Health link bug, Diablo 3 pro konzole a problémy s afixem Reflect Damage

Až na nikdy nekončící bitvu o záchranu světa Sanctuary se v poslední době ohledně Diabla 3 moc oficiálního neděje. Na druhou stranu na fórech komunitní manažeři občas okomentují něco zajímavého.

Health Link bug

První aktualita se týká chyby afixu Health Link. Tento způsobuje, že skupina nepřátel je spojena svými životy a poškození se mezi ně dělí. Hráč xxAIMxx pozoroval při hraní určité problémy. Zdálo se mu, že jeho schopnost Life Steal nefunguje na nepřátele s Health Link afixem tak, jak je tomu u ostatních afixů. Na to vzápětí reagovala komunitní manažerka Lylirra.

Lylirra: V patchi 1.0.5 jsme neudělali žádné změny tohoto afixu. Health Link by měl fungovat asi takto:

Zasáhneš nepřítele s tímto afixem. Pokud mu udělíš poškození, automaticky se ověří, jestli jsou v blízkosti (50 yardů) další s tímto afixem. Jestli ano, poškození se mezi ně okamžitě rovnoměrně rozdělí. Pokud zde nejsou další s tímto afixem, daný nepřítel, kterého zasáhneš, dostane celé poškození, které se mu odečte od životů.

Ale existuje chyba, která zapříčiňuje, že Life Steal nefunguje tak efektivně na afix Health Link. Což je pravděpodobně to, co právě zažíváš při hře.

Zdroj: Battle.net

V následující diskusi Lylirra blíže popsala, co přesně se děje. I když by měl hráč získávat životy díky Life Steal pokaždé, když způsobí poškození všem monstrům s tímto afixem v dosahu, tak v případě Health Link získává životy jen za poškození aplikované na jednoho nepřítele. Čili pokud jsou 4 nepřátelé s afixem Health Link v dosahu a zasáhnu jednoho z nich za 12k, procentuální Life Steal se počítá v současnosti jen ze základu 3000 (12k/4).

Diablo 3 na konzole a záměry na rok 2013

Byla zveřejněna i malá zpráva o chystané verzi Diabla 3 na jiná herní zařízení, než je PC. Jak je u Blizzard zvykem, nic neoznámili ani se prý nejedná o oficiální projekt ale o experimentální. V tomto týdnu napsal séf kreativní sekce Blizzard Rob Pardo:

Rob Pardo: Pořád tak trochu hledáme. Budujeme a děláme na tom. Doufáme, že se dostaneme tak daleko, abychom konverzi mohli prohlásit za oficiální projekt, ale zatím nejsme připraveni nic publikovat. Vypadá to ale velmi slibně.

Více méně to samé prohlásil i Jay Wilson. Ten se ale věnoval i téma budoucího vývoje Diabla 3. Podle jeho komentáře to vypadá, že bychom se v příštím roce mohli těšit na něco velkého. Jay po několika přešlapech v podobě významných oznámení, ze kterých nakonec sešlo nebo se oddálily, se tentokrát přiklonil ke klasické rétorice typické pro Blizzard. Někdo spekuluje o prvních informacích ohledně expanze, ale podle Jayovo komentáře to není tak jisté.

Jay Wilson: V zásadě celý tým právě pracuje na další velké věci pro Diablo 3. Mnoho z toho se objeví někdy v příštím roce.

Pro zajímavost také dodal, že komunitou byl nejlépe přijatý patch 1.0.3.

Zdroj: Polygon.com

Nerf afixu Reflect Damage?

Poslední novinka se týká afixu Reflect Damage, který odráží monstrům způsobené poškození v určitém poměru zpět na Vaši postavu. Mnoho hráčů si stěžuje, že při vyšší Monster Power je velice těžké přežít. Na fóru na toto téma vzniklo množství návrhů, jak situaci řešit. Nakonec se k tomu vyjádřila opět Lylirra:

Lylirra:
1. Chceme změnit způsob, jak Reflect Damage (RD) v současné době funguje, a také odstranit jeho vliv na hráčovy „služebníky“ jako jsou například Gargantua nebo Zombie Dogs u Witchdoctora, Sentry a Companion u Demon Huntera či Hydra u Wizarda. Také věřím, že se do hry přidá nějaký ukazatel, který by hráče upozornil na zpětné poškození v souvislosti s tímto afixem. Bližší detaily jsem již uvedla zde.

2. Potom, co jsme viděli od hráčů na fóru hodně postů, že se jim zdá, že RD dává až moc velké poškození (speciálně právě přes pomocníky, kde se to v současné době sčítá a veškeré zpětné poškození z RD pak jde do hráčovy postavy), rozhodli jsme se udělat nějaké testy. Načež jsme zjistili, že Rare skupiny monster s tímto afixem dávají větší poškození, než jsme měli v úmyslu. Což jsme označili za chybu a hodláme ji opravit v následujícím patchi.

Hráč Naz reagoval s tím, že sice nemá osobně problém s tímto afixem, ale kdyby byl RD lépe testován, nebylo by k tomu došlo.

Lylirra: Popravdě jsme byli s podobou RD před patchem 1.0.5 velmi spokojeni i z pohledu vybalancovanosti mechaniky. To se změnilo se zavedením MP a redukcí defenzivních bonusů při implementaci patche 1.0.5. Po zvážení Vaší zpětné vazby a po dalším testování, jsme se rozhodli použít pár vylepšení. Celkově očekáváme, že výsledkem bude mnohem lepší zvladatelnost tohoto afixu. To neznamená, že náš minulý pohled na RD byl špatný, jenom se změnily podmínky.

Doufejme, že afix Reflect Damage zůstane i po plánovaných změnách výzvou a že se brzy dozvíme další novinky ohledně vývoje a směřování Diabla 3.

Zdroj: Battle.net

216 komentářů u „Health link bug, Diablo 3 pro konzole a problémy s afixem Reflect Damage

  1. Vrzalík: S takovou výbavou se nedivím, že tvrdíš, že dobré legendárky padají. Asi máš štěstí :-), neumím si představit, že bych pozbíral 4 věci z jednoho setu. Já mám PL 21 (což je teda oproti tobě málo) a nepadlo mi nic kvalitního. No možná do budoucna by mohlo něco supr padnout, ale bojim se, že mě to dřív přestane bavit.

  2. Vrzalík: Hmm hezký, tak to jsem proti tobě máslo, a to AH používám a díky zaměření na MF jsem přišel o dost dmg. Nyní si myslím, že na softcore je lepší se na MF vybodnout a spíše farmit itemy na vyšším MP s vyšší dmg, pokud to k něčemu je. Se mi zdá, že na infernu MP7 jsu lepší staty nebo více, ale nemám na to dmg a jde to pomalu, když to zkusím. v D1 jsem byl bojovník a kouzelník. V D2 kouzelník a nekromant a v D3 jsem skončil nakonec u barbarů, eh.

  3. No za začátečníka bych se nepovažoval ( paragon lvl 67). Spíš to hraju sólo a nepoužívám AH:-)). To člověk pak na uberbosáky hned nemá gear:-)). A ono to chvilku trvá než padne legendárka, co za něco stojí, ale nestěžuju si.:-) Taky se mi nechtěly vyhazovat klíče. Taky si myslím, že to byla řádná haluz:-)).

  4. No vzhledem k tomu, že máš šanci na drop orgánu něco přes 30% tak je to haluz. já zezačátku chodil mp4-6 v partě a až na devátej pokus jsem získal oko. Teď sice už  mám ringů několik, ale taky 8x writhing spine, 2x devils fang, ale oko prokletý chybí. Zažil jsem i MP7 bez jedinýho orgánu

  5. Možná jste zaregistrovali, možná se vás to dokonce dotklo. V předchozích momentech se na officíálním fóru začaly množit stížnosti na zmizelé předměty z aukce, týkalo se to (co vím) aukcí bez Buyoutu a bylo toho asi docela dost. Nicméně zdá se, že Blizzard to dal poměrně rychle dokupy a lidem se jejich „ztracené“ předměty vrátily nebo v nejbližších okamžicích vrátí.

  6. zdravim nacisticke diablofuns….rad by som sa spytal kedy bude novy clanok JAMESA…a preco dava ban za slovo kurva niekomu a inemu ucastnikovi nie ???…neviem kde sa mam nato pytat…a neviem preco vobec v dnesnej dobe sa musi davat ban za slobodne vyjadrenie ktore neporusuje ziadny bod ustavy ani nic ine len VAS SKURVENE nacisticky pristup k rieseniu problemov…dakujem za odpoved a za ban 😉

  7. Taky by jste si mohli uvedomit, ze i kdyz je blizz master v progaming hrach viz.SC,SC BW,SC,W3,WOL,LOL,WOW… Tak diablo nikdy nebylo a nebude o skillu hrace, na toz balanced v PvP, natoz aby se to priblizilo progamingu. Tudiz pvp udela jen tak aby sme byli happy, ale zadne nerfy, ani upravu skillu bych necekal…v D2 mimo mesto se duelovalo taky jen ff s postavama delanyma na PvM…

  8. Ja nvm co tu porad vsichni resite. Zadny nerf skillu nebude. Pravdepodobne to bude tak, ze vse zustane pri starem jen kdyz budete v arene tak proste ziskaze jakousi pasivni redukci treba i 80 %. (pac je nesmysl kdyz tu DH crituji na miliony a hraci maji HP okolo 40-50K). Jen lidi budou mit na gearu redukci CC efektu a jine vlastnosti, ktere byly predtim prehlizeny.

  9. Jinak k tomu pvp: Podle me upravi (=oslabi) ucinnost skillu pro pvp (jedna z moznosti). Nedokazu si moc predstavit pvp s tema cislama z pve, to by byl samej instant kill. Jinak se moc nedivim, ze to pvp porad nemaj v hotovym stavu. Protoze tohle vybalancovat neni mozny. Muzou se jen priblizit nejakymu prijatelnymu stavu, ale uplne vybalancovany to nebude nikdy a ani nemuze byt…Leda, ze by vsechny classy byly uplne stejny 🙂

  10. Barbar – Berseker ve whirlwindu nelze zmrazit ani zastavit a snad ani stunovat jak jsem si tak nějak povšechně během hry všimnul. Pokud se v duelu podaří někomu nahodid bersekera, tak má taky obranu. Ale tam půjde o rychlost prstů na myši a klávesnici hlavně.

    Diskutujme, diskutujme, PVP hratelné bude v březnu a je zkouškový, takže nový články tady taky hned nebudou. 😀

  11. Borgi: 😀 jo, a v HARDCORE AH během 5 min včera večer naskákali občas po sobě legendárky stále a nevěřím, že je to takto náhoda (asi 6 kusů toho věnce na hlavu hned po sobě za přesně stejnou cenu s trochu rozdílnými staty). Goldy do hardcore AH se dají koupit přes 3. stranu taky, tak nevím nevím.

  12. @Borgi*: Určitě je to skvělá zpráva, ale co o tom chceš psát. To se dá napsat do jedný věty. Určitě by se na to dala napsat klidně stránka textu, ale nic novýho by se tam neřeklo a lidi už jsou všema věcma ohledně bottingu dost unavený a já taky.

    I já se opožděně přidám k přání hezkých Vánoc. Ať se vám daří v dropech, ať směřuje vývoj hry kupředu a jsou konečně nějaký zajívavý oficiální informace a ať se daří všem českým stránkám s D3 tématikou Mrkající

  13. Tento příspěvek Tu je už pomalu měsíc a nic 🙁 evidentně by lidé rádi diskutovali co a jak a není Co .

    RD mě jako Ničí jako WD tím trpím straně málo Rezi malo Obrany vysoke DMG ale pokud by vratili Runove slova Jako BO z D2 zas by bylo začím se honit a díry bych v Brnění i našel a pomohlo by to pro dobré oživení Hry Cože?!

  14. Tib3rian: V podstatě s tebou nelze než souhlasit. Sám bych si připadal blbě dát na jakémkloliv herním serveru D3 hodnocení 5/10 (4/10). Když už bych ho hodnotil ,tak mu dám 10/10, protože jiné hry mi přijdou jako takový brak, že je ani nehraji. Ale na fan stránce D3 nebo ofic. stránce, musím srovnávat s D2Lod, to prostě jinak nejde. Je to jeho nástupce a tak se srovnání přímo nabízí. A v tom případě pro mě dostává hodnocení úplně jiný rozměr.

  15. Taky si myslím že RD není nic až tak brutálního že by se to nedalo zvládat. Jedinná úprava kterou bych udělal je, že bych přidal nějáký vizuální efekt, který by signalizoval, že se do mě reflectuje dmg. Možná bych ještě ošetřil Sentry atd. Jelikož pokud máte low hp a cooldown na hp pot, tak přestat útočit na moby není problém, ale minionům neporučíte…

  16. VRANA17: To nemá s odchodem Ajeye nic společného. Žádný novinky ohledně D3 prostě nejsou. Poslední novinka na offic stránkách je z 13.12. a je to stupidní anketa zabývající se Uber bossy… A blue posty na fóru od Vanerase se týkají banování botterů. Nevím, co by jste chtěli, to si mají redaktoři novinky vymýšlet, nebo co?

  17. @lovecdemonov svk bohužel blue posty nejsou moc zajímavý, jsou to spíš nápady na změny než nějakej opravdu zajímavej informační nářez, blizz prostě mlčí. A psát o tom, že Jay Wilson si účet na twitteru nezrušil, ale jenom omylem zaškrtnul private, tak to fakt moc nejde…navíc zkoušky, čili není moc času. Ve shrnutí není co překládat v prvý řadě, v druhý já nemám moc čas…a neustále probírat ty samý témata se do nekonečna nedá…prostě musíme přežít to neskutečný informační sucho…

  18. zumik: Vies co je zakladny problem tychto hodnoteni, ako 5/10 alebo 4/10? Ze na take hodnotenie v dnesnej dobe je asi skor Duke Nukem Forever. Hra ako D3 je na ovela vyssom stupienku. To ze boli ocakavania hracov prehnane alebo skratka len odlisne, ze cakali vacsiu podobnost s D2 vobec nie je podstatne z hladiska hodnotenia. Hodnotenie je vzdy otazkou kvality v porovnani s inymi hrami. Ano aj s predoslymi dielmi, ale nie v pripade ak ide o uplne novu hru s dostupom 1 dekady. Toto nie je hodnotenie hudobnych nosicov alebo filmov. Ak dam hre 40%, znamena to, ze je to velmi zla hra. Niekde na urovni Vietnam: Black Ops. To je ten zasadny problem, ktory mam ja s takymito hodnoteniami.

  19. kogoruhn:2 měla i lepší atmosféru kterou dělala výborná hudba…..ve 3 se mi líbí hodně 1 akt pak už je to takový všelijaký všecko strasně rychlý …..btw ze 2 mi chybí něco jako byl Canyon of the magi to byla má nejoblíbenější farma mraky elit tuny mobů 6 truhel a Duriel:)

  20. kogoruhn: K té tvé anketě resp. srovnání D2 a D3. U těch výhod co jsi jmenoval je pro mě vše naprosto ybztečná a nepotřebná věc. Kromě samostatného lotu, ten je opravdu supr a skill systému, u kterého nevím který je lepší, zda ten v D2 či D3. Osobně se mi libí, že v D3 nemusím rozjíždět novou postavu, kdzž chci použít jiný skill, ale zase mi vadí že jsou všechnz postavz na jedno brdo, pokud je svléknu z equipu. Z mé strany jsou prostě tz veci co vydíš jako plus oproti D2 pro mě nepodstatné nebo dokonce silně negativní (AH). To je asi důvod proč mi D3 stejně jako mnohým přijde tak na 5/10 a přitom ho stále hraju. Ve srovnání s D2 mu nemůžu dát víc, ale ve srovnání s jinejma hrama je skvělé. Ale jiné hrz než Dioablo už nějakých 5 let vůbec nehraju.

    Jinak se omlouvám za proházená z a y. 

     

     

  21. Ad. battle.net forum – trochu to tam vrie. Sem tam su vyzvy ako „fire Mr. Wilson“ a tak. Blizzardi si zvolili cestu neustaleho pripojenia, auction house – tak teraz si to vyzeru. Vonku je armada ludi ktory cakaju nove veci, patche, banovanie cheaterov, preto lebo su na to zvyknuti z WoW, Lineage a inych MMORPG. Toto nie je D2 kde stacilo raz za cas dat patch a potom rok frai.

     

  22. Blizzard pise o zmene hesla. Ked lockne account z dovodu „suspicious activity“ tak v maili je doporucenie zmeny hesla. Mne sa to stalo v praci, ked som chcel kolegovcom ukazat postavu (nie moju, ale character v hre Usmívající se) co sa zdalo Blizzardu velmi podozrive. Ale fakt je, ze netreba posielat ziadne ziadosti. Staci pri logovani odpovedat na kontrolnu otazku alebo zadat product key. Potom v nastaveniach zmenit heslo…

  23. Otheymus:taky bych se staral o hráče a poslouchal když mi tečou love z RMAH a věřím že to není málo:) ohánět se datáčem je nesmysl D3 měla být lepčí i bez datáče než D2LOD k čemu potom beta bo to netestovali hráči D2???…..ale jinak souhlas koho nebaví at nehraje nebo si najde to svoje:)

  24. delosombres – já si taky něco přidám za sebe ať se nám třeba neunavíš. Jakákoliv recenze hodnocení zlomku lidí je čistě subjektivní záležitost. Je fuk jestli hdonocení dělá jeden člověk, pět sto nebo tisíc. I kdyby tu anketu odhlasovalo 50 000 lidí je to stále subjektivní názor nějaké části hráčů, které to prostě nebaví. Z toh vyplývá ta negtivita cítí se podvedení zrazeni hra je nebaví jsu tím frustrovaní. Pokud hru hraje jeden milion hráčů. Může mít hlasování 50 000 lidí nějký význam? Aby taková anketa hodncoení byla objektivní musíš se zeptat všech hráčů co to hrají a především hráčů co to hrají aktivně. Patříš mezi kritiky D3 a tak by mě zajímalo. Dokázal si v D3 vše co tma jde dokázat? Máš všech pět postav na paragonu 100? hrajes HC nebo jen SC pokud jen SC proč si nezkusíš HC? Kdo chce tak si v té hře zábavu najde.

    Dále vaše srovnávání D2 a D3. Každý tu omýlá jak bylo D2 super a bez chyby. Nicméně to hodnotíte D2 s datadiskem podívejte se na D2 bez datadisku to žádný terno nebylo ale datadisk vše změnil a stala se z toho skvělá hra na deset let. Další věc v době vydání D2 jste všichni byli o dost mladší na svět jste se dívali úplně jinak a hry se dělaly diametrálně jinak. z mého pohledu blizzard udělal vše proto aby vydal kvalitní hru. každý mi odpovězte na otázku, která nová hra vám vydržela aspoň 200 hodin? Za sebe příklad X-com: Enemy Unkown sem dohrál za cca 16 hodin na D3 mám te´d něco kolem 300 hodin a stále mě baví stále je co dělat.

    Ano D3 má své chyby, ale to má každá hra když vyjde je pak otázkou zda tvůrcům jde ejn o vyždímání prachů a dál se o ni nestrají nebo si dají tu práci baví se s hráči a snaží s eji vylepšit e spokojenosti všech. Ale to je dlouhodobý proces bejt vámi počkám si na datadisk a pokud vás D3 nebaví enrhajte ho nic vás nenutí. Ono na druhou stránku aby vás hra bavila a hráli jste ji nemusíte u ni dřepět 15 hodin denně. Dejte si pauzu čtrnáct dní to nerhajte nesledujte a pak si to zkuste s odstupem času zahrát a třeba najdete v té hře něco co vás bude bavit dá se toho dělat tolik.

  25. Vyhlasuji anketu jake jsou prednosti (vzal bych to pozitivne) D2 a D3 pri vzajemnem porovnani:

    vyhody D2 (me osobni hodnoceni)

    – moznost rozdelovat atributy (sila, int atd.), lepsi system battlenetu – hlavne tvorba mistnosti, moznost offline hry, zajimavejsi charakteri, (pala, druid, nekro..) runy (pravda, az od datace), PVP, byl sem mladsi, cow level, 

    silne stranky D3: variabilnejsi prostredi, znicitelnost veci okolo, vsechny tri aukce, system healovacich lahvicek, lehka modifikace skillů bez nutnosti hrat novyho chara, uprava barvy gearu, stejnej drop rate itemu kdekoliv ve hre, kazdej hrac ma svuj vlastni loot a nikdo rychlejsi mu ho nemuze vzit, absence player killeru (PK), pouzitelnejsi partaci
    asi to neni uplne komplet

  26. D3 a životnost? No nevím, proč zrovna tady se ta diskuze tak rozjela. Podle mě D3 trpí malým herním světem, malým počtem výzev typu dungeon a podobně. Na mě celou dobu D3 působí, jako nedodělaná (co se týká rozsahu). Přijde mi prostě moc krátká. Hraju jí i přesto rád i když jsem se trošku stáhnul z SC a přešel na HC (tam to fakt bolí). Uvítal bych náhodné bossy v krajině, více úkolů a hlavně aspoň několik nových map. No tohle si asi musím počkat na datadisk a až bude datadisk druhý, tak snad bude konečně svět D3 aspoň trošku větší a ještě zábavnější. Všem pěkné hraní ať již D3, nebo něčeho jiného.

  27. Nekronaut:

    Nevím, na jaká fóra chodíš nebo ne a je mi to celkem jedno, pro naší debatu to není nějak důležité. Co je podstatné pro naší debatu je to, co se děje na Diablo 3 battle.netu (což je Diablo 3 web s největší aktivitou) a z tvých reakcí mi přijde, že o tom moc nevíš, to je celé. Takže pro tvoje info: lidi čekají na vylepšení hry (patche, obsah, itemizace atd., je toho mraky, stačí si tam jen zajít) a PvP. Co tě možná překvapí (/sarcasm on), že jsou to v některých případech věrní fanoušci Diablo série přes 1 dekádu a Blizzard si je nějakým způsobem za tu dobu vychoval. Tak, že mu ještě pořád někteří věří. Překvapen? Blizzard už ale pro některé bohužel není ten Blizzard, co v době Diabla 2.

    Co sem tím vším chtěl říct? Jen to, že bohužel, to tvoje zpochybňování, tvoje logika, že když si ještě občas zahrajou, tak nemůžou tu hru kritizovat a dát jí nízké hodnocení, je naprosto mimo.

  28. delosombres:

    Podívej takových tu máme na foru taky dost, co kritizují, píšou jak to nehrajou, čekají na PvP atd. Potom v jiném tématu napíšou jak si vlastně občas zahrajou, občas pokšeftují na AH, občas dají run s kámošem, lezou jim paragony. Takže oni to defakto HRAJOU.

    Jinak na ofic forum nebo i diablofans.com někdy chodím a vím jak to tam funguje. Totiž úplně stejně jako na všech podobných forech. Teď zase asi ty vidíš do mé hlavy, když říkáš kam chodím či ne a co čtu Mrkající

  29. „V dalším bodě došlo tuším na nepochopení a to ohledně toho, že stačí prodat dost her a datadisků a šmitec. To stačí Blizzu a to je smutný fakt, oni moc dobře ví jak obchodovat.“

    Bohužel to z jeho postu moc nevyplývá, ale budiž. Pak sem tedy zvědavý, jak chce Blizzard docílit alespoň částečného úspěchu, jako při prodeji Diabla 3, kde dosáhl rekordu nejrychleji prodávané PC hry, když na battle.netu je po 7 měsícíh od vydání ohlas lidí na hru dost špatný. Stačí si tam zajít. Ona se totiž s kritikou v zádech špatně udržuje reputace a s reputací dost souvisí prodej budoucích produktů. Pochybuju, že kdyby se Diablo 3 nejmenovalo Diablo 3, ale třeba Merchants of Sanctuary a nedělal to Blizzard, tak že by to udělal nějaký rekord v prodejích. Stejně tak pochybuju o tom samém, kdyby lidi věděli, jak hra bude vypadat za 7 měsíců po vydání a to i kdyby se jmenovala Diablo 3.

  30. Nekronaut:

    „…tak to prostě pořád dokola stále hrajou.“

    Takže taky vidíš lidem do hlav? Máš důkaz, jak moc to hrajou? Spousta lidí tam třeba tvrdí, že chodí jen na fóra a hru už moc nehraje. Bohužel děláš to samé, co Malf. Zpochybňuješ a bez důkazů. To umí každý. Polemizovat s relevantností/věrohodností zdroje místo s argumenty, které v tom zdroji jsou. To je typická demagogie.

    „Proč hrát hru, kterou hodnotím jako 4/10??“

    Spousta lidí čeká na PvP a na to, že se hra vylepší. Dokonce to tam i píšou. Možná, kdyby si na to fórum občas zašel, tak by si nepoužíval tuhle klamnou argumentaci.

  31. delosombres:

    V tomhle musím s Malfem souhlasit a nemyslím si, že jde o kdovíjakou demagogii či čtení myšlenek hráčům. Jsem přesvědčený, že většinově to takhle funguje. taky si uvědom, že ti hráči ač zargumentují své hodnocení 4/10, tak to prostě pořád dokola stále hrajou. Proč hrát hru, kterou hodnotím jako 4/10??

    V dalším bodě došlo tuším na nepochopení a to ohledně toho, že stačí prodat dost her a datadisků a šmitec. To stačí Blizzu a to je smutný fakt, oni moc dobře ví jak obchodovat.

  32. Dodatek.

    „Právě ty fanbojové hrajou a kašlou na všechny chyby a nemají žádnej důvod na stránky chodit.“

    A když je někdo fanboy a kašle na chyby, tak je jeho hodnocení a názor hrozně objektivní a nezaujatý, že? Hele, když budou ty vánoce, tak ti ten trolling beru…

  33. Malf:

    „Na oficiální fórum a obecně na oficiální stránky chodí v drtivý většině lidi, kterým něco nefunguje nebo něco štve, čili rating 4/10 nemá skoro žádnou vypovídací hodnotu. Právě ty fanbojové hrajou a kašlou na všechny chyby a nemají žádnej důvod na stránky chodit.“

    Je mi líto, ale tohle je bohužel velmi slabý pokus o demagogii, kterou samozřejmě nemáš jak podložit. Tvrdit, že těch minimálně 100 lidí, kteří tam hlasovali, jsou lidi, které něco štve, nebo jim něco nefunguje, když mají na profilech nahraných desítky/stovky hodin (což se dá v klidu ověřit), hře dobře rozumí a hlavně konstruktivně argumentují, to fakt je blábol měsíce. Nech si svůj názor na Diablo 3, ale prosím, proboha, nehraj si tady na to, že vidíš lidem do hlav přes internetová fóra.

    „hodnocení je subjektivní záležitost, takže nulová váha“

    Aha. Takže když se shodne 900 lidí z 1000, že je něco dobrého/špatného, tak je to jen 900 subjektivních hodnocení a nemá to žádnou váhu. Lol. Teď nevím, jestli si fakt neděláš srandu. Potom by veškeré ankety neměly smysl a to samé statistika. Ankety fungují na jejím principu. Popírat význam statistiky je skutečně hloupé. O to hloupější je popírat ho stylem, že určuješ čí názor je hate/vztek a čí ne, bez jakýchkoliv důkazů.

    „rozhodující akorát je, kolik zákazníků si hru koupilo“

    To nejlepší na konec. Na to se dá říct jen not sure if troll or serious. Nevím, z jakého vesmíru si přicestoval, ale to, že počet prodejů absolutně nesouvisí a neurčuje kvalitu produktu je fakt, který je navíc opakován snad na každém fóru a každý den. Divné, že o tom nic nevíš. Doporučuju se dovzdělat, než se pokusíš dál debatovat, protože jinak je to ztráta času.

  34. Morning! Jen bych podotknul, ze na napr na xzone je D3 dlouhodobe mezi nejprodavanejsima hrama v TOp 10 (sleduju to celkem pravidelne). Momentalne na krasnem 4. miste. To je dobrej vykon na to, ze to nikdo nehraje a ze je od vydani vic nez 7 mesicu, tudiz logicky pocet hracu znacne poklesl. peace

     

  35. Sarevok: Ono se D4 třeba bude prodávat ještě lépe. Fakt je ten, že s D3 se dá udělat spousta věcí, která ji dovede na stejnou a nebo i mnohem lepší znovuhratelnost než mělo D2 a znovuhratelnost je největší kámen úrazu D3. Pochybuji, že pokud jim budou takto stále klesat hráči, tak že v datadisku neudělají Ladder bez AH. A to je hlavní krok pro spoustu lidí k zlepšení a pokud se k tomu přizpůsobí zbytek hry, jako je drop atd. a zlepší se itemizace. Což se snad stane. Tak i když datadisk vyjde třeba až v roce 2014, tak si myslim že to většinu lidí přiláká zpět. A výsledek by mohl být takový, že to bude zase hra která se bude hrát ještě v roce 2020. Nejdůležitější pro Blizz je dle mě reputace Diabla, aby mohli udělat 4 díl, který zase trumfne prodeje a ta reputace se dá spravit. Pokud se teda nerozhodli Diablo sérii zaříznout, ale o tom celekm pochybuji, protože se vždy lépe vydělává na vybudovaným jménu hry, než na zbrusu nové hře. Ono je celkem jasný, že D4 stejně vyjde nejdřív za 10-15 let a do tý doby se z D3 může stát naprosto jiná hra.

  36. Hm, tak pokud je all rezist na wizardovi 570+ a 5k armor málo (a k tomu ještě asi 600 regen), pak nechápu proč blizzard nerfoval defenzívu, když to mám hrát jako tank 🙂 Na to tu máme snad barbary…

    A inteligenci mám jen asi 2600, hodně totiž cpu do defenzivy (rezisty, armor), ovšem po nerfu energy armoru to fakt není žádnej med…

    Hlavně ať opraví ten health-link bug, ten mne zabije totiž spolehlivě, když life steal funguje jen z části 🙁

  37. malf >>> nuz najlepsiu vypovednu hodnotu ma ten graf aktivnych hracov co tu niekto postol odkaz. diablo3 malo raketovy nastup a teraz ma nezadrzatelny pad. proste uz kazdemu doslo ze blizzard nevie robit ARPG kedze povodny team tam nie je. v plnom rozsahu sa prejavila ich nenasytnost, radsej par tisic dolarov ako spokojny zakaznik a pritom sa jedna o technicky vysoko kvalitnu hru, akurat hratelnost uplne zabita dropom a kvalitou dropu v prospech nakupov na ah. hovorit o 400 nahratych hodinach, ako tu nikto spominal je zcestne lebo sa urcite jedna o 100h zabavy a 300h frustracie z nuloveho dropu. posudzujem podla seba. takze bye blizzard, vraciam sa k diablo2 a super modom ktore mi vydrzia omnoho dlhsie ako tento herny trapas. diablo4 sa uz tak dobre predavat nebude, uz pri datadisku k trojke si ludia pockaju na poriadne zhodnotenie. ci lutujem peniaze za d3? nie, mam ich dost no ak by som sa mal teraz rozhodnut ci to kupim tak isto nie. prilis z tejto hry krici nenazranost vyvojarov a ich managementu.

  38. @delosombres: 😀 Na oficiální fórum a obecně na oficiální stránky chodí v drtivý většině lidi, kterým něco nefunguje nebo něco štve, čili rating 4/10 nemá skoro žádnou vypovídací hodnotu. Právě ty fanbojové hrajou a kašlou na všechny chyby a nemají žádnej důvod na stránky chodit. I když se ti to může zdát neuvěřitelný, některý lidi si můžou ve hře zapařit 30 hodin, dát 10/10 a hotovo, proč by se takovej hlas neměl počítat, když si ten člověk koupil hru jako kdokoli jinej…

    jako proč to tu vůbec rozebírat, hodnocení je subjektivní záležitost, takže nulová váha…rozhodující akorát je, kolik zákazníků si hru koupilo a zabezpečit, aby si i datadisk koupilo co nejvíc lidí. Toho se to dá docílit leda tak, že opraví chyby a přizpůsobí hru, aby ji hrálo co nejvíc hráčů, i když se změny a systémy ve hře některým nemusí líbit…většina je ta mlčící, co se nikde neprojevuje, není na žádným fóru a v klidu hraje, tak to prostě je…

  39. Tib3rian: Nevím, jestli to byla reakce na mě, ale těch cca 4/10 průměr bylo nedávné hodnocení na battle.netu přímo hráčů, kteří tu hru hráli desítky nebo stovky hodin. Hráčů, kteří mají koupenou nejednu hru od Blizzardu (možno ověřit v profilech, takže trolling je minimální narozdíl od nějakých debat na Games.cz nebo user score na metacritics). A nebylo to jen hodnocení, ale názory lidí plus argumenty pro/proti. S nějakými recenzemi na webech tohle nemá nic společného.

  40. Diablo 3 na konzole, to je velmi stara informacia. A recenzie 4/10 by boli smerodatne tak mozno pred 7 rokmi. V dnesnej dobe, kedy taketo hodnotenia dostavaju aj tie najlepsie tituly, to je skor vysmech. Podla mna recenzie uz vobec nema zmysel citat. Maximalne tak v dvoch ceskych casakoch o hrach, co zostali. Ale zdaleka nejde len o hry.

  41. kogoruhn: Jo určitě, já sem i v dalším postu psal, že sem spokojenej. D3 je jedna z nejzábavnějších her, vydržela mi strašně dlouho, ale trošku selhává v tom, v čem byla dvojka dokonalá. A to pro mě atmosféra a end game. 

    S koupí nelituju ani náhodou a těšim se na datadisk. Ale teďka je prostě čas dát D3 k ledu. 

  42. Co je spatnyho na konzolich? Ja teda momentalne zadnou nemam, ale mysim, ze to sou prima mašinky – hlavne na nektery typy her. Nekteri nadavaj, ze kvuli konzolim se hry zjednodusujou. ALe zrovna na diablu serii neni co zjednodusovat. To nikdy nebyla zadna extra komplexni hra 😀 To kouzlo je jinde…

  43. Jestli to fakt vyjde na ty konzole, tak to asi nedám. 🙂 To pak bude výraz ActiBlizzard plně regulérní a nebude to považované za hate. Kdo by to sakra koupil? Moc lidí asi ne. To vypadá, že se za každou cenu snaží vytřískat nějaký ten $ z polomrtvého koně, dokud ještě trochu dýchá, místo aby tu hru nejdřív „opravili“. Bohužel pro Blizzard, ta hra je nějaký pátek na světě a po 7 měsících to s ní vůbec nevypadá dobře (nedávný poll hodnocení na battle.netu nějakých 4/10, doporučuji), takže oklámání nadržených fanboyů už se podruhé konat nebude.

  44. dawemorraless: Vzdyt diablo uz na konzole vyslo. Tusim jednicka na playstation 1 (dyztak me nekdo opravte). Je tu nekdo, kdo to na playstation hral? Myš a klavesnice je samozrejme na tyhle hry lepsi, nez gamepad. ALe s gamepadem to nemusi byt tak zly – moje nejoblibenejsi hra na playstation byl Command and conquer 1 a hralo se to uplne paradne (coz tehdy potvrdil i muj pc kamo).

  45. Metalicum: Tak 400hod v jedny hre je dobry score ne? Kdyby takhle vydrzela kazda hra, ja bych si nestezoval. Jinak snad poprvy souhlasim v necem s Delosombresem – podle me taky nektery veci schvalne vynechali, aby je mohli dodat az v datadisku. Ono diablo dvojka bez datáče rozhodne nebyl zadny dokonale vybrouseny klenot (treba ty prvni 4 akty jsou prostredim dost stereotypni). Zato ten datadisk tu hru brutalne vylepsil. Takze vratit se s datadiskem je dobrej napad!

  46. Tyckin: rezist 570, health 35k je sakra pěkný ořezávatko, že tě huba nebolí se divit, že s takovým základem chcípáš občas na reflect dmg. Hlavně, že máš určitě inteligenci na 4500+ 😀 To je jako ten Dh s 450k dmg s pasivkou, který do mě furt ril a mých 145 k dmg u barbara mu přišlo směšných, pak se oddělil od party a za chvíli vlevo dole naskočila hláška, že byl slain od nějaký příšerky. xD

  47. Diablo 3 samozřejmě zabaví, akorát bohužel nesnese srovnání s Diablem 2 co se týče možností v „end-game“. Možná, že Blizzard hru takhle osekal schválně, aby to mohl doplnit v datadiscích. Otázka je tomuhle věřit. Ono čekat několik let na 1 nebo spíš 2 (gg Blizz) datadisky, aby jsme byli tam, kde před 10 lety se asi moc lidem nebude chtít. Připomíná mi to rozdělení SC2, akorát to o dost víc smrdí marketingem. I když ona ta hra je vlastně už od začátku takový marketingový experiment.

  48. Metalicum: Chápu tě. Když se vezmu, co se dá v Diablu 3 dělat, tak je to i proti starému Diablu 2 naprostý joke. Blizzard totálně osekal to, co dělalo Diablo 2 dobrou dlouhotrvající hrou, tak zjednodušeně a primitivně, jak to jen jde a ještě ho celé postavil kolem vyvařování peněz. Jak řekl trefně jeden nejmenovaný zahraniční recenzent, Diablo 3 se tváří svým konceptem spíš jako browserová hra. Já bych ho možná ještě doplnil. Prázdná a pay2win browserová hra.

  49. Tak jo konec. D3 mě přestalo bavit. Nechápejte mě špatně, sice nejsem žádnej progamer (nahráno řekněme 400h hlavně HC), ale něco sem nahrál. Nejvíc mě štvou 2 věci. systém dropu, jak je všude stejnej. Pro mě ztrácí smysl, abych hrál 1000 hodin první akt (protože je to efektivní), nebo klidně i všechny ostatní jenom proto, abych je pak mohl farmit uplně stejně dál jenom trochu líp. Postrádá to pro mě smysl, když tím neodemknu žádnej content (infernal machine beru jako super krok dopředu, ale nestačíí, Navíc je to recyklace strých bossů). No a druhá věc je fakt, že neexistuje ve hře challange. Bud tam dam MP kterej dávam v pohodě, nebo tam hodim MP vyšší a zabije mě každá elita. RD pro soft, ale hlavně naprosto skvělý invulnerable minions pro všechny. takových věcí měli naopak přidat víc a ne je odevírat. 

    Hail to you champions, vrátím se zase na datadisk. 

  50. Ad reflect a archon – ano, často v archonovi peču víc potvor v řadě (ostatně na to je ideální :-)) a pak to zdraví fakt padá rychlejc i přes 3% life steal, a některé elity vracejí tolik, že sotva spustím paprsek a jsem mrtvej 🙂 Oproti tomu někdy je to v pohodě, to mi vadí – reflect různé síly a nikdy dopředu nevím s čím mám tu čest. Damage v maxu je až 235k, life 35k, rezist 570+, armor skoro 5k, tudíž žádné ořezávátko ani v ofenzivě ani defenzivě! A když se k tomu všemu přidá health-link bug, je smrt zcela nevyhnutelná 🙂

    Zkrátka nevadí mi reflect jako takový, ale jeho šílený rozptyl, kdy někdy je tak silný, že i přes solidní „brnění“ nemám čas na reakci.

  51. No pročítal jsem si obě hlavní vlákna k tomuhle tématu na battle.netu a hodně lidí tam brečí, jak přišlo o account a mám dojem, že se jim banuje i účet na forum. Ti, co tam brečí tam můžou psát jen díky tomu, že mají účet ještě na jinou hru od blizzardu, nehledě na to, že většina lidí, co se provinila by se stejně neozvala. Další lidi co věděli o botujících accountech zas potvrdili, že jsou skutečně konečně zabanovaný. tak nemám důvod nevěřit, že se věci pohly. Několik tisíc zní pěkně.

  52. to ARNOLD: no tak, vzhledem k tomu, že si na reflect hodně lidí stěžuje, tak asi bude něco na tom, že je obecně obtížnější se s ním vypořádat než s ostatníma affixama. Ty sis zvolil svoji taktiku, ja svou, Pepík svou a Franta s Lojzou taktiku nebo gear nemaj, hrajou jak oslové a tak chcípaj. Tak se mi to líbí, nic otravnýho v tom pro mě není. Víc takových. 

    Ještě jednou se vrátim k vlně banů, která proběhla včera. http://bonusweb.idnes.cz/diablo-3-boti-cye-/Zurnal.aspx?c=A121219_141245_bw-zurnal_oz

     

     

  53. reflect? no já mám DPS 126k (nijak moc, vím, rád bych měl víc) z healingu mmám tak možná magic weapon-blood magic a regen tak 800 a elitky s RD nejsou nijak zvlašt těžky, stačí jen změnit styl útoku. Větší zábava to začne být až když mají vortex, molten, extra health a podobné věci kombené s reflectem…

  54. Pánové. možná je to přehnaný, ale já bych rád v D3 měl možnost upravovat itemy a to tak že kovář by uměl udělat socket do každé rarovky. Kolikrát najdu item který by byl lepší než ten co nosím, jen kdyby měl socket…

    Další věc co mě štve je, že nemůžete přebarvit legendarky a setovky, ani zneviditelnit je nemůžete. Tohle je na (_!_) Když máte více legendárek na postavě a každá má jinou barvu, je to jak pěst na oko.

  55. Tyckin, možná máš problém jinde.. Třeba nemáš DMG dostatečně velké (nevím, neznám tě) a nebo a na to si dej pozor, archonem netlučes jednoho. On ten paprsek má docela široký záběr a tluče to i ty ostatni co stojí v pozadí, takže můžes pálit 2 eliťáky a tudíš ti nereflektuje jen 1 ale oba, ne-li všichni 3,nebo 4 a to je pak healing v (_!_) Pokud máš jen 3% což máš jistě jen na zbrani (protože jinam už to nedáš jakožto Wizz), tak to opravdu nemusí stačit a přesně vím co zažívaš v těchto případech 🙂

  56. Tyiliru : „We’ve recently issued account bans to several thousand Diablo III players who were found to be using botting programs while playing. In addition to undermining the spirit of fair play, botting, hacking, and other forms of cheating can also cause technical problems with the game as well as contribute to performance issues with the Battle.net service. To learn more about our exploitation policy for Diablo III and how it may affect your gameplay, please visit our official support site.

    As always, maintaining a stable, safe, and enjoyable online environment for legitimate players is very important to us, and we’ll be continuing to keep watch on Battle.net and take action as needed. In the meantime, if you wish to report the possible use of botting programs to Blizzard, please see this thread for more information. (We will also be adding the ability for players to report this kind of behavior directly through the game client in a future patch.)

    For questions regarding account actions, please refer to Account Administration.“

    POZNAMKA: Several thousand, nice. Opakovaně jako v každé Blizzardi hře se potvrzuje, že Blizzard nespí a nebanuje každého hned, ale banuje mnohem učinější vlnou banů. Podle toho co jsem tak mlhavě po letmém proctení oficiálního fora pochytil, nějaký typ cheatu / hacku byl zřejmě infikován trojanem a ten hra detekovala. Takže, že by předem nastražená past na nepoctivé hráče?  

     

     

     

     

     

  57. dawemorraless: tak klobúk dole, to by sa mi páčilo, by som kašlal na AH a asi aj väčšina ostatných, načo obchodovať, pekne bound na svoju postavu s battletagom a parádne potom kosíš, všetko čo ti padne pod ruku. Tak som to robil aj v D2, nepadalo vycraftil som si veci, potom pozbieral runy a našiel socketové veci a išlo sa na runové slová, od LoD sa dalo takto hrať dva roky v kuse. Je to smiešne keď tu niekto napíše crap za 1mil. goldov, mne padol najdarahší predmet za 300 000g, legendarky už 3x tie isté hodnota 600g, za celé hranie som nazbieral po….. 12 mil. g, asi to neviem hrať LoL :-((((

  58. Řeknu ještě tohle – není reflect jako reflect ! To že dopředu vím, že elita má reflect, mi nic neřekne o tom, jak silný – někdy mi vracejí málo a není problém to ustát delší dobu, někdy sotva spustím archona a jsem mrvej i přes 3% life steal. Tohle je potíž, zejména po nerfu defenzivy na wizardovi a na vyšší MP, kde potvory dávají vyšší damage. A abych preventivně u každé elity s reflectem vypínal archona je opravdu blbost, holt to risknu a pak na to někdy doplatím, čas na reakci je někdy vážně minimální.

  59. Legendárky padajú a padajú, bohužiaľ mne nie, ale aspoň ten craft by mohol stáť za to, veď aby to boti nemohli využívať by som spravil recepty na postavu (resp. na battletag), potom by si hráč, ktorý ma smolu na itemi mohol vyrábať, AH by nebol preplnený. Respektíve rozoberaním predmetov by mohli padať ďalšie vylepšené recepty, vymyslieť nejakú postupnosť, kombinácie to by podľa mňa išlo.

  60. Golde, můžeš si leštit co chceš, ale na mé nádobíčko nesahej… 🙂

    Tvle Opičáku, takhle dlouhej článek jsem snad nečetl a už vůbec ne takhle dobrej s dobrym nápadem. 100% s tebou souhlasim, tohle má fakt koule… 😀 Honění Achievů je ztráta času, nic ti to nedá a tvůj návrh by to změnil a myslím že k lepšímu ! Samo o sobě dává smysl že když něco dokážes, něco tě to naučí a jsi v tom lepší a lepší. Takže proč za 100 000 potvor nemít vůči nim nejakou tu maličkou výhodu ? Jako ty si to fakt vybrainil. O D3 jsem četl už hodně věcí a většinou neuvěřitelné pí**viny, ale tvůj nápad se mi opravdu zamlouvá. Konečně někdo, kdo jde do Diabla s brainem 🙂 I to jak si vyřešil šanci na drop legendárek- velká paráda, ale má to chybu. Už teď se mi zdá aukce přeplněná legemdárkama, což má vliv na hodnotu / prodejní cenu předmětu. Myslím že kdyby to padalo ještě častěji, byly by legendárky za pár měsíců bezcenné. Jinak N1 !!!

  61. Alaman – nuže rozeberu to zeširoka. Každá classa má pasivku, která se dokaáže s reflectem vypořádat bez problému. Další věc nevím jak ty, ale než fightím s elitou zjistím si co mají abych věděl co mě čeká a nejsem zbytečně překvapen. To že střílíš a spěcháš a nekoukáš kolem sebe je postě tvůj problém. Další věc a je to tu tolik omílané, lifesteal life per second atd atd ej takový problém si sehnat takové itemy? Ano je protože co prootže všichní huntí dmg proboha musím mít největší crity seru na hp to je pro nuly. člověk přijde na soft má 50k hp co ti řeknou ostatní kašli na hp ty jsou k ničemu potřebuješ dmg. Z mého pohledu mnozí kdyby si tu zkusili hardcore pochopili určité věci nemaj důvod si stěžovat an tnhle či onen affix. proti všemu se dá hrát jen je potřeba se občas u té hry i zamyslet.

  62. Osobně mi reflect větší problém nedělá, na vyšší MP chodím s Shadow Power runa Gloom a tehle skill to celkem jistí, člověk si jen musí dát pozor a používat s větším rozmyslem jagged Caltrops, Sentry, Pety. Na nižší MP většinou stačí Vault a efektivně s ním vysbírávat health globy. V podstatě je affix reflects jediná „výzva“ a větší zábava při boji s elitou, kde jsem nucenej používat skilly aspoň trochu s rozmyslem a ne je jen spamovat. Takže zřejmě bych nenerfoval, to slovíčko „zřejmě“ ponechávám jen proto, že nemám moc konkrétnější tušení jak jsou na tom ostatní classy. Každý postava by měla mít možnost se s reflectem vypořádat, ne nerfnout affix, ale jen dobalancovat classy. Spíš mě rozčiluje, že nemůžu odvolat – dismissnout peta, vim jak by mě to rozčílilo, kdyby mě na HC uhlodal vlastní companion a já bych s tím nemohl vůbec nic udělat. Řešení, že se reflect od petů nebude počítat beru, ale preferoval bych možnost ho odvolat a ponechal tenhle strategickej prvek ve hře.  

  63. Upřímně si taky myslím, že RD je někdy fakt moc – můj wizard cca 600 all rezist, skoro 5k armor, 150-220k dmg, 3% life steal, a někdy v archonovi (+40% k rezist a armoru!) umřu když peču těch elit víc naráz během dvou sekund i na nízké MP ! Tady bych uvítal minimálně jasné upozornění na brutální reflect, abych archona nenahodil a pižlal to opatrně pomocí diamond skinu apod.

  64. tak ja by som napriklad rad videl zlepsenie aj v samotnom dizajne ako tie predmety vyzeraju, ale to som uz asi velky perfekcionalista 😀

    pri legendarkach by mozno stacilo keby zabranili alebo aspon obmedzili roll zbytocnych abilit na predmete… to zamrzi najviac ked po identifikovani legendarky zistite, ze je to dobre akurat tak na salvage

    ocenujem, ze legendarky obsahuju specialne ability, ktore ine predmety nemozu mat cim sa odlisuju od ostatnych predmetov ale ked ich nikto nosit nebude tak je to celkom zbytocne

  65. Alaman – Zajimavy. Mozna te kvuli tomu nekdo odsoudi ale fakt zajimavy. Koneckoncu hral sem dost RPG her a nektere z nich meli jako atribut „stesti“ ktere zvysovalo sanci na nalezeni lepsiho predmetu a nejen to. Dokonce hraji jednu hru, jmenuje se Sacred Gold Edition a tam je char ktery ma skill Greed a tim si brutalne snizi armor ale zase mu to zvedne sanci na nalezeni magic a lepsich itemu. Ovsem tohle je D3 a je tu taky AH, ktera uz je dost prehlcena takze nvm jestli by Blizz pristoupil na novy stat ktery by ikdyz velmi malo zvysil sanci na drop legendarky.

    Ja bych v D3 spis uvital runy. Ja osobne si myslim ze by ty legendarky meli jeste zlepsit, treba i vic boostnout a snizit trochu drop. Pac dnes kdyz mi jich padne 10 tak 9 ani neidentifikuju pac vim ze je to crap a ta jedna by stala v aukci max za milion. Takze ja bych to videl asi nejak takhle: Poradne zapracovat na legendarkach a snizit drop. Tim by padali sice mene casto ale stali by za to.

  66. SoulCrusher – Docela mě překvapilo, že Blizzard do základní verze neimplementoval něco jako runová slova z D2. Pro mě bylo sbírání run a vytvoření itemů s runovými slovy jedním z největších lákadel. Dost možná si toto Blizzard nechává jako jeden z trumfů do dalších patchů. A byl bych za to rád.

    Opici_pomsta – Klobouk dolů nejen za délku příspěvku, ale hlavně za jeho obsah. Docela mě odrazovalo tady číst příspěvky, ale asi na diablofans.cz zabrousím častěji. Osobně jsem měl podobné úvahy, ale spíše v zpřístupnění dalších „výnosnějších“ lokací pro hráče, kteří již nějakého vyššího ohodnocení dosáhli.

    Zajímavé by bylo i zavedení atributu, který by zvyšoval šanci na legendární drop. Nemyslím tím MF nebo NV. Spíš novou hodnotu, která by se zvyšovala se zabitím každého monstra. Například na MP1 jen o 0.1 na MP10 např o 3 (30x rychleji). Po doszažení stanoveného limitu 100% drop legendárky, reset a stackovat znova. Toto by mohlo vyšší MP udělat zajímavějším.

    Věřím, že mezi hráči je spousta podobně hloupých i chytrých nápadů. Ale jak řekl Jay W. během vývoje D3 „my víme co hráče baví“. Takže nám nezbývá než čekat, čím nás překvapí.

  67. Opici_pomsta – V MP problem nevidim. Problem je ze lidi chcou gear (prevazne ten setovy nebo legendarni) a ten pada jak na MP 0 tak na MP 10 stejne. Takze farmici (jak na goldy tak na gear) jedou pekne MP 0 act 3 pac tam je toho nejvic. Samozrejme ze pokud to dava na MP 2 na 1 ranu tak si zapne MP 2. Spis by blizz mel udelat neco s craftingem. Od patche 1.0.3 (tusim ze prave tady dal blizz garanci pri NV 5 1 additional rare item) je dobrej maximalne tak na rozebirani legendarek.

    Dnes se MP vyuziva jen kdyz se dou Uber bossove nebo farma klicu.

  68. Nevim, proč mě to zAnonymizovalo. To zvyšování dmg byl jen příklad, jak by to zhruba mohlo fungovat. Hráč by měl za to že hraje garantované odměny a progress. Což při dnešní itemizaci je loterie. Nemyslím si, že je problém, že dmg už je teď příliš velké. Blizzard implementoval do hry MP, řekněte mi kdo z vás hraje a farmí pravidelně MP10, má na staty, baví ho to a má za to patřičný reward. Snad se nepletu, když řeknu, že takových lidí tu moc není. To, že hru rozmělňuje (myšleno v dobrém), tím že přidal čtvrtou obtížnost, dalších 10 MP, já vnímám pozitivně, je tu potenciál dlouho se zlepšovat a stále mít ve hře výzvy. Ale hrozná chyba je, že pro hraní vyšších MP není nebo já aspoň nevidím důvod (kromě nějakých osobních výzev a farmení klíčů). Takže přidat/zvýšit odměňování hráčů za hraní vyšších MP, aby se to vyplatilo. Kolik z nás je overpowered na MP10 aby ho effektivně mohl hrát? proto si myslím, že achievy by mohli přídávat mimo jiné dmg (některé proti konkrétním typům nepřátel, jiné obecně), samozřejmě i vše ostatní, od mf přes thorns, secret dialogy, boost followeru, npc services cost reduction, až po attack speed a resisty. Hráč by si vybíral na co se zrovna zaměří. Ještě jednou k námitce, že by postavy byly příliš silné, no to záleží jen na blizzardu, jaké výzvy před nás postaví, jak obtížné bude MP10 (jestli přídá nějaká další), jestli udělá nové těžší tajné lokace a nový content.

  69. ano….takyto system odmenovania ma svoj zmysel…. potom tie achievementy nebudu u tolko hracov, ktori sa honia len za maximalnym DPS az tak ukradnute, pretoze bez ich splnenia to maximalne DPS nikdy nedosiahnu 🙂

    obdobne je to s vecami…su ich tony a biele si nikto ani nevsima… ale predsa len v D2 existoval zaujimavy crafting, kde sa dal aj z obycajneho bieleho predmetu vyrobit kusok co predcil mnohe legendarne. Zabavit sa dalo aj s tymi socketovymi pomocou runovych slov. 

    Ladder only events, items a rewards by bol dalsim velkym pridavkom a vylepsenim stavajuceho systemu. Navrhy ako by mohol vyzerat som napisal aj ja uz viackrat. Riesilo by to problemy cast komunity D3 ktora nehra HC realm z dovodu server side only konceptu D3 ale SC realm nie je pre nich skutocna vyzva. Zaujimave by bolo dat k postavam na SC take pocitadlo ripov. Tam by sa ukazal skill hracov v inom svetle.

    Niekto tu spominal aj najviac vychytane ability ako je IAS, CC, CD ci LS ktore by islo do predmetov formov specialnych predmetov socketovat, niektore sa daju uz dnes ale variabilita moznosti je slaba…. nespominalo sa, ze klenotnik bude vediet do predmetov vyrabat sockety?

    Inak som si prestudoval jedno forum na battle.net kde hraci spisuju navrhy na zlepsenia do D3. Uplne by stacilo keby Blizzard cerpal inspiraciu na dalsie vylepsenia len z tohto forumu. Su tam velmi dobre a rozumne napady. 

    Podobne ako hraci nebudu nikdy uplne spokojni so svojou postavou, nebudu uplne spokojni ani s aktualnou verziou D3. Je to taka paralela. Ale prave to je ta hybna sila, ktora moze a dokaze posuvat veci dalej dopredu si myslim.

  70. Anonym – zajimava uvaha. Myslis to urco dobre ale nvm jestli zvysenim dmg za kill 100 000 demonum by byl spravnej krok. Dmg uz je dost vysoke a jeste ho zvysovat by nedelalo dobrotu. Achie ve WoW takhle nefunguji. Za drtivou vetsinu mas jen pointy a za ten zbytek nejakej ten titul nebo mounta. Ale musime taky pocitat s tim ze hra tu je teprve par mesicu a ikdyz ji za tu dobu stihnuli nerfnout na trivialni uroven kdy si zahraje OPRAVDU kazdy tak snad jeste pride ze strany blizzu nejaky to prijemny prekvapeni.


    Nerikam ze tvoje uvaha je spatna, libi se mi ale opravdu si myslis ze po patchy 1.0.4 je jeste nutne zvedat dmg hracu? Blizzard udelal hlavne chybu v tom ze udelal NOVOU hru, ktera ma s Diablem 2 spolecnej jen nazev.

  71.  Zdravim, předem se omlouvám za off topic, ale musim to dotat z hlavy. Rád si přečtu, co si o tom myslí ostatní. Možná jste o tom už taky přemýšleli a možná to už někde někdo řešil, no když tak mě nasměrujte nebo vyfakujte.

    Všichni víme na čem diablo jako série stojí, co nás na tom baví a proč. Snad se nepletu, ale celé je to o postavě. Levelovat, hledat lepší gear, zkrátka zlepšovat se, soupeřit s ostatníma a cítit, jak se naše postava zvedá. 

    Hodně z nás cití, jak je tenhle systém od určitého herního momentu v D3 křehký až narušený, odměny jsou sotva znatelné jsou-li vůbec. Určitých limitů jsme dosáhli a jejich přesahování je na hraně odměny a frustrace. Příčiny asi nemá cenu tady opakovat. V téhle diskuzi by to bylo jako nošení dříví do lesa a rozpoutávání dalších never ending flamů.

    Jsem si jistý, že Blizzard nechrápe (už vůbec ne na vavřínech) a chystá na nás ještě velké věci. Ale já bych hrozně rád ve hře viděl propracovanější systém achievmentů. Ten současný mi přijde v kontextu dnešního D3 jako jeden ze zásadních failů. Ta hra mě přesto stále jestě baví, tak jako oba dva předchozí kousky od Blizzardu, ale ten si svým způsobem podřezal pomyslnou větev zábavnosti svých předchců. Stejnou class s jiným buildem si nezahraji, nemám důvod, nemám možnost výběru ani rozdělení atributů a paragon levelování přinaší odměnu opět poměrně mizerně malou. Odměny za lvl by mohly být citelnějši, nu nejsou. Zde mohl a stále může zaskakovat achievement systém. V současné podobě je pro mě prakticky nulová motivace achievmenty honit a to nechci rozebírat jejich ne/zajímavost. Je to jen číslo, procento kolik jsem jich nasbíral. Má to pro mě asi tak stejnou hodnotu jako počet odehraných hodin a za tím se nikdo přece hnát nebude. Achievmenty by měli přinášet patřičnou odměnu, která se projeví na vaší postavě. Zabiju 100 000 démonů, získám bonus při boji proti démonům. Nasbírám 10milionů zlata, získám bonus k gold findu. Zabiju 20 000 elit, získám bonus při boji proti elitám. Povede se mi zničit padesat sudů a ostatních krámů v řadě, získám šanci na lepší drop ze sudů apod., otevřu 2000 truhel, lepší drop z truhel, goblini totéž. Wanderer of caldeum by např. získal bonus pro movement speed alespoň po městě tj. Caldeum hidden camp, caldeum bazar a třeba palác. Atd. achievmenty by získaly smysl a daly by aspoň malou šanci hráčům si vybrat, jak naložit se svoji postavou, na co se zaměřit a v čem ji zlepšit. Možností je nekonečně mnoho, systém by potřeboval trochu předělat, chtělo by to počitadla pro různé typy monster, tak jak má dh achiev hunter or hunted, ideální by bylo mít pro všechny classy a ne jen jednu třídu potvor, ale další achievment pro undead, beasts atd. Achievy zaměřené na potvory jsou snad jasné. Achievy pro jednotlivé skilly by mohly tak trochu nahrazovat systém skill pointu z D2, za splnění určitých konkrétnějších zapeklitějších podmínek jako je např. 15 killu za 5 vterin se spike trapem (tak nejak to u dh je) byste získali bonus pro spike traps, další bonus pro tento skill by byl přístupný pouhým zabítím např. 1000 killů spike trapsy. Takovýto systém ovšem správně nastavený by vás nás hráče mohl donutit zase procházet všechna zákoutí hry a hledat maličkosti, jako konkrétní championy, hráči co by chtěli mít opravdu po všech směrech ultimátní postavu by museli měnit a zkoušet různé buildy a různé skilly, které je předtím ani nenapadlo zkoušet a učit se s nimi hrát.

    Jeden z problémů je jak to naroubovat na současný achievement systém. Vzít současné achievmenty a odměnit hráče zpětně, by podlě mě nebylo nejšťastnější řešení, protože bych byl ochuzen o to se dlouhodobě o ně snažit a postupně se zlepšovat, jednorázově by mě to boostlo hodně, ale asi by se mi to nelíbilo. Na druhou stranu by mě ani nepotěšilo kdyby nastal reset achievů a já musel některý kraviny dělat celý od znova. Už vůbec by to zřejmě nepobavilo achievment huntery, kteří už mají v tomto směru hotovo. Proto by mohla fungovat nějaká střední cesta, odměnit hráče minimem za už získané a ve hře působící achievmenty. A naroubovat na ně další. Než složitě popisovat, nejlepší bude uvést na příkladu.

    Tak máme například Hunter or Hunted achievment – za 100 000 demonu člověk by člověk získal třeba 0.5% dmg proti demonum, odměneni by byli ti co mají hotovo (a ti co nemají tak mohou samozřejmě kdykoliv splnit) , ale byl by přidán další „lvl“ ahcievmentu, za dalších 50 000 killu (tj dohromady 150 000) už by člověk získal citelnejší boost např. 2,5% dmg proti demonům. 

    Takovýhle perk systém mi strašně chybí, doufám, že se něco podobného ještě objeví. Jako bonus, ale až na posledním místě na wish listu, by hráč získával tituly do profiulu za nejtěžší achievy a pyramidové achievy (ke splnění takového potřebujete mít splněno celou řadu dalších) 

    Je celá řada věcí, co bych ve hře rád viděl, ale tohle zřejmě teď na prvním místě. 

  72. Koukám že jsem pobavil pár Diablo šílenců s Diablo 3 Baby care, co mají stejný nazor na věc. Pánové, mluvíte o CRIT DMG 600k a více s tím že to může být problém.. Ba naopak, s life steal je to spíše výhoda. Dávám CRIT DMG 1,2 až 1,8 milionu DMG a díky 7,20% life steal si asi dokážete zpočítat kolik za tuhle ránu dohealuju s tím že RD od elitky nepřesáhne 900 díky rezistům a armoru. + mám do toho life per sec 1141. Takže jsem ve velkém plusu. Nemám problém ani u Ghoma, Siegebreakera a ani Rakkanota MP8 ( Diabla jsem zabil na MP10). S a R mají RD, Ghomuv plyn je takřka shodný s RD- nelze pred tím utéct.. U barbarů je to lehké, maji na LS pasivku, mighty belt (pásek) a zbraň, což Vám může dát až 15% LS, což už je opravdu masakr při 600k DMG za ránu. 

    U ostatních už to je horší- nikdo nemůže použít Mighty belt a tudíš musí používat LS pouze ve zbrani + life per second. Dobrý armor a rezisty jsou samozřejmostí pro každou postavu zvláště pak na MP.

    Monk si může vypomáhat k již zmíněným healům pomocí life per hit (LpH je efektivní pouze v případě, že hráčova postava má minimálně 2 attacky za sekundu), takže možnost healování má každá postava.

    Jediný problém který hráči mají s RD je to, že nemají dobrou obranu a malý DMG- proto je LS k ničemu, pokud mláti za 20k, mají 2,20% LS a obranu tak na ho**o že dostávají RD za 2800. To je pak jasný že to neuhealuje…Přímo dokonalou ukázkou demence je strílet s DH rapidem do Elitek s RD. Rapid neuděluje brutalní DMG na jednu ránu, takže procenta healu jsou uplně k hovnu. Hráč se tím vysaje, než aby healoval… V těchto případech je nutné používat skill, který uděluje na jednu ránu maximum z vašeho DMG, v lepším případě násobek !!! Dáte ránu, elitka něco vráti v podobě RD, ale vy dostanete více životů než vám RD ubral takže jste v plusu.

    U WD je to sranda…. Medvědi a nic než medvědi. Rozdávají takové zlo, že by to uhealovalo vás a zbytek lidí v partě. 😀

    Wizz, hydra není až tak dobrá na tyto případy, ale meteor už ano, nebo Archon.

    Monk si vystačí rychlostí- jak už jsem psal.

    Vím to, mám všechny postavy 🙂

    Někdo to zde psal, že nestačí brutal damage a chce to i obranu a má pravdu !!! Ignor pain, diamond skin nebo serenity či spirit walk nezachraní každou situaci. Dále někdo psal že to chce smysluplný, fungující buil a taktéž měl pravdu a je toho mnohem víc co je potřeba k pokořeni vyššího MP. Diablo 3 nabízí spouta pastí, překážek a nástrah, ale tak stejně i mnoho řešení + kombinací. Takže z mého hlediska Každá překážka funguje dobře, jen za PC nesmí sedět BaBy IDIOT !!

  73. To SoulCrusher – napsal jsi to hodně rozumně a věcně. Jen drobná poznámka k: „…
    nakolko ani v realnom svete by nemali mobi nad hlavami tabulky so svojimi schopnostami…“. Chtěl bych podotknout, že jsem moba v reálném světě ještě nepotkal. Pravda už dlouho jsem nebyl na Slovensku a nevím, jak to tam teď máte Mrkající Ale jinak +1 za příspěvek.

  74. ale no tak…uz aj vy ste tu ako tie uplakane deticky, ktore tak velmi kritizujete vo svojich komentaroch a pritom este ani neviete co s tym Blizzard sa chysta spravit. Mozno cely problem s RD bude odstraneny len tym, ze mu daju nejaku viditelnu auru aby dopredu upozornili hracov, ze s nim musia pocitat a vypnu alebo radikalne znizia dmg ktore dostava WD od svojich petov, co by bolo aj celkom logicke. Lepsie ked ten pet ak ma brutalny dmg sa umlati sam na elitke ako by to mal skrzne neho schytat WD. Takze RD ako take vobec nemusia nerfnut akurat ho vhodne nejako vizualne oznacia a poriesia zalezitost s petmi a je to. Mimochodom to vizualne oznacenie by som privital aj pri inych affixoch. Len mozno by to potrebovalo nejako premysliet pretoze vysledok by mohol byt na inferne dost chaoticky 😀 Neda mi nespytat sa, vy stihate studovat co za affixy ma elitka alebo sampioni pred vami? Hlavne ked to tam vsetko lieta a elitka vylosuje fast alebo teleport? Mozno nieco robim zle ale pre mna by bolo vylepsenim hry keby som si tie ich affixy nemusel studovat ale videl by som hned podla aury s cim mam co do cinenia. A bolo by to aj prirodzenejsie nakolko ani v realnom svete by nemali mobi nad hlavami tabulky so svojimi schopnostami. Tie ich ability by ste zistili az keby ich na vas zakuzlili. V hre to moze byt trosku jednoduchsie tym, ze by sa vhodnym sposobom hracovi zobrazovali ich schopnosti vizualne. Nakoniec nikto si nestazoval pri paladinovi na to, ze jeho aury je vidno. Skor to prislo hracom cool. Mozno by aj elitky a sampioni s aurami vyzerali lepsie. Ale ako hovorim na inferne tych abilit maju vela takze tam by to mohlo sposobovat skor zmatok. Som za vylepsenia, ktore maju zmysel. Ako priklad mozem uviest vypadnutie legendarky, ktore uz nielenze neprehliadnete tak lahko ale este aj vyzera cool 🙂 Roll legendariek je ale uz ina tema 😀

  75. Co pořád máte s tím, že Diablo 3 má být těžké (reakce na nerf RD)? Že si lehčí Inferno vybrečeli dětičky a další podobná moudra. Vždyť D1 ani D2 nebylo těžké a šlo jen o to vymlátit co nejvíc monster, prohrabat co nejvíc haraburdí a čekat, jesli nenarazíte na dobrou runu, torch, nebo další předmět. Diablo je hra jiná a nikdy nebyla o skillu.

  76. Jop len celé to nie je také jednoduché s tým MP, ano na SC prečo nie, nič sa nedeje, ale na HC hmmm, úúúúúf, je to celé pomalšie a hrá sa s rozumom, preto niektorým hráčom nepríde RD taký strašný, ich postavy sú vyvážené možno nemajú damage 245K, ale vedia ako prežiť. Nikto tu zase nehovorí, že je to úplne jednoduché, ale dosť to celkovo stále posúvajú nadol.  

  77. Nekronaute, každý nechce lítat na MP0 nebo MP1, chce si zahrát, ne jenom IKčkovat všechno, co potká. Pak je třeba na MP10 při sbírání NV před otevřením portálů k bossům i pro mě RD docela problém, tedy pokud k tomu je třeba molten, ačkoli držím armor na 7500, AR na 700, LS na 6% a HP na 55k. Pokud se vyskytne kombinace RD+health link, rovnou je skipuju, nejde to zabít, nejde se doléčit.

    Nehledě na to, že zbraně s LS jsou 10x-20x dražší, než bez tohoto atributu, protože to prostě shání každý. Zrovna tak itemy s vysokou vitalitou, main statem a AR. Taky mnohonásobně dražší.

    RD je problém, podobný Iron maiden v D2. Ať hráč dělal cokoli, zabil sám sebe – fyzickým damage. Proto hráči s fyzickým damage ignorovali Chaos sanctuary, kde byly skvělé expy i pěkné dropy jen proto, že furt umírali, zatímco caster chray si tam lítaly, jako by se nechumelilo.

    Říkám, že RD je příliš silný a říkám to jako barbar, který má s RD relativně nejméně problémů.

  78. Ja osobne mám barbara 169k dmg a nikdy mi RD problém nerobil. Ale mám DH s 245k dmg a tam sa cez RD odpálim instatne. Myslia to dobre, tak tu zase nerozoberajte milión problémov. Keby ste skúsili MP8-10 a máte char (nie barbara) s veľkým dmg, tak by ste pochopili že dávať elitky s RD Vám zabere najviac času. A čo tu píšete, že všetci idú do dmg, tak to je dosť logické, nakoľko s výškou MP stúpa aj HP príšer. Pozrel by som si char so 100k dmg ako mláti po 200k crit v MP8-10. To by mal tak jeden act na týždeň.  A je nefér, aby WD dostával dmg od petov, ktorý mlátia do elitky s RD. Blizzard to spravil podľa mňa super, že dal MP úrovne, kde si každý môže prísť na svoje. Chceš ťažkú hru? Tak si dávaj viac MP. Keď budeš tak nadupaný a budeš si dávať MP10, na čo by si musel mať naozaj poriadný equip. Ak ti aj to bude málo, tak bež HC a pokiaľ ti aj HC bude málo, tak si daj viac MP na HC a potom sem napíšte ako je to ľahké. 

    Mimochodom D3 je v porovnaní s inou hroru dosť husté a ťažké. Nieje to tak ťažké ako to popisovali pred vydaním, ale možností je kvantum. 

    Držte sa a prajem veľa úspechov na MP10. Je to funn.

    Neriešte RD. Je to najmenší problém v hre. Ja som sa naučil aj s DH ako to dať, akurát pár krát na tom chcípnem. Ale pochopte, že ak im spamujú forúm denne o RD, tak je logické, že im chcú tento problém odstrániť. Napísali jasne že to nefunguje ako by to malo fungovať. 

    O tom že je D3 ľahké je síce pravda. Je to až moc ľahké. Ale ide tu o kšeft. D3 hrá kvantum ludí a preto sa snažia ich udržať ako vedia. Hru sa snažia vylepšovať po všetkých stránkach. Už je to iné D3 ako po vydaní. Ale s tým prišlo aj to, že je to oveľa ľahšie. Najviac to bolo asi cítiť, keď zobrali elitkám regen life, keď hráč umrel. Ale je to už raz tak a nepohnete s tým. Ani keď to tu budete riešiť stále a stále dokoliečka. Ak sa Vám to zdá tak jednoduché, tak si dajte MP10 a bežte zabíjať. Blizzard 

  79. c4pje: No jak píšeš, nemají všechno tupě rvát do dps. Já se snažím mít co nejuniverzálnějšího WD co něco vydrží a zároveň ho elitky nebudou zdržovat víc než je nutné. Blizzard by naopak měl podporovat to, aby hráči platili i za itemy s AR, VIT, LS či armorem. Jo a 600K crity občas hodím taky a to mám unbuffed dps asi jen 115K. Jenže když mám spolu s tím armor 5K bez štítu, 700AR a 50-90K life (měním dle užití), tak už mě jen tak něco nepoloží. Není to lepší než mít o trochu dps víc?

  80. Paráda, toto sa tu tak dobre číta, vidím, že tu je aj zopár hráčov čo nebaví len znudene kukať na monitor s 3000 klikmi na myši za minutu a všetko je tuhé. Aj keď je to iba hra tak, treba používať mozoček, len detičky dnešné nemajú ani to bohužiaľ, či bohu dík, neviem si vybrať.

  81. Nekronaut: Právě proto že nemáš úžasného WD Ti RD nedělá problém. Když jim dáš malou dmg dostaneš i malou dmg zpět. Naopak jsou pak dmg only hráči ktěří davaji crity za 600k a víc tak těm RD uštědří pořádnou ránu. Můj barbar má dmg do 100k a s RD taky nemá problém, ale rozumim těm, kterým to vadí. Bohužel místo toho aby si přizpůsobili equip, armor a resisty vyměnili za dmg tak jdou žádat o nerfnutí. Je to vidět dneska všude. Jakmile se narazí na překážku, hledá se radši cesta jak ji obejít, zmenšit, než abych ji zkusil překonat.

    Mě osobně vadí více ten healtlink, protože lifesteal s ním nefunguje jako u ostatních monster. Rozhodně bych to ale neměnil, člověk si alespoň musí dávat pozor a je to oživení.

  82. Tapeworm – jsem si toho vedom ze jim de o lidi jako vsem. Ale proc treba ve vanille se udelal raid (treba AQ) a rok na nej nebylo sahnuto. A to ze to nekdo nedava? No to je jejich problem. Potrebujete proste zlepsit koordinaci raidu a taky gear. A komu to pripadalo moc HC tak proste odesel a zustali jen opravdovy hraci. Dnes se udela raid a staci par tydnu a sou tu nerfy o 30 % dmg a HP. Vzdyt patch 1.0.4 nerfnul moby + elitky a boostnul skilly hracu a jim je to porad malo. Ja nvm co jeste chcou. To jako v realu kdyz se nekdo hlasi na skolu a neudela primacky tak prece taky neleti za reditelem brecet ze je to moc HC at to trochu usnadni. Ten by ho nakopal ledatak do prdele. Nebo u Maturity si vylosuje otazku a kdyz mu reknou tema tak si nemuze dovolit rict ze chce lehci. But umis nebo neumis. Jako me RD taky nastve, taky na tom kolikrat umru pac mam velky DPS a je fakt ze kolikrat se ty affixy opravdu vylosuji na prd ale pokud to pude timhle smerem tak to dopadne tak jak tu nekdo psal ze z goblina vypadne 20 legendarek best kvality a boss spacha sebevrazdu.

  83. R1k0 : Koule na to nemaj a mít nebudou „ani nemůžou“ oni potřebují co největší komunitu lidí, aby na tom co nejvíce vydělají a proto to udělat nemůžou. Tak ať to rozsekaj a udělaj více módů hry. Od LAMA „Baby“ módu hry po PSYCHO mód 🙂

    Jenže výsledek by byl stejnej. Všichni by hráli PSYCHO jako že jsou hustokrutě drsný a stejný lidi co brečej teď by brečeli i pak, že jako je to moc psycho a ať s tim něco udělaj 🙂

  84. To uz je proste takovej trend dnesni doby aby si zahral i ten nejvetsi vul. S tim uz nic nenadelame. Jedina moznost je proste sahnout po starsich titulech a zavzpominat si, ze i u ty strilecky se muselo myslet a taktizovat protoze existovali lekarnicky, zadny ukazatele smeru neexistovali. V RPG zadne health globy nebyly a upozorneni jako „pozor neco se bude dit UHNI!!!“ lide proste neznali. Ja byt Lyllirou tak normalne napisu „JDETE DO PRDELE, NIC SE NERFOVAT NEBUDE A POKUD SE VAM TO NELIBI TAHNETE SI TREBA HRAT LINEAGE 2“. Ale na to u Blizzu nikdo nema koule.

  85. Tak dlouho dětičky plakaly až se asi dočkaly. Nemám tak nabušenýho WD na DMG jako jsou na SC. Hraju jen HC. I tak mám bez jakéhokoli buffu DPS 90K když naberu 5 globu a vyčaruju bublinu tak dávám crit i přes 300K na zásah a přesto mi RD nedělá nejmenší problémy a to nemám LS mám něco málo přes 400 LOH a s dmg co mám to bohatě stačí na to, abych RD vůbec nemusel řešit. Stačí jen trošku přemýšlet o gearu a ne jít bezhlavě po max DPS a je to v pohodě. Osobně bych spoustu affixu ještě přitvrdil.

    Diablo hraju rád, ale tohle je věc která může můj názor změnit. Když to takhle bude pokračovat tak můžou rovnou zrušit všechny staty co jsou a nechat každé postavě jen ten základní co jí přidává DMG. Vlastně ani ten ne prostě půjdu a jak se něco ukáže na monitoru tak to samo umře, hra sama identifikuje drop, nepotřebné a neužitečné automaticky bez návštěvy města prodá obchodníkovi a užitečné věci schová do bedny.

  86. Já moc nechápu problém některých WD tady. Nemám nijak úžasného WD, ale s RD nemám absolutně žádný problém. Když expím na MP 0-1, tak ani neřeším jaký má elita affix a když vlezu na vyšší MP, tak vyměním zbraň za nůž s LS a opět je po problému. Ani skoro nemusím kitovat, stačí jen mít adekvátní build a občas se schovat do spirit walku. Na HC je to samozřejmě o větším riziku, ale to pro všechny chary…

  87. VRSpicz: na tvojom príspevku som sa fakt pobavil, ale máš pravdu, zase ma tu niekto zvozí, že sa sťažujem, ale ešte prár patchov a na diablo vám bude stačiť jeden primárny skill a nič viac. Keď mám Wiza tak na RD nehodím meteor s damage 850K aby som sa killnul sám. Je to hra, ale ono stačí používať hlavu. Jop a ReptileSVK máš pravdu prvé inferno bolo inferno, toto teraz je spiaca rúženka. Nemusíte dávať ani komen daj si MP10 a elitu s extrahealth budem zabíjať deň s 100K života to ma nebaví.

  88. Ještě mě napadlo, co takhle navrhnout Blizzu, nechť vytvoří Diablo 3- Baby care ? Monstra budou slabá, nic nevydrží a hlavně nebudou útočit a to ani na Ultra Inferno MP100, když vypadne item, bude maximálně brutální a to už od 1. levelu, akt boss se zabije sám když se hráč dostane do jeho blízkosti, Goblin vykákne 20 legendárek + kompletní set (pravidelně) bez snahy zdrhnout, AH bude fungovat tak že Blizz od vás odkoupí předmět za jakoukoli částku (v goldech) a pokud bude hráč chtít něco z AH, nebude za to platit, jen si to proste vybere. Co vy na to? Možná si pak opravdovej hráč Diabla zahraje pořádné Diablo, bez ústupků, bez zlehčování a všeho toho pláče neschopných lamíček !!! Myslete si že jsem magor, ale už mi to fakt přijde přehnané…

  89. @ Tib3rian: „Hra robena pre deti to neni.“S tím souhlasím, že to úplně nejjednodužší není. Postavit dobrý build tak, aby fungoval i na infernu popřípadě při vyšším MP zase taková sranda není. A dávat pozor a hrát správně je úplně jiná kapitola a měla by k této hře patřit taky. Chápu, že existuje spousta zdrojů, který s tím pomáhají, ale zase tak bez výzvy to určitě není. Ale tak je to dobře a já doufám, že si to blizzard uvědomuje a bude se jednat o úpravu mechaniky a ne o nějakej brutální nerf.

    Taky jsem umřel u Sokahra (A2 keywarden) svojí vlastní chybou, protože jsem všechno drtil s wizem (lvl 46) a v pohodě jsem si to dával na MP10. Ale přišel Sokahr a zdrtil mi za chvíli a to je dobře a to se mi na hře líbí. Chápu, že to není stejný jako vylevlená postava s paragonem na infernu, ale člověk by se měl snažit mít kvalitní postavu, která přežije pokud možno všechno, dávat na ní pozor a bát se o ní a ne postavit glasscannon bez rezistu a divit se, že lehnu na infernu za dvě rány do RD packu. Něco podceníš a hra tě potrestá a tak to má bejt. Nepůjdu si kvůli tomu stěžovat na fórum natož dávat ticket. Postavím si novou postavu, znovu to budu kosit jako blázen až budou lítat monstra přes celou obrazovku, ale udělám všechno proto, abych se zlepšil a neudělal takovou blbou chybu, která mi stála desítky možná stovky hodin čistýho herního času…

  90. Hra robena pre deti to neni. Je to dost komplikovana hra. Na pochopenie este tazsia nez D2. Bez mp je to samozrejme mnohonasobne lahsie, nez pred patchom 1.0.5. A netreba nejak prilis premyslat nad buildom. Ale ak by ta hra bola pre deti, preco by ju potom hrali hardcore hraci? Ale paradoxne maju prave oni + dalsi skuseni hraci z komunity velmi svojsky nazor na to, co je tazke. Mnoho ludi tvrdilo, ze Skyrim je lahucky, pricom viem, ze bezne to tak ludia nevnimali a povazovali ho za tazky. Takisto u D3. Latka obtiaznosti pre sirsie hracske publikum je ovela nizsie. Preco? No ved sa pozrite aka je priemerna obtiaznost sucasnych hier a budete mat jasno.

  91. Gold Eagle : Ano tvoří, ale nejsem určitě sám koho už se*e neustálé měnění hry , její zlehčování,ani Monstrem powerem si blizz moc nepomohl a to jen kvůli tomu že nějaký nevycválaný bastard sedne k PC pustí D3 ..hráč neoplívající sebereflexí a ani minimem skillu dostane dojeb na MP1 a uplakaný píše ticket.Pak dobrosrdečný Blizz udělá další z mnoha k*****n .Diablo 3 mělo bejt od začátku výzva, mělo to trhat hráčům nervy svou obtížností , mělo se to mezi hráči šiřit jako že “ Zahraj si D3 je to brutus hra a je to šíleně těžky takže ti to vydrží “ a ono h*vno .D3 je krásně ve šlépějích  už tak zmršenýho Wokka.Tvl už aby kvuli malejm smradům dělali hry na občanky

  92. Gold Eagle

    „azaxsyndrom: Ale tito lidé dělají podstatnou čaást platících zákazníků. Tomu se říká celkově business model.“

    Rad by som videl nejaku statistiku o tom, ci prilozetostni hraci najviac trejduju na RMAH. Mne sa to nezda pravdepodobne ked uvazim aky ludia tu na webe RMAH pouzivaju. Su to farmeri, teda ti co stravia pri hre najviac casu. Je naozaj az tolko deciek, co si masivne kupuju itemy na AH? Ved tym mechanizmom ani nerozumia a nevedia co maju vlastne kupovat, a uz vobec nemaju co predavat. A tak sa dostavame na zaciatok, ze kto pri hre stravy tolko casu aby mohol masivne obchodovat na rmah, nie je asi prilezitostny hrac, resp. uplakane decko. Tak pre koho teda Blizzard hru ladi? Predpokladam ze pre ludi, obchodujucih na rmah.

  93. No tak moje snah obecně vytěžit z problému výhodu se objevila i u barbara. S jednou jeho pasivkou mam tyhle škody menší o 20% a ještě mi to nabíjí pěkně fury. Myslím, že i zrovna reflect dmg. I když se mi nezdá, že by to nebyl klasický útok. Buď to je vždy překryto u elit nějakým magickým útokem nebo je sama reflect dmg nějakým druhem magie.

  94. Myslím že dobrá obrana proti RD je life per hit pokud ho máte alespoň kolem 1000 neměl by být s RD problém případně to podpořit nějakým def. skillem. Nejvíc mě RD vždy bolel u DH tam pomáhá shadow power. U WD většinou problémy nemám pokud mě víc začnou klesat životy přestanu sesílat kouzla a nechám bojovat jen pety příípadně nahodím spirit walk. S každou postavou se dá proti RD bránit i třeba za cenu snížení útoku a posílení defensivy.

  95. satanas: ja pouzivam gargandua aj psov, ktori ma liecia ked zasiahnu ciel. RD ustojim vzdy iba ked ich sipkujem a medvedov pouzijem iba v mode spirit walk. Pokial medvedov kuzlim bez spirit walk je samozrejme spatny damage obrovsky a umrem, ale treba sledovat affix a bude to fajn.

    na konzoly???? im to asi je..

  96. Muj WD nemá žádný vychytání Armoru ani Rezi a kolikrát se pokouším prchnout z boje a zregenerovat leč moje obří Opoce dá ránu a já sem v Pánu a pokud příde brutalní kombinace Elit kde se propojí RD s Ohněm Mrazákem a Laserem i při DMG 140Tisíc umírám jak žáček 1B na 2 či 3 a to mi neděla problem zabit cokoliv na 5 či 6. Jasny mužu vymnit charakter ale nic nemění natom že lidi po chvili jsou z WD znechuceni a přejdou na Barbara či Monka a tím značně sníží umrtí svích postav.

  97. z mojhlo pohladu je RD najvasia hrozba v hre…nie pre barba nie pre monka nie pre dh…u wizarda moc neviem ale asi skor tiez nie…jedine pre wd…wd nema nic ako sa tomuto afixu branit…ano moze niekto povedat…nemas mat 100k dps a 3000 armor a slabe rezisty…ma pravdu…potom niekto sa moze opytat…co ma wd mat ? chodit so stitom a tankovat ? … je to riesenie…ale to potom nema zmysel ani wd chodit…hlavne na hc…na sc mi je jedno ze kazda mozno 10ta elita ma reflect…pokial si vsimnem okej pokial nie skapem…a co ?ale hc ? …stacilo by nejake oznacenie aby to bolo naprvy pohlad jasne…barbarovi reflect nikdy vadit nebude…tak isto ako mu nebude vadit nic pokial ma armor 10ka rezisty 800+…co je aj na ch lahko dosiahnut…a s dps hocikolko vsetko upizlika…ale wd je dmg maker…tak isto ako by mal byt aj wizard alebo dh…preto podla mna na kazdu postavu by mal platit iny RD…ja osobne sa stym viem vysporiadat aj bez ukazovatela RD a nerfu ale nechapem ludi co pisu o tom ako je to RD super a sami hraju za defenzivne postavy barbara alebo podobne…niekoto to proste nebavi hodinu pizlat elitu s rd kde nepomoze ziadny ls loh lps ani nic ine navyse ked este aj v samotnom blizarde priznavaju ze hlavne pri wd je to big fail…

     

  98. Malf ma pravdu ohladom toho co pisal a zvlast ked to prirovnavaju k iron maiden s D2. sak to je smiesne. chcelo by to par drsnackych veci. Mne RD tiez nevadi to busim za 200k kritom aoe dmg a krit pada skoro stale a je to vpoho prevazne mp4 farma a mp5. tak bud mam zohrane resisty armor a self heal ze mi to nerobi taky problem ako o reflekte citam dlskiu dobu alebo to bude zasa neaky nepomer. ze neaky glass papierak to busi za 2 miliony na MP10 kde vsetko dava na 2/3 rany a jediny problem mu robi RD tak place.

  99. @Tib3rian: Oni testují, ale tohle jim prostě nějak uteklo, asi při tolika mechanikách při zavedení MP něco nezvládli. Tady v článku o RD v blue postu od Lylirry je odkaz na její obsáhlej post o příčinách, kvůli kterým je RD po 1.0.5 tak silnej…Hlavně to dělá zavedení MP až pak následně peti…ti hráči, co mají damage ve stovkách tisíc na MP10 bojujou s monstrama velmi dlouho a na to nebyl RD stavěnej a oni to neotestovali…

    za sebe nemůžu říct, jaký je to při damage třeba 200k, ale s dobrýma rezistama a skillama při crit za 50k je to úplně v pohodě…Někdo to přirovnává k iron maiden z D2, ale to je podle mýho velmi přehnaný, Iron Maiden byl mnohem brutálnější, tohle je proti tomu čajíček Usmívající se

  100. Nechápu. že hned sahají k nerfu reflect dmg. Jenom elitky s tímhle affixem kladly trochu odpor. Ale mohli udělat na reflect nejakou auru. To by stačilo. Já s deamon huntrem spustím kanonádu a pak teprve zapínám shadow power. A když sou elitky s reflectem, chcípnu. Vidět auru, prostě zapnu shadow power dřív. Na elitky s RD je jenom jiná taktika, nejsou neporazitelný.

  101. Problém není v samotném RD ale v Blizzardu a v tom jak balancují a testují hru. Koncepce RD se od vydání Diabla 3 nezměnila, tak jak je možné, že dělá takové problémy až teď? Dnes mají hráči daleko větší DMG než v době kdy zdolávali první questy inferna. Ten rozdíl je i 10x takový. Další důvod je ten, že Blizz nerfnul defenzivní skilly a posílil DMG u amuletů a prstenů (CC a CD). Jediné co se nezměnilo jsou HP. To je ten hlavní důvod, neustále se měnící herní mechanismy, nulový testing, a pak tu najednou máme problémový affix, kterého si nikdo dříve nevšímal.

  102. To oni tu hru ako netestuju?! Ta veta, ze sa rozhodli spravit nejake testy je fakt divna. Ako to chcu balancovat, ked masivne netestuju? Musia testovat vsetko a dlhodobo, a potom robit rozhodnutia. Ja neviem ako to chodi v inych vyvojarskych studiach, ale toto mi pripada strasne neprofesionalne. Oni musia mat fakt obrovsky talent, ked urobili to co urobili bez poriadneho testovania. A pocuvat sirsiu hracsku zakladnu je dalsia blbost, ktora urcite neprida ich neznalosti o tom ako herne mechanizmi funguju.

  103. D3 na konzole? Co sem komu co udelal. Jinak s tema affixama se moc serou. Vzdyt to uz vic nerfnout nejde. Uz tak sou ty elitky moc lehky. Jestli to takhle pude dal tak muzou vsechny elitky rovnou zrusit a misto nich dat jen truhlicku s lootem. A nebo jeste lip, proc rovnou pri zakladani postavy neudelat lvl 60 (100) a top itemama. Ja bych ty affixy naopak boostnul. Aspon by ti 10ti lety zmetci tahli do prdele. Kdyz se jim to nelibi at si dou hrat treba Lineage 2. Ale jak se rika „uz to bude jenom horsi“.

  104. RD je jediný afix který pořádně ohrožoval hráče na dálku, kteří se jen hnali za ohromným DPS, hráč který trochu zauvažoval a investoval i do statů které mu pomohli přežít neměl problém. Osobně mi RD nikdy na žádné postavě nevadilo protože používám zbraně s LS, řešit to jde i přes HP za sec a nebo dokonce jen pomocí skilů(to je třeba za DH trochu omezující, a téměř nemožné, zvládnout se to ale dá). Promiňte, já nechci hrát hru pro předškolní děti a jak tak koukám na krabici ona pro ně ani není určena. Ti kdo si stěžují a mají 16 let by si měli upravit věk na občance odstraněním první číslice.

  105. Skreat20 práve naopak na RD na ludia s low DPS obvykle nesťažujú ..ale pure DMGeri, ako napríklad ja čo kritujú HotA počas WotB za 2mega+ sa na elitách s RD affixom IKčkujú (pokiaľ nemajú dostatok HP, čo je tiež môj prípad 😀 ) btw. tiež som proti akému koľvek nerfovaniu…osobne by som uprednostnil obtiažnosť inferna aká bola pri release hry…možno by som sa k D3 ja vrátil. 

Napsat komentář