Možné vylepšení Diabla 3 – nekonečný dungeon, rozšíření Paragon systému a návrat Mystica

loot

Diskuze vývojářů a fanoušků, ať už přes média, nebo na Battle.net fóru přinesly některé zajímavosti. Blizzard se vyjádřil k několika tématům a mimo jiné uvedl, že nová itemizace (změny u předmětů) nebude vydána jako samostatný patch a zároveň to znamená, že se v tuto chvíli nepracuje na dalším Patchi 1.0.9. Místo změn u předmětů může dojít ke změnám u jiných herních systémů nebo u balancu postav. Možností vylepšení je tu ale více…

Diablo 3 by mohlo mít nekonečný dungeon. Nejenže o tom Blizzard v minulosti už uvažoval, ale dokonce se dostal až do testovací verze hry. Zatím není finálně rozhodnuto, zda bude nekonečná lokace do hry přidána, ale vývojáři rozhodně vnímají hráče a jejich přání a berou je na vědomí. Je možné, že nakonec bude v Diablu 3 něco na způsob nekonečné lokace, nebo něco, co se jí alespoň přiblíží svou funkcí (nový obsah, systém atp.).

Paragon systém může být rozšířen. Blizzard přemýšlí o rozdělení bonusů v Paragon systému mezi jednotlivé postavy a mohly by se tak vázat na celý účet hráče. Mohla by se tak ve hře objevit nová statistika a také by se tím zvýšil maximální level. Tyto změny by byly aplikovány i retrospektivně, tedy také na starší postavy.

Do hry se možná vrátí Mystic, jeden z artisanů, který dokáže měnit vlastnosti předmětů. I když ještě není rozhodnuto, jaké služby bude Mystic poskytovat, může se jednat o kombinaci následujících možností: přidání vlastnosti na předmět, výměna vlastnosti za jinou nebo změna rozsahu bonusů vlastností předmětu.

V Diablu 3 můžeme očekávat větší výskyt předmětů vázajících se na účet (bind-on-account). Vývojáři tím chtějí zabránit odlivu předmětů z ekonomiky.

Zároveň Blizzard přiznává, že stav legendárních předmětů není dobrý a že jsou jejich vlastnosti mnohdy směšné a nevýhodné. To se má v budoucnu změnit a přinést do hry použitelnější legendárky, které budou nejen vizuálně propracované, ale také užitečné svými vlastnostmi.

magicfind

Wyatt Cheng (Diablo III Senior Technical Designer):

Pokud mají hráči na výběr mezi možností A: zajímavou zbraní s efektním démonem a ohnivým řetězem, nebo možností B: běžnou zbraní s větším poškozením, pak mají tendenci vybrat tu s velkým poškozením, protože démon je sice pěkný, ale jde tu především o damage.

Chceme zajistit, aby ta zajímavá zbraň s pěkným efektem měla i pořádnou damage a zároveň aby i ta druhá zbraň měla nějaké další efekty [ne jen velkou damage]. Nechceme, aby hráči museli stavět matematické propočty damage vedle pěkných efektů. A právě v tom je teď náš problém – spousta pěkných věcí ve hře je ignorována a považována za směšné.

Zdroj: Battle.net

136 komentářů u „Možné vylepšení Diabla 3 – nekonečný dungeon, rozšíření Paragon systému a návrat Mystica

  1. Doufám že nekonečnej dungeon bude, ale že rozšíření paragonu Ne pro lidi se teda moc nezmění akorát bude o dungeon víc to a ti co sou rádi že dosáhli 50 nebo 100 budou asi naštvaný že musej farmit na 120 to jim ten dungeon (hlavně těm 50 nebo jako můj wiz 17V klidu) stačit nebudeUsmívající se

  2. no maju aj v tomto Blizzardaci bordel (ako inak 🙂  Nedalo mi a pozrel som si co je popisane na tom mojom D3 baleni (collector’s edition). D3 ma uvedene 15 a pribalene D2 aj s datadiskom na karte s klucmi potom 16

    keby radsej uz dali ten datadisk nech D3 zase ozije a mam s kym hrat… :-/

  3. WaynE: Ale my za to, že hraješ jak nešikovné jelítko fakt nemůžeme. 😀

    Návod, když si na HC dropnu věc, tak ji prodám za 100 mega v AH a vybavím si levnějc postavu. A se zbytkem dále obchoduji. Dostaneš se tak do situace, kdy máš zásobu HC goldů a smrt postavy je tak emočně slbší, bo víš, že za chvíli můžeš mít novou a lepší postavu. To je jedna z cest, která ti umožňuje celá hra a snížíš si tak emoční bolest ztráty 1 konkrétní HC postavy. proto je také lepší jich mít více.

    Tak nebreč a konej. Jak v real life. Brečících lidských hovínek, který jen nadávaj a nic s tím nedělaj jsou na Slovensku plné krčmy a v Česku plné hospody. 😀

  4. WaynE: Mě tto ba, bo v HC aukci není tak zmršená ekonomika kombinací inflace předmětů a inflací goldů, kdy je to teď strašně rozlítané. I teď mohu na publicu na MP1 hrát s postavami sobě rovnými a je to zábava. Teď trénuju poslední charakter – mončici, tak uvidíme. Dobrý je mít Ok demonhuntera a rychlý reakce. U něj pro partu platí, že pomáhá tím, že zabij dříve, než se mobové rozpliznou a začnou dělat problémy.

     

    Jinak samozřejmě na softcore mám trochu vymazlenou DH Janinu, kde dává fušku udělat Dh s pomalou velkou dmg. Jinak totiž po softcore běhá plno DH s velkým dps, ale, ale, ale vytuněný přes attack speed! V reálu to vypadá tak, že zatímco já s nižším dps stále plivurapidfire, tak oni chvilku prdí rapidfire, a pak flušou bolashoty a nic více, bo nemaj hartred. Tam je OK, pokud je to ten bolashot se stunem na elitky.

  5. Já jsem si radši osvojil postavy a jejich skilly na SC, abych na HC vůbec věděl, jak co funguje a jaká kombinace skillů mi sedne. Osobně jsem na HC nedávno R.I.Pnul lvl 33 nebo 34 monka, docela jsem byl naštvanej, ale řekl jsem si: „Někdo R.I.Puje paragony 100, takže tohle je nic, udělá se novej monk…“, a pravda to naštěstí je. HC je prostě pro old school hráče a nebo pro lidi, co se nebojí adrenalinové hry. V D1 nešlo hrát SC a v D2 byl HC charakter dost velký rozdíl.

  6. Nazdárek lidičky 🙂

    WaynE : Heleť HC není o ničem, ale o tom, zda dokážeš překonat všechny akty a obtížnosti na jeden život, bez možnosti oživení postavy! Upřímě řečeno HC má své vlastní kouzlo, žádné oživiní, žádné opravy předmětů po smrti a hlavně nejsi přerušený v boji s nepřáteli 🙂

    Na druhé straně přiznávám HC není pro každého a kdo nemá tu kuráž, začít hrát hru úplně od začátku, tak ať na HC vůbec radči neleze. Bude akorát sklamený, že se hra nedá dohrát na první pokus, ale dříve se takhle hry běžně hráli.

    S pozdravem!

  7. to video znám, natahal tam mobky z festering woods, a taky urcitě mu ty wretching mothers naplivali zomby, a to je možná pravě ten problem.Nevíte, jak tito „doplivaní“ zombové dropují? prý jsou u nich nerfnuté expy, tak bych se nedivil kdyby i drop byl u nich upravený. Jinak je to defacto weeping a festering – to dělam běžně a nemužu říct, že by mě padla vždy aspon ta jedna lega 🙂 (ale nemam 650MF)

  8. Gold Eagle, moje reč 😀 Já jdybych dostal nabídku jít na MP 10 se svym doctorem (paragon 6), tak bych tam ani náhodou nedával ty mostra – tak proč tam chodit? Je lepší jít na MP5, kde to dávám, než na MP10, kde furt jebám a většinu nazbíraného goldu pak mrskám do opravy equipu.

  9. A já k celé této neplodné diskusi přihodím jen 1 zkušenostní poznatek z praxe. Lidi, když máte nějakou postavičku s dps 46k a víc nic. Tak se proboha necpěte na Monster Power 10, kde jsou postavy cca od 180k dps a vyše. Taky prosím monky a barbary, který jsou tak zblblí do max dps, že zapomněli na rezisty a armor, aby tam nelezli taky. Je už spíše tristní, když na MP10 jsme v partě u prďocha v podzemí a můj demon h. vydrží ve smradu více než monk nebo barbar, kteří neustále zdrhají. Račte radši též hrát nižší MP. Děkujeme moc!

  10. Já moc v nekonečný Dungeon nevěřím, protože místo toho teď dle mě přijde datadisk, který nabídne nový akt, jenž se bude zase nějakou dobu hrát nonstop :). Ale kdyby byl, líbilo by se mi, aby byl udělán tak, že nějakým portálem se dostaneš do speciální cesty skrze všechny akty náhodně poskládané za sebou vždy s finálním act bossem a až poté se dostaneš do nového prostředí nekonečného dungeonu :). Aby neztratilo potenciál vnímat akty, ale hrát jen samotný nekonečný dungeon :).

    Blizzard to má těžké, protože každý by od nic chtěl něco a nikomu se nelíbí vše a tak se nadává a nadává… ale já věřím, že většinu z nás nezklamou a budeme se zase těšit u stovek hraní stále lepšího a lepšího Diabla… 😉

  11. new content new money:/ doufám že se pletu….jinak nevim no s lepšími itemy by blizz musel něco udělat s obtížností….a když už nekonečný dung tak bez dropu lootu jinak je k ničemu…sem zvědavej jak se s tím blizzard popere nemá to vůbec jednoduchý v současné situaci chtě nechtě určitě nasere spoustu lidí

  12. nikon ale že se hry zjednodušují není problém jen Diabla ale většiny her taková je prostě dnes doba Dřív hry dělali malé tými pro pár nadšenců. Dnes je z herního průmyslu výnosný byznys  pro velké masy lidí. Vzpomenu si třeba na serii Gothic G1 i G2 byla hodně těžka se spoustou rpg možností a i v půlce hry šla udělat chyba která už nešla vrátit když vyšel G4 prakticky žádný RPG systém a stala se z toho jen akční rubačka.

  13. Diablo 1 a 2 bylo o rozhodovani a mohli jste se rozhodnout spatne. Diablo 3 je jako bydleni u bohatych rodicu, kde te maminka vodi za rucicku. Dostanes sice od rodicu vsechno (RMAH), ale jsi zavreny doma a zijes jako ve zlatem vezeni.. Nemuzes se svobodne rozhodnout, nemuzes udelat chybu. Zlata klec, NUDA.

  14. Souhlas s Vrzalikem. Diablo 3 neni RPG, nemuzete prakticky zadnym zpusobem ovlivnit Vasi postavu. Chybi radost z dosazeni dalsiho levelu, protoze dosazeni levelu Vam neda absolutne nic, cim byste mohli udelat postavicku silnejsi. Na zacatku, kdyz D3 vyslo bylo alespon tezke, ale to uz take neplati, i hardcore je zjednoduseny pro male deti. Diablo 3 neni RPG, ale cista konzolova mlaticka.. Jadro hry je spatne a to zadna itemizace, novy charakter nebo novy akt (datadisk) nevyresi.. To by museli prekopat jadro hry a to neudelaji, protoze sami priznali, ze nechteji znehodnotit gear lidem, co si ho koupili za tisice Eur na RMAH. Nadeje je hezka vec, panove.. Obcas je ale dobre naucit se vnimat realitu a dokazat se s ni vyrovnat. Blizzard uz bohuzel neni firma jako pred deseti lety, zmenili se lide v ni i filosofie firmy.

  15. Já jsem optimista. Dávám Blizzardu ještě šanci. Ale pouhou itemizací problémy podle mě nevyřeší. Ve hře chybí možnost rozhodování. Všechny postavy určitého druhu, mají všechny skilly stejné ( je to spíš arkáda než ARPG). Tam je problém, to by měl Blizzard nějak změnit. Nejpřitažlivější pro mě je rozhodování a možnost odlišení a zároveň riziko zkažení charakteru. Super legendárky určitě nesmí chybět, ale považuji to spíš jako třešničku na dortě.

  16. VRANA17 ano ano jestli někdo čeká že datáč daj zadáčo tak se podle mě šeredně plete (moje spekulace) stačí se jen podívat na to udělaly ve starcraftu. Ale tentokrát nebudu kupovat zajíce v pytly to co provádí blizz… se mě jako zákáznikovy nelíbí uměle tahat peníze.

     

    No pánove a dámy příšte radši u blizzu počkám než si od něj něco koupím. Popř sosnu a pak se rozmyslím…

  17. to VRANA17 a Arrinao s vašimi komenty nelze než nesouhlasit, já osobně již přestal hrát D3 (2 měsíce asi cca 5h a i to je možná moc). A čekám na slibovanou itemizaci ,která nejsíš nepřijde protože sami řekly ,že žádnej patch nebude takže to vypadá na datač který představí na blizzconu.

     

    Mno budu se rozhodovat podle ceny tak jsem a podle kontentu. Vám ostatním co to ještě hraje držim palce a pevné nervy.

     

     

     

  18. To je fakt komedie to by mě zajímalo jak k tomu přijdou lidé co do postav investovali peníze a teď se udělají nové legendárky a staré itemy ztratí na hodnotě. Tím pádem jejich investice je znehodnocená debilním týmem Blizardu co jediné co umí, je stále dokola jen ničit co sám vytvořil jen proto aby bylo kám povyšovat postavu, místo toho aby přišli se skutečným nápady a inovacemi. Je mi nablití z toho co s touhle hrou ti šašci dělají. Když hra vyšla postavy byli úplně jiné než teď. Super člověk si vybere za koho bude hrát odehraje X stovek hodin a nějaký kretén v D3 týmu rozhodne ten dostane 600% dps místo 100, tenhle zas tohle, ale jak k tomu přijdou ostatní to by mě fakt zajímalo. 

     

     

     

    Oni si myslí že vývoj je když půl roku dělají hovno a pak slavně z 100 udělají 600. S tím že asi bude ideální vždy když, dá D3 tem průchod své tvořivosti, začít znova respektive přejít na novou postavu která zrovna absolutně za nic dostala boss dps. O obtížnosti nemluvě jediné co bylo na hře super mp10, se povedlo patchem 1.8 objeto vat mase na úkor skutečného hráče co hledá výzvu. Ve finále tihle nobbs hráči po 100 hodinách skončí, ale hlavně že D3 bude mít chvíli plné servry co bude potom …….. Největší problém Diabla 3 fakt tak jak je, že je to prostě stereotypní blbost.

       

     Hra má neuvěřitelný potenciál, ale team co na ni dělá podle mě je absolutně neschopný. Blizzard dávno není co býval viz WOW a další hry co poslední dobou vydávají stojí absolutně za dvě věci. Ani bych se nedivil kdyby to tam nikdo nehrál celkem by to i vysvětlovalo jak vypadal vývoj D3 poslední rok. 

  19. Já jsem si naprosto jistý, že DII má 2000 a DII LoD 2001, mám to vepsané ve hře :). Zároveň cítím, že Blizzard chtěl udělat něco nového, to je pochopitelné, ale zároveň se snaží z předchozího učit a vrací se k tomu, nechce zatratit něco, co fungovalo lépe, než mají teď oni, ale zároveň se pořád snaží najít cestu, jak nabídnout něco nového… to je dle mě dobře ;). Ale k DII se pořád vrací a diskutují o tom s komunitou…

    Javurek: S tím nemohu souhlasit, jak už jsem psal níže. Většinou do nějakého min. 18lvlu a níž, si skillpointy a staty nechával ladem a rozházel vždy v určitý moment dle potřeby, takže výsledek je dle mě podobný jako když to hra dělá za tebe :). Co se týče MF, ano, to tady funguje tak nějak pochybně, je to prostě pořád o štěstí, jen mu jdeš trochu napřed a to neznatelně. Já např. byl schopný s MF 250% dropnout za jeden run 8 legendárek a teď mám MF přes 550% a nedropuju nic, občas jeden crap item za run, což jednoho otráví, ale prostě to tak je, pořád náhoda :). Mě Paragon systém přijde jako skvělý nápad, dosáhl si max. úrovně a máš pořád nějakou odměnu za další hraní na dost dlouhou dobu a odměna to není zanedbatelná, celkově to pořád vylepšuje tvou postavu a vlastně i zbavuje nutnosti nosti +MF vybavení, to já oceňuji. Co se týče itemizace tak ano, máš pravdu. Tady krom toho, že ti padají legendárky málo, mají ještě velkou šanci na to být nepoužitelné, přesto, že se jedná o TOP legendárku a to je špatně. Je to přesně jak píšeš. V DII měl člověk prostě dobrý pocit ze zabití Bosse, že na něj vyházel sice 10 crap legendárek a občas něco dobrého, ale bavilo tě se mezi tím prohrabovat, jednak si měl pocit větší odměny a druhak si věděl, že z toho spousta itemů může být použitelných, min. pro další chary. Tohle mi taky chybí… Je dobře, že to není jen o Boss runech, ale zároveň, pokud projdu větším bojem s Bossem, očekávám nějakou odměnu. Levelování skillů by byla pěkná věc, mě se líbilo i levelování run pro skilly… v tomhle vidím taky velkou sílu a možnost pro legendární předměty, je toho víc… tak uvidíme, jak si s tím poradí, doufám a věřím že dobře. Vlastně v tuhle chvíli hře dle mě nejvíc ubližuje ta itemizace. Protože od když to vezmu 82lvlů zpět s víc jak o půl menším MF, není tu žádná změna… pořád vysypávám hromady crap rare itemů a rozbijím crap legendary (když spadne nějaká top, je to fakt zázrak a stejně má crap roll) když už se uráčí padnout a to celkově kazí požitek z dropu a oni to vědí. Tohle jediné mě mrzí, že se na to víc nezaměřili a víc na tom nezapracovali, zrovna ve hře, která je o itemech. Více druhů vzácných předmětů a hlavně, více setů – použitelných setů jako celek, aby mělo smysl je nosit, byl k tomu vázán příběh a nějaký viditelný efekt… Přesto hru miluju a těším se na každou další dobrou změnu od Blizzu a snad s Itemizací udělají něco brzy, pak se lov za pokladem stane opět mnohem zábavnějším. Ještě dodatkem taky vidím jako velký problém u class předmětů, které by člověk očekával jako BIS, ale přitom se tam rolují nesmysly a staty/vlastnosti pro jiné chary… :-/ Blizz už má opravdu na čase! :¨)

  20. Já jsem s D3 spokojen, je to příjemná změna po 5-ti letech hraní D2 LoD a tak jsem rád, že to má lepší grafiku, Aukci, ty itemy by mohli teda vylepšit, no 😀 Ještě ani jednou mi nespadla věc, která má větší hodnotu než její salvagnutá verze. Artisani (Mystica jsem nestihl), podle mě Mystic trochu napadne Aukci ve smyslu, že itemy nebudou mít takovou cenu, protože efekty si budete moct přidávat nebo měnit.

    A jenom pro detail, rozdíl mezi D2 LoD a D3 je jenom 7 let, ne 12 🙂

  21. Rafider: v diablu 2 když člověk expil tak si vlastně pořád vylepšoval postavu novými body do skillů. To v Diablu 3 není. Ve trojce mi přijde, že nějak není důvod expit po 60, Paragon system je dost slabej důvod. Navíc když drop je tak blbě udělanej, třeba včera jsem asi 6 hodin hrál s MF přes 350 a nepadla jediná legendárka. Tohle by se ti v d2 nikdy nestalo. Ano nepadla by tam třeba top unique , ale padla by nějaká a to je pocit ze hry důležité. Navíc se tam dali i ty slabé legendárky využít, protože měli schopnosti které jsi na rare prostě nenašel. S těma statama je jak už jsem psal problém v systému. Tak jak to je, je to prostě špatně :D. nejde ani tak ani o automatiku že se staty rozdělují sami(i když to mi taky dost vadí) ale o to, že mají takový vliv na poškození. To by se mělo odvíjet pouze od damage a ne takovým způsobem od hlavního char statu. Díky tomu jsou legendárky strašně random. Když ti padlo v d2 shako, prostě jsi věděl že to je shako a radoval jsi se. V diablu 3 když ti padne třeba jedna z top legend tak se naroluje tak, že to pro tvou postavu je úplnej crap. A za tohle můžou hlavně ty staty. No a kdyby se levelovaly skilly, mohly by být také mnovem víc provázané s itemama a spousou dalších vlastností, které by se na legend mohli dát. Jako all skills, skill on hit, skill when hit, různé modifikace skillů atd. Proto prakticky za všema problémama co ta hra má vidím staty a skilly.

  22. Opet se musim vyjadrit. Nemelte tu porad o Diablu 2. Byla teda vlastne je to skvela hra, ale prosim vas pochopte uz, ze Diablo 3 je uplne neco noveho. Blizz to pravdepodbone taky tak vidi a nechce se za zadnou cenu vracet do minulosti. Chteji aplikovat nove napady. Je jeste dost casu na to, aby D3 vyzralo jako se to stalu o dvojky. Ale vracet se k minulosti je nesmysl. Budoucnost je pred nami a na tu se musime tesit.

  23.  

    Javurek: Zkus být trochu konktérnější a uvést mi nějaký příklad, abych zcela pochopil, jak to vnímáš :). Mě například vadí, že nemohu měnit skilly a jsem nucený používat jen těch pár přednastavených, za prvé z důvodu efektivity a za druhé z důvodu ztráty NV. Já měl vždy nejoblíbenější kouzelnici a tak za ní pochopitelně hraju i teď a chtěl bych, abych byl „pánem živlu“, tzn. tu pustit Blizzard, tu Meteor, tu se portnout támle a vyčarovat Arcane orb atd. Zároveň by těch skillů mohlo být o trochu více a trochu různoroději. Jiný problém se skilly nemám… Staty? Zde mě je to opravdu fuk, protože sám se v DII jel tak, že těhlech X lvlů jsem maxoval sílu, abych unesl tenhle armor a pak vše do energy, nebo vitality… nebo sem přesně od lvl Y do lvlu Z nedával do statů nic, protože jsem věděl, žen a lvlu Z budu potřeboval tolik tohoto a tohoto statu, abych mohl něco nosit. Takže samorozdělování mě nějak netrápí, je to sice jedna z individualit, která je vzata… ale nevidím pro ní více využítí. Sám jsem s kouzelnicí v D2 jel buď na MAX Energy nebo MAX Vitality. Nemyslím si, že tohle hře vzalo, ale spíše přidalo :). No a můžeme se bavit o dalších věcech, ale zajímá mne tvůj pohled… 😉

  24. Rafider: Ano když srovnáš d2 a d3 časově po vydání, d3 z toho pravděpodobně vychází lépe. Jenže já vidím hlavní problém v herních mechanismech a to jsou staty a skilly, od toho se odvíjí problémy s ekonomikou, to že se skoro všechny chary hrajou stejně, nuda po dohrání max lvl(paragonu), problémy s dropem atd atd. Na diablo 2 šlo dobře navázat a přidělat spousty super věcí v datadisku a patchu 1.10. V případě diabla 3  by muselo nastat přebudování těch skillů a statů aby to fungovalo úplně jinak, jinak to fakt nevidím vůvbec nadějně že se něco zlepší.

  25. R1k0: Já je ale nesrovnávám, naopak, říkám, že každý díl Diabla měl svou originální grafiku, oproti jiným hrám, ačkoli nebyla přelomová, vždy byla poutavá a originální, což jí dělalo vzácnější a lepší, než-li u jiných her s teoreticky lepší grafikou. Dodnes se mi líbí D1 i D2 a jen říkám, že D3 splnilo s grafikou opět mé očekávání, stejně jako předchozí díly ;). D3 má skutečně více mechanik než D2… tak proto říkám, že nevidím důvod, proč by D3 mělo být horší než D2 :D.

    kogoruhn: Přesně, myšlenka dobrá, ale celkový efekt špatný a je to umocněno i nedobře postaveným dropem a tak :). Na HC to samozřejmě funguje lépe. Svůj účel to plní, ale pořád to kazí ten požítek ze hry.

  26. Já nevím, ale mě D3 přijde lepší jak D2 bez LoD, má více možností, grafika mě nadchla tak jako u každého Diabla a ha celkově vtáhla, že jsem jí hltal každým douškem. Ano, dá se najít spousty chyb, ale pracují na tom a od začátku už se to dost změnilo. Mě to tedy bavilo od samého začátku. AH byl doboru myšlenkou, ale trochu se vymkl z ruky… Myslím, že ty největší ESA čekají v datadisku a toho se já nemohu dočkat. Tady by nás datadisků mělo čekat hned několik, takže já pořád nevidím nic horšího oproti D2 :D.  Jediné co pokazili jsou itemy, to musím přiznat, že se jim nezadařilo a měli by na tom více máknout. Trochu to upravili, dobré myšlenky s artisanem, ale pořád málo… Mě se zdá, že už to nechávají opět do datáče. Očekávají velký příliv s datadiskem a tentokrát si budou chtít hráče určitě udržet ;).

  27. Arinao s tímhle odstavcem se naprosto ztotožňuju, líp bych to fakt nenapsal:

     

     Diablo 3 čelí negativní kritice protože je defacto krokem zpátky. A vůbec nezáleží na tom jestli je to krokem zpátky od datadisku, nebo od čehokoliv jiného skutečnost je taková, že zkušenosti které Blizzard z tvorby D2 získal, tak jako by zahodil. Diablo 2 před sebou nic lepšího nemělo. Proto je argument že Diablo 2 se „nehrálo“ nebo že bylo „špatné“ je nejenom nepravda, ale zároveň je to absolutně irelevantní…

  28. Javurku, víš, že to nevymysleli do Skyrimu? Tenhle systém byl možná už i v Elder Scrolls 1 😀 Nejpozději ve 3. TES to založili, protože chtěli být více originální a tak mít větší prodej, co jsem četl na fórech 🙂 Já jenom, aby tu nebyly nějaké nesmysly potom, jen, abysme předešli pozdějším problémům 🙂

  29. Arrinao – ja sem spis zastance nazoru „Kdyz to slo v D2 proc by to nemohlo jit i v D3“. Defakto je to ta sama hra. Lidi urco nebyly hloupi pac Diablo 2 bylo udelano pro hrace a je to v ty hre znat. Jasne ze posledni patche hru lehce zjednodusili ale porad se da zarvat neuveritelne snadno. Lidi srovnavaji D3 s D2 LoD a TO JE ZAKLDNI CHYBA. Diablo 2 sem hral a hrat se pochopitelne dalo ale proste neco tomu chybelo. Za rok Blizz udelal LoD a bylo vystarano. I po 12ti letech se hra porad hraje. Samozrejme, ze srandy jako sinergie prisli s 1.10 ale LoD tomu dalo novy rozmer. Ja si myslim ze tohle vsechno „dobre“ si proste chystaji na datac. Dale musime brat v potaz ze D3 delal jinej team lidi.


    Proste a jednoduse: D2 + LoD se udelalo s laskou ke hracum a v tom roce vydani to BYLY HRY. D3 bylo udelano pac budou prachy (ostatne jako kazda hra zejo :-D) a Blizz neni slepej a vidi, ze WoW uz moc penez nevydelala.


    Tohle handrkovani nema cenu. Ja si pockam na datac a pak budu soudit.

  30. Neuvědomíme R1ko protože ať se to snažíš jak chceš pořád dokolečka opakovat, pravdu z toho prostě neuděláš:).

    copy paste z předchozího článku:

    [quote]A znova argumenty že Diablo 2 bez datáče nebylo nic, že se nehrálo. Ale hrálo. A moc a moc hrálo pokud bychom vzali v úvahu počet hráčů v aktivní komunitě (tím se myslí battle.net, takže prosím neargumentovat pirátskými kopiemi) děleno počtem koupených kopií:). Zásadní rozdíl tkví v tom že Diablo 2 po vydání nečelilo žádné negativní kritice a bylo opěvováno a oceňováno až do omrzení. Tehdy totiž lidi byli tak strašně hloupí že jim to stačilo. Kromě Diabla 2 měli totiž už akorát Nox a Baldur’s gate, oboje na mííííííle vzdálené kvalitou od D2.

    Diablo 3 čelí negativní kritice protože je defacto krokem zpátky. A vůbec nezáleží na tom jestli je to krokem zpátky od datadisku, nebo od čehokoliv jiného skutečnost je taková, že zkušenosti které Blizzard z tvorby D2 získal, tak jako by zahodil. Diablo 2 před sebou nic lepšího nemělo. Proto je argument že Diablo 2 se „nehrálo“ nebo že bylo „špatné“ je nejenom nepravda, ale zároveň je to absolutně irelevantní…[/quote]

    promiň kámo já ti to beru že D3 máš rád ale spoléhání se na to že si lidi po 13 letech nebudou pamatovat jak to bylo prostě neschvaluju. Zkus jiné argumenty.

  31. A´t se proboha podívají co fungovalo v d2 a přestanou dělat ty jejich pokusy… Ono je to celé podělané těma statama, ty itemy(hlavně legendárky) jsou až moc random díky tomu že jsou tam variace na 4 staty.Vrátit zpět rozdělování bodů, změnit funkci statů aby neovlivňovali poškození a dát zpět leveling skillů. Až pak bych se vrhl na předělání legendárek,protože za tohodle stavu nemaj šanci něco spravit. Levelování skillů by ani tak nemuselo probíhat přes vkládání bodů ale systémem jako třeba Skyrim. Čím víc skill používám tím větší level má. A vždy by v jednu chvíli mohlo být třeba 6 skillů na max.

  32. Zároveň Blizzard přiznává, že stav legendárních předmětů není dobrý a že jsou jejich vlastnosti mnohdy směšné a nevýhodné. To se má v budoucnu změnit a přinést do hry použitelnější legendárky, které budou nejen vizuálně propracované, ale také užitečné svými vlastnostmi.  —- smesny je tak mozna to, ze uz sem tohle jednou cetl a lege opravili a zase spatne :D..boze, to je spis smutny..amaterismus

  33. Jestli opravdu udelaji nekonecny dungeon, tak se teda budu smat. V tom pripade se vsechny akty muzou dat pryc a bude se chodit jen dungeon. Tohle mi jako dobry napad neprijde. Ja bych vyrazne omezil aukci jakkykoli způsobem, zvysil bych obtiznosti mpcek, itemizace, selffound mod nebo neco podobneho. Tohle dle meho nazoru ma smysl. Podle toho co ctu, tak ty Blizz napady jsou cim dal tim horsi. Omezit hlavni stat??? Jestli tohle udelaji, tak uz teda nevim.

  34. Nazdárek lidičky 🙂

    Na petch 1.0.9 se mi ty změny zdají docela veliké, podle mě příjde po petchi 1.0.8 rovnou petch 1.1.0, nechci být prorokem, ale necháme se překvapitl Jinak se mi zdá, že Diablo III se vývíjí správným směrem, prostě se to musí dozrát, akorát se mi zdá, že ztratí všechny své fanoušky, ale to se stát nesmí, nechci aby hra se jen tak vzdala a zanikla, prostě mi je to proti srsti..

    S pozdravem!

  35. Určitě to bude součástí patche, datadisk je v nedohlednu…jen ten patch nepojmenují jako 1.09, jelikož by to vypadalo, že je to malé, ale pojmenují ho jako Big Fracking D3 Loot 2.0 Update 🙂 Toť vše podle mě… informace bysme měli mít v září či říjnu, tak se nechme překvapit..

  36. Blizzard se vyjádřil k několika tématům a mimo jiné uvedl, že nová itemizace (změny u předmětů) nebude vydána jako samostatný patch a zároveň to znamená, že se v tuto chvíli nepracuje na dalším Patchi 1.0.9.


    Tuto větu nechápu z jediného důvodu.  V jiném zdroji od Blizzardu jsem se dočetl, že itemizace nebude součástí datadisku ale patche, tak nevim čemu věřit.

  37. To jsou porad ty same plky kterejma nas krmi uz vic jak pul roku – tyhle reci se jen dokola opakujou a nic novyho to neni.

    Po zkusenostech s Blizzardem i Starcraftu a WoW jsem vazne necekal, ze v pripade Diabla z toho udelaji takovou smesnou frasku. Vzdyt zatim nas akorat skasnuli o penize a predhodili nam nedodelanou a zmrsenou betu (kurevsky drahou betu). Od zacatku nas jenom krmi recma a slibama. Datadisk si muzou strcit za klobouk.

  38. takze asi tolko k tym dvom samostatnym teamom ktore pracuju samostatne… nakonic ani ten patch tak skoro nebude, takze urcite  ten PC team musi velmi tvrdo pracovat na finisi konzolovej D3… ziadne dva teamy tam nie su

    tieto veci som cital tusim niekedy zaciatkom roka… tak to vyzera, ze skor bude datadisk ako novy patch

  39. lolUsmívající se no já už se fakt musim jenom smát jak se Blizzard překonává v tom tahání vás za nos:D. Bude PVP, bude PVP… jo tak nebude PVP, nelíbí se nám to (i. e. necháme si to na datadisk), budete mít rvačky. Jo rvačky vám nestačejí, a vadí vám aukce a no jo nám ty aukce vadí taky a strašně nejradši bychom je ze hry úplně odstranili (i.e. necháme si to na datadisk). Aha vadí vám itemizace no nám ta itemizace vadí taky a strašně, nejradši bychom ji úplně změnili, pracujeme na tom…. jo tak itemizace nebude (i.e. necháme si ji na datadisk), stávající je strašná, víme a po půl roce to opět přiznáváme, ale nebojte přijde nekonečnej dungeon a artisani:D … … … …Vyplazující jazyk

    To je jak baron Prášil, koukám že už ani skalní příznivci tomu moc nevěří. Nejvíc se mi líbí jak vždycky honem potom co něco dlouho očekávanýho sestřelej tak honem nakrmí něčím dalším, aby stále byl důvod čekat:D Omlouvám se jestli jsem tímhle svým příspěvkem snad někomu šlápl na kuří oko. Je mi jasný že v okamžiku, kdy tu hru milujete prostě nemáte jinou možnost než si tohle nechat líbit. Určitě se nad tím nijak nepozastavuju, to co mě fascinuje je jenom jak daleko je Blizzard schopnej zajít a že i za současného stavu si dovolí vás trolovat… Z těchhle tří změn se myslím doopravdy uskuteční jen ten paragon systém protože zjistili že to nesmírně pokakali tím že umožnili rychlejší leveling a hráči s PL100 jim začali hromadně odcházet.

  40. Nekonecny dung by bodl. Sice od 1.0.8 se chodi nejvice act 1 a ten se mi uz okoukal ale vec je to dobra. Paragon jako account bound neni spatny napad jen nvm jestli je moudre aby lvly 1-59 mely hned maximalni MF a GF. Pridani mystika bude zajimave a prinese to do hry novy nadech a nove moznosti.

  41. No skvěle. Konečně uznali že s legendárkama je to tu marný. NEKONEČNÝ DUNGEON – Ten ať sem dají ať se děje co se děje a můžou tam dát monstra ze všech aktů, různá prostředí. Můžou udělat i nový moby ale aťuž to prostě není jak teď, že všeci farmaří jedno a to samé dokola. Každou hodinu znovu. Už mi to příjde jako nuda, zvlášť odměna krom brimstonu za to ( s vyjímkami ) není žádná. Rozšířit PL systém není až tak špatný nápad ale ať ho udělají pořádně – Aby na každý nový Lv. nebyla třeba další špetka expů. Třeba kdyby se přidávalo po každém PL 100m expů. Takhle měli někteří hráči PL 100 za 500hod – nekteří i míň. Kdyby to byla jak jsem psal tak by to trvalo o hodně dýl. Samozřejmě kdyby za to byly i lepší odměny.

  42. Pokud se něčeho takového dočkáme, bude to jedině dobře 🙂 ta myšlenka s legendarkama je dobrá a já jsem o oní už hodně přemýšlel, bral bych i že by legendarky padali míň, ale když už padne tak pořádná :). Ten Nekonečnen dungeon jsem poprvé viděl v Torchlightu, uvidime jak to bude fungovat

Napsat komentář