Tato novinka se bude věnovat poměrně rozsáhlému tématu úprav předmětů ve hře. Dost podstatná část je věnována retroaktivním úpravám. Ani PTR se neobejde bez chyb, tudíž něco málo bude i k tomuto.
Začneme příspěvkem od hráče EnSabahNur, na fórech upozorňuje na problém s křižákovým štítem Amazon Parm. Všiml si, že na něm chybí Legendární síla (Legendary Power) – bonus k Phalanx. Odpovídá Tsarnis:
V tuto chvíli se jedná o záměr. Legendární affix na na Amazonian Parma jsme odebrali schválně a předmět již nebude padat na PTR. V tuto chvíli nemohu s jistotou říct, zda se předmět do hry vrátí se stejným affixem, novým affixem nebo zda se vůbec vrátí. Jediné, co můžu potrvdit je, že se jednalo o záměr.
O něco později Tsarnis upravil své prohlášení:
Legendární affix byl přesunut na křižácký štít Unrelenting Phalanx. Prosím mějte na paměti, že se jedná o PTR předměty, dovednosti a jiné systémy se rychle mění, takže změny jako tato se mohou objevovat.
Zdroj: Battle.net
Hráč Kensai založil vlákno, kde se ptá, zda přidání legendárních affixů bude retroaktivní. Na otázku mu sáhodlouze odpovídá Wyatt Cheng, jeden herních dyzajnérů hry.
Snažíme se vyhnout se těmto retroaktivním změnám jak jen to jde. První a nejdůležitější věc je, aby byl setsakramenský důvod k takové změně, v ideální situaci by každý předmět měl mít jistou dávku "trvanlivosti". Chceme se vyhnout tomu, aby se hráči zuby nehty drželi legendárních předmětů jen proto, že doufají, že budou vylepšeny nebo změněny tak, aby se to hráčům hodilo.
Na pozadí těchto změn a rozhodnutí je velká filozofie a rozhodování. Předně se snažíme najít způsob, jak docílit věcí bez toho, abychom museli nějak měnit předměty ve hře. Řekněme, že máme problm s legendárním předmětem. Je několik cest jak jej vyřešit bez toho, aniž bychom museli "čarovat" s tímto předmětem. Třeba jenom je slabá dovednost, na které předmět závisí a dovednost by potřebovala vylepšit. Nebo také můžeme do hry přidat nový legendární předmět, který jaksi spolupracuje s tímto slabším a díky této spolupráci ho dělá lepším.
Stejně tak se sami sebe ptáme, když je předmět až přespříliš silný, zda existuje stejná možnost dát do hry jiný předmět, s podobnou silou tak, aby s ním mohl soupeřit a případně být jako další volba. Stone of Jordan je toho krásným příkladem. Sám o sobě je velmi silný, ale než abychom ho oslabili, do hry jsme přidali jiné, podobně silné předměty jako alternativa k němu.
Dodnes známe přesně tři důvody, proč šáhneme k retroaktivním změnám:
První situace: Může existovat důvod, kde mechanika není tím, čím jsme chtěli, aby byla a v budoucnu neplánujeme legendárky nebo úpravu dovedností, které by problém vyřešily. To jsou důvody, kdy uděláme retroaktivní změnu. Ačkoliv nechceme oslabovat předměty, téměř celé komunitě bylo jasné, že Furnace a Rimeheart způsobují problémy a celkově to byla změna, která byla dobrá pro zdraví hry.
Druhá situace: Zpětně jsme vylepšili setové bonusy. Sety hrají velmi důležitou roli v síle jednotlivých postav. Uvedení nové verze jednotlivého předmětu (třeba Depth Diggers) můžeme provést bez nějakých velkých vedlejších efektů. Je téměř nemožné udržovat jeden set s několika různými bonusy. Pokud uděláme novou verzi setu, vyvstane otázka, jak budou k sobě jednotlivé části pasovat , zda to nevyvolá zbytečný zmatek kvůli pojmenování a jestli setový efekt bude stejný, jen s vyššíma číslama. Nečekejte, že tento typ retroaktivních změn budeme v budoucnu dělat častěji. Jako vývojáři se zaměříme na to, abychom Vám přinesli do hry nové legendární předměty a nové sety.
Třetí situace: Co se týká obouručních zbraní, zpětné navýšení poškození, které jsme provedli, je hlavně kvůli Křižákům. Nechtěli jsme, aby se cítili slabší, kvůli změně v Heavenly Strength. Pokud bychom neudělali zásah do Heavenly Strength, zvýšené poškození obouručních zbraní by nemuselo být retroaktivní. Chceme se vyhnout situacím, kdy se jedna postava po patchi cítí být podstatně oslabená. V tomhle případě jsme museli vybírat mezi vyhnutím se retroaktivním změnám nebo tím, že jedna postava se bude cítit znatelně oslabená. Vybrali jsme to druhé.
Němeli byste očekávat časté retroaktivní změny, spíše vůbec. Vážně chceme, aby věci měli punc trvanlivosti a aby hráči nelitovali tyto předměty "rozbít" nebo prodat.
Zdroj: Battle.net
Komunitní zástupci Ulvareth a Araxom založil vlákna, kde hráče upozorňují na některé vypnuté věci v současném PTR buildu:
Ahoj všichni,
jak si někteří z vás již stihli všimnout, vypnuli jsme některé věci v posledním PTR patchi. Tyto změny jsou pouze dočasné a jejich účelem je zjistit příčinu některých chyb, které jsou spojeny s těmito mechanikami.
Které to jsou? Více v příspěvku od Araxom.
Zdravím!
Právě pracujeme na zjištění příčiny chyb u těchto mechanik na PTR patchi.
Legendární schopnost u masky Carnevil
Fierce Loyalty (pasivní dovednost, Witch Doctor)
Bane of the Powerful (Legendární kámen)Důsledkem je to, že jsme tyto věci dočasně vypnuli. Důležitá zpráva pro WD – Carnevil budete moct stále nosit, ale maska nedovolí Fetishům střílet jedovaté šipky. Stejně tak Fierce Loyalty – nyní nevyvolá Zombie psa navíc, ale ostatní bonusy jsou nedostupné.
Ještě jednou opakuji, jedná se o dočasné změny a budeme se snažit tyto mechaniky znovu zapnout v příštím PTR sestavení.
Děkuji za trpělivost a pokračující podporu při testování patche 2.1.0!
Zdroj: Battle.net
Battle.net
Hráč HiveMind popisuje zvláštní zkušenost. Dělal 30 level Greater Riftu. Nepovedlo se mu vyvolat bosse asi o dvě vteřiny. "Bojoval jsem s elitkama, když se náhle objevil The Binder. Během boje s pavoukem jsem si stoupl do lepší pozice. Sebral jsem pár fialových kuliček, které popadaly z elitek a objevil se druhý Guardian, Saxtris." Podobné zkušenosti popisují i další hráči. Dle vyjádření Tsarnise se jedná o známou chybu:
Děkujeme za nahlášení. Jsme si této chyby vědomi a jak správně jiní hráči napsali, je to zmíněno v "Known issues" (chyby o kterých se ví). Upravil jsem tento seznam, že i za určitých okolností se tato chyba může objevit ve hrách pro jednoho hráče.
Zdroj: Battle.net