Na Diablo 3 fórech se objevilo několik příspěvků o tom, že se ve hrách Diablo 3 Bety vyskytovalo 5 postav v partě zároveň, což by nemělo být možné (limit party jsou 4 hráči). Blizzard rychle reagoval na vzniklé příspěvky a vyzývá hráče, u kterých se tento problém vyskytne také, aby jej nahlásili a poslali i kopii souboru D3Debug.txt, čímž snad tuto chybu pomůžou vyřešit.
Žádáme každého, u koho nastal tento problém nebo kdo zná někoho, u koho nastal tento problém, ať jej také nahlásí. 🙂 |
Screenshot 1 (5 postav ve hře)
Screenshot 2 (stejná chyba)
Nechapem co sa tomu ludia tak cuduju ved v arene je 6 ludi spolu 3v3 …
Pokud Blizz chce aby aktuálně byl max. počet hráčů 4, tak je prostě bug je :). Samozřejmě, že nenapsali engine hry jen pro max. 4 hráče. Mají to napsané obecně aby mohli testovat, co je ještě únosné. Pak se ale může samozřejmě stát, že část programu, která je za přihlašovaní do hry zodpovědná selže a při vytváření hry se naloguje více hráčů. Hra pak ale poběží úplně normáně. Určitě i všechny mechanizmy mají dopředu napsané pro neomezené množství hráčů (v D2 kdysi myslím fungovalo dokonce players 64) 1. aby jen změnili jeden příkaz (na max. počet hráčů) a vše bude fungovat, 2. aby se vyhli totálním kolapsům hry i když něco selže. Prostě standardní přístup při programování.
Čím víc hráčů tím líp. Ale silně pochybuji, že idkyby jich mohlo hrát 5, že se sejde všech 5 charů, tomu opravdu nevěřim.
tiez si nemyslim, ze to je bug
a osobne by som velmi velmi uvital, kebyze je max pocet hracov v parte 5… mne by sa to lubilo, kebyze moze mat parta kazdy jeden char … ale potom zas, ked pridu datace a nove postavy, hmmm … neviem, vsak uvidime
Jak rika cid9, taky nejsem programator, ackoliv jsem programovani studoval, a tohle mi neprijde jako nejakej ‚obyc‘ bug, uz jen proto, ze se nijak nebuguje UI kdyz tam naskoci pata postava. Takze to vypada, ze s tim koketovali v minulosti, a nechali si pro to otevreny vratka s tim aby se k tomu mohli do budoucna vratit(coz se mi zda jako nejpravdepodobnejsi moznost)
Zatím jsem nikde nezaregistroval (a to se na battle.netu pohybuju pravidelně), že by si na tohle někdo stěžoval, ale chápu, že pro někoho to nepřehledný může bejt (zvlášť když na to jen kouká a nehraje to). Nicméně řekl bych, že pokud tam bude něco opravdu nepřehledné (prostě něco, co negativně ovlivňuje gameplay), tak je to jen otázka „dotunění“ efektů atd.
Myslim v betě samo…
VoDZtO: S těma efektama, zrovna dnes jsem koukal na nějaká nová videa [ která tu byla smazána 🙂 ] a zrovna jsem si u nich říkal zda to není přeefektovaný při hraní ve více lidech. Každá postava prská, bliká, hraje barvama, do toho to samé monstra, je to trošku mimo kontrolu, hodně se bude wipovat díky nepřehlednosti.
4 postavy jsou dostačující, čím víc postav tím víc efektů a tudíž větší chaos
Čtyři jsou logičtější, než pět, protože pak bude každá skupinka třeba trochu jinak poskládaná a nebude se to schylovat k mandatornímu pobrání všech pěti tříd.
Nejsem programátor, ale jako že by to byl bug, to mně hlava nebere. Spíš se přikloním k názoru, že to bude překvapení a zvířátka, to byl test na merce. Ubrat počet hráčů a zrušit tak zábavnou věc jako merc, to mně od začátku nesedělo, tak se těším a doufám že jsem se nespletl a s dalším datadiskem přidají char a počet hráčů.
zajimave 🙂 ikony hracu vypadaji naprosto „nebugle“ hezky zarovnane 😀 ve hre bude urcite aspon nejaka testovaci verze pro vice nez 4 hrace 🙂
bunkerman: Postav je sice 5, ale přijdou další postavy a co pak? 🙂
😀 osoben si myslim ze 5 hracov by bol asi vhodnejsi pocet ako 4 vzhladom k poctu postav ale je mi to prakticky jednotak ci tak pekny bug
Super doufam ze to tak nechaj a nebudou to spravovat 🙂 A nebo to mělo být např. překvapení až v plné hře 😀