Anniversary Buff je permanentný

Blizzard sa vďaka veľkej popularite anniversary buffu rozhodol hlavnú časť tohto bonusu ponechať na trvalo.

  • Rift keystony budú padať ako po starom, čiže 1 za každú bounty okrem prvej + 2 z horadric cache.
  • +100% legendary drop rate nám však ostáva natrvalo.

Takže aby som to zhrnul, tak legendarky budú naďalej padať ako divé (aspoň mne na T6 to tak príde keďže padá priemerne 3+ legendáriek za rift) a aj keď rift keystony sa budú znovu získavať ťažšie, tak vďaka poslednému patchu bude aspoň na vyšších obtiažnostiach vyššia šanca na legendárku z horadric cachu.

51 komentářů u „Anniversary Buff je permanentný

  1. Tento jakoby buff na stalo je stejne nesmysl, jelikoz se mi dost casto stava, ze nemam zadnou legendarku treba 3-4 rifty za sebou a to se s buffem co byl minuly tyden nestalo ani jednou, minimalne 2 legendarky za rift byly, ono to soudruzi v blizzu maji cele nejakove divne, vcera me pri delani bounty Q padlo 8 legendarek z toho 4 z bosu jako Sceleton king a Butcher, pak to nejspise fixli a ted jiz na bouty skoro nic nepada ostatne jako vzdy … cely drop system v D3 je jedna velika komedie a saskarna

  2. sensation: co sa tyka toho topasu tak by som do toho nerypal je to nemecka verzia co vidno aj na queste napriklad, fake to ale aj tak je ale dobre spraveny fake, uprimne co sa pamatam tak niekto robil nieco podobne za ucelom navrhnutia niecoho blizzu (dalsi tier legendariek) nie za ucelom fakeovania specialnych dropov to ze nam to niekto postne vytrhnute z kontextu je uzasne 😀

  3. kami: Je to len náhoda, ja som napr Vyr set skompletizoval za jeden večer, mal som 2 veci s Tal rashu a usiloval som sa o amulet, nepadal, namiesto toho mi padlo vyr brnenie, potom nohavice a nakoniec topánky, len aby to bol plnohodnotný set (myslím v kombinácii s ostatnými setmi pre rdc cooldownu) potreboval som rukavice tie mi dala kadala asi o 3 dni neskôr ale stále ešte v tom bonuse čo bol a padol mi aj amulet, takže je to fakt len a len o náhode, na začiatku som o žiadnom bugu ani nevedel a ani doteraz o ňom neviem, akurát že to bolo niekde v V akte ale čo tak to netuším 🙂

    možno som mal len šťastie, ale to sa na mňa v diable často nesmeje….

  4. za 150paragonov z 95% len s wizardom som este vyr set nevidel 🙂 Poznam ludi, co ho pri spusteni nafarmili vdaka bugu cez kadalu za prvy den … vacsina ludi si buffla postavy za tyzden od patchu, pricom ja som tie itemy farmil od datadisku, ale tak to bolo aj z d3 na RoS. Vcera po dlhej dobe 5riftov a 1 legend. Aby ste ma nepochopili zle, tak sa nestazujem, len konstatujem, pred tyzdnom ked som si zahral, tak mi na t2 padli v rifte 4-5legend, teraz nic no ako ste pisali, z dlhodobeho hladiska su na tom vsetci rovnako predpokladam … mozno okrem streamerov 😀

  5. Ja myslím že se to dalo čekat…. Je to blizzard a ten chce natáhnout do svých her co nejvíce čerstvé "dětské" krve. Co si budeme nalhávat ale tohle dělá blizz v každé své hře… Dokud budou hrát "děcka" a brečet že kamarádum padá víc legendárek než jemu bude blizzard dělat takového "chujoviny". Já osobně behám rifty a když něco padne tak padne a když nic nevadi padne to v dalším riftu…. no co já osobně bych na D3 dal PEGI 18+ a bylo by…

  6. peeto: musim len suhlasit aj ked dropnem priemerne 30+ legendariek denne upgrade najdem cca raz za 1-2 tyzdne, stale este cakam na zopar veci do mojho buildu (IK belt a Furnace) ale surky su uz zbytocne mam ich momentalne 350+ a to som ich tak 150-200 uz rozdal spoluhracom ktori ich dost nemaju, kazde skratenie intervalu medzi itemami o ktorych neviem uz pred identifikaciou ze su crapy momentalne vitam, stale je tych ripov na T6 v parte prilis vela na moj vkus a na unity od followera sa spoliehat vecne neda (osobne som prekvapeny ze to blizz este neupravil) aj ked je dvojnasobny droprate skutocnych legendariek pada stale dost malo (tak 1 za 1-2h) takze sa nebojim ze by vdaka tomuto mal coskoro kazdy T6 gear

  7. Tib3rian:
    "presne tak. dobra diablovka musi byt zalozena na nizkom drope. to je jedna zo zakladnych veci"

    Trochu tě opravím. Na nízkých dropech, který budou stát za to, když už dropnou. Nízký drop v kombinaci s oranžovou/zelenou verzí rare itemu je špatně. Nakonec, současný dobrý drop s takovýma itemama je taky špatně, ale je jasný, že je jednodušší zvednout jedno číslo, než zamakat na itemizaci.

    Jinak sem rád, že to nechali. Jen si řikám, jestli to třeba za nějakou dobu záhadně přestane padat, zatímco Blizzard bude tvrdit, že nic neměnil. 😀 Nebylo by to poprvý.

  8. A co ze za 100 paragonu padly jen 2 setovy itemy. Chtel bys snad aby ti jeden den popadal komplet set a dalsi den dalsi? Kde by pak byla ta vyzva? A dalsi vec. No a co ze pada halda crapu. Vsak mate uz nadropovany nejaky planky na craft a muzete si neco diky tomu spichnout. Diky crapovejm legendarkam je zamestnanej i mystic k cemu by tam potom jinak byl? Kvuli transmogu? Tak to by tam byl tezce zbytecnej.

  9. viete co je zaujimave – v povodnom Diable bolo len par legendariek a tie viacmenej ziskal kazdy (aspon tie co sa tykali pribehu) a kazda vas poriadne boostla. Spokojnost hracov velka. V D2 prisli uz s inym dizajnom ale aj vdaka runovym slovam bola komunita hracov relativne stale spokojna pretoze ked ste neboli schopny zlozit set a ziskat jeho bonusy, stale ste mali sancu zlozit nejake dobre runove slovo, ktore by vas boostlo. V D3 a hlavne teraz po datadisku sa zda, ze je na mraky legendariek a uz len tento pocet ich dost zatracuje. Nepocital som kolko ich je ale zda sa mi, ze prilis vela aby bola vdaka nim hra dobra a vyvazena. Proste aj ked padaju ale padaju nezaujimave tak sa hrac neciti byt odmenovanym. A to je presne v rozpore s tym co pred datadiskom a loot 2 sytemom autori Diabla tvrdili. Uvidime co prinesie druhy datadisk.

  10. Když to padá ako teď, nemůžeš to nazyvat Legendárkou.

    Boužel mi hráči do toho kecat nemůžem.
    Je to jen kvůli tomu že velká část hráčů se dostala tak moc daleko,
    že nemajíjí ve hře co dělat. Tak je uchlácholí Legendárkama :D:D
    To samé HC mod… t3 žádná výzva a skoro nemožnost RIPu.
    Stará dobrá Vanila když ti dala moucha IK..

  11. Zdravím,
    já myslím, že tu řešíte pitominy. Je jasné, že hra víc baví, když to svítí a navíc když se to identifikuje a je to maso, ale hra přeci není jen o dropu…fakt jen zoufalci chodí do hry, farmí jak zběsilý a pak si večer mastí klacky nad tím, co jim padlo a ještě se s tím někde chlubí. Hra je přeci taky o komunitě, pokecat s lidma a tak… Jako je hezké, když postava adekvátně roste s odehranými hodinami, ale řešit, jestli je něco dobře, nebo špatně?? Prostě to tak je, stejně s tím nikdo odtud nic neudělá, tak proč to řešit a hádat se tu jak babky na tržišti? Každý at si skočí do hry, zahraje si a když je nespokojený, at si jde hrát něco jiného…
    Howg

  12. musim suhlasit ze lepsie by boli menej case dropy ale lepsie, ale to sa nestane dokym blizzard nepochopi ze na vyssej obtiaznosti musia padat lepsie itemy aby tomu tak mohlo byt nie viac tych istych crapov, keby droprate ostaval rovnaky ako na normal ale kazdou obtiaznostou boli itemy o nieco silnejsie hned by sa ta hra lepsie hrala a clovek by sa po kazdom zvyseni obtiaznosti citil naozaj odmenovany

  13. Tomco, ti si úplně mimo… Pokud ti za více jak 100 paragon lvlů padnou jen 2 setové itemy, bral by si to jinak. Tobě to padá, tak si vysmáty a jen tu prudíš, že nemáme brečet. Jen tu bylo konstatováno, že by drop mohl být vyrovnanější a není potřeba zvyšovat drop rate… Pokud to někomu padá a ještě mu to zvednou, tak to padá co 5-10 minut a to pak má být zábavné? Legenda má být legendární a ne, že bude padat o sto šest…

  14. Prosím Vás už neplačte že Vám padá menej ako druhému. Však je to úplne normálne, že to nemôže všetkým padať rovnako. Je to len šanca v %. Tak už s tým dajte pokoj. Mne jeden krát padne 10 leg za rift a potom mi za 3 nepadne nič. Je to úplne v poriadku. Normálne je že nikomu to v jednom rifte padá a druhému v tom istom nie. Toto čo tu už vy rozoberáte nemá obdobu. Vám dať fakt Nintendo a hrajte sa Mario Bros. Padá to krásne a či je to dobré alebo zlé má nezaujíma. Pustím hru dám pár riftov a nové leg buď rozoberiem alebo odložím. Vy idete rift a ani neviete čo zabíjate, len pozeráte na zem či nepadla legendárka alebo či niekomu v parte nepadla leg. Potom závidíte a nerváčite. Hrajte, hrajte a leg. popadajú.

  15. Tento drop rate je úplne v pohode. Samozrejme možno viac budú nadávať tí, čo chodia T4 – T6, čiže väčšina softcoru, lebo tam to musí padať teda dosť, ale na hardcore si neviem predstaviť koľko ľudí chodí efektivne vyššie obtiažnosti – podľa mňa mali oddeliť soft od hard. Ale aj tak ten droprate nič zásadné nerieši – padá viac, padá viac ničoho, málokedy nejaký upgrade, ale aj tak mám pocit, že som nejako odmeňovaný za čas strávený pri hre. Dá sa viac enchantovať a craftiť, čo je tiež super. Konečne mi padli aj nejaké setovky, ale aj tak musíte mať šťastie aké staty vám padnú a to ešte nehovorím o tom, že niektoré legendárky padajú extrémne málo a väčšinou sa opakuje taká skupinka cca 30-40, čo padajú dookola – myslím, že ani nemusím hovoriť ktoré… Proste môže vám to padať ako divé a aj tak treba mať dosť veľa šťastia – mne po viac ako 300hod s wizardom ešte ani raz nepadol Stone of Jordan, čo je úplná nutnosť na elitky a mohol by som ísť vyššiu obtiažnosť a keď aj padne tak nemusí mať +% elemental dmg, ktorý potrebujem.

    A čo sa týka padania leg, tak som zistil, že z T2-T3 som sa vrátil na T1, lebo efektivita tu hrá väčšiu rolu ako vyššia šanca na drop. Za ten čas so vyčistím T2 rift, urobím 2 na T1 – mám viac bloodshardov a zdá sa mi, že aj legendáriek.

  16. Konecne ma D3 zase bavi. Good job. Drop legendariek je OK… potrebujem velmi vela crap legendariek, kym ukovam nejaku poriadnu. A na uber drop aj tak cakas dlho. Tu uz ide o enchant alebo vyrobu legendariek, kde sa musi zhodnut xz parametrov a cakas kym si z posledneho nedokonaleho affixu napr /cc 9.5%/ upgradnes konecne na cc10 …ostatne affixy musia sediet na sto percent. Takze vela crap legendariek = fajn. Treba este viac. Nestacim minat.

  17. Místo toho, aby Blizz zvyšoval drop rate, tak měl nastavit drop rovnoměrněji a ne že někomu to padá jako na běžícím pásu a někomu prd. Včera večer jsme s kolegou z práce po práci dali 6 riftu T3. A nestačil jsem se divit…Za těch 6 riftů mu padlo 11 legendárek, 1 setová helma, 2 setové plánky a 4 legendární plánky. No a mě za těch 6 riftu droply pouze 2 legendární prsteny. Doba hraní byla cca 2 hodiny. Nejde o to, ať to padá hodně. Legendárka má bát vzácná, setovka ještě víc. Drop nemusí zvyšovat, ale ať to padá všem, ne jen vyvoleným. Aukce už není, tak o co jim jde??? Od vydání RoS jsem nahrál přes 100 paragon lvlu a za tu dobu mi padly 2 setové itemy. Kolega nahrál zhruba stejně, jelikož hráváme po práci spolu a on už má jeden cely sel a u druhého mu chybí 2 části… Ať se pak Blizz nediví, že bude hrát čím dál méně hráčů, jelikož je to nebude bavit čekat nekonečně dlouho na nějaký drop… Takže za mě, když to zhrnu, tak nemusí zvyšovat drop rate, ale udělat drop rovnoměrnější pro všechny…

  18. Od té doby co buf nesvítí v buffech charu, a je teda implementován přímo do hry, mi to padá asi tak jakože nijak 😀 Od dté doby fakt ani prd. S buffem 3 lege za 10 minutt nebyl problém, ale musím uznat jak píše sám sgtmajfoley, každý bude s takovou nabušený když bude mít štěstí na rolly, ale co, blizzard si to vymyslel, nemůže být každý spokojený.

  19. ešte šťastie, že to nechali. Chodím bežne T2 a T3 bounty a rifty a padá mi naozaj málo. Niektorí spoluklanisti s nižšími levelmi, nižším DPS, menej odohranými hodinami, žiadnymi +bonusmi do magic find a pod. na T1 riftoch nájdu za rovnaký čas zhruba 2-3x viac legendáriek ako ja (Wizard 1,3mil DPS, paragon 275 aktuálne). Pritom je úplne jedno, či hrám ja alebo oni v parte alebo sami.

Napsat komentář