Speciální animace smrti postav nebudou + beta patch 11

Smutné zprávy od Bashioka. Ve hře nebudou speciální animace smrti charakterů, jako třeba „ukousnutí hlavy“, které jsme mohli vidět v jednom gameplay videí.

Citace Blizzardu:

Bohužel jsme je nikdy ani do hry nezavedli. Byl to skvělý nápad, ale zároveň velká spousta práce. Ta animace, kterou jsme ukázali ve videu se Siegebreakerem byla napsána pouze pro ono video. Nikdy jsme na takovýchto animacích nepracovali. Nicméně je to něco, co bychom v budoucnu chtěli udělat.

Další takovou věcí je implementace animací, které by zobrazovaly monkovy zbraně při všech jeho skillech (dovednostech). Zabralo by to ale spoustu času, který věnujeme ostatním prvkům. V součtu by to mohlo být více jak 40 různých animací jen pro jednu dovednost (všechny typy zbraní z několika úhlů pro 2 pohlaví). Následovalo by dlouhé testování a tak dále… Máme prostě vyšší priority.

Teď něco o Diablo 3 betě. V pondělí 30.1. se na beta servery nahrál patch 11, který ovšem nepřínesl žádné razantní změny, ale pouze opravy bugů. Můžeme doufat, že je to dobré znamení pro vývoj hry.

Nakonec ještě zábavné a pravdivé video jednoho zřejmě velkého fanouška, který se opravdu nemůže dočkat, až Diablo 3 vyjde. Nazpíval o tom dokonce i píseň. Enjoy!

117 komentářů u „Speciální animace smrti postav nebudou + beta patch 11

  1. Pro ty, co píšou, že jsou zklamáni z chybějících animací smrti postav….já myslím, že až bude nějakej datadisk nebo alespoň rozsáhlejší patch, že to tam dodělají.

    S odstupem času si myslím, že nakonec povolí i mody, o nichž se tu jednou tak bouřlivě diskutovalo…až po letech. I v Diablu 2 dodal blizzard potřebné materiály pro modding, aby to bylo snadné, až s verzí 1.10, tj. několik let po vydní.

  2. Prod1gy: Si piš že to tak bude. Sice tvrdí, že nebudou se zaměřovat na PVP, ale balance do hry budou pořád dodělávat. Tak buď udělám balance do hry na SinglePlayer a nebo udělám Player vs Player hru komplet. Oboje nejde. Jde o to která class bude první brečet že dostává v PVP, protože tamta má takovejhle skill. Nastane patch, nerfnou údajně silnou classu a ta díky ubrečenému PVP přestane dávat Inferno. To jim Hardcore hráči poděkují… 

  3. @delo tipujem ze korea k tomu kuzlu len tolko ze uplne by mi stacilo: YOU DIED !!! YOU HAVE TO START A NEW CHARACTER NOW a do SP: YOU DIED !!! PRESS ANY KEY TO RESSURECT AT LAST CHECKPOINT  alebo nieco podobne inac dufam ze zase nevymyslia nieco na styl ze cesko a slovensko kluce nedostanu lebo blizzard netusi kde su alebo nieco podobne

  4. To sou komentare to je az hamba!:D Pripomina mi to kdyz se taj pred dvouma rokama brecelo kvuli grafice a podobnosti s wow…Lidi jeste to nemate ani na kompech a uz taj narikate jak kdyby ste meli prostudovanou komplet celou hru a co se tyce animaci bylo by to fajn ale co nehraju tu hru abych koukal na animace jak umiram:D

  5. Mě zajíma kolik lidi si da volno z prace aby mohli hrat tuhle blbost 🙂 jako nerikam tesim se až si to zahraju ale kdyz si uvědomíte kolik tkaova blbost stojí casu. Stejně jak lidi co hrali D2 stovky hodin a co z toho te vyjde D3 a zase to samé promrhané stovky hodin života 😀 ty hry jsou jak droga 🙂 

  6. Jako na to že hra ma pomalu vyjít za par měsícu oni nic netuší proboha oni ani nejsou jisti jaky system to bude tohle a pul by měla byt doba na doladovania  ne ze vsechno narychlo prekopavaji a dělaji uplně jiny system hry ktery tu prez pul rok prezentovaly a vychvalovyli to mohli zjistit drive ze to nefunguje a ne 2 mesice pred vydanim rici hmm odsuneseto vsechno to musime predelat 😀 

    to je směšný 

  7. No hlavně nechápu, proč tohle BLIZZARD při současné husté atmosféře vůbec vytahuje. Kdo by si téhle chybějící animačky vůbec všimnul?

    I když vlastně asi chápu, všechny tyhle „důležité“ sdělení mají jediný cíl – zvýšit před/prodej.

    Tahle informační kampaň mi začíná připomínat přerušovaný sex. Čili něco úplně na … houby.

     

  8. absikiller: mas pravdu,delaj houby tak jako kazdej zamestnantec v IT a za to berou ohromny penize… a taky nezapomente, ze to je amerika a ne blba ceska republika,kde te nutej makat do roztrhani tela a do rakve jdes rovnou posledni den z oprace a za minimum penez… vsude jinde je to naopak,napr v nemecku,tam makaj pohodovne, nikam nespechaj,nikdo je nehoni a maj vic penez. ne jinac to je v blizzardu.. kdyby tam programovali a makali poradne jak se ma,tak vsecko co rekli,vcetne animaci a vseho. tam uz maj implementovano a mame to nahrate v nasich PC a NB a uz parime

  9. RPG lze hrát buď dobře nebo špatně. A právě druhé možnosti se nyní snaží D3 hráče vyvarovat. To není správné. Sám jsem zmrvil na D2 dvě postavy, ale postupně jsem se naučil, jak herně postupovat. V D3 to evidentně bude jedno, což mě docela mrzí. Ale to je nejspíš politikou Blizzardu, protože je pravděpodobnost, že by tohle mnoho hráčů odradilo. Generace předmětů v D2 byla k smíchu, jsem zvědav jak moc se v tomto ohledu zlepšili. 

    Schválně za jak dlouho bude zpráva o dalším odstranění nějaké slibované vychytávky. Co třeba zkrácení posledního aktu na polovinu?

  10. Bobule:

    „Nikdo nemusí čekat na to abys měl jak bylo kdysi mít třeba ve statech 10 strenght abys mohl nosi nějaký předmět.“ 

    This. Je to ale ještě horší, než píšeš. Další problém statů, který je chtě nechtě spojený už ze samotným konceptem Diabla, je v generovaných itemech, přesněji v tunách generovaných itemů. Pořád něco nacházím, vylepšuju: 

    Najdu Armor, který chce 30 Str, tak jí napumpuju na 30, zatímco po chvílí hraní a používání toho itemu najdu prsten, který má vygenerováno +10 Str. Když si ho nasadím, tak mi na ten Armor stačí už jen 20 Str. Takže co s těmi 10 body navíc? A takhle furt dokola.

    Nebo úplně ten samý případ, akorád najdu lépe vygenerovaný Armor, který bude ale chtít jen 20 Str. Eh? Nakonec jsem osobně zjistil, že tím pumpováním statů se jen podřizuju gearu, který sem našel (nebo plánuju najít). Bylo to spíš plánování na základě gearu, který bych chtěl najít nabo sem našel (a to mě inspirovalo k vytvoření nové postavy/buildu). Tenhle problém by šel řešit asi jedině respecem nebo tím, že by itemy neměly nároky na stat. K čemu by tam ale potom byly?

    Ano, jsme u toho, mohly by tam být k tomu, aby jejich base hodnota a to jak je rozdělím, mělo velký vliv na postavu, logicky – když nemají moc vliv, tak je to víceméně zbytečné. Tohle ale imho v Diablu nemůže dobře fungovat, protože už by itemy neměli takovou důležitost. Pak jsou takový lidé, kteří vám na tohle vše řeknou, že prostě chtějí „mít tu možnost“ si to rozdělit a to už mi přijde trochu jako trolol.

    Když se podívám na D2 a porovnám si naked postavu s equipnutou, tak tam prostě Barb nemá šanci i když bude mít o 200 sílu a vitalitu víc proti někomu, kdo má byť jen decentní equip (Socku nepočítám, ta je podle mě špatně nadesignovaná právě tím, že není tolik závislá na itemech, což bylo v Diablu 3 samozřejmě „opraveno“). V D2 bylo krásně vidět, o čem je a bylo Diablo a pravděpodobně i bude – a možná ještě ve výšší míře. Zrovna tomuhle se teda nebráním. V klidu

  11. Mě by spíše zajímalo kdes vzal, že bude hra na prd nebo že tu někdo říká, že ubudou buildy :)) je neskutečný co vy dokážete přetlumočit do totální negativity jak bulvár… jen sme řekli, že se nám to nelíbí a jsou obavy ohledně itemů na max lvl. To s jistotou nikdo neví, uvidíme až bude hra v plném proudu. O skillech a buildech tu opět nikdo v negativu nemluvil, dokonce snad vůbec nemluvil, pokud jsem tedy nějaký pesimistický post nepřeskočil 🙂 hawk

  12. Ty vecne vyhrady k tomu, ze neni mozne rozdelovat staty a bude kvuli tomu hra na prd … jeste to obhajuj

    e

    te tim, ze kvuli tomu ubyde potencionalni mnozstvi buildu, ktere hra nabizi. Zkuste si sesumirovat fakta co jsou o te hre zname a zjistite, ze D3 nabizi potencionalne mnohem vic buildu nez D2.

    Argument, ze to zjednodusuji taky neni moc na miste protoze prave skrz mechaniku hry to muze byt ve finale mnohem slozitejsi. V D2 se pracovalo se systemem nejakych capu, ktere bylo treba prekonat, tak bylo vicemene jasne, ze potrebuju treba aspon 110 IAS na jeden break a na dalsi 170, ale nic mezi tim neni, tak to mam zjednodusene, ze vim jaky mam equip a jestli se na ten vyssi break pro IAS dostanu nebo ne. V D

    3 je v tomto smeru situace trosku jina

    a na vysvetleni by to bylo trosku na delsi post.

  13. Taky nemám v plánu umirat… chtel jsem se bavit animaci smrti mych spoluhracu. 🙂 Jedine co mne zklamalo, je ze jsem s animaci smrti pocital a v gameplay videu se mi opravdu moc libila. Je tedy prirozene zklamani kdyz zjistim, ze vlastne neco takoveho neexistuje. Budu tedy doufat, ze toto bude soucasti patchu/datadisku a nezapomenou na to. ROZHODNE ale nesrovnavam D3 s D2 coz je blbost a ani nevyhrozuji zrusenim predobjednavky, copak jsem cvok?! 🙂 (stale je D3 moje srdcova zalezitost :))

  14. Co tu pořát plácate o automatickém rozdělovaní bodů jen zrušili skill tree takže se ti odemykají na určitém lvl plus se ti navyšují staty .Nikdo nemusí čekat na to abys měl jak bylo kdysi mít třeba ve statech 10 strenght abys mohl nosi nějaký předmět je zapotřebí mít lvl plus k tomu specializaci myslím tím pokud ten item je jen pro určitý charakter .Jinak tím že zrušili ten strom ti dali možnost si daný utok upravit jak chceš pomocí RUN tak už toho nechte sry pokud to bude někomu vadit že to tu nepatří jen pro objasnění některých názoru 🙂

  15. Blacklight: Kecy, kecy, sasa Krusty.

    Proto te hra nuti kombinovat skilly, premyslet a bojovat takticky, obtiznost inferno s moby presahujici level cap, atd. I customizace charakteru je vice individualni a nejses nucem boostit nejaky nepotrebny skill kvuli synergii. Kdyz to srovnas s D2, je to daleko zralejsi hra.

    Ovsem pokud ti stupidni kombinovani 2 premocnenych skillu, naskoceni do houfu nepratel a spammovani heal lahvicek, v nouzi jednoduchy utek pres town of portal do mesta pro nove flasky a zlato temer bez hodnoty prislo vyzralejsi, chyba bude asi jinde.

  16. Ano Timpo, tomu se říká „Pohádka o Diablu“ ,postupně ale přechází od dospělácké do dětské verze s označením pegi 17 :/ … jak nepochopitelné… „Chceme aby to byla ta nejlepší hra, až vyjde.“ A proto z ní zas odeberem vše paradiozní co se vám na ní líbilo aby to neoddalovalo její vydání! Trololol

  17. Asi jsem radsi, ze prozatim animace smrti vynechaji a urychli tim vydani hry. Jen doufam, ze na to v nekterem z dalsich patchu „nezapomenou“! :]

    Absence monkovych animaci mi uz trochu vadi hlavne proto, ze bych chtel monka hrat s bo-stafkou. Nevim, jak animace se stafkou vypadaji dnes. Poprosil bych o zahrani monka se stafkou na habru, pripadne o nazev dilu, pokud jiz bylo..

    Clip super, pobavilo 🙂 

  18. Tak diablo 3 mě už nějak netankuje už to ani neřeším vyjde tak vyjde nevyjde tak nevyjde. Blizzard moou tohu uplně zabil :D. Ja to budu brat jako relax prijdu obcas zahraju s kamoči a jdu konec. Něco jako SC2 (už sice nehraju) a Battlefield 3. 

    Momentalně hraju i Warcraft 2 jeho muzika a všechno je uplně geniální. No jestlis i vzpomínáte tak u SC2 slibovali infestet barack thor trosky a budování, warp cannon, mother ship shield a laser, Pheonix jak se promění v tu střilnu, Dark archon, scarab, vesla, harvest sould a mnoho mnoho další co člověka posadilo an zadek a z tohot am nic nění xD.

    To samé budi i u Diabla 3 a neustale balance a ruzné kombinování si člověk užije to samé jak wow jeden si tam kupuje dual za 1000 goldu a po patchy to stalo 100-50 goldu už nevím.

    Nevím proč na poslední chvíli všechno stahují mě to připadá jak kdyby roky vymyšleli blbosti a podledni par měsícu na tom pracují a zzištuji co dělali a slibovali že je to ted nerealné 

  19. Stranger: Tady nás nebude muset odlišovat dokonce ani to jméno, věci bude mít každý stejné pač to bude moct nosit jen to jedno povolání, pochybuju že by tam udělaly aspon 10-15 imba věcí na max lvl, které by se kvalitou vyrovnali aby se hráč rozhodoval co mu více sedí, takže se budem lišit asi jen barvou onoho brnění… Jinak samorozdělovací body mě upřímně štvou také, i když budou nároky itemů jen na lvl…

  20.  2Tib3rian: Udělal jsem si jistou představu z toho, co vím a takto to na mě působí. Nebudu identifikovat předměty svitky, budu mít vždy možnost vykouzlit TP, což je opět zjednodušení, protože u D2 jsem si musel dávat pozor, abych je u sebe měl. Předměty závislé na úrovni a nikoliv na atributech, k čemu to tam potom je? Podobné zprimitivnění nastalo i u přechodu na Mass Effect 2, prvky RPG mě v prvním díle bavily více. Když si otevřeš okno charakeru, v D2 bylo mnoho rozdílů, zde ale budou po většinou naprosto stejné, drobné odchylky budou tvořit akorát předměty přidávající něco navíc. A tohle mi přijde špatně.

  21. Garn: Každý se těší, to bezesporu. Ale musíš uznat, že při hoňce za specifickým gearem by Ti bodlo mít pár bodíků na rozdělení, aby jsi při přechodu z gearu A na gear B zbytečně netrčel v levelech nebo obtížnost níže kvuli tomu, že nemáš dostatek konkrétních předmětů na respect. Takhle by jsi ty bodíky nalil do atributu Tobě právě potřebného a posílil svou postavu ve směru který chceš. 

  22. tak jde o to ze jestli znate nejaky IT nebo jima dokence ste, tam moc dobre vite jak pracujou .. do prace chodej par dni v tejdnu a nic tam nedelaj jen vymejslej kraviny a berou za to mrte penez 😀 (obcas tam neco posolichaj) .. takze takovej vyvojovej team Blizard urcite nebude vyjimkou .. porad rikaj jak na tom makaj a podle me delaj prd .. proto porad od neceho upoustej aby je to aspon v jejich hlavach priblizovalo k finalni verzy hry 😀 ……… a nemam snad pravdu? 😀

  23. Hlavně mi přijde, že to tu dost lidí přehání, Diablo je jen hra a je to ARPG, není to strategie ani simulátor středověku. (The Guild 2 rulezZz) Hlavní pointa je aby hra měla chytlavý, dynamický a zábavný gameplay a aby nás bavila a vydržela dlouho, nic víc, nic míň. Není to hra, kde potřebujete 150 IQ jen na to, abyste založili postavu, nebude to hra balancovaná na progaming, nebude mít triliardu game mechanics, kde budete muset strávit 30 hodin jenom pročítáním co který stat dělá, není to pařba založená na CryEngine, kde bude každá ruka démona odlétávat podle předem vypočítané trajektorii za použití fuzzy množin a teorie chaosu. Já doufám, že D3 bude: 1) entertaining 2) challenging 3) funny. 😛

  24. st.ranger: Ze postavy budu odlisovat len brnenia, to predsa nemozes mysliet vazne. A ak ano, potom o tej hre nic nevies. Vacsina prvkov bola/bude odtial odstranena. Neuveritelne, taketo typy viet je vidiet v suvislosti s D3 strasne vela. Ale to je strasne predimenzovane, a uplne s cesty. Ano hra sa osekava, ale zatial tam drviva vacsina prvkov ostala, len v inej forme.

  25. Kravina, žádný zjednodušení se nekoná. Ty změny mají na hru minimální vliv. Diablo III má pořád zábavný gameplay a customizace pořád stojí na systému itemů a craftu, což je u ARPG paráda. Čím dýl teď ve volným čase hraju PoE, tím víc si uvědomuju klady Diabla patrné už v betě. A Qoliker bude rád, změnil jsem názor na UI. Ale jen trochu. Usmívající se

    To, že ve hře bude habrilión game mechanics neznamená, že bude složitá na zahrání a nebo kvalitní. Pořád je to hack’n slash a gameplay a customizaci má. 😉

  26. Už chybí jen oznámení že nové chary nejsou dodělané a že si je nechají až do datáče a zatím tam prdnou ty z D2, protože dodělat ty nové by bylo pracné a ještě víc by to zdrželo vydání….

    Co se SC2 týče tak nebyl vyloženě zklamáním, ale že by mě nějak nadchl to také ne. Po dohrání kampaně a pár MP her mě to omrzelo a šlo to z kompu. Nevím sám proč, ale nijak mě to netáhne k tomu to znovu instalovat. Trocha málo na hru od Blizzu. A to jsem trávil tolik času u SC1 a Warcraftu1,2 (všimli jste si že zkratka od warcraftu je WC? 😀 ). Vlastně i Duna2 mě bavila víc než SC2 🙂 Tak teď paříme LANově SC1, BF3 a WOT (nikoliv WOW). Nj, asi už stárnu nebo co.

  27. 2Tib3rian: V tom případě se z toho stává čím dál tím více primitivní hra, kde na konci bude veškeré postavy odlišovat akorát jméno a možná použité brnění. Začínám se obávat stále více. Čím teda bude zajímavá tato hra, když většina prvků, která nás nalákala, v ní nebude? Třeba tyhle animace mi nevadí, ale proč to teda ukazují? Jen lákají a výsledek bude akorát D2 v lepší grafice s co nejméně prvkama RPG.

  28. Vendetta – no prave kalkuluji s tim ze to budem hrat tak jak tak. Bohuzel takovy pristup maji vsichni vyvojari velkych znacek uz dlouho. Vzdy delaji velky hype na svou hru jak bude uzasna a velkolepa kolik hernich mechanizmu tam bude a kdyz se blizi termin vydani tak rusi osekavaj. Hrac se pak pomalu citi jako ovce ktere je predhozen kus zvance s tim ze ma byt rad ze neco ma. A kdyz se to nahodou spatne prodava tak to svedou na piraty ale zamest by si meli pred svym prahem

  29. Samozrejme, ze odstranuju veci, ktore si nechavaju za prve; do datadiskov a za druhe; nedokazu ich implementovat alebo v hre ani nikdy neboli. Ale skor tipujem, ze vsetko bude v datacoch. Ved Jay to potvrdil, ked oznamil, ze z hry budu odstranovat nadbytocne systemy, teda presne povedal ze ju budu „cistit“.

  30. Pánové a je to tady přesně jak jsem psal před pár měsící BLIZZARD naslibuje a ukazuje ve hrách tolik věcí zajimavých a dobrých (překypuje to nápady) které hráče posadí na zadek a do vydání hry zruší 98% novinek co hráče tak zajímali a uplně vyváděli z míry.

    Ale já jsem si zvyknul když u Starcraft 2 před vydáním to bylo 3-4 měsíce masírování imba věcma co fanoušky starcraftu posadilo na zadek a do vydání hry nečekaně 98% zrušených a všechno co tka prezentovali a hájili a hrači z toho byli paf je fuč 

    to samé čeka i diablo 3

  31. Tak já jsem spokojen, nevím proč tu někdo řeší umírání jako kdyby měl někdo chcípat 5x do minuty, toto je podle mě jen vizuální detail který by ledatak zdržel celou hru, když s tím vůbec od začátku nepočítali.

    Co se týká rozdělování statů, rovněž mě to nevadí, po D2 jsem přešel na wow a tam si rovněž můžeš měnit staty jen obměnou eq. Podle mě dobrá volba. Málo lidí zhnilo u D2 až do dnešní doby a ten zbytek si na to zvykl od WOW takže se nedivím, je třeba to brát racionálně. Takže si myslím že jsou lidé rozdělení do 2 táborů a né že všeci chcou rozdělovat staty po staru :-).

  32. 2SkeletonKing: Také to nechápu a upřímně tohle bude prvek, který hru pohřbí. Můj příklad, který jistě každý zažil v D2: hraji za postavu, najdu předmět, který nemohu nosit, protože nemám dostatečné atributy. Počkám na další level a body rozdělím, abych mohl předmět nosit. V D3 budu muset prostě čekat na to, až se to rozdělí a o to více mě bude štvát, když mi k nošení bude chybět jeden jediný bod. Stupidita. 

  33. st.ranger : lebo tie automaticke bodiky im funguju tak ako si predstavovali preto ich nezrusia 🙂 nemaju stim aspon tolko prace. Je to nasmiech ako 4 roki postupne na blizzconoch oznamovili novinky a ukazovali ake su super a hovorili o nich ako to tu hru dava do akcnej podoby a teraz poslednych par mesiacov skrtaju vsetko scim sa posledne roki chvastali 🙂  ale aj tak to budeme hrat vsetci .

  34. Jak se hromadí zprávy o rušení čehokoliv D3, je pro mě čím dál tím více Blizzard k smíchu a z inovativní a zajímavého nápadu se stane jen D2 v lepší grafice se značně primitivnější hratelností. Proč nezruší automatické rozdělování charakteristických bodů? To je snad nejhorší myšlenka.

  35. Souhlasím. Chtěl jsem jen říci že věty jako „animace nebudou, bylo by to sice skvělé ale dalo by to moc práce a taky by to posunulo datum vydání…“ mě přijdou naprosto mimo. Sakra nikdo na ně netlačí aby to vydali za rok od prvního nápadu. Dělají na tom už kolik několik let, tak snad to mohli zvládnout ne? Přece to není parta nadšenců ale velká firma kde na tom vyšívá několik týmů lidí….  To mohou rovnou vydat po X letech vývoje Pampucha D3 edition s tím že dělat opravdové D3 by bylo sice super, ale pracné a časově náročné 🙂

  36. To nemuzes vedet, ze to likviduji, protoze to treba vubec ve hre nikdy nebylo a jen to napovidali v pohadkach Mrkající ze tam budou i hodinky s vodotryskem, ktere v zime nezamrzaji.

    Jsou horsi veci nez takove ty patch upravy, kdy si o necem mysli jak to je cool a zjisti, ze to delali uplne zbytecne, protoze to hraci pak nejakym zpusobem ochcijou, tak to musi pres patche nerfnout, aby prosadili to co chteji oni. Jednou z tech veci te treba ruseni nejakych veci, ktere uz nadale nelze ve hre ziskat, ale ty co uz do hry dostali tam nadale zustavaji coz predvedli jak v D2 (dropy z verze 1.08 vs 1.09 a dal) kde to melo velky vliv na ekonomiku, tak i ve WoW (Corrupted Ashbringer), kde uz to takovy vliv na ekonomiku nemelo, ale dost lidi to nastvalo. Doufam, ze presne tyhle moresy si odpusti. Kor jeste kdyz tam chteji zavadet aukci za rl prachy a presne temato zasahama tu ekonomiku muzou pekne podelat. Hlavne, ze daji ban typkovi za narusovani ekonomickeho systemu hry, protoze si nasbiral komplet equip na extra gold a s tim pak farmil.

    Kdovi jestli to vydani nezdrzuji schvalne, aby lidi jeste donutili si zaplatit WoWko, kterym si treba zatim budou chtit ukratit cas, tak si reknou „kdovi kdy to vyjde, tak si zaplatim WoW, abych si zkratil cekani a eventuelne mel D3 za annual pass“ Hru pak vydaji driv nez za rok, tak typek samozrejme nebude chtit tak dlouho cekat nez mu ubehne ten rok a koupi si ji a Blizzard bude mit zisky navic prave za to WoW, ktere si typek platil, protoze si myslel, ze D3 vyjde az pozdeji nez za rok.

  37. Je to smutné co se s D3 děje. Všechno jen ruší a likvidují… zůstane jen D2 v novém kabátě. Ne že by D2 bylo špatné, i D3 bude jistě hratelné (i když osobně se snažím to nebrat jako Diablo ale jako úplně jinou hru abych se nemusel naštvat jelikož má představa byla jiná), ale po tolika letech?

    Co se týče postupných úprav pomocí patchů, obával bych se situací kdy bude docházet k nějakým zásadním úpravám. Dochází pak nevyhnutelně k tomu, že hráči co u toho mají čas sedět nonstop zabijí bose protože má např. nízký dmg, lootnou z něj epický item apod. To pak nějaký update opraví no a hráči co chodí např. do práce a nebudou hrát tak často přijdou na toto místo po týdnu a ejhle, smolík. A těm co už to mají to zůstane. Klasika…

  38. Animace smrti by byly (budou) fajn, ale vic mi vadi prave ona absence animaci zbrani u monkovych skillu. Beru, ze drtiva vetsina jeho skillu je fist-related, ale k cemu v tom pripade ty zbrane ma? Asi na okrasu… a jestli nejaky trololo napise, ze kvuli atributum a statum, ten at si rovnou da parkrat hlavou o stul 😉

  39. Na to že maj prachů jak Skrblík s Hamounem dohromady jim to dost trvá. Ukousávání hlav nechápu že je takový problém, asi nemají dost schopné programátory, nebo je jejich engine zastaralý, málo kreativity ?. Kdybych dostal beta key, asi bych je pěkně zaspammoval… proč třeba SiegeBreaker postavu co zakousává prostě neodzbrojí-odlítaj předměty jako když se vyhazují a pak až ukousne hlavu z holé postavy, vždy jde udělat nějaká ochcávka.

    Chlapík je frajer, dobře zpívá a text je vtipný. Troufám si říct, že je to nazpíváno stejně kvalitně jak originál od Bruno Marse, a to nemá kolem sebe patřičně v bussinessu točící se lidi. Pak by ho třeba popularitou převálcoval hehe :)))

  40. njn to je skoda ze to tam nebude,ale meli to udelany jen pro toto vydejko a vypadal o to fakt dobre.. stalej nevim co deja,jestli na D3 dela tak 10 lidi,vypada to tak.. vubec nic nestihaj..od rou 2008 meli spoustu casu,ale uz jim hori koudel za zadkem,tak spechaj a vsecko co nemaj na vice jak 75% hotove tak rusi a uvidime to v nasledujich,pocitam tak, 3 letech

  41. pekny videjko, ten chlap bude asi totalne kraplej z toho, kdo by nebyl uz to prehanej, za trest jsem zrusil predobjednavku na sberatelskou edici a objednal normal, nebudu jim rvat prachy navic za to co predvadi uz me stvou, pokud to nevydaj do velikonoc tak zrusim wow predplatne, a to mam jeste par trestu v zasobe! 🙂 takze pokud nekdo chce, na xzone se jedna collectorka uvolnila 🙂

Napsat komentář