Nejpalčivější problémy od vydání patche byly vyřešeny. Přinášíme vám souhrn novinek za posledních pár dní a několik zajimavostí.
Před pár dny jsme informovali, o vypnutí affixu u Death's Bargain. Pro připomenutí:
Dozvěděli jsme se o nezamýšlené spolupráci, která se odehrává mezi Death's Bargain v kombinaci s jistými předměty a dovednostmi. Způsobovalo to nejen nestabilitu serverů, ale i neférový postup vyššími levely Greater Rifts, než by bylo za daných okolností možné. Abychom předešli dalším problémům, rozhodli sme se až do odvolání vypnout affix u Death's Bargain.
Toto je DOČASNÉ opatření a pracujeme na dalším hotfixu, abychom opravili chyby spojené s touto. Zatím nevíme, kdy jej vydáme. Dáme vám včas vědět.
5. května byl dle prohlášení Nevalistis problém vyřešen:
Problém byl vyřešen. Víme, že máte spoustu otázek, jaké bylo řešení. Tímto bychom vám chtěli poskytnout souhrn.
Když jsme se dozvěděli o nechtěněné "spolupráci" mezi Death’s Bargain, Rogar’s Huge Stone a Molten Wildebeest’s Gizzard, ihned jsme začali pracovat na nápravě problémů, které toto způsobovalo. Dopředu jsme věděli, že oprava následků (které zahrnovali pád hry nebo snížení hratelnosti) bude chvíli trvat.
Jako dočasné řešení jsme zvolili dočasné vypnutí affixu u Death’s Bargain, a to do doby, než budeme mít otestovanou a nasazenou opravu. Tato oprava je již aktivní (od 5. května) a affix u Death’s Bargain byl znovu aktivován.
Dále jsme podle našich zásad zkontrolovali žebříčky a odebrali hráče, kteří zneužili tohoto bugu a dosáhli tak vysokých postavení v žebříčcích. Stejně jako dříve, každý účet byl posuzován zvlášť. Problém byl identifikován a odstraněn rychle, a tak tohoto bugu využilo jen velmi malé množství hráčů.
Děkujeme všem, kteří tento problém nahlásili. Naprostá většina hráčů hraje podle zásad Play Nice, Play Fair a toho si velmi ceníme! Budeme i nadále pokračovat v starání se o férový a zábavný požitek ze hry, který od nás očekáváte.
Zdroj: Battle.net
K tématu Death’s Bargain padl na Twitteru ještě jeden velmi zajímavý dotaz od hráče "Betta" směrem k Nevalistis – "Kdy se herní mechanika stává exploitem?"
Odpovědi se dočkal:
Mezi mechanikou a exploitem je velmi tenká hranice. Pro tento bug jste museli udělat velmi specifické úkony. Náhoda v tomto případě neexistuje.
Zdroj: Twitter
Soupis vydaných hotfixů. Možná někoho překvapí, že se na žádném dalším nepracuje.
Hotfixy, na kterých se pracuje
- Žádné!
Vydané hotfixy
- Obecné
- Opravena chyba, kdy GR začínal již rozběhnutým 15 minutovým časem.
- Opravena chyba, kdy zmizel Spectral Hound ve chvíli, kdy hráč umřel.
- Základní Healing Potion (červený co máte v liště) by už neměl náhodně z lišty zmizet.
- Bounties
- Bounty "Wormsign" je opravena a je možné ji vždy dokončit.
- Bounty "Wortham Survivors" byla vypnuta. Tato bounty nejde vždy dokončit, opravu chystáme do některého z nadcházejích patchů.
- Monstra
- Opravena chyba, kdy se the Gelatinous Sire nerozdělil na menší.
- Opravena chyba, kdy za zabití Blood Thief vypadlo víc Blood Shards, než bylo zamýšleno.
- Předměty
- Death's Bargain má opět zapnutý legendární affix.
- Opravena chyba, kdy Rogar's Huge Stone a Molten Wildebeast's Gizzard způsobily pád hry.
- Opravena chyba, kdy si hráči zakoupili na sezóně celou truhlu (všech pět záložek) a ta se správně nepřenesla po ukončení sezóny.
- Opravena chyba, kdy 6. setový bonus u Zunimassa's Haunt byl přepsán tím samým efektem od jiného WD.
- Opravena chyba, kdy si hráči nemohli změnit vzhled věcí na vzhled, který dostali za virtuální lístek na BlizzCon 2014.
Zdroj: Battle.net
Ještě jednou Twitter a Nevalistis, tentokrát se Patrick Goldmann ptá, jestli Blizzard plánuje udělat něco se s nedostatkem Arcane Dust, nejlépe v patchi 2.2.1.
Odpověd od Nevalistis nám napovídá, co můžeme od patche 2.2.1 očekávat:
2.2.1 je velmi malý patch. Profese, jako celek, potřebují mnohem více prostoru a pozornosti.
Zdroj: Twitter
Nudíte se v práci? Máme pro vás zábavu na pár hodin. Jak dlouho by trvalo, než zpropadená Kadala vydá co potřebujete? No, zkuste si to sami, zde. Za rozbité myši neručíme!
Level 70 pod jednu minutu? Nic není nemožné 🙂
ale tak myslim ze rift je vyhodnejsi kvoli pocetnosti elit a pripadnej sance na goblin pack
@popikosas1968 snad kromě plánku na Reaper’s Wraps padá vše náhodně.
Trochu od temy a tak prosim o zhovievavost…Zhanam PLANEK na stit Piro Marella pre Crussa, mohol by mi niekto poradit, kde by mohol najcastejsie padnut, alebo ci uprednostnit rift pred Bounty alebo opacne aby mi spadol???…Dik za akukolvek odpoved…:)
ved ani ja nechapem ashbringer nic moc
na co ashbringer, vzdyt je uplne na h….
lépe to snad ani nezkoušet, jinak člověk přijde o víru, že mu Kadala něco hodí (nemluvě o pěkném rollu) se zásobníkem na 1000BS je to deprimující 😀
ja mam vsetko ashbringer 3furnace kukri BK IK 🙂
750.450 a ani jeden ashbringer ale same immortalky se spatnyma statama 😀
100.000 shardu a rimehart nedala…
Kukri? 😀 Whats that?
Tak jsem tam dal 500,000 shardů a z toho bylo 6 kukri z toho jedna Ačková a ta padla na čísle 426,650 shardů takže Frozene přeji ti vážně mnoho štěstí 😀
24,825 bs na Kukri 😀