Po krátké pauze Vám přinášíme překlady blue-postů. Dnešní výtah se bude věnovat odměnám za Blood Shardy, neviditelným Guardianům v Riftech, bugu, který může být vážně nebezpečný pro HC hráče a jako poslení je na pořadu dne seznam hotfixů aplikovaných do začátku října.
Jak jsme v perexu naznačili, první příspěvek se bude týkat odměn za Blood Shardy. Hráč Smog říká: "Před patchem situace byla taková, že jsem nasbíral 500 shardů a poté je vyměnil za kus vybavení, které jsem v danou chvíli potřeboval. Ikdyž Kadala nedala to, co jsem potřeboval, stále jsem měl pocit, že dostávám nějakou odměnu, jelikož jsem měl spoustu pokusů. Teď, když jste snížili počet nutných návštěv u kováře (na což si nikdo nikde nestěžoval), se snížil i počet obdržených předmětů natolik, že nejsem schopný ani zaplnit hlavní inventář. Tím ze hry vymizel potěšení ze ziskávání odměn. Jasně, byla zvýšena šance na zisk legendárek, to si uvědomuju. Ale vidina odměn (ve smyslu počtu předmětů) je ta tam. Už mi prostě nedělá radost chodit rifty, sebrat 500 Shardů, a mít pětkrát méně odměn. Je to plýtvání časem. A když vám těch 5x méně pokusů nehodí žádnou legendárku, cítíte se 5x víc naštvaně. Osobně mi vůbec nevadilo chodit ke kovářovi (v prvním aktu je dva kroky od Kadaly). Když jsem zmáčkl tlačítko "Salvage All", dostavil se pocit zadostiučinění. A navíc jsem získal spoustu materiálu. Doporučuji, abyste znovu zvážili vaše rozhodnutí."
Vlákem stihla proběhnout 10 stránková diskuze, než se objevil Tyvalir. Poděkoval za diskuzi a vložil příspěvěk, který dává určitou naději, že se věci změní.
Tohle vlákno ohledně změn u Kadaly už delší čas sledujeme. Sbíráme vlastní data, jak se které předměty objevují ve hře, ale podobná diskuze nenahradí sesbíraná data. Podobná témata poskytují cenný pohled na změny, které jsme ve hře provedli.
Tuto zpětnou vazbu poskytnu naším vývojářům. Děkujeme za konstruktivní diskuzi!
Zdroj: Battle.net
Druhou dnešní věcí bude varování pro ty, kdož hrají HC. Za určitých podmínek je možné, že vaše postava zemře. Hráče Bigfoot zabila Arcane Sentry, ikdyž měl buff ze Shield Pylon. V tu chvíli jeho Enchantersska měla Unity, Focus, díky kterému nemůže zemřít a Countess Julia's Cameo (absorbuje veškeré Arcane poškození).
Community Manager Grimiku se k tomuto vyjádřil a připustil, že za určitých podmínek se může projevit bug.
Děkujeme za report. Pokusíme se přijít na kloub, kde je chyba. Shield Pylon by měl kompletně redukovat příchozí poškození. Ale za určitých podmínek se vážně může jednat o bug.
V tématu se objevují názory, že se jedná o standartní chování. Podle jiného názoru se může jednat o zpoždění při nahození štítu,. Nebo Shield Pylon nefunguje vůbec, tvrdí třetí. Každopádně doporučujeme HC hráčům nespolíhat na tento Pylon a raději utíkat pryč od věcí, které by vás mohly zabít, což Arcane Sentry spolehlivě je.
Zdroj: Battle.net
Třetím tématem jsou "neviditelní" Rift Guardiani. Určitě se vám to také stalo. Vyčistíte rift, objeví se hláška tvrdící "Rift Guardian ve hře", ale kde? Na mapě žádná tečka zobrazující jeho polohu a kam se mám vydat? V případě Greater Riftu Vás navíc tlačí čas. Mám jít zpátky? Nebo dopředu? Na fóru si postěžoval hráč Shockwave.
Odpověď si vzal na starost Araxom.
Skvělá zpětná vazba! Souhlasíme, může být frustrující, když se RG objeví v blíže nespecifikovaných místech; obzvlášť, když závodíte s časem. Technicky to není bug, když se v minimapě se nezobrazí tečka, ve chvíli, kdy se RG "vylíhne" na neobjevené části mapy.
Chceme, aby hráč porazil Guardiana, ne mapu, tudíž jsme se rozhodli zlepšit tuto fukncionalitu tak, aby hráči byli schopní vidět, kde se RG nachází. Vylepšení se dočkáte v některém z příštích updatů.
Společně s tímto hodláme vylepšit AI (umělou inteligenci), která stojí za tím, kde se RG objeví.
Zdroj: Battle.net
Čtrvtým (a zároveň posledním) příspěvkem jsou hotfixy, které jste ve větší či menší míře ve hře zaznamenali.
Obecné
- Thunderstorm nyní zaměří pouze hráče. Dříve útočil i na pety.
Greater Rifts
- Za dokončený Greater Rift hráči nyní obdrží více Blood Shardů .
- Např. za dokončený Tier 15 obdržíte 58 BS (místo původních 45). Na Tier 25 odbržíte 115 BS (místo původních 83).
- Za dokončený Realm of Trials ve hře více hráců byl zvýšen level obdrženého Greater Rift keystone.
- Skupina dvou hráčů obdrží klíč rovný rozdílu poslední dokončené vlny mínus 4.
- Např. pokud dokončí 20. vlnu, održí klíč od Tier 16.
- Skupina tří hráčů obdrží klíč rovný rozdílu poslední dokončené vlny mínus 5.
- Např. pokud dokončí 20. vlnu, održí klíč od Tier 15.
- Skupina čtyř hráčů obdrží klíč rovný rozdílu poslední dokončené vlny mínus 6.
- Např. pokud dokončí 20. vlnu, održí klíč od Tier 14.
Předměty
- Bylo významně navýšeno padání předmětů potřebných na profese ze zabitých monster. Vztahuje se i na Rift Guardiany.
Zdroj: Battle.net
to teda ano ja ji potrebuju na Jade WD!! ale uz mi to prijde ze ji maji všichni jen ja ne xD
zdar, Furnace to je hodne zakleta zbran pro me, ta sance 2.1 % ze padne je opravdu nekde mimo 😀
to je FAKT na Ho..o error 37!!!!! jak mam sakra najit Furnace kdyz to nemaka 😀
No to je dnes zas večer…busy day for Battle.net, you have been placed in a queue …damn
Suhlasim s Tib3rianem ale urcite je nutne zvysit limit shardu v inventary. Dam 5 riftu a sem full.
nesuhlasim s nazorom, ze vymena blood shardov za itemy bola predtym lepsia. Mne vyhovuje tak, ako je nastavena teraz.
admiralos: Tak, byl zcela neviditelný, ale jeho útoky (tedy asi nic jiného než jedový oblak) byl vidět. Až když jsem musel respawn v městě a návrat k němu se korektně vykreslil na obrazovku.
AI na něj reagovala (follover), tak jsem na něj mohl sypat (wiz), ale např. ve skupině by jsi asi docela klikal, kde je a pro HC asi chvíle to zabalit nebo zkusit, zda se situace nezmění po portalu jak píšeš.
PhanKorbal zatim ticho po pěšině 😉
Neni nekde pisane kedy bude dalsi patch?
vždycky se dá portnout do města ,teda pokud tě zrovna nenapadá nebo ti něco neubližuje,ale když utečeš tak portnout se není problém 😉
Neviditelny znamena ze neni ani videt jake zvlatni utoky pouziva, jako napr. Arcane Sentry apod.? Kdyz se nekdo rozhodne ze radeji s takovym neviditelnym pitomcem nechce riskovat (na HC) da se v teto fazi portnout do mesta?
Ad neviditelný Guard, zrovna včera, v malém Riftu neviditelný, ale zato plný jedu->ripy. Zaměřoval jsem pomocí Followera, taky vcelku zábavný princip:)
Tak to je krasny ze se neda Shield Pylonu verit 🙂 Jen doufam ze skillu Serenity se verit da 🙂 Jako umrit na HC proto ze herni mechanika totalne selhala, je slusna dyka do zad…
Inak je to sice malickost ale vsimel sem si ze mi ked sa uzavre portal do riftu zmizne aj muj shield na wizardovy. Rikam drobnost …
Gold Eagle: Tak máš tam 6 postav, zde zaznělo, že někde jinde je dobrý goldovací build, jinde top dmg, v partě zase potřebuješ něco jiného, já myslím, že se tam ta variabilita dá najít:)
Tomu se říká přecejc tó, nó …., hergot jak nás tím krměj od začátku. Jo – funkční (nefunkční) variabilita buildů. 😀
ReptileSVK podle me je drtiva vetsina buildu potlacena diky tomu ze proste nedavaji top dmge a bez nej proste vyssi GR ani T6 rifty atd nedas proto vidis treba wize ve firebird setu a skoro v nicem jinem a takhle bych mohl pokracovat…
bloodshardy by som zrusil uplne. U kadaly by sa malo gemblit zlatom, samozrejme jeden predmet by stal aj 5 milion. Kto by potom chodil greater rift? No ten co ma sperky na maxe tak isto nie. Jedine riesenie je povolit padanie zlata zo sperku aj v greater rifte. Tu je teraz viac menej potlaceny build, ktory vyuziva opasok na zvysenie armoru po zobrati zlata.
S hotfixem spokojenost,už jsem četl při nasazení, ale věta: …"Chceme, aby hráč porazil Guardiana, ne mapu,…." je hodně špatnej vtip. Zatím totiž hráč poráží hlavně mapu :/ :/
Hurá, konečně zvednou dropp BS z GR, když tak "šikovně" opravili, lépe řečeno "po*****" Kadalu…
Děkuju ; )-
Nejak jsem to tady nepostrehl, ale vsimli jste si, ze v riftu, kdyz je mapa mesta A5, tak mobky jako jsou chargovaci andele a ty roje much muzou proletavat budovama? Je to strasne fajn, kdyz ho pak nemuzu ani zamerit.
Pochybuju že by kadalu vrátili zpět jak byla…
Pochybuju že by vrátili zpět tu kadalu jak byla…