Budou Greater rift trials odstraněny ze hry?

Proklínané, nenáviděné, zbytečné. Nejčastěji používaná přídávná jména používaná ve spojení s Trialy. Je možné, že by Blizzard konečně hráče vyslyšel a odstranil Trialy ze hry?

Podcast Westmarch Workshop si pozval Senior game designéra Wyatta Chenga. Trochu se rozpovídal a prozradil pár věcí z vývoje hry, zde je krátký soupis:

  • W. Chang nenávidí trialy.
  • V interním buildu D3 jsou trials odstraněné.
  • Trialy lidi nebaví a Blizzard si je toho vědom.
  • Jsou tu ale jisté problémy, které vyvstaly z odstranění trialů:
    • Jak si lidé vyberou, který GR půjdou? Z nějakého seznamu? Podle nejlepšího dosaženého výsledku?
    • Jak bude fungovat vylepšení kamenů, když dostanete možnost vybrat si velmi vysoký GR? Budete jej pomalu procházet (30 – 45 minut) a pak dostanete možnost vylepšit kámen? Řešením je zamezit vylepšení kamenů, pokud GR nestihnete vyčistit v časovém limitu.
  • Není zatím jasné, kdy trialy budou odstraněny i na live serverech. Pokud se na to budete dokola ptát, nic neurychlíte 😉
  • GR vznikly z nápadu hráčů, kteří si přáli "nekonečný dungeon".

 Celé video je zde, část o GR začína v čase 59:27.

Zdroj: Diablofans.com

14 komentářů u „Budou Greater rift trials odstraněny ze hry?

  1. Na trialy mam dva nazory. Prvni nazor je, ze je to za trest. Protoze kdyz jsme nahodou jen dva v parte a otevreme to na public abychom byli v plne parte, tak je to za trest. Lidi co odmitaji trial bezeslov, anebo uprostred boje vyskoci ze hry jsou proste zatrest. Nazor druhy je ten, ze trial je prima na otestovani zmen v buildu ci vybaveni, na to je to proste ideal.
    Jinak trialy jako takove nepredstavuji problem, kdyz je parta tak je trial otazkou chvilky a muze se jit na GR, takze v tom az takovy problem nevidim. A dle mne, zachovat trial ale jako nejaky "testing ground" a dat hracum moznost zvolit si jaky GR chteji hrat dle nejvyse dosazeneho levelu ( ovsem tohle je na dlouhe povidani jak by tato mechanika musela byt nastavena, dle ceho to posuzovat apod.)

  2. Pro mne je triál rychlý trenažer. Patřím mezi hráče, kteří nechtějí mít postavu jako přes kopírák podle návodu na youtube a rád experimentuji a kde jinde si to mohu rychle a spolehlivě ověřit za relativně stejných podmínek? Triál si změří mého dextritou nadopovaného geroje, dá mně za uši a vyvede z omylu. Triál to je dar pro hráče a jestli se to nějakému unuděnému profíkovi nelíbí, tak ať si …. políbí:)

  3. Trialy jsou zbytečné nechal bych pouze 1. úvodní trial, kdy jdete pioprvé Tiral, aby se dosáhlo nějakého Great Rift Keye, potá bych jen nechal, po kliknutí na dejme tomu druhý "obelisk" vedle toho, kam se dávají ty klíče, kde by si hráč pak jen vybíral velikost GR – napříkl. dosáhl si napoprvé v trialu klíče 35?, tak máš možnsot si zvolit od 1-35, atd… pokud by se GR 35 dal tak pak je to už klasika, dal si 35 na 42, pak máš možnost zvolit 1-42 atd… Jinak bych nic neměnil, jednoduché a efektivní.

Napsat komentář