Fallen Angel od Malphas

Komunita okolo Diabla je už dávno známá svojí kreativní činností v mnoha různých podobách, ať už se jedná o fanouškovské artworky, mody, nebo třeba o tuto vlastní animovanou postavu Padlého Anděla Malphase. Fanoušek hry Malphas při tvorbě používal populární software na tvorbu animací, Maya 2012, a zde si můžete přečíst, co o svém rozpracovaném projektu na fóru webu incgamers říká:

Fanoušek hry Malphas při tvorbě používal populární software na tvorbu animací, Maya 2012, a zde si můžete přečíst, co o svém rozpracovaném projektu na fóru webu incgamers říká:


,,Rozhodl jsem se vytvořit 3d model své vymyšlené postavy, která jinak do Diablo univerza nepatří, Padlého Anděla Malphase, čistě pro své potěšení právě za použitím softwaru Maya 2012. Nemyslím si, že by ve finální verzi vypadal tak skvostně jako Tyrael nebo Imperius, ale pokusím se jej vymodelovat tak, jak jen nejlépe umím. Vůbec netuším jak se vypořádám s modelováním křídel, takže každá rada od vás by mi moc pomohla.

Na obrázcích můžete vidět, jak jsem postupoval. Začal jsem s tělem, a brnění jsem začal přidávat od hlavy, dolů. Bohužel se mi ještě vůbec nepodařilo zjistit, jak přesně vypadá část brnění, ze které vycházejí samotná křídla. Nemáte někdo nějaký detailní obrázek Tyraelových zad? Budu rád za jakoukoliv konstruktivní kritiku.‘‘

 

 

 

                                                                                                        Pro Diablofans.cz přeložil Ethy

                                                                                                                        Zdroj: IncGamers

7 komentářů u „Fallen Angel od Malphas

  1. Já jsem si taky při psaní říkal, že buďto neviděl ani jedinej cinematic nebo nevím. Ale asi si myslím, že chce něco ještě detailnějšího, jinak opravdu nevím. Každopádně když by napsal Metzenovi, nebo někomu kdo má lore věci na starosti, tak by určitě byl schopnej mu odpovědět.

Napsat komentář