Co nás čeká v následujících týdnech a kam se hra bude ubírat? To je otázka, která nás všechny zajímá. Ovšem ti z vás, kteří hledali na ofiko fórech snad nějaký blue post informující o dalším patchi museli být zklamaní, jak málo je Blizz sdílný. Dříve přece neminul týden bez Bashiokova tweetu, nebo developers diary ale od 1.0.5. – ticho po pěšině. Přesto se komunitě povedlo ulovit nějaké info. Díky hráči Xotta se na komunitním redditu objevil přepis tohoto blue postu, jehož překlad vám těď přnášíme.
dfs
Budoucí vývoj hry není takříkajíc „super tajný“. Ale důvod proč jsme několik dní neuvolnili žádné novinky je ten, že právě testujeme velké množství různých možností dalšího vývoje.
To jak některé naše nápady vypadají dnes a jak budou vypadat za týden, je tak různorodé, že si zajisté dokážete představit, jak těžké, by bylo připratvit preview, které by pak třeba vůbec nemuselo reflektovat, jak bude budoucnost D3 vypadat.
Nehceme také vzbuzovat falešné očekávání co se nových patchů týká. Kdybychom oznámili nové mechaniky, které ve hře uvidíte, mohli bychom zbytečně vzbudit vlnu emocí (kladných i záporných) a mnoho hráčů by pak mohlo být velmi zklamaných, že se věci nevyvinuly tak, jak se těšili.
Hlavně vám chceme ale připomenout, že 23. a 24. listopadu proběhne Diskuze u kulatého stolu nad současným stavem D3 a jsem si jistý, že tam se dozvíte mnoho nových informací. Pátek od 14:30 Středoevropského času a v Sobotu od 12:30 se můžete těšit na tuto událost.
Doufáme, že vám tohle pomůže překonat tuto trochu delší pauzu mezi patchi.
Dnes ráno se objevily další dva Blue posty, jeden o Vylepšeních jaké by měly dostat Thorns a druhý o tom co s nepoužitelnými Hellfrie ringy.
Thorny si zaslouží vylepšení.
Thorny jsou další herní mechanika, o které se domníváme, že potřebuje zlepšit a to nejen pro použití v co-op hře, ale i na solo hraní. Není to špatný stat jako takový, ale mnoho buildů z něj zajisté může těžit, ale myslíme si, že bude potřebovat vyladit než bude moct skutečně soupeřit s jinými mechanikami. Prozatím nemáme v krátkodobém horizontu konkrétní nápad jak tento problém řešit, ale dlouhodobě se mu budeme určitě věnovat; napadlo nás například, že by Thorny mohli získat bonus z vašeho primárního statu. Tím by se mohly stát support damagem, do kterého byste nemuseli investovat svou pozornost a ani energii vaší postavy. Také jsme přemýšleli o gemu, který by Thorny více zlepšoval. (Také jsme si pohrávali s myšlenkou tento affix úplně změnit a předělat ho tak, aby boostl i ranged postavy a to bez potřeby používat k němu podpůrnou pasivku.)
Hellfire ring a Salvage (jen shrnutí)
– Hráči chtěli salvage Hellfire ringu do jeho součástky -> páteře, atd… To Blizz odmítl neboť by to vlastně umožňovalo výrazné snížení počtu vašich runů na Ubery.
– Blizz souhlasí s tím, že Hellfire ringy by se měli dát rozložit do Brimstonu. Doteď to tak nebylo, protože obecné pravidlo bylo: „Žádný opakovatelně úmyslně získatelný item, nemůže dávat stále stejný salvage drop.“
– Blizz chce zvýšit cenu Brimstonů a stejně tak chce obecně vylepšit Craft systém!
Boj proti cheaterům (jen velmi stručné shrnutí – vyjádření skutečně nepřináší žádnou informační hodnotu)
– cheating is bad mkay…
Bonus: Takže kolik mrtvých vesničanů je vlastně v prvním aktu?
Myslím si, že to je celkem zajímavá otázka. Nejdřív jsem si příliš nevšímal poměru obyvatelé/dům v Diablu 3, ale řekl bych že fantasy žánr obecně to má trochu zvláštně vyřešené. Nicméně dokud vás baví věnovat se sčítání obyvatel v Tristramu, tak bych se nebál o kvalitu vašeho herního zážitku. ( A případně se budu těšit na vaše fanouškovské video ve stylu Kriminálka Las Vegas, kde budete vyšetřovat smrti jednotlivých Tristramských sedláků)
Georg.xx:„Každopádně bych to zakončil tím, že stejně jako já nemůžu tvrdit, že každý účet může být hacknutý a je třeba dodržovat nějaká práva a postupovat opatrně. Tak stejně ty nemůžeš vyvolávat, že všichni jsou vinni a všem dát bez milosti ban. Stejně s tímhle nic neuděláme.“
Bohužel to tvoje moudré zakončení se sklopenou hlavou nic neřeší.
Je až absurdní, že to obhajuješ jen z pohledu jedné strany (připomíná mi to věčné debaty pirát versus vlastník autorských práv) a bavíš se tu o tom, jak někdo může zažalovat potencionálně zlý Blizzard, aniž by si bral do úvahy, že v první řadě hraním jejich hry jen užíváš jejich sw produkt. Nic ve hře ti nepatří, od postav až po itemy. Vše je ve vlastnictví Blizzardu (kromě peněz na tvém účtě). Obohacováním nefér hraním, botováním atd. je proti jejich ToU. Víš, to jsou taková pravidla, která si každá soukromá společnost ve svém softwaru může určovat a jejich porušením ti může s klidným srdcem ukázat zdvyžený prostředníček. V takových pravidlech je dokonce i uvedeno, že Blizzard nenese zodpovědnost za nahackování tvého účtu. V drtivé většině případů je chyba na straně uživatele, který se nedostatečně chrání (ač je dnes informovanost na kažém rohu), kolikrát je to z vlastní hlouposti. Rollbacky účtů jsou z dobré vůle Blizzardu. Není to jejich povinnost.
Nevím, jestli si mě dobře pochopil, ale já se tady nebavím o nějakých presumpcích a předpokladech, ale o faktech. O tom, že na Diablu 3 je botů jak nas*no. Jsou k tomu jasné důkazy a nic se neděje, Blizzard nic nedělá a to bylo mojí pointou. Pokoušet se ho omlouvat nějakými za vlasy přitaženými případy je směšné. Blizzard má zkušenosti s online hrama pomalu 10 let, je to druhé nejbohatší studio na světě, tak se prosím nechovejme, jako že mají krátké ruce a to není jejich chyba, nemůžou za to. Můžou si za to v první řadě implementací RMAH.
delosombres: Můj příklad je hodně těžce přitažený za vlasy. Ale i kdyby to byl pouze jediný případ z milionu, je třeba s touhle možností počítat. Stačí pár nespravedlivě udělených banů, někoho kdo to zveřejní a pořádně rozmázne a ještě víc nafoukne, a výsledek může zastínit třeba i tisícovku spravedlivě udělených banů. V dnešní době nejsou vidět ty dobré věci, ale bohužel jen ty špatné.
Jinak souhlasím s tím že Blizzard má tohle ošetřené v podmínkách. Ale podmínky používání je jedna věc, znepřátelená komunita věc druhá. Viz EA a její slavné banování. A jak to dopadlo? I tak velká společnost ustoupila rozhořčené mase lidí. Média jsou zlo a občas stačí jen málo.
A že nemusím být génius, abych si dal dohromady jedna a jedna. Jasně. Mně osobně to je úplně jasný, že všichni v tom žebříčku mají své acc a jsou to boti. Tam opravdu žádné jiné vysvětlení není. A hacknutých účtů tam určitě bude minimum. I si myslím, že Hackeři a boteři jsou dvě rozdílné skupiny a že se překrývají opravdu jen minimálně. Bohužel, už jsem se dávno naučil, že selský rozum nemá v oblasti práva žádnou váhu. Níže jsem jen doplnil opačný možný pohled na věc.
Každopádně bych to zakončil tím, že stejně jako já nemůžu tvrdit, že každý účet může být hacknutý a je třeba dodržovat nějaká práva a postupovat opatrně. Tak stejně ty nemůžeš vyvolávat, že všichni jsou vinni a všem dát bez milosti ban. Stejně s tímhle nic neuděláme. Tohle je čistě na Blizzardech. Třeba nechtějí nic dělat kvůli zisku, ale třeba se opravdu něčeho bojí a musí postupovat obezřetně. Tohle všechno jsou jenom naše domněnky, my vůbec netušíme co je na pozadí. A pokud něco nevím jistě, bylo by lepší se už nevyjadřovat a dále tím nespamovat diskuzi 😉
Nice diskuze! Zamyslím se a večer sem taky dám svůj názor na to, co s botama 🙂
Georg.xx: Budu předstírat, že tvůj příklad nění těžce přitažený za vlasy zareaguju, protože je tam imho i tak pár nelogičností.
„Někdo si pořídí Diablo a pak odjede na rok do zahraničí, kde třeba nemá stabilní připojení nebo výkonné PC. Mezitím mu hacknou účet a vesele farmí.“
Přijde mi silně nepravděpodobné, aby ti někdo hacknul účet, když na něm nejsi aktivní. I tak, pokud by to někdo při vším úsilí dokázal, tak pochybuji, že proto, aby ti na něm provozoval bota. To by spíš jen ukradl itemy a sbohem. Boting funguje tak, že se nakoupí spousta accountů pod jedním člověkem na kterých se botuje, s banem se dopředu počítá (goldy se převádějí na jiné účty). Není důvod nikoho hackovat.
„A Blizzard ho zabanovat nemůže, protože oběť bude mít na účtu hry za 6000.“
Ty předpokládáš, že tě Blizzard nemůže zabanovat, protože máš na účtě real peníze? Docela naivní. Pak by mohl každý podvádět bez postihu. Stačilo by mít na účtě nějaké peníze. Mám dojem, že si neuvědomuješ, že Blizzard má přístup k transakcím a tudíž má přehled, jestli si ty peníze do účtu nalil ty osobně, nebo si je získal od lidí.
„A když se bude majitel právně bránit, tak třeba v Americe určitě uspěje.“
Amerika neamerika, doporučoval bych si přečíst ToU. Myslím že budeš nemile překvapený, jak dobře je Blizzard pojištený proti žalobám tohoto typu.
„A zrovna tyhle lidi, co boty a hacky a podobné používají, tak se v tomhle vyznají hodně dobře a tohle mají dopředu ošetřené.“
Jistě. Mají to tak dobře ošetřené, že se každý jouda může podívat na diabloprogress na počet elite killů, gear, nedokončené Inferno atd. Nemusím být génius, abych si dal dohromady jedna a jedna a ty accounty začal monitorovat. I když, je možné, že skutečně pár stovkám lidí, kteří odjeli na rok na dovolenou nabourali účet a botují na něm…
@SoulCrusher: Kdyby blizzard dával atentikátor ke každý hře pro lidi, kteří ho nemají, bylo by to určitě super. Prodávají ho sice za cca 10 Eur ale je otázka kolik opravdu stojí. Byl by to ale krok dobrým směrem. Dal bych pak povinně autentikátor na každý přihlášení do hry a využít SMS protect podobně jako v bance, přišel by ti při každým přihlašování kód na tvoje číslo, ten bys přepsal do kolonky při autentifikaci hned po autentifikaci přes autentikátor a hotovo. Jako reálný banky mají autentifikaci přes heslo a jméno (číslo zákazníka), pak ti pošlou sms s kódem, kterej vložíš přihlášení a je to. Tady by byl ještě vyšší stupeň v podobě autentikátoru. Zajímalo by mi, kterýmu botterovi by se pak vyplatilo překousávat takovou ochranu, to už by se rovnou moh nahackovat do FEDu a přeposlat si pár miliard $ rovnou. Asi by to blizzard něco stálo, ale na druhou stranu by tím vyřešil nekonečný debaty o hackování, botění atd a mohl by se soustředit na ingame vylepšení viz omezení dupování…
co sa tyka naburania do uctu tak pouzivam autentifikator na mobile ale je pravda, ze to neznamena, ze ho maju aj vsetci ostatni. Bohuzial pokial nebude povinny tak sa ucty budu kradnut. vela ludi by si taku vec aj zaobstaralo ale ani o nej mozno netusi alebo jej nerozumie (i ked ludia co bavia Diablo predpokladam, ze zvladnu „obsluhovat“ aj autentifikator) 🙂
Co sa tyka poloziek nakupenych v RMAH tak pred kupou kazdej polozky je hrac upozorneny, ze staty na itemoch mozu byt v buducnosti zmenene. Nakoniec kto pouzival AH alebo RMAH tak asi sa uz stretol s polozkami typu Legacy. Blizzard moze kludne pridat do hry nove itemy ilvl63+ a hraci mu to nemozu zazlievat. Pravdupovediac ked nakupovanie na RMAH a AH zacne stagnovat bude to pre Blizzard signal na vypustenie datadisku s novym obsahom 🙂 Asi viete ze v datadisku budu nielen tuhsi mobi a bossovia ale aj lepsie predmety. Vlastne sa na to vacsina hracov uz tesi 😀
delosombres – „Já myslím, že tady je to jedna a jedna. Pokud má někdo tolik killů a je aktivní denně třeba 20 hodin nebo víc (jinak by ani nemohl mít tolik killů), tak se není o čem bavit.“
Proč by se nebylo o čem bavit? Někdo si pořídí Diablo a pak odjede na rok do zahraničí, kde třeba nemá stabilní připojení nebo výkonné PC. Mezitím mu hacknou účet a vesele farmí. Za rok tě boter dokáže nahrát takový počty elite kills, že by se nám z toho jen protočili oči. A Blizzard ho zabanovat nemůže, protože oběť bude mít na účtu hry za 6000. A když se bude majitel právně bránit, tak třeba v Americe určitě uspěje. A na druhou stranu, i když to bude sám boter a ban dostane, bude se bránit stejně. Bude tvrdit jak mu hacknuli účet a jak je nevinný. A zrovna tyhle lidi, co boty a hacky a podobné používají, tak se v tomhle vyznají hodně dobře a tohle mají dopředu ošetřené. Tam Blizzardu žádné IP adresy, přístupy a podobný snadno zmanipulovatelný věci nepomůžou. A bohužel/bohudík žijeme v právním světě kde jsou třeba opravdu nezpochybnitelné důkazy aby mohl být člověk potrestán. Já věřím, že v tomhle má Blizzard ruce hodně svázané. Je to jako všude jinde, chytat a trestat může jenom malý ryby, na ty velký nedosahne, ty mu vždy proklouznou.
Jinak captcha pro všechny určitě není řešení. Boter se určitě nějak přizpůsobí (vždycky budou o krok napřed) a obyčejného člověka to bude jen štvát. Jedině že by si hra sama určila komu captchu zobrazit, třeba podle nějakých podmínek. Věřím tomu, že je možné odlišit chování a pohyb bota a člověka.
Ale captcha by tu hru hodně rušila. Nedovedu si představit, jak ji logicky zdůvodnit ve hře… Člověk v kůži hrdiny zachraňuje svět, je pohlcen tou atmosférou světa Sanctuary všude kolem a najednou mu vyskočí před očima captcha, jako někde na forum… fuj. Když už, tak bych to řešil ingame. Po určitém počtu elite kills za hodinu by se objevila nějaká slabá elitka a hodila by na hrdinu labyrint udělaný třeba z mnohonásobně silnějších desecratorů (po opravdu krátké chvilce Ik bez ohledu na defens a aktivní ability, jako třeba Serenita). Celý labyrint by měl být vidět na obrazovce, aby člověk našel hned východ. Široké cesty, aby se sadno udržel a omylem nepřešlápl. Hrdina uvnitř by dostal debuff a nemohl by používat ability (teleport, leap, a jiné). Smrt v labyrintu by třeba přidala nějaký hlavně pro botery nepříjemný debuff (pickup radius, movement speed apod.) a šanci na znovuobjevení elitky v nejbližší době. Elitka by měla jen 1HP a byla by zranitelná jen meele attackem od hrdiny. Loot jako klasická elitka. Normální hráč bude spokojený, jednou za čas dostane loot zadarmo, skoro bez práce, a bot bude mít problém. Třeba. To mě jen teďka v rychlosti napadlo, dalo by se to vyřešit rozhodně lépe. Ale hlavně INGAME a v návaznosti na hru.
@delosombres: rozhodně mi captcha přijde jako způsob, jak botterům aspon ztížit život a pokud botuje na víc účetech, chtěl bych ho vidět, jak bude ručně vyplňovat capcha pro všechny. Tlak na zamezení bottingu je podle mě obrovskej ze strany hráčů a řekl bych, že by tohle zabránilo skoro všem formám. Botteři jsou pořád lidi a přeprogramovávat botta je taky práce a zřejmě dost složitá. Navíc ta implementace do hry je lehká, spíš vymyslet chytrej mechanizmus, aby nebyli hráči naštvaný. Ale všechno začíná u nabourání do účtu, takže SMS protect a autentikátor jsou pořád základní kameny bezpečnosti proti všem útokům na naše účty…
Já myslím, že tady je to jedna a jedna. Pokud má někdo tolik killů a je aktivní denně třeba 20 hodin nebo víc (jinak by ani nemohl mít tolik killů), tak se není o čem bavit. Captcha se dá u dobrých botů detekovat a i tak to stejně boty jen o trošku zpomalí. Nemůžeš dávat captchu každou hodinu, protože by to bylo otravné, takže boter si ohlídá čas a dá si to tam sám.
@delosombres: chápu, že žádnej člověk nemohl zatím nahrát 400k elite killů, to je jasný. Ale zároveň si nemyslím, že na základě toho můžeš zabanovat účet, dopokud nezjistíš, jestli je zahackovanej nebo je to sám botter. btw tady je link na můj profil, myslím, že tě to přesvědčí, že pravděpodobně botter nejsem
https://eu.battle.net/d3/en/profile/Malf-1375/
A na officiálním fóru se objevil post o nápadu nějakým způsobem vložit do hry captcha (takový ty obrázky písmen co se objevují například jako protispamovej filter při odesílání sms přes internet). Samozřejmě by to nesmělo rušit při hraní ani nijak významně zasahovat do mechanizmů farmení. Muselo by se to dobře implemontovat a obrázky by měli být pro lidi dobře čitelný nebo aspoň by tam měla být možnost znovu nagenerovat obrázek, pokud bych ho nemohl přečíst, ale možná tohle by byl způsob jak bottery omezit. Zatím mám na mysli tu myšlenku použít captcha, ale zpracování by muselo být perfektní. Zatím jediná trochu použitelná myšlenka na zabránění botění z celýho ofic fóra…
PS: nejedná se o blue post nebo green post od MVP, jenom nápad hráčů
To vypadá, že to ukládá prázdné odstavce?
Malf, ještě tohle: „..ale chápej, že nemůžeš způsobit někomu škodu třeba 6000Kč…“
Takže tím pádem Blizzard už nikdy nemůže přidat do hry lepší itemy, protože pak ty nakoupené za 6K ztratily hodnotu. Musel by ty hráče nějak odškodnit. Tomu říkám kvalitně si n*srat na hlavu.
Omlouvám se za ten post. Nikdy mi tohle nedělalo, wtf?
Malf: Tady stačí jen trochu umět počítat. Nevím, jestli sám nejsi boter, protože 400K elite killů je pro člověka nemožný. TOP LEGIT hráči na diabloprogressu mají max tak 50-100K a to mají godly equip za miliardy. Equip tady těch rekordmanů je samej pickup radius, regenerace, goldf/mf. A taková perlička – spousta z nich nemá ani dokončený act 3-4 Inferno. Pojď mi povědět, jak to nejsou boti. Nikdo se tady nebaví o autobanu, stačí se jen na tyto účty zaměřit. Není vůbec třeba nějakých detekčních programů, když má Blizzard takovéto detailní informace o hráčích přímo na očích. O tom je snad online only proboha.
Tak určite nie je jednoduché odhaliť boterov, len Bliz by si mal uvedomiť, že tým ohrozuje sám seba keď s tým nič nerobí, a určite má k dispozícii oveĺa múdrejších ľudí ako samotný boti (aspoň by mal mať :-))
@delosombres: Koukal jsem na to a chápu to. Nikdo nemá rád bottery, ale tohle je důkaz pro nás a ne důkaz pro blizz. Podezření možná, ale chápej, že nemůžeš způsobit někomu škodu třeba 6000Kč na hrách nemluvě možná ještě víc za blizz merchandising (kalendáře, podložky pod myš etc.) tím, že mu zabanuješ účet na základě nemožnýho elite kill ratu…já souhlasím s tím, že s nejvyšší pravděpodobností se jedná o bottery nebo o jejich oběti a určitě bych je dal na seznam podezřelých a dál bych je sledoval, ale nemůžeš je zamlátit ban hammerem jenom kvůli počtu elite killů…
Sakra, tak od toho mělo snad být Diablo 3 online only, aby se tomuhle zabránilo, nebo to snad netvrdili? Blizzard (a nejen Blizzard, každý – díky systému rankingu a profilů) má dokonalý přehled o všech hráčích, co mají za gear, kolik mají nahráno času, počet killů atd. Je to tak jednodcuhé, jen s tím nikdo nic nedělá.
Malf: Podívej se na ten odkaz, co jsem postul a ještě jednou mi řekni, jak je obtížné to odhalit.
@delosombres: Když zrušíš RMAH, budeš muset zavést něco jinýho, jak blizzard dostane peníze. Snad si nikdo nemyslí, že peníze čistě z prodeje D3 vystačí jak na několikaletý vývoj tak na případný dva datadisky + patche a údržbu serverů a tak. To prostě nestačí a jediný způsob, jak zatím dostává blizzard peníze za D3 je poplatek z RMAH, goldy je asi moc neberou
. No a co se týče botterů, tak si troufám říct, že 99% z nás neumí bota naprogramovat, aby fungoval. Ti, kteří to dokážou aniž by je blizz okamžitě našel a zabanoval, jsou velmi zdatný v tom, co dělají. Často bot ani nepracuje z účtu tvůrce ale může pracovat z hacknutýho účtu. Rozumím, že je velice obtížný takhle promyšlenej způsob podvádění odhalit. Nesmíme zapomenout, že při chybným „odhalení“ bottera mohou zabanovat Váš účet a pokud na něm máte Starcraft 2 obě hry, Diablo 3 a WoW všechny expanze, tak se tady jedná o velmi nákladnou ztrátu pro skutečnýho vlastníka účtu. A blizz si prostě nemůže dovolit způsobit nepravýmu člověku takovou škodu, protože to je na žalobu a v Americe se vsadím, že by takovou žalobu někdo podal. Bottery odstranit není tak jednoduchý, jak si možná myslíte.
@SoulCrusher: Ohledně nezveřejněných zabanovaných účtů…může se stát, že mi zabanují účet, ale já se můžu snažit účet opět odemknout s tím, že ban byl proveden na mým hacknutým účtu třetí osobou a že chci zase účet odemknout. I když bany blizz prý ověřuje jednotlivě a dlouhodobě sleduje podezřelý účty, věřím, že v milionech hráčů se najde pár, kteří se opravdu stali obětí hackera/bottera. Pak bys zveřejnil jejich účty a opět by se na blizz snesla vlna nářků za neoprávněný pranýřování nevinný oběti hackera.
Výstižné
.
SoulCrusher:
http://www.diabloprogress.com/rating.stat_elite_kills
Nemusím pracovat v Blizzardu a dokonce ani nemusím tu hru hrát, abych věděl, kdo je bot. Jasný důkaz, že na to Blizzard kašle…
Člověk s tím nic neudělá, to je pravda. Může si pěkně farmit sám pro sebe ( tím si prodlužuje dobu hratelnosti
). A jak už jsem řekl, ignorovat AH a RMAH. Tím zabrání, aby na něm někdo vydělával
.
No čo narobíte je to smutné, že sa to deje, a le na to sme malý páni.
mimochodom ohladom banovania – cital som jednu dost zaujimavu poznamku od hraca, ktory sa Blizzardu pytal kde je zoznam zabanovanych uctov, resp. ci je nejaky relevantny dokaz o tom, ze banovanie prebehlo a ci naozaj bolo take masivne za ake ho Blizzard vydava. Nikto totiz mimo Blizzardu o tom nic blizsieho nevie a pravdu pozna iba Blizzard. Boteri a duplovaci mozu vadit akurat takym zasadovejsim z Blizzardu ale nie obchodnikom ci manazerom Blizzardu. Ich to zacne trapit mozno az v momente keby zacali hraci hufne opustat Diablo komunitu koli tomu co sa v nej deje. Ludia frflali na podvody ktore sa deju v AH a RMAH a Blizzard po nejakom case vydal spravu ohladom vlny banovania uctov ale nic viac k tomu. Ale svojmu ucelu to posluzilo a na cas sa frflat prestalo
Pritom mozno ban dostalo 100 uctov, mozno 1000 a mozno nikto
SoulCrusher: Ach ano, Paragon. Další podaná ruka boterům… .)
Manusky11: Ty najdeš TOPku, dáš jí na AH za 2b a koupí to kdo? Bot. Boti nemají problém outbidovat. 🙂
Vrzalík: Vždycky se najde někdo, kdo si to koupí na RMAH. Nezapomeň, že pro bota miliarda goldů nic neznamená, takže může prodávat na RMAH těžce pod cenou (na základě kurzu zlato/$). Nicméně máš pravdu, že nejlepší věc, kterou za současného stavu můžeme dělat, je to nekupovat.
No po patchy 1.05 už tie legendárky padajú, len s tým, že ich predajná cena je 5000g :-(, ale nebaví ma farmiť, radšej si užívam hru taká ako je pekne MP4 a čakáte na elitu s reflect damge, extra health, arcane a waller to tak na 15 min zaujímavý fajt, ak to ustojíte bez smrti stojí to za to, aj keď z nich nič moc nepadne, a o tom by to malo byť, mať potešenie z hry a nie z 500h farmenia aha už mám 200M na end item, to ma moc nebere
musi to byt tak ubijajuce hrat tuto hru ked mate perfektny gear a ocakavate, ze vam padne este lepsi a on nepada aj ked mate odohranych realne 800+ hodin…
berem, ze Diablo je o farmeni uber gearu ale v urcitom momente ak pojdete iba za touto modlou tak vas ta hra zlomi… nikto nevydrzi mechanicky tupo chodit tie iste lokacie a zabijat moby takou rychlostou, ze ani nesledujete co z nich poriadne pada len preto, ze potrebujete nafarmit 500M zlata na nejaky uber predmet, alebo nahanate exp pre paragona… urcite nebolo zamerom tvorcov hry Diabla tam dat paragona len preto aby behom mesiaca-dvoch sa zacali objavovat prvi… tak sa pytam sam seba ci by hracov odradilo tak tupo farmit napriklad exp body, keby tam blizzardaci hned od zaciatku napalili 1000 paragonov
Kašlete na AH, RMAH a hrajte Diablo. Tak to dělám já a potom jsou mně úplně nějací boteři ukradení, ať si dávají i bilionové částky za itemy, když jim to nikdo nebude kupovat
.
Já bych chtěl ladder :-/
Já myslím, že by se s tím dalo něco dělat. Otázka je, jestli se vůbec Blizzardu chce něco dělat. Boti totiž Blizzardu přinášejí peníze. Devalvací hodnoty zlata se zvyšuje cena itemů a tím pádem se obchod přesouvá na RMAH (peníze pro Blizzard), protože nafarmit miliardy goldů je pro smrtelníka nemožné. Co se týče tzv. ban waves, tak ty nakonec jen způsobují, že si boteři nakoupí nové accounty (protože sem jim to i tak vyplatí). Opět peníze pro Blizzard. Závěr je takový, že vyhrává Blizzard a boti. Běžný hráč prohrává. Jen sem myslel, že by se to mohlo někdy dostat do fáze, kdy prostě Blizzard dá přednost tomu, aby hra nechcípla před RMAH…
To LorDrek:
NO dva týždne dozadu som si myslel aj ja že 100M je pre mňa šialená suma,ale prečítal som pár for a zmenil taktiku farmenia a za týždeň som nafarmil 50M,takže verím,že sa to dá.Na jednu Miliardu to samozrejme nie je,ale nikdy nevieš aká „TOPKA“ ti padne.
delosombres: jo tak to máš pravdu, ja to hrám preto, lebo je to skvélá hra a kupovať goldy od niekoho na to niesom, no škoda, neviem či by to išlo vôbec sa zbavyť tých booterov, narúšajú tým celý systém hry, potom to nie je ani o hraní, v AH sa už ani nedá nič poriadne predať a keď chcem kúpiť nejakú setovku napr.: z immortal setu chestu tak potrebujem 100mil. to ani neviem ako nafarmiť.
LorDrek: Na Artisana a Blacksmitha nadávám už dlouho. Problém je v tom, že kdyby se z nich daly dělat dobré (čti použitelné) itemy, tak by to imho nahrávalo botům, protože ti mají téměř neomezený zdroj zlata potažmo materiálů…
Aha, tak v tom případě by mě zajímalo, jak chtějí přidávat nové a lepší itemy, aniž by nenas*rali lidi, co investovali do gearu real money. Taky by by mě zajímalo, jak chtějí udělat resety serveru, protože člověk by za použítí trocha logiky řekl, že bez nového obsahu a resetů hra skončí (zvlášť hra typu Diablo 3, kde nejde v určité fázi hry dělat nic jiného, než campit AH a farmit tisíce hodin za malý upgrade). Možná to některým lidem tady uniklo (možná jsou až moc zaneprázdneni hraním Diabla 3), ale zlato díky boterům devalvuje každým dnem. Za chvíli už se bude obchodovat jen v miliardách goldů a na RMAH. Jsem zvědavý, jak se to obyčejným hráčům (čti těm, co nehrí 10+ hodin denně a nebotují) bude zamlouvat. Všichni víme, že pro Blizzard je hlas obyčejných hráčů hlasem božím.
Skôr by som prijal, aby vylepšili artisana na blacksmith, lebo ak vám nepadajú recepty je to tam oničom, alebo aby aspoň dali šancu na viac afixxov, neviem či ho niekto využíva, no jeho význam v hre je tak po 30 lvl potom už 0 bodov.
RMAH nikdy nezruší, je to to samý, jako kdyby stát zrušil daně, prostě by si na sebe nevydělal jen z prodaných her. Pokud by to úplně nezrušili, tak by to jistě strašně moc zpomalilo vývoj celé hry.
Tak to doufám, že u kulatého stolu se jim už konečně rozsvítí a zruší RMAH.
Hlavne nech co nasjskor odstrania tie nezmyselne DISCONECT chyby co ta hra vystra po patchy 1.0.5 .. uz su dost neunosne. Lebo ak to prestanem hrat tak urcite koli nim 🙂 .. Aby to padalo kazdy cca 15 min je dost huste .. kym hra clovek v parte sa to da pretrpiet ale solo nie..
rooper: jasny vratit dolecovani elit jako bylo… Fakt dobrej napad 😀 smich ironickej… Ani za mak… 🙂 Nerikam ze to nebylo spatny ale pri urcity kombinaci afixu to neslo dat… Takovy vyvolavaci meteoritu ve 4actu s horde afixem+clone+fast a jeste dmg reflect myslim ze s healovanim je nedas 🙂 Nebo ja nevim fast,horde,shield a ze te zastavi na chvili tak se sesypou a ubijou te jak nic a muzu povidat o x dalsich kombinach na ktere se da narazit 🙂 Pokud se ti zda inferno tezky tak si pridej MP ne? co zkuhras nebo to davas na 10tyku s prstem v nose? pochybuju… 🙂
No nemám damge 150K iba 72K so svojím barbarom, ale málo ktoré elitky ma zabujú na MP4 asi tak jedna kombinácia zo 100, MP10 ako sekať jedného moba pol minúty lebo má 10mil života je nuda, predtým bolo inferno o tom , že si sundal nepriatela na dve rany ale aj on teba, bolo to také vyváženejšie z môjho pohľadu, teraz keď mám regen 6000 life za sec, tak udržím na MP4 aj 4 elity na sebe pokiaľ nemajú arcane, alebo fast (záleží aj od typu príšery).
to ReptileSVK: jasný že mých 150k dmg na to ještě nemá, ale elitku stylem 100x umru stejně sundam..kdyby bylo doléčování tak bych neměl šanci
ale jedna informacia predsa blizzardu unikla. V nasledujucom patchi bude postih za smrt 5 sekund konstantne co samozrejme vitam, lebo cakat zato ze ma sundali 5x 30 sekund je trapne. Uvital by som portaly ala diablo 2. Ok svoj ucel splnili, ale teraz skor otravuju.
to rooper: daj si MP10 a uvidime ci tam mas co robit
Souhlas ..už žádné nerfy..teď je inferno strašně easy..určítě bych vrátil doléčování elitek..když se vám je nepovede zabít bez smrti tak na infernu nemáte co dělat..to mi chybí..takhle je prostě položíte na zem i kdyby jste u toho chcípli stokrát
No dúfajme, že neprinesú žiadny nerf, už toho bolo dosť, skôr by som privítal niečo s čím by sa bolo treba poriadne popasovať.
tak to jsem teda zvedav na co prijdou novyho… hlavne doufam,ze zde na techto strankach bude co nejdriv nejaky prepis co se u toho stolu resilo a reklo,protoze nemam cas to sledovat…
PS: na 100% se vsadim,ze se zmini o necem s PvP 😛
Tak to som zvedavy ze s cim novym zase pridu 🙂
Je to velmi dulezite aby sla spravnym smerem, protoze nejenom hratelnost, ale taky pocet hracu ovlivnuji hru (uz diky aspon AH, ktery vetsina z nas prakticky pouziva). Velmi by me potesila nejaka aplikace na iOS/android, kde bychom mohli videt stav AH i mimo domov…
PS: PVP je samozrejmosti
Tak to poteš pánbůh co ta banda vykoumá …držím palce aby se hra ubírala tím správným směrem