Blizzard se s námi podělil o další informace, které se týkají již zmiňovaného patche 1.0.3, kterého se dočkáme pravděpodobně ještě v červnu. Změny se týkají především inferna a předmětů.
Níže si můžete přečíst přeložené shrnutí celého článku. Samotný článek v angličtině najdete zde.
Legendary předměty
Systém padání předmětů se v patchi 1.0.3 změní. Předměty nejvyšší kvality (ilvl 63) budete moci nalézt již v prvním aktu, ale s menší pravděpodobností než v aktech 3 a 4 (momentálně v aktu 1 padají předměty s ilvl 61, v aktu 2 ilvl 62 a v aktech 3 a 4 ilvl 63). Pro přehled se podívejte na tabulku níže.
- V tomto patchi se nedočkáme změn u legendárních předmětů, nicméně až budou legendary nejvyšších kvalit hotové, měly by být lepší než magic předměty.
Nové hodnoty dropu předmětů pro patch 1.0.3
Předmět | Hell, akt 3 a 4 | Inferno, akt 1 | Inferno, akt 2 | Inferno, akt 3 a 4 |
iLvl 61 | 9% | 18% | 19% | 24% |
iLvl 62 | 2% | 8% | 12% | 16% |
iLvl 63 | 0% | 2% | 4% | 8% |
Nephalem Valor
Když budete mít 5 stacků nephalem valoru, tak budete mít z bossu zaručený nově jen 1 rare předmět (momentálně jsou zaručené 2). (Stále budete mít velkou šanci na drop více rare předmětů z bossů, jen nebudou zaručené.)
- Elitní skupiny monster budou nově vždy dropovat minimálně 1 rare předmět, pokud budete mít 5 stacků nephalem valoru.
Hra více hráčů
- Monstra již nebudou mít navýšené poškození, když budete hrát v partě s více hráči.
Vyváženost Inferna
Akt 1 působí tak, jak by měl.
- Přechod do druhého aktu je moc velký skok, pokud dokáže barbar a monk s ofenzivním buildem vyzabíjet celý první akt, pak by s defenzivním buildem měli v pořádku zvládat druhý akt.
- Monstra v aktech 2, 3 a 4 budou mít upravené poškození a množství životů.
Úmrtí a ceny za opravy
- Na úrovni 60 jsou ceny za opravu předmětů téměř zanedbatelné a proto hodně hráčů hrálo stylem „způsobit poškození a nehledět na přežití“
- Zkoušeli několik nových mechanismů, ale nakonec jim přišlo nejlepší zvednout ceny za opravy předmětů 4x až 6x oproti současným hodnotám.
Rychlost útoku
- Attack speed (rychlost úroku) nyní bude fungovat správně na všech předmětech.
- Podle hráčů je attack speed jeden z „nutných“ atributů, což Blizzard nechce. Mají dva nápady, jak tento problém spravit a zajímá je odezva hráčů. Nyní se jim více zamlouvá první z následujících možností.
- Snížit množství attack speed na předmětech.
- Sčítání attack speed bonusů by nebylo přímé (diminishing return). Zavedla by se skrytá proměná do mechanismu attack speed.
Drahokamy
- Jak jsme se mohli dozvědět již dříve, klenotník (Jeweler) i kovář (Blacksmith) zlevní.
- Podívejte se na tabulku zobrazující změny cen kombinování gemů (drahokamů), které se projeví v patchi 1.0.3
Stupeň gemu | Současná cena | Nová cena |
Flawed | 3x chipped + 500 gold | 2x chipped + 10 gold |
Regular | 3x flawed + 750 gold | 2x flawed + 25 gold |
Flawless | 3x regular + 1250 gold | 2x regular + 40 gold |
Perfect | 3x flawless + 2000 gold + 1 page (stránka) | 2x flawless + 55 gold + 1 page |
Radiant | 3x perfect + 3500 gold + 2 pages | 2x perfect + 70 gold + 2 pages |
Square | 3x radiant + 7500 gold + 1 tome (kniha) | 2x radiant + 85 gold + 1 tome |
Flawless Square | 3x square + 20 000 gold + 2 tomes | 2x square + 100 gold + 2 tomes |
Vyváženost postav
- V patchi 1.0.3 se objeví jen pár změn skillů. Není to patch zaměřený na balance postav.
- Patch 1.1 bude zaměřený na balancování a rozšiřování rozdílnosti buildů.
Jeste doplnim, ze prevod pomoci paypal je dalsich 15%. A ze pokud neco prodate na RMAH musite se hend rozhodnout, zdali to chcete vybrat pres paypal (poplatek blizzu + 15% paypalu) anebo to chcete na blizz account, kde odtama uz to nejde prevest na real prachy pomoci paypal, ale pouze pouzit v jejich store. Maji to pekelne dobre vymyslene, jen nebyt tolika problemu.
Osobne by ma zaujímali aktuálne DROP RATES 🙂
Gold Eagle: 15% blizz strhava jen z goldu. V RMAH 15% pouze z komodit a za kazdy prodany item dollar/euro, aspon co jsem nekde cetl jeste pred vydanim D3. Pokud jsem to spatne pochopil nebo se to zmenilo, tak mi to uteklo.
last_elf: dík za opravení, už sem se začínal cítit ukřivděně
Pr0Br0: Jsou zaručené 2 rare z bossů, ne z elit.
Momentálně jsou zaručeny 2 rare z elitních na valoru 5??? I DONT THINK SO…….
WELFCZ, bože, konečně to tu někdo napsal !!! Palec nahoru člověče- nádherně jsi to popsal- to jak umíráš !!! Mám Barbara- a vím očem mluvíš. Zas abych nepřeháněl je zde možnost kterou využívám denně… Jdu na HELL akt II. od začátku, kde bez problémů nahraji do 15 minut NVALOR 5 a pak jen vydělávám, u Magdy končím, jen co ji zabiji, dál se to nevyplatí- cca za hodinu podstivého hraní 100 000 goldíků které pak utratím v AH za lepší nádobíčko. Bez AH bych neprošel ani INFERNO I.akt což je smutný :/ A co mě dostává je dmnce hráčů co požadují za předměty X milionů- fakt dmnce, já když prodávám něco co už nepotřebuji, prodávám to do 50 000 ať pomohu sobě i ostatním kteří danou věc potřebují. Přátelům rozdávám zdarma 🙂
SIRSIMPI: prosím raději místo hraní, zopákni si pravopis a nebo se vyhni psaní „i“ „y“
Co se týká obtížnosti inferna tak podle mě je to naprosto v pořádku klidně by se dalo ještě přitrvrdit, nebo chcete dohrát inferno a pak čučet do zdi, výzva je potřeba, trochu je jen škoda, že 60lvl je málo a je to už jen o předmětech a jestil to dopadne tak, že do budoucna ty top budou k sehnání jen za real peníze tak s hraním končím
zbrane se milionkrat resily, blizzard bude dodelavat animace nekolika skillu s fist weapons u monka
a hold u nekterych skillu je nelogicke, aby postava pouzivala zbran, napr.: chakram u DH, co tam ma delat zbrani? to same impale u DH, je toho spousta
Bylo by dobré aby zbraně nebyli jen vizuelní.Na příklad když dám monkovi do ruky meč tak ho nepoužívá a používá jen pěsti to je dost trapné.Postavi by měli používat to co mají v ruce .Nebo by jim to měl dovolit nějaký noví skill.Takto mi připadá že zbraně postrádají smisl.Jiste fungují jen pro zvíšení atributů ,ale když je nepoužívám doopravdy je to zarážející a hloupé.Možná jsem něco řehlédl nevím.Nekritizuji toto je jen můj názor.
Spellsword: 🙂 přesně toto jsem někde četl, že plánují udělat
Byl bych rád za možnost zablokování zvedání obyčejných bílých předmětů. Využijete je jen prvních pár minut než padnou magic nebo rare. Pak jsou po celou dobu hry jen proto, aby se na ně omylem klikalo a zaplňoval se inventář.
A taky jiné zbarvení kamenů/pages by bylo super.
třetí akt lehčí jak druhej? to prosim vysvětlete těm creepům před azmodanem 😀
Damage potvor v Infernu se bude nerfovat, psali to včera v redditu. Co se týče „crap“ dropů na Inferno (někdo tady psal, že padají ilvl 50 itemy), tak je třeba se uvědomit, že kdyby padaly jen dobrý itemy, tak by ta hra moc dlouho nevydržela a člověk by pak z toho neměl takovou radost. Navíc, když si vzpomenete na Diablo 2, tak tam na Hell padaly ještě větší crapy s nižší ilvl. Z Baala na Hell vám klidně vypad normálový item. Takže je to vlastně zlepšení oproti D2. A i ty 50ky se dají za pár šlupek prodat. 🙂
Jedbnu věci by Blizzard neměl udělat – neměl by povolit prodávání goldů v RMAH. Výyledkem bude klasický ekonomický paskvil, který už udělal i v historii své. Cena předmětů v AH poletí nahoru a lepší předměty se přes bot farmo překupníky přemístí na RMAH. Takže pak bude většina jukat, že pořádný předměty budou jen za reál prachy a Blizzard z toho bude mít 15%, takže přece jen ekonomický záměr. 😉
a jinak k tomu DH.. DH je opravdu velice použitelný na inferno, jak řiká mikro. Zkouším s ním MF kde v základu mam cca 213 MF a dmg 50k a farmím v klidu act4!! Je to všechno jenom o správném načasování a vědět kde máš stát. Neříkám že neumíram, protože některá skupina elit je opravdu těžká zabít, ale jak říkal blizz.. každej si najde svůj rajon kde bude farmit..:D já si svůj už našel a jsem spokojenej!!!:D
DH uz ma smoke na 2s.. jen to není opraveno v popisu
mikki: jen doplnim, smoke screen ma porad duration 1 sekundu, 1,5 sekundy ma s runou lingering fod(nebo tak nejak), predtim mel 2 sekundy a s touto runou 3 sekundy
DH je velmi pouzitelny na infernu… prvni akt je „vpohode“, druhy ze zacatku naprosta katastrofa, ale postupem casu to nejak slo a treti ted prochazim a je to hoodne krute
No abych rekl pravdu vsechny klasy maji neco na defenc pri kterych se zbavy dmg na danou hodnotu nebo jej snizi nebudu jmenovat . Blizzardu argument kdyz projde barbar s ofenzivnim buildem prvni akt, druhy pak s defenzivnim. Je to blbost samy urcite vite ze DH snizili a nasledne zvedly Smooke screen na 1,5 secund a zere to 14 to znamena ze to pouziju jen 2x a skoncil jsem. S tim dmg ktery jsem vcera na infernu videl jako rekneme si to narovinu oprava rude postavy me stala 6K pokud se to zvedne tak to vyjde na 20K nebo 36K a s tim ze narazite na elitky neni takrka ani sance se tomu vyhnout. Ja se svim DH sem byl one hit Kill dmg jako 60-90K toto neni normalni. Pokud neudelaji neco s DMG sampionu a elite mobu na inferno tak DH je nepouzitelna postava a abych farmil Hell na prachy to me ma bavit ?
Welfcz: Ono jde o to, že Blizz chtěl, aby jsi to Inferno nedával, když tam příjdeš, ale aby jsi šel ještě farmit Hell, což jak vidíš, tak by jsi bez AH musel. Ale Blizzard to nedomyslel a takový DH nemají s Infernem nejmenší problém ani ve 4. actu a to jim stačí jen weapon s největším DPS co našli a prostě hrajou stylem „dám největší dmg, vybiju tím půl místnosti, umřu a pak znova“, což meele classy dělat nemůžou.. A proto jsou v AH takový itemy jaký tam jsou..
Tak většina změn má určitě smysl. Když se podívám na ty šilený itemy, co padají v Actu 1,2 na inferno, pak nechápu co tím Blizz zamýšlel. Připadá mě, že spíše podporuje booty a to dost výrazně. Přiznejte si tu, kdo z vás by bez itemů z AH byl schopnej dávat Inferno ? AH jsem bral původně jako zajímavý doplněk, ale stala se z toho absolutní nutnost, což je tedy podle mě špatně. Ten drop je opravdu prachmizernej a crefting, o tom se fakt nemá cenu snad ani bavit. To je zatím docela velké zklamání od Blizzu. Doufám, že to doladí. Ja jedu za WD a musím říct, že umírám celkem pravidelně. Stačí mě, když potkám nějaké elite, champions se zajímavě namýchanýma vlastnostma a jsem vprd… To zvýšení oprav se mě zdá jako pěkná debilita. Blizz ještě před vydáním hry tvrdil, jak moc bude Inferno těžké a že budeme umírat a umírat a umírat a najednou 30 – 40 K za 10 oprav ? Hruza děs. Vůbec si to nedovedu představit, když mě ti mrzáci z pravidla dávají na 1 až 2 rány. Mám kolem 36 K hp a stačí chvilinka nepozornnosti, náhoda, když mám cooldown na spirita a jsem v prd…Cool jsou takové vychytávky, když mě stunou, já dám spirita abych od nich zmizel a oni si me pak přitáhnou, v dungeonech mě obestavěj zdí a pod. Pak už mužu jen koukat, jak jsem to pěkně nakoupil :-D. Věřím tomu, že většina těch změn bude k lepšímu, ale ty opravy mě opravdu mrzí 🙁 Bez prodeje na AH to budu jen těžko pokrývat prodejem itemů u vendora :-(.
Cafte, hrajem barbara, nakupil som gear v AH za vsetky uspory. Samozrejme, ze itemy su z A3/4. Na Inferne si v pohode sfarmim A1 aj A2 uplne s prehladom az dokonca. A3 prve 3 Questy sa akotak daju, ale proste s doposial nadobudnutym gearom z AH … je to pre meleeka este pekelne tazke… snad to patchom bude lepsie a progres s opravami nebude az taky Evil … 🙂 Co sa tyka dropu, akoze to randomizovanie dropu je este vcelku nedoladene, ked mi v A2 na inferne padaju itemky na lvl 50 z biednymi statmi. Diky
HarrY, u have no clue.
Sarevok: Podle mě je mimo. Jak může být v zisku, když RMAH ještě nefuguje? On tam tvrdí, že to zlato pak prodá za real prachy, ale ta cena zlata půjde čím dál víc dolů (paradoxně díky němu a ostatním boterům) a jemu se to pak už nevyplatí.
Nechapu proc tu vsichni tak breci. Ja hraju za barbara a davam si v pohode prvni akt. V druhym obcas umru,ale i to se da. Zatim sem nakoupil equip tak za 5 mega a ted setrim na Storm shield. Ja bych tu hru nechal stejne tezkou jaka je ted. Kdyz na to nemate,tak si hrajte prvni akt a nebrecte:)
luke777 Tak v první act na inferno dává snad každý char a nemusí mít ani super výbavu, ale stačí vstoupit do druhého a situace se rychle změní.
Boti sou svinsky ale myslim že ani ve wowku je nebanujou, sou rádi že jim lidi zpalatěj peníze za hru nebo 300kč za měsíční poplatky 🙂
no par postrehu v ah je tolik itemu az je to silene vcetne obycejnych a sedych veci najit tam neco pro sebe je docela snadne ale ceny oprav me to brzo pokazi ted se cena oprav pohybuje cca 5500 nechi videt cenu oprav na vyssich itemlevelech protoze doctori a kouzelnice na inferno je skoro pernamentni deathjaksi zdrhat a strilet sipky nejde a s 30k hp je to otazka jedne rany. stejne se to zvrhlo vse do max vitality intelektu a resist u doctora jine atributy uz me nezajimaji. takze sem velmi zvedav na ten patch co ukaze.
jeste zaverem monk se me jevi jak top postava na inferno prvni akt prtoze sem videl manika s monkem a 3 modrakama a v pohode ustal jejich ranystal rubal a my pekne zdalkycoz me prislo velmi zajimave
delosombres, toto asi nie je mimo topic nikde. toto sa tyka uplne vsetkych aspektov hry. a problem zrejme nema blizzard, problem budu mat vsetci hraci. blizzard sa nestiti banovat ucty, zabavne bude sledovat reakcie hracov ked im zabanuju ucet k online only hre. totizto ich warden sa uz pri diablo2 ukazal ako uplne nespolahlivy a neschopny program ked oznacoval ucty ludi ktori nijako neporusovali pravidla.
najvacsia sranda bola ked sa opytal toto hackera ze ak mu blizzard zabanuje vsetky ucty ci zasa nakupi/nakradne dalsie. odpoved: jasne, kym som v zisku…
dalsia sranda: myslis si ze blizzard nedokaze zistit co robite a nieco proti tomu neurobi? odpoved: oni vedia co robime ale budu na tom zarabat aj oni (asi myslel RMAH)
co k tomu dodat, naplna sa to co som si myslel hned ako som sa dozvedel ze hra bude online only. totiz ze niekto vymysli botov a zacne sa banovat. len som necal ze to zvladnu tak rychlo. a ludia pridu o peniaze za hru lebo hoci nic zle neurobili, niekto im hackol ucet a pouziva ho. no a single neexistuje, je po hre.
Je to sice off-topic, ale musel sem to sem dát:
http://www.youtube.com/watch?v=8NUQTATy5dc&feature=g-all-lsb
Anonymní interview s čínským boterem. Farmí 60 milionů goldů za hodinu skrze 100 Accountů (na obou US a AS serverech zároveň). Údajně takto botuje celkem cca 10 000 Accountů. Plus jakože chce jenom ukázat, že je to možný a chce, aby tomu Blizzard zabránil apod kecy. Řekl bych, že Blizzard má problém, resp. ekonomika Diabla 3.
Still-allive : Mně ten akt 3 teda nepřijde lehčí jak akt II. Jen je prsotě mezi 1-2 hroznej skok…kdyby byl mírnější a ten konec stejný, tak by to podle mě bylo v pořádku Každopádně uvidíme až po patchi
wesker79: 6adný nerf není, jen se upraví obtížnost aby ActII nebyl těžší než ActIII…aby to šlo obtížnostně pěkně zasebou AI->AII->AIII->AIV
Sice anglicky viem, ale rad som si to precital, takze dik za preklad. Som zvedavi ako dopadne ten balance inferna a co nakoniec spravia s atk speedom, snad to ako demon hunter moc neschytam.
Dnes jsem za monka ani jednou neripnul. Za celý den (na 60 lvlu) jem zapatil za opravy cca 10 000. Zavedl bych placení za smrt a né za opravu predmetů… (10 000 x 6 = 60 000) za opravy beze smrti??? To nechci vidět kolik budu platit když párkrát umřu.
A je to tady…Začíná se nerfovat a na slibovaný ripovačky zapomeňte :X
Co se týče dmg u většího počtu lidí -> to se mi zdá rozumné že se nebude zvyšovat. Stačí že maj tolik hp;)
To je asi to hlavní co mě zaujalo…..lets go farm act III bridge;)
Prog1gy:
„hurá, mě padají na infernu předměty jaký mě padají i na nm jako … padne mě rare daibo s 300 dmg, to ať si strčí víte kam … když vidím ty imba itemy v aukci tak nechápu jak mě může padat tohle“
Protože ty itemy na aukci byly nafarmený pomocí exploitů s Demon Huntery a Wizardy ve 3/4 aktu. Tam totiž jedině padají ilvl 63 itemy a je to tam samozřejmě naprosto nehratelný. Když si ale ranged a opravy moc nestojí, tak to jde, že ano, heh.
Ano 9-14 lvl gemy budou stejne drahe jako jsou ted
jen k tem gemum jeste perfect square a lepsi gemy se teda nebudou zlevnovat jestli to chapu dobre
no tak prvni a druhy akt mam za sebou hraji taky barbara ,ale 3 akt mi pripomina zacatek 2 sice neco pomlatim tjn jelikoz preziju jen diky defenzivnim skillum jenze skonci doba trvani nastane cd a muzu se jid tak vite co no snad to bude po tom patchi hratelnejsi a dik za preklad
jo, ale najezd na butchera zahrnuje asi 3-4 lokace, vybiti minimalne 5 packu, aby to melo smysl a bla bla, trva to dlouho a neni to tak stereotypni jako najezdy na bosse v d2
Najezdy na Butchera si nejak nepomohou, dropy jsou nahodny, takze Blizzard tady chybu urcite neudelal….
Padla mi unikatka z hromady kosti, takze uz to neni o bosech.
Inferno je fakt mazec, pomalu se prokousavam druhym aktem, ale aspon vyzva, nez to nejak upravi….
Jsou i lidi co to dohraly….
A diky za preklad.
Tak konečně nějaké dobré zprávy. Hraju za barba, udělal jsem 1. akt v infernu a přešel do druhého a nejsem schopný udělat ani 1. quest a to ať to už hraju sám nebo se skupinkou…. Doufám, že to upraví akurát tak, aby to nebylo nemožné, ale ani aby to nebylo moc lehké, co si budeme povídat, je to přeci INFERNO 😉
hurá, mě padají na infernu předměty jaký mě padají i na nm jako … padne mě rare daibo s 300 dmg, to ať si strčí víte kam … když vidím ty imba itemy v aukci tak nechápu jak mě může padat tohle …
Tak to si počkám s 2 aktem do vydaní patche, protože nemá smysl se tam zatím trápit stojí mě to akorát peníze a nervy, pro mě je zatím takřka nehratelný.
Hmm hmm hmm,takže se opravdu vyplatí jet na gold find a používat AH a i na tyopravy. Jedu teď tak novýho WD a jde to dobře. 135% GF je znát. 🙂 Pro většinu pracujících nemá MF význam.
Teda WD mám zatím jen na 28 levelu, ale už nafarmil v normálu kolem 300k a invdestoval zpě do vybavení. jen předělwt wizsrds 5 level by stálo moc. Wd hol pro něj bude částečně farmit.
Pozor na double(triple!) posty
At už to patchnou, protože ten druhý AKT na inferno je nehratelný … hlavně je skvělé, že člověk dohraje první akt singl a v druhém se nehrabe ani k prvnímu waypointu… opravdu zajmavě nastavená obtížnost.. A je to vidět, když se člověk podívá, tak se hrají pouze nájezdy na butchera a pak exit game. Přesně tohodle se chtěl blizzar vyvarovat, ale udělal přesný opak …
Diki za clanok,najviac ma potesilo to ze upravia ten prechod z 1.aktu do druheho pretoze s monkom to bola dobra studena sprcha ked si davas 1.akt na pohodu a v druhom nevis co sa deje.A aj tie ceny gemov su fajn.
Krmic.. je samozřejmě potřeba abys byl na 60lv.
Tů Mikro: Děkuji moc
1) včera večer jsem to sepsal narychlo, aby to tu bylo co nejdřív, informace tam jsou a pochopitelné to si myslím je… mrknu na to znova odpoledne a poopravím nesrozumitelné pasáže
2) cena gemu, jde o to, že gemy do 8. úrovně=flawless square padají ve hře, proto je nesmysl utrácet za jejich kombinování mnoho tisíc gold, když jsou k nalezení později ve hře
3) jo omlouvám se 😀 asi jsem zapomněl dokončit tu jednu sekci, mrknu na to až dojdu domů
Krmic: jako všechny buffy nad experience lištou, vpravo od baňky s životy, můžeš si o něm přečíst v levém menu pod sekcí předměty
Ahoj, mohu se zeptat kde je vidět ten Nephalem Valor „Buff“? Díky
Opravdu říkali že by se cena mělo zvednout až šestinásobně tedy ano na oněch 30k. Cena za opravu jednoho předmětu by měla cca odpovídat 4-6násobku jeho ceny. Tak že se můžeme těšit na docela horentní sumy, asi to trochuz mění herní styl některých lidí:)
S tema cenama u drahokamu si snad delaji srandu ne? 🙁
Rozumne by bylo to snizit o 50% z puvodni ceny ale toto…
…pro mne hlas dolu.
Eessencia: Já už s barbarem umřel asi 500x a všechno se ničí i když jen řežu do monster (mágovi se snad kouzlením zbraň neničí, ale nwm jistě). Přesto mi to nevadí, protože je vidět, že craft extrémně zlevní, takže snad bude možné i něco vyrobit. Zkrátka peníze, které jsem teď dal do craftu občas ztratím, když budu hrát jako lempl. To je mnohem víc fér, protože hraní (až na případné lagy, které bohužel mívám) můžu alespoň nějak ovlivnit, zatímco výsledek craftu ani jeho cenu ne.
Ta cena za gemy je ted smesna to je mohly nechat rovnou zdarma a jen ponechat stranky a knihy tam kde jsou vyžadovány. Jinak zmeny jsou celkem fajn.
CHYBA: Část s
Úmrtí a ceny za opravy
Není asi dokončena, vypadá fakt divně, můžete to napsat správně? Nebo si to mám snad vyložit tak, že se zvedne cena za opravy z 5k na 30k? To by si blizzard pěkně posral, já v Infernu s prachama jako Wizard vycházím jen tak tak.
A změna ohledně popisu, jakého levelu je item ještě nebude? Nicméně opravy za zabití uznávám jako zlepšení, ale zlevnění artisanů mi přijde zbytečné. Uvidíem, zásadní bude to balancování a osobně se domnívám, že celé balancování buildů dost naruší PvP.
Mne sa páči najmä to, že už v 1.akte inferno budú môcť padať najlepšie veci v hre. Síce šanca je malá, ale je fajn že aj slabšie vybavenému hráčovi čo farmí prvý akt budú môcť padnúť najlepšie veci.
Chystané úpravy se mi líbí, hlavně balanc inferna, jaké bylo mé rozčarování kdy 1 akt jsem dával a po vstupu do 2 o mě škrtla vosa a ležel jsem
, jenom se trochu bojím ceny těch oprav, ale na druhou stranu není problém si na ně vydělat, zvláš když je ve hře Nephalem Valor. Snížení padaní rate předmětů mi nevadí pokud bude inferno hratelnější tak i tak toho půjde dost nafarmit, Jen doufám že obtížnost zase moc nespadne přece jen by Inferno mělo zůstat výzvou.
zlevni se jenom ty gemy ktere je mozne najit ve hre, a docela hodne. Ty ktery jdou jenom kraftit zustanou drahy a je to dobre.
jo a vy kterym se nelibi preklad,nectete to…
craftovani by taky mohli zlevnit,ty ceny jsou taky brutus 😀
cena za radiant square už bude stejná. takže cenu za radiant star třeba někdy uvidíš 🙂
Konecne se zlevni craftovani drahokamu udelat flawless square za cenu 20.000 je magorovina kterou nechapu jak vubec mohli dat do hry chtel bych videt ceny za radiant star…
WTF prostě ty ceny za výrobu diamantu to je směšné ta cena byla v poho,vemte si to, že vyrobíte dia sice draze, ale mate ho nafurt je možnost ho kdykoli vytáhnout a dat jinam a každý tu má nakřečkováno peněz že hanba teda hlavně ty co používají aukci. Jediná věc co bych kde upravil cenu snížil je výroba itemu u kovaře-craftera tam je to opravdu třeba věc vyrobíte za ne levné suroviny ještě to třebas nemáte na sobě a nebo to za chvíli sundáte a za výrobu dáte majland.Co se tyče oprav za smrt ano stím souhlasím bylo to směšně levné
„.. nicméně až budou legendary nejvyšších kvalit hotové, měly by být lepší než magic předměty.“
..nicméně až bude nový model Ferrari hotový, MĚL by být lepší než Škoda Fabia.
Přesně tak, článek je dobře přeložený a jak říkám já: „If you like it, say it, if you don´t, just beat it!“
zmeny jsou fajn.. nejvic se mi libi ze se nebude zvysovat poskozeni monster v parte,to bylo opravdu neunosne,jsem umiral v hellu s carodejnici kazdou minutu.. zlevneni drahokamu je taky super,protoze stejne se pak nevyplatilo drahokamy vyrabet,ale jen kupovat v AH..
jen bych upozornil na chybycku,chybi Vam tam druha pulka vety,tak jsem napnuty jako ksandy jake je dokonceni 😀
Úmrtí a ceny za opravy
Takže gemy od Perfect Square budou stát stejné peníze? Předpokládám, že tyto se už najít ve hře nedají, ale je nutné je craftovat. Pokud je tomu tak, už chápu tu „na co nejkratší dobu“ vypnutou aukci gemů v AH. Byl to pěkný zdroj goldů.
Smysl mi také nedává 15% poplatku z každé aukce. Hráči tím přicházejí o značné sumy goldů. Pochopit informaci, že v RMAH tento poplatek bude lze i pouhou informací až bude RMAH fungovat a ne nám brát virtuální peníze, které blizzu k ničemu nejsou a jsou značné.
To že budou padat rare v menším počtu mi vůbec nevadí, ale chci aby to opravdu byly předměty k něčemu. Ne brak s podmínkou 60LV a využitelný max na konec nightmare.
Vyvážení Inferna je jistě chválihodné, ale je jen důsledkem jejich zbrklého zásahu po tom, co se do inferna dostalo takové množství lidí hned na začátku a inferno ztratilo punc exkluzivity. Nyní s barbarem potkat ve 2. actu inferna vosu pro mě znamená okamžitou smrt. Před Diablem na konci hellu můžu stát celou dobu a ubere mi max 1/4 HP při tom barevném ohni. Ten nepoměr je obrovský.
Všechny úpravy se mi libí až na ty opravy?Zvednout o 4x až 6x?Už teď platím s barbarem 10k a to že ve druhým aktu na inferno umíram dost často.Bude to pro mě šílený.Člověk aby si pak nafarmil aspoň 1mega na opravy…….
Ako vsetko v pohode 1 akt dávam a prídem do druhého a tam ma obyčajné creeps dajú dole?
Tak to je balance resp. priama úmera(matika) ako u retarda co chodí do pomocnej školy
Super, takze mi zaruci, ze mi opravdu na infernu z modrych a zlutych padne aspon jedna rare (na levelu 52 se staty nula nula nic) 😀
Kdo by to býval řekl, že nerfnou inferno takhle brzo…
Podle mého názoru dobré změny.Ještě mohli o něco zvýšít dmg pomocníků a v příštím patchi to doladit.
p.s Jsem rád,že se můžu někde tyhle informace dozvědět v češtině a oceňuji práci těch,co to překládají.
Hm, neco na tom co si Garne psal bude. Snad blizz vi co dela no.
@Edwin: Zabrání to rushování a glass-cannon powegamerům, což dělá tento krok imho dobrým. 🙂 Za 10 RIPů zaplatíš s tímto novým systémem cca 20-30 tisíc, což je pořád směšná suma. Jen tě to bude nutit farmit nižší lokace a zabrání takovým těm 400K dps, 14K hp demon hunterům dávat Diabla stylem „na 150. pokus mi všechno critlo, tak jsem ho zabil“. Za svoje DHčko moc neumírám. Denně pohodovým farmením nebo pomáháním kámošům nafarmím tak 200-300K a padnou na to tak 2 full opravy = max 60K.
Zvysit cenu oprav 4x az 6x WTF??? Clovek, ktery nechce obchodovat na aukci a vydelava pouze prodavanim veci vendorovy, nema na infernu sanci takoveto opravy finance ustat. Tim padem bude kazdy nucen vyuzivat aukcni sine, coz je podle me spatne.
Dale pak snizeni nakladu na gemy jen do Flawless square k cemu mi to je? Na infernu stejne sbiram jen square a flawless square a predelavani nizsich gemu absolutne nevyuziju. Pricemz za predelani 3x flawless square na lepsi budu stejne platit stejne draho. Useless change.
Co se tyka ostatnich uprav: jsou OK.
Zdražení oprav je určitě dobrá věc, smrt bude konečně postihem. Ta změna dropů taky. Hráči s ranged glass cannony, kteří farmí Inferno A3/4 a mysleli si, že budou mít monopol na ilvl 63 itemy, teď docela utřou. 🙂 Bude holt třeba dávat i do defense a hrát v partě.
Z těch změn je vidět, že blizz fakt názory lidí poslouchá..až mě příjde, že si lidi udobřuje za ERRORy 🙂 Nevím no, jak bych tak hodnej nebyl
, Vesmes to je dobré, ale bojím se, že inferno bude moc lehký..přece jenom má to být výzva… že se zdraží to opravování , to je dle mě dobře, postih za smrti mě přišel doted malý, dobře si pamatuju, jak sem nadaval při smrti v D2 kdy se mi odpařila dost podstatná čast exp baru (a v případě 90+ lvlu to fakt bylo dost mrzuty) + pul mega goldu. (A kulomet nadávek přišel ete potom, co sem se pokusil neuspěšně vyzvednout tělo
) Umírat sem se fakt bál. Takto možna lidi polezou o něco méně do lokací, kde prostě nemaj co pohledavat
celkem dobre zmeny uz se tesim ale jen aby pak neudelali to inferno az moc lehke
@Faith: Autor překladu v úvodu píše, že jde o shrnutí. Mimo to nám spíš lidé dávají najevo, že nestojí o další kecy Blizzardu do prázdna, ale chtějí jen fakta. Tímto bych toto téma ukončil, držte se prosím tématu článku.
každej umí říct, že to je na prd přeložený… ale už je umění říct, kde to má špatně přeložený, co by tam upravil aby to bylo přesnější atd… a asi tak, pokud se ti to nelíbí tak buď mlč, nebo pomoz…
a abych nebyl OT, tak změny se mi líbí… až na to opravování předmětů… jestli mě bude oprava stát 50k-100k? tak to potěš koště…
Faith: Na Ah je najednou po pár patchích právě PRD, gemy tam nějak nejsou (gemy za 34 + vlastnost a vyšší) :(((
Dík za článek… a pro ty co kritizují: když se vám to nelíbí tak nekritizujte, přeložte to a Diablofans určitě rádi celý váš překlad zveřejní… ale to ne že, to by už nebylo tak jednoduché jako kritika. Kritizovat umí každý pitomec…
Pokud Flawless Square = 2x Square + 200g + 2 Tomes a ty mi za to Faithe dáš 3K, tak bych neřek, že se mi to nevyplatí.
Sry, přepsal jsem se. Flawless square.
#pejtrix: stejně ty gemy nikdo nepoužívá, tak o co jde 😉 na AH si perfect square koupíš za +-3k, takže nemá cenu dělat ty předchozí
Amatérsky přeložené. Oficiální článek má mnohem silnější myšlenku a i po informativní stránce je bohatší a všechno dobře vysvětluje, tady jsou některé informace napsány trochu zmateně.
ty slevy u klenotnika jsou trosku az moc ne ?
těším se na ty slevy na gemy