Blood Shardy, Rift Guardiani, hotfixy

Po krátké pauze Vám přinášíme překlady blue-postů. Dnešní výtah se bude věnovat odměnám za Blood Shardy, neviditelným Guardianům v Riftech, bugu, který může být vážně nebezpečný pro HC hráče a jako poslení je na pořadu dne seznam hotfixů  aplikovaných do začátku října.

Jak jsme v perexu naznačili, první příspěvek se bude týkat odměn za Blood Shardy. Hráč Smog říká: "Před patchem situace byla taková, že jsem nasbíral 500 shardů a poté je vyměnil za kus vybavení, které jsem v danou chvíli potřeboval. Ikdyž Kadala nedala to, co jsem potřeboval, stále jsem měl pocit, že dostávám nějakou odměnu, jelikož jsem měl spoustu pokusů. Teď, když jste snížili počet nutných návštěv u kováře (na což si nikdo nikde nestěžoval), se snížil i počet obdržených předmětů natolik, že nejsem schopný ani zaplnit hlavní inventář. Tím ze hry vymizel potěšení ze ziskávání odměn. Jasně, byla zvýšena šance na zisk legendárek, to si uvědomuju. Ale vidina odměn (ve smyslu počtu předmětů) je ta tam. Už mi prostě nedělá radost chodit rifty, sebrat 500 Shardů, a mít pětkrát méně odměn. Je to plýtvání časem. A když vám těch 5x méně pokusů nehodí žádnou legendárku, cítíte se 5x víc naštvaně. Osobně mi vůbec nevadilo chodit ke kovářovi (v prvním aktu je dva kroky od Kadaly). Když jsem zmáčkl tlačítko "Salvage All", dostavil se pocit zadostiučinění. A navíc jsem získal spoustu materiálu. Doporučuji, abyste znovu zvážili vaše rozhodnutí."

Vlákem stihla proběhnout 10 stránková diskuze, než se objevil Tyvalir. Poděkoval za diskuzi a vložil příspěvěk, který dává určitou naději, že se věci změní.

Tohle vlákno ohledně změn u Kadaly už delší čas sledujeme. Sbíráme vlastní data, jak se které předměty objevují ve hře, ale podobná diskuze nenahradí sesbíraná data. Podobná témata poskytují cenný pohled na změny, které jsme ve hře provedli.

Tuto zpětnou vazbu poskytnu naším vývojářům. Děkujeme za konstruktivní diskuzi!

Zdroj: Battle.net


Druhou dnešní věcí bude varování pro ty, kdož hrají HC. Za určitých podmínek je možné, že vaše postava zemře. Hráče Bigfoot zabila Arcane Sentry, ikdyž měl buff ze Shield Pylon. V tu chvíli jeho Enchantersska měla Unity, Focus, díky kterému nemůže zemřít a Countess Julia's Cameo (absorbuje veškeré Arcane poškození).

Community Manager Grimiku se k tomuto vyjádřil a připustil, že za určitých podmínek se může projevit bug.

Děkujeme za report. Pokusíme se přijít na kloub, kde je chyba. Shield Pylon by měl kompletně redukovat příchozí poškození. Ale za určitých podmínek se vážně může jednat o bug.

V tématu se objevují názory, že se jedná o standartní chování. Podle jiného názoru se může jednat o zpoždění při nahození štítu,. Nebo Shield Pylon nefunguje vůbec, tvrdí třetí. Každopádně doporučujeme HC hráčům nespolíhat na tento Pylon a raději utíkat pryč od věcí, které by vás mohly zabít, což Arcane Sentry spolehlivě je.

Zdroj: Battle.net


Třetím tématem jsou "neviditelní" Rift Guardiani. Určitě se vám to také stalo. Vyčistíte rift, objeví se hláška tvrdící "Rift Guardian ve hře", ale kde? Na mapě žádná tečka zobrazující jeho polohu a kam se mám vydat? V případě Greater Riftu Vás navíc tlačí čas. Mám jít zpátky? Nebo dopředu? Na fóru si postěžoval hráč Shockwave.

Odpověď si vzal na starost Araxom.

Skvělá zpětná vazba! Souhlasíme, může být frustrující, když se RG objeví v blíže nespecifikovaných místech; obzvlášť, když závodíte s časem. Technicky to není bug, když se v minimapě se nezobrazí tečka, ve chvíli, kdy se RG "vylíhne" na neobjevené části mapy.

Chceme, aby hráč porazil Guardiana, ne mapu, tudíž jsme se rozhodli zlepšit tuto fukncionalitu tak, aby hráči byli schopní vidět, kde se RG nachází. Vylepšení se dočkáte v některém z příštích updatů.

Společně s tímto hodláme vylepšit AI (umělou inteligenci), která stojí za tím, kde se RG objeví.

Zdroj: Battle.net


Čtrvtým (a zároveň posledním) příspěvkem jsou hotfixy, které jste ve větší či menší míře ve hře zaznamenali.

Obecné

  • Thunderstorm nyní zaměří pouze hráče. Dříve útočil i na pety.

Greater Rifts

  • Za dokončený Greater Rift hráči nyní obdrží více Blood Shardů .
    • Např. za dokončený Tier 15 obdržíte 58 BS (místo původních 45). Na Tier 25 odbržíte 115 BS (místo původních 83).
  • Za dokončený Realm of Trials ve hře více hráců byl zvýšen level obdrženého Greater Rift keystone.
  • Skupina dvou hráčů obdrží klíč rovný rozdílu poslední dokončené vlny mínus 4.
    • Např. pokud dokončí 20. vlnu, održí klíč od Tier 16.
  • Skupina tří hráčů obdrží klíč rovný rozdílu poslední dokončené vlny mínus 5.
    • Např. pokud dokončí 20. vlnu, održí klíč od Tier 15.
  • Skupina čtyř hráčů obdrží klíč rovný rozdílu poslední dokončené vlny mínus 6.
    • Např. pokud dokončí 20. vlnu, održí klíč od Tier 14.

Předměty

  • Bylo významně navýšeno padání předmětů potřebných na profese ze zabitých monster. Vztahuje se i na Rift Guardiany.

Zdroj: Battle.net

24 komentářů u „Blood Shardy, Rift Guardiani, hotfixy

  1. admiralos: Tak, byl zcela neviditelný, ale jeho útoky (tedy asi nic jiného než jedový oblak) byl vidět. Až když jsem musel respawn v městě a návrat k němu se korektně vykreslil na obrazovku.
    AI na něj reagovala (follover), tak jsem na něj mohl sypat (wiz), ale např. ve skupině by jsi asi docela klikal, kde je a pro HC asi chvíle to zabalit nebo zkusit, zda se situace nezmění po portalu jak píšeš.

  2. bloodshardy by som zrusil uplne. U kadaly by sa malo gemblit zlatom, samozrejme jeden predmet by stal aj 5 milion. Kto by potom chodil greater rift? No ten co ma sperky na maxe tak isto nie. Jedine riesenie je povolit padanie zlata zo sperku aj v greater rifte. Tu je teraz viac menej potlaceny build, ktory vyuziva opasok na zvysenie armoru po zobrati zlata.

Napsat komentář