Instalujete? Nebo jste teprve v práci? Zajímá vás seznam změn? Dovíte se v dnešním článku!
Diablo III Patch 2.1.2 – v2.1.2.28709
Obecné
- V chatu se objeví zpráva, když zabijete goblína (nebo vám v horším případě zdrhne).
- Není možné jít Brawling, pokud jste se podíleli na otevření GR.
- Affix "Monster Kills grant X experience" se násobí s herní obtížností.
-
Léčení
- Léčení bylo v "Character sheet" nahrazeno "Recovery".
- "Recovery" je odhad, kolik Toughness můžete obnovit během boje. Je počítáno z Léčení, Life (HP), a Toughness.
- Léčení je viditelné, když najedete myší na řádek "Recovery".
- Během levelů 67 až 70 byl navýšen počet počet životů získatelných z Vitality.
- Na levelu 70 byly navýšeny životy.
- Léčení z kuliček (Health Globes) bylo sníženo.
- Byly navýšeny životy petům a kumpánům.
- Léčení bylo v "Character sheet" nahrazeno "Recovery".
-
Sociální věci
- Na seznamu lidí v komunitě bude zobrazen počet lidí.
- Seznam klanu, komunity a přátel je nyní detailnější.
- Klanový seznam nyní ukazuje jak dlouho je daný hráč offline.
- Klanový seznam může být nyní řazen podle toho, jak dlouho jsou hráči offline.
Postavy
-
Obecné
- Byly učiněny vylepšení v prioritách dovedností, které využívají "štíty" – např. Cheat death, absorb štíty, a % redukce poškození (Damage Reduction).
- Peti
- Útoky, kterým se hráči mohli vyhnout, ale peti poškození dostali by nyní měly správně dávat nižší poškození petům.
- Hráči by měli být nyní léčení z "Life per Kill", když nepřítele zabije pet
-
Barbar
-
Aktivní dovednosti
- Frenzy
- Runa Vanguard – rychlost pohybu zvýšena z 15 % na 25 %
- Furious Charge
- Runa Dreadnought – Furious Charge lze použít dvakrát po sobě.
- Frenzy
-
-
Demon Hunter
-
Aktivní dovedosti
- Chakram
- Runa Serpentine změněna z jedové na ledovou.
- Evasive Fire
- Runa Parting Gift změněna z jedové na fyzickou.
- Grenade
- Runa Gas Grenades nahrazena runou "Cold Grenade" – zanechá na zemi jezírko ledu, které zpomalí nepřátele na 3 sekundy. Uděluje ledové poškození.
- Multishot
- Runa Suppression Fire byla předělána. Nyní odhodí první dva zasažené nepřátele.
- Sentry
- Byla předělána.
- Byl odebrán cooldown.
- Má dva "náboje", poté je třeba čekat 8 sekund na dobití. Lze zkrátit "cooldown reduction" bonusy. Stojí 20 Hatred místo původních 30.
- Smoke Screen
- Zvýšen cooldown ze 2 na 3 sekundy.
- Runa Choking Gas byla nahrazena runou "Vanishing Powder". Nyní stojí 0 Discipline a má 8 sekund cooldown.
- Spike Trap
- Runa Echoing Blast změněna z jedové na ledovou.
- Chakram
-
Pasivní dovednosti
- Custom Engineering – Dovednost byla předělána, Sentry má 3 "náboje".
- Night Stalker – Dovednost byla předělána, primární dovednosti nyní generují o 4 Hatred více.
-
-
Monk
-
Aktivní dovedosti
- Epiphany – opraven bug, kdy hráč mohl zůstat zaseknutý na zdi, když se monk teleportoval za použití Epiphany
-
-
Witch Doctor
-
Aktivní dovedosti
- Haunt
- Runa Grasping Spirit byla nahrazena runou "Poisoned Spirit". Nepřátelé zasažení Hauntem nyní dostávají o 20 % vyšší poškození ze všech zdrojů. Runa je nyní jedová místo ledové.
- Haunt
-
-
Wizard
-
Aktivní dovedosti
- Hydra
- Zvýšen počet útoků jednotlivých hyder.
- Rychlost útoku (Attack speed) ovlivňuje jak rychle budou hydří hlavy útočit.
- Sníženo poškození z 195 % na 165 %
- Runa Arcane Hydra má sníženo poškození z 245 % na 205 %
- Runa Blazing Hydra má sníženo poškození z 185 % na 155 % – DoT se nyní neškáluje s rychlostí útoku (Attack speed).
- Runa Frost Hydra má sníženo poškození z 275 % na 255 %
- Runa Lightning Hydramá sníženo poškození z 305 % na 255 %
- Runa Mammoth Hydra sníženo poškození z 400 % na 330 %
- Hydra
Předměty
- Life on Hit a Life Regeneration bylo navýšeno o 25 %
- Vzácnost těch nejvzácnějších předmětů byla snížena (budou padat častěji).
- Jeden štos (stack) materiálu na profese má nyní 5000 kusů.
-
Do hry byly přidány "Ancient" předměty.
- Jsou to silnější verze legendárních předmětů.
- Mají silnější některé affixy.
- Moja, štíty a Orby mají navýšené poškození nebo blok.
- Padají na Torment 1 a výše. S vyšším Tormentem je vyšší šance na Ancient předmět.
- Každá legendárka/setovka má svojí Ancient verzi. Platí i pro profese.
- Kadala vám může prodat Ancient verzi legendárky.
- Band of Untold Secrets byl odebrán ze hry
- Bottomless Potion of Fear
- Nový legendární potion.
- Když jej použijete, nepřátelé dostanou strach (Fear) na 3 až 4 sekundy.
- Broken Crown má novou legendární sílu – když vaše postava má na sobě tuto helmu a padne gem, padne i druhý gem stejného druhu jako máte v helmě a se stejnou kvalitou, jako má první gem. Např. V helmě máte Topaz, padne Imperial Diamond, jako druhý, bonusový gem padne Imperial Topaz. Neplatí pro helmu, kterou již máte na sobě/v inventáři. Platí pouze pro nově získanou helmu!
- Shard of Hate
- Není ovlivněn "proc koeficientem".
- Nyní by sám měl procovat častěji.
-
Předměty určené pro jednotlivé postavy
-
Barbarian
-
The Legacy of Raekor
- 2. setový bonus – první nepřítel zasažený útokem Furious Charge dostane dalších 100 % poškození.
- 4. setový bonus – Furious Charge má nyní aktivní všechny runy.
- 5. setový bonus – nepřátelé zasažení útokem Furious Charge dostávají 3 000 % poškození během 3 vteřin. Tato DoT neuděluje kritické poškození. Místo toho se Critical Hit Chance a Critical Hit Damage rozpočte do celkového poškození.
-
-
Demon Hunter
-
Embodiment of the Maruader
- Filozofie této změny: chceme větší část udíleného poškození přesunout ze Sentries na Demon Huntra z důvodů, aby se DH více účastnil hry. V konečném důsledku by DH měl být silnější, ale je nutné, aby si hráčí na nový styl zvykli.
- 2. setový bonus – máte všechny Companion
- 4. setový bonus – Sentry vystřelí stejné Hatred spender ve chvíli, kdy tak učiníte i vy.
- 6. setový bonus – Hatred generátory (Chakram, Cluster Arrow, Elemental Arrow, Impale a Multishot) udělují o 100 % více poškození za každou aktivní sentry.
- Helltrapper
- The Caltrops, Sentries, a Spike Traps vyvolané tímto předmětem nemohou překročit normální limit těchto dovedností.
-
-
Monk
-
Monkey King's Garb
- Filozofie této změny: Jen díky minimu změn ve vybavení, sestavě (build) a s upraveným čtvrtým setovým bonusem se Monkey King's Garb monk vyrovná nebo vylepší své nejlepší výsledky, kterých dosáhl v GR. Díky těmto změnám by monkměl jednoduše (nebo aspoň obstojně) vylepšit své nejlepší časy a levely v GR.
- byl předělán
- 2. setový bonus – Použití Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Tempest Rush, Wave of Light vyvolá návnadu, která k sobě přivolá (Taunt) nepřátele a poté vybouchne a udělí 1000 % poškození. Profituje z vašeho nejvyššího elementálního poškození. Např. máte bonus 35 % k ohnivému, 55 % jedovému a 100 % k ledovému, tento výbuch bude mít bonus z ledového poškození.
- 4. setový bonus – takto zasažení nepřátelé dostávají další 3 sekundy o 500 % víc poškození z Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Tempest Rush, Wave of Light.
- Sunwuko's Shines
- nyní místo "Attack Speed" má garantovanou volnou díru na kámen
-
-
Witch Doctor
- Carnevil – opraven bug, kdy jedové šipky (Poison Darts) vystřelené fetishema nyní správně profitují z +% Poison Dart poškození.
-
Wizard
-
Firebird's Finery
- 6. setový bonus – DoT nyní neuděluje poškození Rift Guardianům, pokud se hráč odejde moc daleko. Ve chvíli, kdy se vrátí blíž, poškození DoT se rozběhne znovu.
-
-
-
Nové sezonní legendární předměty
- V PC hře nebudou dostupné do chvíle, než začne druhá sezóna. V běžné hře budou dostupné až po ukončení druhé sezóny!
-
Byly přidány nové legendární kameny.
-
Esoteric Alteration
- Obdržené nefyzické poškození je sníženo o 10 %
- Každý další stupeň: + 0,5 % ke snížení.
- 25. stupeň: pokud máte méně než 50 % životů, vaše odolnosti na led, oheň, blesky, jedy a arcane jsou zvýšeny o 75 %
-
Gem of Ease
- Za každého zabitého nepřítele získáte 500 zkušeností.
- Násobí se s obtížností hry.
- Každý další stupeň: +50 ke zkušenostem za každého zabitého nepřítele.
- 25. stupeň: Level postavy potřebný k nasazení předmětu snížen na 1.
-
Molten Wildebeest's Gizzard
- Obnovuje 10 000 životů za sekundu.
- Každý další stupeň: + 1 000 k obnově životů.
- 25. stupeň: Pokud po 4 sekundy neobdržíte poškození, zapne se štít, který absorbuje 200 % vašeho celkového Life per Second.
-
-
Nové sezónní legendární předměty, které mohou padnout se specifickýma bonusama pro jednotlivé postavy
-
Crusader
-
Belt of the Trove
- Pásek
- Každých 6 až 8 sekund je vykouzlen Bombardment, který dopadne na náhodného nepřítele.
-
-
Demon Hunter
-
Odyssey's End
- Luk
- Nepřátelé zpomalení Entangling Shot-em dostávají o 20 % až 25 % více poškození ze všech zdrojů.
-
-
Wizard
-
Halo of Arlyse
- Prsten
- Ice Armor snižuje příchozí melee poškozenío 50 % až 60 % a automaticky vykouzlí Frost Nova, pokud obdržíte poškození za 10 % životů.
-
-
-
Další legendární předměty obdržely legendární sílu (Legendary Power). Neplatí pro předměty, které již máte na sobě/v inventáři. Platí pouze pro nově získané předměty!
-
Barbar
- The Undisputed Champion
- Frenzy nyní profituje ze všech run.
- The Undisputed Champion
-
Monk
- Gungdo Gear
- Posmrtná exploze z Exploding Palm nyní udělí zasaženým nepřátelům Exploding Palm.
- Gungdo Gear
-
Witch Doctor
- Wormwood
- Locust Swarm je zakouzlen každou sekundu na blízké nepřátele.
- Nyní je jeden primární affix vždy bonus k jedovému poškození v rozmezí 20 % až 25 %
- Wormwood
-
-
Opravy chyb
- Opravena chyba, kdy poškození z Gem of Efficacious bylo nesprávně reflektováno (Reflect damage affix) zpět na hráče.
- Opravena chyba, kdy bonus z Bane of the Trapped nebyl aplikován na Oslepené (Blinded) nebo okouzlené (Charmed) nepřátele.
- Opravena chyba, kdy Invigorating Gemstone neredukoval příchozí poškození, když jste byli zamražení (Frozen) nebo oslepení (Blinded). Zároveň byla opravena chyba, kdy vás kámen neléčil, když jste byli oslepení (Blinded).
- Opravena chyba, kdy bonus z Bane of the Trapped nebyl aplikován na klony vyvolané z Monkey King's Garb
Achievementy
- Byly přidány conquesty pro druhou sezónu.
- "The Lord of Bells" není potřebný pro splnění "You're Not The Boss Of Me".
Adventure Mode
- New Tristram má v adventure mode nový vzhled.
- Whimsydale by mělo dávat více odměn.
-
Bounties
- Bounties, které byly vypnuty v patchi 2.1.0 byly znovu zapnuty.
- Následující eventy odbdržely úpravy; podmínky pro jejich splnění byly upraveny:
- A Miner's Gold
- The Jar of Souls
- The Matriarch's Bones
- The Miser's Will
- The Scavenged Scabbard
- Clear the Barracks
- První patro bylo upraveno, aby bylo snažší najít vstup do druhého patra.
-
Nephalem Rifts
- Hráči nebudou oživeni na Checkpointu (obvykle začátek riftu).
- Hráč bude oživen na mrtvole po určité časové prodlevě.
- S každou smrtí bude oživení trvat déle.
- Za každý splněný rift je více zlata a zkušeností.
- Hodně map obdrželo nový vzhled (rozložení).
-
Monstra
- Počet nepřátel byl výrazně navýšen.
- Poškození, které udělují nepřátelé v riftech 26 a výš bylo sníženo.
- Následující Rift Guardiani byli upraveni:
-
Bloodmaw
- Bloodmaw byl nefér souboj kvůli kombinaci dovedností, které vás mohly sundat na jednu ránu, omráčení (stun), a AoE poškození. Jeho skokový (Leap) útok byl upraven, už vás nesundá na jednu ránu. Ale aby souboj zůstal dynamický, bude skákat o něco častěji.
-
Erethon
- Erethonův přískok (dash) útok byl upraven, AoE část útoku byla nahrazena útokem z dálky (ranged).
-
Rime
- Rime byl neférový vůči postavám, které bojují na blízko (melee). Jeho Aoe útoky by se neměly vzájemně překrývat a délka jednotlivých útoků byla zkrácena. Navíc jeho útoky na dálku by měly být více nebezpečné pro postavy bojující na dálku.
-
-
Pylony
- Nyní by se dva pylony neměly vyskytovat blízko sebe.
-
Conduit Pylon
- Poškození vychází z hráčova poškození zbraně.
- Zasáhne omezený počet nepřátel.
- Jeden a ten samý cíl zasáhne méně častěji.
-
Shield pylon
- Nyní vrací nepřátelům poškození.
-
Speed Pylon
- Nyní trvá jednu minutu místo původních 30 sekund.
- Když naběhnete do nepřítele, je vyhozen do vzduchu a dostane poškození.
- Když vběhnete do zdi, vyvolané elitním monstrem, zeď rozbijete.
- Ničí předměty, které se dají rozbít (dveře, bedny, židle atd.).
-
Realm of Trials
- Prodleva mezi jednotlivýma vlnama byla zkrácena.
- Bylo upraveno, jaký typ monster se objeví.
- Odměna se škáluje s obdrženým klíčem.
- Keystone of Trials nyní necinkne (tak jak běžně cinkají legendárky) a na minimapě se nezobrazí hvězdička.
-
Opravy chyb
- Opravena chyba, kdy jste u kumpána (Follower) mohli měnit dovednosti během Greater Riftu.
Profese
-
Kovář
- "Salvage all" nerozloží věci, které mají změněný vzhled, nebo je do nich vložený kámen.
Kumpáni (Followers)
-
Templar
-
Opravy chyb
- Opravena chyba, kdy Inspire přidávalo nesprávné množství Wrath regenerace.
-
Monstra
- Extra Health a Vampiric affixy byly odebrány ze hry.
-
Anarch
- Už na vás nemůže vběhnout "přes dvě mapy".
- Z přískoku (dash) se stal útok na blízko.
-
Corrupted Angel
- Už na vás nemůže vběhnout "přes dvě mapy".
- Byl odebrán Unholy Shield.
-
Inferno Zombie
- Méně XP za zabití tohoto monstra, má upravené poškození a životy. Vše je srovnáno na úroveň ostatních zombie.
-
Punisher
- Nemůže na vás skočit "přes dvě mapy".
- Omráčení (stun) zkráceno.
-
Treasure Goblins
- Do hry byli přidáni noví goblíni. Jsou pouze v Adventure mode!
-
Jewel Hoarder
-
Blood Thief
-
Odious Collector
-
Malevolent Tormentor
-
- Stojí vždy před portálem.
- Mají speciálni ikonku na minimapě.
- Nejlepší itemy z nich padají na Torment 1 a výš.
- Byly udělány změny v tom, jak a kam goblíni utíkají.
- Do hry byli přidáni noví goblíni. Jsou pouze v Adventure mode!
Líbí se vám změny? Máte odehráno pár hodin? Jaké jsou vaše zkušenosti? Napište nám do komentářů.
Zdravim vsechny. Abych tu dlouho neplacal tak to shrnu. Minuly patch mne u hry udrzel cca. mesic. Spousta zmen a opravdovych novinek chvilku zabrala na prozkoumani.
Novy patch nam akorat udelal opet bordel v postavach a pridal par veci na steroidech jinak nic.
Klidne me ukamenujte ale nekde hluboko to urcite citite taky. Uz to proste nema stavu. Nehlede na neustale upravy a opravy hernich charakteristik postav kdy co bylo pred tydnem jiz dnes neplati. Proboha to snad ne !!!
Sdílím podobný názor s Vavikem, kampaň je postavená mimo hru. A pro mě osobně hra kvůli tomu postrádá příběh a děj, což se projevuje, že po hodině u hry usínám, když ani na T6 není kampaň výzvou. A zbývají jen rifty a bounties neustále dokola hnačka za bosem a mobem. Klidně bych si i připlatil, kdyby zapracovali na nějakém aktu, vedlejším příběhu, epilogu nebo čemkoli příběhovitým.
Tak jsem si dneska koupil nove Score a je tam Val Helsing 1 complet edice, proč mě to diablo 3 vubec neba ? 🙁 Dneska jsem to hrál dal jsem 2x Rift a musel to vypnout to je nuda jako prase … Val Helsing mě tedy chytnul mnohem vic a je to jenom kopie … zvláštní. A plný souhlas s vavikem, Diablo 3 je kolečkové běhan GR nebo R… nic víc a to je vic než nuda, navíc když na obtížnost VI vydrží Rift BOSS 10sec tak to opravdu člověka nudí… Sorry ale diablo jde od 0 k -10 🙁
D3 nemůže mít žádné stabilní vývojáře!!! maximálně se po pár měsících sejde pár lidí od WoWka a udělají v tom ještě větší guláš
hra je v naprostém chaosu, jeden patch zabíjí druhý, ze hry udělali Riftblo – místo toho, aby z campaign i adventure módu udělali alternativu, všechnu pozornost věnují hloupým riftům, proč sakra opravují jeden set, který se stejně používal i teď, na ostatní úplně zbytečné sety ve hře kašlou, to muselo dát práce nahodit statům 30%, přitom obtížnost hry zůstává stejná??? T6 bylo i bez Ancient předmětů příliš snadné atd. atd. 🙁 🙁
ať jdou všichni ti takzvaní vývojáři konečně někam, takhle mršit herní legendu, hnus! (a asi nejvíc mě štvou jejich lži komunitě a předstíraný zájem o hru v každém rozhovoru 🙁 )
Už jsem tu dlouho nebyl a chtěl jsem Vrzalíkovi hodit do komentáře mínus jako nesouhlas a ono to už asi nejde a já mu omylem přidal bodík…
A málem bych zapomněl, moc děkuji za stránky "diablofans" a okamžité překlady změn, které v D3 probíhají.
Blizzard by měl do hry vložit žádanku o item, kde by se zaškrtlo jaký item požaduji, jednotlivé parametry které požaduji, hledání zdržuje a měl by povolit "boty" a já už bych potom jenom promyšleně klikal. :))
Jinak souhlas s panem HU. Měl jsem přeplněný sklad kraftícím materialem, už jsem to chtěl vyházet a teď mám zase h…o.
Trochu vážně, 2.1.2 se mně moc líbí a já jdu zase zkoumat, proč s paragonem jako kráva a veškerou možnou výbavou nedám s monkem GR výš než 33:)).
Vždyť je to jedno 🙂 Uvědomte si jak je ta hra koncipovaná. Je to casual arcade klikačka pro lidi, co si chtějí na hodinku denně zaklikat bez nějakého velkého přemýšlení a pak jdou dělat zase něco jiného. Z dlouhodobého hlediska hraní by musela mít daleko hlubší a promyšlenější rpg mechaniky. Bohužel zatím nemá a to už bude na světě 3 roky. Rozhodně pro mne hlubší herní rpg mechaniky nejsou goblin, nové sety a legendárky, navýšení dmg u legendárek ( ancients) 🙂 Diablo hraji, ale moc velké iluze jsem si o této hře přestal dělat. Zapnu na 14 dnů a pak zřejmě zase počkám půl roku na nový patch :-). Můj pohled na D3 🙂
pan HU: jojo, je to mrcha 🙂
Tak hele, Kafe …. já dal včera první craft Aughild bracerů a z prvních 60 pokusů ANI JEDEN ANCIENT 🙂 Čili náhoda a procentuální pravděpodobnost je PĚKNÁ SVINĚ !!! 🙂
všechno má plusy i mínusy. plus: reakor u barba je teď fakt mazec. mínus: od rána 8x GR a z guardiana ani jednou setovka nebo lege. a paradoxně – zkusil jsem si craft u kováře a z pěti pokusů War of the Dead 3x ancient…
Predtým mi to nejak moc nesekávalo,ale ako som napísal nižšie, všimol som si zlepšenie.
Patch sa mi páči, je fajn, tak moje postrehy: Hneď po nahratí patchu som si všimol, že life regeneration per sec sa mi zvíšilo asi o 2000-3000 Po chvíľe hrania som si všimol, že je to akosi ľahšie, tak + obtiažnosť som si dal. Zdá sa mi, že mi to menej sekáva (nebolo to predtým nič tragické,ale bolo to otravné) teraz skoro vobec.
@Nanuk: díky za nápad, zní to líp! =)
Faktom je, že na to ako dlho tento patch pripravovali a testovali na PTR, nepriniesol skoro nič, inak povedané mohol byť hotový za mesiac. Predvčerom som myslel, že mám dosť matroša na craftenie, chyba, včera ani zo 70!!! pokusov som neukraftil Ancient Aughilds Bracere, tomu hovorím 10% šanca! Neviem, či je to bug, lebo pri ostatných itemoch mi hodilo Ancient max do 10-12 pokusov. Je to zas len o honbe za ancient vecami a hľadaní itemov, ktoré teraz určujú buildy. Chvíľu to bude trvať a bublina spľasne.
Možná blbost, ale nezní překlad slova Followers v kontextu lépe jako Společnící než Kumpáni? 🙂
Seton: sak ta hra pripomina jeden nechutny mod na Diablo 2, pri ktorom tusim z kazdeho elite mostra vypadla nejaka setovka. a ludia sa furt budu rypat v hovadinach a zvelicovat. alebo sa este stazovat na nizky drop. Aky nizky drop bol v Diable 2 pred patchom 1.13? Tam ste mohli farmit aj 5 rokov na vsetky top itemy, ktore ste potrebovali a aj tak ste nemali zarucene niektore dropy. Sila Diabla bola vzdy v nizkom drope.
Gambacek666 – ty gemy jsou určený pro druhou sezónu, viz věta z článku: "Nové sezonní legendární předměty – V PC hře nebudou dostupné do chvíle, než začne druhá sezóna. V běžné hře budou dostupné až po ukončení druhé sezóny!"
Seton: já zas o ancient ani nezavadim 😀
Něco se dělalo s Riftama ? Já jen , že jsem včera běžel jeden riftík a v prvním levelu jsem zabil RG a potom jsem dále běžel a našel jsem dalších 9 pater 😀 Potom jsem to už vypnul , to byl nějaký nekonečný nebo co ? 😀
nemate problemy s FPS po patchi? mne teda isli hodne dole….
Mě osobně se patch taky libí 🙂
Gambacek666: Monk že je zkaženej? a jak prosimtě? vždyť je oproti 2.1.1 silnější a nehrozí ti zranění zápěstí :D.
Jinak teda nevím, pro koho že měli byt ty Ancient verze legendárek, ale aby mě jich včera padlo 14!! (né craft, čistě drop) a kolegovy ve hře zhruba ten stejnej počet, to je trošku moc ne?
Čekal jsem, že uvidím tak jednu za týden, ale tohle?
Patch je vynikajici
Ahoj, nevím co proti tomu furt máte.
Nebaví = nehraj a je to.
Mně osobně pvní dojem udělal radost, padla i nejaká ta ancientka,gobliny jsem potkal už snad všechny a celkově mi to přijde jako pěkný oživení.
Bohužel ne všem se dá zavděčit;-)
Zrovna monk mě osobně hrozně potěšil, celkově mě patch baví a kdo chce bejt nespokojenej tak si důvod vždycky najde.
Jdu radsi na melouch s tohodle se mi dela spatne.
WaynE: A co jsi čekal? Cimbál v Tristamu, Diabla ve slunečních brýlích a nahotinky u Caina v domku? Je to patch. Nějaké úpravy a hotovo 😉
Jako Monk je totalne skurveny nebudu predelavat monka a menit skilly protoze tendle patch je opravdu traparna ani nepadaj ty 3 legendarni geny co tu pisou.
Nato, jak dluho sme nato cekali, je to zatim najtrapnejsi patch co vydali.
prijde mne to nejaky odlehceny pro wize ale asi je to tim ze jsem par mesicu nehral 😀
Lukhas11, jediné čeho jsem si všiml u gr je, že je po dokončení GR(jak odevzdáváš quest ve městě) více peněz a zkušeností, jinak odměny jsou pořád stejné 🙂
Btw, zdá se mi to, nebo je Barbarian Boostlý, mě přijde, že Reakors set + Charger dává neskutečné pumelice…
no kraftovacieho materialu mame habadej…. myslim ze az prilis. FPS islo hodne dole, som myslel ze odchadza grafika…. dufam ze je to docasne…
DH paráda !!! 🙂
neví někdo jak rychle bude stoupat zvyšování odměn za rifty? jestli má cenu se na ně zaměřit, nebo to bude jenom o směšnej zlomek procenta
A Crusader nemá žádné změny ? Noo pěkný … mohli mu zlepšit aspoň tu odolnost proti útokům … Ale co .. zkoušel jsem teď DH a je ještě silnější než předtím … stačí mít jenom dobře nastavenou H. refresh. Jinak se za něj hraje stejně ještě lépe než dřív.
díky za rychle info i preklad 😉
Gulkano, prej je hotový, ale ve hře prý není ještě vložený :D…
On to byl asi vlastně rend set. Pardon
Ahoj. Neví někdo, jak to vypadá s tím WW setem pro barbara?