Bounties a Nephalem Rifts

Herní módy

Diablo 3 s datadiskem Reaper of Souls se skládá ze 2 módů:

  1. Campaign mód = prakticky klasický mód hry jako je teď s malými změnami
  2. Adventure mód = všechny waypointy jsou odemčeny a hráč může volně cestovat skrz akty přes novou mapu waypointů, která nahrazuje současný systém waypointů. Mód také obsahuje Bounties a Nephalem Rifts.

​Přehled herních módů:

Game Modes

Na výběr jsou následující obtížnosti hry:

  • Normal
  • Hard
  • Expert
  • Master
  • Torment

Bounties

Bounty Reward

Bounties (česky odměny) jsou převážně o lovu monster. Všechna monstra z Bounties jsou různě po herním světě místo jejich obvyklých míst.

Typy Bounties:

  • zabít bosse
  • zabít unikátní monstrum
  • dokončit event
  • vyčistit dungeon

Odměny za dokončené Bounties jsou:

  • zlato
  • zkušenosti
  • Rift keystones

Za 5 dokončených Bounties je Rift Keystone, který otevře portál do Nephalem Rift.
Zde je ukázka Nephalem Riftu:

Nephalem Rift

Nephalem Rifts

Nephalem Rifts jsou již dříve zmiňované Loot runy. Monstra, Bossové, terén, počasí, vše je náhodné. Hustota nepřátel je náhodná. Dungeony mají stupňování od 1 do 10 levelu. Může se začít v katedrále, přes Zoltun Kulla až do nějaké venkovní lokace. V nephalem Rifts jsou také náhodné buffy. Bossové jsou náhodní a mají i náhodné schopnosti.

Video z Nephalem Rifts:

79 komentářů u „Bounties a Nephalem Rifts

  1. Fragnatic: Lidi, který k běhání za holčinama nebo k tomu aby se jako poveselili potřebují chlast mají problém – je to kompenzace něčeho. Už jsem se naučil chlast max drobet a pobavím se skvěle sám od sebe, zatímco kolem mě se plazej ožralý, tak já se s bbabama zabavím střízlivej, bo ti ožralí mají stejně pak problém babu nepozvracet a pod. Když mi nutěj chlast řeknu ne ať se třeba poserou. Nebo jim nabídnu, že potom si se smnou daj na oplátku zelenou – vycouvá 80% prudičů s chlastem.

  2. Je toho plno na twitchtv. Problém je ze postavy leveluju 60-70 za pár hodín. Ja som sledoval 63-67 a to bola tuším slabá hodina hry. Musíš vystihnut dobu. Tento konkrétny sa volá modz. Inak pekný benchmark na postavu je zabitie goblina. Ako prišiel na 67 lvl už ho nedaval. Predtým v pohode.

  3. mindorlin kde si? 🙂 uz si videl stream z ROS bety? pozri si niekoho ako ide od 63-70 lvl a potom dalej obhajuj lvl scalling. je to presne ako som na to logickou uvahou dosiel aj bez toho aby som to hral. chlapik hral na expert urovni adventure mode a daval to s prehladom. ako prisiel na 67 a zacal ripovat kazdu minutu tak uznal ze je to coraz tazsie ako mu idu leveli a rozmyslal ci neist o obtiaznost nizsie. a to hral dookola to iste na tej istej obtiaznosti. presne ako som pisal – budes mat smolu na itemy a namiesto progresu to nebudes davat ani tam kde si hral v pohode ked si mal par lvl nizsie. diablo 3 progres lvl 0 je naj uber postava. lol

  4. Lyall:
    "ufff a ja s mojim barbarom 800h nahranych a mam tak 250k unbuff 😀 😀 pekna lama co…"

    Neřekl bych. Tohle je už dobrej damage s Barbem. Za prvý u Barba potřebuješ i EHP, takže musíš trochu damage obětovat a navíc má nejvyšší buffy na damage. Já měl s Barbem asi 260k unbuffed a po 100h hraní (byl to ale glass cannon). Koupil sem komplet gear na AH asi za 20 mega. Tady je vidět vliv AH na hraní. 😀

  5. Neobdivuji lidi, kerý jsou schopni kvůli D3 psát celostránkový komentáře. Chce se to jít proběhnou za holčinama ven. 😀 K datadisku mám jen toto.
    Přiští rok se vydá betaverze ROS datadisku, lidi si to všichni koupí, a pak to na nich bude Blizzard 2 roky ladit a dle řevu koz a psů bude ladit tak či tak. Pak pejsek s kočičkou oklepnou vařečku o hrnec v kerým ROS dovařej a začnou vařit 2. konečný datadisk. 😀

  6. Mindorlin:

    "NV přece získáš až na capu, tam vyzkoušíš bár buildů a stejně zvolíš jeden".

    A tomu prave chteji vyvojari zabranit. Nechteji abys jeden build(cm wiz,ww barb) pouzival do nekonecna. Proto na itemy pridaji tak velke bonusy,ktere te proste donunti zmenit si build. A ne jako ted,kdyz vsichni maji stejnej gear a pouzivaji jeden build. V RoS se budes rozhodovat kterej skill budes pouzivat podle toho co ti padne ve hre……a ne jako ted. Alespon to bylo ukazany na videiich a v trailerech.

  7. Soulcrasher>>>

    "hmm…ale ved prave zavdenim NV Blizzard chce hracov donutit aby nemenili svoje buildy, tak to si nejako protireci s tym, ze pri level scalingu budu hraci nuteni svoje buildy obmienat ked sa niekde zaseknu…"

    NV přece získáš až na capu, tam vyzkoušíš bár buildů a stejně zvolíš jeden.

  8. hmm…ale ved prave zavdenim NV Blizzard chce hracov donutit aby nemenili svoje buildy, tak to si nejako protireci s tym, ze pri level scalingu budu hraci nuteni svoje buildy obmienat ked sa niekde zaseknu…

    prve vystupy a odpovede da asi az beta a uvidime ake budu reakcie. Tych zmien ked sa spoji datadisk s pripravovanych patchom bude velmi vela. A bez AH/RMAH pojde o nove Diablo vlastne.

    Stale dufam, ze aj truhlu rozsiria (staci pridat aspon nove zalozky pre nu) ked uz pridaju novu postavu a aukcia prestane existovat. Zvacsi sa pravdepodobne aj pocet veci,ktore budu hraci zbierat (obzvlast ked pridaju Devil’s Hand a nove komponenty pre craft pre novu obtiaznost Torment a mystik mozno tiez bude potrebovat nieco zo sveta Sanctuary co sme doteraz nemali moznost zbierat). Snad zacne padat aj vyssi tier gemov ako je tomu teraz na Inferne.

  9. No a to by se teď mělo zlepšit, ne?
    Já mám třeba všechny postavy průměr, nejlepší co mám je wiz 218k unbuffed a neřeším to, protože prostě nemám goldy na best equip. Hraju MP 10 a neumírám nějak moc často. Snažím se teď nahnat expy, stejně se po RoS všechno změní a nějaký jelita, co si všechno koupí na RMAH mě nezajímají. D3 není soutěž v best DPS, ale hra, kterou si máme užívat, nejlíp v partě. Tak s vykašli na to, že má nějakej barb 400k unbuffed dps za 4 hodiny hraní, on si pohoní …ego a ty si zahraješ: kdo je na tom líp? 😉

    Fragnatic>>>
    "Tak behem lvl 1-60 je samozrejme nutnost zmena buildu,ale po dosazeni 60lvl je Diablo3 POUZE o itemech….."
    Jasně, ale řešili jsme lvl scaling a ten se projeví právě jen při lvl progress, ne? Když jsi na capu, už je to šumák a lvl scaling neřešíš. Pak je to samozřejmě o itemech, ale vybrat dobrý build je taky důležité, to že jsou některé efektivnější než jiné, je celkem samozřejmost. I když by to mohlo být košatější, co se týče vyrovnanosti skillů, stejně by se nakonec ukázalo, že existuje několik málo nejpreferovanějších.

    Mám třeba barba a pro něj itemy, se kterýma můžu hrát jak weapon throw, ale low dps, nebo WW, nebo 100% CC, ale zjistil jsem, že mě nejvíc baví WW, tak ho prostě hraju, i když je 100% cc efektivnější zvlášťe na vyšší MP. Více méně se dá už dneska hrát MP 0 inferno s kterýmkoli buildem a jaké MP si můžeš dovolit se odvíjí právě od itemů, ale váže to na sebe i buildy.

  10. Lyall:250k unbuff dps je velice dobry,pokud nepouzivas Real Money. A jsem rad,ze existujou lidi jako Ty,kteří D3 berou jako hru a ne jako BYZNYS:)

    Kogoruhn:Nejlepsi barbar na svete ma kolem 510k unbuff dps( nejsem si jistej). Co me frustruje? Asi to,ze clovek se pipla stovky hodin s jednou postavou,kterou chce dovest k dokonalosti a potka typka,kterej urcite hraje jeste Minecrafta a CSko. A za par stravenych hodin v AH si nakoupi hadry o kterych se 99% hracu muze jen zdat. Proste me stve jak velky je rozdil mezi lidmi kteří do toho nacpou 200-300EUR a mezi nami……..Normalnimi Hraci:))

  11. Kogoruhn: Bohuzel D3 je momentalne o hledani itemu v AH a ne o hledani ve hre:( Ted vam reknu priklad,ktery mluvi za vse:……..Asi po 90-ti hodinach jsem doexpil Barbara(330k unbuff dps) bez pouziti jedineho EURA a v Public Games jsem potkal taky Barbara na paragonu 8, ktery mel 400k dps unbuff. A to byla jeho prvni postava a mel nahrano 4 hodiny:( Mozna ze me mluvi frustrace,ale jsem rad,ze AH bude zrusena.

  12. Mindorlin:Tak behem lvl 1-60 je samozrejme nutnost zmena buildu,ale po dosazeni 60lvl je Diablo3 POUZE o itemech…..v tom ma fakjuol pravdu. Vsichni skveli hraci bez ohledu na to jakou postavu hraji a jaky skilly pouzivaji maji: Mempo s CC+Zbran s lifestealem+The witching hour…..k tomu si navic vycrafti super amulet,ramena,rukavice. Dale pak vetsina ma Lacuni a Inna temperance. Proto se take vyvojari rozhodli tak,ze na ruzne veci daji takove bonusy,aby vetsina hracu zmenila svoje skilly. Ted se momentalne kazdy hrac soustredi pouze na jeden build a nic ho nenuti zmenit ho.

  13. fps, stratgie …tak to se srovnat opravdu nedá, ale že by D3 bylo jenom o itemech je samozřejmě blbost. Každopádně není to tak, že si koupíš D3, sedneš k tomu a hned víš co máš dělat, zvlášť pokud si nikdy podobnou hru nehrál a takových hráčů je taky dost. Tady jde o to, že Sarevok v podstatě tvrdí, že změna buildu během lvl progresu je blbost, že to není potřeba a na druhou stranu ho trápí, že postava se nemůže vrátit, když nedává monstra. Tvrdím, že to kolikrát může vyřešit změna buildu a za tím si stojím. A například nakombinovat takový sacrifice dog build pro WD, to už se musíš krapet zamyslet a znát hru, itemy, skilly, atd. a toto lze taky považovat za "skill", jsem si jistý že jsou hráči, kterým se nad buildy přemýšlet prostě nechce a ani je nezkoušejí.
    Prostě ti přijde všechno jako samozřejmost když máš odehraných přes 800 hodin. Ale co se týče lvl scalingu, bavíme se tady o nově příchozích hráčích, protože kdo ze současných pařmenů nedá (minimálně) normal se všemi zkušenostmi co nasbíral, musí být totální lama, to už se pak ale nemůže vymlouvat na systém.

    Btw s tím skillem: jak hraju za frost wize, mám pocit, že bych mohl být pianista 😀

  14. …sry překlick:-D

    pokračování:

    JENOM O ITEMECH je prostě kravina. S některými buildy nepřežiješ ani deset sekund. Nemluvím tady o hyper taktice jako v nějaké tahovce, ale prostá změna buildu při zákysu může pomoct daleko víc než návrat o akt zpět a ještě tě to donutí vyzoušet jiný styl hraní. Tohle platí obzvlášť při lvl progressu, na cap levelu při vyšších obtížnostech jsou některé buildy prostě nepoužitelné.

  15. Sarevok >>>

    Jo a to, že nerozhoduje skill hráče nebo build je blbost. Jenom už hraješ dlouho a zapoměl jsi, že už jsi skilled. To za prvé i když neříkám, že je to bůhvíjak náročné.
    Za druhé itemy jsou Nejdůležitější, to určitě, ale bez sladění s buildem si je můžeš leda tak vystvit. Vem si jakou koli postavu s jedním equipem a projeď s ní MP 10 s každým možným buildem. Zdaleka ne každý bude výhodný a některé budou prostě nepoužitelné, takže říct, že D3 je

  16. Sarevok >>>

    Myslím si, že s TES tady srovnáváme nesrovnatelné, krom toho, že je lvl scaling v téhle sérii udělaný vyloženě blbě, jde o úplně jiný typ hry. O lvl scalingu jsem v tom smyslu jako ty u D3 nikdy před tím nepřemýšlel, jednoduše proto, že NIKDY nenastala situace, kdy jsem musel jít zpátky, abych přežil, vždy se to dalo vyřešit změnou buildu. Á propos, proč je tady více obtížností: právě proto aby se nestalo, že se nemůžeš pohnout dál ve hře. Jasně můžeš jet pořád dokola jeden akt, ale neotevřeš si další. Projet celý příběh je podmínkou otevření všech aktů a tedy i adventure módu, kdy kampaň tak trochu funguje i jako tutoriál, nebo tak to alespoň chápu.
    Tedy v pojetí RoS: Přijde nováček, jede všechno na normal a jak se sžívá s principy hry, zvedne si obtížnost. Když má pocit, že to nezvládá, vrátí se na normal. Samozřejmě je tady ještě otázka jak to bude s počtem affixů u elitek při zvýšení obtížnosti. Původně to bylo tak, že s každou obtížností přibyl jeden affix u elitek, to může zůstat a tím by se zásadně změnila obtížnost na vyšších úrovních, protože pak už mobky nejsou velkou překážkou, naopak jsou to elitky s kombinacemi affixů, které jsou pro některé postavy smrtelné, zvlášť pokud mají low equip.
    Přepokládám že umřít na obtížnosti normal bude docela umění pro zkušeného hráče a nováčci, si to holt budou muset osahat.
    A allmighty pocit se dostaví v momentě kdy budou padat ty správné itemy. Docela se těším, že pojedu Crusadera od píky a budu horko těžko prolézat s equipem z dropu, který bude o několik lvlů nižší než lvl postavy a najednou mi padne něco co mě rapidně posune vpřed, právě to je to, co mi na D3 chybělo. Hratelnost vyladěná tak, že obtížnost visí na vlásku, častěji a častěji umírám, ale zkousnu to a hlemýždím tempem se posouvám vpřed když najednou *cink* a spadne item který ze mě na několik lvlů udělá zabijáka. Jenomže nevydrží věčně a tak zase potím krev než padne daší item, a tak pořád dokola. Tohle docela dobře fungovalo v Borderlands. Člověk měl už pocit, že rozbije klávesnici, když ho po destáté zabil nějaký noob brouk nebo bandita a najednou mu padla odstřelovačka, která z něj na několik lvlů udělala poloboha. V Borderlands sice lvl scaling nebyl, ale v podstatě nemělo smysl chodit do lokací, kde byly low lvl mobky – posun byl veškerý žádný a padaly bídné itemy, takže mě to paradoxně nutilo chodit lokace, kde byly vyšší lvly mobek za cenu několika smrtí, ale super equipu a hodně zkušeností. Samozřejmě je tohle jiný příklad, než bude u Diabla, jen vysvětluju, že lvl scaling sám o sobě není špatný, hodně záleží jak bude vyřešený loot. Pokud to bude vychytané, allmighty pocit chybět nebude, ba naopak. samozřejmě nelze očekávat hru na boha, kdy budu killovat monstra na jednu ránu celou hru (mám na mysli lvl progress). A při endgame už je lvl scaling irelevantní a přichází na řadu ony obtížnosti.
    Pořád nerozumím, proč by v lvl scalingu měl být problém, jediné co může nastat je zmíněný zmatek u itemů, jak psal Desolombres, ale snad zase takoví idioti v Blizzardu nejsou, aby si tohle nepořešili. Pokud bude legendary mečík z normalu mít zásadně jiné staty než z tormentu, nemám s tím problém a není důvod, proč by to tak být nemělo, dokážu si představit základní rozdělení rozpětí dps, affixů, armoru apod., které má pět podskupin, z nichž každá podskupina padá na jiné obtížnosti. S tím že top itemy s affixy v dané podskupině jsou použitelné do vyšší obtížnosti jako start equip, atp.

    Daleko víc mě zajímá, jak chtějí vyřešit to, aby Wizard využíval více elementy, co to bude znamenat pro skilly a jestli se to bude nějak vázat na elemntal dmg itemů apod. Hlavně by mohli vyřešit bonus affixy za složení Tal rasha setu, je to fakt tristní, na to že to má být main wiz set (a v podstatě opravdu jediný armor set jenom pro wize).

  17. Mindorlin >>> veď práve o ten almighty pocit ide. Aký máš pocit z progresu keď hneď na normál ako vyjedeš z mesta sú potvory tak isto silne ako ty. O taktike a zmene buildu tu nrozpravaj toto je diablo 3, nič iné ako predmety tu nerozhoduje. Žiaden skill hráča.

    Inak stále nerozumiem načo je viac obtiazností ako normál ak bude scaling. Veď môžem hrať prvú mapu v akt 1 od lvl 1 po 70. Nemusím ísť ani do akt 2 počas celej hry. Veď aj predmety sa generuje na základe monster lvl. Čiže všetko co môže v hre padnúť padne v akt 1 normal. A to ešte aj primerane k aktualnemu levelu postavy.

    Prosím neberie to ako vyplakavanie len ako úvahu. Doteraz som si bol na 100% istý ze datadisk kupujem ale lvl scaling neznasam odkedy to dali do TES. Úplne mi to zabilo radosť z hry a progresu. Ja proste v rpg potrebujem pasaze kde keď dostanem nakladacku tak sa vrátim keď mám o pár lvl viac a natriem to tam všetkým. Zrejme si počkám na to co za zmatok to vlastne bude a uvidím.

  18. @delosombres nad tim jsem se uz take pozastavoval, ale ruku na srdce, maglajz nebo ne. Jako hrac, neresis ilvl, zajimaji te staty itemu a pripadny bonus dmg, dmg reduction ci hp bonus, ktery ti item da. I kdyby byl item ilvl 5 a mel staty godlike, necham si jej, ze? Samozrejme chapeme, ze staty jake item dostane, zalezi na ilvl, byl to jen prehnany priklad na ukazku. Zkratka a dobre, padne my item, najedou na nej mysi a vidim jestli je to pro me lepsi nebo horsi, nejaky ilvl neresim. Nevidim v tom zadny problem.

  19. Gold Eagle:

    "Takže koza bude podojena a vlk zůstane celej. Bo jak to je. :D"

    Psi budou štěkat a karavana pojede dál… 😀 Podle mě to je hovadina, nepatří to do RPG, už z principu, který sem myslím dobře vysvětlil. Navíc bych tady viděl i problém s itemama, protože se rolují podle monster levelu a pokud budou i na Normal potvory na 70 levelu podle mojí postavy, tak budou muset rozsekat legendárky pro jednotlivé obtížnosti anebo udělat jejich verze pro každou obtížnost zvlášť, protože všechny budou ilvl 70… hmm… takže tu máme třeba 5 verzí Skorna a každá ještě podle ilvl1-ilvl70… dobrej maglajz.

  20. Nazdárek 🙂
    Proč tu pořád dokala lidi řešíte to, že monstra budou levelováni společně s vámi! Spíš pro nás bude rozhodující co nám bude padat a jak dobře se nám ty monstra budou zabíjet. V samotným Sacred I rozdíl mezi postavou a nepřítelem mohly být až 20 levelů nad úroveň postavi, nebyli o 10% vyšši a mohli ste napříetele zlikvidovat na jednu ránu! Hlavně bude záležet jak rychle bude progresovat postava, které bude vybavána čím dál lepšími předměty, ať už se jedná o brnění či zbraně. Podstatný bude, aby blizzard s progresem předmětů nepřehnal, aby se nám nestalo, že budeme všechno zabíjet na jednu ránu.
    Je pouze na blizzard jak danou věc zakonponuje do hry a řekl bych, že když to zakonponuje dobře tak to tý hře jenom prospěje!
    Jinak Sacred se nepřestal hrát díky tomu, že se nepřátele levelují společně s postavou, tedy mírně rychle, ale díky tomu, že když vás zabijou tak se bonus za přežití vynuluje a level nepřetel se rovná levelu postavu. Tedy když vás zabijou tak se vám najednou zabíjejí nepřátele snadněji. Pro mě je to poměrně bizardní taktika, jak si zjednodušit hru! Krásně daná vlastnost jde vidět, až při značným bonusech za přežití presahujících i 90% a více.
    S pozdravem!

  21. Jo, konečně je tu někdo, kdo trochu přemýšlí.
    Tak ještě jednou: Máme tady 5 obtížností, kdo hrál D3 ví, že "Normal" je laláč. Je tady level scaling, takže místo abych se vrátil, popřemýšlím a zkusím změnit build, což je pro mě daleko produktivnější varianta než "jdu expit na nižší lvl"; právě je to varianta která nás nutí "trochu přemýšlet". V momentě kdy se prokoušu na cap lvl, klidně na obtížnosti normal, což nevěřím, že by měl být problém, můžu experimentovat s obtížnostma, atd. atd.
    Stále nevidím problém v lvl scalingu, leda že by byla obtížnost "normal" strašně ukrutňácká, což bude asi těžko. 🙂
    A to se tady pořád bavíme my hráči D3, tedy kdo má problém, hodí do první socketovatelné zbraně radiant star ruby a je po starostech. Jsem si jistý, že RoS bude přizpůsobené tak aby bylo hratelné i pro nově příchozí hráče. Takže nechápu co řešíte, v tomhle problém prostě nebude, leda že je někdo totální lama a má problém najít na klávesnici WSAD.
    TES bych tady vůbec netahal, i když zrovna v Oblivionu lvl scaling totálně zabil allmighty pocit, je to hlavně proto, že z principu tam neexistoval žádné skutečně allmighty equip. Tady by to mělo být jiné (což se ovšem váže právě na vychytanost lootu 2.0, jak jsem psal) a tedy je možné, že pokud jedete od začátku se všema klackama pod nohama, zabijete prvního bosse na normal a hle: legendárka, která vám vydrží pár lvlů a dostane vás schopností přežít nad úroveň monster o pár lvlů. Prostě tyhle strachy jsou totální blbost. Kdo má problémy ať hraje normal donekonečna. Pamatuju si začátek D3, kdy vývojáři chtěli, aby inferno bylo pro hráče skutečné peklo, což bylo, i když možná trochu jinak, než zamýšleli. Všichni brečeli, že je to moc těžké. Zjednodušili to a zvedli staty u equipu. Pak všichni brečeli, že je to moc jednoduché. Dobře, přidali MP. Teď se bojíte že to bude nevýhodné, když bude lvl scaling. Ok, představuju si, jak ho zruší a zase bude někdo brečet a tak pořád dokola. Objektivní kritika je jedna věc a otravná ufňukanost druhá. Je to pořád dokola, fakt. Sám nežeru Blizzardu úplně všechno, hlavně AH je pro mě podraz, i když si nemyslím, že by vysloveně zničil celou hru, ale jsem rozhodně pro že zmizí, ale mám pocit, že se hledají chyby už jenom z principu, aby se nějaké našly, ne kvůli tomu, že jsou skutečnými chybami.
    Až to vyjde a bude to průser, flameujte jak je libo, pak to bude oprávněné, ale myslím, že takhle to nedopadne.
    Sry trochu jsem se zbytečně rozepsal, ale tohle fňukání je fakt otravné , tak jsem chtěl jenom vyjádřit svůj názor, už kvůli Desolombres, kterého příspěvky jsou obvykle vcelku věcné, ale když si je tak jistý, že jsem se ani na vteřinu nezamyslel, než jsem cokoli napsal, věřím, že on celé problematice hodně rozumí, a pomůže mi celou věc pochopit tak jak bych ji CHÁPAT MĚL.

    Berte to s nadhledem a mějte se, stejně se těším a jsem rád, že tahle komunita vůbec nějak funguje a existuje a bavíme se o hře kterou máme rádi (pořád je to ale jenom hra) a nehážeme na sebe jenom špínu, prostě "Nesouhlasím s tím co říkáte, ale vždy budu bojovat za to abyste to říkat mohl" a to je fajn, znám i stránky, kde se příspěvek neobejde bez sprostého slova, tak hlavně diskutujme než to vyjde :DDD

  22. Sarevok: Díky. Čekal sem, až přijde někdo, kdo trochu přemýšlí. Level scaling do RPG prostě nepatří. V sérii TES to bylo nutné zlo (i když si myslím, že by to šlo udělat líp) právě kvůli tomu, že tam byl open world (ostatně v Sacred taky) a autoři nechtěli, abyste přišli do nějakýho dungeonu, kde jsou potvory na třikrát vyšším levelu, tak všechno leveluje s váma i když je to demence. Pak se vytrácí jakýkoliv pocit progressu, když nemám možnost si zajít na slabší potvory. Docela to i omezuje grinding, kterej do Diabla patří.

  23. Pre talianov co nechápu môj prispevok: príklad som lvl 15 akt 2, monštrá sú tu lvl 14-15. Idem do aktu 3 kde mám ale smolu na dobrý drop a ako postupujem ďalej zistujem že som lvl 18 a už to nedávam lebo aj monštrá sú lvl 18-19. V takomto prípade sa človek mohol vrátiť do aktu 2 kým nenafarmi nejaké predmety. No lenže keď to urobíš pri lvl scaling tak zistíš ze aj v akte 2 sú už monštrá na lvl 18 ktorý ti robi problémy. Tieto lvl som použil ako priklad.
    Scaling do diabla nepatrí. Nikdy tu nebol ani v trojke a nikomu to nechybovalo. Zasa ideme robiť beta testerov či je toto vhodný systém do diablovky. To už je na mna silná káva.

  24. Jj, nevím proč by měl být lvl scaling problém, ostatně byl tady vždycky. To že se bude týkat lootu mi přijde v pořádku. Zabiješ butchera na lvl 15, vypadne Skorn lvl 15. A co? Jaký jiný bys chtěl, 60? Ostatně dá se to i využít. Vím, že z bosse, kterého zabiju poprvé vypadne na 100% leg/set. Takže si naexpím maina na lower aktech(bossové, které jsem už stejně killnul) a 5tý pojedu už na 70 s co nejvyšší obtížností. A vím že mi z bossů padnou legendárky.
    Mimoto hra začíná na cap levelu, takže není moc co řešit, pak už budou padat jenom sedmdesátky itemy. Spíše by mě zajímalo jak to bude ve výsledku vypadat, protože teď jsou best itemy o 3 lvly vyšší než lvl postavy.
    A hlavně všechno jsou jen dohady, protože ve výsledku bude nejdůležitější gear a ten je bez AH závislý na dokonalosti systému lootu 2.0, který jsme ovšem neměli možnost vidět a pochybuju, že nám ho ukážou, hodně se ukáže v Betě. Na jakékoli soudy je prostě brzy, všechno jsou přinejmenším nepodložené dohady. Ani bluepksty na ofiko stránkách nejsou definitivního charakteru, takže klííííd!
    Já se těším. Jo a dík za článek 😉

  25. Nazdárek lidičky. Ano ve hře Sacred 2 jsou leveli nepřátel určené dle levelu postavi a jejího bonusu na přežití. Čím vyšší bonus za přežití tím větší leveloví rozdíl mezi postavou a monstrem, ale je to omezené lokací a obtížnosti! Takže v Diablu 3 budeme mít něco podobného, uvídíme jak to bude fungovat.

    Pokud nepřátele nebudou mít omezeny leveli ani ze zhora či zdola, bude to velice výrobná věc ve hře, budeme si moci hrát kde se nám za mana s libovolným levelem postavy a navíc nám budou pad užitečné věcičky. Jen si vybereme obtížnost a budem prostě hrát.

    S pozdravem!

  26. tak loot bude super , ide o to ze obtiaznosti budu namiesto MP ak som dosbre pochopil, na normale budes zabijat vsetko aj s rare items ale budu padat horsie veci a expy ako na vyssich obtiaznostiach… len by na zaujimalo ako to bude s pretaahovanim zacnem hru s lvl1 a do hry pride lvl70 …..takze aky lvl budu mat priserky ? ak 1 pretahovanie nieje mozne ak 70 tak zabijem jednu priserku a ten co ma lvl 1 skoci o 4 levely….

  27. level scaling v diablo? toto by som si nedokazal predstavit ani v najhorsom sne. tak naco do paroma su obtiaznosti, ved mozem dookola hrat jednu a vsetko sa mi prisposobi. to musis byt superultramegauber loot 2.0 lebo ak sa budu dvihat lvl monstier a nic dobre mi nepadne tak ani nemozem farmit akt dozadu aby som sa dovybavil lebo sa tam posilia monstra a ak mi nic dobre nepadne tak nezabijem nic 🙂

  28. S těmi obtížnostmi to moc nechápu. To teď odehraju jen jednou pět aktů a bude to odpovídat expení 1-70? Nebo je zas pojedu třeba třikrát, ale třeba pokaždé s úplně stejnou obtížností? Nebo dostanu 1-30 za první odehrání a zbytek si mám doexpit podle svého, třeba běháním po Adventure módu?

  29. killerek daj link, rad si to precitam 🙂

    Lyall predpokladam, ze si ho nedaval do AH/RMAH 🙂 Inak drop sa zrejme uplne rovnako sprava ako drop klasickej legend/set veci (t.j. pruh svetla, zvuk pri vypadnuti a vyznacenie hviezdou na minimape). Je ich 67 druhov a nepadol mi este ani jeden. Tie planiky spadaju zrejme uplne do inej kategorie rare legendariek…

  30. killerek to by davalo zmysel, preco sa tam tie MP teraz nijako nespominaju. ak sa ale mlvl bude zvysovat s tym hracovym tak bude zaujimave zistit ako to bude co sa tyka narocnosti "skakat" medzi jednotlivymi urovnami obtiaznosti. O tom sa asi teraz este nic nevie. Neviem….zase prerabaju nieco co tu bolo len nejaky rok a hraci si na to zvykli na nieco ineho. A pritom je jasne, ze aj na najvyssom 70-tom lvl tak ako predtym bude prim hrat hracov gear. Ten system levelov sluzi len na odomykanie skillov a na uvod pre pridelovanie bodov do zakladnych statov. Velmi skoro skonci (i ked teraz to natiahli na 70ku) a potom to vsetko je uz o paragon leveloch. Aby aj toto v dalsom datadisku nezmenili.
    V dalsom datadisku teda mozeme ocakavat okrem dalsieho aktu 6 a aspon jednej novej postavy aj navysenie zakladnej vysky lvl na 80ku plus nove top skilly. Tak trochu zacina byt vidiet vzorec spravania Blizzardu aky si nachystal na nas.

    Viac by sa mi pacilo ale, keby "odomkli" nove lokality v existujucich. len v takom prvom akte je kopec objektov do ktorych sa nedostanete a pribeh by to mohlo pekne spestrit. Hracov by to navyse aj motivovalo prechadzat existujuce lokality pozornejsie ako teraz pri farmeni.

    inak mam otazku ci uz niekomu padol v hre legendary alebo setovy planik pre kovaca? Tych legendary by malo byt 31 a tych setovych dokonca 36 druhov. Vidam ich v AH ale vyzera to tak, ze aj po odohrani cez 800h a nafarmeni 200 paragonov nepadol este ani jeden jediny. To su az tak extremne vzacne? Je divne, ze nepadol este ani jeden pritom takych legendarnych spirit stonov uz aspon 20 a rovnaky pocet stormshieldov. Je to ozaj o "nahode"?

  31. Drakkari : ty trialy je neco jineho a vubec o nich neni clanek, tak nevim na co narazis

    Obtiznosti:
    Co jsem vycetl z blue postu. Zaprve moby si zvedaji lvl zaroven s vami, takze muzete hrat tu nejlehci obtiznost klidne az do posledniho lvl. Obtiznost Master odpovida cca soucasnemu MP 8-10. Obtiznost Tormnet 1-5 bude jeste silnejsi.

    Jakmile projdete nejaky act v kampani, tak je automaticky otevren pro vsechny obtiznosti a to v Adventure modu.

    Zapomenete na postupne prochazeni prihehu 3x v ramci n-nm-h, abyste s postavou mohli hrat endgame.

  32. No, tak náhodnost. To je samozřejmě v Diablovce zapotřebí. Aby to ale nedopadlo tak, že všichni budou sedět u PC a restartovat roll půl hodiny, než narollujou svoje "oblíbený potvory". (určitý klíče rollů určitě zase někdo najde) Tak jak se teď například rerolluje kvůli Cryptě.

    A snad to zas s tou náhodností nepřeženou, aby nám neběhali lední medvědi po poušti 😀

  33. Myšlenka náhodnosti – vygenerování "plánu" mapy je super, ale aby v každém jiném patru navazovalo něco jiného, ja udávají lidi už v diskuzi (katedrála–>poušť–>ponyland) tak to je kýč jak sviňa.
    Nové lokace by neškodili, nemyslím tím jen to, že jinak osvítí už známou oázu, čo bylo taky někde na obrázku.

    Nějaké bližší info s obtžnostma? Bude člověk muset nyní chodit 5 obtížností?
    Četl jsem někde, že je možnost si zvolit jakoukoli obtížnost – tedy začnu hrát a můžu zkusti Torment? To je taky nelogické, protože abych mohl na vyšší obtížnost – musím na to mít level nebo equip, jinak si člověk neškrkne –> tzn. bude muset opět chodit obtížnosti (expy + equip) nebo ho někdo vyexpí a hraje jen poslední obtížnost.

    Nějaký obtížnost pro nabušené hráče? No to už tu přece je — inferno 😀

  34. Tak sem si to taky představoval, že bude náhodný počet pater jednoho typu dungeonu. Tohle je fakt haluzoidní. Půjdu třeba do katedrály, pak bude cave, pak poušť, pak peklo a pak zase katedrála… jako trošku přehnaný. Taky sem si všiml, že tam byla na screenech i random pony level. Doufám, že se to nebude generovat v normální hře, to už by byl totální konec.

    Jinak MP nebude, bude jen 5 obtížností, ale říkali něco o tom, že tam bude něco navíc pro nabušené hráče. Možná ty Nephalem Trialy, kdo ví…

  35. Nejvíc se těšim, že nebudu muset po miliontý odklikávat custcény. 😀 Jinak co mi trošku vadí je to, že u těch Riftů je každé další patro úplně v jiném tilesetu, což mi připadá až moc random a trochu nesmyslné. Čekal sem, že ty patra budou ve stejném stylu, jen jinak vygenerované.

Napsat komentář