Další Patch 2.0.1 pro PTR a Betu Reaper of Souls

Blizzard před několika dny vydal nový patch pro PTR (Public Test Realm) a uzavřenou Betu Reaper of Souls. Podle předběžných zpráv se zřejmě nejedná o patch poslední. Níže se nachází překlad nejdůležitějších částí oficiálních poznámek k tomuto patchi.

Diablo III PTR Patch 2.0.1 – v.2.0.0.21806

Níže naleznete aktuální poznámky o PTR patchi 2.0.1. Prosíme, vemte na vědomí, že se nejedná o finální verzi patche 2.0.1 a mnohé změny nemusí být zdokumentovány a podrobně popsány.

OBECNÉ

  • Obtížnosti Expert, Master a Torment 1 se mírně zjednodušily
    • Obtížnosti Torment 2, 3, 4 a 5 byly lehce ztíženy, aby Torment 6 zůstal zhruba stejný
  • Paragon křivka byla upravena, aby lépe odpovídala zesílení na maximální úrovni
    • Hráči, kteří měli relativně vysoké Paragony (250+), by měli získávat zkušenosti výrazně rychleji
  • Hit boxy byly upraveny, aby lépe odpovídaly modelům postav
    • Ženské a mužské postavy stejného povolání mají totožnou velikost hit boxů
  • Oprava chyby: Hvězda na minimapě se nyní správně zobrazí, když padne legendární nebo setový předmět

BOSSOVÉ

  • Následující bossové již nemají rozzuření (enrage) s výjimkou Torment obtížnosti
    • Butcher
    • Zoltun Kulle
    • Belial
    • Ghom
    • Siegebreaker
    • Rakanoth
  • Siegebreaker nyní používá upravenou verzi odrážení poškození (Reflects Damage), která odráží procentuální poškození namísto plošného
    • Tento affix má nyní Siegebreaker pořád
    • Změny se vztahují i na Infernal Machine souboj

CRAFTING

  • Distribuce gemů byla vyladěna
  • Championi a Raritní monstra již po zabití nezaručují drop Demonic Essence nebo Death's Breath
    • Šance na získání Demonic essence / Death's Breath se zvyšuje s úrovní obtížnosti
  • Kovářství (Blacksmithing)
    • Mnoho receptů obdrželo úpravu a seznamy potřebných materiálů byly přepracovány
      • Některé předměty jsou nyní orientovány jako nákladnější na materiály a jiné mají požadavky na materiály nižší
    • Všechny craftěné legendární předměty úrovně 1-60 obdržely úpravu nákladů na výrobu
    • Rozložení bílých předmětů má nyní větší šanci dát více bílého craftovacího materiálu
    • Modré předměty mají nyní po rozložení šanci dát 1-3 modrého materialu na craft

UDÁLOSTI (EVENTS)

  • Pekelný stroj (Infernal Machine)
    • Událost Infernal Machine nyní může být dokončena pouze na obtížnosti Torment 1 a vyšší
    • Šance na drop byla oproti testovací fázi snížena ze 100% na následující hodnoty:
      • Torment 1 – 25%
      • Torment 2 – 28%
      • Torment 3 – 33%
      • Torment 4 – 38%
      • Torment 5 – 43%
      • Torment 6 – 50%
    • Bossové v Události Infernal Machine od nynějška nemají rozzuření (enrage)

PŘEDMĚTY

  • Affixy Life per Fury Spent a Maximum Fury se nyní losují na obouručních Mighty Weapons ve dvojnásobné výši než na jednoručních Mighty Weapons nebo Mighty Belts
  • Affixy Life per Spirit Spent a regenerace Spiritu se nyní losují na obouručních bojových holích (Combat Staff) ve dvojnásobné výši než u Fist Weapons nebo Spirit Stones
  • Splash Damage byl přejmenován na Area Damage (plošné poškození)
  • Byl přidán nový Affix na předmětech: % poškození zbraně krvácením (% Weapon Damage Bleed)
    • "X% šance při zásahu na vyvolání krvácení za 300-400% poškození zbraně v průběhu 5 vteřin"
    • Tento nový Affix nahrazuje předchozí Affix krvácení (Bleed) na všech nových předmětech
  • Nové třídy obouručních zbraní mají mírně zvýšenou rychlost útoku
  • Oprava chyby: Předměty nyní losují Affix "Level Reduction" s nižší frekvencí
  • Craftované Setové předměty
    • Mnoho craftovaných Setových předmětů prošlo změnou jejich setových bonusů

MONSTRA

  • Hustota monster v Aktech I-IV byla upravena
    • Hráči nyní narazí na prázdné oblasti méně častěji
    • Akt I dostal upravenou hustotu monster, díky které se bude na vyšších úrovních jednat o větší výzvu
  • Poškození od Affixů monster bylo sníženo
  • Poškození od monster mezi levely 50-70 bylo sníženo v průměru o 25%, ačkoliv přesné číslo se liší podle úrovně
  • Zdraví monster bylo výrazně sníženo na obtížnosti Torment 2 a vyšší
    • Bonusy do zkušeností (Experience) a nalezení zlata (Gold Find) byly také sníženy na obtížnosti Torment 2 a vyšší
  • Získané zkušenosti za monstra na levelu 40 a výše byly výrazně navýšeny
    • Zkušenosti potřebné na level byly také zvýšeny v podobném poměru
  • Všichni goblini mají nyní stejnou třídu pokladů a budou konstantně dropovat podobné věci
  • Mnoho předmětů bylo přidáno třídě goblinů, které je tak činí více odměňujícími, podobně jako Horadric Caches

 

Reaper of Souls uzavřená Beta – v.2.0.0.21806

Níže naleznete aktuální poznámky o patchi pro uzavřenou Betu Reaper of Souls.

POZOR: prosíme, vemte na vědomí, že uzavřená Beta Reaper of Souls obsahuje také všechny změny z PTR.

OBECNÉ

  • Zkušenosti získané na úrovních 61 až 70 se zvýšily
  • Nová záložka v truhle dostupná ke koupi
    • Tato záložka bude k dispozici pouze s datadiskem Reaper of Souls

ADVENTURE MÓD

  • Odměny (Bounties)
    • Horadric Caches již nedropují Rift Keystones
      • Rift Keystones jsou nyní Rift Keystone Fragments
        • Hráč může použít 5 fragmentů k vyvolání Nephalem Riftu
      • Horadric Cache nyní dropuje 2 Rift Fragmenty
      • Bounties garantují Rift Fragmenty
    • První dokončení Bounty v každém Aktu již nebude dávat Rift Fragmenty nebo Blood Shardy
    • Obdržené Blood Shardy za splněné Bounties byly upraveny podle obtížností
      • Normal udělí 1 Blood Shard
      • Expert a Bonusové Bounties udělí 2 Blood Shardy
      • Master a výše udělí 4 Blood Shardy
    • Bounty Svitky (Scroll of Mysteries) byly upraveny
      • Nyní je k dispozici 5 typů bonusů (buffs) z Bounty Svitků
      • Bonus poškození do Bossů z Bounty Svitku byl snížen z 300% na 25%
    • Hrači získají odměnu za Bounty pouze pokud jsou v lokaci, kde je splněna
    • Zkušenosti a zlato za Bounty se liší podle typu Bounty
      • Odměna za Bounty by měla být více úměrná času a usílí, potřebným k dokončení Bounty
  • Nephalem Rifts
    • Rift Bosové mají nyní šanci dropnout Fiery Brimstone na úrovních 1-60
    • Skupinky Goblinů jsou nyní vzácnější
    • Někteří Rift Bossové dostali úpravu poškození a zdraví

CRAFTING

  • Kovářství (Blacksmithing)
    • První nová třída craftovaných předmětů v Reaper of Souls je nyní určena pro level 61, sníženo z levelu 65
    • Předměty se socketem nyní nepožadují ke craftu esenci Death's Breath
    • Pásky a boty nyní ke craftu vyžadují další Death's Breath, ale jako kompenzaci mají snížené požadavky na ostatní materiály
    • Všechny legendární předměty na levelu 70, které dříve ke craftu požadovaly několik drahokamů, nyní požadují pouze jeden drahokam maximálního levelu (Flawless Royal)
    • Několik craftovaných legendárních předmětů, určených pro konkrétní postavu, nyní pro craft požaduje drahokam barvy, která není běžně používána danou postavou
      • Toto je nastaveno z důvodu spotřeby kamenů, které nejsou běžně danou postavou využívány
  • Klenotník (Jeweler)
    • Amulety a prsteny na levelu 70 nyní pro craft nevyžadují esenci Death's Breath
    • Zvyšování úrovně klenotníka nyní stojí méně esencí Death's Breath
    • Tvorba Imperial a Flawless Imperial drahokamů nyní nestojí žádné esence Death's Breath
      • Tvorba Royal a Flawless Royal drahokamů nyní stojí jednu esenci Death’s Breath
    • Amulety a prsteny jsou nyní správně craftovány ve verzích pro level 70 (dříve se jednalo o level 61)
  • Mystic
    • Okouzlení (Enchanting)
      • Staré (Legacy) přeměty nemohou být okouzleny
        • Poznámka: Předměty, získané před tímto patchem, nemohou být okouzleny jako výsledek této opravy. Všechny předměty získané po tomto patchi nebudou tímto zasaženy.
      • Ceny okouzlení (Enchantingu) a požadované materiály byly upraveny
        • Okouzlení některých předmětů stojí více craftovacího materiálu a okouzlení jiných stojí méně
        • Základní cena okouzlení legendárních předmětů byla snížena
        • Částka za okouzlení Bracers a Helm byla snížena
        • Předměty levelu 1-60 na okouzlení nyní požadují materiály pro level 1-60, předměty levelu 61-70 na okouzlení požadují materiály pro level 61-70
        • Všechny legendární předměty pro okouzlení požadují Demonic Essence nebo esence Death's Breath v závislosti na levelu předmětu
        • Všchny helmy, kalhoty a hrudní brnění nyní pro okouzlení stojí také Demonic Essence nebo Death’s Breath v závislosti na levelu předmětu
        • Okouzlení legendárních prstenů a amuletů nyní nestojí žádné zlato
        • Okouzlení legendárních prstenů a amuletů nyní stojí drahokam třídy Royal
      • Mystic nyní potřebuje získat vyšší úroveň pro odblokování schopnosti okouzlit různé typy předmětů
        • Toto je zobrazeno v jeho tréninkovém uživatelském rozhraní
    • Změna vzhledu (Transmogrification)
      • Základní bílé předměty nyní neodemknou vzory změny vzhledu po jejich sebrání
        • Tyto vzory jsou nyní správně získávány tím, jak Mystic postupuje na nové úrovně
      • Setové předměty, určené pro konkrétní postavu, již odemykají změnu vzhledu pouze odpovídajícím postavám
        • To zabraňuje, aby změnu vzhledu využívaly i postavy, pro které není předmět určen

UDÁLOSTI (EVENTS)

  • Pekelný stroj (Infernal Machine)
    • Který orgán vypadne z Bossů nyní záleží na tom, jaký je použit Infernal Machine k otevření portálu
      • Pokud hráč používá Infernal Machine na úrovni 60, Bosové dropují orgány úrovně 60
      • Staré orgány nyní padají z Bossů v úrovních 60-70
      • To proto, aby se zabránilo situacím, kdy hráč mohl získat nové orgány pomocí starých Infernal Machines; také to umožňuje hráčům na úrovni 70 farmit a craftit Hellfire Ring pro 60 level, pokud si to přejí
    • Duše zla (The Soul of Evil)
      • Souboj byl přepracován, což má za následek mnohem větší výzvu
        • Všichni další Bossové, vyvolaní během boje, musí být poražení pro dokončení Eventu
        • Varování! Tahle bitva není pro lidi se slabým srdcem!

PŘEDMĚTY

  • Štíty na levelu 61-70 dostaly zvýšenou hodnotu pro blokování příchozího poškození (Block Amount)
  • Legendární štíty dostaly zvýšenou hodnotu pro blokování příchozího poškození
  • Affixy Life per Wrath Spent a Maximum Wrath se nyní losují na obouručních cepech ve dvojnásobném množství než u jednoručních cepů a štítů pro Crusadera

Zdroj: Battle.net

49 komentářů u „Další Patch 2.0.1 pro PTR a Betu Reaper of Souls

  1. AlmightyCraft….podstata mojich srdcervucich pismen bolo:

    Nevadi mi nic….som rad se spravili co spravili a nic im nemam za zle….ani paragon, ani goldy, ani acc bound itemov ani nerf crit chance v paragone ani zatvorenie ah…ani zrusenie uprwvy itemov z 1.0.8….ja som rad ze z uboheho farmenia crapu v D3V dosla nova vyzva v podobe D3ROS na dlhu dobu…a za to mozeme blizzu len podakovat

  2. Ale prdlaaaajs nehladaj za vsetkym len upalovanie carodejnic….len proste mi to pride take moc velke zjednodusovanie hry….take detske jasne ze paragon sa zide….kazdemu…je to take zlahcovanie…ale share paragonu na novo vytvoorenej postave sa mi zda az moc….ved kto chce mat za 4 hodky 70ku a za dalsi den 900k dps a pocas farmenia v T6 s top itemami sa sparat v nose? Po 2 mesiacoch zase budu nareky ze sa nudime pri ROSe lebo vyzva zadna a z fanatikov a nadsencov budu haters

    Mozem si deletnut postavy…vsetky top itemy zo vsetkych charov mam uz na paypale ak vies co tym myslim…takze ja som vesely…a co som videl na ptrku tie paragony skacu jak dive….kazdopadne bol to len moj skromny nazor a ostatnym tie ich neberiem…ved kazdy sme iny kazdemu sa paci nieco ine…kazdy chce to a ono inak….a ja silno koketujem s clearom uctu…k paragonu este…dostat po prevode na paragon 2.0 nejakych 50-100…ok….ale 300-400 bodov sa mi zda len trosku moc nic vic;)

  3. Stefi_Rourke: odpoved global wipe / neco nového by si tam neměl ? 😀

    Pokud chces wipe udělej si wipe = postavy smazat, itemy vyházet, goldy zlikvidovat to zmákneš. Pokud ti vadí artisani lvl 10 mno tak lozni acc na jinem realmu treba americkem. Začneš od začátku a budes happy. To že se bude expit lvl 1-70 za … h mno já teď dělám lvl 1-60 cca 4-5h mno velká to změna. Jestli ti vadí nekteré herní prvky tak je nevyužívej (paragon pointy rozdelovat nemusíš, věci z D3V taky ne.)

    Proč ja každej hned fanatik a padaj jen názory styl " upálit čarodejnice " (je to zlo hned to všem zkažte, smažte, zničte)

    Kdo se rozhohl hrát HC byla to jeho volba, kdo Self found ten taky , atd….

    To chce klid a jestli se na RoS netešíš tak to je škoda. Já se těším moc.

  4. Este mam jednu vytku….

    Sharovat paragon na nonovytvorenych postavach?…..prosiiiiiiiiim? ….a preco?….lebo prevod 10x100PL do paragonu 2.0 jeee….300ka? Dajme tomu….novovytvoreny char s full point v core kde je zakladny stat postavy vitalka cc a cda to je len 200 bodov…dalej taky loh a life regen….a mozes si zapnut T6 od 1 lvlua za 3 hodky mas 70ku v adventure mode…..a to je co za hru?….odpoved global wipe

  5. Este som zabudol do 1ho odstavca….s ROSom naco chces upravovat 60kovy ah item ked so 120kovym prevedenym paragonom vylezies vom a na master obtiaznosti spravis za 2 10 minutove questy 61vy lvl a uz mas v ruce crap z ah?

    Naco upravovat nieco co nema buducnost nie ze 2-3hodiny….ale ani pol hodinu?

  6. Aaaaach jaaaaaaj toto je teeeeeema….zostanu goldy? Nezostanu? Uprava1.0.8 kovych…itemov….SoulCrusher….prosiiiim ta akyyyy podraz? Naco chces uplavovat low endy? Teda aby som naznacil moj pohlad na to….na ptrku so skopcenym 260k dps cm wizom a vymene skillov padali same low endy…ci leg, ci rare….preco? Lebo kopy gear bol z ah ….necudo ze padali slabsie veci aj ked mal item o 200 viac intelu ale nemal cc alebo padla weaponka co ti pridal 0,5% dmg…a ked si ho vymenil za chantku tak ti este ubrala koli tomu ze si dosiel o set bonusy…padali proste 60kove ( vo velmi obmedzenom mnozstve pouzitelne) veci a bude to tak aj potom co vylezie 2ka update pre tych co si nekupia ROS….pretoze tu bude platit pravidlo vyssi lvl lepsi item..a ten co ma lvl cap 60 sa moze ist posrat…alebo zobracit o rare itemy s lvl redukciou….takto ja vidim 2.0 update….

    Za 2e: co sa tyka ROSu a jeho ceny……ja na to nemam…on na to nema, to je drahe, ja im nic nedam……je to vela….je to malo….ale priznajme si jedno…kolko z naaaaas maju ROSko a spetne vlastne aj samotne D3 zadarmo vdaka RMAHu? Ja sa priznam….ja aj polku dovolenky 😛

    Ale zase anoooo….decka nezarabaju decka nemaju ucty nemaju karty a pp…..ale plakat nad kazdym rozhodnutim ktore padne z tlamy vyvojara??….na to mam 2 slovnu odpoved…global wipe

  7. to ja si dam hlavne crusadera ,ale jestli budu expit rychle nebo pomalu je mi jedno chci si to pekne osahat(projdu celou kampan to je jasny)s tema vecma uvidim neci si necham treba obourucak Grandfather nebo jak se jmenuje je cool a dalsi.Jo a nevite jak to bude u kovare s receptama co jsem ho naucil.

  8. Hellfire ring asi ano (proc firebalu na slolo) ale cainův set si myslím že je na RoS uplně naprd … rozdíl v exp není tak závratnej, teda pokud se akutne nemusí nechat protahovat z 1-70 to leze opravdu skvěle a s slušným Hellfire se to dá v klidu na torment od začátku do 50lvl jen z toho co padne.

    Pokud se necháš protahovat tak Caina vem ale tím pádem i Born set. (ale to ti pučí snad každej oboje i s leoric ringem na ty 3h)

    Proste nepřehánět hraj pokud tě to baví pokud ne vše snadno a rychle doženeš po spuštění RoS (i paragony tam nelezou tak pomalu už)

  9. panUzasnak: Přesně jak řekl Almighty,pokud máš citový vztah k věcem co jsi našel tak si je nech,ale bohužel používat je asi nebudeš. Určitě bych ti ale doporučil vycraftit si Hellfire Ring a koupit si Cainův set pokud ho tedy ještě nemáš….bude se to hodit na expení Crusadera–jestli ho budeš hrát:)

  10. panUzasnak: přenos vecí do datadisku není třeba řešit nech na sobě to co máš už to určitě nezlepšuj, neco budeš potřebovat aby si nadropoval itemy nové.

    goldy kolik máš tolik máš nemá cenu zmatkovat nebo dokupovat na RMAH (samozřejmě co máš cenného navíc prodej) sety co máš teď nebudou použitelné na sety nové (tzn. např. natalka set věci z 1.08 se počítají do setu jen s věcma z 1.08)

    Pokud si věci chces schovávat z nostalgie klidne si je nech, ale bude to jejich jediná cena.

    MF se bude nově generovat jen na určitejch legendárkách, vše co funguje na věcech verze 1.08 bude uplně bezezměn v RoS (Life steal už na new itemech nebude, ale efekt z původních se bude snžovat a na 70lvl přestane fungovat úplně. )

    Achievementy budou viceméně jako teď jen pár jich přibude.

  11. diky za reakce samo ze jsem se dival na videa prave proto jsem byl prekvapenaj protoze SilverHandCZ rikal ze snad jedine zlato ma cenu si nasetrit na pridavek.
    To:Fragnatic takze myslis vsechny veci prodat i leg.to je docela skoda nevim treba rad sbiram sady klidne je mam v truhle ani je nemusim pouzivat.
    Jo nevite nahodou jak to bude z Achievementama proste rad plnim vsechno co se da.

  12. SoulCrusher: zádnej podraz ty předměty všem zůstanou a jsou podle previdel 1.08 tím pádem proste nebuou změnitelné na RoS, používat je každý může jak dlouho chce a to že si nezmění vlastnosti by blizz klidne mohl udělat tak ze věci 1.08 budou mít max roll z 1.08 a bez smartu… tím pádem na nic

    Konečně bude zase co dropovat… nebueme nosti věci z 1.08 (pochybně lepších než některé RoS)

    Goldy budou použitelné minimálně to že teď v betě každej enchanuje kdejakej crap a utrácí moře zlata stejně bude na nic … Na craft bude třeba new matroš a bez AH ho stejně musí někde nadropovat takže prachy sou jen malá výhoda (a ceny craftu atd… stejně blizz zase sníží až bude nějakej 10 letej kluk brečet že nemá na opravy) , bez AH bude cena zlata téměř žádná (opravy, craft, gemy… ale vše je tak levé že to co člověk sebere ze země mu bude stačit max 20min počká)

  13. nerozumiete ironii asi…kto tu tvrdil, ze zlato nepojde preniest do D3RoS? Ja len na margo toho noveho Blizzardieho vymyslu, ze mystic ano ale len pre nove veci tak je to taky isty podraz ako keby tesne pred vydanim D3RoS ofiko oznamili neplatnost zlata z D3V v datadisku. Je to presne to iste. Tvrdenia Blizzardu, ze z niektorych D3V veci by sa spravnym postupom a s kuskom stastia mohli dat ziskat veci lepsie ako co padaju v D3RoS nas vobc nemusi trapit a ani zaujimat, kedze s tymito vecami sa uz nebude dat robit biznis. Tym hracom to ale droplo alebo si to legalne ziskali cez AH/RMAH takze ide len o princip. Ale ked im to zeriete tak ste v pohode a trapit vas to nemusi…

  14. Peeto: Do PTR se určitě MF na věcech hodí,ale musíme si uvědomit,že tam je max. level pouze 60. A když si nakoupíš věci s MF tak stejně nevydrží do 70lvlu, kde teprve začínaji padat dobré věci. Možná bude lepší vyexpit si teď co nejvíc postav a potom si dát paragony body do Magic Find. Je to jenom můj názor,každý ať udělá to co považuje za nejlepší.

  15. panUzasnak:Tak goldy které máš teď našetřené by ti měly zůstat do datadisku ( tedy pokud se Blizzard úplně nezblázní). Ale věci ať už máš sebelepší, ti vydrží tak 1-2h v RoS. Gemy určitě prodej dokud mají nějakou cenu, protože v RoS dropujou markýzi. A jestli máš víc postav…tak si nech jen tu svojí hlavní a zbytek gearu z postav taky prodej….pěkně to vysvětlil SilverHandCZ na svém streamu. Pokud máš čas tak se určitě podívej na záznamy streamů,které jsou zde umístěny, dozvíš se spoustu užitečných věcí,které ti pomůžou připravit se na RoS.

  16. Peeto: Ja nechcem tvoje goldy, tu vobec nejde o to, ale ide o to, ze preco by ich vobec niekomu mali brat, ked ich trebars ziskal normalnou cestou a to dropom, navyse kto chce hrat od zaciatku od nuly kto mu v tom brani? Vobec nikto, a po dalsie co ti tie goldy v RoS pomozu do zaciatku? Podla mna goldy tam zohravaju velmi nizku ulohu, nic si za ne nekupis skor ako ti to dropne tak isto ako tomu co ma 500k…

  17. Mas pravdu, ze to netreba s ptr prehanat a mat full zazitok potom. Ja uz D3 nehram dost dlho a ptr som si nainstaloval minuly vikend. Hral som vsehovsudy 20min, popozeral zmeny, bolo toho dost, som sa skoro zorientovat nevedel. Inak si tiez rad pockam. Ani som nevedel ze zrusili NV uplne a spusty veci z konzol tam bolo implementovanych. Vy to vsetci asi viete, nejak nestudujem detaily o ptr patchoch, nech je potom toho noveho hafo. Enjoy

  18. Fragnatic. Nie som zvyknuty, ze niekto pochybuje o tom, co poviem. Hral si vobec diablo 3, ked mas taketo otazky ;)) ? Mam iba WD, staci spravna volba skilov a je to, nic nenormalne, nic zavadzajuce, ani klamlive. Teraz som skusal torment VI a par krat som zomrel.. ale Torment 4-5 je OP s tou postavou. Zmazem si ju a pojdem odznova. Inak fakt uz ptr patch 2.0.1 je uplne nova hra. Pozeram ako blazon, kolko novych veci.. pomaly sa v tom ani nevyznam. A to som este nerozdelil paragon body.
    tu mas moj tag http://eu.battle.net/d3/en/profile/Peeto-1128/hero/891049 neveriaci Tomas 🙂 inak dnes mi to v PTR hodilo paragon len 95 /dal som nove copy/ a napr. paragony na torment 4-6 lietaju hore ako dive.

  19. Fragnatic – presne tak. Co Ti na tom nesedi. Jednu postavu mam na p92 v D3 a vyse 800hod. AH som NEPOUZIVAL asi tak do paragonu50, hral som self found. Tak uz Ti pocty hadam sedia. Hram na survive, hp vyse 100k, dmg200k unbuffed, buffed 3-5mega critical. MP10 s prstom v nose cokolvek, ziadna kombinacia mobov ma nezabije. EHP sa blizi k 1mil. Staci?

  20. pinda: Jak 170 v normalu? Ty to sčítáš? jako např. paragon 60+90+20=170? Jestli jo tak takhle se to nedělá…….tam se sčítaji expy a ne paragony. Teď je nově uděláno několik paragon converterů, kam zadáš kolik máš postav a s jakým paragonem a ono ti to vypočítá tvuj startovní paragon v RoS. Mě to vyšlo přesně…:) Dříve bylo 10 postav na para 100……376 para v ROS,ale teď to snížili na 306. Teď už by se to měnit nemělo, alespoň ne nějak výrazně.

  21. Peeto: Ty jsi říkal,že máš nahráno přes 800h………a máš v PTR jenom 112paragon jo?…to odpovídá tak 88-90 paragonu v D3 což je nějaký divný:)). A OP GEAR znamená pro každého něco jiného….pro někoho jsou to věci se kterýma může běhat mp10 a přežít, pro někoho dávat solo uber mp10 a pro někoho 450k+ unbuff dps.

  22. Krasne uz sa tesime…vcera na ptr-kovom Torment2 s partou to bola ina smakovinka 🙂 mam pocit ze life mobov na T2 je znizeny az moc bo prestigio s dhckom behal jak besny pes a ja som sa s frost wizom mohol skrabkat na vajickach… a to sme boli 4

    Peeto: preco ich rozdavat? Daj ich do RMAHu…ja keby som nemal na vanille 85 paragon tak zmazem vsetchy chary a zacnem uplne na novo pretoze ros je uplne nova hra…

    Oznamit zrusenie prenasania goldov? :))))) teraz? Ked vsetci na rmahu nic ine nerobia len nakupuju goldy? To by pred bliyyom po vydani RoSu vyzeralo ako teraz na ukrajine ked nepodpisali dohodu v EU

  23. Lyall, tymto oficialne prehlasujem, ze ak do uvedenia patchu, alebo ROS neoznamia zrusenie prenasania goldov z D3 do D3ROS.. .tak sai ta pridam medzi friend a odovzdam Ti vsetko moje zlato, nechcem ho.
    Tiez rozmyslam nad tym, ze moja postava ja high end vlastne len kvoli tomu, ze som pouzival AH a predaval predmety, ktore som nasiel… tiez je to cez biliardu a som OP..resp v ROS mozem ist rovno na najtazsie obtiaznosti a skor mi skonci cela hra. Nechcem s takouto postavou ist do ROS, pretoze AH sa ide zrusit a ja ju mam tak dobru iba kvoli AH. Chcem si vsetko najst sam a nepouzivat vyhody, ktore tu boli ked este AH fungoval a prenasat ich do ROS 😉 enjoy my friends

  24. Lyall: Prostě existují lidi,kteří neměli štěstí na drop nebo neumí obchodovat na AH a to co jsi Ty získal sběrem goldů nebo prodejem itemů tak ti ZÁVIDÍ a když to nemají oni tak chtějí aby to neměl nikdo:( což je dost smutné. Takoví lidé nedokážou pochopit,že bez použití real money můžeš mít super gear a hodně goldů. Ale těhle lidí je 90% všech hráčů a Blizzard dělá hru pro většinu…..takže aby vyhovovala jim. Raději si neměl říkat,že máš našetřeno miliardu, protože teď pro tyhle lidi budeš BOT nebo CHEATER:)))

  25. mozem sa spytat co stale mate s tymi goldami? 😀 ja casual co hram iba ak mi cas dovoli som si krvopotne za dva roky nasporil miliardu goldu co je uplne zanedbatelny obnos, tak preco by mi ju mali brat? Bez AH co si za to kupim? Co vykraftujem, ked na to treba tak ci tak suroviny pripadne na to treba aj tak dobry drop lebo ked ma item len dva primary staty tak mozem enchantovat tisic rokov nikdy z toho nebude dobry item…

  26. Přesně tak, věci, co padnou před patchem 2.0.1 si neočaruješ… Dává to smysl, uvaž, že by sis třeba enchantnul nějaký stat na dvouruční zbrani, rázem by ses dostal daleko přes 2k DPS, to Blizzard nedopustí, podrylo by to Loot 2.0.. Cílem je, aby ti napadaly nové itemy, ne, aby jsi používal boostnuté staré.

Napsat komentář