PTR Patch 2.1 – první aktualizace

9. července byl na PTR serveru spuštěn aktualizovaný patch 2.1. Diablofans Vám přináší přeložený seznam změn, novinek, oprav bugů. Zástupci Blizzardu zjevně poctivě četli fóra s návrhy, nejvíce potešeni budou zřejmě mágové. Z novinek slouží zmínit přidání Legendárních gemů. Takže se pohodlně se usadtě a čtěte určitě je se na co těšit 😉

Obecné novinky

  • Greater rifty

    • Křivka obtížnosti Greater riftů byla upravena.
    • Life on hit nyní není ovlivněn proc koeficientama a je spuštěn pouze pokud útok uděluje poškození.
    • Channeled útoky vyléčí stejný počet HP jako kdyby se jednalo o non-channeled útok.

 

  • Předměty

    • Depth Diggers – nyní neposkytuje bonus k Signature kouzlům u mágů a Witch Doctorů
    • Madsone – Exploding Palm, která se spustí tímto předmětem nyní používá vaši aktivní runu Exploding Palm. Fulminating Onslaught nyní útočí kouzlem Exploding Palm na hlavní cíl každého útoku.
    • Ramaladni's Gift – opraven bug, kdy hráči nebyli dotázáni, zda si doopravdy přejí použít Ramaladni's Gift.

 

  • Uživatelské rozhraní (UI)

    • Greater Rifty nyní mají unikátní ikonu, která zobrazuje, zda GR je otevřený nebo zda je hráč uvnitř GR.
    • Čas, za který jste stihli dokončit GR je nyní správně poslán všem do chatu.
    • Bylo přidána možnost zobrazit ikonu, která ukazuje druh rarity předmětu.
    • Do minimapy byla přidána ikona, která zobrazuje setové předměty (podobně jako hvězdička pro legendární předměty).
    • Byl přidán tag pro matchmaking Greater Riftů.

 

  • Opravy chyb

    • Opraven bug, kdy hráči nemohli změnit obtížnost hry po skončení Greater Riftu.
    • Opraven bug, kdy některá monstra dávala více zkušeností, než bylo zamýšleno.
    • Opraven bug, kdy peti dostávali nesprávně bonusy podle obtížnosti Greater riftu.
    • Opraven bug, kdy jiní hráči se mohli připojit k vaší hře, ačkoliv jste měli status "Busy".
    • Opraven bug, kdy byly použity Rift Keystone ze stashe ve chvíli, kdy jste měli v invetáři postavičky více než jeden stack.
    • Opraven bug, kdy se zobrazoval odpočet času Greater Riftu, ačkoliv Guardian byl již mrtvý.

 

Postavy

  • Barbar

    • Aktivní dovednosti
      • Bash
        • Runa Clobber byla nahrazena runou "Frostbite" – nyní zamrazí nepřítele na 1,5 sekundy, každý nepřítel může být zamražen pouze jednou za 5 sekund.
        • Runa Onslaught byla předělána, nyní je blesková místo původní fyzické, každý zasažený nepřítel má po tři vterřiny o 10 % zvýšenou šanci, že bude kriticky zasažen.
      • Cleave
        • Runa Broad Sweep – nyní zasáhnete všechny nepřátele kolem vás.
      • Furious Charge
        • Nyní by se barbar měl lépe prosmýknout kolem překážek a rohů.
        • Nyní může být útok proveden až ze vzdálenosti 60 yardů.
        • Hlavní udílení poškození je už 20 yardů od cíle.
        • Zvýšena rychlost běhu během Furious Charge.
        • Animace závěrečného útoku byla výrazně zrychlena a je navíc ovlivněna vaší rychlostí útoku(Attack speed).
        • Poškození není ovlivněno střídavě buď hlavní anebo druhou zbraní.
        • Runa Bull Rush byla přejmenována na "Cold Rush"
      • Whirlwind
        • Zvýšeno poškození z 275 % na 340 %
        • Proc koeficient byl výrazně zvýšen.
        • Runa Dust Devils – tornáda májí zvýšeno poškození z 80 % na 120 %, tornáda jdou přibližně směrem, kterým se pohybujete. Tornáda nyní trvají déle a pohybují se rychleji.
        • Runa Hurricane nyní dvakrát častěji přitahuje nepřátele.
        • Runa Volcanic Eruption má zvýšeno poškození z 325 % na 400 %
  • Demon Hunter

    • Aktivní dovednosti
      • Cluster Arrow
        • Runa Maelstrom – ostny byly vyměněny za rakety a zvýšeno poškození z 220 % na 450 %
      • Fan of Knives
        • Zvýšeno poškození z 450 % na 620 %
        • Runa Assassin's Knives – Zvýšeno poškození z 450 % na 620 %, odstraněno prodlení pro kouzlení, když nože letěly daleko. Nože nyní doletí dál.
        • Runa Bladed Armor – změněno poškození na ledové z fyzického.
        • Runa Fan of Daggers – omráčení nyní trvá 3 vteřiny místo původních 2,5. Runa je nyní blesková místo ohnivé. Odhození (Knockback) odstraněno.
        • Runa Knives Expert – změněno poškození na ohnivé z fyzického.
        • Runa Pinpoint Accuracy – zvýšeno poškození z 1200 % na 1600 % – runa je nyní blesková místo fyzické.
      • Multishot
        • Runa Burst Fire – průměr prvního výbuchu zvýšen na 15 yardů z původních 12. Runa je nyní ledová místo jedové.
      • Sentry
        • Runa Aid Station byla nahrazena runou "Polar Station" a nyní zpomalí nepřátele v okruhu 16 yardů o 60 % a uděluje ledové poškození.
      • Strafe
        • Zvýšeno poškození z 400 % na 675 %
        • Runa Demolition – zvýšeno poškození z 340 % na 460 %
        • Runa Drifting Shadow – změněno poškození na bleskové z fyzického.
        • Runa Emberstrafe – zvýšeno poškození z 80 % na 220 % během 2 sekund.
        • Runa Rocket Storm – zvýšeno poškození z 90 % na 130 % – změněno poškození na ledové z ohnivého.

 

  • Monk

    • Aktivní dovednosti
      • Dashing Strike
        • Runa Barrage – zvýšeno poškození z 489 % na 750 % během 2 sekund.
        • Runa Flying Side Kick byla nahrazena runou "Radiance" – nyní zvyšuje rychlost útoků o 15 % na 3 sekundy po použití Dashing Strike, uděluje ohnivé poškození.
        • Runa Quicksilver – změněno poškození na bleskové z fyzického.
        • Runa Way of the Falling Star – změněno poškození na svaté (holy) z fyzického.
      • Exploding Palm
        • Zvýšeno poškození z 1179 % na 1200 % během 9 vteřin.
        • Poškození výbuchu bylo změněno na poškození zbraní místo nepřítelovo zbývajících procent životů.
        • Nyní uděluje 2270 % fyzického poškození pokud nepřítel umře během krvácení (bleeding).
        • Runa Creeping Demise byla narhazene runou Shocking Grasp – Exploding Palm nyní přeskočí na jiný cíl až do vzdálenosti 15 yardů.
        • Runa Essence Burn – zvýšeno poškození z 1623 % na 1875 % během 9 vteřin. Poškození udělené DoT bylo zvýšeno z 258% na 3260% během 3 sekund. Nyní se nemůže několikrát opakovat.
        • Runa Impending Doom – zvýšeno poškození z 2149 % na 3265 % během 12 vteřin. Runa byla předělána, exploze nyní uděluje 6305 % poškození.
      • Mystic Ally
        • Runa Earth Ally – zvýšeno poškození kamenu (Boulder) z 333 % na 380 %
        • Runa Fire Ally – zvýšeno poškození exploze z 149 % na 290 %
        • Runa Water Ally – zvýšeno poškození vlny (Wave) z 190 % na 625 % a zamrazí nepřítele na 3 vteřiny. Nyní uděluje poškození jedině v případě, že nepřítel umře.
        • Runa Strong Spirit – změněno poškození na svaté (holy) z fyzického.
      • Seven-Sided Strike
        • Runa Several-Sided Strike byla nahrazena runou Incinerate – zasažení nepřátelé dostávají 630 % poškození a hoří po dobu tří vteřin
      • Tempest Rush
        • Zvýšeno poškození z 240 % na 390 %
        • Odstraněn počáteční Spirit potřebný k útoku.
        • Zvýšena cena útoku z 10 Spirit na 30.
        • Runa Flurry byla předělána. Nyní dělá ledový výbuch, který v okruhu 15 yardů udělí 135 % poškození jako ledové ve chvíli, kdy jej přestanete kouzlit. Kouzlením si vytváříte stacky, které zvyšují poškození útoku. Každý stack zvyšujue poškození o 135 %, maximum je 100 stacků.
        • Runa Northern Breeze – zvýšeno poškození z 285 % na 500 % – počáteční Spirit potřebný k útoku byl snížen na 25 Spiritu.
    • Pasivní dovednosti
      • Resolve – zvýšena doba trvání na 4 vteřiny. Zasažení nepřátelé jsou označeni.
      • Seize the Initiative bylo předěláno. Pokud udělíte poškození nepříteli, který má nad 80 % zdraví, vaše rychlost útoku je zvýšena o 15 % na 4 sekundy.
  • Witch Doctor

    • Aktivní dovednosti
      • Acid Cloud
        • Runa Corpse Bomb – změněno poškození na ohnivé z jedového.
        • Runa Slow Burn – změněno poškození na ledové z jedového.
      • Locust Swarm
        • Pokud máte zaměřeného nepřítele a jste mimo dosah kouzla, WD nyní dojde blíž, aby mohl zaútočit.
        • Runa Poison Dart – změněno poškození na ledové z jedového.
        • Runa Numbing Dart – změněno poškození na fyzické z jedového.
  • Wizard

    • Aktivní dovednosti
      • Arcane Orb
        • Zvýšeno poškození z 381% na 435%
        • Runa Arcane Orbit – zvýšeno poškození výbuchu z 236% na 265%
        • Runa Obliteration – zvýšeno poškození z 509% na 700%
      • Arcane Torrent
        • První útok uděluje 370% poškození a zvedá se o 105% za každou vteřinu do maxima 895 % – odstraněn počáteční Arcane Power potřebný k útoku.
        • Runa Death Blossom – zvýšeno poškození z 1452% na 1725% – první útok uděluje 1215 % poškození a zvedá se o 370% za každou vteřinu do maxima 3065%
      • Disintegrate
        • První útok uděluje 360 % poškození a zvedá se o 145% za každou vteřinu do maxima 860% – odstraněn počáteční Arcane Power potřebný k útoku.
        • Runa Entropy – zvýšeno poškození z 649 % na 745 % – první útok uděluje 465 % poškození a zvedá se o 145 % za každou vteřinu do maxima 1190 %
      • Explosive Blast
        • Zvýšeno poškození z 616 % na 945 %
        • Runa Chain Reaction – zvýšeno poškození z 320 % na 520 %
        • Runa Obliterate – zvýšeno poškození z 760 % na 990 %
        • Runa Time Bomb – zvýšeno poškození z 1039 % na 1655 %
        • Runa Unleashed – zvýšeno poškození z 970 % na 1485 %
      • Ice Armor
        • Runa Frozen Storm – zvýšeno poškození z 28 % na 80 %
      • Magic Missile
        • Runa Conflagrate byla předělána. Magic Missile nyní projde nepřítele a způsobí, že začne hořet za 130 % poškození během 3 vteřin. Stackuje se 3x a hoření se s každým průchodem obnoví na maximální délku.
      • Meteor
        • Zvýšeno poškození na místě dopadu z 501 % na 610 % – hoření na místě dopadu uděluje 195 % (místo původních 167 %) poškození během 3 sekund.
      • Ray of Frost
        • První útok uděluje 380 % poškození a zvedá se o 115 % za každou vteřinu do maxima 955 % – odstraněn počáteční Arcane Power potřebný k útoku.
        • Sleet Storm – první útok uděluje 285 % poškození a zvedá se o 90 % za každou vteřinu do maxima 735 %
      • Storm Armor
        • Zvýšeno poškození z 147 % na 175 %
        • Shocking Aspect – Electrocute má zvýšeno poškození z 51 % na 425 %
        • Thunder Storm – zvýšeno poškození z 194 % na 315 %
    • Pasivní dovednosti
      • Astral Presence nyní generuje 2,5 Arcane Power místo původních 2.

 

Předměty

  • Do hry byly přidány Legendární kameny:
    • padají z Greater Rift Guardians
    • jsou account-bound.
    • jdou dát jedině do prstenů a amuletů. Ve hře je bug, kdy kameny jdou dát i do jiných předmětů.
    • mohou být vylepšeny u Urshi (nové NPC), která se nachází uvnitř GR. Urshi se objeví ve chvíli, kdy vaše dobrodružství skončilo (např. doběhl časový limit riftu) a Guardian byl zabit.
    • čím těžší GR dokončíte, tím větší máte šanci, že se se vylepšení povede nebo že dostane vyšší vylepšení.
    • jediná podmínka k vylepšení je kamen samotný, žádné další náklady vás nečekají.
    • každý kámen má modře napsanou vlastnost. Tato vlastnost bude vylepšena, pokud možnost vylepšení dostanete.
    • mají druhou vlastnost, která se objeví po dosažení 50. stupně tohoto kamenu.
    • hráčům nepadne 2x ten samý gem, pokud už ho mají na postavičce, se kterou jsou zrovna ve hře. Vztahuje se na inventář, kumpána (follower), sdílenou bednu a kameny, které má hráč v amuletu/prstenu.
  • Mad Monarch's Scepter – nyní se započítávají i asistence při zabití.

Sety a předměty pro jednotlivé postavy

  • Barbarian

    • přidán affix +% Furious Charge – může být přítomen na obouručních zbraních, hrudním brnění a ramenou.
    • přidán affix +% Call of the Ancient – může být přítomen na obouručních zbraních, hrudním brnění a ramenou.
    • Might of the Earth nyní správně generuje fury, pokud máte pasivní dovednost Earthen Might.
    • The Legacy of Raekor – pokud vlastníte všech pět částí, Furious charge bude přebírat elementální poškození z vaší aktuální runy.
  • Crusader

    • Fate of the Fell – extra zásahy Fires of Heaven můžou nyní spouštět "procy".
    • Jekangbord – extra zásahy Blessed Shield můžou nyní spouštět "procy".
  • Demon Hunter

    • Wojahnni Assaulter – nová kuše – Rapid Fire uděluje o 40 % až 50 % za vteřinu, stackuje se 4x.
  • Monk

    • The Fist of Az'Turrasq – bylo předěláno – zvyšuje poškození Exploding Palm o 75 % až 100 %
  • Wizard

    • Firebird's Finery – setový bonus ze 6 částí byl předělán – pokud nepříteli udělíte ohnivé poškození, stejné poškození bude rozděleno do příštích tří sekund. stackuje se do 3000 % zbraně, při dosažení 3 000 % poškození zbraně nepřítel začne hořet dokud neuhoří.
    • Mirrorball – extra zásahy Magic Missile můžou nyní spouštět "procy".

 

Opravy chyb u předmětů

  • Předměty, které přímo udělují poškození by nyní měly správně získávat bonus k elementálnímu poškození, týká se to těchto předmětů:
    • Blackfeather – +%Physical Damage
    • Bul-Kathos's Oath (2) Set Bonus – +%Physical Damage
    • Cinder Switch – +%Fire Damage
    • Death's Bargain – +%Physical Damage
    • Death Watch Mantle – +%Physical Damage
    • Fulminator – +%Lightning Damage
    • Odyn Son – +%Lightning Damage
    • Maximus – +%Fire Damage
    • Moonlight Ward – +%Arcane Damage
    • Schaefer's Hammer – +%Lightning Damage
    • Scourge – +%Fire Damage
    • Shenlong's Spirit (2) Set Bonus – +%Fire Damage
    • Stalgard's Decimator – +%Physical Damage
    • Storm Crow – +%Fire Damage
    • Thunderfury – +%Lightning Damage
  • Opraven bug, kdy Nemesis Bracers spouštěly pouze Fallen Champions, pokud byly použity uvnitř Nephalem Riftů.
  • Opraven bug, kdy hráči nemohli od Kadaly dostat předměty určené pro jiné postavy (např. pokud jste kupovali brnění s barbarem, nikdy jste nedostali brnění určené jedině pro monka).

 

38 komentářů u „PTR Patch 2.1 – první aktualizace

  1. delosombres asi tak 🙁

    marne sa snažim stale verit že to bude ok…kupil som datač a bavil ma 2-3 mesiace,teraz zasa niečo doladuju atd…už ma tie ich doladovačky fakt prestavaju bavit 🙂 kurnik človek si na niečo zvykne..zhana veci vystroj na hrdinu a ked to konečne doladi a je spokojny,oni zasa niečo nove vytiahnu…ja nieže by osm nebol rad za novinky,ale tieto novinky kurvadrat menia celu hru ! a je to furt dookola…som teda zvedavy na ten novy patch..a kedy konečne bude,lebo vidim to tak že ho ohlasia,potom spustia a zistia že je tam milion bugov,tak po par mesiacoch,ked si zasa človek zvykne ohlasia nejaku novu peechovinu…na diable som vyrastal jak maly chlapec,ale mam pocit že toto ma od diabla už daleko kurnik shopa :/

  2. Drahokami (gemy) nie sú OP, nesmieme porovnávať súčasný obsah hry s novým – nový (Greater Rifts) a tam tie drahomami sú ešte aj slabé. Samozrejme ak si s nimi zbehneme súčasný T6, tak sú strašne silné. Preto sa bojím akým spôsobom toto vyriešia lebo v GR sú obtiažnosti asi tak do T9 alebo T10 teoreticky. Najviac som videl, ze väčšinou solo davaju cca GR40 na HC a o niečo viac na softe, len DH majú nejaký bug s jedným genom, čo im dáva neskutočný dmg a skoro všetci dali GR100.

    V tomto stave ako je patch, tak sa dúfam nedostane tak čoskoro von, lebo toto je ešte slabá beta verzia. Chcelo by to určite ešte 2-3mesiace ladenia.

  3. No konečne LoH bude life on hit a nie life on proc. Takze ww bude zasa použiteľné. Inak neustálymi zmenami skillov a predmetov ma hra pomaly a isto prestáva baviť. Keby bol neobmedzený stash tak ok ale neustále hľadanie veci ktoré som uz raz vyhodil lebo boli k ničomu a teraz su zasa lepšie mi uz lezie na nervy.

  4. To abych překopal build s Temepst rushem bez spirit generatoru, protože tohle spirit regen už fakt nedá 😀 DMg zvýšen fakt monstrozně věřím sž že teď by mobky padaly jadne radost, mystik ally pujde pryč a da se tam generator a je to, uvidime, kažedopádně PoE mě zase chvilku chytlo 🙂

  5. No Strafe ZAS A ZNOVA kruci fix. Čo to robia DOSLOVA pred mesiacom som musel dať preč veci na strafe build a teraz :F Fuck
    Nie je taká veľká truhla aby som si tie veci mohol odložiť, dosť čo už zaberu iné veci.
    Kašlem na to toto sa nehodí, s modmi by si každý prišiel na svoje, teraz sa snažia zapáčiť každému ale to nejde

  6. Kadala opět ve formě:
    Za 500 BS jsem doufal v jedny kalhoty do EQ setu pro barbínu. Nečekaně mi Kadala dala setové kalhoty hned 3x.
    1. Jade pro WD
    2. Marauders pro DH
    3. VYRs pro W které mám už 4x
    EQ pro barbínu asi neměla skladem a nebo možná byla zaskočena že jsem nepřišel pro EQ kalhoty s monkem…

  7. ICE ARMOR Runa Frozen Storm – zvýšeno poškození z 28 % na 80 %
    Kluci z blizzu se diví že některé skilly hráči nepoužívají. No za 28% weapon damage se není čemu divit..

    Gold Eagle napsal:
    Depth Diggers – komedie už. 😀
    bohužel smutná komedie
    Já to říkám pořád, že ty kluci z Blizzu něco berou…. 😀

  8. Opět hlavně spokojenost! :). příjemné změny a opravy.

    Akorát ""Opraven bug, kdy hráči nemohli od Kadaly dostat předměty určené pro jiné postavy (např. pokud jste kupovali brnění s barbarem, nikdy jste nedostali brnění určené jedině pro monka).
    Tohle byl bug? mám za to, že tohle je v pořádku! pokud chci utrácet u kadaly tak chci mít jistotu, že když tam vlítnu s Monkem, tak za 500 bS nedostanu 8 věcí pro Barbara!

Napsat komentář