O víkendu byl na beta servery nahrán další patch. V pořadí je to již 13. patch a přinesl opět spousty změn. O hlavních změnách si můžete přečíst v novince Změny u skill run a skillů. Zde však najdete kompletní oficiální výpis všech změn.
Obecně
- Všechny postavy byly smazány. Berte na vědomí, že se smazání vztahuje také na zlaťáky, achievementy, předměty, followery a artisany.
- Za 1 bod v intelligence nyní dostanete 0,1 bodu do odolností (resistances). Nadále již nebudete dostávat bonusy do uzdravování pomocí health globes.
- Při používání 2 zbraní zároveň (dual-wield) se nyní bude u některých skillů vypočítávat poškození z vaší hlavní zbraně.
- Například Cyclone Strike bude dávat poškození odpovídající vaší hlavní zbrani i když budete mít nastavenou druhou zbraň na další útok.
- Do Gameplay Options byla přidána možnost nechat si permanentně zaplé Advanced Tooltips (podrobnější popisky skillů)
Auction House
- Gold Auction House je opět zprovozněný.
- Byl odstraněn poplatek za založení aukce
- Transakční poplatek v Real Money Auction House byl navýšen na 1,25 Beta Bucks.
- Minimální nabídka za předmět v RMAH byla zvýšena na 1,50 Beta Bucks.
- Hráči mohou mít nyní pouze 10 aktivních aukcí.
- Byly přidány popisky, takže si hráči mohou porovnávat věci v aukcích s tím, co zrovna nosí.
Battle.net
- Public chat (veřejný chat) je nyní zpřístupněný pro testování
- Byla přidána podpora pro cross-game chatování. Nyní si můžete přes Real ID chatovat s vašimi přáteli, kteří hrají World of Warcraft nebo StarCraft II.
Skilly (dovednosti)
- Byly změněny úrovně, na kterých se odemknou jednotlivé skilly, jak aktivní, tak pasivní.
- Do testování byly přidány Skill runy
- První skill runa se vám odemkne na úrovni 6. S vyššímy úrovněmi se budou postupně odemykat nové runy.
- Na úrovni 60 budete mít odemčeno celkem 5 run pro každý skill.
- Skilly byly rozčleněny do kategorií a každá kategorie byla přiřazena k jinému tlačítku.
- Následující kategorie bude mít každá třída (character class):
- Primary Attack (primární útok)
- Primární útok je určen pro skillly, které se dají používat velmi často nebo třeba generují váš zdroj (resource).
- Primární útok je tedy v základním nastavení přiřazen na levé tlačítko myši.
- Secondary Attack (sekundární útok)
- Sekundární útok je určen pro silnější skilly, které jsou zpravidla limitované cooldownem nebo spotřebou zdroje.
- Sekundární útok je tedy v základním nastavení přiřazen na pravé tlačítko myši.
- Defensive (defenzíva)
- Defenzíva je určena pro skilly používané na útěk nebo na kontrolu davu.
- Defenzíva je tedy v základním nastavení přiřazena na první akční tlačítko
- Primary Attack (primární útok)
- Každá character class má nyní další 3 unikátní kategorie skillů přiřazené na 2., 3. a 4. akční tlačítko
- Následující kategorie bude mít každá třída (character class):
- Volitelný mód: Pro ty, kteří si nepřejí mít skilly předem rozdělené do kategorií je určen tak zvaný „Volitelný mód“. Když je aktivní, můžete si dat všechny skilly kamkoliv chcete.
- Tento prvek zapnete v Gameplay Options
- Cooldown po změně skillu byl snížen ze 30 na 15 vteřin.
Barbarian
Aktivní skilly
- Bash
- Poškození navýšeno ze 145% na 150%
- Cleave
- Poškození navýšeno ze 115% na 120%
- Frenzy
- Poškození navýšeno ze 100% na 110%
- Ground Stomp
- V základu tento skill již nezpůsobuje žádné poškození
- Doba trvání stunu (omráčení) navýšena ze 3 na 4 sekundy
- Hammer of the Ancients
- Poškození navýšeno ze 180% na 200%
- Leap Attack
- Poškození navýšeno ze 100% na 125%
- Threatening Shout
- Redukce poškození snížena z 50% na 25%
Pasivní skilly
- Weapon Master
- Swords/Daggers (meče/dýky): Bonus k poškození zvýšen z 10% na 15%
- Maces/Axes (kyje/sekery): Šance na kritický zásah zvýšena z 5% na 10%
- Mighty Weapons (mocné zbraně): Generované Fury za zásah zvýšeno z 1 na 3
Demon Hunter
Aktivní skilly
- Bola Shot
- Poškození hlavního cíle zvýšeno ze 100% na 130%
- Poškození na ostatní cíle zvýšeno ze 75% na 110%
- Caltrops
- Zpomalení sníženo ze 65% na 60%
- Chakram
- Poškození zvýšeno ze 135% na 150%
- Entagling Shot
- Generace Hatred snížena ze 4 na 3
- Evasive Fire
- Poškození zvýšeno ze 115% na 125%
- Dráha úskoku byla upravena
- Hungering Arrow
- Poškození zvýšeno z 85% na 115%
- Impale
- Poškození sníženo z 275% na 250%
- Vault
- Dráha úskoku byla upravena
Pasivní skilly
- Steady Aim
- Bonus k poškození, pokud nejsou nepřátelé v blízkosti 10 yardů zvýšen z 10% na 20%
- Vengeance
- Bonus k maximální hodnotě Hatred snížen z 50 na 25
- Zvýšeno doplnění Hatred z 10 na 20 a Discipline z 1 na 2, když se uzdravíte health globem
Monk
Aktivní skilly
- Breath of Heaven
- Cena Spiritu snížena z 50 na 25
- Zvýšena hodnota uzdravení
- Má nyní 15 vteřin cooldown
- Dashing Strike
- Poškození sníženo ze 160% na 80%
- Byla upravena dráha pohybu
- Exploding Palm
- Poškození z krvácejícího efektu sníženo z 65% na 60%
- Lashing Tail Kick
- Poškození sníženo z 225% na 200%
- Mantra of Evasion
- Bonus k šanci na úhyb snížen z 25% na 15%
- Sekundární bonus k úhybu během prvních tří vteřin po aktivaci snížen z 25% na 15%
Pasivní skilly
- Guardian’s Path
- Při nošení dvou zbraní současně (dual-wield) byl zvýšen bonus k šanci na úhyb z 10% na 15%
- Při nošení obouruční zbraně byl zvýšen bonus k regeneraci spiritu z 20% na 25%
- Resolve
- Redukce poškození snížena z 30% na 25%
Witch Doctor
Obecně
- Witch Doctorova mana prošla změnami
Aktivní skilly
- Corpse Spiders
- Poškození sníženo z 38% na 25%
- Firebomb
- Poškození sníženo ze 155% na 100%
- Grasp of the Dead
- Zpomalení zvýšeno z 50% na 60%
- Haunt
- Doba trvání Hountu se nyní nezvyšuje s úrovní
- Způsobuje nyní 350% poškození za 15 vteřin
- Hex
- Bonus k poškození monstrům pod vlivem Hexu snížen z 20% na 12%
- Plague of Toads
- Poškození sníženo ze 150% na 130%
- Summon Zombie Dogs
- Poškození za 1 zásah sníženo z 15% na 9%
Pasivní skilly
- Spiritual Attunement
- Regenerace many snížena z 2% na 1% za vteřinu z maximální hodnoty many
Wizard
Obecně
- Regenerace Arcane Power snížena z 12,5 na 10 za vteřinu
Aktivní skilly
- Arcane Orb
- Poškození zvýšeno z 225% na 250%
- Diamond Skin
- Snížena hodnota maximální absorpce
- Frost Nova
- Nyní již nezpůsobuje žádné poškození
- Ray of Frost
- Poškození zvýšeno ze 155% na 200%
- Zpomalení sníženo ze 40% na 30%
- Zpomalení útoku sníženo ze 30% na 20%
- Doba trvání zpomalení snížena z 5 na 3 vteřiny
- Shock Pulse
- Poškození zvýšeno z 90% na 105%
- Wave of Force
- Poškození sníženo z 250% na 220%
- Zpomalení pohybu zvýšeno z 50% na 60%
Pasivní skilly
- Evocation
- Redukce cooldownu snížena z 20% na 15%
- Glass Cannon
- Bonus k poškození snížen z 20% na 15%
Crafting
- Cena pro levelování Blacksmitha (kováře) byla snížena o 50%
- Ceny za recepty byly upraveny
- Následující přípony se nyní mohou vyskytnou dvakrát při craftění předmětu:
- Minimální poškození
- Maximální poškození
- Všechny typy elementárního poškození
Followers
Templář
- Heal
- Zvýšena hodnota uzdravení
- Loyalty
- Zvýšena hodnota uzdravování za vteřinu
Předměty
Obecně
- Pasivní regenerace spiritu poskytovaná příponou Spirit Regeneration na předmětech byla navýšena
- Toulce nyní budou přidávat poškození
- Byly přidány nové přípony!
- Šance při zásahu na:
- Fear (zastrašení)
- Stun (omráčení)
- Freeze (zmražení)
- Immobilize (znehybnění)
- Chill (zchlazení)
- Blind (oslepení)
- Slow (zpomalení)
- Knockback (odhození)
- Šance při zásahu na:
Prodejci
- Prodejci nyní budou častěji měnit nabízené předměty, které budou mít navíc více různorodé přípony
- Šance, že se u prodejců objeví bílý předmět byla snížena ze 30% na 10%
- Cena předmětů u prodejců byla snížena
Monstra
- Množství životů a poškození monster bylo upraveno
- Byla zvýšena hodnota padnutých goldů (zlaťáků)
Opravy chyb
- Achievmenty by nyní měly fungovat správně
- Účty uzamčené chybami (jako třeba ERROR_395002) by nyní měly být odemčeny
- Hráči by nyní měli být schopni nakupovat goldy pomocí svých Beta Bucks
Baglik: Trochu si protiřečíš, hra nabízí 10 slotů pro postavy, tím tvým přístupem by brzy došly. Jinak smysl resetu je asi takový, aby někdo jako Ty to mohl vůbec hrát a Blizzard mohl vydělat peníze…
Baglik a komu se nelíbí, že se jim zloděj vloupal do baráku, tak si ho nemusí všímat. Potom tedy není nic špatného na tom, že tam je.
lvicekj: Jestli si to dobre pamatuji tak pri smrti na SC v D3 prijdes o 10% durability.
Já proti tomu systému skillů nic nemám a komu se to nelíbí reset skill nemusí používat a může si udělat třeba 5 kouzelníků s různým zaměřením
Me by zajimalo jestli jsou jako v D2 postihy za smrt na SC.
doufám že v budoucnu budete překládat všechny patche
Paci sa mi ako pekne upravili Demon huntera a novy system run a skillov sa mi taktiez pozdava.
edit A.Jey
mikro: je to pravda nemyslel som akoze tesne pred smrtou vypnem hru a nezomriem som skor myslel ze pride navsteva/zazvoni telefon atd a mozem rychlo pausnut a utekat vybavit namiesto zloziteho portenia ktore okrem toho neni mozne uprostred boja
proste smrt v boji ked sa sustredim na hru nepovazujem za zbytocnu ale zasluzenu zatial co smrt koli telefonu rozhodne zybtocna je
Bunkerman: to není pravda, odhlaseni ze hry by melo trvat tusim tech 10 sekund porad
jj presne tak instinkt, chcu si to nacvicit do RMAH kde budes kupovat zlato za real money
Mutman: jojo tatkovi to i psalo ze Pause is available only in solo game nebo tak neco
Hráči by nyní měli být schopni nakupovat goldy pomocí svých Beta Bucks
to si jako koupím goldy za prachy ?
inac mam mensiu otazku, viem ze volakedy sa menil barbarov cleave z vyssieho poskodenia hlavnemu a polovicnemu na zvysnych tusim 120% a 60% na rovnake poskodenie vsetkym 80 ci 90% este stale plati ze dava barbar rovnake poskodenie vsetkym naokolo aj ked dava zase 120% ?
čeho jsem si taky všimnul a není ve změnách uvedené je snížení levelu potřebného na další skill slot teď je to 1,2,4,9,14,19 a taky pokud jste sami ve hře (invite only) a zmáčknete escape, tak se hra pauzne
Snad to podeve k lepšímu