Patch 1.0.5 je na cestě. Přinese spousty změn a také dvě úplné novinky. První z nich je Monster Power, systém, pomocí kterého si budete moci nastavit obtížnost monster na každé úrovni obtížnosti. Druhou novinkou je Infernal Machine, událost, při které se hráči utkají s „uber“ verzemi vybraných bossů. Patch 1.0.5 také mimo jiné opraví mnoho chyb, vylepší uživatelské rozhraní a vybalancuje skilly postav a vlastnosti některých předmětů.
Nový systém: Monster Power
Podobně jako příkaz „Players 8″ v Diablo II, systém “Monster Power“ je navržen tak, aby hráči měli větší kontrolu nad tím, jak nároční nepřátelé jsou v každé obtížnosti.
Pomocí tohoto systému se mohou hráči rozhodnout, zda zvýší zdraví a poškození monster podle různých „Power levelů,“ a na oplátku obdrží různé škály bonusů pro obdržené zkušenosti (pro úroveň hrdiny 1-59), stejně jako bonusy k Magic Find a Gold Find (pro hrdiny v obtížnosti inferno), který se bude počítat nad 300% limit, který je nyní nastaven.
Možnost zvýšit “Monster Power“ bude k dispozici všem hráčům od 1. levelu v okně výběru úkolu (Quest) a může být upraven zvlášť pro obtížnosti normal, nightmare, hell a inferno.
Nové události: Infernal Machine
Infernal Machine je zařízení, které umožní hráčům na úrovni 60 utkat se s „Über“ verzemi některých bossů z celé Sanctuary. Odměny za poražení těchto bossů budou veliké, ale bude to vyžadovat trochu úsilí.
Jen nejsilnější Nephalem může odhalit tajemství, jak postavit Infernal Machine. Ale jakmile ho postavíte, zařízení může být použito k otevření portálů do speciálních lokací, kde nebude pouze jeden, ale dva bossové, kteří byli předěláni ze svých původních verzí, jak z hlediska obtížnosti tak i vzhledu.
Poražením těchto bossů hráč získá extra věci (loot) a zlato, ale taky bude mít šanci, že mu vypadne část legendárního prstene.
Obecně
Resplendant truhly (zlaté truhly) budou nyní fungovat podobně jako Elity v obtížnosti Inferno:
- Když hráči otevřou Resplendant truhlu, budou dostávat odměnu na základě toho, kolik stacků Nephalem Valoru mají aktivních v dané chvíli
- Otevření Resplendant truhly bude udělovat 1 stack Nephalem valoru
Hlavní eventy ve hře budou nyní, při dokončení na úrovni inferno, udělovat 1 stack Nephalem Valoru
- Pokud bude event dokončen ve hře pro více hráčů, obdrží buff všichni hráči bez ohledu na to, zda se podíleli na eventu nebo byli blízkosti
Hlavní eventy ve hře v obtížnosti Inferno, které se týkají zvláštních truhel nebo unikátních monster(např.), budou nyní také dropovat věci, v závislosti na tom, kolik má hráč v danou dobu stacků Nephalem Valoru při dokončení daného eventu
- Za tímto účelem byla přidáná nějaká unikátní monstra do eventů kde ještě nebyly.
Experience Shrine pro získání více zkušeností se nyní může objevit i v obtížnosti Inferno
Dvě nové Shriny byly přidány do všech stupňů obtížnosti:
Empowered Shrine – Zvýšená regenerace zdrojů(arcane power, atd.)a snížení cooldownů
Fleeting Shrine – Zvýšená rychlost pohybu a zvýšení rádiusu pro zvednutí zlata a zdraví
Následovníci, zvířata, a vyvolaná stvoření již nebudou útočit na nepřátele, kteří jsou v klidovém stavu, pokud je hráč dál než 10 yardů od nepřítele
Redukce “Snare“ efektů proti Elitním monstrům byla snížena (v hráčův prospěch):
Normal: z 20% na 0%
Nightmare: z 30% na 15%
Hell: z 40% na 25%
Inferno: z 40% na 25%
Účinky CC (crowd control) se nyní budou snižovat při vícenáobném použití, je o tom samostatný článek na stránkách diablo3.com)
Aukční síň
Parametry hledání se nyní zachovají, přepínáte-li mezi hledáním za zlato a realné peníze
Do okna výsledků byl přidán další sloupec pro vyhledávání
- Tento sloupec bude mít vlastnost porovnání preferovaného statu, podle kterého hráči mohou hledat (lze vybrat pouze jeden preferovaný stat k porovnání)
Seznam preferovaného statu je nyní řazen abecedně
Bylo přidáno tlačítko „None“, které umožní hráčům rychle obnovit filtr preferovaných statů
Hráči mohou nyní vyhledávat podle zvýšených škod na off-hand položkách
Hledáte-li věci ke koupi, máte nově možnost automatického vyhledávání “Autofill“ na základě toho, co má hráč v současné době na sobě
Obdobně bylo při prodeji přidáno tlačítko „Find Similar“, aby mohli hráči rychle vyhledávat předměty, které jsou momentálně na aukci a které mají podobné statistiky
Opravy “Bugů“
- Při stažení stackovatelné položky (věci na crafting, gemy, atd.)z aukčního domu, se pokusí položky vždy vyplnit necelé stacky ve vašem inventáři předtím, než začnou vytvářet nový stack ve vašem inventáři
- Barevné kódování pro „kvalitu“ v menu pro stránky a recepty byl aktualizován, aby odpovídal barevnému kódování pro všechny ostatní kategorie
- Opravena chyba, kde při filtrování věcí dle spirit regenu docházelo k chybám a filtrování nebylo správné
Battle.net
Funkce „Přítel příteli“ pro vyhledávání a přidávání Real ID přátel je nyní k dispozici pro Diablo III
Byl přidán nový systém přidělování věcí, který umožní Blizzardu posílat položky přímo hráčům (můžete vidět testování této funkce v průběhu PTR)
Achievements
Tlačítko s Achievementy bylo přidána na herním Hotbaru
Hráči si nyní mohou linkovat dosažené Achievementy do chatu
Bannery
Hráči si nyní mohou přizpůsobit jejich banner ve hře když jsou ve městě
Každý typ odměny pro banner má nyní podkategorie uspořádané podle toho,
kde byly dosaženy(Hardcore, crafting, výzvy, apod.)
Nově odemčené odměny v banneru jsou nyní zvýrazněny, takže je lze nalézt snadněji
Chat
Hráči si nyní mohou změnit barvu písma (na kanál) a velikost
Kliknutím na předměty, které jsou v chatu, nyní poskytují srovnání “Tooltip“ na základě toho,
co máte právě na sobě
Několik dalších vylepšení bylo provedeno v chatu ve hře, aby zvýšila jeho použitelnost
Bossové
Azmodan – Opraven „Bug“ – Azmodan by již neměl být schopen dále vyvolávat meteor nebo pokračovat v jeho laserovém útoku, zatímco má stun.
Postavy
Obecně
Obranné bonusy poskytované některými skilly byly sníženy. Chcete-li se dozvědět více o těchto změnách, doporučím přímo stránky diablo3.com, ale také bylo částečně vysvětleno ve videu.
Barbar
Aktivní dovednosti
Battle Rage
Doba trvání se zvýšila z 30 sekund na 120 sekund
Hammer of the Ancients
Zvýšená Critical Hit šance je nyní založen na množství Fury které hráč má, když je aktivován skill Hammer of the Ancients:
Za každých 5 Fury, které hráč má, dostává Hammer of the Ancients o 1% zvýšenou šanci na critical hit
Skill Rune – Smash
Radius Smash se mírně zvýšil na pomoc vyřešit problém, který způsobil, že Hammer of the Ancients občas mine cíl který je bezprostředně před hráčem
Skill Rune – Devil’s Anvil
Redukce rychlosti pohybu se zvýšila z 60% na 80%
Leap
Skill Rune – Iron Impact
Nyní dává 100% bonus armoru za zasáhnutí každého nepřítele na 3 sekundy
Overpower
Cooldown snížený z 15 sekund na 12 sekund
Rend
Rend by nyní měl spolehlivěji zasáhnout nepřátele, kteří utíkají pryč
Skill Rune – Mutilate
Mutilate byl přepracován na spomalení nepřátel o 60% po dobu co působí Rend
Sprint
Skill Rune – Run like the wind
Proc koeficient se snižuje z 0,2 na 0,08
Threathening Shout
Cooldown snížený z 15 sekund na 10 sekund
Skill Rune – Grim Harvest
Nyní má také šanci, že vypadne globe na léčení
War Cry
Cooldown snížený z 30 sekund na 20 sekund
Fury generované sníženo z 30 na 20
Skill Rune – Charge!
Fury generované sníženo z 60 na 40
Skill Rune – Impunity
Bonus k resistům snížen z 50% na 20%,
Whirlwind
Fury potřebkné k použití sníženo z 16 na 9
Skill Rune – Blood Funnel
Léčení se zvýší z 1% na 2% maximálního života za kritický zásah
Pasivní dovednosti
Animosity
Bonus Fury regenerace se zvýší z 10% na 20%
Inspiring Presence
Léčení se zvýší z 1% na 2% maximálního života za sekundu
Unforgiving
Fury regenerace byla čtyřnásobně zvýšila na 2 Fury za každou 1 sekundu (z 1 Fury za každé 2 sekundy)
Demon Hunter
Aktivní dovednosti
Bola Shot
Radius exploze se zvýšil ze 7 yardů na 17 yardů
Skill Rune – Volatile Explosives
Radius exploze se zvýšil z 14 yardů na 20 yardů
Chakram
Chakram nyní vždy vystřelí projektil, bez ohledu na vzdálenost, nebo zda je zaměřený nepřítel
Companion
Přidán 30-ti sekundový cooldown
Snížení cooldownu útoku companiona z 1,5/2 sekundy na 1 sekundu
Poškození zbraně se zvýšilo z 30% na 38%, ale již nedává kritický zásah
Poškození companiona nyní roste s rychlostí útoku
Skill Rune – Wolf Companion
Wolf Companion byl přepracován, aby byl odolnější:
Nyní má srovnatelnou výdržnost jako jeden Zombie Dog
Nový útok: 120-stupňový Cleave s účiností 10-yardů, který zasáhne za 94% weapon damage
Skill Rune – Spider Companion
Spider Companion byl přepracován, aby byl odolnější:
Má mírně větší výdržnost než Wolf Companion
Nový útok: 120-stupeňový Cleave s účiností 10-yardů, který zasáhne za 38% weapon damage a zpomalí každého nepřítele kterého zasáhne o 60% po dobu 2 sekund
Skill Rune – Boar Companion
Boar Companion byl přepracován, aby bylo odolnější:
Má větší výdržnost než Spider Companion
Nový útok: útok na jeden cíl, který zasáhne za 38% weapon damage
Poskytuje (155 @ 60lvl) životů za sekundu a 15% bonus na všechny resisty pro Demon Huntera
Evasive Fire
Skill Rune – Shrapnel byl nahrazen novou runou: „Hardened“
Hardened zvyšuje Armor o 50% po dobu 3 sekund a nahrazuje backflip
Skill Rune – Parting Gift
Poškození zbraně se zvýší z 45% na 55%
Zpoždění jedové bomby se sníží z 1,2 sekundy na 0,6 sekundy
Sentry
Cena se změnila z 10 disciple na 30 hatred
Poškození zbraně zvýšeno z 55% na 88%
Hráči nyní mohou mít dvě věže aktivní najednou, ale na kompenzaci byl přidán 8 sekundový cooldown
Sentry již nemohou kriticky zasáhnout
Skill Rune – Spitfire Turret
Poškození zbraně se zvýší z 8% na 15%
Skill Rune – Vigilant Watcher
Vigilant Watcher byl přepracován a nyní snižuje cooldown Sentry o 2 sekundy namísto zvýšení doby trvání
Skill Rune – Chain of Torment
Poškození zbraně se zvýší z 80% na 100%
Shadow Power
Základní kouzlo se změní z 20% Life Steal po dobu 3 sekund na 15% Life Steal po dobu 5 sekund
Skill Rune – Night Bane
Změní se z 4 Hatred za sekundu po dobu 3 sekund na 3 Hatred za sekundu po dobu 5 sekund
Skill Rune – Blood Moon
Změní se z 30% Life Steal po dobu 3 sekund na 25% Life Steal po dobu 5 sekund
do okna výsledků
Změní se z 65% redukce damage po dobu 3 sekund na 35% redukce damage po dobu 5 sekund
Skill Rune – Shadow Glide
Změní se z 40% zvýšení rychlost pohybu po dobu 3 sekund na 30% zvýšení rychlosti pohybu po dobu 5 sekund
Spike Trap
Skill Rune – Sticky Trap
Radius Exploze se zvýší z 8 yardů na 16 yardů
Skill Rune – Bandolier byl nahrazen novou runou: „Echoing Blast“
Echoing Blast poskytne vašim Spike Traps tři náboje(charges) s minimálním zpožděním 1 sekundu mezi jednotlivými výbuchu, a damage bude klasifikován jako pison
Strafe
Rychlost pohybu se zvýšila z 65% na 75%
Cena Hatred se snížila z 16 na 12
Skill Rune – Equilibrium byla nahrazena novou runou: „Emberstrafe“
Emberstrafe za vámi nechává při pohybu ohnivou čáru, která dává 65% weapon damage za sekundu po dobu 2 sekund
Všechny runy nyní umožňují projít nepřáteli, když je skill aktivní
Vault
Nyní lze použít i pod vlivem root efektu, včetně Jailer (a zruší root efekt)
Skill Rune – Trail of popel
Snížené poškození z 1500% na 300% weapon damage za 3 sekundy
Trail se nyní stackuje
Skill Rune – Acrobatics
Cooldown snížený z 15 sekund na 10 sekund
Pasivní dovednosti
Custom Engineering
Přidá možnost mít třetí Sentry věž(3 naráz)
Nyní také zvyšuje maximální počet Spike Traps které můžete mít až na 6
Numbing Traps
Snížení poškození sníženo z 25% na 20%, ale nyní také použitelné s granáty a Sentry
Perfectionist
Nyní také zvyšuje život, zbroj, a resisty o 10%
Thrill of the Hunt
Thrill of the Hunt byl přepracován:
Každých 7 sekund, skill který spotřebuje hatred dá root efekt zasaženým monstrům na 2 sekundy. Nepřátelé mohou být pod efektem root pouze jednou za 7 sekund. Toto nemá vliv na Sentry.
Nyní se zobrazí buff ikona pokud tento efekt bude k dispozici a prřipraven k použití
Monk
Aktivní dovednosti
Breath of Heaven
Skill Rune – Infused with Light
Bonus Spirit regenerace se zvýší z 6 na 8 spiritu navíc při zásahu po dobu 5 sekund
Dashing Strike
Animace po použití skillu je úměrná rychlosti útoku
Mantra Evasion
Skill Rune – Wind Through the Reeds
Bonus k rychlosti běhu se zvýší z 5% na 8%
Pasivní dovednosti
Beacon of Ytar
Cooldown redukce se zvýšila z 15% na 20%
Near Death Experience
Cooldown snížený z 90 sekund na 60 sekund
Pacifismus
Nyní také účinkuje na Freeze a Immobilize efekty (Poznámka: tooltip nebude říkat Freeze, protože Freeze jsou klasifikovaný jako Stun)
Resolve
Redukce poškození snížena z 25% na 20%
Seize the Initiative
Konverze dexterity na armor snížena ze 100% na 50%
Witch Doctor
Aktivní dovednosti
Spirit Barrage
Skill Rune – Well of Souls
Bude nyní hledat cíle až na 40 yardů (změněno z 25 yardů)
Wall of Zombies
Cooldown snížený z 25 sekund na 20 sekund
Skill Rune – Pile On
Změní se z 745% weapon damage a 25 sekund cooldown na 500% weapon damage a 10 sekund cooldown. Rádius se mírně zvýšil
Pasivní dovednosti
Gruesome Feast
Nyní ukazuje buff ikonu, když máte aktivní stacky
Fetish Sycophants
Proc pravděpodobnost se zvýšila z 3% na 5%
Jungle Fortitude
Redukce poškození snížena z 20% na 15%
Wizard
Aktivní dovednosti
Archon: Slow Time
Zpomalení zvýšeno z 30% na 60%
Blizard
Cena Arcane Power snížena z 45 na 40 (cena Snowbond zůstane stejná – 20 Arcane Power)
Energy Armor
Armor bonus se sníží z 65% na 35%
Skill Rune – Prismatic Armor
Bonus k resistům se sníží z 40% na 25%
Familiar
Skill Rune – Ancient Guardian
Limit zdraví zvýšen z 35% na 50%
Skill Rune – Dartling byl nahrazen novou runou: „Vigoron“
Vigoron regeneruje wizardovi životy za každou sekundu
Hydra
Všechny runy nyní správně spolupracují s Arcane Dynamo máte-li pět stacků poškození
Opraven problém, který někdy způsobí, že hlava Hydry se oddělit od základu, když když ji vykouzlíte u zdi (pozn. Autora: xDDD)
Ice Armor
Nyní snižuje poškození z melee útoků o 8%
Magic Missile
Základní poškození zbraně zvýšeno z 110% na 125%
Skill Rune – Charged Blast
Poškození zbraně zvýšeno z 143% na 162%
Skill Rune – Split
Poškození zbraně se zvýší z 50% na 56%
Úhel poškození snížen z 30 stupňů na 20 stupňů
Skill Rune – Seeker
Poškození zbraně se zvýší z 121% na 138%
Skill Rune – Penetrating Blast
Šance proniknout se zvýší z 70% na 100%
Meteor
Prodleva mezi vykouzlením a dopadem snížení z 2 sekund na 1.25 sekundy
Cena Arcane Power snížena z 60 na 50
Ray of Frost
Redukce pohybu se zvýšila z 30% na 60%
Doba trvání slow se zvýší z 3 sekund na 4 sekundy
Cena Arcane Power se sníží z 20 na 16 za periodu
Skill Rune – Numb
Redukce pohybu se zvýšila z 60% na 80%
Skill Rune – Cold Blood
Cena Arcane Power se sníží z 12 na 10 za periodu
Skill Rune – Sleet Storm
Poškození zbraně se zvýší z 215% na 333%
Skalární proc se sníží z 0,25 na 0,1875
Skill Rune – Black Ice
Poškození zbraně se zvýší z 193% na 387% po dobu 3 sekund
Slow Time
Cooldown snížený z 20 sekund na 15 sekund
Redukce pohybu se zvýší z 30% na 60%
Skill Rune – Time Shell
Už nesnižuje velikost Slow Time
Skill Rune – Perpetuity
Nyní snižuje cooldown na 12 sekund (z 16 sekund)
Spectral Blade
Poškození zbraně se zvýší z 135% na 165%
Úhel poškození se zvýší z 60 stupňů na 90 stupňů
Rozsah poškození se zvýší z 10 yardů na 15 yardů (rozsah Thrown Blades zůstane na 20 yardů)
Skill Rune – Deep Cuts
Poškození zbraně z Bleed se zvýší z 35% na 45% po dobu 3 sekund
Skill Rune – Healing Blades
Odstraněn požadavek na critical hit
Storm Armor
Schopnost byla přepracována, aby pravidelně dávala 100% poškození zbraně jako lightning damage do okolních nepřátel
Skill Rune – Reactive Armor
Přepracováno a nyní bude dávat 70% poškození zbraně jako lightning damage všem utočníkům z blízka a z dálky
Skill Rune – Strike Back byl přejmenován na „Thunder Storm“
Všechny ostatní runy zůstávají nezměněny
Teleport
Nyní ruší root efekt
Skill Rune – Reversal
Nyní ignoruje linii výhledu při návratu do pozice odkud byl vykouzlen
Wave of Force
Cooldown snížený z 15 sekund na 12 sekund
Skill Rune – Force Affinity
Cooldown snížený z 12 sekund na 9 sekund
Pasivní dovednosti
Unstable Anomaly
Zvýšený požadavek na zdraví z 20% na 30%
Nyní léčí hráče na 45% maximálních životů a zpomalí zasažené cíle, které jsou odhozeny zpět, o 60% po dobu 3 sekund
Crafting
Crafting materiály se mohou nyní stackovat až po 500 v jednom stacku
Jeweler Designy, které Vám mohou vypadnout, se nyní zobrazí jako vzácné (žluté), aby byly lépe vidět
Salvage nyní používá požadovanou úroveň položky pro vybavení, namísto základní úrovně položky, aby se určilo jaké komponenty dostanete když věc rozložíte
- Příklad: Je-li položka iLevel 60 a má sníženou úroveň a požadavek je 52, bude položka rozložena na materiály z obtížnosti Hell místo Inferno materiálů
- Toto je uděláno z důvodu změnu přípon (affixů) u věcí kde bude více záležet na levelu monstra ze kterého vypadnou, než na úrovni itemu(podrobně dále v Items části níže)
Úroveň Crafting materiálů může být zvýšena na vyšší úroveň u Blacksmitha v poměru 10:1
Tomes pro výcvik mohou být převedeny na nejbližší nejvyšší úroveň u Blacksmitha a Jewelcraftera v poměru 10:1
Followeři
Templar
Dovednosti
Heal
Nyní léčí jak Templáře, tak hráče naráz
Nyní může být kouzlen když je hráč na 75% zdraví (místo na 50% zdraví)
Inspire
Mana regenerace se zvýší ze 2 na 4 Many za sekundu
Intervene
Cooldown snížený z 60 sekund na 30 sekund
Radius se zvýší z 6 yardů do 10 yardů
Odstraněno limit života pro to, kdy může být Intervene vykouzleno
Spell nyní bude kouzlen vždy, když nemá cooldown a když je hráč zasažen bez ohledu na hráčův život
Intimidate
Nyní také snižuje rychlost pohybu nepřátel, které Templar zasáhne, o 60% po dobu 3 sekund
Scoundrel
Základní zranění zbraně zvýšeno z 25% na 40%
Dovednosti
Hysteria
Cooldown snížený z 6 sekund na 5 sekund
Poison Bolts
Počáteční zranění(první hit) se zvýší z 40% na 100%
Poison nyní dává 40% poškození po dobu 2 sekund (místo po dobu 3 sekund)
Enchantress
Dovednosti
Disorient
Rádius se zvýšil ze 4 yardů na 6 yardů
Cooldown snížený z 45 sekund na 25 sekund
Mass Control
Cooldown snížený z 60 sekund na 30 sekund
Powered Armor
Armor bonus se sníží z 15% na 5%
Reflect Missiles
Reflect Missiles budou nahrazeny Missile Ward
Missile Ward redukuje zranění útoků z dálky o 6%
Opravy “Bugů“
Magic Find a Gold Find hodnoty obdržené z pomocníků nyní respektují 300% cap nastavený pro tyto schopnosti
Následovníci již nebudou pobíhat na místě nebo nepoběží pomalu, když hráči provádí schopnosti, které ovlivňují jejich pohyb (příklad: Leap, Teleport, Vault, atd.)
Předměty
- Čas potřebný pro identifikaci vzácných předmětů byl snížen na 1 sekundu
- Čas potřebný pro identifikaci Legendary předmětů se zvýšil na 4 sekundy
- Místo kde vypadne Legendary věc bude nyní označeno sloupcem světla, a také se zobrazí bod na mini-mapě, byl přidán i nový zvuk při vypadnutí
- Přípony na věcech a jejich úroveň bude více záležet na úrovni monstra ze kterého vypadly (místo na úrovni věcí)
- Specifické předměty (podle jednotlivých class jako Monk, Wizzard,…) budou nyní padat častěji
- Položky pod iLevel 58 již nebudou vypadávat v obtížnosti Inferno
- Square-drahokamy již nebudou vypadávat v obtížnosti Inferno
- Bonusy pro schopnosti Monka se nyní mohou objevit na štítech
Monstra
Životy navíc pro monstra v multiplayerových hrách byly sníženy z 75% na 70%
Poškození a životy monster na úrovní 50-63 byly sníženy aby se shodovali s přidáním “Monster Power“
Sand Shark AI (umělá inteligence) byla vylepšena:
- Sand Sharkové mohou nyní používat „Under Sand Attack“, když jsou pod povrchem. „Under Sand Attack“ způsobí, že Sand Shark zaútočí na hráče a udělá v okolí 10-yardů zemětřesení, jako útok s malým poškozením.
- Sand Sharks nyní budou chodit k vám, zatímco jsou nad zemí, a tím dávají hráči více času na DPS do nich.
Skeleton Fire Magovi ohnivé bazény, Wood Wraithovi Spore mraky, a Opressorovi ohnivé dechy budou nyní dávát snížené poškození všem petům, companionům a followerům
Two-handed Skeleton Executioneři budou mít snížený rádius útěku
„Coolup“ Fallen Lunaticovi sebevražedné útoky (doba kdy vybuchnou) budou zvýšeny z 1-3 sekundy na 2-5 sekund, aby mohli hráči lépe předvídat zda je zabít, či utéct
Opravy “Bugů“
- Schopnost dodge již nebude působit na příponu Reflects Damage a zranění se tak nepůjde vyhnout
- Fire Chains již nebude fungovat u monster, která jsou zavrtána pod zemí(pokud se monstrum zahrabe, zatímco je spojeno pomocí Fire Chains s jiným monstrem, tak bude Fire Chain zrušen)
- Exploze umírajícího Molten monstra a škody způsobené v tom smyslu, budou nyní synchronizovány ve stejnou dobu
- Škody způsobené Arcane útokem Sentry paprsku budou nyní správně synchronizovány s grafikou paprsku
- Heralds of Pestilence nyní přeruší jejich útok na dálku, pokud hráč použije schopnost aby byl necílovatelný
Opravy “Bugů“
- Shriny nyní udělí buff všem hráčům, kteří jsou v radiusu svatyně, nebo ve stejné oblasti daného levelu
- Nephalem Valor stacky se nyní obnoví, kdykoliv se hráč vrátí do poslední hru pro více hráčů ze které se odpojil
- Poškození na stránce hrdiny bude nyní ukazovat správné hodnoty při přepínání mainhand a off-hand zbraně se štítem
- Opravena chyba, kdy buffy na ostatních hráčích nebyly zobrazeny správně ve skupinovém UI
- Opravena chyba, která byla příčinou že hráči se nemohli znovu připojit do hry pro více hráčů, pokud přepnuli na charakter, který byl uložen na obtížnosti, které ostatní členové skupiny ještě nedosáhli
- Opraven pád, který mohl někdy nastat při přejížděním kurzoru nad popiskem crafting materiálu
- Odstraněn počáteční damage z ohnivých zákopů v Keep Depths a mírně snížený rádius
Zdroj: Battle.net
Armor bonus se sníží z 65% na 35%
Skill Rune – Prismatic Armor
Bonus k resistům se sníží z 40% na 25%
No to jako fakt dik, uz teraz som slaby jak caj…
dyt uz to nikoho nebavi, do p… porad dokola, se meli zamerit na datadisc (novy postavy, mesta a hlavne pvp) a ne se v tom porad babrat jak baba v koksu – NUDAAAAAAAAAAA!!!!!!! 350hod 500hod.. a co jako? Dohrano s kazdou postavou + HC a fakt uz me to nebavi, zlatej ZY-EL D2 10 000lvl a hromady veci..
Nevíte někdo, jestli v 1.5 bude opraven Bug, kdy nejde splnit Achievemnt s Bashiokem. V 1.3. to šlo v 1.4. už to zase nejde.
Infernal Machine: Odměny za poražení těchto bossů budou veliké to si blizz dělá prdel ne ?
To WaynE : Přesně .. To jsou přesně ony videa, jenž mě dokáží rozčílit. Kdyby to byl jeden super nadupaný barbar, tak mu složím poklonu a uznání. Ovšem takových jsou tuny.. a ani nemusí mít nějak extra equip. Za řekněme sto mega si může udělat skoro každý takového barbara. Je sice pravda, že hodně je to i o umu, ale jde o princip..
Čím víc oslabí monka, tím víc za něj budu hrát.
sensation86: Oni este sami nevedia kedy ten patch oficialne vypustia. Vsetko sa to zatial testuje.
Jeste otazka kdy ten patch vyjde:-D
Super clanek dekuji…. Uz se na ten patch moc tesim…
To Warclo: A co hovoris na toto … http://www.youtube.com/watch?v=3j-_u-luWOA&feature=related
Nemůžete z Pride udělat redaktora ?Neumím anglicky,každý přeložený článek potěší.
ajajaj 2 ze 3 pasivních skills na mého monka jsou degradovaný….hmm, tak to asi zase překopu 😀
2Tapeworm: S těma statama bych neměl problém, dal by se tak udělat mnohem rozmanitější build pro každý charakter, ale když ti padne řekněme štít, který má affix pro WD a DEX, k čemu to je? U zbraní je to ještě horší kvůli rollu dmg, mě osobně se zatím povedlo jen pár zbraní s 1k dmg, bohužel nic použitelného. Ale stále chodím a zoufale doufám, že jednou to padat začne. Po minulém patchy padalo plno věcí, což potěšilo, šance se s tímto ještě zvýší.
Co se týče oprav ve článku, dalších překladů(protože na to ostatní prdí)… Já nejsem redaktor ani admin, nemám do toho přístup. Před dvěma dny například vyšel zajímavej komentář Blizzardu o WW barbarech a návod, jak používat Infernal Machine. Celý jsem to ihned přeložil, protože mi to přišlo pro čtenáře zajímavý a myslím si, že ne každej tu umí dokonale anglicky. Poslal jsem to jako replay Jamesovi na diablo3@diablo3.cz, bohužel žádná odpověď, tak nevím zda si kluci vybírají poštu… Pro vášnivé čtenáře jsem dokonce získal exkluzivní interview od nejlepších hráčů z “top ten“ v EU za každou Class (jmenovitě Macs, Dictator, OraK, Bitsurugi a Heindrich). Bohužel nevím zda to má cenu překládat a posílat, možná by to chtělo mail kde se na to někdo koukne.
Pokud testujete na PTR, je potřeba nejdříve zapnout “Monster Power“ v option menu.
Další snížení obtížnosti ACH JO, ale snad to vykompenzuje PM. Doufám jen že s narůstajícim PM bude i radikální zásah do možného dropu. Jinak to dopadne tak, že lidi budou dělat fast PM1 killery s MF kvůli dropu.
Dost lidí tu brečí, že jim vypadne věc dejme tomu pro WD se statama pro barbara a podobně. Lidi neblbněte, kdyby padali veci jen s těma správnýma statama tak vás to velice rychle přestane bavit, protože něco budete mít a už půjde jen o to dropnout stejnou věc s +1inteligence třeba. Tenhle sistém jaký je mi přijde OK. Aspoň máte pořád co hledat a volit různé kompromisy mezi staty starého a nového itemu.
Možnost zvýšit “Monster Power“ bude k dispozici všem hráčům od 1. levelu v okně výběru úkolu (Quest) a může být upraven zvlášť pro obtížnosti normal, nightmare, hell a inferno…
bude, nebo tam je? ja ho nejak nevidim…
2Pride: Taky nic proti tvému překladu, to jen že tato změna i u mě zaznamenala několik zbytečných dotazů, tak bych to proto opravil, jak to opravdu je. Třeba při zveřejnění byla v textu chyba a tak to opravili až po tvém překladu, každopádně podle toho texty by to mělo být pro všechny úrovně hrdinů.
st.ranger: ve chvíli když jsem článek překládal bylo škálování 1-59 bonus exp…60 bonus MF a GF. Nemohu za to že to změnili.
Warclo: jo s tim uz se da souhlasit – monka nehraju, takze nemuzu moc soudit.
Kdyz treba za sebe posoudim zmeny na Barbovi a Wizz tak ty me prijdo navzajem celkem vyrovnane.
(Ted hraju close-range wizarda s meteorama a je to docela prca 🙂
Nicmene je to vzdy aproximace k nejakymu idealnimu vyvazeni. Zcela jiste neni v zajmu Blizzardu delat to min hratelny, takze doufam ze v konecnym vysledku i pro toho monka nebudou ty zmeny nakonec spatny (kdyz se zpocitaj nejen zmeny skillu a le i zmeny obecne (monstra a tak…)
Upřímně jsem rád za ty změny. Někdo řekne, že mu rozboří build, ale mě by nebavilo být téměř nesmrtelný a hrát třeba jako Alkaizer. Hraji minimálně s AH a pořád to má smysl, hlavně ta radost když něco padne.
Ohledně článku, je možné upravit úroveň hrdiny v této větě:
…na oplátku obdrží různé škály bonusů pro obdržené zkušenosti (pro úroveň hrdiny 1-60), stejně jako bonusy k Magic Find a Gold Find…
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6572970237
Já si neztěžuju na snahu hru balancovat. Jen podotýkám, že balancování není rovnoměrné. Promiň, ale barbar si udělá za 4 minuty 2 miliony expů… Když mi někdo nahraje video, kde udělá to samé nebo aspoň dvě třetiny z toho monk, tak se pak rád blizzardu omluvím..
http://www.youtube.com/watch?v=GT0sKr-CDcs
Pro vsechny co si strasne ztezujou jak je to uplny prekopani hry:
pripomenu postu s nostalgicky stale prehnane glorifikovanym D2:
Prechod 1.9 na 1.10 – totalni rebalance, pridani synergii, reset ladder
Prechod 1.10 na 1.11 – dalsi rebanalce jako prase, reset ladder
Prechod 1.11 na 1.12 – dalsi rebanalce jako prase atd.
A vy brecite ze takhle ladi i Diablo 3 protoze budete muset preklikat nejaky skilly coz je za 5 minut hotovy.
V D2 jsem takhle skoro vzdy musel jet charaktery odznova, podotykam ze vetsinou bylo treba je i castecne prevybavit… takze … kde je problem? – Ale prosim, kde REALNE mate problem (pod jse tohle v D2 povazovali za OK)?
No ve mě zanechává nový patch opětovně rozpolcené dojmy. Několik super novinek jim musím pochválit… Označení legendárek, valor i po připojení atd.. Ale nemůžu si pomoct v dojmu, že je to druhý patch co značně oslabil Monka. Vím, že Monk bývá označován jako super tank, ale to jen kvůli tomu, že pár hráčů má takový equip, že v boji s čímkoliv se jim ani nehnou HP. Bohužel jsem ale nikdy takového Monka neviděl. Zato jsem viděl desítky DH, wizzardů a nebo barbarů, kteří (a youtube je mi svědkem) mají paragon lvl 50 a výš a dělají miliony expů bez sebemenších problémů. Sám mám za monka odehráno přes 400 hodin a ano v pohodě si dávám skoro cokoliv. Ale po tomhle patchi mi nezbude, než opětovně litovat, že nejedu barbara s double-tornado.
No v příštím patchi odhaduju, že by monkovi mohli uřezat levou ruku (pač díky ní má tu pravou přeboostěnou) a nebo by mohli zakázat monkovi uhýbat či se krýt štítem..
No s radostí čekám další patch …
“Monster Power“ ovlivní váš MF a GF a to o 25% za každý level, ergo Monster Power 10 vám přidá 250%, Monster Power 5 přidá 125%, atd.
Děkuju za prima článek!
Jen houšť = díky moc
vie niekto ako presne ovplivni /players x MF alebo pocet padajucich itemov?
Zmener: Hmm, a já vůl sem vždycky tak rád, když mi padne třena zbraň za monka, která má mimo jiné i vysokou Int., že mi to přidá na resistech. Nebo za Wizz na HC, kde hraju Spectral Blade na blízko, tak každá další strength je pro mě dobrá, protože to mám tak akorát abych dával inferno 1. akt. Mě to vůbec nepřijde jako fail, je to jenom o tom, co a jak to chceš hrát.
Výborný článek! Moc děkuji!
Tento patch vypadá konecne opravdu zajimave. Jenom jsem zklamanej z far cry runy. Ze chteji vybalancovat postavy a dat vetsi sanci skillum to je hezky. Ale pochybuju ze vsichni hned budou menit svuj build, kdyz s nim hrajou uz nejaky cas a jsou na nej zvykli. Snizovat nebo zvysovat ucinnost nekterych abilit a nakonec OPET snizit inferno obtiznost je podle me uz fakt pokus omyl. To ze nam ale stale padaji itemy, ktere vygeneruji staty jako napr staff na wiz se str, to asi nikoho nezajima. Doufejme v lepsi zitrky.
V patch notes se to sice nepise ale podle dropu na PTR dojde k vyraznemu boostu ringu a amuletu ring bude mit az 5% crit chance a 40% crit dmg a amulet dokonce 100% crit dmg coz mi prijde jako ulet a hlavne doted investovane goldy do ringu jsou fuc..
MP si myslím každý najde svoji obtížnost a už tu nebude remcat že je to moc lehký/těžký.
Nezapomínejte, že současná obtížnost podle tvůrců odpovídá cca 2-3 novému MP, tak že i když snížili obrany, snížili damage monster o 25% (podle podrobného výpočtu to snížíili ve stejném poměru) bude to ve výsledku podobné a měla by se projevit větši variabilita. No a kdo si zvolí MP1 mělo by to pro něj být výrazně lehčí než teď. Myslím ,že v tomto směru už nejde víc hru nastavit tak aby si každý zvolil takovou obtížnost co mu vyhovuje. Tenhle patch je dle mého krok správným směrem.
Vypadá to dobře, už se těším.
Díky za překlad
Kazdopadne bude potreba zvysit Block a LoH a mozna i Life :d a tim se podle me vykompenzuji ty Rezi, apson u Monka A u Barba bych to tak volil, jina moznost asi stejne nebude kdyz nam to takle snizily, taky me to stve ale co nadelame, doufejme ze nam to vynahradi hra jako celek a samozrejme skvele caste dropy!!! musime verit! 😀 Urcite ten Monster Power bude zajimava vec a ty zmeny s tema truhlama se mi tez libi a pridane nove Shrines, je taky fajnvoa zmena 🙂 a uz koncim vysilani jdu pracovat 😀
Sakra 😀 hrubka 😀 myslel sem tim Konverzi dexterity na armor 🙂
NO vypada to mco pekne!!! to sem velmi zvedavy! a nedockavy 😀 ale teda s tim Monkem me moc nepotesily 🙁 jako nic moc teda vylepseni v tom nevidim u tech skillu a jeste to snizily , no to neni moc motivace 😀 ale uvidime jak se s tim poperem , bude to jeste komplikovanejsi nez to bylo do ted 😀 jako snizit u skillu Seize the Initiative
tu konverti s dexterity na armor o 50procent mi prijde fakt hodne a vuci ostatnim nespravedlive, tech 70procent by bylo idelanich. No co nadelam 😀 a cekal sem teda vice zmen co se tyce skillu, ale jinak ty ostatni zmeny se mi moc libi! tak se to snad tim nejak vykompenzuje a bude to rezba 😀 ten infernal Machine to bude mazec!! a ten drop by uz konecne taky mohl stat za to! 😀 protoze mi fakt prijde ze polovina lidi co hraje, si vsechno jen kupuke, protoze nemaji zadne dropy ale samozrejme je to i o snaze a stylu hrani a nadseni pro hru 😀 Myslim ze je to proste jasne postavene, cim dyl hrajes tim vice sanci na skvele dropy atd. No nechame se prekvapit 😀 Sanctuary Forever! 🙂
Zatial najlepsi patch. Jednoznacne. Uzasne zmeny, Blizz fakt na tom maka, konecne nieco spravia s meteorom, je dobre ze sa neboja zmenit runove efekty, lebo niektore su naozaj k nicomu. Monster Power je super vec pre hardcore hracov aj per postavy s 200k damage. A takto by som mohol pokracovat. Palec hore. Ktora firma robi taketo patche?
Myslím že daleko lepší by bylo kdyby ve hře byla postava která by identifikovala vše a nebo nejaké tlačítko na identifikaci všeho, toto akorát zdržuje i když zkrátili dobu.
Moc hezké změny, třeba mi to zase vrátí chuť do hraní. Na Infernal Machine ale nebudu mít dlouhou dobu šanci, ale jsem na všechny změny zvědavý. Též se divím, že přidávají Experience Shrine až teď. Musím se ale přiznat, že mi stále vydí systém identifikování předmětů. Ano, jsou to jen vteřiny, ale když expim a sbírám jen rare, identifikovat následně plný inventář je otravné. Systém bych zachoval, ale zároveň přidal knihu a svitky identifikace.
no na patch se velmi tesim 😉 super zmeny
Ty změny nejsou všechny. CC skilly dostaly slušný buff křížem krážem (díky zrušení resistů na CC na Inferno).
Nevím o co vám jde, taky budu muset komplet překopat taktiku u mého DH:) ale místo remcání mi to dodává novou chuť do hraní:P
haha Konverze dexterity na armor snížena ze 100% na 50% 😀 si robia srandu ? mam 1000 all res z mantrou, a dracik v 3acte mi da taku supu ze dost , molten arcane atd stale dostavam strasne supy lebo mam slaby armor^^ iste mozem si dat hatred ale nezda sa mi to lepsie ako resisty a heal, a k tomu ten utok co mi zvysuje armor o 50% je uplne captavy z 24 k dmg je to uplne useless … O.o
Skill Rune – Impunity
Bonus k resistům snížen z 50% na 20%,
hezký mohu svého několik měsíců farmeného barbara zabalit!!
hoši co je to ten public test realm ted to stahuju tak sem zvedav ma to 15 gb omg
Hmm.. Tak to vypadá, že svýho HC melee Wizznu budu muset na chvíli překopat, dokud nebude lepší equip. Ten Energy armor s runou na resisty mě držel při životě, a nějak se mi nechce věřit že to vykompenzuje snížení dmg mobů. Je teda hezký, že bude moje SB dávat větší dmg, ale k čemu to je, když mě potvory budou zabíjet :D, no nevím uvidíme, co to udělá, je to hodně (!!!) překopaný.
Díky za článek 🙂
No, uvidíme :D. Na tohle jsem fakt zvědav jak to dopadne. Ale špatně to rozhodně nevypadá
Patch vypadá až na detaily dobře. Jen si tak říkám… tendence s každým patchem posilovat hráče a pak horko těžko vymýšlet, jak vymyslet ještě nějaké výzvy (über bossové), není to špatně?
FAIL! Tohle není patch – to není oprava chyb, to je kompletní převorání hry. Tuhle přihodíme 200% damage, támhle polovinu sebereme… Cože pane? Vy jste měl naplánovanou postavu a na ní nakoupený vybavení? Smůla! Ale když pár měsíců počkáte, my vám to v dalším patchi možná zase vrátíme.
Rychlejší identifikace nebo třeba sloup světla nad unikátkou – paráda. Zbytek je jeden velkej pokus-omyl.
Díky za článek.Změny budou asi dobré,ale můj wizárd bude mít slabší obranu…
War Cry – bonus k rezistům snížen z 50% na 20%…. Nechápu. Jediná věc, která mě na inferno držela při životě, když jsem potkal nějaký championy právě vzala za své. Už nějakej čas mě D3 baví čím dál, tim míň. Neříkám, že kvůli jednomu skillu toho nechám, ale jestli se do toho budou v každym patchi takhle srát, tak rozšlapu instalační cdčko a půjdu se omluvit kámošovi, co hraje WoWko a smál se mi, když jsem mu nechtěl veřit, že přesně tohle budou dělat… 🙁 To si mám jako s každym novym patchem vymejšlet novej build, kterej budu hrát? Nebo mam jako vykrást banku, abych si mohl na AH koupit věci se kterejma to budu moct hrát? Myslim, že 1.5 pro mě bude velký zklamání…
Místo kde vypadne Legendary věc bude nyní označeno sloupcem světla, a také se zobrazí bod na mini-mapě, byl přidán i nový zvuk při vypadnutí – Přesně tohle sem si v duchu říkal, že mi tam hrozně chybí, nechci ani domyslet, o kolik sem došel legendárek, palec nahoru za tuhle věc.
Kelimek, ww/sprint barbara to rozhodně nezabije, jen je potřeba přidat trochu na LoH (1000 už bude málo) popřípadě přidat jeden item s life steal, při hře teď bude barbar spotřebovávat výrazně méně fury a samozřejmě také mnohem méně generovat z tornád, takže velká změna bude zřejmě nemožnost udržet „natrvalo“ wrath of berserker(je otázka, co s tím udělá případný vyšší monster level a více životů monster). Udělené damage se nezmění, výsledná rychlost pohybu se nemění. Byla by hloupost prodávat výbavu a zaměřovat se na pomalý hammer of ancient.
Super článek, děkuju všem co se na něm podíleli. jak si myslíte že bude fungovat Monster Power v MP? To si nastaví zakladatel hry?
Konečne ! Díky blizzard fak Díky. (až na nejaké výnimky)
no užasny..ještě jsem se nestačil vzpamatovat s patche 1,04 kdy to cely u magyča domrvily (dle meho nazoru) a už tu mám další snižování skillů…
mimochodem WW barbar zabit, ted pojedou vsichni Hammer of the ancients s 2h zbrani, doporucuji koupit 2h pred patchem, ceny budou brutalni
Jako sorry ale AJey bohužel těmto článkům svými amatérskými názory nesahá ani po kolena.
Dik za preklad 😉
Charlie21: Nepotesili??? jasne nerfli sprinterska tornada…ale snizeni ceny fury ze 16 na 9 a Battle Rage prodlouzena 4x???? co vic si přát. Ja nemam radost ze krasne bufli spectral blade a pritom hooodne zhoršili jeho zivotaschpnost velkym snizenim armoru a all rezu na energ armoru
ďakujem za preklad
o5 väčšia chuť do hry s týmto patchom
diky za članok je dobry,no toto čo urobili s monkom :(((
Aj ked je pravda ze vecina uprav v patchi je plusova, staty u wizarda a monka pojdu rapidne dolu. Co vidim ako peknu p******u. 🙁
Dík za překlad článku..
Už 2 týdny se nažim hrát WW barba tak mě moc nepotěšili.. 🙁
Seize the Initiative
Konverze dexterity na armor snížena ze 100% na 50%
to si snad delaj ( . ) nejhorsi pro monka na konec, jinak diky za clanek
Ten armor ze 100% na 50% u Monka mi moc teda jako plus nepřijde…
uz se vi, kdy bude release?
Pěkně,jen tak dál…je pravda že mě Diablo hodně zklamalo co se zábavnosti týče,ale tak snad
to ty patche nakopnou…
Hold musíme věřit že to přinese víc zábavy:)
Už se nemůžu dočkat 🙂
Zdravim . Moc pekny clanek 🙂 Diky za nej