Hotfixy – drobné opravy chyb u postav

Malé změny za chodu. Crusader a Demon Hunter dostávají rychlé záplaty na skilly Consecration a Sharpshooter. U legendárky Shard of Hate pak bude opraven cooldown a proc. Podrobnosti níže.

  • Crusader​ – Consecration – Shattered Ground – Crusadera by již neměl zraňovat Area Damage po použití tohoto skillu​
  • Demon Hunter – Sharpshooter – Tato pasivka již správně těží z kritických zásahů Companiona, nebo Sentry.

Tyto hotfixy byly již aplikovány. Další hotfix, který je instalován do hry:

  • Shard of Hate – Opravena chyba, kdy se vnitřní cooldown pro legendarní affix resetoval, pokud jste měli dvě jednoruční zbraně. Také opraveno chybné procování při každém použití tohoto skillu.

101 komentářů u „Hotfixy – drobné opravy chyb u postav

  1. No na to že se dělal opravu jen malej Hotfix tak se du debatuje fakt slušně.

    Ale k delosombres " prosím pošli mi alespoň 5 old topiků na blizz foru kde píšeš takhle pěkné slohy a ideálně nějaký kde pak reaguje CM (není podmínkou)" – mír nechcci do tebe rejpat, ale hlas lidu to je nádherné slovo… 🙂

    Mno poste SoH teď není moc dobrej do ww buildu, HotA je také AoE a procuje lépe tak šup na HotA "či cokoliv jiného, třeba ty generátory jsou se SoH teď prej děsně OP 😀 ".

  2. delosombres: delosombres, kdykoliv teď napíšu "lusk lusk", tak si představ, že ti luskám u hlavy prstama, jako se to dělá lidem, kteří jsou mimo, čumí před sebe a evidentně nevnímají, jo? bezva. tak jedem. Lusk lusk, psal jsem "i" k vůli ah, ah bylo obecně velmi kritizované. blizzard s tím dlouhou dobu nic nedělal, lidé to přestávali hrát a odstranění ah většina hráčů přijala velmi pozitivně. čili ano, byl feedback od hráčů, nic se nedělo, lidé přestali hrát "i" k vůli ah a blizzard dal pryč ah. Jsi po lobotomii, nebo co ti na tom není jasné? ty si myslíš, že si všechno vydupeš. Lusk lusk, všechno si řvaním nevydupeš. Lolíku 🙂 Pokud teda nepatříš mezi nepřizpůsobivé 🙂 Pokud vím, tak ty jsi byl jeden z těch, kteří k vůli ah řvali nejvíc – jako ostatně k vůli všemu, včetně kvality potravin v cz supermarketech (přestože máme snad nejpřísnější hygienické normy v eu, ale to nevadí 😀 ). Lusk lusk, stačí říct a přizpůsobit se – hrát něco jiného/ nehrát. Asi sis nevšiml, že blizzard nerfuje nejpoužívanější věci ve hře a málo používané posiluje. Když lidé přestávají něco hrát – ať už se to týká skillů, či samotné hry, tak se blizz vždycky probere a začne jednat. Co se týče feedbacku, dá se jednat i slušně, tvoje radikální výkřiky jsou přinejmenším odpudivé a nevkusné. Pokud máš napoleonský komplex a jsi přesvědčen o vlastní dokonalosti, že by jsi Travise Daye vyhazoval za nějaký jeho výrok, tak, chlapče, žiješ na jiné planetě. Ve vyspělém světě jsou totiž lidé k sobě tolerantní, víš. Je pravda, že ne všichni. Hovada nejsou.

  3. Kubizek: Oni přestali hrát a Blizzard včetně Tebe automaticky bez jakéhokoliv feedbacku věděl, že přestali hrát zrovna kvůli AH? Zkus se nad tím zamyslet ty logiko. Jestli to náhodou nebylo tím, že to lidi globálně kritizovali, nejen na oficiálních stránkách. Takhle to holt funguje, lidi se musí ozvat. I když, ty asi vidíš lidem do hlav. Ty bys jako herní developer asi feedback nepotřeboval, že jo lolíku?

    AlmightyCraft: Nešlo o to, že tam chci AH, nechci. To byl sarkasmus na Arnolda o tom, že když mám pocit, že je něco špatně, tak to mám ignorovat, přizpůsobit se, nebo přestat hrát. To je nesmysl. Je třeba mít názor a dát ho najevo, pokud se chceš pokusit něco změnit. AH je důkaz, že hlas lidu může fungovat.

  4. kogoruhn: jasný. nevím, jestli hraješ hc, ale pokud ne, tak určitě vyzkoušej, je to tomu asi nejvíc podobný. samozřejmě ten progress je mnohem rychlejší, než selffound v době ah, ale zároveň o dost pomalejší, než na dnešních softech, kde už opravdu řada lidí farmí T6 téměř s prstem v nose. a dneska se už to hc dá hrát tak, že můžeš být safe i při dc solo, pokud nastackuješ dostatek obrany. je to paráda 🙂

  5. právěže to rozřešil dobře. právě že většina lidí hrát přestala. právěže i k vůli tomu to ah odstranili. protože začali ztrácet přízeň zákazníků a potřebovali si ji získat zpět. právěže kdyby každý, komu ah vadilo hrál selffound, nebo hrál s ah, tak by tam ah bylo ještě dnes, protože by bylo jasné, že se nejedná o závažný nedostatek pro většinu zákazníků. Wow, jaká to jednoduchá logika a každej ví, že to tak je, ale překroutit se dá všechno, viď? 🙂

  6. delosombres: hele a jak vypadá to tvoje hraní? nemohl bys o tom někdy natočit video a dát to na youtube? hrozně rád bych to viděl. Myslím si, že by to mohla být fakt prdel, vidět někoho, jak denně hraje něco a furt u toho jenom nadává. francis hadra (a ten to dělá 4fun, u tebe anger real by to mohlo dostat rozměr, že bys mohl bej ještě slavnej!). Prosím, sombres, udělej video 🙂

  7. BaronDevil666: Doporučuju ještě jednou přečíst diskuzi. Díky tomu, že dali proc scalar na "proc on attack", tak je SoH slabší se všema AoE skillama (protože mají většinou horší proc) oproti single target skillům. Asi nechápeš princip, ale proc SoH nastává při použití skillu, takže by se měl spouštet u každého skillu stejně často. Tady nezáleží na počtu hitů a velikosti AoE efektu, k čemuž proc scalar slouží kvůli balancu. Zavádět tady proc je zhovadilost a maximálně tak důkaz, že nerozumí mechanice svojí vlastní hry. Prostě TOHLE byl trapný nerf (ať už úmyslný, nebo chybou) a důsledkem je, že některé generátory mají větší DPS než spendery. Jediná skutečná oprava bugu byla oprava nefukčního interního cooldownu při dual wieldu. To způsobovalo, že se to dalo spamovat jako prase. Neber to osobně, ale když nerozumíš mechanice hry, tak se nevyjadřuj ve smyslu, že je vše v pořádku. Pak vypadáš jako Kubizek, kterej si tady hraje na jedinou pravdu a obhajuje každý prd Blizzzardu, aniž by věděl, o co jde.

    Kubizek: Dík, s tim štítem si pobavil. Někdy zkus dual wield, ať seš v obraze. A taky zkus HotA s Bloodshed, protože AoE u WW je proti tomu crap. Klidně dál popírej fakta fanatiku a cpi mi tady, že WW je ok, protože se štítem si držíš sustain. Kdo by si ho se štítem neudržel bez ohledu na skill, lol. Tak to určitě WW nebude crap oproti HotA v healingu a neplatí to, co sem psal níže, že jo. Protože ty hraješ se štítem. Tvoje logika je vskutku fanboyovská.

  8. Milá redakce Diablofans.cz, napíšu to podruhé: "navrhuji aby se tu udělala možnost přidání třeba jen max tří komentářů k tématu", dle mě by to byl rozumný krok k tomu, aby si člověk přečetl téma a pak různé názory k tématu a né nějaké flamy a offtopicy mezi pár jedinci 🙂 Díky

  9. BaronDevil666: bylo to způsobeno zmatením podstaty diskutovaného tématu, přičemž viník se našel posléze a tak, když jim to pak došlo, si křiklouni svorně řekli: "charge do ww!". ono je to v podstatě jedno. jsou lidé, kteří nebudou nikdy spokojeni s ničím a vždy si najdou důvod něco napadat. jistě to nemá příliš blahodárný vliv na jejich neurologický a oběhový systém, díky čemuž pravděpodobně ještě před důchodem zkončí s mozkouvou mrtvicí a několika násobným bypasem.

  10. Ja jen nechapu, proc od zacatku hejtujete zmenu u SoH proste. Jak to blizz zkurvil, ze to mel nechat jak to bylo atd. Navic pisete do novinky, kde se pise o zmenach SoH. A pak abyste nebyli za uplny blbce, tak reknete, ze vam slo vlastne jen o to, ze WW je slabej a ma malej proc rate a se SoH to nema nic spolecnyho. Tudiz vlastne rikate, ze SoH je takhle naprosto v poradku tak, jak ho ted upravili.

  11. delosombres: "Pokud si do bosse bušil minutu generátorem a nepoužil ani jednou WW, přesto, že si měl celou dobu plnou fury, tak si to dělal špatně. WW má větší DPS, to je fakt. Fakta ignoruje/popírá jen fanatik. Konec debaty."

    v 1.0.8. jsem měl na barbovi nahráno hezkých pár set hodin a běhal ubery na mp10 i solo. že jsem nepoužil ww při plném fury tvrdíš ty, nevěděl jsem, že jsi ty ubery běhal semnou, takže tomu se jenom směju 😀 ne, vážně, ww na ubery bylo o ničem v porovnání s hota…tam se dala fury utrácet a velmi rychle generovat. ww vždy byl a je na single target o ničem. jedinej fanatik jseš tady ty. přečti si někdy po sobě ty svoje nenávistné posty.

    k tomu co píšeš dál – já jsem nikdy neřekl, že hota je slabá. řekl jsem, že jako taková není příliš dobré aoe – a ww je prostě lepší aoe – kladivem vše okolo nezraňuješ, ww ano. jestli se ti dobře hraje s kladivem, fajn, já ti to neberu. ale ww je stále použitelné a když ho boostneš, tak je velmi dobře použitelné. ty když zajedeš s ww do potvor a jdou ti dolů hp – no, mně nejdou. naopak. a napíšu ti to ještě jednou ty ignorante. hraju hc a hraju se štítem. tak jak ww hraju, tak není slabé, velmi dobře funguje, má široké využití. zajišťuje mobilitu, mobky padají tak rychle, jak potřebuju – je to rychle, nerad se s něčím pižlám, takže pro mě je to furt dobrý skill.

    na závěr ještě dodám – ww nepoužívej, tohle nemělo být přesvědčování, abys něco používal. co používáš ty je mi srdečně u pr*ele. tohle mělo být vysvětlění, proč ww není crap a bylo to, jako obvykle u ignorantů, házení hrachu na stěnu. adios, sombres. žij šťastně (opět házení hrachu na stěnu 😀 )

  12. Tak já neberu v potaz boosty do skillů, pak ti může vycházet líp cokoliv. Berserker Rage z plný fury sem zkoušel a neosvědčilo se. Pokud chceš dávat velký damage (plus navíc life per fury heal), tak tu fury prostě musíš využívat. Na kontrolu davu a luxus damage mi stačí HotA Thuderstrike plus Bloodshed, vše v jednom plus heal. Bash má imho smysl používat jen Clobber nebo Punish, kvůli stunu/boostu damage do spenderů a generaci fury.

    Generátory by měly hlavně generovat fury a ne trumfovat spendery v damage. To bych pak mohl mít itemy, který by dávaly fury per hit a nemusel bych generátory vůbec používat.

    Jasným důkazem je větší boost do spenderů v patchi 2.0.1+. Zatímco třeba Bash dostal pár procent, tak Seismic Slam nebo HotA minimálně o polovinu víc (HotA Smash snad ze 405% na 640%). To samý Wizard. Třeba Disintegrate šel z nějakých 240% na 510%, ale Magic Missile jen o nějakých 20-30%. Ono když předtím dával Arcane Orb nějakých cca 200% a Magic Missile 150%, tak to bylo dost nevyvážený.

  13. delosombres: "tak si to dělal špatně." tohle si psal nedávno mě 😀 safra je vidět že každej krom tebe to hraje špatně, me na singl target u barba opravdu lépe vyházel bash než WW předsejen na věcech sem mel k nemu + dmg základ na Demage per Hit taky lepší na cd a navíc pasivka +dmg při full fury (ano lepší byl Hota a je lepší 😀 ale o tom se u SoH nikdo nikdy neoháněl) ww prostě teď není moc dobrej skill to nepopírám, ale když ho neberu jako primay skilly na dmg ale jako support do davu, kontroly davu atd … je tam spousta jinejch na dmg. (určitě nebude vadit když v dalším patchy ten skill lehce prověří jestli je podle blizz plánu, ale uplně nepoužitelnej není.

  14. Kubizek:

    "v praxi je ww na single target o ničem. nepleť mi tady matematiku a svoje teorie. Praxe, bavil jsem se o praxi."

    Pokud si do bosse bušil minutu generátorem a nepoužil ani jednou WW, přesto, že si měl celou dobu plnou fury, tak si to dělal špatně. WW má větší DPS, to je fakt. Fakta ignoruje/popírá jen fanatik. Konec debaty.

    "50+50=100. nevím, kde jsi vzal 20%. to, že nechápeš smysl argumentu ještě neznamená, že je nesmyslný. smysl je v tom, že po boostu je ww skutečně, světe div se, efektivní a velmi dobře hratelný."

    Hmmm, těch 20% navíc sem vzal proto, že WW může mít 50% boost do skillu (ostatní skilly jen 30% = 2×15%), protože WW má na nějakém itemu 35%. Každopádně je úsměvné, že podle tebe nechápu smysl tvého argumentu, když ve skutečnosti nechápeš jeho smysl (teda spíš nesmyslnost) ty sám. KAŽDÝ SKILL se dá takhle boostovat, takže tvrdit, že WW je po boostu efektivní a hratelný nic neřeší, protože ostatní skilly jako HotA budou po boostu taky lepší.

    "ano, loh je u barbara o ničem. samotné ww mi life per fury spent nezajistí"

    Menší oprava: LoH U WW je o ničem, protože proc u WW je crap. Takže si shrňme fakta. HotA vs WW:

    HotA má mnohem lepší proc na LoH
    HotA má lepší AoE damage (Bloodshed proc, Thunderfury proc), navíc crit per fury
    HotA má lepší damage proti single targetům, crit per fury
    HotA mnohem líp doplňuje přes LpFS
    HotA má stun 2 sec
    HotA líp funguje se SoH
    HotA mnohem líp procuje exploze z WotB Slaughter

    U WW když vjedu do potvor, tak chcípám, u HotA skoro furt plný HP (LoH a LpFS)
    U WW mám skvělou možnost procházet potvorama a nestojí moc fury

    Tak to je pecka. To bych měl asi začít používat. Ne, teď vážně. To, že tě WW baví je pěkný, nebudu ti to brát. Bohužel to, že tě WW baví, nemá abolutně vliv na to, že je slabej.

    Skutečně nevidim důvod, proč bych měl používat WW, když je ve všem horší. Navíc to, že stojí málo Fury (nebo ještě generuje – lightning runa), je paradoxně s implementací LpFS akorát na škodu. Mě zajímá DPS a sustain (což je prakticky pointa celý hry, pokud se chci někam dostat), ne že stojí málo Fury. WW by měl dostat damage boost a výšší proc za cenu zvýšení fury cost, pak by se imho problém vyřešil. Skill by byl efektivnější (procy, damage, LpFS), ale něšlo by ho tolik spamovat. Nikdo by nebrečel, že se Barbaři točí do aleluja. Byl bych rád, pak by byl WW konečně konkurenceschopný spender.

  15. BaronDevil666: S SoH není problém jen u WW, ale u všech AoE skillů s horším procem vs single target. U WW je to nejhorší, protože ty procy jsou overnerfed. A potvrzuje se velký kulový. Pokud sis nevšiml, tak sem tu napsal už několik postů o tom, že je WW slabej. Navíc ani SoH nemám, takže si mimo.

  16. a ještě jedna věc. uvědom si, že hraju hardcore, tam ground stomp s hota nemusí být vždy to pravé ořechové, rozhodně ne v solo hře, kde chceš dle libosti do mobů zajet, udělovat damage a zase kdykoliv dle potřeby vyjet. určitě by se dalo hota modifikovat tak, aby bylo vždy použitelné a vždy safe, ale ww s berkem, nebo ignore pain je prostě jedna z možností, jak to hrát. a funguje to.

  17. delosombres: v praxi je ww na single target o ničem. nepleť mi tady matematiku a svoje teorie. Praxe, bavil jsem se o praxi.

    s ground stomp je jistě efektivní, nicméně buildů je víc a i s ww se dají udělat efektivní buildy. doporučuju vyzkoušet, ať jsi v obraze reality.

    osobně používám ww s battlerage a avalanche a všechno likviduji velmi rychle. mám rád planulou hru – mám rád flow efekt a používání kladiva prostě není plynulé, ale je to popojdi, udeř, popojdi, udeř. to není nic pro mě.

    50+50=100. nevím, kde jsi vzal 20%. to, že nechápeš smysl argumentu ještě neznamená, že je nesmyslný. smysl je v tom, že po boostu je ww skutečně, světe div se, efektivní a velmi dobře hratelný.

    ano, loh je u barbara o ničem. samotné ww mi life per fury spent nezajistí, nicméně v kombinaci s jinými fury spendery je ten velmi dobrý. vím to, protože hraju na life regen a life per fury spent a nemám problém 🙂

    ww ti nevyhovuje, ale to nevadí. jsou lidé, kterým vyhovuje a mezi ně se řadím i já. i já tu hru hraju téměř denně a baví mě, užívám si ji, narozdíl od tebe 🙂

    ano, jsi hater a je v pořádku, že lidé nemají na vše stejný názor. lidé píší na forech různé názory na různé věci. každý prd blizardu obhajuji jen proto, že lidé jako ty se k vůli každému prdu můžou pos*at. A ano, hra ve stavu, v jakém je, je dle mého názoru dobře vybalancovaná, nebo se v ní nevyskytují chyby, k vůli kterým bych musel něco v současné době nějak výrazně kritizovat.

  18. Delosombres… V tom pripade nevim, proc hejtujete zmenu SoH, ale nehejtuje misto toho WW jako takovej? Tady byste ukrizovali pulku Blizzardu za to, ze OPRAVIL SoH.

    Vy rikate celou dobu: Totalne zkurvili SoH, neda se s nim WW vubec hrat ted.
    Ale meli byste rikat: Totalne zkurvili WW.

    Jinak receno – opet se potvrzuje, ze vam nevadi ww, ze je slabej, vadi vam, ze uz s BUGLYM SoH nedavate T6 i kdyz byste tam nemeli spravne co delat.

  19. Kubizek:

    Debata byla o tom, jaký skill je silnější. Vzhledem k tomu, že WW měl vždycky na jeden cíl lepší DPS než generátor a to je fakt, tak je silnější, prosím nezáváděj debatu. I když to na jeden cíl bylo plýtvání fury, tak s Into the Fray a třeba občasným doplněním generátorem prostě vychází použití WW na lepší DPS i na jeden cíl, pokud teda nechceš popírat základy matematiky a údaje na tooltipech u skillů.

    Procházení mobů mi je k ničemu, když to má crap damage a proc. Já nevim jak ty, ale já potřebuju v týhle hře moby rychle zabít a dobře leechovat HP, ne jima procházet. Na procházení mobů si můžu dát runu Sprint. Hota že má malé AoE? Hmmm. Možná tak Smash, ale ostatní HotA v kombinaci třeba s Thunderfury a hlavně Bloodshed je mnohem efektivnější, než WW, doporučuju vyzkoušet, ať si v obraze reality. Zřejmě si taky nikdy neslyšel o skillu Ground Stomp na zgrupování mobů. S HotA opět mnohem efektivnější.

    Osobnně používám HotA runu Thunderstrike s Thunderfury a Bloodshedem. Likviduje všechno 2x rychleji, než WW, včetně samozřejmě single targetů. HotA u mě na plné čáře vítězí jak na AoE, tak na single. Jako bonus má TS 2 sekundový stun. Hmmm. Nevim, o čem to tady mluvíš, asi hraješ jinou hru.

    Argument o boostech 50% WW a 50% elementu je nesmyslný, protože takhle můžu boostnout každý skill. Těch 20% navíc u WW moc velký rozdíl neudělá.

    LoH je u Barbara o ničem? Sakra, tak to určitě hrajeme každý jinou hru. LoH je o ničem možná právě tak s WW, lol. S HotA (prakticky se vším, kromě WW) funguje výborně. Navíc paradoxně argumentuješ sám proti sobě, protože i ten tvůj Life per Fury Spent je s HotA taky efektivnější. HotA pálí víc Fury, takže rychlejš doplňuje.

    Řekl bych dobrý pokus, ale bohužel ani to ne. Opravdu se mě nemusíš snažit oblbnout, že WW je na tom dobře. Mám mozek, tu hru hraju každej den a moc dobře vím a vidím, jak WW funguje, neustále ho testuju proti HotA, takže názor sem si udělal. Ten skill je overnerfnutej.

    Mimochodem, než mě trapně označíš za hatera, tak nejsem sám, kdo má tenhle názor na WW. Stačí se občas zastavit na batlle.netu. I CM prohlásil, že se na WW kouknou a to je dobře. Snad tě nenaštve, kdyby náhodou WW boostli. Já jen, že podle toho, jak tu obhajuješ pomalu každý prd Blizzardu, to na mě působí, že je podle teba ta hra asi bez chyby, vše je dokonalé, a nemá cenu něco řešit.

  20. chlapi ale ved ja som napisal ze SOH nemam tak nechapem ake plakanie koli soh… a ze " ww byl slabší na singl target než generátor vždy" ale ja pisem ze generator je silnejsi aj na multitaget. ja s thunderfury nehitujem jeden target, ono to skace na viacerych. a je sranda ked s ww nezabijam ani hrbu mobov tak efektivne ako generatorom. o single tagetu ani nehovorim… oprava bugu bola v poriadku len ta dalsia zmena… ked critujem s ww za 900k a thunderfury ma crit za 2.8M tak pri 2.0 attack speed dam pri ww dmg 1.6M na moba a s generatorom cca 5M na single taget a 2.8M muli.
    ww ma proste bavi preto ho hram aj ak bude najhorsi skill na barbara.
    sranda je ze ani ludia v blizzarde ktory tie zmeny robia nevedia co vlastne vyvadzaju. musi im to vysvetlit fanusik… slubili ze sa na ww pozru… tak isto vraj posilnili trvanie summonov z legendariek ako napr maximus – to si robia srandu nie? ved to trva kratsie ako predtym 🙂

  21. delosombres: právě k vůli neefektivnímu fury spendingu byl vždy slabší a ani into the fray tomu moc nepomohlo, takže almighty má pravdu. kdo si někdy zkusil dát ubery s ww, tak velmi rychle zjistil, že je to o ničem.

    ww má unikátní vlastnost a to procházení mobů při používání. v tom je jeho největší síla a krása. při lightning runě v plném davu nespotřebovává fury, ale naopak ji generuje. hota má především malé aoe a hodí se tak víceméně na single target a seismic slam žere tolik fury, že bez vyřešeného masivního generování je naprosto o ničem. ww je samo o sobě výborný multitarget, který pokud boostnou, bude to jedině dobře, ale žádnej crap to není – i když je pravda, že říkat někomu, kdo považuje za crap většinu věcí, že něco crap není, je celkem házení hrachu na stěnu. na závěr ještě dodám, že pokud se povede udělat na gearu +50% dmg na ww + dalších 50% na preferovaném elementu, ww si pak vede velmi dobře. loh je u barbara celkem o ničem. mnohem lepší je u něj regenerace hp a life per fury spent, takže proc k vůli loh je zbytečné řešit. co se týká bloodshed a area damage, tak je samozřejmě velmi dobrý rend, u kterého toto perfektně funguje.

  22. AlmightyCraft:
    "A ww byl slabší na sing target než generátor vždy…"

    Tohle samozřejmě není pravda. WW měl vždycky větší DPS, než generátory. Jediný, proč se moc nevyplatil, bylo plýtvání fury na jeden cíl, což pak ale vyřešil Into the Fray a bylo to celkem jedno.

    Jinak je pravda, že chyba je taky v overnerfnutym WW procu (ruku na srdce, on i damage by chtěl trochu zlepšit), než jenom v tom, jakým způsobem fixli SoH. CM sliboval, že to budou znovu balancovat, tak je možný, že WW dostane boost. V současnosti je WW crap díky přehnaně nerfuntému procu. Není to jenom o SoH, ale o procování všeho. Bloodshed, exploze s WotB Slaughter a hlavně taky LoH. Ten skill si bohužel nevede moc dobře v porovnání třeba se Seismic Slamem nebo HotA.

  23. bohužel blizardi musí vydělávat peníze, takže vás uřvance musí poslouchat a skákat jak pískáte. kdyby ty prachy vydělávat nemuseli, tak by se na všechno mohli vy*rat a udělat to jako nitch záležitost pro úzkou cílovou skupinu lidí (což by mi osobně vůbec nevadilo) a byl by konečně klid.

  24. Přesně, generátor je teď silnější na single target, než dříve, ale to WW stále ty blesky háže i když ne tolik. Ale prostě háže. Kdo má ten skill rád a nepoužívá ho jen a jen k vůli efektivitě, tak ten jej může na davy používat stále. A do toho má občas bonus dmg z blesku ze zbraně. Že tam vůbec blizzard něco takového dal, jako skilly na zbraních. zase banda rozežraných a zhýčkáných hráčů řve, že to teď neprocuje dost často. jděte se vycpat.

  25. Sarevok: ale já to chápu, ale řšëší se tu že skill kterej dmg snižuje norálně sám má házet blesky za % než má sám poškození nonstop, proste pokud je někdo tak zabejčenej že jen SoH + WW nic jiného tak je to jeho smolík, blizz upravuje své hry dnes a denně leta (jak diablo tak třeba starcraft a i když všichní plačkaj že jeho strategie po roce nefunguje tak se holt jen naučí jinou kterou zvládne) A ww byl slabší na sing target než generátor vždy, i na malé skupinky to nebyl megaskill, jeho krása se objevuje v davech. jak napsal BaronDevil666 přesně proč má být vše za každou cenu v každé konfiguraci silnější než generator, jeden SPENDER je teď holt maličko naprd s SoH tak jak to teď hrajete?

  26. A jeste jednou musim napsat (chybi tu edit): Sarevok, napsal jsi tohle: fix urobili zle a GENERATOR JE SILNEJSI AKO SPENDER koli posahanemu procu na ww.

    Nevsiml jsem si, ze by upravovali WW…? Jinak receno – podle toho co jsi napsal plati – WW je totalne sux a jediny co ho dokazalo z tohohle sux modu dostat byla zbran, ktera hazi blesky, je to tak?

  27. Nebo jeste lepe – zahodte ty zbrane, ktery jsout ak hroznya vemte si lepsi ne? Treba bez lege vlastnosti…

    http://us.battle.net/d3/en/item/wizardspike

    Myslis, ze to hazi kazdej 3-4 utok FO? Zkousel sem ho, kdyz mi ta dyka padla… Hazi to cca kazdej 20-25 utok = zadna 25% sance, ale zhruba 4-5%. Tak jsem tu zbran proste vzal a rozlozil, protoze pro me nebyla dost dobra. Jo, kdyby to hazela kazdej ctvrtej, uz bych o ni hodne premejslel, protoze zbytek rollu zdaleka nebyl zlej. Ale holt to neni zbran, ktera je tak videt, takze nejsou narvany fora o tom, ze proc je malej a ze to ma prisernej suffer z procu spellu.

  28. Nojono.. Vsichni jsme blby:D

    Mam na HC charu offhandku Mirrorball (z jedny magic missile dela 2-3 – mam tu lepsi verzi – mam 3). To mi v podstate ztrojnasobilo dmg u jednoho kouzla, ktery je zdarma. Oproti tomu kouzla, ktery stojej AP jsou vlastne sux ne? Proste a jednoduse pokud si neposilim nejakym itemem taky AP spender, tak bude docasne zkratka horsi nez magic missile. Asi bych tedy uz AP spendery uz vubec nemel pouzivat… Tohle je vase teorie.

    Vy se proste spolejhate na to, ze blesky ze zbrane budou litat jeden za druhym a vsechno povrazdej bez toho, aby ste museli delat neco jinyho, nez se tocit a to je cely. Zkuste si treba vzit nejakou sunku co mate an sobe a posilte si dmg z WW, misto toho,a byste breceli na forech, ze uz za vas vsechno nevrazdi jen blesky ze zbrani.

  29. almightycraft & barondevil >>> keby ste sa naucili citat tak by ste nemuseli spamovat somariny dookola. delosombres vam to jasne napisal – fix urobili zle a GENERATOR JE SILNEJSI AKO SPENDER koli posahanemu procu na ww. nie je to len u tej jednej zbrane ale u vsetkych. ja osobne nemam SOH ale mam thunderfury ci ako sa to vola a je to to iste. toto robi ww uplne neschopnym skilom ktory je horsi ako ten najjednoduchsi generator. ale vy nechapete text takze este raz – fix urobili zle a GENERATOR JE SILNEJSI AKO SPENDER. napisal som to iba 2x takze som si isty ze to prehliadnete a bude dookola opakovat nejake s tymto problemom nesuvisiace hluposti.
    Normalne nereagujem v komentaroch ale toto sa uz skutocne neda citat.

  30. BaronDevil666: Progress je v Diablu hodně relativné pojem, vzhledem k tomu, že každý prd (od dropů, přes craft, Mystika až po Kadalu) je silně založený na RNG, skoro všechno je BoA a ve hře není trade. V této hře neplatí pro každého úměra čím víc času, tím seš na tom líp. Tady spíš platí, čím víc exploituješ, tím máš větší šance na tom být líp. "Normální" casual hraní 1-3 hoďky denně je čistá loterie, pokud teda ve hře neni safety net který bere v potaz nalezený itemy, že ti to dává jiný, jako třeba u plánů, čemuž moc nevěřim, vhledem k tomu, jak hojně lidi nachází třeba Blackthorne set.

  31. Ne prostě delosombres a Fragnatic musí dostat novou runu na WW apokalipsa (" vlezeš do mapy zmačkneš na 2s ww a všechno na mapě umře a legendárky se ti naportí rovnou do inventáře" ) předse na to nebudou muset schánět spešl mečík 😛

    delosombres: škoda že jsi takovej hater a hru nehraješ, informace alespoň podkádáš nějakýma faktama a to je fajn, jen prostě vidíš černobíle a nic okolo.

  32. BaronDevil666:
    "Abys po mesici hrani (no hrani… farmeni truhel) nasel zbran, kterou uz nikdy nic nema sanci prekonat, krome ty zbrane samotny s o neco lepsima rollama… Ja ti nevim."

    To je sice oprávněná obava, ale ten problém není v SoH. Ten problém je v Blizzardu. Většina legendárek je crap a těch skutečně legendárních je málo. Tím, že nerfneš jednu, se ty ostatní najednou zázračně nestanou použitelný a cool.
    Kdyby tam dali 30 legendárek jako je SoH, tak by se tohle nemuselo řešit. Hráči by měli možnost volby a itemy by byly cool. Když se podívám jen na blbej patch 1.10 pro D2Lod, tak tam přidali asi 100 unikátů a desítky runewords.
    Jak je možný, že multimiliardová herní společnost typu Blizzard toho dneska není schopná? Dostanem pár itemů ve 40 dolarovym datadisku z nichž je pár cool a z toho ještě některý nerfujou? Jestli tohle neni úpadek a známka jejich hlemýždího tempa vývoje a moneygrabbingu, tak nevim.

  33. BaronDevil666: Ten mod, o kterym mluvíš tam je. Cursed Chest/Shrine Event. Akorát kluci zapomněli boostnout Radiant/Cursed bedny, takže s nich padá total crap. Jeden blue, jeden rare a gem. GG.

    Co se týče SoH, tak i když asi byl OP, tak ten fix podělali, protože je prostě špatně, aby byl generátor silnější než spender. Dál už se radši nebudu vyjadřovat, protože bych se musel dostal k tomu, že hrajeme 40 dolarový betatest. Počkat si, až to pár šťastlivců najde a pak to nerfnout. By mě zajímalo, co dělali ten půl rok v betě. Těch opravdu legendary legenárek tam je totiž jako šafránu, takže mě překvapuje, že na to přišli až teď.

    Ad white mob XP. Pokud je jejich důvod ve hře k tomu, aby mě jen zdržovaly, tak je to špatný design. Pak je hráč ignoruje, a to je celkem fail v hack and slash hře. Zmiňuješ farmení CotA. V CotA si aspoň dostával XP za zabíjení potvor. V Adventure módu je efektivnější ignorovat moby a zabíjet jen quest moba za tunu XP. Takže expíš dobře víceméně nezabíjením potvor. To je celkem ironie.

  34. 1) Bude to asi takhle….Když jsem hrál za monka tak mi nevadilo,že tam lítal archon wiz a než jsem se vůbec dostal k monstrům tak už byly mrtvý, nebo když jsem hrál za wize tak tam barbar běhal a točil se jak splašenej kůň a všem nám utíkal. Když mi to náhodou nevyhovovalo a party nespolupracovala tak jsem si dal single player, ale určitě bych nepsal na b-net. forum aby nerfli tohle a tamto a že tenhle je moc rychlej a tenhle moc silnej a bla bla…. 2) Tak pro lidi,kteří chodí do práce mají rodinu a k D3-ROS se dostanou jen někdy večer na 1 hodinu byl SoH svatý grál. Takhle mohli hrát T3+ v pohodě a nemuseli stovky hodin hledat něco lepšího. Ale protože jsou lidi závistiví a nechtějí aby na tom byl někdo líp než ten druhej tak tlačí na Blizzard aby nerfnul sebemenší náznak něčeho co by mohlo být silné a oni to zrovna nemají. Jsou dvě možnosti:1) Smířit se se všemi NERFY nebo 2) Přejít k jiné hře.

  35. Njn… Co je sralo na Archonovi? Proste to byl build, kterej prilis zastinoval ostatni. To je asi nejkratsim zpusobem receno.

    Abys po mesici hrani (no hrani… farmeni truhel) nasel zbran, kterou uz nikdy nic nema sanci prekonat, krome ty zbrane samotny s o neco lepsima rollama… Ja ti nevim.

  36. 1) Teď si to vysvětlil dobře. Ale Na T6 jen ten meč nestačil,ačkoliv to byla nejdůležitější část, musel si mít na věcech bonus do light dmg apod…Říkáš chtěli rozmanitost buildu:….Vždyť mohli hrát jinej build, nikdo je nenutil hrát WW s SoH.2) Přesně o tom mluvim….Proč někoho sere,že jedna postava s jedním buildem si to dává lépe než druhá? Co tím nerfem ti ostatní kteří SoH a Barbara nehrají získají? 3) Tak dá se postavit build na T6 kde tě skoro nikdy nezabijou,ale elitku budeš zabíjet hodinu….pokud nehraješ Klokaní styl.

  37. Dobre no, vysvetlim: Ty v podstate rikas, ze nic jinyho nez rizek s kasi nechces (WW+SoH). A naprosto ti tenhle stav vyhovoval, jako nekterejm dalsim. Ale naslo se i dost takovejch, kteri chteli rozmanitost buildu a ne jen koukat na to, jak drtiva vetsina barbaru se jen toci se SoH v ruce a skacou radosti, jak si davaji T6, i kdyz by tam spravne nemeli co delat, pokud jediny co jim stacilo byl SoH a WW.

    A tak si rekli, ze jedna zbran je ocividne prilis silna, kdyz specialni vlastnost na zbrani (ne jeji dmg, ne jeji staty, ale bonusova vlastnost) sama o sobe dovoli barbarianum davat o dve az tri tridy vyssi obtiznost, nez na kterou maji zbytek buildu/vybavy. A sli, a zmenili tu bonusovou vlastnost a rekli: Klidne se tocte dal se SoH, ale holt si budete muset vybavit i zbytek postavy a ne jen jednu jednorucku, pokud chcete na vyssi obtiznost. O tom byl muj priklad.

    Popravde… I muj bratr, o kterym jsem tu psal, se mnou nedavno sel T6, netoci se, ma v ruce celkem prumerny zbrane (ani jedna neni SoH ani TF, ale uz se nechal presvedcit, ze 2H je sux na tohle), netoci se a daval to k mymu prekvapeni celkem slusne, daval i dmg, nechcipal… Hmmm… Ale postavil si na T6 build a zbytek vybavy no… kde asi udelali soudruzi z NDR chybu…

  38. Jinak receno: nevadilo, kdyz to procovalo vic, nez melo a diky tomu daval i podprumernej barb T6 s prstem v nose, zatimco ted se holt musi chlapec podivat i na zbytek vybavy, nebo holt zkousnout, ze na T6 nema no. Sazet na to, ze vsechno za me vyhraje specialni vlastnost zbrane je podle me blbost.

    Jinak – nemam rad tyhle priklady ze zivota, protoze jsou ve hre nesmyslny. Ale dobra. Tak aj ti to otocim, kdyz chces:

    Pane, vy chcete dneska neco jinyho nez rizek s kasi? Tak to dete do haje! bud budete jist rizek s kasi, nebo nic!

  39. BaronDevil666: za 1) CHYBA? Proč by mi měl někdo kecat do toho jakej styl budu hrát? Líbí se mi WW…tak budu hrát WW. To je jako kdybych byl v restauraci a řekli mi: Pane Vy si pořád obejdnáváte řízek s kaší, je čas na změnu….dostanete místo toho polívku. Já bych jim řekl: s polívkou jděte do prdele a oni na to, dobře dostanete řízek,ale bude syrovej a kaše neosolená…2) jo WW styl se dá hrát,ale maximálně do T3, pak už to není efektivní. S SoH se to dalo hrát i na T6 efektivně. Kdybys hrál WW Barbara tak bys věděl,že tam používáš všechny tlačítka a hodně často kvůli healování. War Cry,Ovepower,Battle rage, Sprint,WOTB a WW. Jsem přesvědčenej o tom,že kdyby všichni začali hrát ten Furious Charge za Barbara(ikdyž není tak efektivní), tak by si Blizzard řekl……HA 90% barbarů hraje tenhle styl…musíme s tím něco udělat…

  40. Fragnatic: A to je prave chyba… Priznam se – pred datacem jsem taky hral Archona (v podstate perma). A kdyz jsem videl tu zmenu u Archona, tak jsem byl zdesenej, ze co to jako udelali… Vzdyt nic jinyho se hrat neda!

    No a ted vidim, ze da, ze je to naopak mnohem lepsi, ze si KAZDY muze postavit build podle sveho. At uz s archonem, nebo bez archona… Zdaleka neni tak nepouzitelnej, jak jsem si myslel, jen zkratka neni permanentni.

    Chces tim tedy rict, ze WW Barbar se da hrat JEN se SoH jo? Kdyby tam tahle zbran nebyla, tak WW uz nikdo nepouziva? No, barbara nehraju, takze nemuzu presne rict, jestli to tak je nebo ne, ale uprime o tom pochybuju. A pokud to je tak, ze vsichni (vetsina) barbaru je tak zaslepena, ze proste SoH + WW a NIKDY NIC JINYHO!!!!, tak se ani nedivim, ze to Blizzard OPRAVIL/zmenil. Vsichni ostatni musi pouzivat mozecky, jen valna cast barbarianu by rada zustala u svyho staryho buildu, protoze jim stacilo drzet jedno tlacitko celou dobu co hrali… No a ted se jim nelibi, ze by museli mackat treba jeste druhy, nedej boze, aby se museli podivat i na ostatni spelly a abilitky… jaka to hruza.

  41. BaronDebil666: Ty asi vážně nechápeš o co tu jde….začalo to už před vydáním RoS, kdy zrušili perma WOTB,archon a cm WIZE. Následovalo zrušení enchantu LEGACY itemů-z důvodu,že by byly moc silné oproti itemům na lvl 70. Teď nerfnou ( vlastně opraví bug) zbraň takovým způsobem,že WW styl je na hov*o. Já bych mohl hrát WW Barbara třeba 5 let v kuse,protože mě baví. Přesně o tom to je …..o zábavě. Jak už tu někdo psal tohle není soutěž kdo je nejlepší tak nechápu proč,když se objeví nějaký styl,který je lepší než ostatní tak přijde NERF. Ať hraje třeba 100% lidí archon wize a 100% lidí WW Barbara, komu to vadí? Přístup Blizzardu= lidi si stěžujou,ze je něco moc silné,tak se to Blizzard snaží opravit,ale místo jednoduché opravy to POSE*E úplně.

  42. Apropo, vubec nechapu, proc nepridali ten mod, o kterym mluvili a na kterej sem se docela tesil – kdy ste meli stat na miste a ze vsech stran se na vas valit otvory, ktery budou silnejsi a silnejsi. A podle toho, kolik jich zabijete dostanete odmenu. Na ten jsem se dost tesil a nakonec tam nic neni…

  43. Fragmatic: Ja to nejak asi nechapu… Hroznej problem, ze diky tomu, ze konecne legendarky maji i specialni vlastnosti lidi meni buildy (jak ty rikas na gumidky), ale vubec nebyl problem, ze do ted jediny co 95% barbaru hralo byl vetrnik?

    Kdyby SoH nemel zadnou specialni vlastnost, stejne by ho vsichni chteli, protoze je to komunitni mec. Ted specialku ma a vy si jeste stezujete:D I kdyby to melo procovat jednou za minutu, porad je to vlastnost navic.

    Ale co me dostava asi ze vseho nejvic jsou lidi na bnet foru. Veta: Znicili ste zbran, kterou vsichni farmi po cele mesice… To je fakt brutalni vzhledem k tomu, kolik ubehlo od vydani hry a tomu, jak ji asi farmili (truhlicky, truhlicky, truhlicky…:D):D

    Stejnej priklad jako u nerfu xp z bilejch mobu. Pro ty, co to nevi, vysvetlim vam smysl bilejch mobu:
    Jejich ucel neni, aby dropovaly jednu lege za druhou a po zabiti jedny jeskyne, ktera ma tri kroky tam a zpatky ste meli pul levelu (o cempak to asi mluvim?:D). Jejich smysl je vlastne naprosto opacny – zdrzovat vas od equiu, od nalezeni elitek a bossu, ze kterejch by ten eq mel dropovat prevazne.

    Otazka: Proc by nas kur*a mel bilej mob zdrzovat od eq? Ty ses asi po*ral ne?
    Odpoved: Protoze kdyby to nedelal, tak za tejden o vydani budou vsichni mit best of vybavu a budou si stezovat, ze tam neni co delat! Coz uz delaji ted, protoze mesic v kuse farmili truhly. Coz je v podstate u singleplayer hry fakt drsny, honit si trika u toho, ze mam best vybavu a zaroven chodit na fora a hulakat, ze je tam nuda. Tu nudu si dani hraci udelali sami. me to porad bavi, protoze zabijet mraky potvor je duvod, proc sem si D3 kupoval. Jediny co mi tam vadi sou rifty, kde na patre sou 4 potvory. Bohuzel mnohem castejsi, nez rifty, kde je narvano.

  44. delosombres: Naprostý souhlas……WW styl je na vyšších tormentech prakticky nepoužitelný s SoH. Jediná možnost pokud chcete hrát lightning build za Barbara s SoH + Ody Son nebo Thunderfury je FRENZY-smite a HOTA+thunderstrike. Ale momentálně je nejlepší hrát KLOKANÍ styl= 3 krát LEAP + EARTHQUAKE+ mít věci do fire dmg. Tenhle styl za Barbara je momentálně nejsilnější a nejlepší……všichni víme co se asi stane až ho budou hrát všichni barbaři:)) Přijde nejdřív NERF Lut Socks nebo NERF Molten fury ze 4500% na nějakých 3500-3750%. Ale třeba se pletu a všichni barbaři budou do vydání dalšího datadisku skákat jak GUMÍDCI (pamětníci budou vědět):))

  45. (Kubizek) "Tak jsem to testnul a je to furt v pohodě. Neprocuje to tolik, ale stále velmi slušně."

    https://www.youtube.com/watch?v=ZlD1jWhxBwA

    Hmm, tak 3 procy z plný fury u WW nejsou moc v pohodě. Je to nevyvážený. Nemá smysl používat spender, protože generátor (Bash, Frenzy) se SoH dává mnohem větší damage. Blizzard bug fix podělal, dokonce už na to reagoval manager a byl setřen, protože to, co tvrdil, nebyla pravda. Jediný, co slíbil, že buffnou WW, což ale neřeší problém. Očividně do hry nevidí tolik jako theorycrafteři.

    SoH byl OP u channeling skillů protože neměl interní cooldown. Ten tam přidali a vše mohlo být vyřešeno. Bohužel přidali i proc coef, přestože je ren legendary efekt "on attack" a ne "on hit" (dávat proc coef na "on attack" proc je prostě už logicky nesmysl), takže veškerý AoE nechanneling skilly jsou v kombinaci s SoH crap co se týče DPS oproti single target skillům.

  46. A to je na RoS krásné, že se dá hrát daleko více buidů,ve vanille se hráli s každou postavou 1-2 buidy a konec. Teď už se nedá jednoduše napsat tento buid je nejlepší ten hrajte, ale odvyjí se to právě od equipu. Někdo bude hrát určitý buid bude dávat v pohodě vysoké tormenty, jiný hráč ho taky zkusí a bude pro něj neefektivní , protože nebude mít danou výbavu.

  47. Joo holt hráči jsou zvyklí stále si vybírat equip dle číslíček u porovnání itemů. Ale zapomínají, že nyní je díky RoS více možností jak postavit svého oblíbeného hrdinu 🙂 Podle mě se nyní ukáže kdo při hraní i myslí a je nadšenec theorycraftu a kdo naopak jen tupě equipuje itemy se zelene sviticimi +% dmg a stavi si sveho hrdinu podle youtube videí 🙂
    Pritom se Blizzardu v RoS povedlo, za pomoci affixu +% dmg, +% skill dmg, legendary affix, skill runes maji ruzny druh poškození, a k tomu Mystic, si perfektně prizpůsobit bud svuj equip buildu a nebo build equipu 🙂 Proste ta různorodost buildů je ted veliká a o to jim slo. Je to ted mnohem zabavnejsi, da se hrat temer s jakymkoliv buildem, jen zalezi na vas jak si to slozite 🙂

  48. Přesně tak teď už není takový problém přizpůsobit si výbavu k tvému stylu hraní pokud někdo preferuje např fire skilly bude se toto poškození snažit dostat i do výbavy což díky mystikovi není (většinou) takový problém a právě díky těmto bonusům nemusíte mít super velký dmg abyste dávali vyšší T za tototo Blizzardu palec nahoru jen se nebát experimentovat.

  49. Buakaw12: jo, je to tak. Kdyz si najedes na spell v liste, mas tam napsano jakej typ poskozeni dava. A pokud tam mas hodne fire, tak physical skills bonus ti je k nicemu. Pokud mas fire build, hledej spis fire bonus veci (stary bych nevyhazoval pokud za to stoji) a nebo zmen build na to, co mas na sobe. Na druhou stranu vzdycky premsylej o tom, zda se vyplati fire runa s 640% poskozeni, kdyz mas na vecech hodne physical bonusu – rozumej – jestli by ti ve vysledku nebyla vic platna runa napriklad (nekamenujte me za cisla – nehraju barbara – je to priklad) s poskozenim 580% ale s velkym physical dmg bonusem z itemu.

    Diablo je o prizpusobivosti. Ti co to neumi, si pak stezuji, ze to nejde hrat. Ale pravda je takova, ze v D3 jeste nikdy nebylo tolik moznosti. A to je prave pro vetsinu problem – pro ne je idealni, kdyz maji jen jednu moznost a o ostatnich skillech ani nevi, ze existujou, protoze pak nemusi premejslet.

  50. i kdyz tam ma treba ze physical skilly davaji o 20% vyssi dmg, coz se ale do porovnavani itemu nepocita.
    ,,, jak zde někdo psal viž víše, zajímalo by mě jestli je to k nečmu dobré?? jelikož muj buld barbara nemá ani jeden physical poškození, např Hammer of the Ancients runou na poškození 640% dava fire poškozeni atd.. Frenzzy s runou kdy kazdý zasas zveda poškození o 2,5% zase fire poškození,, takze poškození na physikal skil na daný věci neplatí? nepletu se?? bych musel sehat poškozeni na fire chapup to dobře i když dřív byval barbar proste vždy physicky poškozující postava, niní musím koukat hlavne na skil jakej druh poškození ma ne??

  51. Tak jsem to testnul a je to furt v pohodě. Neprocuje to tolik, ale stále velmi slušně. Ti, kdo to nedropli se stále můžou těšit, protože je na co. Jsem rád, že to není jednoznačný best in slot, ale velmi silný item.

    BaronDevil666: je to jak píšeš. určitě se barbar dá postavit i na damage, ale tak jak jsi to popsal, tak takhle ne 😀

    AlmightyCraft: díky, cením si toho.

  52. http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12506571517

    Hmmm, good job. U Shard of Hate byl sice opraven bug, ale tak trošku to podělali. Dali tam proc coef, jenomže SoH proc bohužel funguje jako "on attack" a ne "on hit", takže je to crap pro AoE skilly, resp. skilly, který maj cooldown a necastí se podle attack speedu (třeba WW). Výsledek je, že skilly jako WW jsou teď naprosto zastíněný skillama jako Bash nebo Frenzy, který mají vysoký proc. Já už fakt nemám slov, když lidi, co to "jen" hrajou musí vychytávat chyby někomu, kdo je za to královsky placenej.

  53. Teraz vidím, že my, ktorí Shard of Hate nevlastníme a ani sme zatiaľ po ňom neprahli, sme možno aj šťastnejší:) aspoň nemusíme rozoberať o čo prichádzame. Tiež ale uvažujem nad tým, čo sakra Blizzard testoval celé tie mesiace a hlavne som bol prekvapený ako zmenili crusadera po vydaní…ešte, že som to čakal a zatiaľ som ho nehral, teraz to už vizerá celkom fajn. Každý nech si užíva svoje dropy a buildy. Vivat HC:)

  54. Kubiczek: Podle me je problem predevsim v tom, ze si lidi berou spatny classy na styl, kterej chteji hrat.

    Viz treba muj bratr – hraje Barbara. Nikdy nic jinyho. A chce za kazdou cenu hrat s obouruckama. na druhou stranu nechce hrat DOTky, ale proste vysokej jednorazovej dmg (dmg na ranu). Nelibi se mu, ze moc umira, ale nechce za cenu snizeny dmg zvysovat vydrz. Skilly, i pasivky, ktery mu pomuzou prezivat pouzivat nechce, protoze nezvedaji dmg. Tak… A je to chyba barbara? Ne, je to chyba v uvazovani hrace – pokud chce hrat jen na dmg, vybral si zkratka spatnou classu. Problem je, ze jinou clasu hrat nechce a jinej styl taky ne. nehlede na to, ze kdyz mu item napise, ze mu klesne o 0,5% dmg, tak ho rovnou salvaguje/prodava, i kdyz tam ma treba ze physical skilly davaji o 20% vyssi dmg, coz se ale do porovnavani itemu nepocita.

    A to si myslim, ze je hlavni problem vetsiny tech, co rikaji, ze nektera classa je silnejsi, nez jina. To samy itemy. Nemuzu prece rict, ze kdyz sem si poskladal build naprilkad na arcane dmg, ze potrebujou boostnout vsechny itemy s arcane dmg bonusem, protoze mi jich pada malo a padaj mi jen fire dmg bonusy. Ono ostavit si build na fire je pak lepsi reseni, nez nadavat na loot nebo classu. Celkove kdyz si uzpusobite build svej vybave, vase postavicka dokaze neskutecny veci i s mnohem mensim dmg/vydrzi nez kolega, kterej hraje podle ikonek, jak se mu libi.

    Ja jsem si treba predevcirem zkusil se svym wizardem jen tak z prdele T6. Necekal sem, ze ho budu davat, protoze tu a tam (vyjimecne – 2 nebo 3 elity naraz s blbejma vlastnostma) chcipnu i na T3 a T4 uz to chcipani neni zas az tak megavyjimecny. Zmenil sem si par talentu, abych nedostaval oneshot killy, ale abych byl porad slusnej dmg dealer… A svete div se – vycistil sem celej rift. Jo, trvalo to dlouho a chcipal sem. Ale ne zas az tak brutalne jak sem cekal a nakonec sem to dal.

    Podle me – neni dulezity, co udelaji s itemama Blizzardi, ale to, jak se tomu dokazete prizpusobit vy se svym buildem, se svym stylem hrani. Oni OPRAVI jednu zbran a pulka komunity se muze posrat, jak to bude nehratelny. To samy jako s frozen orbem. Ja ho pouzivam vesele dal a sem spokojenej. Ono holt to chce taky neco nacpat do area dmg a do cold dmg bonusu a ne jen nadavat, ze FO se neda hrat.

    Jednoduse receno: musite prizpusobit svuj build itemum a itemy, ktery na sebe nasazujete svymu buildu. A ne jenom proto, ze vsichni prahnou po Shard of hate, tak kdyz vam padne ho bezmyslenkovite nasadit, bez ohledu na to, jestli vam ve vysledku doopravy pomuze nebo ne.

  55. Kubizek: safra, už zase musím souhlasit s vetšinou co si napsal a to nám škorpení tak pěkně šlo 🙂 .

    Charaktery jseou konečně docela pěkně vyvážené a buildu je vetší kopa nez před. A doufám že nerf/upgrade bude pokračovat, aby se udržela rovnováha mezi postavama.

    U SoH to byla podle mě oprava chyby, předse blizz neplánoval stavět hru jen na 1 mečíku a pak propast k ostatním itemům.

    Co se opravy Sharpshooter tak logika je aby to bylo takto a ne jinak, předse jen pet/turet je jen jinej zdroj dmg jako jiné skilly.

  56. To je zase krásné čtení. Prej barbar podprůměr…nevím, co hrajete, ale v hc se ve full partě bez barbara na T3+ nepodíváte. nebo jinak – podíváte, ale pohodlně a dlouho koukat nebudete. barbar je stále vynikající a velmi zábavná klasa se spoustou tankovacího potenciálu. žádnej char neumí celé partě buffnout zároveň armor, resisty a life regen. Samotnej je taky výbornej. na závěr ještě dodám, že jsem pyšným vlastníkem shard of hate a osobně tohle rovněž považuji za opravu bugu a nikoliv za nerf. A mimochodem, jakej podprůměr? Copak v D3 jsou nějaké classy lepší, než jiné? Asi na to koukáme jinejma očima…

  57. mna by zase zaujimalo aky vnutorny model ma Blizzard na tieto skilly a vlastnosti vytvoreny ked neustale opravuju chyby. Clovek by si povedal, ze ked je spravny model a spravne zadefinovany okruh a sposob fungovania skillu, tak ked sa to vyladi tak to proste funguje. Ale tu sa vlastne permanentne riesia zmeny, opravy, nerfy ci buffy. Ako keby to cele bolo vnutorne tak nekonzistentne, ze sa to same pocas hrania po nejakej dobe"rozladuje". V ramci betatestovania si mohli prizvat tolko betatesterov kolko len chceli. Asi vacsina tych betatesterov sa len chcela vytiahnut pred kamaratmi ci svetom, ze boli vybrati a testovanie vzalo za svoje. Netusim, kedze hry skoro nehram (Diablo je vynimka :), ci aj pri inych rpg, arpg sa tiez neustale takto menia veci za pochodu. Ked to ma clovek ako relax a podari sa mu postavu vyladit tak uz je tu nejaka zmena a moze ladit ci badat a skumat znovu. To uz nie je taky relax i ked beriem, ze urcita skupina hracov si prave toto vychutnava (ladit svoju postavu donekonecna).

  58. Zajímalo by mě jestli má Blizzard obrázky těch zbraní i v nějakém vyšším rozlišení. Nebo prostě jak vypadá předloha/koncept nebo tak. Podle mě kdyby vydal knihu kde by to bylo pohromadě (zbraně Diabla), bylo by to cooool. Nebo i vůbec všech věcí 😀 . Asi by to bylo na víc než jedno vydání 😀 . Ale i tak 🙂 …

  59. no OP byla každá postava, která Shard of hate měla – tedy i monk či Crusader například. A souhlasím s opravou bugu, který způsoboval velmi časté procnutí efektu. Vrátilo to tento předmět sice mezi elitu, ale už není zcela jedinečně TOP bohatě před ostatními, což je podle mého názoru správné rozhodnutí. U DH se jednalo o zcela jasnou chybu – jsem zvědav, zdali opraví i WD a jeho pety 🙂

  60. jo ta zbran byla OP kamos ji vlastni a furrt machrovaal jak je silnej tak sem zvedav ted 😉 jinak pro zajimavost vcera jse cetli na diablofanscom ze udajne zvyseny dropy nebyly nastaveny v prvnim hotfixu a ze by to melo byt az ted nevi o tom nekdo vic ?:)

    Jinak barbar souhlasim podprumer skoda no ;(

  61. Targens: přesně jak píšeš, mělo by spíše být napsáno:"správně se restartuje", ponevadž companioni daji kolikrat mensi dmg než ty a nevím zda se to da hodnotit jako pozitivní hotfix 🙂

    Jinak u Shard of Hate je dobře co Blizz udělal s tím souhlasím, většina silných affixu na legendary itemech ma vnitrni cooldown, tak proc by nemel byt i tady 🙂

Napsat komentář