Aktuální hotfixy ve hře + plány do budoucna (sezóny, Tiered Rifty)

Hotfixy, které byly nahozeny

  • General – Votekick již nevyhodí hráče, bez potvrzení zbytku party. Nyní musí potvrdit, nebo odmítnout votekick.
  • Barbarian – Rozdílné runy Warcry se nyní stackují.

 

Nadcházející Item hotfixy

  • The Tall Man's Finger: Legendární affix se nyní aplikuje pouze na Zombie psy Witch Doctora
  • Inna's Mantra: 4 setový bonus se nyní aplikuje pouze na Monky.

Další info z výročního streamu vývojářů

  • Nephalem Rifts

    • Rift Guardiani budou poladěni, aby boj s nimi odpovídal času stráveném v Riftu.
    • Random generátor v Riftu bude poladěn, aby došlo ke zhruba stejným časům v každém Riftu. Půjde hlavně o podobnou hustotu monster.
    • Progress bar bude záležet na životech monster. Elitky budou dávat mnohem více než teď.
  • Tiered Rifts

    • Koncept: Každý rift má časovač (15 minut). Rifty budou mít narůstající obtížnost, dokud nebudete zvládat.
    • Budou zde žebříčky SC/HC, Season/Non-Season, třídy a velikost party.
    • Tiered rifty jsou ve fazi prototypu.
    • Na patchi 2.1 se pracuje několik měsíců.
    • Otevření Tiered Riftu bude vyžadovat normální Rifty pro získání nového klíče.
    • Po vyčištění Tiered Riftu padne klíč pro další třídu – slouží k jednomu otevření.
    • Na odměně se stále pracuje, ale bude záležet na obtížnosti (počítá se s legendárními gemy).
    • Tiered Rifty budou sloužit jako forma porovnání balancu postav (schopnost jít solo, boj ve skupině, rychlost farmingu na nízké a vysoké obtížnosti).
  • Seasons

    • Sezony se budou hodnotit podle postavy, ne podle celého účtu.
    • Délka sezóny ještě nebyla určena, ale první sezóna bude v porovnání s těmi dalšími spíše kratší.
    • Pozdější sezóny můžou mít jiná pravidla.
    • Season only itemy budou přidány do dropu v non-season hře po skončení sezóny.
  • Crafting

    • Vice možnosti změny vzhledu bude dostupné v dalším patchi.
    • Odebrání kraftovacího materiálu z truhly se diskutuje.
  • Itemizace

    • Legendární itemy s % elementárním poškozením jsou super, ale není naděje mít Cindercoat pro každý element.
    • Healing staty nejsou tam, kde by měly být.
    • Balanc 2hand zbraní byl ovlivněn Crusaderem, pořád se na tom pracuje.
    • Legendárky dropující jen z určitých monster nejsou v plánu.
  • Postavy

    • Wizard

      • Hydra dává spoustu Lighting boltů na elitky s electrified, podíváme se na to.
      • Teleport byl změněn za účelem posilnění průměrného wizarda, ne kvůli Calamity/Wormhole
  • Ostatní

    • Stále řešíme, jak hodnotit nebo rozlišovat hráče při hře PvE nad rámec Ladderů a Tiered Riftů. Je nejvyšší level opravdu ten nejlepší ukazatel?
    • PC a konzolová verze se mohou navzájem prolínat. Někdy přidáme novinku do PC verze a následně do konzolové a někdy je tomu naopak.
    • Adventure mód je pro levelování lepší, než kampaň. Opravdu to není záměr. Kampaň by mohla poskytovat různé variace a vlastní odměny.
    • Bude nejspíš více komunitních buffů.
    • Placené DLC se pravděpodobně nechystají. Velké rozšíření a patche zdarma jsou cestou Blizzardu.
    • Clanové a komunitní možnosti budou v budoucnu rozšířeny.
    • Infernal machine dostane vylepšení v budoucnu, lepší odměny budou přidány.
    • Boj v Diablu 3 z velké části navrhoval Jay Wilson, stejně jako fyzický engine.
    • Vývojáři hrající doma nemohou podvádět.

34 komentářů u „Aktuální hotfixy ve hře + plány do budoucna (sezóny, Tiered Rifty)

  1. kaindra: Obtížnost na roll affixů nemá vliv, jen na drop šanci. Co se týče dropu na vyšší T, tak tady si nejsem jistej, ale mám pocit, že ten leg drop bonus za každou level T nikde nebyl zveřejněnej. Podle testů, co jsem viděl, tak je to zanedbatelný. Taky jde o to, že na vyšší T ti dýl trvají runy, takže i s vyšším dropem toho najdeš stejně nebo i míň. Ty bonusy navíc za to zdržování nestojí. Vzhledem k tomu, že je nevyvážený poměr nárůstu HP a leg drop bonusu, tak se vyplatí hrát ten T, kde rychle zabijíš elitky.

  2. k tim sezonam. predstavujem si to ako world eventy vo WoWku. Proste bude napr 1mesiac sezona ohna (napr…netusim ake si vymyslia) a ked si zalozis postavu (bude bez tvojej doterajsej truhli a goldov) v tej sezone budu ti padat specialne lege pre tu sezonu..ked sezona skonci inventare sa spoja a tie lege ti ostanu.

  3. Od vydani ros mi droply jen asi 3kusy Blackthorne’s setu. Slabota…
    Ale tenhle vikend s buffem byl fakt silenej. Dva kusy The traveler´s pledge, dva kusy Sabatons of akkhan (boost pro crusadera jak prase), k tomu jeste jeden kus Shackles of the invoker a setovej mec The slanderer pro barbarku. A to byly jen setovky! Trochu prehnany, ale jako bavilo me to mooc. Takze uz hrde farmim HC torment2 oh yea.

  4. Inna’s Mantra: 4 setový bonus se nyní aplikuje pouze na Monky.

    Chtelo by to upravit popis, ve spravnem prekladu to je asi takto:

    Inna set a jeho 4. bonus mohou "vyvolat" jen monkove, ale ne napr. Demon hunter. Jinak vsechny 4 mantry stale pusobi na partu. Vcera osobne vyzkouseno. Pak vznika hysterie a pritom je to "jen" ztraceno v prekladu 🙂

  5. To jo, ze ty dropraty nechaji me celkem potesilo. Hra se zdala byt alespon vic odmenujici, byt mi behem meho hrani v rezimu hodka po praci, nez jsem vyrazil k pritulce nepadlo nic zazracneho, prislo mi alespon smysluplnejsi o neco se vubec snazit. Uz jsem si rikal, ze az Anniversary buff zkonci, asi s diablem seknu, je mozne ze jsem mel jen spatnej luck na RNG, ale proste mi prislo zapnout si diablo na chvili jako uplne marna snaha.

  6. sensation86: Co blbneš, Blackthorne’s je teď jeden z nejlepších setů. 🙂 Blizzard vyslyšel QQ a vyřešil to v mistrném stylu sobě vlastním a to tím, že elitky dostaly nehorázný damage boost do plagued, desecrator a molten. Údajně se ale ten damage boost týká podstatně více affixů. Prostě buff potvor = tvůj nerf. GG jako obvykle.

  7. … hmm, tak teda nevím co si kdo představuje pod pojmem suport monk … ale klasickýho suport monka se kterých chodím teď na T5-6 HC se toto vůbec nedotkne ( teda pokud se bavíme o tom inna setu ) … samozřejmě bonus ze všech manter by byl asi super, ale primárně ten monk musí rozdávat palmu, štít, cyclone a inner sanctuary na počkání … tzn. nutnost jsou úplně jiný věci než inna set … chodíme T5-6 naprosto pravidelně a nepřijdu si v té partě zvytečnej ani bez inna setu :-)) …

Napsat komentář