Proklínané, nenáviděné, zbytečné. Nejčastěji používaná přídávná jména používaná ve spojení s Trialy. Je možné, že by Blizzard konečně hráče vyslyšel a odstranil Trialy ze hry?
Podcast Westmarch Workshop si pozval Senior game designéra Wyatta Chenga. Trochu se rozpovídal a prozradil pár věcí z vývoje hry, zde je krátký soupis:
- W. Chang nenávidí trialy.
- V interním buildu D3 jsou trials odstraněné.
- Trialy lidi nebaví a Blizzard si je toho vědom.
- Jsou tu ale jisté problémy, které vyvstaly z odstranění trialů:
- Jak si lidé vyberou, který GR půjdou? Z nějakého seznamu? Podle nejlepšího dosaženého výsledku?
- Jak bude fungovat vylepšení kamenů, když dostanete možnost vybrat si velmi vysoký GR? Budete jej pomalu procházet (30 – 45 minut) a pak dostanete možnost vylepšit kámen? Řešením je zamezit vylepšení kamenů, pokud GR nestihnete vyčistit v časovém limitu.
- Není zatím jasné, kdy trialy budou odstraněny i na live serverech. Pokud se na to budete dokola ptát, nic neurychlíte
- GR vznikly z nápadu hráčů, kteří si přáli "nekonečný dungeon".
Celé video je zde, část o GR začína v čase 59:27.
Zdroj: Diablofans.com
1K klíčů 1 K trialů, zbytečnost! Ztracenej čas. A člověk se ještě málokdy přímo trefí na to, který chce(na efektivitu). Ať je to pryč.
Trial je někdy dost jeblej. S kámošem máme GR 55 za 11:16 aktuálně cca 750 v EU (witch, dh), a kolikrát nám trial dá šutr 42-49… jen kvůli tomu že jedna mobka zustane zavrtaná v zemi dokud k ní něpřijdeš.
Na trialy mam dva nazory. Prvni nazor je, ze je to za trest. Protoze kdyz jsme nahodou jen dva v parte a otevreme to na public abychom byli v plne parte, tak je to za trest. Lidi co odmitaji trial bezeslov, anebo uprostred boje vyskoci ze hry jsou proste zatrest. Nazor druhy je ten, ze trial je prima na otestovani zmen v buildu ci vybaveni, na to je to proste ideal.
Jinak trialy jako takove nepredstavuji problem, kdyz je parta tak je trial otazkou chvilky a muze se jit na GR, takze v tom az takovy problem nevidim. A dle mne, zachovat trial ale jako nejaky "testing ground" a dat hracum moznost zvolit si jaky GR chteji hrat dle nejvyse dosazeneho levelu ( ovsem tohle je na dlouhe povidani jak by tato mechanika musela byt nastavena, dle ceho to posuzovat apod.)
Trial je spatne…. a proc ? Protoze tam nejsou elite packy. Mezi kazdou vlnou by mel byt elite pack. Pokud se zrusi trial, masterklauni to nejak ojebou a budou si boostit kameny, ikdyz by na to za normalnich okolnosti nemeli. Jsem pro zrusit trial, ale musi to byt nejak osetreny.
Jestli je trial určování síly teamu na D-rift tak je to na prd protože na první pokus to dá třeba kámen 33 lvl ale když se dojede G-rift tak dá na výběr klidně i 47 podle mě to je hlavně špatně odladěný.
Pro mne je triál rychlý trenažer. Patřím mezi hráče, kteří nechtějí mít postavu jako přes kopírák podle návodu na youtube a rád experimentuji a kde jinde si to mohu rychle a spolehlivě ověřit za relativně stejných podmínek? Triál si změří mého dextritou nadopovaného geroje, dá mně za uši a vyvede z omylu. Triál to je dar pro hráče a jestli se to nějakému unuděnému profíkovi nelíbí, tak ať si …. políbí:)
Trials jsou idelani misto na nejdebilnejsi RIP postavy.
Trialy jsou zbytečné nechal bych pouze 1. úvodní trial, kdy jdete pioprvé Tiral, aby se dosáhlo nějakého Great Rift Keye, potá bych jen nechal, po kliknutí na dejme tomu druhý "obelisk" vedle toho, kam se dávají ty klíče, kde by si hráč pak jen vybíral velikost GR – napříkl. dosáhl si napoprvé v trialu klíče 35?, tak máš možnsot si zvolit od 1-35, atd… pokud by se GR 35 dal tak pak je to už klasika, dal si 35 na 42, pak máš možnost zvolit 1-42 atd… Jinak bych nic neměnil, jednoduché a efektivní.
Ale ked hráš len GR a nič iné,tak denne 10x2min.(moj prípad) je 20-25 min. strateného času,pri priemernom čase 2h/deň je to 30%,čo je dosť………
lol, taky slyším poprvé teda že to lidem vadí, co vám na to jako vadí? zabere to max 2 minuty tak o co jde?
Je mi docela jedno jak to budou řešit, hlavně ať už to sakra dají pryč.
Čo keby tak spravili tabulku po dosiahnutí GR 10 vložíte Trial key a vyberiete si obtiažnosť 1-10 a potom po dosiahnutí 11-20 zase na výber atď…príde mi to ako rozumné riešenie….
Tiberian: Tobě někdy padla v TRIALU legendárka ? Přečti si to pořádně
tak to pocujem prvy krat ze nenavidene a zbytocne. ved sa tam sakra daju nazbierat legendarky a setovky. ja tomu nejak nerozumiem, aka ina vec je v hre na otestovanie ultimatne vybavenych postav ?!