazni? Prozivaji krizi stredniho veku, ci co?
to all: Toto je muj osobni nazor, nenadavejte mi, ze trolluju…
PS. BLIZZARDi failed
Slušne A.Jey
Díky odstranění Cauldron of Jordan a Nephalem Cube chtějí vývojáři dosáhnout toho aby hráči déle strávili komunikací s postavami ve městě. Jenže na rozdíl od D2 bude v D3 potřeba peněz mnohonásobně větší zejména díky aukci a o salvagingu (který bude redukovat produkci goldů) ani nemluvě. Z toho vyplývá, že hráč bude chtít sebrat a prodat opravdu všechno (kromě, teď už nempoužitelných common itemů). Proto bude do města muset chodit mnohem častěji než v D2. Což bude, ať o tom uvažuji jak chci, asi opruz.
A opravdu si nemyslím, že by hráči craftovali a socketovali méně, když by měli k dispozici nephelem cube a cauldron of jordan. Právě naopak -> víc surovín = víc craftování.
at se vrati BLIZZARD NORTH !!!!!!!!!! ten si s tim vedel rady,vedel co dela,vytvoril LEGENDU mezi RPG,,… klasickej BLIZZARD si s tim nevi proste rady,je v haji s novyma napadama,nema na to ty spravny lidi… a JAY WILSON? je to pro me jen neschopny panak ktery si hraje na neco,co neni… ze vi co je a neni pro Diablo 3 nejlepsi? NEVI ani nahodou!!!
Blizzard north to vedel moc dobre! Diablo 2 vytvoril skvele!!!
Na D.III. jsem se strašně těšil už kvůli tomu kolik mělo možností atd.. takhle sebrali D.II. Dalijinší svět s lepší grafikou a je D.III. to měli nechat.. to bylo na té hře nejlepší že si mohl prodavat primo na bojisti nebo každa vec byla uzitecná…
zaeraal: V predminulem streamu se to myslim resilo. Bylo 5 volnych slotu + 2 na mysi a postava ma 6 spellu na 30 lvl a ted si vem iDaddy napriklad pouzival normal atack na mysi, ale ted nebude moct, pokud o ten skill opravdu nebude chtit prijit. Ted do toho pateho das uz jen pot…
Faith666cz: je to „pridanie“ lebo doteraz si mal iba 4 sloty pre spelly (plus lave a prave tlacitko mysi) a ked si chcel pouzivat potion, musel si obetovat jeden spell. Teraz mas jeden extra slot pre potion, aby si nemusel obetovat ten slot, alebo zbytocne pocas boja otvarat inventar.
Mozna by to chtelo madou modifikaci clanku. Nejde o „pridani“ slotu na poty, ale uzamceni jednoho slotu jen pro poty.
🙂 Aby nakonec to Diablo 3 nebyl mega Epic Fail ……. Co čekáte Blizzard a nápady ? xD xD To ani náhodou.
Vždyď Blizzard žije už jenom ze Slavy Warcraftu a vybíraji nápady jiných her. Ted teží ze slávy SC1 a pořád ty samé hrdiny Kerrigan No a začíná nám řada DIABLA 3 což bude zase vybrakovaný.
Když si vezmete že už zpuštění D3 Bety byl velký Fail a celí vývoj D3 je Fail vydání hry se člověk jenom tak nedočká ale já už to neřeším.
Mám SC2 a ted jsem si koupil Battlefielda 3 DLC a jsem spokojený 🙂
popravde mi bude určite chýbať predávanie na bojisku , a navrat k D2 sa uz pekne črtá :))možno maju v plane vydat dve hry D3 pred zmenami a po D3 po nich.
Inak uz len cakam kedy vyhlasia ze sa im nepacia dve postavy a hop šup ideme ich zmenit a prekopat :))možno sa vráááti Necromanceeeeer 🙂
Zmeny, ktore spravil blizzard na poslednu chvilu by som nevidel tak tragicky. Osobne si myslim, ze ked nieco prerabaju, zjavne niesu s tym spokojny. Ohladom narocnosti zmien a populacneho obsadenia v blizzarde (niekde som cital ze na vyplatnej listine maju 980 programatorov a skoro rovnaky pocet grafikov a designerov) takze keby zasadlo len 50 programatorov a prekopu to tak im to nemoze trvat viac nez tyzden aj s prstom v pr… 🙂 Takze nezufajte zmeny niesu tak dramaticke a cas by sa nemal tak natiahnut.
No proste to nakonec skonci jako D2 v novem havu, ne ze by mi to vadilo, ale prece jen nektere inovace by to potrebovalo 🙂
Plzino – ale ono se v zasade az tak moc prece nestalo, novy system rozdelovani skillu i statu zustal zachovan… pouze to bylo dle meho vice zjednoduseno… ale k prospechu veci… totez plati pro rozbijeti itemu, opat je to zachovano….
Jsem rád že smazali Cauldron of Jordan a Nephalem Cube.Tyhle dvě věci mi přišli jako největší blbost.
Nic proti D2, ale připadne mi a mrzí mě, že se ze systému D3, která vypadala zajímavě, vrací čím dál víc k D2…pořád to je parádní a průlomová hra, ale prostě vývoj jde dopředu a nemůže se dělat pořád ten stejnej obsah jen s jiným obalem…
OK. Diky za vysvetleni 😉
Weeman:
Jo, ale obrovská modifikace je právě v itemech… v betě je podle videí na jednom itemu až několik desítek bodů do jednoho atributu (např:30) a to je to začátek hry
Weeman: to si upravíš přes předměty popřípadě přes skilly 😉
Ha ha ha… nemužu si pomoct, ale vratila se vzpomínka na Diablo II kdy podobné diskuze byly na denním pořádku, vydat NAPROSTY A BEZKONKURENČNÍ HIT prostě nějakou chvili trvá… a upřímě, že bile itemky nebudu co 15 sekund zvedat ze země a co minutu rozbijet mi ani nejak nevadí. Že jsou teď zbytečně? Moc silná slova před vydáním hry, možna dostanou svou šancii jinak… cestovaní do vesnice/města z5 aby se o5 viděl s kovářem kterému rozbijení věci přisluší mne nevadí. A tím že upravili staty – tim se dle mé první reakce přiblížili k snadnějšímu pochopení hry, zde bych toto viděl jako +. Proto neztracejme nervy a tešme se. 🙂 PS: Minuta ticha prosím za NPC Mystic. 😉
Baloth: aha … sorry jsem asi zabednenej, ale nerozumim tomu porad … podle toho jakou budu mit postava, tak se mi budou davat body automaticky? Takze kdyz budu chtit jit cestou, ze chci max zivoty, tak mam proste smulu, protoze nemuzu davat napriklad jen do vitality??
Když se tak na to dívám, přijde mi, že jsou to spíše změny eliminační nebo grafické (svitek identifikace, pátý slot na elixír, odstranění artisana, přejmenování portálu, nepahlem cube i cauldron of jordan), kdy především něco odstraňují, takže si myslim, že jim to nedá moc práce. Kolik lidí, že na tom pracuje? – nejsem programátor, ale myslim, že 2 dny by mohly stačit. Akorát ty atributy budou zas nějakou dobu trvat, než to vybalancují:(
Dost mě mrzí ten Cauldron of Jordan, bylo by příjemné prodávat věci rovnou na bojišti, to mi v D2 chybělo. U toho artisana budou muset i zrušit příslušný questy s nim spojený (nebo lépe – udělat z nich nepovinné), ale možná je ještě ani neměli hotový (takže to může vývoj hry i zkrátit). Kažopádně artisan asi přijde s datadiskem. No a atributy vedle inventáře jsou výborná věc.
Me to prijde,ze zezacatku to byla uplne skoro nova herni bomba,kvanta zmen od stary klasiky,a postupem casu mi to spis prijde jako zmixovani D2,Dungeon siege I. a TQ…a ejhle ono kdyz se to hodilo do mixeru,tak nam leze ven D3… fact zklamani
Taky bych si hru rád,,někdy“ zahrál nebo jsem si ji před měsícem předobjednat viruálnímu sinovci? Asi jsem si špatně přečetl podmínky předobjednání s výhledem na 3 roky? Kostku a kotlík jsem si chtěl alespoň vyzkoušet jakožto revolučne epické itemy, které jsem opravdu rád skoumal v novinkách!!! Identifikace mi sou ukradený, i když každé volné pole v inventáři se hodí. Co mě ale mrzí je, že bíle itemy nejdou rozložit, nevidim důvod proč, čekal jsem, že ve hře budou věci postavené na přirozenosti, padající zdi, kreativní fyzika prostředí atd., tak proč si bílé item nemůžu rozložit na částečky jako ty ostatní? Je to velká škoda, rovnou je můžou taky smazat!!! Bílé itemy se nevyplácely ani prodávat, nyní už se je nevyplácí ani sbírat, jsou naprosto bezpředmětné bohužel! 🙁 Mystic, když už ho udělám, tak ho nemažu, i kdyby se měl vybarvit až v datáči!!! A úkoly, které dával hrdinům bude říkat jeho duch, nebo kdo? Jestli budou roky vymazlované věci mazat i nadále začnu pochybovat o nápaditosti revolučního Diablo 3 a položím otázku: ,,proč jste si ty dlouhé hodiny a týdny kazily zrak, když to teď vyházujete „těsně před velkolepím finálem?!?“
Btw podívejte se, jak v tom obrázku ukazujícím Salvaging(Witch Doctor u Blacksmitha) vypadá ta spodní lišta (skilly, UI, potion) dementně. Je to naplácané na sebe, TP je tam jak pěst na oko, prostě FUJ.
Tak nevím co si o tom myslet. Přijde mi že Blizz tak nějak neví co dělá. Kdyby nějaké malé úpravy – ale v mnoha bodech jde o otočku o 180° čelem vzad… Je to jako by se jim vyměnilo vedení. Nechápu to.
Mno, myslel jsem si že datum vydání je blíž.
StoneCZE: Vsak prave, su uz len itemy a prakticky uz len tie „lepsie itemy, na ktore treba dlhsie cakat“ a bez enchantov (kedze mystic je prec). Cize niektore ich staty dane a zvysne su random (cize preferovane budu tie s lifom) a potom uz ostava len socketovanie skrz jewelera – tj. samy amethyst (dava life). Viem ze sa da ist na dmg a dodge (viz wowko kde su skoro rovnake staty), ale pri tom druhu hry akym diablo je, ist cisto dmg sa rozhodne neoplati na vyssich urovniach.
Weeman: neni to jak v D2 … tady si nevolíš attributy sám, ale automaticky se ti zvyšujou podle lvlu, takže je nemůžeš rozházet tak, jak si řikal …
Taky mě celkem zklamali, dělají stále ty samé věci dokola a nic jim nesedí, neuvěřitelný. Už neví co by překopali a toto už neni směrem k lepšímu, tady už se někdy vrací k tomu co bylo nebo ještě dál. Atributy, tady už neví co chtějí, tohle je přesně to čemu se chtěli vyhnout, aby měli lidé různorodost a ne aby zvedali jen to co je pro jejich povolání 1-2 atributy. Musím se jen usmívat tohle už je brutálně k smíchu. A abych se nasmál ještě víc dají k Inteligenci jen navíc +životy z health globů, což je oproti atributům STR a DEX slabé.. Zrušení rozebírání obyč itemů je dobré, nebude tolik bordelu.. Před nedávnem se tu psalo o přednastaveném místě pro lahvičku a ejhle už je to tady zas, proč ne… Co velice vítám je zobrazování proměnlivosti nasazovaných itemů rovnou v invu, paráda neni třeba rozklikávat více oken. Ale závěrečná věta mi tedy dost nesedí, kde mají tu jistotu, až to vydají, že to bude „ta nejlepší hra“ co když mohla být lepší jak byla a ne zrovna 10té překopání je nejlepší. Může se zdát nejlepší pro Wilsona ale určitě ne pro celý team, či snad pro nás. Tím množstvím změn, kterým už to prošlo se lidé dosti odlišují názory na to co je právě nyní. Takže jednoznačně nesouhlas.
zaeraal: no ale ted si staty sam nerozdelujes,takze na life ani moc jet nemuzes..jen predmetama..
ale cert vi jak ted celej system bude fungovat
od oznámení jt pořád samý Awesome, Action, Battle. Pár týdnu před vydáním – pojďte si pokecat do města, zagemblovat, zacraftit … ? Nerozumím tomu. Můj názor je, že je mezi vývojářskými týmy (členy) dost konfliktů, samozřejmě hádám, ale jinak si to nedokážu vysvětlit. Velké změny znamenají řešení nějakých problémů.
Cauldron of Jordan a Nephalem Cube mohli teda nechat, na ne som sa naozaj tesil.
Co sa tyka tych statov no, tam mohli skusit nejaku inovaciu, lebo teraz to naozaj bude ako v diable 2 a vsetci pojdu na life, pretoze nic ine sa ani nebude oplatit..
Novy slot na potion a odstranene svitky idenftifikacie su pozitivne zmeny a ten mystik nvm ani na co sluzil.
Ja blizzu věřím a vím ,že až to D3 vyjde ,tak to bude strašně moc epický …. Proto ani tyhle změny moc neřeším a jen čekám na vydaní a necham se překvapit jak to bude Mega legendarní hra
nema smysl toto komentovat uz,jen asi heslovite an nejake zmeny:
-Oddelani Mystica: toz co uz,ale nemusej se ohanet tim,ze by to spozdilo datum vydani,to je kravina…
-chteli to udelat tak,aby se nemuselo chodit do mesta,cely 3 a pul roku od vyhlaseni to tak nechteli,a ted to zmeni najednou? jim hrabe..
-opet zmenit atributy? nejprve to meji hojne rozvinuty,uz od zacatku,a ted to ocesou na uplny zaklad? delal ze sebe akorat tak blbce…
-zobrazovani atributu v inventari,to se mi teda vubec nelibi,tam meli nechat jen vyzbroj a ne tam hazet atributy postav,nevypada to vubec hezky a spis jako by to tam prekazelo
== ciste a jednoduse receno: blizz uz asi fakt nevi co ma s Diablem delat, vsecky napady co meli zjistili po 3 letech ze fungovat nebudou…. toto bych cekal od nejakyho nove vzniklyho nekvalitniho studia,ale od blizzardu? no klesli u me dost,uz nebudu rikat ze Blizz vi co dela…
opat odsunutie, opat prerabky a dost velke, vdaka aspon za D2 ktore som oprasil 🙂
no co k tomu mam dodat … sem tak nastvanej ze tentokrat nebudu ani hlasovat v ankete … toho mamlase co rek ze by chteli vydat D3 do konce roku 2011 bych nechal lincovat na nejaky herni vystave .. kazdej fanda Diabla by si do nej mel ,it pravo kopnout .. at uz si z nas prestanou delat srandu .. uz me to vytaci .. kdo ze to tady pred casem skepticky mluvil o roku 2013? … uz mu zacinam verit .. doufam ze muj prispevek nebude smazan protoze slusneji uz sem to vyjadrit nemoch 😀
Po dohode s autorem upraveno A.Jey
keď budú viac takých zmien, tak hry sa ani nedočkáme 🙁
Blizz asi kutí patent na dokonalost… alespoň Nephalem Cube nechat mohli. Ale stejně se na D3 těším.
Zklamanej, přijde mi, že ty nové věci, které měly přijít do D3 se ztrácejí a vracejí se věci z D2 :-/ No nic, nicméně s Q1 už jsem i já skeptickej :-/
QQ o datumu vydani = smazani !
Ke komentum nepristupujte jako hater ale clovek co kdyz se mu neco nelibi tak by mel taky vysvetlit proc.
Trosku me matou ty atributy. Oni prece chteli, aby to nebylo od zacatku rozdane. Takhle kdyz pojedu monka, tak je jasne, ze pojedu silu akorat na veci, dex na dmg a dodge a zbytek vitalita. Jak D2 … nevim co si o tom poradne myslet … leda upravi skilly …