Nejasnosti ohledně mrtvých Hardcore postav

Vývojáři provádějí v posledních týdnech změny a ze hry proto odstraňují funkce či principy, které nejsou úplně funkční nebo u kterých si nejsou úplně jistí, že hře něco opravdu dají. Jedním takovým případem je Halls of the Dead, tedy jakási Síň mrtvých, do které mají být zařazeny zesnulé Hardcore postavy. Podle vyjádření komunitního manažera Bashioka Síň mrtvých ve hře nakonec asi nebude:

„Síň mrtvých jsme na BlizzConu 2011 představili jako věc, která je na našem wish-listu, že ano? Nevím, jestli to nakonec bude ve hře, je to stále na wish-listu.“ – Bashiok

Jednomu z fanoušků Diabla 3 to však nedalo spát a na Twitteru se Bashioka zeptal, co se tedy stane s Hardcore postavou, když zemře, a zda bude zabírat na Battle.netu slot pro postavy (ten je totiž omezený na 10 postav). A komunitní manažer reagoval:

„Proč? Mrtvé Hardcore postavy se samozřejmě přesunou do Hall of Fallen Heroes.“

Nyní zůstává otázkou, co to je Hall of Fallen Heroes (Síň padlých hrdinů). Zda se jedná o nový název Síně mrtvých, nebo jde o něco nového.

48 komentářů u „Nejasnosti ohledně mrtvých Hardcore postav

  1. SK: Neklep si na celo… Jedinej kdo tu nechape system HC, potazmo o nem ma jinou predstavu, jsi ty. Vsichni tvoji myslenku chapou, ale z jejich pohledu (a meho) to uz neni zadny HC… to by na HC zacal kazdej a kdyz by umrel, tak by pokracoval na SC, ale o tom HC proste neni… HC je o tom, ze smrt je proste konec… Nejde o to ze sou to oddeleny svety, to je jenom kvuji tradovani a jinymu stylu hrani…

  2. mňa tak napadá s tým prevodom z HC na SC, že by mohol fungovať systém, že po smrti HC postavy si človek bude môcť zvoliť či postava bude prevedená na SC alebo či pôjde do Hall of fallen heroes, kde bude žiť naveky… samozrejme že HC hrači budu proti tomu, ale ak si niekto obľúbi svoju postavu, tak by o ňu nemusel prísť definitivne, bola by to voľba hráča, takže by si v podstate mohol 2x rozmyslieť či chce HC.. raz pri vyvorení a raz pri smrti… tak by sa aj zamedzilo tomu aby bol preplnený HoFH a budú tam len naozaj mrtvé postavy… tie čo sa prehodia na SC by mohli dostať možno nejaký postih, napríklad by stratili niektoré možnosti k bannerom čo su len na HC, prišli by o polku penazi a nejake expy alebo tak podobne…

    prípadne by tam mohla byť aj možnosť zmazať postavu a ani ju nehadzať do HoFH, aby tam nezaberala miesto, hlavne nejake low lvl…

    osobne ak budem hrať na HC a umrel by som ta by som sa hodil do HoFH…

    do not hate me, it is just a suggestion…

  3. inferius, Fight, Lunreal: Asi moc nechápete že HC je od SC oddělené, tedy že postava v HC světě je mrtvá navždy, takže pokud jste hráči HC ONLY tak Vám to může být úplně fuk, páč postavu nevyužijete. Nečtete a celkově vám nedochází poenta.

    delosombres: Mno taky mě tahle varianta napadla, ale spíš jsem to mířil na HC hráče který bych chtěl zkusit SC (takže by tam postavu měl jednu z normal než se mu SC odemkne). A protože znovulevelit si ve světě nesmrtelných postav může být pro takového hráče poněkud nudné, tak by využil tu přenesenou a začal by na levelu úmrtí. Přičemž pokud budeš chtít mít od každého pohlaví jednu class tak je variabilita větší a i využitelnost takového systému.

  4. SkeletonKingova myšlenka mi připomíná hru LOTRo, kde je titul Undying za dosažení 20. levelu bez zemření. Když umřeš, samozřejmě se nic neděje a můžeš hrát dál (akorát bez titulu), ale pro spoustu lidí to je taková prestiž a zadostiučinění, že si kvůli smrti zakládají (i několikrát) postavu znovu. Takže pokud by HC hráči měli své servery, byli jasně odlišeni, označeni, mohli dosáhnout lepších odměn a achievementů apod., pak by zde samozřejmě nějaký ten strach ze smrti HC postavy byl, ale ne tak velký, jako když skutečně zemře. I když, nechat „žít“ v hanbě, není to ještě horší, než umřít a navěky být v paměti jako hrdina? Třeba by sis mohl vybrat při HC, jestli smrt, nebo přechod do SC a povinný titul „Coward“. 🙂

  5. Kupříkladu mě by to bylo tak nějak jedno ale spíš bych byl rád. Tak i tak v Softcore budou mít hráči lepší equipy takže o zbohatnutí z věcí tam až tak nejde, ale spíš o to že si pomůžete v přeskoku pár nudných levelů ( Podle toho jak budete śpěšný v hc) a ty věci by byly jenom jako bonůsek. Levely v Softcore stejnak nemají smysl, když je postava nesmrtelná, to si uvědomte. A to že postava zemře definitivně ? Vždyť ano, v Softcore je nesmrtelnost, tak komu by to vadilo. V HC by jsi neexistoval.

  6. na postave co by bola preradena do softcore by nebolo hardcore nic to mas pravdu ale tam by slo o to ze postavy co by boli v hardcore by boli hardcore slo by o prestiz a o to kto nikdy nezomrie presne ako HC len by si si mohol potom s tou postavou spomienkovo zahrat softcore popripade z jej itemov daco spravit pre svoje softcore postavy aby tvoej usilie nevyslo celkom navnivoc

  7. @SkeletonKing Já hraji v D2 už jen Hárdcore a v D3 by pak pro mě HC neznamenalo nic… protože by všichni zakládali postavy na HC, to tlačítko jestli „opravdu chcete hrát na hardcore“ by tam nemělo smysl. A v síni slávy by bylo 100x tolik postav a nikdo by si z toho nic nedělal že umřel… možná na tom 59-60 lvlu.. ale i tak by lidem chyběl ten důležitý adrenalin

    HARDCORE = přijít o postavu definitivně Mrkající       a to je to co nás Hardcore hráče na HC baví.

    doufám že v tý síni budou nějaký podrobnosti o postavě equip postavy atp… protože těch 60tek tam bude do do pár týdnů – čtvrt roka dost Usmívající se

  8. SkeletonKing – To co rikas je uplna hloupost, todle by „nikdo“ kdo chce hrat HC nechtel, nejake degradovani na sc, preziti postav, druha sance, same … sam uvadis ze sc bude strasne easy, pac itemy nakoupis , uz jen proto se HC budou chtit odlisit od nich…


    Co sem rikal o vulgaritach a vyteckovavani slov ? Ze to tu nechci ! Takzte naposled … AJey

  9. @Silblade Jo to máš pravdu, ale právě pro ten pocit, že opravdu něco ztratíš, spousta lidí bude hardcore hrát. Strašně mě mrzí, že třeba úplně vymyzelo z her vypadávání předmětů. To jsem měl v D1 strašně rád, když někdo z party umřel a ostatní se pak snažili vybít zbytek potvor, aby ten mrtvej chudák nepřišel o úplně celej gear. V tu chvíli nastupoval ten správnej adrenalin a telekineze 😀

  10. Bubba: Vím co myslíš, ale díky resetovatelným postavám a aukčnímu systému, kde lehce nakoupíš (goldy získat není problém) nevidím v přenosu postavy problém. On by tam byl totiž jediný přínos a to ten, že pokud by hardcore hráč chtěl hrát softcore, tak si prostě zvolí nejakou wajpnutou postavu a jede dál. Takhle to bude tak, že si postavu bude boostovat z AH a trapně lehce levelovat.

  11. @SkeletonKing Ok, máš pravdu hardcore může hrát jen s hardcore.  Nelíbí se mi ten přenos, jelikož jak jsem psal, hardcore je to v tom, že tu postavu už prostě nebudeš moct hrát. Hlavní rozdíl mezi non-hardcore – umřeš a hraješ dál, a hardcore – umřeš. Tohle by pak jednoduše zmizelo. Postava na hardcore by umřela, ale stále by si za ni mohl hrát. Btw i na hardcore budou hrát casual hráči. Ono to neni obtížnost jako taková, ale jen vlastnost postavy. Osobně se taky považuju za casual hráče a rozhodně si zkusim posléze postavu na hardcore rozjet. Nevim no, nevidim v tom co navrhuješ moc smysl. Na jednu stranu ano, budu hrát s určitou sortou lidí (postavy na hardcore), a nebudu mít přístup do rmah, ale nebudu se obávat smrti, jelikož má postava bude stále žít. Pokud vyloženě nehraji se stále stejnými lidmi na hardcore, ke kterým bych se pak nemohl připojit, bozbývá pak smrt postavy svého významu.

  12. @SkeletonKing Heh, hele a jakej by byl pak význam toho „hardcore“? Mě napadá jedinej rozdíl a to ten, že do první smrti by nemohla postava na rmah. Promiň, ale to co navrhuješ je naprostá blbost. Hardcore je prostě od toho, aby když postava umře, byla prostě mrtvá. Jen ještě pro objasnění. Když postavičku po smrti degraduješ na „non-hardcore“ tak to znamené že sis vlastně na začátku vůbec nezvolil hardcore, když si na začátku nezvolíš hardcore, tak proč nějaký harcore vůbec existuje? Doufám, že chápeš co tím chci říct 😉

  13. no dúfam, že nejaký pomník padlých bude… ono by to ani nemuselo byť nejak moc náročné to naprogramovať… prdsalen štatistiky o postave sa už zobrazujú nejaké to info tiež, tak sa to len presunie zo stavu aktívneho do stavu pasívneho… no ved uvidíme…

    každý padlý by mal byť zapamätaný…

Napsat komentář