PTR Patch 2.1 – velký seznam novinek a změn

S menším zpožděním vám přinášíme slibovaný překlad změn v patchi na PTR, za komplikace se omulouváme.

Ve středečním článku byla spekulace, že by dnes ve čtvrtek měl být spuštěn PTR realm a evidetně se tak stalo, ve čtvrtečních ranních hodinách byl spuštěn test realm s patch 2.1.0, jmenovitě v2.1.0.25014. Zároveň vyšly patch notes. Jaké jsou tedy novinky a na co se můžeme těšit? Sezóny, Greater Rifts, žebříčky, The Cesspools, obrovský rebalanc postav, který by vydal na vlastní článek, nové a upravené předměty, upravené a přidané achievementy, drobnosti v UI. Je důležité zmínit, že sezóny nejsou na PTR zatím dostupné a budou přidány později.

Mezi klíčovou novinku patří Sezóny. Jedná o separátní postavičky, které nebudou mít přístup k věcem a bonusům ziskaných během normálního hraní, budou mít vlastní bedýnku, peníze, paragony, kováře atd. Každá sezóna bude mít vlastní systém úkolů, odměn (včetně unikátných, exkluzivních setů) a achievemntů. Ovšem co mnohé potěší je, že získané věci, zlato a další bude po skončení sezóny převedeno na ne-sezónové postavičky. Sezóny, jak již bylo zmíněno v perexu, nejsou bohužel zatím dostupné!

K sezónám se váže další novinka – Leaderboards, tabule vítězů. Budete si moci poměřovat s ostatníma účastníkama sezón různé druhy statistik. Například časy, za jak dlouho jste schopní vyčistit Greater Rift, achievementy atd. Tyto statistiky si budete moci porovnat s vašima kamarádama ve friend listu, nebo s lidma z vašeho regionu. Budou též dostupné pro klany.

The Cesspools – včera jsem jej popisoval jako "místo plné štěstí". Zatím ohledně toho nejsou žádné podrobnosti, na PTR sice objeveno, ale nic převratného se v nich zatím nenachází. Nechme se překvapit dalším vývojem.


Obecné novinky

  • Pro vlastníky RoS je dostupný další tab v truhle.
  • Hráči budou odpojeni po 30 minutách AFK v hlavním menu.
  • Léčení
    • Bylo sníženo léčení z Health Globes, které pustí Rare monstra z 30 % na 15 %
    • Bylo sníženo léčení z Health Globes, které pustí Champion monstra z 20 % na 15 %
    • Bylo zvýšen počet životů, které vyléčí Life regeneration a Life on Hit které jsou z bonusů na vybavení, platí to pro včechny věci od levelu 1 do 70, všechno existující vybavení bylo retroaktivně upraveno

 

Postavy

  • Byla zvýšena umělá inteligence u mnoha petů.
  • Peti ostatních hráčů budou méně viditelní.
  • Byl opraven bug, kdy peti neútočili na blízká monstra nebo bezdůvodně přestali útočit.
  • Seznam petů, kteří doznali úprav: Call of the Ancients, Companion, Fetish Army, Gargantuan, Mystic Ally, Phalanx, Zombie Dogs.

 

Barbar

  • Aktivní dovednosti
    • Call of the Ancients
      • CotA by měli nyní lépe trefovat pohybující se cíle.
      • Kolricova Furious charge udělí poškození cílům, kterými Korlic proběhne.
      • Mawdawcův Seismic Slam nyní vyhazuje do vzduchu místo odhození.
      • Runa Duty to the Clan byla předělána, nyní uděluje Ledové poškození místo fyzického,  zasažení nepřátelé jsou nyní zpomaleni na 2 vteřiny o 30 % a je zvýšená šance o 10 % že tyto zpomalená monstra obdrží kritický zásah.
      • byl opraven bug, kdy Ancients nepoužívali speciální útoky.
      • byl opraven bug, kdy Ancients měli špatnou rychlost útoku při vyvolání.
    • Cleave
      • Byla zvýšena výseč útoku ze 120° na 180° aby více odpovídala animaci.
      • Runa Gathering Storm byla předělána – nyní jsou všichni zasažení nepřátelé zmražení a dostávají o 10 % zvýšenou dmg ze všech zdrojů po dobu 3 sekund, runa je nyní ledová místo fyzického.
    • Earthquake
      • Zvýšeno poškození z 2600 % na 4200 %
      • Runa Giant's Stride nyní uděluje 200 % poškození z původních 160 %
      • Runa Molten Fury nyní uděluje 5100 % poškození z původních 4500 %
    • Furious Charge
      • Zvýšeno poškození z 360 % na 540 %
      • Runa Battering Ram nyní uděluje 900 % poškození místo původních 760 %
      • Runa Bull Rush už nestunuje, místo toho zamrazí nepřítele na místě, runa je nyní ledová místo fyzické.
      • Runa Dreadnought je nyní blesková místo fyzického.
    • Ignore Pain
      • Když je IP aktivní, hráč je nyní imuní vůči všem crowd control efektům.
      • Runa Bravado byla předělána, nyní zvyšuje rychlost běhu o 40 % a odhazuje nepřátele.
      • Runa Contempt for Weakness byla předělána, nyní instatně vyléčí 35 % vašich maximálních HP.
    • Rend
      • Zvýšeno poškození z 1000 % na 1100 % po dobu 5 vteřin.
      • Runa Lacerate je nyní blesková místo fyzické.
      • Runa Mutilate byla předělána, všichni nepřátelé, kteří jsou zmražení Rendem, dostávají o 10 % zvýšenou dmg ze všech zdrojů, runa je nyní ledová místo fyzické.
      • Runa Ravage je nyní ohnivá místo fyzické.
    • Seismic Slam
      • Slam se nyní místo lokace zaměří na nepřítele, kterého jste původně zaměřili.
    • Wrath of the Berserker
      • Runa Slaughter nyní spouští procy z uděleného poškození.

 

Crusader

  • Aktivní dovednosti
    • Phalanx – rychlost pohybu avatara zvýšena na 200 % z původních 100 %
      •  Oprava chyby Bowmen, kdy Bowmen přestal útočit, když nepřítel byl za překážkou, ačkoliv byl v dosahu.

 

Demon Hunter

  • Dexterity nyní nepřidává dodge chance.
  • Dexterity nyní přidává 1 armor za každý bod dexterity.
  • Aktivní dovednosti
    • Cluster Arrow
      • Runa Maelstrom – způsobené zranění úponků zvýšeno z 220 % na 450 %, runa je nyní ledová místo fyzické.
      • Runa Shooting Stars – způsobené zranění raketou zvýšeno z 400 % na 600 %
    • Companion – runa Boar Companion – prase nyní cleavuje nepřátele, které má před sebou.
    • Entangling Shot – runa Chain Gang změněna z jedové na fyzickou.
    • Impale – poškození zvýšeno z 620 % na 750 %
      • Runa Chemical Burn – zvýšeno poškození z 220 % na 500 % během dvou sekund.
      • Runa Grievous Wounds – bonusový critical hit damage zvýšeno ze 130 % na 300 %
      • Runa Impact šance na omráčení je nyní 100 %
      • Runa Overpenetration je nyní ledová místo jedové.
    • Multishot – runa Arsenal – rakety nyní mají zvýšené poškození ze 160 % na 300 %
    • Preparation – runa Punishment – nyní stojí 0 discipline a má 20 sekund CD.
    • Rain of Vengeance – způsobené poškození zvýšeno z 1250 % na 1500 % během 5 vteřin.
      • Runa Anathema – způsobené poškození zvýšeno z 5400 % na 5800 % během 5 vteřin.
      • Runa Dark Cloud – způsobené poškození zvýšeno z 2650 % na 3500 % během 8 vteřin.
      • Runa Flying Strike – způsobené poškození zvýšeno z 3200 % na 3800 % během 5 vteřin, runa je nyní ledová místo fyzické.
      • Runa Shade – způsobené poškození zvýšeno z 2400 % na 2800 % během 5 vteřin.
      • Runa Stampede – způsobené poškození zvýšeno z 4200 % na 4600 % během 6 vteřin.
    • Rapid Fire – způsobené poškození zvýšeno z 525 % na 685 %
      • Runa Bombardment – způsobené poškození zvýšeno z 465 % na 545 %
      • Runa High Velocity – šance, že šíp projde skrz cíl je zvýšena z 40 % na 50 %, runa je nyní blesková z původní jedové.
      • Runa Web Shot – zpomalení nyní trvá 2 vteřiny místo původní jedné.
    • Sentry – způsobené poškození zvýšeno z 200 % na 280 %
      • Runa Chain of Torment – způsobené poškození zvýšeno z 240 % na 300 %
      • Runa Impaling Bolt je nyní blesková místo fyzické.
      • Runa Spitfire Turret – způsobené poškození zvýšeno z 70 % na 120 %
    • Shadow Power
      • Runa Gloom – redukce zranění zvýšena z 15 % na 35 %
      • Runa Well of Darkness – CD snížen ze 14 sekund na 10 sekund.
    • Smoke Screen – runa Special Recipe nyní nemá CD a stojí 10 discipline.
    • Spike Trap – způsobené poškození zvýšeno z 250 % na 340 %
      • Runa Echoing Blast – způsobené poškození při jednotlivých explozi zvýšeno z 250 % na 420 %
      • Runa Lightning Rod – způsobené poškození zvýšeno z 280 % na 500 %
      • Runa Long Fuse – způsobené poškození při jednotlivých výbuších zvýšeno z 300 % na 520 %
      • Runa Sticky Trap – způsobené poškození zvýšeno z 680 % na 800 %
    •   Strafe – způsobené poškození zvýšeno z 400 % na 575 %
      • Runa Demolition – způsobené poškození zvýšeno z 340 % na 400 %
      • Runa Emberstrafe – způsobené poškození zvýšeno z 80 % na 185 % během dvou sekund
      • Runa Rocket Storm – způsobené poškození zvýšeno z 90 % na 110 %
      • Runa Stinging Steel – bonusový critical hit poškození zvýšeno ze 130 % na 140 %
    • Vault – runa Acrobatics má nyní CD 6 vteřin z původních 8.
    • Vengeance – runa From the Shadows je nyní ledová z původní jedové.
  • Pasivní dovednosti
    • Awareness byl předělán, když dostanete ránu, která by vás jinak zabila, na dvě vteřiny zmizíte a obnoví se vám zdraví do celkových 50 % vašich HP, CD je jedna minuta.
    • Perfectionist nyní nedává bonus 10 % do životů.

 

Monk

  • Dexterity nyní nepřidává dodge chance
  • Dexterity nyní přidává 1 armor za každý bod dexterity
  • Aktivní dovednosti
    • Crippling Wave – způsobené poškození zvýšeno z 143 % na 175 %
      • Runa Mangle – způsobené poškození zvýšeno z 216 % na 265 %
      • Runa Rising Tide – každá ráná nyní přidává 6 spirit místo původních 4
      • Runa Tsunami – každá třetí rána nyní nepřítele zamrazí po dobu 1,5 sekundy
    • Cyclone Strike – runa Wall of Wind byla předělána, nyní nepřítele zamrazí po dobu 1,5 sekundy po přitažení.
    • Deadly Reach – způsobené poškození zvýšeno z 109 % na 120 %
      • Runa Foresight – buff nyní trvá 5 sekund místo původních 3.
      • Runa Keen Eye byla odebrána, nahrazena runou "Searing Grasp" – způsobené zranění zvýšeno na 200 %
      • Runa Piercing Trident – každá třetí rána 100% vyhodí nepřítele do vzduchu.
      • Runa Scattered Blows – každá třetí rána má způsobené poškození zvýšené ze 156 % na 185 %
      • Runa Strike from Beyond byla předělána – za každého nepřítele zasaženého třetí ranou se snižuje o 8 % cena jakéhokoliv spirit spenderu.
    • Exploding Palm – způsobené poškození zvýšeno z 1179 % na 1685 % během 9 sekund.
      • Runa Essence Burn – způsobené poškození zvýšeno z 1623 % na 2620 % během 9 sekund. Poškození DoT z výbuchu zvýšeno z 258 % na 640 % během 3 sekund.
      • Runa Impending Doom – způsobené poškození zvýšeno z 2149 % na 3265 % během 12 sekund.
    • Fists of Thunder – první a druhá rána mají zvýšené poškození z 122 % na 255 % – třetí rána má zvýšené poškození ze 183 % na 510 %
      • Runa Bounding Light – způsobené poškození zvýšeno z 195 % na 240 %
      • Runa Quickening – kritické poškození nyní přídá 6 spiritu místo původních 4.
      • Runa Static Charge – způsobené poškození zvýšeno z 125 % na 180 %
      • Runa Thunderclap – způsobené poškození zvýšeno z 95 % na 105 %
      • Runa Wind Blast – Zamražení trvá 2 sekundy místo původní 1.
    • Seven-Sided Strike – "proc" koeficient výrazně zvýšen
      • Runa Fulminating Onslaught – způsobené poškození sníženo z 977 % na 877% za zásah, "proc" koeficient výrazně zvýšen.
      • Runa Pandemonium byla předělána, nyní nestojí spirit, každý zasažený nepřítel je zamražen na 7 sekund, "proc" koeficient výrazně zvýšen, runa je nyní ledová místo fyzické.
      • Runa Sudden Assault – způsobené poškození zvýšeno z 6477 % na 8285 % – runa je nyní blesková místo fyzické, "proc" koeficient výrazně zvýšen.
      • Runa Sustained Attack – CD snížen z 17 sekund na 14, "proc" koeficient výrazně zvýšen.
    • Sweeping Wind – způsobené poškození zvýšeno z 30 % na 60 % za každý stack.
      • Runa Blade Storm – způsobené poškození zvýšeno z 40 % na 85 % za každý stack.
      • Runa Cyclone – způsobené poškození Tornádem zvýšeno z 23 % na 35 %
      • Runa Master of Wind byla předělána, pokud je aktivní vortex a nepřítel je 3x po sobě zasažen Sweeping windem, nepřítel bude zamražen na 2 sekundy. Nepřítel může být zamražen maximálně jednou za 3 sekundy.
    • Tempest Rush – způsobené poškození zvýšeno z 240 % na 260 %
      • Runa Northern Breeze – způsobené poškození zvýšeno z 285 % na 310 %
    • Wave of Light
      • Runa Numbing Light byla nahrazena runou "Shattering Light" – zamražení nepřátelé mají zvýšenou šanci o 20 %, že dostanou kritické poškození dovedností Wave of Light.
      • Runa Wall of Light má nyní šanci 40 % že omráčí nepřítele, bylo odebráno odhození.
    • Way of the Hundred Fists – způsobené poškození zvýšeno z 192 % na 220 %
      • Runa Hands of Lightning – způsobené poškození zvýšeno z 429 % na 490 %
      • Runa Spirited Salvo byla nahrazena runou "Assimilation" – každá třetí rána zvyšuje vaše poškození o 5 %
      • Runa Windforce Flurry – způsobené poškození Wave of wind zvýšeno z 191 % na 285 %
  • Pasivní dovednosti
    • One With Everything bylo nahrazeno dovedností "Harmony" – 30 % odolností z jednotlivých bonusů se převede na odolnost ke všem (např. pokud máte na brnění +300 Fire resist, o toto přídete, ale získáte +100 ke všem elementálním (přírodním) resistancím).
    • Provocation bylo nahrazeno dovedností "Determination" – poškození je zvýšeno o 4 % za každého nepřítele v dosahu 12 yardů, maximální bonus je 20 %
    • Relentless Assault – nová dovednost na 30. levelu, nepřátelé, kteří jsou buďto oslepení, zamražení, nebo omráčení, dostávají o 20 % více poškození.
    • Seize the Initiative bylo odebráno a v budoucnu bude nahrazeno jinou dovedností.

 

Witch Doctor

  • "Kolizní rádius" kolem těchto petů byl zmenšen:
  • Aktivní dovednosti
    • Corpse Spiders – způsobené poškození zvýšeno z 327 % na 576 %
      • Runa Blazing Spiders – způsobené poškození zvýšeno z 400 % na 700 %
      • Runa Leaping Spiders – způsobené poškození zvýšeno z 383 % na 646 %
      • Runa Spider Queen – způsobené poškození zvýšeno z 1575 % na 2625 %
    • Fetish Army – runa Ambush je nyní fyzický útok místo ledového.
    • Locust Swarm
      • Runa Devouring Swarm byla předělána, nyní přidává 25 many každou vteřinu, kdy je první cíl zasažen a dokud je živý, runa je nyní ledová místo jedové.
      • Runa Cloud of Insects runa je nyní fyzická místo jedové.
    • Mass Confusion – runa Devolution má nyní sníženou šanci na vyvolání Zombie Dog na 30 % z původních 50 %
    • Poison Dart – runa Flaming Dart má nyní způsobené poškození zvýšeno z 425 % na 565 % během 4 sekund.
    • Sacrifice bylo předěláno, nyní je obětován jediný pes, onen pes je přesunut na místo vašeho kurzoru a vybouchne. Způsobené poškození zvýšeno ze 185 % na 1090 % – pokud máte předmět Tall Man's Finger, poškození je ztrojnásobeno. Neplatí v případě, že váš "giant dog" obsahuje víc než tři psy.
      • Runa Black Blood byla předělána, nyní omráčí nepřátele v místě dopadu na 3 sekundy.
      • Runa Pride – doplňování many je zvýšeno ze 60 na 280 za každého psa.
      • Runa For the Master – byla předělána, všichni vaši živí psi budou obětováni najednou a způsobí 1090 % poškození za každého obětovaného psa.
      • Runa Provoke the Pack byla předělána, nyní máte zvýšené poškození o 20 % za každého obětovaného psa. Maximálně však můžete mít 10 stacků.
    • Spirit Barrage – runa Well of Souls je nyní ohnivá z původní ledové.
  • Pasivní dovednosti
    • Circle of Life – šance na vyvolání Zombie dog byla snížena na 15 % z původních 30 %

 

Wizard

  • Aktivní dovednosti
    • Arcane Torrent – Každé prvotní vystřelení Arcane Torrent nyní stojí 30 arcane power, způsobené poškození zvýšeno z 240 % na 300 %
      • Runa Arcane Mines – způsobené poškození zvýšeno z 688 % na 825 %
      • Runa Death Blossom – způsobené poškození zvýšeno z 1452 % na 1725 %
    • Blizzard – způsobené poškození zvýšeno z 807 % na 910 %
      • Runa Unrelenting Storm – způsobené poškození zvýšeno z 1296 % na 1360 %
    • Disintegrate – Každé prvotní vystřelení Disintegrate nyní stojí 30 arcane power, způsobené poškození zvýšeno z 511 % na 580 %
      • Runa Entropy – způsobené poškození zvýšeno z 649 % na 745 %
    • Energy Twister – způsobené poškození zvýšeno z 1000 % na 1525 %
      • Runa Raging Storm – způsobené poškození zvýšeno z 1935 % na 3200 %
    • Familiar – způsobené poškození zvýšeno z 179 % na 240 %
    • Hydra – způsobené poškození zvýšeno z 66 % na 195 %
      • Runa Arcane Hydra – způsobené poškození zvýšeno z 111 % na 245 %
      • Runa Blazing Hydra – způsobené poškození zvýšeno z 108 % na 185 % během tří sekund.
      • Runa Frost Hydra – způsobené poškození zvýšeno z 108 % na 275 %
      • Runa Lightning Hydra – způsobené poškození zvýšeno z 138 % na 305 %
      • Runa Mammoth Hydra – způsobené poškození zvýšeno z 178 % na 400 %
    • Magic Missile – způsobené poškození zvýšeno z 170 % na 230 %
      • Runa Charged Blast – způsobené poškození zvýšeno z 240 % na 325 %
      • Runa Seeker – způsobené poškození zvýšeno z 211 % na 285 %
    • Meteor – poškození způsobené Molten Fire zvýšeno z 160 % na 190 % během tří sekund
      • Runa Comet – poškození způsobené Freezing mist zvýšeno z 197 % na 224 % během tří sekund
      • Runa Molten Impact – poškození způsobené Molten Fire zvýšeno z 549 % na 625 % během tří sekund
    • Ray of Frost – každé prvotní vystřelení Ray of Frost nyní stojí 30 arcane power, způsobené poškození zvýšeno z 510 % na 605 %
      • Runa Sleet Storm – způsobené poškození zvýšeno z 375 % na 455 %
  • Pasivní dovednosi
    • Cold Blooded – opraven bug, kdy jiné dovednosti, jejichž obnovený zpomalovací efekt nespustil tuto dovednost

 

Předměty

Byl přidán nový legendární consumable předmět

  • Ramalandi's Gift – Zvyšuje maximální počet děr v předmětech, které díry podporují.

Několik legendárních předmětů bylo upraveno, nyní mají specílní bonus, platí pouze pro nové dropy, staré legendárky zůstávají:

  • Depth Diggers – Generátory udělují 80 až 100 % více poškození (např. Cleave u Barbara)
  • Kymbo's Gold – Kolik zlata seberete, o tolik HP vás to vyléčí. Zatím nebylo implentováno do hry.
  • Sash of Knives – Šance, že při útoku hodíte dýku na nepřítele a zraníte ho za 275 až 350 % poškození zbraně.

Legendární předměty, které mohou dropnout se specifickýma bonusama pro jednotlivé postavy

  •  Barbar

    • Lamentation – Rend může být aplikován 2x na stejný cíl.
    • Bastion's Revered – Zvyšuje maximální počet Frenzy stacků na 10.
  •  Crusader

    • Angel Hair Braid – Punish může nyní procovat všechny runy.
    • Eternal Union – trvání všech Phalanx avatarů je prodlouženo o 200 %
  • Demon Hunter

    •  Flint Ripper Arrowheads – Ball Lightning má nyní 50% rychlost.

Sety a předměty pro jednotlivé postavy

  •  Crusader

    • Blade of Prophecy – opraven popisek, který nepravdivě informoval o tom, že nepřátelé zasažení Condemn spustí další explozi.
  •  Demon hunter

    • Embodiment of the Marauder – bonus pro 6 věcí byl opraven. Útoky Sentries, které konzumovaly Hatred, měly pomalejší rychlost útoků, než bylo původně zamýšleno.
    • Natalya's Vengeance – bonus pro 4 věci byl upraven. Cooldown Rain of vengeance je nyní zkrácen o dvě vteřiny (z původní jedné) při zabití nepřítele nebo při asistování zabití.
    • The Shadow's Mantle – bonus pro 2 věci byl upraven. DH vyhodí Smoke screen a vyléčí se do 25 % zdraví ve chvíli kdy obdrží dmg, která by ho/jí jinak zabila. Tento bonus se může spustit jednou za 120 sekund. Bonus pro 4 věci byl taktéž upraven – Shadow Power je nyní na vždy.
  • Wizard

    • Firebird's Finery – bonus pro 6 věcí byl upraven. Exploze nyní způsobuje 2000 % poškození zbraně během 5 vteřin z původních 300 %

Sezóní legendárky

  • Obecné

    • Bottomless Potion of Rejuvination – nový legendární lektvar, obnoví 15 % resources (mana, hatred atd.) pokud jej použijete ve chvíli, kdy máte méně než 25 % zdraví.
    • Krelm's Buff Belt – pásek, přidává 20 % k rychlosti pohybu. Když dostanete poškození, o tento bonus příjdete na 15 sekund.
    • Krelm's Buff Bracers – chrániče zápěstí, stanete se imuní vůči odhození a omráčení (knockback & stun).
    • x1_FollowerItem_Legendary_03 (předmět nemá jméno) – společníkovy dovednosti mají poloviční CD.
  • Barbar

    • Remorseless – jednoruční mighty weapon, Hammer of the Ancients má šanci 25 % až 30 % na vyvolání Ancienta, který bude 20 sekund bojovat po vašem boku.
  • Crusader

    • Amazonian Parma – štít, Phalanx může vyvolat až dvojnásobně avatarů, platí pro všechny runy.
    • P1_CruShield_norm_unique_01 (předmět nemá jméno) – štít, Condemn nyní nemá CD a stojí 40 wrath.
  • Demon Hunter

    • Leonine Bow of Hashir – luk, exploze Bola Shot má 15 % až 20 % šanci, že k sobě přitáhne nepřátele v dosahu 24 yardů.
  • Monk

    • Alabaster Gloves – rukavice, Sweeping Wind nyní trvá 1 minutu.
  • Wizard

    • p1_Wand_norm_unique_01 (předmět nemá jméno) – hůlka, Teleport nyní nemá CD a stojí 25 many.
  • Witch Doctor nemá zatím žádnou sezóní legendárku!

 

Achievementy

  • Ten Grand and Counting – přejmenován na "Bountiful Bounties" – snížen nutný počet dokončených bounties na 2 500 z 10 000.
  • Bouncing from Bounty to Bounty – snížen nutný počet dokončených bounties na 5 000 z 50 000.
  • Bounty Hunter Extraordinaire – snížen nutný počet dokončených bounties na 7 500 ze 100 000.
  • Bounteous Maximus – snížen nutný počet dokončených bounties na 10 000 ze 150 000.
  • Bad Time to Be a Beast – snížen nutný počet zabití na 250 000 z původních 500 000.
  • The Million Monster Mortality – přejmenován na "Killin' It" – snížen nutný počet zabití na 500 000 z původního 1 000 000.
  • Death Death and More Death  – snížen nutný počet zabití na 750 000 z původních 2 500 000.
  • Some Hordes – snížen nutný počet zabití na 1 000 000 z původních 5 000 000.
  • Splinter is Coming – snížen nutný počet zabití stromků na 1 000 z původních 25 000.

 

Adventure Mode

  • Bounties

    • Za následující bounties byla snížena odměna XP a zlaťáků:
      • Act I – Clear Khazra Den
      • Act II – Complete event: A Miner's Gold
      • Act III – Clear Cryder's Outpost
      • Act III – Clear Forward Barracks
      • Act IV – Clear Hell Rift level 2
      • Act V – Complete event: The Miser
  • Nephalem Rifts

    • Otevření Nephalem riftu nyní stojí 1 fragment (od každéjo hráče ve hře) místo původních 5 od jednoho.
    • Nelze otevřít nový rift ve chvíli, kdy už jeden běží.
    • Conduit Pylon v Greater riftu trvá pouze 15 sekund!
    • Opravena chyba, kdy matchmaking systém umístil hráče do hry nehledě na to, že Guardin již byl mrtvý.

 

Profese

  • Kovář

    • Nyní stačí 72 kusů Magic materiálů k vyrobení legendárních chráníčů zápěstí. Dříve bylo potřeba 120 kusů.
  • Mystic

    • Pokud si budete měnit vzhled věci, která má svůj vizuální efekt na věc s jiným vizuálním efektem, už se nestane, že byste měli nový i původní efekt.
    • Budete si moci vrátit vzhled setů, které se dají získat pouze na Torment obtížnost.

 

Eventy

  • Infernal machine

    • Byl přidán nový legendární předmět: The Hellfire Amulet. Bude přidávat jednu náhodnou pasivní schopnost vhodnou pro vaší postavičku. Plánek si koupíte od Squirta v 2. aktu, cena je 5 miliónů zlatých. Na jeho výrobu je potřeba stejný počet surovin jako na prsten plus 10 Forgotten Souls.

 

Monstra

  • Skeleton King nyní dává Leroic's crown při prvním zabití, platí pro levely 11 až 65.
  • Larvy (známé z pátého aktu) nyní dávají loot.
  • Byla opravena chyba, kdy některé DoT nedávaly poškození utíkajícímu goblinovi.

 

Uživatelské rozhraní

  • "Mini" postavičky byly přidány do Profilů (zřejmě 3D zmenšenina známá z klanového UI).
  • Ke svým přátelům si můžete přidat poznámku a podle těchto poznámek filtrovat.
  • Pokud si v klanovém rozhraní nastavíte filtry, nyní budou po odlogování uloženy.
  • Pokud si v Achievementovém rozhraní vytvoříte filtr, bude uložen do té doby, než se odlogujete.
  • Pokud při porovnávání itemů přidržíte Shift, nebudou do tohoto porovnání započítány bonusy z kamenů.
  • Chat

    • Pokud začnete psát zprávu a zadáte hráčovo jméno a mezeru, zpráva se odešle jako Šeptání (whisper).
    • Pokud podržíte písmeno "X", zobrazí se chat okno (nyní je nutné nad chat okno najet myší a počkat, jestli se milostivě chat okno ukáže, případně postup několikrát opakovat).
  • Opravy chyb

    • Hráčům je nyní správně oznámeno, že byla změněna obtížnost hry.
    • Opravena chyba, kdy se na minimapě nezobrazovaly ikony posledních monster nutných k vyčištění bounty.
    • Opravena chyba, kdy se nezobrazoval paragon level a portrét u offline hráčů.
    • Opravena chyba, kdy se zobrazilo okno informující o získání nového paragon portrétu dříve, než se tak skutečně stalo.
    • Opravena chyba, kdy byl limit na počet znaků v Community news nižší, než ve skutečnosti měl být.
    • Byla opravena chyba, kdy zapnutí V-sync zastropovalo frame rate na 60 FPS bez ohledu na nastavení refresh rate monitoru. Správně by mělo být 60 FPS při 60 Hz, 70 FPS při 70 Hz atd.

 

Zdroje:

Battle.net


Co velmi zajímavého nebylo v Patch notes a možná to tam být mělo? Treasure realm. Na Redditu se objevila informace, že se náhodně objeví při zabití goblína v riftech (nepotvrzeno). Dle uživatele Bchek13 vás v tomto realmu čekají milióny zlaťáků v podobě goblínů, potvor a finálního bosse, který po zabití pustí truhličku. V jeho případě truhla obsahovala dvě legendárky a "pár mega". Také se objevila informace, že drop věcí by měl být viděn okamžitě, ne po několika sekundách. Další neoznámené novinky naleznete v pravidelně updatovaném odkazu níže, je toho tolik, že by z toho byl minimálně ještě jeden článek 😉

Zdroje:

Reddit.com

Reddit.com

Diablofans.cz forum


Hrajete na PTR? Jaké jsou vaše první dojmy? Podělte se s vašima zážitkama s postřehama do komentářů nebo na fórum.

Pokud si chcete PTR zkusit, zde je návod, jak si vytvořit účet a hrát:

  • Nalogujte se sem https://eu.battle.net/account/management/
  • Klikněte na štítek s informacema o licenci D3.
  • Na nové stránce klikněte na "Create a PTR account".
  • Až budete mít vytvoříno, odlogujte a znova zalogujte battle.net klienta, a na záložce D3 se nad tlačítkem Play udělá rozbalovací menu, vyber PTR, stáhněte, nainstalujte, spustě.
  • Po nalogování vytvořte novou postavičku
  • Na obrazovce výběru postav se vám v pravém horním rohu objeví rozbalovací menu, z něho vyberte Europe a zmáčkněte Copy. Tím se vám nakopírují postavičky na PTR realm a můžete začít zkoušet =)

Pokud najdete chybu v článku, upozorněte mě prosím taktéž do komentářů =)

38 komentářů u „PTR Patch 2.1 – velký seznam novinek a změn

  1. No tak hlavně, že WD si pěkně spamuje a kempí za svejma petíkama, který dávaj crity za 100m+ damage (víc, než ostatní classy, navíc teď ještě vylepšená AI lol), zatímco Wiz si jednou prdne Disintegratem a s každou změnou pozice příjde o 30 AP a bonus z Unwavering Will. GG balance Blizz.

  2. Hraju cold wize s offhandem Light of Grace a ten chystaný nerf na Ray of Frost mi přijde opravdu dost přehnaný. Upřímně, nepřijde mi, že by cold wizard byl zrovna nějak frekventovaný build a jedno z mála efektivních provedení je právě build používající Ray of Frost těžící s výše zmíněného offhandu, samozřejmě v kombinaci s dalšíma skilama (je to jen můj subjektivní názor, ale zatím mi nic moc nepřesvědčilo, že by tomu bylo jinak). V případě toho nerfu pro mě ztrácí efektivitu/hratelnost i tento build cold wize jakožto cold wizard celkově. Rád bych věřil tomu, že se to ještě ve finále nějak srovná, ale nejsem si tím tak úplně jist. No, uvidíme…kdyžtak holt bude třeba přesedlat na jiný efektivnější build nebo postavu 🙂 pokud teda budou padat nějaké použitelné věci, které zatím samozřejmě nemám 😀

  3. To víš, to je stále dokola, jak už kdysi někdo psal. Příklad : Pepa má wizarda. Je fakt dobrý a Pepa si to strašně dává. Kdež Lukáš má barbara a moc mu to nejde, Lukáš má i dalších 5 kamarádů, co jim to taky moc nejde. Pepa je prostě lepší. Tak si Lukášové stěžují u Blizze, že to není fér a blizzard jim vyhoví. Pak se stane to, že Lukášové si to dávají, Pepa ještě taky stále. Jenže dojde na vyšší obtížnost a už ani Pepa to nedává. Tak si Lukáš říká, no jo ale když to nedává takový borec jako Pepa, jak to mám zvládnout já ? A pak je další patch, a pořád dokola..

  4. Přijde mi že se blizz systematicky snaží aby neměl wizz žádnou AP snížil i AP za critic z 10bodu na 4
    a to snižení zdroju mi moc nepomaha regeneraci many si taky nemůžes moc zvýšit takže nevím co s tím.Zlatý D II tak se takový blbosti neděli měl si many na rozdavaní full lektvary co ti vše doplnili kouzla bez cooldownu vše bylo postavený pro čaroděje ne proti němu..aby se vybalancovali postavy na to jim seru 😀 Je každýho věc za co chce hrát a jakej si udělá build tak proč se do toho furt sere ten blbej blizz a vše mění?Asi se jim zdá těch změn málo !!! Hold asi nezbývá než si užít ještě pár týdnů možná měsíců hraní za čistě Arcane wizzarda a pak asi smůla no..uvidíme.Mám nahráno už necelých 1000h a téměř vše za wizzarda tak si asi pak dám pauzu mrzí mě to !

  5. Souhlas s jakub.bouska : Je to prostě krutě silnej nerf, kterej jestli projde do plnýho patche, tak dávám wizarda víc jak po roce hraní zase k ledu(rozhodně nééé poprvý), dokud si to ,,milej,, Blizzard zase nerozmyslí a nesousředí svoje negativní myšlenky zas na jinou postavu a wizarda zase neboostne jak to má ve zvyku. Nehodlám kvůli tomu překopávat všechny skilly a snižovat si tak těžce vymlácenej damage u těch pár z bídy napadanejch lege, na který fakt nemám štěstí i kdyby Blizz zvýšil drop na já nevim kolik ,,tisícin,, procenta navíc. Prostě těm co to padalo to teď padá až moc(až je to nebaví) a těm co ne, to stejně sotva padá oproti ostatním ať hrajou jakýkoliv téééčko jakkoliv efffektivně. Jo a k jiný postavě mě taky nedonutěj. Ať si trhnou servrama! Mám kromě Diabla taky přítelkyni a přátele, takže si prostě počkám, až jim ty jejich mozkový závity zase přeskočej tam kam maj a uvědoměj si, jakou že to zas udělali k******u. Do tý doby si hodlám užívat dovolený, léta a reálnýho života. Čus diablus

  6. Ahoj mám ten samej problém jako serrafin blizz už neví co chce hraji tuhle hru už od začátku a furt něco mění nejříve Disintegrate stojí cca 24 AP potom to stáhnou na 18 tedka chtějí zase na 30 člověk si piplá postavu dá do toho hromadu času a peněz a k hovnu snad si to ty jelita uvědomí jako hovadinu zase vymysleli a po prozkoušení to do finalního patcha nedají jinak nevím..ale moc tomu nevěřím zdvojnásobit cenu za Disintegrate a jinačí kouzla pěkná blbost !! nasranej sem maximalně a nejsem určitě sám jinou postavu za diablo nehraju a ani hrát nechci

  7. Ahoj lidi, chtěl bych se jenom zeptat jaký máte zatím zkušenosti z wizardem na PTR. Mám na mysli ten nerf na Disintegrate a Ray of Frost. Jedu vše na arcane pomocí Disintegrate a Black Hole. V itemech mám boosty těch dvou skillů a % arcane a zbytek skillů do many a do damage.

    Max arcane power – 133
    Arcane regen – 13,4
    Arcane cost reduction – 16,3

    Nejsem žádnej borec, v profilu v menu bez skillů:
    Damage – 1,165,400 – Full ve hře 1,689,830
    Toughness – 3,457,840
    Healing – 11,263

    Dával sem naprosto efektivně T1 a dobře T2 ve 2.0.6 verzi, ale na PTR je ZATÍM u Disintegrate ten nerf opravdu velkej 🙁

  8. Baglik: Jak píše Fragnatic, buildů můžeš hrát sice hromadu, ale otázka je na jaký T. Takže když už to teda neumím používat pane master, tak mi ukaž, jak si dáváš T6 s Arcane Mines/Energy Twister nebo WW a můžem se bavit o variabilitě skillů. Faktem je, že viable je tak 1/2 buildy na class.

  9. Hoši? technická otázka:) Asi jsem LAMÍ údolí ale ! Používáte za WD JADE SET ? Já do teď využíval kombinaci black thorne pásku + gaťat do toho helmu na dmg petů ruce na atk speed petů + zunaimasu na fetiše a aughilds ramena a bracery … omlouvám se za svojí neznalost eng a těch názvů asi jsem to napsal blbě ale určo každej ví co myslím … dnes jsem zkusil poprvé JADE set a jak si ho na youtube a všude možně všichni chválí tak mně přijde úplně na hovno ! Furt se s tím točím :X Písněte mi pls vaše postřehy s tímhle equipem .. díky

  10. Nevím proč ale z patche mam pocit zklamání. Od sezón jsem si sliboval trochu víc ne jenom pár ušmudlaných legendárek, které měly být hlavním lákadlem. Co absolutně nechápu je změna mechaniky s Dexteriou. Zabíjí odlišný herní styl. Ale nemá cenu to teď kritizovat je to teprve na PTR ale mám neblahé tušení, že hra se vrací nazpátek, tam kde byla před patchem 2.0. Napomáhá tomu také naprosto nesmyslná věc v podobě dungeonu s goblinim králem, kde vám napadá 100 mega za 5 minut. Blizzadrdu evidentně chyběj čínský boti, tak museli udělat tohle.

    Ještě jsem našel takovou zajímavost abyste si představili, že na mechaniky hry Blizz totálně kašle a zabývá se s prominutím kokotinama, doporučuji shlédnou toto video: http://www.youtube.com/watch?v=qqAzg86u2Dk

  11. Ramalandi’s Gift – Zvyšuje maximální počet děr v předmětech, které díry podporují

    Pokud sem En verzi pochopil dobre.Tak prida soket do itemu ktere ho nemaji a rovnou na max. mozne cislo.Ztoho to prekladu se da chapat ze se zvetsi max. Mozny pocet treba ze tri na 4.
    Opravte me pokud nemam pravdu.

  12. Baglik:Jo máš pravdu v tom,že za Barbara můžeš hrát spoustu buildů( WW styl, furious charge…atd), ale efektivně hrát T6 můžeš bohužel jenom s jedním buildem( EQ set+Lut Socks). Jinak většina postav má na výběr minimálně 2 buildy se kterými je schopná efektivně hrát T6. Taky moc nechápu ten buff generátorů(depth diggers)…..třeba to změní na spendery:)) to by bylo mnohem lepší:).

  13. delosombres, mluv za sebe to že ty tyto skilly nepoužíváš (spíš je neumíš používat) nebo si nikoho neviděl neznamená že je nikdo nepoužívá, že barbar nemá žádnou variabilitu další žvást barbary které potkávám mají různé buidy a u žádného nemůžu říci že by byl vyloženě špatný. Ty sem vždycky vlezeš zkritizuješ co můžeš a zase zmizíš. Když se ti to nelíbí tak to nehraj.

  14. Miluju jak neustále buffujou skilly typu Energy Twister nebo Arcane Mines. Prostě tyhle skilly nikdo nikdy nebude používat, protože se blbě používaj (pomalý, random…) – jsou neefektivní. Snažit se to zamáznout nějakýma procentama je typická Blizzardí lazy trapárna.

    Mimochodem, WW se ani nedotkli, variabilita Barb buildů opět nula nic. 😀

    Další pecka:
    "Depth Diggers – Generátory udělují 80 až 100 % více poškození (např. Cleave u Barbara)"

    Opět buff damage generátorů přes itemy, takže spendery jsou teď ještě větší joke. GG. 😀

  15. Vše co je na PTR je betatest nového patche, předmětů atd. co se mění předělává a ruší a uznej, že z betatestu se do ostré verze ani převést pro kompatibilitu nejde. Prostě vývojáři tě skrz PTR pozvou na svůj test. Tam si zahraješ a VŠE co jsi tam udělal po skončení testu PTR skončí, zruší se a smaže. Z PTR ti zbydou jen vzpomínky a max k tomu nasranost, že vše co sji tam dělal je nenávratně pryč a JIŽ NIKDY SE NEVRÁTÍ.

  16. @falafel 1) ano, budeš muset znova stahovat. Postavy z PTR na ostrý server nejdou kopírovat, co se stane na PTR bude navždy ztraceno. PTR je oddělený od ostrých serverů, takže budeš pokračovat tam, kde jsi skončil na ostrém realmu.
    2) při kopírování na PTR se zřejmě kopírují data s informacema o postavě, vybavení a artisanama, nikoliv achievementy.

    @HMTD brněním jsem měl na mysli hrudní plát. Takže ještě polopatičtěji: Pokud máš na rukavicích 150 resistů proti ledu, přepočítá se to na 50 resistů ke všemu. Na gatích máš 210 resistů proti ohni, přepočítá se to na 70 resistů ke všemu. Dohromady je to 120 resistů ke všemu. A tak dále s dalšíma kusama vybavení.

    @sensation86 – zatím nemá, vše se může změnit 😉

  17. zdravím mám dotaz ohledně toho PTR když jsem odeinstaloval původní diablo a nainstaloval jen ten PTR realm , když to potom vydaji oficialně budu to muset znova stahnout ? nebo bude stači jen překopirovat postavy ? a ještě se chci zeptat proč mam 400 archivu když jsme měl kolem 3-4 tisic? diky

  18. 😀 Koukněte na Sacrifice, Nejprve to nerfnou (tuším to mělo kdysi kolem 450% dmg a nyní to zvedají ještě více než to bylo kdysi před nerfem). 😀

    Treausre realm jsem měl během riftování nebo bountování 1. aktu (nevím už) na PTR během tunění Wd ze 60. na 70. level. Hodně miliónků a asi 2 legendárky to jo. Jedu, bum tenhle goblin, bum tamten a atd.m A najednou zvuk a nějakej divnej žlutej portál, tak jsem tam vlez.

  19. One With Everything bylo nahrazeno dovedností "Harmony" – 30 % odolností z jednotlivých bonusů se převede na odolnost ke všem (např. pokud máte na brnění +300 Fire resist, o toto

    aha takže po patchy budu mít cca 35 procent rezistencí co mám teď protože all rezist nemám téměř vůbec. Celou dobu to neřeší a pak to vyřeší takhle blbě, takže už i monk bude muset mít všude all res.

  20. S tím balancem postav je to u Blizzu jak na houpačce. Každej rok maj bohužel nějakou postavu rádi a jinou zas neradi. Hráči se s tím můžou smířit a pokusit se nějak překopat skilly a hrát dál, nebo můžou změnit postavu a hrát za jinou než se Blizz zase umoudří a nebo holt hru prodaj a najdou si něco jinýho.
    Nechť šťastní oslavují a nešťastní smutní. Asi to tak Blizzard chce.

    Ale pořád je to ještě ve fázi zkoušení. Tak uvidíme…

Napsat komentář