Tisková zpráva k finančním výsledkům Activision Blizzard

Activision Blizzard, INC. 5. srpna zveřejnil výroční zprávu za druhé čtvrtletí a oznámil v ní akcionářům, jak si vede v oblasti financí. Jelikož většina z nás řeči čísel nerozumí, tento report doprovázela tisková zpráva. Připravili jsme si pro Vás výtah zajímavostí nejenom o Diablo 3.

Začneme prohlášením Bobbyho Koticka, CEO (Chief Executive Officer, něco jako náš generální ředitel) Activision Blizzard:

 

"Výsledky, které daleko předčily naše očekávání, jsou hlavně zásluhou digitálních prodejů našich her, jmenovitě World of Warcraft, Diablo III: Reaper of Souls, a nejnovějšího počinu z dílen Blizzard Entertainment – Hearthstone: Heroes of Warcraft. Heartstone, který nedávno vyšel i pro iPad, je velmi vřele přijímán lidmi na celém světě. Podstatnou měrou přispěly i výsledky z prodejů série Call of Duty."

 

A teď už vlastní zajímavosti:

  • Do 30. června 2014 se prodalo 20 miliónů kopií Diablo 3 včetně datadisku pro všechny herní platformy od jeho vydání v roce 2012. Reaper of Souls byl, co se týče dolarových výdělků, číslo jedna v Severní Americe i v Evropě.

 

  • Do 30. června 2014 byl World of Warcraft MMORPG hrou, která měla nejvíce předplatitelů. Odhadem jich k tomuto datu bylo 6 800 000. Což je mimochodem o jeden milion méně, než v únoru tohoto roku. Vzestup se očekává s příchodem Warlord of Draenor, tento datadisk má předobjednáno 1 200 000 lidí. Ve finanční zprávě je uvedeno chystané datum – nejpozději 20. prosince 2014.

 

  • 15. července 2014 Blizzard Entertainment a NetEase, Inc. společně oznámili, že Blizzard udělil licenci NetEase, Inc. pro provozování Diablo III v kontinentální Číně. Takže i lidé v komunistické Číně se dočkají, jen zřejmě hra bude osekaná o různé "násilné" věci podobně jako je tomu v jiných hrách.

 

Zdroje: Incgamers.com

Press Release

Quarterly Report

10 komentářů u „Tisková zpráva k finančním výsledkům Activision Blizzard

  1. to je jednoduchy udělal si bota aby jisty věci kupoval na nízky ceně čím zvedl cenu počkal do určitého okamžika kdy cena stoupla a poté to opět prodal s výdělkem

    třeba jednoduchý příklad
    koupil emerald za 4350 pře pathem který obsahoval marquise gemy po aplikaci patche cena stoupla na 15500 za jeden. to samé s tomes of secret pred patchem za 120 po patchi za 950 goldu. stejně mohl obchodovat se všemy ostatnímy komodytami včetně itemů. nehledě na to že ty lepší itemy šli třeba rouvnou za real a ty horší prodal s vídělkem goldu které tak následně prodal na RMAH.

  2. Hodilo by se zmínit kolik na Diablu vydělali samotní hráči. Třeba dneska jsem na netu četl o týpkovi co na RMAH vydělal 100 000 Euro. A takových určitě nebude málo. Dokonce tam byla zmínka o někom kdo měl na kontě 2M $. Ikdyž to ve většině případů byli hráči co používali AHboty.

  3. Není Blizzard tak trošku vedle? Nebo jsem vedle já?

    "…nejnovějšího počinu z dílen Blizzard Entertainment…"

    Nejnovější je, pokud teda vím, Heroes of the Storm, který teda není žádná sláva a žádal by si mám dojem kompletní překopání od základu, aby to mělo smysl. Ale jasně, pouze můj názor, nicméně neznám nikoho, kdo by to hrál a vydržel to déle než jedno odpoledne ,ale potom zase optimista ve mně říká, že to ještě není ani v betě, tak to třeba ještě nějak zachrání.

Napsat komentář