Dobrý večer přátelé, začíná druhý den Blizzconu a my vám stejně jako včera zprostředkujeme zážitky a přineseme novinky. Přejeme příjemě strávený večer v naší společnosti!
Tento textový přenos je řazen od nejnovějšího příspěvku, proto doporučujeme číst odspodu 😉
Blizzcon 2014 skončil. Doufáme, že jste si naše přenosy užili!
James rozdává trsátka. Lars hodil do publika paličky.
Text má upravený slova pro Blizzcon!
Seek and destroy
James dělá blbiny.
Battery
Zbytek je na pódiu taky.
Vrací se bubeník Lars Ulrich.
One more song! One more song!
Konec? Kapela odešla do zákulisí.
Enter Sandman
Basák Robert Trujillo má "ohořelou" kytaru. Creepy.
Creeping death
Blizzard zřejmě posílil kapacitu svých linek během přenosu, ty tam jsou výpadky v kvalitě videa.
For whom the bell tolls
One
Pódium opět potemělo. Je slyšet zvuk střelby. Ten vždy doprovází druhou "baladu" dnešní noci.
Sad but true
Lich King s nějakým paladinem paří jako o život!
Cyanide
Fuel
Fade to black
Hraje španělka… postupně se přidávají ostatní. První balada.
Kirk Hammet si dává sólo, zbytek bandy odešel někam bokem.
Harvester of sorrow
Ride the lightning
Rob Kazinsky v publiku, evidentně si to užívá =)
Master of puppets
Hit the lights
04:54 – Metallica vchází na pódium!
Mělo by zaznít 14 písní od Metallicy.
I am murloc je poslední písnička od ETC =)
I am murloc!
Ding! ETC! =D "Už žádná změna, slibujeme. Minimálně do příštího Blizzconu" =))
Bohužel We never shall fall je zatím bez videa =(
L100ETC napsali novou písničku pro alianci! We never shall fall!
Power of the Horde
Ding! L001ETC! =))
Nightfall
Ding! L00ETC! Kde gnómové a goblíni udělali chybu? =)
Ding! L99ETC!
Ding! L98ETC!
Ding! L97ETC!
Ding! L96ETC!
L95ETC chtějí být první 100. levelem ve WoW!
Rogues do it from behind
Už jsou to L95ETC! =))
Warriors of Azeroth
První zahrají L90ETC.
Warcraft film půjde do kin 11. 3. 2016
Závěrečný ceremoniál
UNICORNS!
WoW roste společně s hráči.
Východ a západ slunce je řízen časem, kde zrovna sedí hráč.
V původních návrzích byl Uther slepý a Illidan viděl.
9 měsíců po uvedení Vanilla WoW začali vývojáři přemýšlet o prvním datadisku.
Na mapě v dohledovém centru jsou vidět tečky znázorňující útoky. Jdou ze Španělska, Portugalska, Británie, Francie, Německa, Polska, Norska, Islandu, Ukrajiny, Turecka, Bulharska, JV Asie atd. Mapa je jimi doslova pokrytá.
Na světě jsou desetitisíce těchto blade serverů. Jeden realm obsluhuje několik blade serverů, na dungeony, na raidy, vlastní svět.
Šéf IT vytáhl z racku blade, který obsluhuje americký Tychondrius. Za plného provozu =-O
Na světě je 17 Blizzardích datacenter. Za vteřinu jimi protečou stovky gigabajtů dat, za 1 vteřinu by se údajně daly stáhnout 4 HD filmy.
Otevření AQ otestovalo servery na maximum, šéf IT prohlásil, že tento event nebyl od developerů zrovna šťastný nápad. CPU, RAM, databáze, všechno bylo za hranicí maxima. Některé servery opakovaně kolabovaly. Po té, co spousta lidí šla spát, se povedlo AQ otevřít. IT oddělení se díky tomu naučilo včasně reagovat a předcházet těmto výkyvům.
Ank'Qiraj se čte An-kviráž.
Ve videu se objevil chlápek, kterého známe ze South Spark WoW dílu =)
WoW – Connecting people =) (potvrzuji, ženu jsem potkal ve WoW =))
Chris Metzen hraje Human Paladina =)
Leeeroyyy Jenkins je považováno za první internetové meme.
Kvůli WoW se Blizzard rozrostl z 500 lidí na 5000.
Blizzard měl naplánováno, kdy a kolik serverů zapojí do produkce. Museli je zapojit všechny během tří měsíců. Jejich monitorovací systém ten nápor nezvládal. IT odělení podporující WoW plánovalo, že na podporu bude stačit 20 lidí. Nestačilo.
Hra dosáhla 1 milionu hráčů za jeden rok.
Blizzard měl zásobu WoW krabiček na několik měsíců. Zmizely během dvou dnů.
Molten Core bylo vytvořeno za jeden týden.
Na hře pracovalo na začátku 60 lidí.
Chris Metzen namaloval mapu Azerothu, tak jak jí známe za hry, když zmáčknete tlačítko "M". Namaloval jí na zeď.
Stratholme a EP byly původně pro level 70. Hra šla mezi lidi s maximálním level 60, zóny byly nakonec upraveny.
Dragon Isles – raid, severně od Stratholme, nedostal se do hry, ačkoliv se na něm pracovalo.
Zajímavosti z dokumentu, pokud jste né všemu rozuměli.
Looking for Group
Teď už vás nebudeme rušit, užijte si dokument =)
Vývoj WoW započal v roce 1999.
Dokument má 1 hodinu.
WoW slaví 10 let.
Dokument o World of Warcraft – Looking for Group
"Budou rogue hrdinové, dovednosti?" "Ano, ale zatim nemůžu říct podrobnosti."
"Objeví se mapy, které se objevili dříve?" "Ano, s drobnýma úpravama."
"Bude warlock ve hře?" "Ano, ale zatim nemůžu říct podrobnosti."
"Bude Deckard Cain ve hře?" "Přemýšleli jsme o tom, uvidíme…"
"Bude snížena cena šampionů? Bude navýšeno získávání zlata?" "Náš byznys tým na tom pracuje. Uvidíme s čím přijdou"
"Budou si postavičky mezi sebou povídat?" "Ano."
Nové battlegroundy: Sky Temple, Tomb of the Spider Queen. Diablovská mapa, kde se potkají High Heavens a Deep Hell. Na videu se objevili Skelleton King, Butcher, Křižák… Že by noví hrdinové?
Byli představeni tito hrdinové: Sylvanas, Thrall, Jaina, Lost Vikings.
V tuhle chvíle je nejdůležitější stabilita (servery a tak).
HotS jsou poctou všem moderům.
Heroes of the Storm
"Mighty weapons – dočkají se změny?" "Ano."
"Hodláte něco dělat s dvojtým unity?" "Ne."
"Budou nové affixy na předmětech?" "Ne."
"Matchmaking (public hry) rozdělené podle paragonů?" "Ne."
Byl vybrán nový legendární předmět, vytvořený hráči, který se dostane do hry. Bude rotovat elementální poškození, díky kterému bude dovednost benefitující z daného el. poškození udělovat x-násobné poškození.
Workshop: Jednotlivé postavy nesmí používat skilly jiných postav.
Mág, barbar a DH obdrží nový set.
Prsteny obdrží silné bonusy.
Některé legendárky obdrží nové legendární bonusy.
Některé staré sety obdrží nový bonus za 6 částí.
WD bude mít Grumpy Cat mojo! =D
Přibudou nové legendárky.
Pořád se (vývojáři) učíme něco nového.
Odměny budou dále upravovány.
Byl uveden Smart drop, legendary affix, compare tooltip (porovnání), nový obsah.
Hodně monster, hodně lokací, hodně kombinací affixů, to je ta správná zábava.
Konzole a následné zrušení AH umožnilo uvést do hry Loot 2.0.
Konzole donutily vývojáře přidat do hry tooltip k vybavení, kde uvidíte, o kolik si polepšíte/pohoršíte změnou vybavení.
Přidání Hellfire ringu donutilo hráče hrát zas a znova, dokud nezískali to co chtěli.
Dříve padala spousta legendárek ve 3. a 4. aktu, vývojáři tedy přidali další do 1. a 2. aktu.
Kdysi byl e-mail z AH to, co vám činilo radost.
Cílem bylo, abyste z truhly/guardiana atd. získali věci, které můžete dále zužitkovat a mít z nich radost.
"Flip farming" (navštevování určité lokace za účelem zisku jistého předmětu) také ničilo hru.
Auction House "zničila" Diablo. Lidi nakupovali předměty, místo toho, aby hráli.
"Loot fountains" jsou skvělý, ale… vše co co vypadlo, byly křápy.
"Near miss" – předměty obsahovaly staty, které na nich "neměly co dělat" a tak byly na nic. Např. toulec se sílou. Vývojáři doufali, že to donutí lidi hrát a hledat dál. Opak byl pravdou, hráči byli naštvaní.
Náhoda měla zaručit znovuhratelnost.
Modrý předměty byly lepší než zelený.
Where did we go wrong? Skělá otázka přímo od od vývojářů. Celý to připomíná sypání si popele na hlavu.
Vzácnost = síla (rarity = power). Legendárky a sety jsou end-game.
Předměty určují styl (build), který budete hrát.
Méně je někdy více.
Nápady se nezahodí, "odloží" se na později a postupně se k nim vrací.
Na pódiu bude vytvořen legendární předmět. Přesně podle standardů vývojářského týmu – Gather (nápady, i ty špatný) – Refine (nápady se zredukují a "něco" nového se vytvoří) – Reflect (zkouška je nutná!).
Možná se dočkáme nových druhů goblinů.
Na řadě je Diablo 3!
"Jak se chcete vyhnout srovnání s TF2?" "Až bude Overwatch hrát, zjistíte, že je úplně jiný!"
"Budou alternativní skiny?" "To je taky dobrý nápad! Doufám, že jo!"
"Bude mód, kde by byl poodhalen příběh?" "To je dobrý nápad! Pokusíme se o to!"
Otázka z publika: "Budou ve hře sběratelské předměty, čepice? =)"
Na Overwatch se pracuje od léta 2013!
Spousta nových hrdinů se připravuje a další jsou ve fázi vývoje "na papíře".
Při tvorbě postav jsme zkoušeli jak dalece můžeme zajít. Například opice z měsíce.
Vytvořit Pharah byl "porod".
Mezi vývojáři a týmem, který se stará o videa byla prý nejtěsnější spolupráce v historii Blizzardu.
Zatím se přednáška točí kolem vzniku Overwatch.
Overwatch
V půl deváté se uvidíme u Overwatch =)
Midwinter s těžkýma ztrátama bosse složili!
19:47 – Method vítězí!
Midwinter přišli o tanka. Method o DPS. Obě guildy to zvládly.
Method dále zvyšují náskod, nyní 8 %
Method zvyšují náskok na 6 %
Midwinter jsou jedno procento za Method!
Midwinter dotahují, bude to těsné.
19:37 – Method pullnuli posledního bosse – Imperator Mar'gok.
Method umírají tanci na trashi. Tohle je možná bude bolet.
19:31 – Midwinter v těsném závěsu zabili bosse také! I s achievem.
19:31 – Method položili Ko'ragha, mají to i s achievementem =)
Method přišli o tanka! Ale dostal okamžitý ress. Wipe se nekoná.
19:26 – Method pullnuli Ko'ragha.
19:25 – Midwinter taky položili dvojčata.
19:24 – Method vítězí u tohohle bosse.
Method se ujímá vedení a už zabíjí ogří dvojčata Phemose a Pola.
19:12 – Midwinter zabili Kargatha jako první.
Začneme živým přenosem z raidu, nastoupili proti sobě Method (horda, EU-Twisting Nether) a Midwinter (aliance, US-Sargeras). Jejich úkolem je co nejrychleji proběhnout instanci Highmaul.
teraz je konecne vidiet o com Blizzcon je. Je to party. Minuly rok bolo az privela sokujucich veci. Ten HoS bola magorina desatrocia(myslene v dobrom).
díky
Som sklamaný…jeden z najhorších Blizzconov, nič poriadne sa neudialo :/
Hodne starych flaku od Metallicy, kdy jeste byla Metallica. Spokojenost.
nejaky funkcny stream?